ΤΗΣ ΜΑΙΡΗΣ ΠΙΕΡΙΔΟΥ Το «Θέατρο Ένα» μας ξαφνιάζει και πάλι με ένα συγκλονιστικό έργο, διαχρονικό επίμαχο και επίκαιρο. Ένα έργο που αφορά όλους μας. Πρόκειται για τον «πατέρα» του Φλοριάν Ζελέρ. Ένα έργο γεμάτο δράμα και προβληματισμό. Μόνο αυτή τη λέξη λέει πολλά από μόνη της. Όμως στην περίπτωση αυτού του «πατέρα» λέει πάρα πολλά. Μια σοβαρή ασθένεια
Ο «Αντρέ» εμφανίζεται με συμπτώματα Αλτσχάιμερ, μια πολύ σοβαρή ασθένεια που και σήμερα βιώνουν πολλές οικογένειες παγκόσμια. Ο «Αντρέ» είναι ένας ισχυρός άνθρωπος ο οποίος αντιμετωπίζει πόλεμο από όλες τις πλευρές. Η κόρη του Άννα που νοιάζεται υπερβολικά για τον πατέρα της, προσπαθεί να τον πάρει μακριά από το ωραίο διαμέρισμα που ζει εκεί πάνω από τριάντα χρόνια. Ο σύζυγος της «Άννας», της κόρης του τον απειλεί με βία αν δεν συνεργαστεί να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Άρχισε να «βυθίζεται» Συνεχώς θυμάται και φαντάζεται «πράγματα» και οι αναλαμπές του τον βασανίζουν και νιώθει να «βυθίζεται» ολοένα στις δικές του «σκέψεις» και «φαντασίες». Γενικά «ο πατέρας» είναι ένα τραγικό- κωμικό μυστήριο, μια ιστορία συναισθηματική και συνάμα συγκινητική. Ο άνθρωπος που βιώνει αυτή την ασθένεια, την ασθένεια «αλτσχάιμερ», είναι ένας πολύ δυστυχισμένος άνθρωπος και πολύ μόνος ... Ζήσαμε και εμείς οι θεατές το «δράμα» του πρωταγωνιστή ο οποίος ήταν ερμηνευτικά ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΣ!! Ο Μανώλης Μιχαηλίδης διαθέτει ένα ταλέντο μοναδικό. Η φωνή του έχει κάτι απ’ εκείνα τα μελοδραματικά που αρέσουν. Βγαλμένα από ένα βαθύ πέρασμα σοφών εμπειριών ζωής. Μας συγκλόνισε Η Ερμίνα Κυριαζή στο ρόλο της «κόρης» του «πατέρα», «Άννα» ήταν πάρα πολύ καλή. Είναι μια ταλαντούχα ηθοποιός με ένα ιδιότυπο ύφος που σαγηνεύει και συγκινεί. Ερμήνευσε το ρόλο της, λειτουργικά με νόηση και ευαισθησία. Ο Σωτήρης Μεστάνας πολύ καλός στο ρόλο του «συζύγου» της Άννας. Η ερμηνεία του μας άρεσε. Πάντα μ’ αρέσει ο Σωτήρης Μεστάνας. Είναι ένας ηθοποιός με πολλές εμπειρίες και επιτυχίες. Έκπληξη αποτέλεσε ένας ηθοποιός που είχα χρόνια να τον δω και αυτός είναι ο Παντελής Άντωνας, ο οποίος ομολογώ πως έχει αλλάξει πολύ και λόγω του ...ρόλου. Η Έλενα Παπαδοπούλου με την ξεχωριστή της ομορφιά και την ωραία ερμηνεία της, έδωσε μια άλλη νότα στην όλη υπόθεση του έργου. Μας άρεσαν και οι υπόλοιποι ηθοποιοί, η Βασιλική Ανδρέου, ως «νοσοκόμα» του «πατέρα» και ο Μάριος Στυλιανού. Να πούμε ότι στην επιτυχία του όλου έργου συνέτεινε η σκηνοθεσία του άριστου και ξεχωριστού σκηνοθέτη Μαρίνου Ανωγυριάτη, ο οποίος έριξε τις πινελιές του και ανέδειξε το έργο. «Ο πατέρας» γενικότερα μας συγκλόνισε και μας ταρακούνησε.
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
May 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|