Πως θα μας φαινόταν να φοράμε τα ρούχα της γιόγκα στον χώρο εργασίας μας; Δεν είναι λίγες οι φορές που εργαζόμενες όπως η Amy Mains, ετών 31, αποφασίζει να πάει στη δουλειά με το μαύρο κολάν που φοράει όταν κάνει γιόγκα. Το συνδυάζει με ένα ανάλαφρο φουλάρι, πολλά αξεσουάρ και ένα μακρύ πουκάμισο, ώστε να είναι σίγουρη πως θα μπορεί να «σταθεί αξιοπρεπώς» στο χώρο εργασίας της. Kι εκείνη, όπως πολλοί ακόμη εργαζόμενοι, έχει ανάγκη από άνεση αλλά και επαγγελματικό προφίλ, όταν κινείται στον επαγγελματικό της χώρο. Μπορεί το κολάν της γιόγκα να μην φημίζεται ως την πλέον επαγγελματική αμφίεση, ωστόσο σίγουρα την ξεκουράζει από την αυστηρή «τυραννία» των συντηρητικών κοστουμιών και φορεμάτων.
Αυτό το γνωρίζουν πλέον καλά οι μεγάλες εταιρείες μόδας και οι σχεδιαστές. Αυτός είναι ο λόγος που έχουν ποντάρει «πολλά» στη νέα τάση της μόδας, το athleisure. Πρόκειται για μοδάτα ρούχα γυμναστηρίου, τα οποία αγοράζεις χωρίς όμως απαραίτητα γιατί έχεις σκοπό να... χτυπηθείς στο γυμναστήριο! Αντίθετα, πρόκειται για άνετα και κομψά ρούχα, τα οποία επιθυμείς να φοράς και στη δουλειά σου. Η δυναμική του athleisure ολοένα και επεκτείνεται, ενώ τα αμέσως επόμενα χρόνια αναμένεται να εξελιχθεί σε ένα από τα πιο σημαντικά κεφάλαια στη βιομηχανία της μόδας. Οι εταιρείες μόδας θεωρούν πλέον πως τα sportswear ρούχα που λανσάρουν δεν πρέπει να περιορίζονται στο γυμναστήριο και στις ώρες της γιόγκα. Αντίθετα, θέλουν οι πελάτες τους να τα φορούν όλη μέρα, κάθε μέρα, όπου κι αν βρίσκονται, ό,τι κι αν κάνουν. Παρά το γεγονός πως οι εργαζόμενες επιθυμούν πλέον να φορούν παντού τα ρούχα της γιόγκα, δεν σημαίνει αυτόματα πως την τάση αυτή τη συμμερίζονται και τα αφεντικά τους. Όπως προκύπτει από πρόσφατες έρευνες, αποκλειστικά για το είδος αμφίεσης, στους περισσότερους χώρους εργασίας μετά βίας επιτρέπεται στους υπαλλήλους να φορούν jeans. Όπως επιβεβαιώνει πρόσφατη μελέτη της SHRM, μόλις το 36% των εταιρειών επιτρέπει στους εργαζομένους να ντύνονται casual για περισσότερες από μια μέρες την εβδομάδα. Αυτό όμως περιορίζει κατά πολλοί τις εργαζόμενες, αφού, όπως αποδεικνύεται από νέα έρευνα της Nielsen, το 75% των υπαλλήλων του γυναικείου φύλου αλλάζει ευθύς αμέσως ρούχα όταν απομακρύνεται από το χώρο εργασίας. Η Lululemon, η καναδική εταιρεία που σχεδιάζει αθλητικά ρούχα και εξειδικεύεται στις σειρές για γιόγκα, εμφάνισε, στην τελευταία οικονομική χρήση, έσοδα ύψους 2 δισ. ευρώ. Γιατί τίποτα δεν είναι τυχαίο! Υπό το πρίσμα αυτό, επιβεβαιώνεται περίτρανα πως το χαλαρό και άνετο ντύσιμο έχει ήδη μπει στην επαγγελματική ζωή του κάθε εργαζομένου. «Έχουμε πλέον συνηθίσει να φοράμε άνετα ρούχα, που δεν μπορούμε πλέον χωρίς αυτά να κυκλοφορήσουμε», σχολιάζει η Roseanne Morrison, διευθύντρια μόδας στην Doneger Group. Πηγή: insider.gr
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|