Ανοίγει αυλαία, τη Δευτέρα 18 Απριλίου, ο Πολιτιστικός Μήνας Μαθητικής Δημιουργίας που διοργανώνει κάθε χρόνο ο Δήμος Κάτω Πολεμιδιών σε συνεργασία με τα σχολεία της περιοχής. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση, πρόκειται για ένα θεσμό που τα τελευταία χρόνια, σημειώνει μεγάλη επιτυχία και έχει καθιερωθεί στην περιοχή ως μοναδική ευκαιρία ανάδειξης και προβολής του καλλιτεχνικού ταλέντου των παιδιών.
Για ακόμη μια χρονιά, προστίθεται, οι μαθητές με τη στήριξη των καθηγητών τους, έχουν εργαστεί με ιδιαίτερο ζήλο και προβλέπεται να παρουσιάσουν μοναδικές καλλιτεχνικές δημιουργίες. Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, ο Δήμος θα ενισχύσει οικονομικά τα σχολεία που λαμβάνουν μέρος στον Πολιτιστικό Μήνα και θα απονέμει τιμητικές πλακέτες. Στην ανακοίνωση, ο Δήμαρχος Κάτω Πολεμιδιών, Γιώργος Γεωργίου, κάλεσε τον κόσμο να δώσει το παρόν του και να εκφράσει με τον δικό του τρόπο τη στήριξη του στα παιδιά. Ο Πολιτιστικός Μήνας Μαθητικής Δημιουργίας στα Κάτω Πολεμίδια ξεκινά από το Λύκειο Πολεμιδιών, οι μαθητές του οποίου θα παρουσιάσουν, στις 18 Απριλίου (19:30), μια θεατρική παράσταση αφιερωμένη στα 40χρονα του σχολείου. Την Τετάρτη, 20 Απριλίου (19:30), το Λύκειο Αγ.Σπυρίδωνα θα παρουσιάσει την θεατρική παράσταση «Θύμα κλοπής! Παραβατικότητα…νεανική», ενώ την Παρασκευή 13 Μαΐου (19:00), οι μαθητές του Γυμνασίου Αγίας Βαρβάρας θα παρουσιάσουν εκδήλωση αφιερωμένη στα 30χρονα του σχολείου τους. Εξάλλου, την Παρασκευή 20 Μαΐου (19:30), το Γυμνάσιο Πολεμιδιών θα παρουσιάσει εκδήλωση/συνέδριο με γενικό θέμα «Ρατσισμός» και την Τετάρτη 25 Μαΐου (19:30), οι μαθητές του Γυμνασίου Αγίου Νεοφύτου θα παρουσιάσουν την θεατρική παράσταση «Η τελευταία μαύρη γάτα», του Ευγένιου Τριβιζά. Τέλος, το Γυμνάσιο Αγίου Ιωάννη θα παρουσιάσει, την Παρασκευή 27 Μαΐου (19:30), την εκδήλωση «Ρίζες γλυτζιές», ένα ταξίδι στη λαϊκή μας παράδοση, με ειδική αναφορά στον ποιητή μας Δημήτρη Λιπέρτη. Όλες οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα εκδηλώσεων του εκάστοτε σχολείου.
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
May 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|