Ο διάσημος Ιταλός σχεδιαστής μόδας, Ρομπέρτο Καβάλι (Roberto Cavalli), έγινε μπαμπάς για έκτη φορά, σε ηλικία 82 ετών. «Η Σάντρα είναι μια χαρά, το ίδιο και το παιδί που γεννήθηκε πριν από μια εβδομάδα στη Φλωρεντία. Είναι πανέμορφος και συγκινήθηκα πολύ όταν τον είδα, μετά τη γέννησή του» δήλωσε ο ίδιος στο ιταλικό περιοδικό «Novella 2000», αναφερόμενος και στην 38χρονη σύντροφό του, την πρώην Playmate από τη Σουηδία, Σάντρα Νίλσον. Ο διάσημος Ιταλός σχεδιαστής μόδας, Ρομπέρτο Καβάλι (Roberto Cavalli), έγινε μπαμπάς για έκτη φορά, σε ηλικία 82 ετών. «Η Σάντρα είναι μια χαρά, το ίδιο και το παιδί που γεννήθηκε πριν από μια εβδομάδα στη Φλωρεντία. Είναι πανέμορφος και συγκινήθηκα πολύ όταν τον είδα, μετά τη γέννησή του» δήλωσε ο ίδιος στο ιταλικό περιοδικό «Novella 2000», αναφερόμενος και στην 38χρονη σύντροφό του, την πρώην Playmate από τη Σουηδία, Σάντρα Νίλσον. Παράλληλα, ο Ρομπέρτο αποκάλυψε ότι τ' όνομα που θα δώσουν στον γιο του είναι Τζόρτζιο, ως φόρο τιμής στον πατέρα του που πυροβολήθηκε από τους Ναζί στο τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. «Το όνομά του είναι Τζόρτζιο, όπως ο παππούς του, ο πατέρας μου… τον οποίο οι Ναζί πυροβόλησαν στη σφαγή της Καβρίλια όταν ήμουν τεσσάρων ετών». Ο σχεδιαστής μόδας μοιράζεται τα παιδιά Tommaso και Cristina με την πρώτη του σύζυγο Silvanella Giannoni, την οποία παντρεύτηκε το 1964 πριν χωρίσουν 10 χρόνια αργότερα. Στη συνέχεια, παντρεύτηκε την Αυστριακή σχεδιάστρια μόδας Eva Maria Duringer το 1980, με την οποία απέκτησε τρία παιδιά, τον Robert, την Rachele και τον Daniele, μεταδίδει η Daily mail. Ο 82χρονος, που λέγεται ότι έχει περιουσία που ξεπερνά τα 500 εκατ. δολάρια, έχει μιλήσει στο παρελθόν για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια, ύστερα από μια σκληρή ανατροφή μετά τη δολοφονία του πατέρα του, που όπως λέει τον άφησε βουβό μέχρι τα 18 του. «Ήμουν τοπογράφος, δούλευα σε ένα ορυχείο στο Valdarno… Δεν μίλησα μέχρι τα 18. Αλλά η ζωή ήταν ευγενική μαζί μου και με αντάμειψε… για τα πάντα». Πηγή: ethnos.gr
0 Comments
«Η πόζα μοιάζει με μια κοινή απεικόνιση του Σατανά», ισχυρίζονται οι επικριτές της
«Στο μάτι του κυκλώνα» έχει βρεθεί τα τελευταία 24ωρα η Ζιζέλ, εξαιτίας της πρόσφατης φωτογράφισής της. Το μοντέλο πόζαρε για το εξώφυλλο της ιταλικής έκδοσης του περιοδικού Vogue για τον Φεβρουάριο και αμέσως ξεκίνησε μία παράξενη θεωρία συνωμοσίας, με ορισμένους να την κατηγορούν για… προώθηση του σατανισμού. Η εικόνα, που τραβήχτηκε από τον Βραζιλιάνο φωτογράφο Ραφαέλ Παβαρότι, απεικονίζει την Ζιζέλ σε μια πόζα που για κάποιους μοιάζει με μια κοινή απεικόνιση του Σατανά. Τα χέρια της είναι υψωμένα πάνω από το κεφάλι της, σχηματίζοντας ένα τριγωνικό σχήμα, ενώ το βλέμμα της είναι στραμμένο προς τα κάτω. «Είναι μια σατανική ιέρεια» Οι κατηγορίες για σατανισμό εξαπλώθηκαν γρήγορα στα social media, με τους ορισμένους χρήστες να ισχυρίζονται ότι η εικόνα έχει αρκετά υποσυνείδητα μηνύματα ότι η πόζα μοιάζει με αυτή του Βαφομέτ, ενός πλάσματος που συνδέεται με τον διάβολο στα ιστορικά αρχεία της Ιεράς Εξέτασης των Ναϊτών Ιπποτών τον 14ο αιώνα. Άλλοι ανέφεραν ότι τα γράμματα O και G στο λογότυπο της Vogue σχηματίζουν ένα κρυφό κέρας, ενώ άλλοι υποστήριξαν ότι τα ρούχα και τα χρώματα της Ζιζέλ μοιάζουν με αυτά μιας σατανικής ιέρειας. Κάποιοι το «προχώρησαν» ακόμη περισσότερο και ισχυρίστηκαν ότι το όνομα του μοντέλου σημαίνει «υπόσχεση ή όμηρος» και επομένως είναι μια σατανική μάγισσα. Φυσικά, όλα αυτά δεν έχουν καμία βάση, ωστόσο στα social media αναπαράγονται κατά κόρον. Η πόζα είναι συνηθισμένη στα περιοδικά μόδας και οποιεσδήποτε κατηγορίες για σατανισμό είναι εντελώς αβάσιμες. Μέχρι στιγμής η Ζιζέλ δεν έχει κάνει κάποιο σχόλιο, ούτε έχει απαντήσει στους ισχυρισμούς των επικριτών της. (in.gr)
Η επίδειξη ήταν «ένας σύγχρονος μύθος», αναδιαμορφώνοντας το ποίημα του 17ου αιώνα του Jean de la Fontaine «Ο λύκος και το αρνί» σε μια ιστορία για τις σχέσεις εξουσίας μεταξύ ανθρώπων και ρομπότ, δήλωσαν οι σχεδιαστές της Coperni μετά την επίδειξη. Με τις απίστευτες αναλογίες τους, τα μαγνητικά βλέμματα στο κενό και την υπερφυσική ικανότητα να περπατούν με τακούνια 12 πόντων, τα μοντέλα της πασαρέλας συχνά μοιάζουν με διαφορετικό είδος δίποδα από τους άλλους ανθρώπους. Αλλά τα μοντέλα, μεταξύ των οποίων και η κόρη της Κέιτ Μος, Λίλα, ήταν αυτά που έπαιξαν το ρόλο των ευάλωτων, σαρκικών πλασμάτων στην επίδειξη μόδας Coperni στο Παρίσι, όπου μοιράστηκαν τη σκηνή με πέντε ρομπότ. Τα κυνικά σκυλιά από μέταλλο Η Coperni συνεργάστηκε με την Boston Dynamics για την πρώτη επίδειξη μόδας στην οποία πρωταγωνιστούσαν τα ρομπότ και όχι τα μοντέλα. Καθώς τα φώτα έσβηναν, τέσσερα ζευγάρια πράσινων ματιών άρχισαν να αναβοσβήνουν στο σκοτάδι. Όταν τα «Spots» – τα ρομποτικά σκυλιά της Boston Dynamic, με κίτρινες και μαύρες ρίγες ταραντούλας – μπήκαν στο δωμάτιο, ακούστηκε ένα συλλογικό «ωχ». Το δωμάτιο απέκτησε έναν αέρα απειλής, σαν να βρισκόταν στα χέρια πέντε σύγχρονων Κυνηγόσκυλων των Μπάσκερβιλ. Ζοφερό ή φοβερό; Μοντέλα εμφανίστηκαν για να μοιραστούν τη σκηνή με τα «Spots», αλλά ούτε τα πιο «εξωγήινων προδιαγραφών» δεν θα μπορούσαν να ελπίζουν ότι θα ήταν τόσο συναρπαστικό θέαμα όσο η «ατσάλινη, αιλουροειδής χάρη ενός ρομπότ και το αμίλητο, σμαραγδένιο βλέμμα του». Ένα ρομπότ και ένα μοντέλο πλησίασαν κοντά, φάνηκαν να γίνονται φίλοι, και ο «Spot» βοήθησε το μοντέλο να βγάλει το παλτό της. Ένα άλλο ρομπότ μετέφερε την τσάντα ενός μοντέλου γι’ αυτήν. Η επίδειξη ήταν «ένας σύγχρονος μύθος», αναδιαμορφώνοντας το ποίημα του 17ου αιώνα του Jean de la Fontaine «Ο λύκος και το αρνί» σε μια ιστορία για τις σχέσεις εξουσίας μεταξύ ανθρώπων και ρομπότ, δήλωσαν οι σχεδιαστές της Coperni μετά την επίδειξη. Ο Sébastien Meyer και ο Arnaud Vaillant, το δίδυμο πίσω από την εταιρεία, ταξίδεψαν στη Βοστώνη για να συναντήσουν τους δημιουργούς των πιο προηγμένων ρομπότ στον κόσμο. Τα ρομπότ είναι φίλοι μας (;) Ο Vaillant δήλωσε ότι η Boston Dynamics ήταν «η πρώτη εταιρεία ρομπότ που υπέγραψε μια χάρτα ότι δεν θα έδινε ποτέ όπλα σε ρομπότ, η πρώτη που έστειλε ρομπότ στην Ουκρανία για να καθαρίσουν επικίνδυνες τοποθεσίες βομβών». Και πρόσθεσε: «Το δικό μας είναι ένα θετικό μήνυμα, ότι οι άνθρωποι και η τεχνολογία μπορούν να συμβιώσουν αρμονικά». Είπε, ωστόσο, ότι την πρώτη φορά που συνάντησε ένα «Spot» αισθάνθηκε αμήχανα. «Αλλά τώρα, πιστεύω ότι είναι απλά όμορφα». Η Coperni είναι μια μάρκα που έχει εμμονή με την τεχνολογία, η οποία την περασμένη σεζόν έσπασε το διαδίκτυο ψεκάζοντας ένα φόρεμα από ένα δοχείο κατευθείαν στο σώμα του μοντέλου Μπέλα Χαντίντ κατά τη διάρκεια της επίδειξής τους. Δείτε το βίντεο με την Μπέλα ΧαντίντΤο πρωτόκολλο της πασαρέλας υπαγορεύει ότι μόλις τα μοντέλα αποχωρήσουν από την πασαρέλα και ο σχεδιαστής υποκλιθεί, το κοινό τρέχει προς την έξοδο. Όμως, με πέντε ρομπότ να εξακολουθούν να κοιτάζουν από τη σκηνή, η αίθουσα παρέμεινε ακίνητη και σιωπηλή πολύ μετά την εξαφάνιση των Meyer και Vaillant στα παρασκήνια. Το αν αυτό έγινε από τα νεύρα ή από την έλλειψη ενός οδηγού εθιμοτυπίας για την αλληλεπίδραση με τα ρομπότ, δεν ήταν άμεσα σαφές. Τελικά, τα ρομπότ ενώθηκαν με τους χειριστές που κατεύθυναν τη χορογραφία από τα παρασκήνια, και το κοινό ανέπνευσε ανακουφισμένο. Αμέσως μετά τα ρομπότ πολιορκήθηκαν από θαυμαστές που ζητούσαν selfies. Χμμμ… (in.gr) *Με στοιχεία από theguardian.com
Θα τις φορούσατε;
Αλήθεια, πού ξεκινάει και πού τελειώνει η δημιουργικότητα στη μόδα; Τι θεωρείται πρωτοπόρο, τι όμορφο και τι.. μια τεράστια βλακεία; Αυτές είναι κάποιες από τις ερωτήσεις που μας έρχονται στο μυαλό βλέποντας τις κόκκινες μπότες, που έχουν ξετρελάνει το Tik Tok. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα ζευγάρι παπουτσιών που έχει «κλέψει» τις εντυπώσεις με το σχόλια να είναι είτε πολύ καλά, είτε… ΠΟΛΥ κακά. Γιατί μιλούν όλοι για αυτές τις κόκκινες μπότες; Πρόκειται για τις μεγάλες κόκκινες μπότες. Τώρα, γιατί ο κόσμος της μόδας έχει φετίχ με τα δάχτυλα των ποδιών, είναι μια άλλη ιστορία. Οι συγκεκριμένες μπότες παρουσιάστηκαν από την καλλιτεχνική κολεκτίβα MSCHF με έδρα τη Νέα Υόρκη, την ίδια ομάδα που είναι υπεύθυνη για τα σατανιστικά sneakers του Lil Nas X και τα πανάκριβα Birkinstocks. Οι συγκεκριμένες μπότες από καουτσούκ μοιάζουν με αυτές που φορούσε ο Astro Boy, χαρακτήρας σε manga. «Μπότες κινουμένων σχεδίων για έναν δροσερό τρισδιάστατο κόσμο» αναφέρει στο δελτίο Τύπου η MSCHF. «Αν κλωτσήσετε κάποιον με αυτές τις μπότες, θα κάνουν BOING!». Τα παπούτσια, τα οποία θα κυκλοφορήσουν προς πώληση στις 16 Φεβρουαρίου για 350 δολάρια, έχουν -όπως είναι φυσικό- τραβήξει την προσοχή του διαδικτύου. Στο TikTok, ένα βίντεο με το styling για τις συγκεκριμένες μπότες έχει μέχρι στιγμής ξεπεράσει τα 3 εκατομμύρια προβολές και πάνω από μισό εκατομμύριο likes μέσα σε 24 ώρες. Τα πρώτα προβλήματα Βέβαια… οι εν λόγω μπότες έχουν ήδη ξεκινήσει να αντιμετωπίζουν τα πρώτα προβλήματά τους, πριν καλά καλά κυκλοφορήσουν στην αγορά. Όπως φαίνεται σε ένα ξεκαρδιστικό viral βίντεο που κυκλοφορεί, ένας άνδρας να προσπαθεί απεγνωσμένα να αφαιρέσει ένα ζευγάρι από από τις εν λόγω μπότες στο Bowery Showroom της Νέας Υόρκης. Όμως, όπως φαίνεται, έχει… κολλήσει μέσα σε αυτές. Στο βίντεο, το βλέπουμε ξαπλωμένο ανάσκελα στο πάτωμα, κρατώντας το πόδι του, καθώς ένας από τους φίλους του τον κορόιδευε που είχε κολλήσει.
Σημειώνεται πως το όνομα του παιδιού της, το αποκάλυψε στο podcast της iHeartRadio, τονίζοντας πως με τον τρόπο αυτό αποτίνει φόρο τιμής στον παππού της και ιδιοκτήτη των ομώνυμων ξενοδοχείων ανά τον κόσμο, Barron Hilton, o οποίος έφυγε από τη ζωή το 2019 σε ηλικία 91 ετών. «Ο παππούς μου ήταν πάντα ο μέντοράς μου και τον είχα πολύ ψηλά. Ήμασταν πάρα πολύ κοντά και μου λείπει κάθε μέρα. Έτσι, ήθελα πάρα πολύ να δώσω το όνομά του στον πρώτο μου γιο», είπε η Paris Hilton. Όσο για το όνομα Phoenix, όπως είπε η ίδια, ήταν σημαντικό για εκείνη να δώσει στο μωρό της ένα όνομα πόλης, όπως έχει κι εκείνη. «Σχεδιάζω τα ονόματα των παιδιών μου για πολλά χρόνια τώρα», παραδέχθηκε. Είπε δε, ότι ήδη από νεαρή ηλικία ήθελε, όταν κάνει κόρη, να την πει London. Ακόμη, σημείωσε ότι της αρέσουν πάρα πολύ τα ονόματα Vegas, Ibiza και Αspen, αλλά όχι για τον γιο της. «Το όνομα Phoenix το σκέφτηκα πριν από μία δεκαετία. Για εμένα σημαίνει ελπίδα, αναγέννηση και μεταμόρφωση», είπε μεταξύ άλλων. Την χαρμόσυνη είδηση για τον ερχομό του γιου της αποκάλυψε στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου μέσω του Ιnstagram, ενώ το ότι σκόπευαν να αποκτήσουν παιδί μέσω παρένθετης μητέρας, ήταν κάτι το οποίο το ζευγάρι είχε αποφασίσει να κρατήσει κρυφό. Πλέον δημοσιεύοντας μια γλυκιά φωτογραφία στην οποία κρατάει το χέρι του νεογέννητου, έγραψε: «Σε αγαπάμε απέραντα», ενώ σε άλλη τούς βλέπουμε να ποζάρουν όλοι μαζί αγκαλιά. jenny.gr Το 26χρονο super model έγινε το νέο πρόσωπο του αγαπημένου beauty brand και η iconic καμπάνια μας προδιαθέτει για το τι πρόκειται να δούμε τους επόμενους μήνες. Η Bella πόζαρε στον φακό έτσι όπως μόνο εκείνη ξέρει και το teaser είναι απλά υπέροχο. Η Charlotte Tilbury θέλησε για τα 10 χρόνια που κλείνει να συνεργαστεί με ένα πρόσωπο δυναμικό από τον χώρο της μόδας που παράλληλα να έχει και ισχυρή παρουσία στα social media και φυσικά η Bella Hadid ήταν η κατάλληλη επιλογή. Η Βρετανίδα makeup artist, Charlotte Tilbury, κυκλοφόρησε το ομώνυμο brand της το 2013. Μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να ξεχωρίσει και να γνωρίσει τεράστια επιτυχία σε όλο τον κόσμο. Η CEO και διευθύνουσα της μάρκας, Charlotte Tilbury, δήλωσε για την Bella: «Η Bella είναι ένα ταλέντο της νέας γενιάς και είμαι τόσο ενθουσιασμένη που σας ανακοινώνω τη δημιουργική μας συνεργασία». «Η Bella είναι ένα σύγχρονο σύμβολο ομορφιάς κα μαζί θα ονειρευτούμε, θα δημιουργήσουμε, θα εμπνεύσουμε, θα γιορτάσουμε τη ζωή και θα ενθουσιάσουμε τον κόσμο! Πάντα αγαπούσα και θαύμαζα την Bella και όταν ήμασταν μαζί στη Νέα Υόρκη στο Prince's Trust Gala πέρυσι, ξέραμε και οι δύο ότι έπρεπε να κάνουμε κάτι μαγικό μαζί!» jenny.gr |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|