Για άλλη μια φορά η Κέιτ Μπλάνσετ επιλέγει έναν θαρραλέο ρόλο: μια ανήσυχη μαέστρος που παλεύει με το πέρασμα του χρόνου, την επιτυχία και την αποτυχία, τη διαχείριση της εξουσίας. Η ηθοποιός μας μιλά αποκλειστικά για το Tár , την ταινία που φέρνει τα θέματα για τα οποία μιλούν όλοι στο Φεστιβάλ Βενετίας. Και η συνεχής αναζήτηση της αριστείας τηςΗ Cate Blanchett, η οποία το 2020 ήταν πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας επιστρέφει στο Lido, αυτή την φορά ως υποψήφια. Είναι η πρωταγωνίστρια του Tár, της πολυαναμενόμενης ταινίας του Todd Field , ενός ταλέντου που επιστρέφει στη σκηνοθεσία δεκαπέντε χρόνια μετά την επιτυχία του Little Children. Η Lydia Tár, ο χαρακτήρας που υποδύεται η ηθοποιός, είναι μαέστρος στο απόγειο της καριέρας της, ένα άτομο που έχει αδυναμίες που τονίζονται από τον κόσμο στον οποίο κινείται. Για αυτόν τον ρόλο, η Blanchett έμαθε γερμανικά, να παίζει πιάνο και να διευθύνει μια πραγματική ορχήστρα, τη Φιλαρμονία της Δρέσδνερ. Το σενάριο περιστρέφεται γύρω από την ηχογράφηση της Συμφωνίας Νο. 5 του Γκούσταβ Μάλερ. Αλλά αυτό που συμβαίνει πάνω και γύρω από την εξέδρα είναι που υπαγορεύει τον ρυθμό μιας ανταλλαγής και μιας αντιπαράθεσης για τις συζητήσεις και τα ρήγματα του σύγχρονου πολιτισμού. H Blanchett μοιράστηκε με την Ιταλική και Γαλλική έκδοση του Vanity Fair τι την έπεισε να αναλάβει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην ταινία. «Καταρχάς, ο Todd σπάνια κάνει ταινία. Όταν με πήρε τηλέφωνο και μου είπε "Έχω ένα σενάριο" δεν έχασα χρόνο. Και γενικά είμαι αργή. Έχω χίλια πράγματα να σκεφτώ και μου παίρνει δύο εβδομάδες για να διαβάσω ένα σενάριο. Αλλά καταβρόχθισα αυτό το σενάριο σε 24 ώρες. Ήταν σπλαχνικό. Ένιωσα ότι μιλούσε για κάτι για το σώμα και το πνεύμα μου. Αυτό, εκτός από την επιθυμία να συνεργαστώ με τον Τοντ, ήταν καθοριστικό στην επιλογή». Fullscreen«Ζήτησα βοήθεια από μια φίλη που είναι μαέστρος και συνειδητοποίησα ότι μοιάζει λίγο με το να βρίσκεσαι στο κέντρο της σκηνής: αν δεν έχεις την αντίληψη του χώρου, αν δεν τον καταλαμβάνεις, το κοινό, δεν σε ακολουθεί, δεν ξέρουν πού να κοιτάξουν, δεν σε παίρνει στα σοβαρά. Πρέπει να είμαι ειλικρινής, από τη μια τρομοκρατήθηκα όσο ποτέ στη ζωή μου: υπήρχε μια πανδημία, την είχα ζήσει, επίσης, οι μουσικοί δεν είχαν παίξει σημαντικά έργα για μεγάλο χρονικό διάστημα και όταν σήκωσα το χέρι μου για να δώσω το ρυθμό, ήμουν λίγο εκτός χρόνου. Αλλά συνειδητοποίησα ότι με χρειάζονταν και τους χρειάζομαι απεγνωσμένα, και ότι κατά κάποιο τρόπο η μουσική έρεε. Έμαθα τις χειρονομίες και δεν μπορώ να σας πω πόσο υπέροχο είναι να ακούς τη μουσική να ρέει. Μια εθιστική εμπειρία!». Όσο για την εμπειρία του να έχεις τόσους πολλούς ανθρώπους να εξαρτώνται από τη χειρονομία σου η 53χρονη Cate Blanchett δηλώνει: «Κάθε μαέστρος που έχω συμβουλευτεί μου έχει πει ότι πρέπει να κυριαρχείς στο βάθρο σου, δεν μπορείς να δείξεις αδυναμίες. Είναι ένα κόλπο, όπως αυτό ενός ηθοποιού της σκηνής. Πρέπει να προσποιηθείς ότι ξέρεις τι κάνεις ακόμα κι όταν δεν το ξέρεις, είναι θέμα ηγεσίας. Στην Αυστραλία συμμετέχω σε ένα πρόγραμμα ηγεσίας και αναρωτιόμαστε πώς θα είναι στα 20, 30, 50 χρόνια. Υποψιάζομαι ότι το να είσαι ηγέτης θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνει την ικανότητα να λες: Δεν ξέρω, ή δεν ξέρω ακόμα. Να έχεις αμφιβολίες και να το παραδέχεσαι. Αλλά αυτή τη στιγμή το μοντέλο είναι διαφορετικό: αν είσαι ηγέτης πρέπει να πεις ότι ξέρω, ακολουθήστε με. Είναι πρόβλημα, αλλά έτσι λειτουργεί τώρα». Πόσο ταυτίζεται με την Lydia, τον χαρακτήρα που υποδύεται η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός; «Η Lydia πρόκειται να κλείσει τα 50, μια λεπτή στιγμή για πολλούς: ξέρεις όλα όσα έχεις ήδη κάνει και αναρωτιέσαι πόσο χρόνο έχεις ακόμα μπροστά σου, τι να κάνεις με αυτό. Είσαι στο απόγειο της ζωής σου, της καριέρας σου. Τι γίνεται όμως όταν κατεβαίνεις από το βουνό; Μιλάμε πάντα για επιτυχία. Ωστόσο, η ανάβαση για να φτάσεις εκεί είναι πολύ πιο εύκολη από την κατάβαση, την αποτυχία. Η ταινία πραγματεύεται αυτό θέμα». Η ταινία εστιάζει στη χρήση εξουσίας από αυτούς που κυριαρχούν. Η Lydia, για παράδειγμα, τυχαίνει να χρησιμοποιεί το χάρισμά της για σεξουαλικές χάρες, χωρίς να είναι πάντα σωστή. «Είναι αλήθεια. Και είναι ξεκάθαρο πόσο απαράδεκτο είναι αυτό. Το σύστημα εξουσίας, στην πραγματικότητα, μπορεί να οδηγήσει κάποιον να χάσει τον εαυτό του. Αρχικά, ο μαέστρος έπρεπε να ήταν άντρας και ίσως να το συζητούσαμε διαφορετικά. Αλλά το γεγονός ότι είναι γυναίκα μας φέρνει σε έναν χώρο από τον οποίο το ερώτημα μπορεί να εξεταστεί με πιο ουδέτερο τρόπο.Ο κόσμος της κλασικής μουσικής αποτελείται από Masters, από σύγκριση με συνθέτες του παρελθόντος και από ένα μεγαλείο που εγείρει το ερώτημα του τι είναι επιτρεπτό στην επιδίωξη της αριστείας. Το ερώτημα είναι απλό: τι πραγματικά σας επιτρέπεται όταν είστε σε θέση εξουσίας; Και σε ποιο βαθμό τo ταλέντo μπορεί να αλλοιωθεί από αυτή τη δύναμη; Η ταινία εσκεμμένα δεν δίνει απαντήσεις και ίσως δεν θέλω να δώσω καμία. Γιατί οι ερωτήσεις είναι πάντα πιο δυνατές από οποιαδήποτε απάντηση. Σε αυτήν την ιστορική στιγμή, είναι ενδιαφέρον να καταλάβουμε πρώτα απ' όλα τι συμβαίνει, χωρίς να κρίνουμε». «Η δύναμη της τέχνης έγκειται ακριβώς σε αυτό: στο να μας βοηθήσει να καταλάβουμε απέναντι σε ποιον βρισκόμαστε και, μόνο αργότερα, να μας επιτρέψετε να τον κρίνουμε». Η Lydia έχει σύντροφο και υιοθετημένη κόρη την οποία αγαπά με μεγάλη τρυφερότητα. Σε αυτήν συνυπάρχει οικογενειακή οικειότητα αλλά και αντίθετη επιθυμία, αυτή της απόδρασης. «Είναι ανήσυχη. Γιατί μερικές φορές όταν τα πράγματα πάνε καλά πρέπει να τα χαλάσεις. Για τους καλλιτέχνες, στην πραγματικότητα, συχνά το να δημιουργουν κάτι σημαίνει να πεθαίνει κάτι άλλο. Για να δημιουργήσεις πρέπει να καταστρέψεις. Φυσικά, δεν κάνω αυτό, αλλά το καταλαβαίνω». Με αφορμή την ταινία η ηθοποιός μιλά για το cancel culture στο όνομα του politically correct. «Το να κάνεις σινεμά, μουσική, θέατρο, να κάνεις τέχνη δεν είναι πολιτική πράξη. Είναι το πώς τα πάντα απλώνονται, συνοψίζονται και επεξεργάζονται ότι μπορούν να γίνουν. Ο προβληματισμός που πρέπει να υπάρχει κατά τη γνώμη μου, είναι άλλος. Τι μελετάμε; Είμαι υπέρ του να μελετώ πώς συμβαίνουν τα πράγματα σε ένα συγκεκριμένο ιστορικό πλαίσιο και να κάνω ερωτήσεις στον εαυτό μου. Για παράδειγμα: πώς σκέφτονται οι γυναίκες μια συγκεκριμένη στιγμή; Τι γίνεται με τους μαύρους; Κάποιες σκέψεις μπορεί να φαίνονται επικίνδυνες σήμερα, αλλά το να τις σβήσεις και να μην μιλήσεις για αυτές μπορεί να οδηγήσει τον κίνδυνο στα άκρα, γιατί θα ήμασταν καταδικασμένοι να επαναλάβουμε τα ίδια λάθη. Πρέπει να υπάρξει αντιπαράθεση και ταυτόχρονα να αντιμετωπίσουμε τα συστήματα που διαιωνίζουν τις καταχρήσεις και τις προκαταλήψεις. Μόνο με αυτές τις ενέργειες χτίζεται πρόοδος». «Ο χαρακτήρας της Lydia με έκανε να σκεφτώ πολύ τι επιτρέπεται και τι είναι αποδεκτό στην επιδίωξη της αριστείας. Πρόσφατα, μιλούσα με μια φίλη ηθοποιό για το πόσο σημαντική υπήρξε η Stella Adler, μια σπουδαία δασκάλα υποκριτικής, στην καριέρα της. Σήμερα, όμως, η Stella θα "ακυρωνόταν" και οι μέθοδοί της θα θεωρούνταν πολύ βάναυσες. Πιστεύω ότι χρειάζεται μια ορισμένη βαρβαρότητα στην τέχνη. Γιατί αν θέλεις να διαπρέψεις, πρέπει να έχεις έναν εσωτερικό κριτή, πρέπει να είσαι σκληρός με τον εαυτό σου, να έχεις έντονη κριτική αίσθηση αυτού που κάνεις. Ποιος νοιάζεται τι σκέφτονται οι άλλοι, είναι μέσα τους ότι ένας συγγραφέας, ένας ηθοποιός, ένας μουσικός ή ένας ζωγράφος πρέπει να λογοδοτήσει μέχρι να ζητήσει όλο και περισσότερα. Αυτή η μέθοδος δημιουργίας αριστείας που χρησιμοποιούσαμε εδώ και δεκαετίες, ωστόσο, δεν λειτουργεί πλέον». Ποιο είναι λοιπόν το κόστος της αριστείας; «Δεν ξέρω. Δεν νομίζω ότι είμαι άριστη. Η αριστεία είναι ο εραστής μου. Αλλά είναι άπιαστος», δηλώνει. «Αλλά η αριστεία είναι διαφορετική από την επιτυχία. Ξέρω πολλούς καλλιτέχνες που δεν είχαν την αναγνώριση που τους αξίζει. Αυτή είναι η σκληρότητα και η τυχαιότητα του επαγγέλματός μου. Και μετά, όπως κάνει ο χαρακτήρας μου, έρχεται η εμμονή με την κληρονομικότητα στο παιχνίδι. Και φαίνεται επίσης στους Elon Musks του κόσμου, που κάνουν τα πάντα για να αφήσουν ένα ίχνος. Υπάρχει μεγάλο ανθρώπινο κόστος, καθώς και προσωπικό και καλλιτεχνικό, σε όλο αυτό. Αλλά αυτό που αφήνουμε σε αυτούς που ακολουθούν είναι εκτός ελέγχου. Και είναι αλαζονικό να σκεφτόμαστε διαφορετικά. Μπορείτε μόνο να αποφασίσετε τι θα αφήσετε στα παιδιά σας». «Στην αρχή της καριέρας μου κάποιος μου είπε ότι η επιτυχία αποκαλύπτει ποιος είσαι και νομίζω ότι είναι αλήθεια, γιατί σε εκθέτει τόσο πολύ. Αλλά είναι αποτυχία να είσαι απίστευτος δάσκαλος». Πώς επιβιώνει εκείνη από την αποτυχία; Η Blanchett πιστεύει ότι χρειάζεται να είναι κανείς πολύ δυνατός ώστε να ξαναγεννηθεί. «Ο T.S Eliot έλεγε "Στο τέλος μου υπάρχει η αρχή μου". Και υπάρχει πάντα ένα νέο κεφάλαιο που μερικές φορές χρειάζεται μια πτώση για να υπάρξει. Χρειάζεται όμως ταπεινοφροσύνη, μια άλλη υποτιμημένη αρετή. Γι' αυτό, παρ' όλα αυτά, για μένα υπάρχει ένα αισιόδοξο τέλος στην ταινία». Την συνέντευξη συνοδεύουν τρία εκπληκτικά εξώφυλλα και ένα fashion editorial από το φωτογραφικό ντουέτο των Luigi και Lango. Στις εικόνες η Blancett επιβεβαιώνει την αριστεία της χωρίς πολύ κόπο, απλά φορώντας δημιουργίες Haute Couture και κοιτώντας τον φακό με την αιθέρια και εξωτική ομορφιά της που παραμένει αναλλοίωτη. Ίσως επειδή πηγάζει από μέσα της. jenny.gr
0 Comments
H Zωή Λάσκαρη έκανε το 1985 γυμνή φωτογράφηση για το Playboy και προκάλεσε κυριολεκτικά πανικό. Σε ηλικία 41 ετών και ενώ βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας της η ελληνίδα ηθοποιός φωτογραφήθηκε στην Δήλο και έκανε τον ανδρικό πληθυσμό να παραληρεί. Ο φωτογράφος Χάρης Χριστόπουλος αποκάλυψε το αστρονομικό ποσό που είχε πάρει η Ζωή Λάσκαρη για εκείνη την φωτογράφιση στο Playboy. «Η Λάσκαρη είχε πάρει πολλά λεφτά για το εξώφυλλο του Playboy. Νομίζω περίπου πέντε εκατομμύρια δραχμές. Θέλω να σου πω ότι εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχε photoshop με τη μορφή που υπάρχει σήμερα, ωστόσο γινόταν με έναν διαφορετικό τρόπο. Γινόταν photoshop χειροποίητο.» αποκάλυψε ο γνωστός φωτογράφος «Οι αδελφοί Διαμαντόπουλοι, ο Ντίνος και ο Τάκης, είχαν μια τεχνοτροπία που την υιοθέτησαν από τον πατέρα τους, αλλά την εξέλιξαν στο έπακρο. Τύπωναν τις φωτογραφίες και μετά έπαιρναν το ξυράφι. Έξυναν τις ρυτίδες και λέπταιναν τη μέση. Αυτό έκανα κι εγώ. Αφού τελειώναμε, φωτογραφίζαμε ξανά την ήδη υπάρχουσα φωτογραφία και τη στέλναμε. Ήταν τόσο περίτεχνα φτιαγμένη που δεν φαινόταν», συνέχισε ο Χάρης Χριστόπουλος. O Gucci στο σύμπαν του Kubrick: Το fashion makeover του Michele στις ταινίες του μεγάλου σκηνοθέτη27/8/2022 Στην νέα καμπάνια Gucci Exquisite, ο Alessandro Michele αναδημιουργεί σκηνές από κλασικές ταινίες του Stanley Kubrick ως φόρο τιμής στον σπουδαίο σκηνοθέτηΗ μόδα και ο κινηματογράφος είναι συχνά αλληλένδετα, με το ένα να επηρεάζει πάντα σε μεγάλο βαθμό το άλλο. Και αν υπάρχει ένας οίκος μόδας που είναι ήδη πολύ εξοικειωμένος με αυτό το αισθητικό παιχνίδι αυτός είναι σίγουρα ο Gucci. Όταν ο Alessandro Michele διορίστηκε δημιουργικός διευθυντής της Gucci το 2015, ήταν σαν να συνέβη μια σεισμική μετατόπιση, αισθητή σε ολόκληρη τη βιομηχανία της μόδας. Μέχρι σήμερα η σχεδιαστική του ιδιοφυΐα συνεχίζει να αμφισβητεί το status quo με σχέδια αιχμής, γεμάτα ιστορικές αναφορές και στοιχεία της pop culture. Η συλλογή φθινοπώρο/χειμώνας 2022 - με τον εύστοχο τίτλο Exquisite - παρουσίασε μια εκπληκτική συνεργασία με την Adidas, ενώ η καμπάνια και η ταινία που τη συνοδεύει είναι μια ωδή στο έργο του θρυλικού Stanley Kubrick. FullscreenΣτις εντυπωσιακές εικόνες της καμπάνιας -που καταγράφηκαν από το διάσημο φωτογραφικό δίδυμο Mert και Marcus- ο Alessandro Michele, συνδυάζει στιλ και φιλμ, εμπλουτίζοντας με τη χαρακτηριστική αισθητική του οίκου το κινηματογραφικό σύμπαν του Kubrick. Ένα φόρεμα adidas x Gucci στο πράσινο της μέντας μπάνιο του ξενοδοχείου Overlook, μια πολυτελής τουαλέτα από τούλι μέσα σε ένα διαστημόπλοιο και ένα παλτό από συνθετική γούνα διακοσμημένο με κοσμήματα από μαργαριτάρια και στρας ανάμεσα σε ένα πλήθος προσώπων ντυμένων με μάσκα, είναι λίγες από τις σκηνές του "Exquisite". «Ως πράξη αγάπης, αποφάσισα να ξανακατοικήσω τις ταινίες του Kubrick. Πήρα το ελεύθερο να τις αποσυναρμολογήσω, να τις αναμίξω, να τις εμβολιάσω και να τις επανασυναρμολογήσω», εξήγησε ο Michele. «Μένοντας στη δημιουργική μου πρακτική, πήρα αυτές τις ταινίες, και τις κατοίκησα με τα ρούχα μου». Στις σκηνές βλέπουμε μοντέλα που φορούν σχέδια από την τελευταία συλλογή του Michele σε συνεργασία με την adidas, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο φέτος. O Michele απαθανατίζει τη βικτοριανή εποχή του «Barry Lyndon» με κομμάτια adidas x Gucci που μεταμορφώνονται στη μόδα του Regencycore, ενώ ένα άλλο look παραπέμπει στον χαρακτήρα της Nicole Kidman, Alice Harford, στο Eyes Wide Shut με ένα μαύρο slip dress. Η άποψη τoυ οίκου για το menswear μιμείται την ατμόσφαιρα της δυστοπικής ταινίας του 1970, A Clockwork Orange. Η φωτογραφία αποτυπώνει τα κομμάτια τόσο έξοχα, που στα μάτια του θεατή μοιάζει να ανήκουν στις ταινίες. «Όλα γίνονται εμβληματικά, συμβολικά εκλεπτυσμένα, αν και μπορούν να αντανακλούν μια κουλτούρα που σίγουρα μπορούμε να αναγνωρίσουμε ως ποπ. Επέλεξα και τον Kubrick για αυτό, τελικά. Αυτό που δημιούργησε είναι μέρος της συλλογικής μας φαντασίας». jenny.gr
Το γνωστό δίδυμο αγαπάει πολύ το νησί των ανέμων
Τα αδέρφια Dean και Dan Caten, γνωστοί ως DSquared, συνεχίζουν τις διακοπές τους στην Μύκονο όπου διατηρούν εξοχική κατοικία. Οι Καναδοί, που κάθε καλοκαίρι επισκέπτονται το νησί των ανέμων, εντοπίστηκαν από την κάμερα του Mykonos Live TV να απολαμβάνουν την βόλτα τους στα Ματογιάννια. Μάλιστα ο πιο λεπτοκαμωμένος Dean κυκλοφορούσε έχοντας στο κεφάλι του την κουκούλα από το λευκό φούτερ που φορούσε. Η αγάπη του σχεδιαστικού διδύμου για την Μύκονο κρατάει χρόνια, ενώ πέρυσι άνοιξαν το δικό τους μπαρ restaurant στην Χώρα, σε μια όμορφη αυλή που συνδυάζει αρμονικά το παραδοσιακό στυλ του νησιού με την ιταλική φινέτσα. Δείτε το βίντεο O οίκος Prada ετοιμάζεται σε λίγο καιρό να κάνει ένα εντυπωσιακό launch με προϊόντα ομορφιάς και δεν θα μπορούσε να κάνει καλύτερη επιλογή ambassador για την πρώτη του καμπάνια Ο λόγος για την Emma Watson. O οίκος έκανε την επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας τους με ένα Instagram post. Στο post η αγαπημένη ηθοποιός ποζάρει με ένα cool pixie look, με natural μακιγιάζ και ένα ιδιαίτερο eyeliner που τονίζει το βλέμμα της. Η κομψότητα και η minimal αισθητική της φωτογραφίας μας προδιαθέτει για το ύφος της πρώτης καμπάνιας της σειράς. Στη λεζάντα της φωτογραφίας o oίκος έγραψε: «Η Prada ανακοινώνει ότι η @emmawatson θα είναι η νέα ambassador της Prada Beauty. Η Βρετανίδα ηθοποιός, ακτιβίστρια και καλλιτέχνης ενσαρκώνει την ουσία μιας πολυδιάστατης γυναίκας “Prada”. O οίκος έχει δημιουργήσει έναν Instagram λογαριασμό, το “Prada Beauty” και έχει ανεβάσει κάποια teasing video που μας δίνουν μια πρώτη γεύση από την υψηλή αισθητική που πρόκειται να έχουν οι σειρές. To τελευταίο όμως post με πρωταγωνίστρια την Emma Watson μας κάνει να αναμένουμε με μεγαλύτερη χαρά τα προϊόντα ομορφιάς με την μοναδική υπογραφή της Prada. JENNY.GR Η Λίντα Εβαντζελίστα ήταν ένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της βιομηχανίας της μόδας Η Λίντα Εβαντζελίστα ποζάρει στο νέο εξώφυλλο της βρετανικής Vogue για πρώτη φορά αφότου παραδέχτηκε ότι έχει «παραμορφωθεί» από μια αισθητική επέμβαση που πήγε στραβά. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’90, η Λίντα Εβαντζελίστα ήταν ένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα της βιομηχανίας της μόδας. Είχε ποζάρει σε διάσημα περιοδικά μόδας και είχε περπατήσει για τα πιο γνωστά brands στις πασαρέλες, όπως Chanel, Valentino, Dolce & Gabbana, Ralph Lauren και Giorgio Armani. Το ιδιαίτερο αυτής της νέας φωτογράφησης που αφορά στο τεύχος Σεπτεμβρίου της βρετανικής Vogue είναι ότι έρχεται μετά την παραδοχή του μοντέλου ότι υπέστη παραμόρφωση, αλλά και την απόφασή της να μην ζει πια κρυμμένη. Στις φωτογραφίες χρησιμοποιήθηκαν αυτοκόλλητες ταινίες και λάστιχα για να τραβήξουν προς τα πίσω το πρόσωπο, το σαγόνι και τον λαιμό της, κρύβοντας τα προβλήματα που προκλήθηκαν όταν έκανε μια θεραπεία για τη μείωση του λίπους η οποία πήγε λάθος. «Δεν είναι αυτό το σαγόνι και ο λαιμός μου στην πραγματική ζωή – και δεν μπορώ να περπατάω με ταινία και ελαστικά παντού», είπε η Λίντα Εβαντζελίστα η οποία παραδέχτηκε ότι κάνει προσπάθειες να αγαπήσει τον εαυτό της όπως είναι. «Σχετικά με τις φωτογραφήσεις πάντα πιστεύω ότι είμαστε εδώ για να δημιουργήσουμε φαντασιώσεις. Δημιουργούμε όνειρα. Νομίζω ότι επιτρέπεται. Επίσης, όλες μου οι ανασφάλειες φροντίζονται σε αυτές τις φωτογραφίες, οπότε πρέπει να κάνω αυτό που μου αρέσει να κάνω», ανέφερε το 57χρονο πρώην μοντέλο το οποίο παραδέχτηκε ότι χρειάστηκαν αυτές οι παρεμβάσεις με τα tapes για τη φωτογράφηση, ενώ ποζάρει φορώντας μαντίλια και καπέλα. (in.gr) Έχω μεγάλη αδυναμία στα παπούτσια. Από όλα τα αντικείμενα, με τα οποία μπορεί κανείς να γεμίσει την γκαρνταρόμπα του, τα παπούτσια είναι το κομμάτι στο οποίο δυσκολεύομαι να αντισταθώ. Ακόμα εντυπωσιάζομαι από το πώς η απλή αλλαγή ενός παπουτσιού μπορεί να μεταμορφώσει εντελώς ένα outfit. Eίμαι λοιπόν πάντα ανοιχτή στο να προσθέσω ένα ακόμη ζευγάρι στη συλλογή μου. Το ζευγάρι που έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον μου (αλλά και κάθε fashion editor), αυτή την στιγμή; Τα crystal slingbacks του οίκου Gucci. Τα είδα για πρώτη φορά τον περασμένο χειμώνα -το λογότυπό GG εφαρμόστηκε απαλά στο πλέγμα με τα στρας. Στη συνέχεια τα φόρεσε η Dakota Johnson με ένα sleek κοστούμι σε μια σοφιστικέ και σέξι εμφάνιση. Στη συνέχεια, ήταν η Alexa Chung που έβαλε την σφραγίδα έγκρισής της στο κομψό και feminine ζευγάρι, φορώντας τα με ένα ιβουάρ γούνινο παλτό. Όσο κι αν μετά το lockdown το μόνο που θέλαμε ήταν να φορέσουμε ξανά τα killer ψηλοτάκουνα μας, πλέον ένα χαμηλό, άνετο και θηλυκό τακούνι είναι η ιδανική επιλογή. Το χαμηλό ύψος των Gucci slingbacks τα κάνει ακόμα πιο γοητευτικά. Ακόμα κι αν δεν συνηθίζετε τόσο λαμπερά κομμάτια στα looks σας, είναι πολυ πιθανό να θελήσετε να κάνετε μια εξαίρεση για αυτά τα παπούτσια. Δείχνουν το ίδιο chic με τα τζιν και τα απλά μπλουζάκια όπως και με φορέματα και φούστες. jenny.gr Μία πολύ εύκολη και οικονομική λύση που σταθεροποιεί και προστατεύει το μακιγιάζ μας από τη ζέστη, χαρίζοντας ματ όψη και φυσική λάμψη. Πώς θα παραμείνει αναλλοίωτο το μακιγιάζ μας στη ζέστη; Χιλιάδες άρθρα έχουν γραφτεί με στόχο να επιτύχουμε την επιθυμητή διάρκεια. Κι όπως έχουμε διαπιστώσει, όταν το θερμόμετρο χτυπάει «κόκκινο» δεν είναι εύκολο. Η μάσκαρα, οι σκιές και η βάση μας «λιώνουν» κατά τη διάρκεια της μέρας, στο πρόσωπό μας εμφανίζονται περιττές γυαλάδες και η όψη γίνεται θαμπή. Γι’ αυτόν τον λόγο άλλωστε σχεδιάστηκαν οι αδιάβροχες συνθέσεις, τα setting sprays, οι πούδρες και τα ειδικά primers που απορροφούν τη λιπαρότητα. Ομως το Jamsu προσφέρει μία πολύ πιο εύκολη και οικονομική λύση για να σταθεροποιούμε το μέικ απ μας. Τι είναι Η τεχνική που έρχεται από την Ιαπωνία και την Κορέα διαδόθηκε παγκοσμίως όταν το σούπερ μοντέλο Bella Hadid αποκάλυψε στην Huda Kattan, influencer και ιδρύτρια της μάρκας μακιγιάζ Huda Beauty, ότι ορκίζεται σε αυτό. Eκείνη με τη σειρά της το έδειξε στο You Tube κανάλι της και μετά από αυτό ήταν θέμα χρόνου το Jamsu να διαδοθεί σε όλο τον κόσμο. Jamsu σημαίνει στα κορεατικά «βύθιση», γιατί αφού εφαρμόσουμε το μέικ απ μας βυθίζουμε το πρόσωπό μας σε ένα μπολ με πολύ κρύο νερό και παγάκια. Ισως σε κάποιους να μην ακούγεται ακριβώς το πιο ευχάριστο πράγμα στον κόσμο, αλλά είναι μια αλάνθαστη διαδικασία που λειτουργεί παρόμοια με το baked μακιγιάζ, το οποίο «κλειδώνει» το αποτέλεσμα, χαρίζοντας ματ όψη, φυσική λάμψη και κολακεύοντας κάθε τόνο επιδερμίδας. Μήπως αυτό το τρικ μας ακούγεται γνώριμο; Πράγματι, ο πάγος στο δέρμα που αποκαλείται και skin icing δεν είναι κάτι καινούριο. Αποτελεί ένα κορυφαίο beauty trend, με οπαδούς celebrities όπως η Kate Hudson και η Kate Moss. Ωστόσο το Jamsu διαφοροποιείται γιατί εφαρμόζεται σε μακιγιαρισμένο πρόσωπο με στόχο να χαρίσει ένα απαράμιλλο εφέ φυσικής και λαμπερής όψης υγείας, που αντιστέκεται στις υψηλές θερμοκρασίες. Τι κάνουμε 1. Εφαρμόζουμε τη βάση μας ή το αντηλιακό με χρώμα 2. Απλώνουμε ένα παχύ στρώμα διάφανης πούδρας σε μορφή σκόνης 3. Γεμίζουμε ένα μεγάλο μπολ ή τον νιπτήρα με πολύ κρύο νερό και βυθίζουμε το πρόσωπό μας σε αυτό. (Προσοχή, αν έχουμε ξηρό δέρμα, δεν παραμένουμε στο παγωμένο νερό πάνω από 15 δευτερόλεπτα. Αν έχουμε λιπαρό, μπορούμε να μείνουμε ως και 30 δευτερόλεπτα.) Επειτα ταμπονάρουμε απαλά την επιδερμίδα προκειμένου να μη χαλάσουμε τη βάση μας. 4. Συνεχίζουμε με το υπόλοιπο μακιγιάζ στα μάτια, τα ζυγωματικά και τα χείλη. Τι άλλο; * Το βράδυ, επιβάλλεται ο διπλός καθαρισμός, γιατί το Jamsu σταθεροποιεί το μακιγιάζ στους πόρους προκειμένου να εξασφαλίσει διάρκεια. (vita.gr)
Είχε γίνει ευρέως γνωστός για τη δημοφιλή σειρά αρωμάτων που περιελάμβανε το L'Eau d'Issey
Θλίψη στον χώρο της μόδας, καθώς έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 84 ετών ο γνωστός Ιάπωνας σχεδιαστής, Issey Miyake. Ο «πρίγκιπας του πλισέ» όπως τον αποκαλούσαν «έφυγε» μετά από μάχη με τον καρκίνο και άφησε πίσω του μία λαμπρή καριέρα που διήρκεσε περισσότερο από μισό αιώνα. Ήταν διάσημος για τα πλισέ ρούχα του, τις εκθέσεις και τη δημοφιλή σειρά αρωμάτων που περιελάμβανε το L’Eau d’Issey. Την είδηση του θανάτου έκανε γνωστή υπάλληλός του στο Γαλλικό Πρακτορείο. «Πέθανε το βράδυ της 5ης Αυγούστου», είπε αλλά δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.«Η κηδεία του έχει ήδη πραγματοποιηθεί και σε αυτή συμμετείχαν μόνο συγγενείς. Σύμφωνα με τις επιθυμίες του, δεν υπήρξαν σχέδια για δημόσια τελετή», ανέφερε η ίδια υπάλληλος. Ποιος ήταν ο Issey Miyake Γεννήθηκε στη Χιροσίμα το 1938 και ήταν μόλις επτά ετών όταν οι Ηνωμένες Πολιτείες έριξαν την ατομική βόμβα στην πόλη, το 1945. Από την ακτινοβολία η μητέρα του πέθανε τρία χρόνια αργότερα. Ο ίδιος επέζησε αλλά περπατούσε κουτσαίνοντας. Μεγαλώνοντας σπούδασε γραφιστική στο Tama Art University του Τόκιο και μετά την αποφοίτησή του μετακόμισε το 1965 στο Παρίσι, όπου εγγράφηκε στη διάσημη σχολή ραπτικής L’Ecole de la Chambre Syndicale de la Couture Parisienne. Τα πρώτα βήματα στην καριέρα του τα έκανε το 1966, δουλεύοντας πίσω από τα παρασκήνια σε ατελιέ. Το 1970 ίδρυσε το Miyake Design Studio στο Τόκιο και αμέσως μετά άνοιξε την πρώτη του μπουτίκ στο Παρίσι. Μέχρι τη δεκαετία του 1980, η καριέρα του βρισκόταν σε πλήρη εξέλιξη καθώς πειραματιζόταν με υλικά από πλαστικό έως μεταλλικό σύρμα, ακόμη και με βιοτεχνικό ιαπωνικό χαρτί. Ο Issey Miyake ήταν ο πρώτος που συνδύασε την τεχνολογία με την ιαπωνική παράδοση και προήγαγε μια μόδα πρακτική, προσβάσιμη, που απευθύνεται σε όλους. Εκτός από τα ρούχα του, ο Issey Miyake ήταν ευρέως γνωστός για τη συλλογή αρωμάτων. Το L’Eau d’Issey κυκλοφόρησε το 1992 και γνώρισε τεράστια επιτυχία. Ήταν εμπνευσμένο από το νερό και το ελαφρύ άρωμά του το έκανε best seller. To 2006 o εκλιπών βραβεύτηκε με το Kyotoprize των Τεχνών και της Φιλοσοφίας. Στην ομιλία του ανέφερε, μεταξύ άλλων, πως όταν στο Παρίσι συστηνόταν ως «σχεδιαστής μόδας», του ανταπαντούσαν ότι τον θεωρούσαν «δημιουργό ραπτικής». (in.gr)
|
APXEIO
March 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|