ΤΗΣ ΜΑΙΡΗΣ ΠΙΕΡΙΔΟΥ Ο Θεατρικός Πολυχώρος «ΕΣΤΙΑ» παρουσίασε τις μέρες αυτές το συγκλονιστικό έργο του Άριελ Ντόρφμαν «Ο θάνατος και η κόρη». Σε μια χώρα της Λατινικής Αμερικής εξελίσσεται η συγκεκριμένη υπόθεση και έχουμε τη δεύτερη μέρα της μεταπολίτευσης. Η στρατιωτική δικτατορία – η χούντα, έχει πέσει. Ένας νέος πρόεδρος έχει εκλεγεί με φαινομενικά δημοκρατικές διαδικασίες. Επιτροπές αρχίζουν να συνιστώνται για να διερευνήσουν σε βάθος εγκλήματα που είχαν διαπραχθεί νωρίτερα, κατά την περίοδο της δικτατορίας.
Ένα βαρύ παρελθόν Στη σκηνή τρεις άνθρωποι συνδεδεμένοι με ένα βαρύ παρελθόν, σε ένα απομονωμένο παραλιακό σπίτι, είναι οι πρωταγωνιστές της όλης υπόθεσης του έργου. Η Παουλίνα Σάλας, η ηρωίδα του συγγραφέα, είναι μια γυναίκα που βιάστηκε, που βασανίστηκε ανελέητα κατά τη διάρκεια της δικτατορίας στη χώρα της. Μια γυναίκα που λύγισε αλλά δεν έσπασε. Ο δικηγόρος άνδρας της ο «Τζεράρντο Εσκομπάρ» είναι πιο διαλλακτικός, πιο πρόθυμος να ξεχάσει. Στο σπίτι τους «φιλοξενούμενος» ο γιατρός «Ρομπέρτο Μιράντα» μια «εφιαλτική φιγούρα» από το παρελθόν...που στοιχειώνει τις ζωές τους. Η «Παουλίνα» είναι έτοιμη να «εκραγεί» κρατώντας πιστόλι τον ... απειλεί. Είναι ο γιατρός ένας από τους βασανιστές της; Απλά συγκλονιστικό Η υπόθεση του έργου συγκλονίζει! Ο ρόλος της «Παουλίνας» πολύ δύσκολος, δυναμικός, δίνεται στην Φάνη Πέτσα, μια ηθοποιό δυναμική, με πολυσύνθετο ταλέντο και με φλογερό ταπεραμέντο. Η Φάνη διαθέτει την καλλιτεχνική σπίθα που σιγοκαίει και ανάβει την κατάλληλη στιγμή. Μάστορας της όλης υπόθεσης που δημιουργεί και την κατάλληλη ατμόσφαιρα ο Άγις Παίκος, ο σκηνοθέτης που πάντα «αγγίζει» τη σημαντικότητα κάθε έργου που σκηνοθετεί. Ο σύζυγος της «Παουλίνας» ο «Τζεράρντο» είναι ο γλυκύτατος ηθοποιός Γιώργος Χατζηκυριάκος, ο οποίος έδωσε τη δική του πολύ σωστή ερμηνεία και «κρατούσε» τις ισορροπίες στην όλη υπόθεση του έργου με το ιδιότυπο και σεμνό του ύφος που πάντα τον χαρακτηρίζει. Άφησα τελευταίο τον Θανάση Δρακόπουλο ένα πολύ καλό μου φίλο από τα παλιά. Από τότε που ήρθε στο νησί μας και του πήρα την πρώτη μας συνέντευξη, και πάντα τον θαυμάζω. Εδώ η φωνή του είχε κάτι από εκείνα τα μελοδραματικά που αρέσουν. Μας συγκίνησε η στάση του και δεν ξέρουμε αν ήταν ή όχι στόχος για τα εγκλήματα που η «Παουλίνα» τον κατηγόρησε... Έδωσε μια πολύ καλή ερμηνεία και μας άρεσε. Γιατί ο καλός ηθοποιός σ’ όποιο ρόλο και αν τον βάλεις θα αποδείξει το ταλέντο του. Τα κοστούμια και τα σκηνικά της Μαρίζας Παρτζίλη ήταν πολύ καλά και κατάλληλα για την παράσταση που την ομόρφυναν. Η Μαρία έχει το δικό της όμορφο τρόπο να φτιάχνει τα σκηνικά και τα κοστούμια. Η δική της σφραγίδα είναι πολύ γνωστή σε μας...
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
May 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|