Η υπόθεση με τις απαράδεκτες φωτογραφίες μικρών παιδιών με σαδομαζοχιστικά αξεσουάρ έχει ήδη φέρει ανυπολόγιστες ζημιές στην Balenciaga.
Η εταιρεία μπορεί να ζήτησε συγγνώμη αλλά δεν έπεισε τους πιστούς θαυμαστές της. Τα social media έχουν γεμίσει τις τελευταίες μέρες με βίντεο και φωτογραφίες από σκισμένα παπούτσια, ξεχειλωμένα φορέματα και καμένες τσάντες όλα με το σήμα του πολυτελούς οίκου. Η απαίτηση #cancelBalenciaga φιγουράρει στις πρώτες θέσεις σε Twitter και TikTok και οι αντιδράσεις δεν έχουν τέλος. Η καμπάνια «Gift Shop» που κυκλοφόρησε ο οίκος έχει προκαλέσει παγκόσμια κατακραυγή και οι παρατηρητικοί, είδαν μέσα στο πλάνο της καμπάνιας, διασκορπισμένα έγγραφα, σχετικά με τους νόμους για την παιδική πορνογραφία. Η φωτογράφηση περιέχει έγγραφα που χρησιμοποιήθηκαν ως props στην καμπάνια και ήταν από δίκη του Ανώτατου Δικαστηρίου του 2008, United States v. Williams, η οποία είχε θέμα την παιδική κακοποίηση. «Θα θέλαμε να ασχοληθούμε με τις αντιπαραθέσεις γύρω από τις πρόσφατες διαφημιστικές μας καμπάνιες. Καταδικάζουμε έντονα την κακοποίηση παιδιών και δεν ήταν ποτέ πρόθεσή μας να τη συμπεριλάβουμε στην αφήγησή μας», ανέφερε σε δήλωσή του ο οίκος που αναγκάστηκε να αποχωρήσει από το Τwitter μετά τα χιλιάδες μηνύματα. «Κάποτε αγαπούσα αυτή τη μάρκα, αλλά δεν θα την υποστηρίξω ποτέ ξανά», «Η ασφάλεια των παιδιών δεν είναι παιχνίδι», «Είμαι αηδιασμένη με την καμπάνια», είναι μόνο κάποια από τα σχόλιά τους την ώρα που καίνε τα παπούτσια τους, καταστρέφουν τις τσάντες τους και σκίζουν τα ρούχα τους. Δείτε μερικές χαρακτηριστικές αναρτήσεις
0 Comments
Balenciaga: Μηνύει τους παραγωγούς της διαφημιστικής καμπάνιας των παιδιών με λούτρινα με bdsm28/11/2022 Σάλος έχει προκληθεί τις τελευταίες μέρες σχετικά με την διαφημιστική καμπάνια του Balenciaga, που δείχνει δύο μικρά κορίτσια να ποζάρουν με λούτρινα αρκουδάκια με αξεσουάρ του οίκου, τα οποία όμως παραπέμπουν σε BDSM Ο οίκος Balenciaga κατέθεσε αγωγή κατά της North Six, την εταιρείας παραγωγής που διαχειριζόταν τα logistics για την αμφιλεγόμενη διαφημιστική της καμπάνια με παιδιά και τον σκηνογράφο Nicholas Des Jardins, ζητώντας αποζημίωση 25 εκατ. δολάρια. Οι καμπάνιες απεικόνιζαν δύο μικρά κορίτσια, να κρατούν λούτρινα ζωάκια ντυμένα με κάτι που θύμισε σε ορισμένους στολές BDSM. Την περασμένη εβδομάδα οι αμφιλεγόμενες καμπάνιες τράβηξαν την προσοχή χρηστών του Twitter, οι οποίες επέκριναν τον οίκο μόδας. Η διαφήμιση για την Άνοιξη του 2023 του ισπανικού οίκου μόδας περιλαμβάνει στη φωτογράφιση και μια σελίδα από απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ που απαγορεύει την προβολή παιδικής πορνογραφίας. Η North Six, από την πλευρά της επισημαίνει ότι δεν είχε αναλάβει την συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνιας αλλά διαχειρίστηκε τα logistics για τη συλλογή Άνοιξη ’23 με θέμα το office business. Τα δικαστικά έγγραφα αναφέρουν ότι ο οίκος Balenciaga θέλει «να ζητήσει αποζημίωση για εκτεταμένες ζημιές που προκλήθηκαν σε σχέση με μια διαφημιστική καμπάνια, όπου ο οίκος Balenciaga προσέλαβε (την North Six) για την παραγωγή». Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι, χωρίς τη γνώση ή την άδειά της, οι κατηγορούμενοι «περιέλαβαν ορισμένα έγγραφα στις φωτογραφίες της εκστρατείας». Ο οίκος Balenciaga, ωστόσο δεν έχει κινηθεί νομικά κατά της Adidas, η οποία ήταν συνεργάτης σε μία από τις καμπάνιες. «Μέλη του κοινού, συμπεριλαμβανομένων των ειδησεογραφικών μέσων, έχουν συνδέσει ψευδώς και φρικτά τον Balenciaga με το αποκρουστικό και βαθιά ανησυχητικό θέμα της δικαστικής απόφασης», αναφέρουν τα έγγραφα. Ως αποτέλεσμα, οι κατηγορούμενοι ευθύνονται για «όλες τις ζημιές που προκύπτουν από αυτήν την ψευδή συσχέτιση». Αυτό περιλαμβάνει χρηματικές αποζημιώσεις ύψους 25 εκατ. δολαρίων. Ο οίκος Balenciaga είχε ζητήσει συγγνώμη για την εκστρατεία και είπε ότι έχει λάβει το θέμα «πολύ σοβαρά». Ο Ιταλός φωτογράφος Gabriele Galimberti, ο οποίος είχε αναλάβει να φωτογραφίσει τις καμπάνιες, είπε ότι δεν μπορούσε να σχολιάσει τις επιλογές του Balenciaga. Τόνισε ότι «δεν είχε το δικαίωμα να επιλέξει με κανέναν τρόπο ούτε τα προϊόντα, ούτε τα μοντέλα, ούτε τον συνδυασμό τους. Ως φωτογράφος, μου ζητήθηκε μόνο και μόνο να απαθανατίσω τη δεδομένη σκηνή και να τραβήξω τις λήψεις σύμφωνα με το στιλ μου. Ως συνήθως, η διεύθυνση της καμπάνιας και των γυρισμάτων δεν είναι στα χέρια του φωτογράφου.» Ο οίκος από την πλευρά του σε δήλωσή του ανέφερε πως «Καταδικάζουμε σθεναρά την κακοποίηση παιδιών σε οποιαδήποτε μορφή». Ακολούθησε δε, και μια ξεχωριστή δήλωση στην οποία ζητά εκ νέου συγγνώμη για τον τρόπο που εμφανίστηκαν τα παιδιά στις διαφημίσεις της εορταστικής καμπάνιας. Υπενθυμίζεται ότι η υπόθεση ξεκίνησε πριν από λίγο καιρό, όταν ο ισπανικός οίκος μόδας παρουσίασε την εορταστική της καμπάνια «Toy Stories», την οποία τράβηξε ο φωτογράφος του National Geographic, Gabriele Galimberti. Οι εικόνες αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας μοιάζουν με το προηγούμενο έργο του Galimberti που παρουσιάζει παιδιά, τα οποία περιβάλλονται από τα παιχνίδια τους. Σε αυτή την περίπτωση, όμως, τα παιδιά φωτογραφήθηκαν κοντά σε ποτήρια κρασιού και άλλα αντικείμενα για ενήλικες, ενώ κρατούσαν βελούδινα αρκουδάκια ντυμένα με διχτυωτές μπλούζες και δερμάτινα λουριά. Μετά το περιστατικό ακολούθησαν σφοδρές αντιδράσεις από χρήστες των social media. Η Κιμ Καρντάσιαν, η οποία φοράει συχνά Balenciaga και έχει εμφανιστεί σε πολλές από τις καμπάνιες του οίκου, ανέφερε σε δήλωσή της χθες ότι «επί του παρόντος επανεξετάζω τη σχέση μου με την εταιρεία, βασιζόμενη στην προθυμία τους να αποδεχτούν την ευθύνη για κάτι που δεν θα έπρεπε ποτέ να ξεκινήσουν» και «τις ενέργειες που περιμένω να τους δω να κάνουν για την προστασία των παιδιών». Ο οίκος Saint Laurent φροντίζει να μάθουν οι νεότερες γενιές όσα συνέβησαν στα 90s. Το πρωτοποριακό βιβλίο Sex της Μαντόνα, με τις σεξουαλικά φορτισμένες και ερωτικές εικόνες, προσέλκυσε μεγάλη προσοχή από τα μέσα ενημέρωσης και αντιδράσεις όταν έκανε το ντεμπούτο του το 1992. Ο πολιτιστικός και κοινωνικός αντίκτυπός του διαρκεί μέχρι σήμερα, με το βιβλίο να αποτελεί τεχνούργημα μιας καθοριστικής φάσης της καριέρας της. Τώρα, 30 χρόνια μετά, το βιβλίο επανακυκλοφορεί από την Saint Laurent Rive Droite με μια νέα έκδοση που εκδίδεται από τον εκδοτικό οίκο Callaway. Για να γιορτάσει την επανέκδοση, ο οίκος μόδας Saint Laurent διοργανώνει μια έκθεση στην Art Basel, την οποία επιμελούνται η Μαντόνα και ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Άντονι Βακαρέλο, όπου θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο Μαϊάμι εκτυπώσεις μεγάλου μεγέθους από το βιβλίο. Οι φωτογραφίες με τον φακό του Στίβεν Μεϊζέλ θα εκτεθούν σε ένα προσωρινό παραθαλάσσιο «κουτί» που κατασκευάστηκε ειδικά για την περίσταση. Δημιουργήθηκαν μόνο 800 αντίτυπα και ένας περιορισμένος αριθμός θα υπογραφεί από τη Μαντόνα, ενώ τα έσοδα θα διατεθούν για τη φιλανθρωπική οργάνωση Raising Malawi, της ίδιας της Μαντόνα, μέσω δημοπρασίας τους επόμενους μήνες. Στην έκθεση θα διατίθενται επίσης προς πώληση μπλουζάκια και τσάντες. Η παραλιακή γκαλερί Saint Laurent θα είναι δωρεάν για όλους τους επισκέπτες άνω των 18 ετών από τις 29 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου (10 π.μ. – 7 μ.μ.). Η απώλεια των μαλλιών είναι μία δυσάρεστη εμπειρία, αλλά δεν αντιμετωπίζεται πάντοτε αποτελεσματικά με τοπικές ή συστηματικές φαρμακευτικές θεραπείες ή όταν εκλείψει το αίτιο που την προκαλεί. Σε αυτές τις περιπτώσεις, μόνη λύση είναι οι μεταμοσχεύσεις μαλλιών, τις οποίες επιλέγουν ολοένα περισσότερα άτομα. Όπως όμως ισχύει με σχεδόν όλα όσα αφορούν την Ιατρική, έτσι και οι μεταμοσχεύσεις μαλλιών περιβάλλονται από πολλούς μύθους. Ο πλαστικός επανορθωτικός και αισθητικός χειρουργός Γεώργιος Βελημβασάκης εξηγεί ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι και ποια είναι η αλήθεια γι’ αυτούς. Μύθος: Όλοι μπορούν να κάνουν μεταμόσχευση μαλλιώνΗ αλήθεια είναι ότι δεν είναι όλοι οι ενδιαφερόμενοι κατάλληλοι υποψήφιοι για μεταμόσχευση μαλλιών. Αν και η συντριπτική πλειονότητα μπορούν να υποβληθούν σε αυτήν, υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που καθιστούν κάποιους μη επιλέξιμους. Οι παράγοντες αυτοί είναι:
Μύθος: Τα μαλλιά θα φαίνονται αφύσικαΗ αλήθεια είναι ότι οι παλαιότερες μεταμοσχεύσεις μαλλιών έδιναν ένα αφύσικο/ξένο αποτέλεσμα. Ακόμα και κάποιος άπειρος μπορούσε να διακρίνει ότι είχε πραγματοποιηθεί κάποια επέμβαση στο τριχωτό της κεφαλής. Σήμερα, όμως, οι τεχνικές έχουν βελτιωθεί και υπάρχει πλέον δυνατότητα τοποθέτησης των τριχοθυλακίων:
Μύθος: Τα αποτελέσματα είναι προσωρινάΗ αλήθεια είναι ότι οι μεταμοσχεύσεις μαλλιών ως διαδικασία παρέχουν μόνιμο αποτέλεσμα. Δεν παύει όμως να αφορούν τοποθέτηση σε νέα θέση των τριχοθυλακίων από το πίσω μέρος του κεφαλιού, που θα συνεχίσουν τον φυσικό κύκλο της ζωής τους. Επομένως, η μεταμόσχευση μαλλιών δεν μπορεί να αποτρέψει την πτώση των τριχών που είναι προγραμματισμένες να πέσουν κάποια στιγμή. Το μόνο που μπορεί να εγγυηθεί είναι ότι θα παραμείνουν στη νέα θέση τους μέχρι την ηλικία που φυσιολογικά θα έπεφταν αν βρίσκονταν ακόμα στην αρχική θέση (π.χ. στα 85 έτη). Επιπλέον, παράλληλα με τη μεταμόσχευση και για την αποφυγή ή καθυστέρηση της τριχόπτωσης των υπολοίπων μη-μεταμοσχευμένων μαλλιών, ο ασθενής πρέπει να ακολουθήσει και άλλες θεραπείες, φαρμακευτικές ή μη (π.χ. PRP). Σημειώνεται ότι περίπου 1,5 μήνα μετά τις μεταμοσχεύσεις μαλλιών, οι ασθενείς μπορεί να παρατηρήσουν ότι αρχίζουν να πέφτουν τα μεταμοσχευμένα μαλλιά. Αυτό οφείλεται στο σοκ που υπέστησαν τα τριχοθυλάκια λόγω της μεταφοράς τους. Το φαινόμενο, όμως, είναι προσωρινό. Περίπου τον 3ο μήνα μετά τη μεταμόσχευση, θα αρχίσουν να αναπτύσσονται από τα τριχοθυλάκια νέα μαλλιά. Δεν θα βγουν όμως όλα μαζί, αλλά σταδιακά. Μύθος: Όλες οι χειρουργικές τεχνικές είναι ίδιεςΟι πιο διαδεδομένες τεχνικές μεταμόσχευσης είναι η FUT και η FUE. Η πρώτη είναι πιο αιματηρή και δημιουργεί οίδημα αλλά και ουλές στη δότρια περιοχή. Κατ’ αυτήν, λαμβάνεται μία λωρίδα δέρματος (strip) από το πίσω μέρος του κεφαλιού που δεν επηρεάζεται από την τριχόπτωση. Ακολουθεί ο τεμαχισμός της για να δημιουργηθούν τα μοσχεύματα και η τοποθέτησή τους στη νέα τους θέση. Η διαδικασία αυτή μπορεί να τραυματίσει τα τριχοθυλάκια και να τα καταστήσει ακατάλληλα για μεταμόσχευση. Η FUE είναι μία σχεδόν αναίμακτη διαδικασία. Τα τριχοθυλάκια εξάγονται ένα-ένα από τη δότρια περιοχή με μικροσκοπικά εργαλεία, τα οποία δεν τραυματίζουν το δέρμα. Ακολουθεί ο διαχωρισμός και η ομαδοποίηση των τριχοθυλακίων, αναλόγως με τον αριθμό των τριχών που περιέχουν (μονότριχα, δίτριχα, τρίτριχα, τετράτριχα κ.ο.κ.). Στη συνέχεια, τα τριχοθυλάκια εμφυτεύονται με ατραυματικό μικροεργαλείο (λέγεται implanter pen) στη νέα τους θέση. Η ασφάλεια που παρέχει η μέθοδος FUE και το εξαιρετικό της αποτέλεσμα την έχουν καταστήσει την πιο δημοφιλή τεχνική τα τελευταία χρόνια, τονίζει ο κ. Βελημβασάκης. Μύθος: Οι μεταμοσχεύσεις μαλλιών είναι επώδυνεςΗ αλήθεια είναι ότι ο ασθενής δεν νιώθει πόνο στη διάρκεια της επέμβασης, διότι χρησιμοποιείται τοπική αναισθησία. Μετά την ολοκλήρωσή της, εξ άλλου, μπορεί να αισθάνεται ήπια ενόχληση για 2 ημέρες, η οποία αντιμετωπίζεται με απλά παυσίπονα. «Η απώλεια των μαλλιών είναι μία δυσάρεστη εμπειρία, ανεξάρτητα από την ηλικία του ατόμου που τη βιώνει. Άνδρες και γυναίκες αποκτούν άγχος, και χάνουν την αυτοπεποίθησή τους και την καλή τους ψυχολογία», επισημαίνει ο κ. Βελημβασάκης. «Η μεταμόσχευση μαλλιών αποτελεί τη μοναδική επιλογή που φέρνει οριστικά και μόνιμα αποτελέσματα. Είναι απαραίτητη όμως η σωστή ενημέρωση των ενδιαφερομένων γι’ αυτή τη λύση, η οποία είναι οικονομικά προσιτή εάν αναλογιστεί κανείς το κόστος αντιμετώπισης και θεραπείας της τριχόπτωσης σε μόνιμη βάση και ανεκτίμητη όσον αφορά στην αποκατάσταση που προσφέρει». Είτε θέλετε να ανακουφιστείτε από τους πονοκεφάλους είτε να διατηρήσετε το βλέμμα σας νεανικό με φυσικό τρόπο, μπορείτε μέσα σε 30 δευτερόλεπτα να ωφεληθείτε, κάνοντας brow pinching μόνη σας. Συχνά η ψυχική ένταση εκδηλώνεται με πονοκεφάλους.Οι μυικοί σπασμοί στο πρόσωπο εξαιτίας τους στρες, ευθύνονται επίσης για την πρόωρη εμφάνιση των ρυτίδων και της χαλάρωσης του δέρματος. Τι θα λέγατε λοιπόν εάν υπήρχε μία τεχνική μασάζ η οποία θα μπορούσε να σας ανακουφίσει από την ένταση και ταυτόχρονα να βελτιώσει την όψη της επιδερμίδας σας; Ο λόγος για το brow pinching, μια θεραπεία αυτομασάζ που εμπνεύστηκε από τις αρχές της Αγιουβέρδικης πρακτικής και η οποία κάνει την επιδερμίδα να δείχνει πιο φρέσκια και λαμπερή, ενώ χαλαρώνει το σώμα και αποβάλλει την ένταση. Όποια λοιπόν κι αν είναι η ανάγκη σας, είτε να απαλλαγείτε από τους πονοκεφάλους είτε να διατηρήσετε το βλέμμα σας νεανικό με φυσικό τρόπο, μπορείτε μέσα σε 30 δευτερόλεπτα να ωφεληθείτε, εφαρμόζοντάς αυτές τις κινήσεις. Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν κάνετε brow pinching Η θεραπεία αυτή στοχεύει στα σημεία που συγκεντρώνουμε πολύ πίεση, δηλαδή γύρω από τα μάτια και τα φρύδια. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχήα και αυξάνει την ελαστικότητα του δέρματος. Πριν ξεκινήσετε το brow pinching, είναι σημαντικό να έχετε καθαρίσει καλά το πρόσωπό σας και να έχετε απλώσει στην περιοχή των φρυδιών λίγο αμυγδαλέλαιο. Ρουτίνα brow pinching 30 δευτερολέπτωνΔείτε βήμα-βήμα πώς μπορείτε να κάνετε μόνη σας brow pinching:
Ακόμα κι αν δεν έχετε πονοκέφαλο, το brow pinching είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να νιώσετε αμέσως αναζωογονημένοι, να μειώσετε το πρήξιμο κάτω από τα μάτια και να κάνετε φυσικό λίφτινγκ φρυδιών. Για καλύτερα αποτελέσματα επαναλάβετε τη διαδικασία δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. (vitagr) Το πραγματικό της όνομα ήταν Γκαμπριέλ Σανέλ, οι περισσότεροι ωστόσο, την γνωρίζουν ως Coco Chanel. Για τουλάχιστον, έξι δεκαετίες, η Coco Chanel ήταν το Νο. 1 όνομα στη βιομηχανία της μόδας. Η Coco Chanel έφερε την επανάσταση όχι μόνο στο χώρο της μόδας αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία εμπνέοντας εκατοντάδες γυναίκες ανά τον κόσμο. Χάρη στα πρωτοπόρα σχέδιά της καθώς και στο μοναδικό ταλέντο της, οι γυναίκες ξεκίνησαν να φορούν κοστούμια. Δημιουργούσε σχέδια χρησιμοποιώντας την αυθεντική χρήση υφάσματος ζέρσεϊ. Αδιαμφισβήτητα, η Coco Chanel κατάφερε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονταν τη μόδα. Περισσότερες από πέντε δεκαετίες μετά τον θάνατό της, ο Οίκος Chanel αποτιμάται στα 9 δισεκατομμύρια δολάρια. Με τα χρόνια, η εμβληματική επωνυμία έχει επεκτείνει την εμβέλειά της σε διάφορους κλάδους, από τη μόδα μέχρι το μακιγιάζ και τα αξεσουάρ, με πολλές διασημότητες να υπηρετούν ως Πρεσβευτές του Οίκου. Το καλοκαίρι του 1883 γεννήθηκε στη Γαλλία, η Γκαμπριέλ Μπονέρ Σανέλ. Μετά τον πρόωρο θάνατο της μητέρας της, ο πατέρας της αποφάσισε να την αφήσει στις καλόγριες. Όταν η Chanel έκλεισε τα 18 της, έφυγε από το ορφανοτροφείο και άρχισε να εργάζεται ως τραγουδίστρια μερικής απασχόλησης σε καφετέριες. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά τραγούδια της ήταν το Qui qu’a vu Coco, το οποίο φέρεται να της χάρισε το παρατσούκλι Coco, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το richest. Στα 31 της, άνοιξε την πρώτη της μπουτίκ στο Παρίσι. Η καριέρα της στο τραγούδι τη βοήθησε να γνωρίσει εξέχουσες προσωπικότητες. Ένα από τα άτομα με τα οποία συναναστράφηκε ήταν και ο Ετιέν Μπαλσάν – μετέπειτα σύντροφός της. Εκείνος της πρότεινε να μετακομίσει στο κάστρο του και τη χρηματοδότησε για να σχεδιάσει καπέλα. Ο Μπαλσάν αναγνώρισε το ταλέντο της βοηθώντας τη να δημιουργήσει ένα κατάστημα στη Ντοβίλ το 1914. Η Chanel άρχισε να σχεδιάζει μη παραδοσιακά σχέδια, σε αντίθεση με τους κορσέδες, οι οποίοι ήταν άβολοι. Ένας Γάλλος βιομήχανος κλωστοϋφαντουργίας της πρόσφερε το ύφασμα ζέρσεϊ για να φτιάξει τα ρούχα της, το οποίο αποτελεί μέχρι και σήμερα, σήμα κατατεθέν των δημιουργιών του οίκου Chanel. Το πάθος της για καινοτομία επιτάχυνε την ανάπτυξή της στο χώρο της μόδας. Η Chanel άρχισε να αναζητά διάφορους τρόπους για να επεκτείνει την αναγνώριση της επωνυμίας της. Ένα από τα πιο εμβληματικά και ουσιαστικά σχέδιά που βοήθησε τη Chanel να αποκτήσει οικονομική σταθερότητα ήταν το περίφημο άρωμα Chanel No.5. Το 1921, η Chanel ανέθεσε στον αρωματοποιό Ernst Beaux στη Γαλλία να δημιουργήσει μια σειρά από αρώματα για αυτήν. Συγκεκριμένα, του ζήτησε να δημιουργήσει ένα άρωμα που μύριζε… γυναίκα. Εκείνος της έφτιαξε 80 διαφορετικά αρώματα. Η Chanel διάλεξε την πέμπτη δημιουργία. Έτσι, η συγκεκριμένη κολόνια ονομάστηκε Chanel No.5. Η Chanel ήταν το πρώτο άτομο που πούλησε άρωμα σε ένα κομψό μπουκάλι σε σύγκριση με την παραδοσιακή συσκευασία. Η διάσημη σχεδιάστρια αποσύρθηκε από τον κόσμο της μόδας κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και επέστρεψε το 1954. Τότε, όμως, ο κόσμος την επέκρινε υποστηρίζοντας πως ο οίκος μόδας βρισκόταν στα πρόθυρα της παρακμής. Εκείνη ως απάντηση, λάνσαρε το πλεκτό κοστούμι Chanel, ένα από τα πιο εμβληματικά κομμάτια του γνωστού οίκου. Σημαντικές γυναίκες στην ιστορία, όπως η πριγκίπισσα Νταϊάνα, η Όντρεϊ Χέπμπορν, η Γκρέις Κέλι και η Τζάκι Κένεντι, επέλεξαν να φορέσουν το συγκεκριμένο κοστούμι. Λίγο μετά το θάνατό της, τα ηνία του Οίκου Chanel ανέλαβαν οι βοηθοί της Coco Chanel, Ραμόν Εσπάρτσα και Γκαστόν Μπάρθελοτ. Τη δεκαετία του 1980, η Chanel χαρακτηριζόταν ως μια ξεχασμένη μάρκα. Ο Karl Lagerfeld, ο οποίος είχε δουλέψει με τους Chloé και Fendi, εντάχθηκε στον διάσημο οίκο ως Creative Director. Το όραμά του να επαναφέρει στον κόσμο τα σχέδια Ready-To-Wear της Chanel, εμφυσώντας την ουσία της Coco με σύγχρονη εμφάνιση, αναβίωσε τη μάρκα. Διατήρησε τη θέση του για πάνω από τρεις δεκαετίες μέχρι τον θάνατό του το 2019. Από το 2019, η Βιρζινί Βιάρ έχει αναλάβει τα ηνία της Chanel. Ακολουθεί τα βήματα του μέντορά της Karl Lagerfeld για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία ενός εκ των διασημότερων οίκων μόδας στην ιστορία. Η Κέιτ Μος εφηύρε το γυμνό φόρεμα το 1993, ένα φαινόμενο που εξακολουθεί να συνθέτει το σημερινό στυλ στο κόκκινο χαλί. Και τώρα το supermodel επιστρέφει στις ρίζες του τον τελευταίο καιρό με όχι ένα, αλλά δύο, see through τουαλέτες την τελευταία εβδομάδα. Την Τετάρτη, το μοντέλο έφτασε στο πάρτι της Diet Coke στο Λονδίνο (ξεκίνησε επίσημη συνεργασία με την μάρκα ποτών νωρίτερα φέτος) φορώντας ένα διαφανές, αστραφτερό ασημί φόρεμα που έφτανε μέχρι τον αστράγαλο και ένα σούπερ βαθύ, ντραπέ ντεκολτέ. Το συνδύασε με ένα μαύρο πανωφόρι ριγμένο στους ώμους της και ασορτί πλατφόρμες. Η εμφάνιση ολοκληρώθηκε με ένα ασημί clutch και σειρές από κομψά κολιέ. Τα μαλλιά της ήταν χτενισμένα σε χαλαρές μπούκλες και το μακιγιάζ της απλό. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Μος παρακολούθησε τα βραβεία Innovator της Wall Street Journal στη Νέα Υόρκη, κατά τη διάρκεια των οποίων φόρεσε ένα διαφανές φόρεμα στο χρώμα της ελιάς με κουκούλα κουκούλα πάνω από μαύρο εσώρουχο, για να παραδώσει το Βραβείο του Fashion Innovator στον φίλο της και δημιουργικό διευθυντή του Saint Laurent, Anthony Vaccarello. Η Moss σχολίασε πρόσφατα το εμβληματικό look της δεκαετίας του ’90 σε μια συνέντευξή της. «Δεν ήξερα ότι αυτό το φόρεμα ήταν διάφανο μέχρι που βγήκαν οι φωτογραφίες την επόμενη μέρα στην εφημερίδα», είπε. “Ήταν το φλας που το έκανε να φαίνεται γυμνό γιατί στην πραγματικότητα όταν το φορούσα, δεν πίστευα ότι ήταν τόσο διαφανές. Αλλά, προφανώς, ήταν”. Mεγάλο deal: Η Estée Lauder έτοιμη να εξαγοράσει τον οίκο μόδας Tom Ford έναντι… 2,8 δισ.12/11/2022 Το μεγάλο deal εξαγοράς έρχεται: Kοντά σε συμφωνία για την εξαγορά της Tom Ford έναντι περίπου 2,8 δισ. δολ., πλησιάζει η Estée Lauder. Φαίνεται ότι κερδίζει τον ανταγωνισμό από άλλους φιλόδοξους αγοραστές του πολυτελή οίκου μόδας, ανέφεραν πηγές στους Financial Times, τους οποίους επικαλείται το πρακτορείο Reuters. Η μάρκα πολυτελείας, με ιδρυτή τον πολυτάλαντο σχεδιαστή, αρωματοποιό και σκηνοθέτη, Tom Ford, ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με την Estée Lauder, η οποία έχει στο χαρτοφυλάκιο της, παγκοσμίως γνωστές μάρκες καλλυντικών όπως η MAC, η Clinique και η Aveda. Μια συμφωνία θα μπορούσε να ανακοινωθεί ακόμα και τη Δευτέρα, αναφέρει το πρακτορείο. Για την Estée Lauder που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, το deal με την Tom Ford θα ήταν η μεγαλύτερη κίνηση από το μπαράζ εξαγορών το οποίο έχει πραγματοποιήσει, συμπεριλαμβανομένου του πλήρους ελέγχου του καναδικού ομίλου ομορφιάς Deciem έναντι περίπου 1 δισ. δολάρια το 2021. Estée Lauder και Tom Ford δεν απάντησαν στα αιτήματα του Reuters για σχολιασμό. Οι μετοχές της Estée σημείωσαν άνοδο περίπου 4% στις απογευματινές συναλλαγές. Σημειώνεται ότι, όπως είχε γίνει γνωστό στον Αύγουστο, η Estée Lauder ενδιαφέρεται κυρίως για τη σειρά καλλυντικών του Tom Ford. Δεν έχουν γίνει γνωστές πληροφορίες για τις υπόλοιπες σειρές του οίκου (ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ κλπ). Μένει να φανείς από τις εξελίξεις. Έχασε τη μάχη η Βικτώρια Γκρόσου. Η γυναίκα, που με τις ιδέες και τις τεχνικές της άφησε το στίγμα της στην εξέλιξη του μακιγιάζ στη χώρα, έφυγε από τη ζωή, μετά από σοβαρά προβλήματα υγείας. Η κορυφαία make up artist άφησε την τελευταία της πνοή σε νεαρή ηλικία, με τη δυσάρεστη είδηση να γίνεται γνωστή μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram.H κηδεία της θα γίνει σήμερα (5/11) στο Παλαιοχώρι Καβάλας και η οικογένειά της επιθυμεί αντί στεφάνων τα χρήματα να κατατεθούν στην Ελπίδα – Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο. Η Βικτώρια Γκρόσου διακρινόταν για το πάθος της για το μακιγιάζ, ήταν άκρως φιλική και προσιτή με όλες και όλους και πάντα πρόθυμη να μοιραστεί τα μυστικά των τεχνικών της. Τα αγαπημένα της πρόσωπα είναι συντετριμμένα με τον χαμό της. Μπορεί να τη θεωρούμε βαρετή και κουραστική και μάλλον την παραβλέπουμε, όμως αυτή η σημαντική διαδικασία του μακιγιάζ θα συμβάλλει στο πετυχημένο αποτέλεσμα, και κυρίως στην υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας. Είναι καταλυτικός παράγοντας για ένα πετυχημένο λουκ αλλά και για την υγεία της επιδερμίδας μας. Γι’ αυτό δε θα σταματήσουμε να τονίζουμε τη σημασία που έχει η σωστή συντήρηση και ο συχνός καθαρισμός των πινέλων μας. Είναι αλήθεια ότι ακούγεται βαρετή και κουραστική και μάλλον την παραβλέπουμε, όμως αυτή η σημαντική διαδικασία του μακιγιάζ θα συμβάλλει στο πετυχημένο αποτέλεσμα, και κυρίως στην υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας. Δεν ξεχνάμε ότι:Ένα ποιοτικό σετ πινέλων θα αντέξει αρκετά χρόνια αρκεί να: -Τα τοποθετούμε σωστά, είτε σε μία θήκη που διπλώνει όπως αυτή που έχουν οι επαγγελματίες μακιγιέρ, είτε σε ένα δοχείο, με τις τρίχες προς τα πάνω. -Τα καθαρίζουμε τακτικά. Πινέλα: Ο πιο εύκολος και γρήγορος καθαρισμόςΣε ένα μεγάλο ποτήρι με χλιαρό νερό, διαλύουμε μία δόση από ένα καθαριστικό. Στο εμπόριο κυκλοφορούν ειδικές συνθέσεις για τα πινέλα που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διασπούν τα υπολείμματα πούδρας, του μέικ απ καθώς και τα προϊόντα που έχουν βάση το κερί. Bonus tip: Αν δεν έχουμε τέτοιο καθαριστικό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ήπιο σαμπουάν ή ένα καθαριστικό τζελ προσώπου. Άλλη λύση είναι να φτιάξουμε ένα δικό μας μείγμα, από σαπούνι πιάτων και ελαιόλαδο. Το σαπούνι σκοτώνει τα μικρόβια ενώ το έλαιο διασπά τις χρωστικές. Εναλλακτική μέθοδος χωρίς νερόΧρησιμοποιούμε ένα στεγνό καθαριστικό πινέλων με σφουγγαράκι, το οποίο απομακρύνει τις χρωστικές ουσίες. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι ότι αφαιρεί σχεδόν αμέσως κάθε τύπο πούδρας από τα πινέλα, χωρίς να χρειάζεται να τα βρέξουμε. Ετσι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά αμέσως. Πώς το χρησιμοποιούμε Το ειδικό αυτό σφουγγαράκι είναι πολλαπλών χρήσεων και χρησιμοποιείται και από τις δύο πλευρές. Ωστόσο χρειάζεται και αυτό να το πλένουμε τακτικά με ζεστό νερό και σαπούνι. Τα σφουγγαράκια του foundationΗ υγρασία που απομένει από τα προϊόντα μακιγιάζ και το σμήγμα της επιδερμίδας είναι το ιδανικό περιβάλλον για την ανάπτυξη των βακτηριδίων που προκαλούν «ξεσπάσματα». Επιπλέον ένα λερωμένο, υγρό σφουγγαράκι συγκρατεί μούχλα, λιπαρότητα και ρύπους, τα οποία αυξάνουν τις πιθανότητες για μολύνσεις. Οι μακιγιέρ τονίζουν ότι πρέπει να τα πλένουμε μετά την κάθε χρήση και να τα αφήνουμε να στεγνώνουν καλά πριν τα φυλάξουμε. Κάθε πότε πρέπει να καθαρίζουμε τα πινέλα του μακιγιάζ Σύμφωνα με τους δερματολόγους και τους μακιγιέρ, κάθε 7 – 10 ημέρες. Αν όμως βαφόμαστε καθημερινά, τότε 2 φορές την εβδομάδα. Ετσι όχι μόνο θα μειώσουμε τις πιθανότητες μεταφοράς βακτηρίων και νεκρών κυττάρων που προκαλούν σπυράκια και φλεγμονές, αλλά θα εξασφαλίσουμε και την καλύτερη απόδοση των προϊόντων μας. (vita.gr)
Μια περίεργη διαμάχη ανάμεσα στην διάσημη ηθοποιό ερωτικών ταινιών και στον γαλλικό οίκο μόδας για το ψευδώνυμο της πρώτης.
Η πορνοστάρ Gigi Dior – γνωστή για ταινίες ενηλίκων με «καυτές MILFs» κατοχύρωσε το καλλιτεχνικό της όνομα πέρυσι. Τώρα ο γαλλικός οίκος μόδας Christian Dior κατέθεσε νομική αγωγή ζητώντας να αλλάξει το ψευδώνυμό της, λέγοντας ότι βλάπτει την επιχείρησή του. «Αυτό είναι γελοίο, το όνομά μου δεν έχει καμία σχέση με την υψηλή ραπτική και -το αστείο είναι ότι- αυτό που κάνω συνήθως περιλαμβάνει το να μην φοράω καθόλου ρούχα» δήλωσε η Gigi στο Page Six απαντώντας στην αγωγή. Η 40χρονη ηθοποιός ερωτικών ταινιών υπέβαλε πέρυσι αίτηση για την κατοχύρωση του εμπορικού σήματος Gigi Dior. Στις 20 Σεπτεμβρίου 2022, εγκρίθηκε. Χρησιμοποιεί το όνομα στην προσωπική της ιστοσελίδα, στο λογαριασμό της OnlyFans, στις δουλειές της με κάμερες και σε όλους τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά η Christian Dior Couture με έδρα το Παρίσι είχε άλλη γνώμη: «Όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες, δηλαδή, υπηρεσίες ψυχαγωγίας … προσωπικές εμφανίσεις πορνοστάρ … παροχή ιστοσελίδας με φωτογραφίες και βίντεο με θέμα ενηλίκων που δεν μπορούν να πάρουν το όνομα ενός τόσο γνωστού οίκου μόδας». Ο οίκος μόδας αναφέρει τους λόγους για τους οποίους αντιτίθεται στο εμπορικό σήμα της Gigi, συμπεριλαμβανομένων των εξής: «Προτεραιότητα και πιθανότητα σύγχυσης, αλλοίωση με θόλωση και αλλοίωση με αμαύρωση». Η Gigi έχει εμφανιστεί σε επτά ταινίες πορνό, μαζί με πολλά διαδικτυακά βίντεο, όπως το «Horny Hiking». Κάνει επίσης webcamming και έχει προταθεί για «Milf of the Year» από τα Cam Awards. «Κατέστησα εμπορικό σήμα το καλλιτεχνικό μου όνομα για λόγους ψυχαγωγίας και επιχειρηματικούς, έπρεπε να εμφανίσω αποδείξεις για ποιο λόγο χρησιμοποιούσα το όνομα, έτσι πραγματοποίησα εμφανίσεις στην exotica, και μια ιστοσελίδα για επιβεβαίωση … Το αίτημά μου έγινε δεκτό» είπε η Gigi. «Πριν από δύο εβδομάδες, στις 18 Οκτωβρίου, έλαβα ειδοποίηση από την Christian Dior Couture ότι άσκησαν έφεση κατά της έγκρισης του εμπορικού μου σήματος και ισχυρίζονται ότι το όνομα Dior έχει αποδυναμωθεί και ότι εγώ αποδυναμώνω τα προϊόντα τους». Το πρώην μοντέλο και ηθοποιός της Νέας Υόρκης, η οποία είναι ανύπαντρη μητέρα με τέσσερα παιδιά κάτω των 12 ετών, δήλωσε: «Αν χάσω το όνομά μου θα έχω πρόβλημα, έχω χτίσει ένα εμπορικό σήμα γύρω από αυτό το όνομα, έχει γίνει ένα με τη φήμη μου, οπότε είναι πραγματικά καταστροφικό να σκέφτομαι ότι μπορεί να πρέπει να ξεκινήσω από το μηδέν και να ξανακάνω τα πάντα. »Έχω χιλιάδες και χιλιάδες μπλουζάκια, πινακίδες και φωτογραφίες. Έχω διατηρήσει ιστοσελίδες, όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή, θα είναι ένα τεράστιο εγχείρημα αν χάσω αυτό το όνομα. »Είμαι συντετριμμένη και είναι γελοίο». Η Gigi έγραψε επίσης στο Twitter: «Αυτό είναι το πρόσωπο που κάνεις όταν μαθαίνεις ότι μια εταιρεία με έσοδα πάνω από 50 δισεκατομμύρια δολάρια κινήθηκε νομικά εναντίον σου… ΠΑΡΑΚΑΛΩ RETWEET THIS. Πρέπει να διαδώσω την είδηση … Ο CHRISTIAN DIOR κάνει έφεση κατά του ΕΓΚΡΙΘΕΝTOΣ διπλώματος ευρεσιτεχνίας και εμπορικού σήματος των ΗΠΑ για το όνομά μου Gigi Dior». (in.gr)
|
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|