Νέες καταγγελίες για σεξουαλική επίθεση εναντίον του συνιδρυτή της Guess, Paul Marciano, ήρθαν στο φως σε συνέντευξη Τύπου.
Εκπροσωπούμενες από τη δικηγόρο Λίζα Μπλουμ, τέσσερις γυναίκες που εργάζονται ως μοντέλα, μεταξύ των οποίων η Αμάντα Ροντρίγκεζ μίλησαν την περασμένη εβδομάδα για τις προσωπικές τους εμπειρίες με τον Marciano, έναν από δυο αδερφούς που ίδρυσαν το αμερικανικό brand. Στη συνέντευξη η Λίζα Μπλουμ είπε: «Δεν γνωρίζω άλλη εταιρεία με αυτόν τον αριθμό καταγγελιών σε βάρος εξέχοντος στελέχους της για σοβαρή σεξουαλική παρενόχληση και σεξουαλικές επιθέσεις που να συνεχίζει να τον απασχολεί». Η εταιρεία έχει αντιμετωπίσει αυξανόμενη πίεση από το κοινό και τους μετόχους της για να επανεξετάσει τη θέση του Marciano, μετά από μία σειρά από ισχυρισμούς για σεξουαλική επίθεση από το 1994. Το supermodel Κέιτ Άπτον εμφανίστηκε επίσης το 2018 μαζί με πολλές άλλες γυναίκες και περιέγραψαν λεπτομερώς τις δικές τους εμπειρίες με τον μεγιστάνα της μόδας. Μετά τον σάλο που προκλήθηκε, ο Marciano παραιτήθηκε από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, όμως το brand και ο Αμερικανός σχεδιαστής μόδας συνέχισαν να αρνούνται όλους τους ισχυρισμούς. H εταιρεία επανέφερε τον Marciano στη θέση του επικεφαλής δημιουργικού μόλις ένα χρόνο αργότερα. Τώρα, η σειρά νέων κατηγοριών θα μπορούσε να αναγκάσει την εταιρεία να επαναξιολογήσει την απόφασή της, καθώς συνεχίζει να διεξάγει εσωτερική έρευνα μετά την έναρξη εκστρατείας ακτιβιστών ενάντια στη σεξουαλική παρενόχληση και βία από έναν από τους βασικούς μετόχους της που ζήτησε την απομάκρυνση τόσο του Paul όσο και του Maurice Marciano. Με πληροφορίες από ΑΠΕ
0 Comments
Tο αυτοσχέδιο μασάζ προσώπου μπορεί να μην κάνει θαύματα, αλλά σίγουρα μπορεί να φέρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα στην αντιμετώπιση των ρυτίδων. Εκτός του ότι με κόστος άνω των 100 ευρώ ανά επίσκεψη θεωρείται πολυτέλεια για τις περισσότερες γυναίκες, το μπότοξ είναι κάτι που πολλές φοβούνται. Ποια είναι η φυσική εναλλακτική του με μηδέν κόστος; Tο αυτοσχέδιο μασάζ προσώπου μπορεί να μην κάνει θαύματα, αλλά σίγουρα μπορεί να φέρει ένα καλύτερο αποτέλεσμα στην αντιμετώπιση των ρυτίδων, χαλαρώνοντας τους μυς του προσώπου, αυξάνοντας την κυκλοφορία και οδηγώντας εν τέλει σε μείωση των ρυτίδων που οφείλονται σε ορμονικό στρες. Τι μπορείτε, λοιπόν, να κάνετε; Καθίστε βολικά, χαλαρώστε και ξεκινήστε με… ζέσταμα της περιοχής του προσώπου, χαϊδεύοντάς την. Στη συνέχεια, δοκιμάστε τις εξής απλές κινήσεις, από 10 φορές την κάθε μία. Οι κινήσεις Σηκώστε τα φρύδια σας ψηλά, μετρήστε 5 δευτερόλεπτα και χαλαρώστε. Πιέστε με τα δάχτυλά σας τη μύτη σας προς τα δεξιά και προς τα αριστερά. Φουσκώστε τα μάγουλά σας και αφήστε τον να φύγει καθώς θα σουφρώνετε τα χείλη σας. Τοποθετήστε τον δείκτη και τον αντίχειρα στο σημείο ανάμεσα στα φρύδια σας και στο κούτελο και απομακρύνετε τα δύο δάχτυλα το ένα από το άλλο, στη νοητή γραμμή παράλληλα με τα φρύδια. Κάντε μασάζ με κυκλικές κινήσεις παντού. (in.gr) Δεν είμαστε εντάξει με τον εαυτό μας Όλοι έχουμε ανασφάλειες. Όχι, δε θα πούμε τη διάσημη (και λάθος) φράση «αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου, μην περιμένεις να σε αγαπήσει κανένας», όμως είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε πότε θέλουμε έναν άνθρωπο απλώς για να επιβεβαιώνει τον εγωισμό μας, και πότε έχουμε ειλικρινή συναισθήματα για αυτόν. Χρειάζεται πρώτα να νιώσουμε ολοκληρωμένοι μόνοι μας και μετά να βάλουμε κάποιον άλλο στην καθημερινότητά μας. Δεν έχουμε ξεπεράσει τον πρώην Αν είμαστε ακόμη κολλημένοι στην τελευταία μας σχέση, η οποία έληξε άδοξα, μάλλον δε χρειάζεται να προχωρήσουμε σε μία καινούργια. Θα ταλαιπωρήσουμε έναν άνθρωπο χωρίς λόγο, ενώ θα στερήσουμε από τον εαυτό μας την ευκαιρία να ξεπεράσει άτομα και καταστάσεις που μας πλήγωσαν. Πιεζόμαστε για αποκλειστικότητα Ναι, περνάμε καλά, αλλά δε θέλουμε να πάψουμε να φλερτάρουμε (και να δίνουμε το πράσινο φως) σε άλλους. Το να μπούμε σε σχέση επειδή δε θέλουμε να είμαστε μόνοι ή για να μη στενοχωρήσουμε τον άλλο, ενώ δεν είμαστε έτοιμοι να δεσμευθούμε, δε θα κάνει καλό σε κανέναν. Bonus (και προφανές): Όντως δε θέλουμε σχέση Είναι το πιο εύκολο. Είναι ακριβώς εκεί, δε χρειάζεται καν σκέψη. Κι όμως, έχουμε την τάση να αγνοούμε το ένστικτό μας. Αν ξέρουμε τον εαυτό μας και αντιλαμβανόμαστε ότι δεν έχουμε καμία όρεξη να αφιερώσουμε χρόνο και ενέργεια σε έναν άνθρωπο, αν δε θέλουμε να του δώσουμε το 100% μας ή απλά περνάμε και μόνοι μας καλά, δεν έχουμε παρά να αντιμετωπίσουμε την αλήθεια και να σταματήσουμε να τα ραντεβού. Το δέρμα συμβάλλει στην παραγωγή βιταμινών, όπως η βιταμίνη D, αλλά και η παρουσία ικανής ποσότητας βιταμινών στον οργανισμό είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του δέρματος. «Καθημερινά πρέπει να έχουμε 10-15 λεπτά έκθεση στον ήλιο, τις ώρες που δεν είναι επικίνδυνο, και αυτό θα μας βοηθήσει στην παραγωγή βιταμίνης D. Τη βρίσκουμε στα λιπαρά ψάρια, αλλά και σε εμπλουτισμένα με D δημητριακά, γαλακτοκομικά προϊόντα, και στον χυμό πορτοκάλι», είπε η κ. Ρομποτή. Η βιταμίνη C έχει αντιοξειδωτική δράση, βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου, ενώ δρα κατά της φωτογήρανσης, των ρυτίδων, της ξηροδερμίας. Μια ακόμη βιταμίνη που είναι συνυφασμένη με την υγεία του δέρματος είναι και η βιταμίνη Α, και μάλιστα τη βρίσκουμε και σε πολλά δερμοκαλλυντικά. «Η βιταμίνη Α συμβάλει στη φωτογήρανση, την πρόληψή της, και στη λεύκανση του δέρματος. Επίσης βοηθά στην ψωρίαση, σε εκζέματα και στην ακμή», εξήγησε η κ. Ρομποτή. Η βιταμίνη Ε έχει αντιοξειδωτική δράση, δρα κατά της φωτογήρανσης, βοηθά στη μείωση των φλεγμονών στο δέρμα, έχει αγγειοδιασταλτική δράση και προστατεύει από την ξηροδερμία. «Τέλος, η βιταμίνη Κ έχει μια έμμεσα θετική δράση στην υγεία του δέρματος, γιατί συμβάλει στη ρύθμιση και την πηκτικότητα του αίματος. Βοηθάει, λοιπόν, στην επούλωση του δέρματος», εξήγησε κλείνοντας η κ. Ρομποτή. Μετά από τα έσοδα της LVMH με έσοδα 71,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021, ο θρυλικός γαλλικός οίκος μπορεί να ευχαριστήσει εν μέρει την άνθηση της πανδημίας που τον έκανε την πιο περιζήτητη μάρκα πολυτελείας στις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με μια νέα μελέτη. Τι φορούν οι Ευρωπαίοι; Τα ευρήματα προέρχονται από μια μελέτη της διαδικτυακής γκαλερί τέχνης SINGULART, η οποία εξέτασε δεδομένα αναζήτησης από το 2018 έως το 2021 για να δει πού αυξήθηκε το ενδιαφέρον για 42 επωνυμίες σχεδιαστών. Ο γαλλικός οίκος ήταν στην κορυφή του χάρτη των σχεδιαστών τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Ευρώπη, με 28 χώρες να το αποκαλούν την αγαπημένη τους μάρκα πολυτελείας, εκτός από το ότι ονομάστηκε η πιο δημοφιλής ετικέτα σχεδιαστών σε όλες τις πολιτείες των ΗΠΑ. Ενώ η Louis Vuitton πήρε το χρυσό στέμμα, άλλες κομψές μάρκες δεν έμειναν πολύ πίσω. Ο οίκος Dior είναι επίσης εξαιρετικά δημοφιλές σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς βρίσκεται σε δεύτερη «μοίρα» στο 62% των πολιτειών, ιδιαίτερα στη Φλόριντα, τη Μασαχουσέτη, τη Νέα Υόρκη και την Πενσυλβάνια. Ο οίκος σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στις αναζητήσεις του στην Καλιφόρνια, με αύξηση άνω του 1,1 εκατομμυρίου κατά την τετραετία. Άλλοι, όπως ο Hermes, ο Gucci, ο Valentino και ο βρετανικός οίκος πολυτελείας Burberry, ο οποίος πρόσφατα υποσχέθηκε να γίνει θετικός για το κλίμα έως το 2040, θεωρήθηκαν επίσης δημοφιλείς από τις αμερικανικές πολιτείες. Ο Alexander McQueen, εν τω μεταξύ, ήταν μεταξύ των αγαπημένων σχεδιαστών στο 22% των πολιτειών, σύμφωνα με τη μελέτη. Πως μοιράζεται η ζήτηση; Στην Ευρώπη, η Ισλανδία προφανώς συμπαθεί πολύ το Hugo Boss και η Hermes ήταν στη Γερμανία – αυτές οι δύο μάρκες ήταν στην κορυφή κάθε χώρας, αντίστοιχα – ενώ η Moncler είναι πιο περιζήτητη στη Φινλανδία και η Chanel είναι μεγάλη επιτυχία με τους κατοίκους της Γεωργίας. Αλλά η Louis Vuitton συνέχισε να βασιλεύει και να έρχεται πρώτος σε κόμβους μόδας όπως η Γαλλία και η Ιταλία. Η Balenciaga, η οποία πρόσφατα βρέθηκε στην κορυφή του Lyst, ως η πιο περιζήτητη εταιρεία ρούχων στον κόσμο, δεν έκανε τόσο θόρυβο γενικά — αλλά είναι εξαιρετικά δημοφιλής στην Ιρλανδία, όπου τερμάτισε ως η δεύτερη αγαπημένη επωνυμία σχεδιαστών της χώρας. Θα πρέπει να δούμε αν η πρόσφατη επιτυχία του μπορεί να το προωθήσει στην επόμενη επανάληψη της μελέτης. Είναι ενδιαφέρον ότι ενώ ευρωπαϊκές εταιρείες όπως η Louis Vuitton και ο Dior ήταν οι ξεκάθαρες επιτυχίες με τους Αμερικανούς, η αγάπη δεν ήταν απαραίτητα ανταποδοτική: Μόνο τρεις αμερικανικές μάρκες — Marc Jacobs, Ralph Lauren και Tom Ford — μπήκαν στις τελικές λίστες, σύμφωνα με τα ευρήματα. Το Μουσείο Σχεδιασμού του Λονδίνου αφιερώνει νέα έκθεσή του στην ανερχόμενη σχεδιάστρια μόδας, Μπέθανι Γουίλιαμς και το «εναλλακτικό όραμά» της για τη βιομηχανία, για την υλοποίησή του οποίου χρησιμοποιεί ανακυκλώσιμα υλικά και σφυρηλατεί κοινοτικές συνεργασίες. Η έκθεση «Bethany Williams: Alternative Systems» παρουσιάζει τη δημιουργική προσέγγιση της σχεδιάστριας, τα υλικά που χρησιμοποιεί και το πώς αντιμετωπίζει κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα μέσω της κοινοτικής συνεργασίας και του πνεύματος επαναχρησιμοποίησης. Ενδύματα, δείγματα υφασμάτων, αρχειακό υλικό, φωτογραφίες και κινηματογραφικό υλικό προβάλλονται στην έκθεση οι επισκέπτες της οποίας έχουν την ευκαιρία να αγγίξουν ύλες που έχουν κατασκευαστεί από επαναχρησιμοποιούμενα απορρίμματα. Επίσης ενημερώνονται για τα πρότζεκτ, στα οποία μετέχει η Γουίλιαμς, το πρόγραμμα απεξάρτησης από ναρκωτικά και αλκοόλ στο Σαν Πατρινιάνο στην κεντρική Ιταλία, το Magpie Project για μητέρες και τα παιδιά τους που ζουν σε συνθήκες επισφαλούς στέγασης στο ανατολικό Λονδίνο και το Adelaide House, καταφύγιο γυναικών με έδρα το Λίβερπουλ. Κάθε σεζόν, το στούντιο συνεργάζεται με διαφορετική μη κυβερνητική οργάνωση και δωρίζει ένα ποσοστό κερδών στους σκοπούς της. Στην έκθεση αναδεικνύεται και το έργο του Emergency Designer Network, συνεργασία των Φίμπι Ίνγκλις, Χόλι Φόλτον, Κόζιτ ΜακΚρίρι και Μπέθανι Γουίλιαμς. Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις τους στην κατασκευή κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, δημιούργησαν δίκτυο που συγκέντρωσε εκατοντάδες εθελοντές και παρείχε περίπου 12.000 ιατρικά ρούχα, 100.000 μάσκες και 4.000 ρόμπες στο ιατρικό προσωπικό της πρώτης γραμμής κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η έκθεση θα διαρκέσει έως τις 4 Σεπτεμβρίου 2022. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|