Η πανέμορφη κόρη του σούπερ μοντελ σε μια εντυπωσιακή φωτογράφιση.
H μοναχοκόρη της Κέιτ Μος και του εκδότη περιοδικών Τζέφερσον Χακ Λίλα, ποζάρει στο φακό της Ελισαβέτα Ποροντίνα και κοσμεί το εξώφυλλο του τεύχους Μαρτίου της ισπανικής Vogue. H σχέση της με τη μόδα «Είμαι πιο υπεύθυνη από ότι ήταν η μητέρα μου στην ηλικία μου» δηλώνει και αποκαλύπτει: «Δεν σκεφτόμουν να ασχοληθώ με τον χώρο επειδή η μητέρα μου αρνιόταν να μου επιτρέψει. Νομίζω ότι δεν ήθελε να το κάνω χωρίς πρώτα να είναι σίγουρη ότι οι άνθρωποι που γνωρίζει και εμπιστεύεται θα με πρόσεχαν». Και συνεχίζει: «Όταν δημιούργησε το πρακτορείο της το 2016 χαλάρωσε γιατί ήξερε ότι θα μπορούσε να επιβλέπει τα πάντα και ότι θα με φρόντιζαν. Τότε είπα στον εαυτό μου: «Τώρα είναι λογικό». Στο εξώφυλλο του τεύχους Μαρτίου της ισπανικής Vogue «Όταν ήμουν νεότερη φαντασιωνόμουν ότι ίσως μια μέρα θα συμμετείχα σε μια φωτογράφιση, αλλά ποτέ δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να κάνω κάποια από τα πράγματα που έχω ήδη κάνει» παραδέχεται η 21χρονη Λίλα και προσθέτει. «Μεγάλωσα βλέποντας πόσο απαιτητικό είναι αυτό το επάγγελμα και πόσο πρέπει να ταξιδεύεις μόνη σου». Το εντυπωσιακό εξώφυλλοΣύμφωνα με την Daily Mail, για το εντυπωσιακό εξώφυλλο του διάσημου περιοδικού το μοντέλο φοράει ένα ασημένιο κορμάκι με κρόσσια με παστέλ μεταλλικές αποχρώσεις στο μακιγιάζ. «Δεν νομίζω ότι είμαι ώριμη για την ηλικία μου και είμαι πολύ ντροπαλή. Δεν έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση όταν πρόκειται να γνωρίσω νέους ανθρώπους ή να κάνω παρέα με άτομα που είναι μεγαλύτερα από εμένα. Γίνομαι αρκετά εσωστρεφής και κλείνομαι στον εαυτό μου, αλλά ναι, ίσως είμαι πιο υπεύθυνη από ότι ήταν η μητέρα μου στην ηλικία μου» υπογραμμίζει. (photos) Η πανέμορφη Λίλα Μος
0 Comments
Δεν είναι συνηθισμένο ο Φράνσις Φορντ Κόπολα να επιθυμεί να σταθμίσει μια τάση του TikTok.
Αλλά έκανε μια εξαίρεση για τη λεγόμενη αισθητική της συζύγου του μαφιόζου (mob wife aesthetic) - μια σύνθεση μόδας από γούνινα παλτά, δέρμα και λεοπάρ στάμπες που παρουσιάζονται στην πλατφόρμα ως ένα είδος μαφιόζας cosplay. Σε μια πρόσφατη ανάρτησή του στο Instagram, ο κ. Κόπολα, ο σκηνοθέτης του «Νονού», συνέκρινε το στυλ με αυτό της Κόνι Κορλεόνε, ενός χαρακτήρα από την ταινία που υποδύθηκε η αδερφή του, Τάλια Σάιρ: «μια αποπνικτική, απολαυστική Ιταλίδα πριγκίπισσα». Εκατοντάδες βίντεο στην εφαρμογή δείχνουν νεαρές γυναίκες χωρίς προφανή συζυγική σχέση με το οργανωμένο έγκλημα να προσπαθούν να προσεγγίσουν αυτό το στυλ, που συνήθως περιλαμβάνει βαριά κοσμήματα και πιο βαρύ eyeliner. Το TikTok αναδύει μια νέα κυρίαρχη «αισθητική» κάθε λίγους μήνες και διαφέρουν πολύ στην πραγματική τους επιρροή στο ντύσιμο εκτός οθόνης. Τι τροφοδοτεί λοιπόν στην πραγματικότητα αυτή τη πρόσφατα δημοφιλή γοητεία των mob wife; Ποια είναι η «αισθητική της συζύγου μαφιόζου»; Η πιο βασική εκδοχή περιλαμβάνει το να ρίξεις ένα γούνινο παλτό — αληθινό ή ψεύτικο — πάνω από ένα ολόμαυρο ρούχο. Αλλά σύμφωνα με τους υποστηρικτές του, το look δεν είναι τίποτα χωρίς τη διάθεση να το συνοδεύεις. Οι προσεκτικές μαθήτριες του έργου της συζύγου της μαφίας προσθέτουν κόκκινα νύχια και κραγιόν, χτένισμα μεγάλου όγκου και γυαλιά ηλίου αρκετά μεγάλα ώστε να λειτουργούν ως ένα είδος παρμπρίζ. «Είναι εκφραστικό, είναι τολμηρό, δεν είναι απολογητικό», είπε η Sarah Arcuri, 29 ετών, που ζει στο New Jersey και αυτοαποκαλείται «Διευθύνουσα Σύμβουλος Mob Wife Aesthetic» στο TikTok. Ντύνεται έτσι από το γυμνάσιο, είπε, εμπνευσμένη από τις φανταχτερά ντυμένες γυναίκες της Ιταλοαμερικανικής οικογένειάς της καθώς και από τα ριάλιτι «Mob Wives» και «The Real Housewives of New Jersey». Η κ. Arcuri δημοσιεύει για το look της γυναίκας μαφιόζου από το 2022, αλλά το ενδιαφέρον για την τάση δεν αυξήθηκε μέχρι τις αρχές αυτού του μήνα. Οι θαυμαστές της συγκεντρώθηκαν γύρω από ένα ηχητικό που δημοσιεύτηκε από την Kayla Trivieri που έκτοτε έχει χρησιμοποιηθεί ως soundtrack σε περισσότερα από 2.000 άλλα βίντεο. Μερικά παραδείγματα. Οι TikTokers αναζητούν κυρίως παραδείγματα φανταστικών συζύγων (και φιλενάδων) όπως η Carmela Soprano, ο χαρακτήρας του Edie Falco στη σειρά του HBO "The Sopranos". Οι χρήστες της εφαρμογής συγχρονίζουν τις σκηνές των καβγάδων της με τον Tony Soprano (James Gandolfini) και κυκλοφορούν εικόνες της κυρίας Falco με French nails και μεγάλα μαλλιά. Άλλες εστιάζουν στη συμπρωταγωνίστριά της στο «Sopranos», Drea de Matteo, που υποδύεται την Adriana La Cerva, και τον χαρακτήρα της Lorraine Bracco στο «Goodfellas», Karen Hill. Από πού προέρχεται αυτό; Μιλώντας για το "The Sopranos", πολλοί χρήστες της εφαρμογής πιστεύουν ότι η τάση φυτεύτηκε από το HBO για να συμπέσει με τις εκτεταμένες προσπάθειες προώθησης για την 25η επέτειο από το ντεμπούτο της σειράς. Σε μια δήλωση, ο Jason Mulderig, εκπρόσωπος του HBO, χαρακτήρισε την τάση "μια απόδειξη για το "The Sopranos" και τον διαρκή αντίκτυπό του στον πολιτισμό" - αλλά δεν συνέβαλε στη δημιουργία του. Η κ. Arcuri και άλλοι βλέπουν την ενασχόληση του TikTok με τις συζύγους μαφιόζων ως αντίδραση στη μινιμαλιστική τελειότητα που μερικές φορές προχωρά στις οπτικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Πέρυσι υπήρχε μια «καθαρή κοριτσίστικη αισθητική» (σκεφτείτε: μπεζ πουλόβερ, τακτοποιημένα updos) και «stealth wealth», που έδινε προτεραιότητα σε διακριτικά σημαίνοντα του πλούτου, εμπνευσμένη κυρίως από την σειρά Succesion. Πόσο αληθινό είναι αυτό; Συνήθως, οι «αισθητικές» τάσεις του TikTok πάνε κάπως έτσι: Προσδιορίστε ένα καθιερωμένο στυλ (για παράδειγμα, πλούσιες ηλικιωμένες γυναίκες που φορούν ζακέτες) και δώστε του μια ελκυστική νέα ετικέτα (Coastal Grandmothers!). Σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ντύνονται με το στυλ που απαθανάτισαν οι «The Sopranos» πριν από 25 χρόνια - κάποιοι από τους οποίους μιλούν για το ότι η εμφάνισή τους επανασυσκευάζεται σε «τάση». Μένει να δούμε πόσοι άνθρωποι εκτός αυτού του δημογραφικού πλαισίου θα αρχίσουν να ντύνονται με αυτόν τον τρόπο επειδή έτυχε να το δουν στο TikTok. Υπάρχει βαθύτερο νόημα; Όπως το «καθαρό κορίτσι» και η stealth αισθητική του πλούτου, το look της συζύγου μαφιόζου εστιάζει σε εμφανή σημάδια του πλούτου, αλλά αυτή τη φορά είναι από αυτά που συνήθως συνδέονται με τους νεόπλουτους. Και συγκεκριμένα όσοι τα πλούτη τους κέρδισαν εκτός του κράτους δικαίου. Στις πιο δημοφιλείς απεικονίσεις, από το "The Sopranos" μέχρι τη Lil' Kim, ακόμη και όταν είναι ισχυρή η ίδια, η σύζυγος του μαφιόζου είναι αξεσουάρ ενός πιο ισχυρού άνδρα - το σεξ της, η ομορφιά και το στυλ της αντανακλούν τη δύναμή τους πίσω σε αυτόν. Αυτό που γνωρίζει ή δεν γνωρίζει η σύζυγος μαφιόζου για τη δική της κατάσταση δημιουργεί τη δραματική της απήχηση: Είναι ανίδεη, δεν έχει καμία πραγματική εξουσία στο παράνομο βασίλειο του συζύγου της; Ή μήπως καταλαβαίνει, κοιτάζοντας μακριά ενώ απολαμβάνει τα χρήματά του; Ανεξαρτήτως, σε αντάλλαγμα για τη σιωπή της, η ίδια πάει για ψώνια. «Για να είσαι σε αυτόν τον τρόπο ζωής, όπως έχουμε δει από ταινίες και εκπομπές, πρέπει να έχεις μια συγκεκριμένη σκληρότητα μαζί σου», είπε η κ. Arcuri. «Μπορούν να φορέσουν ό,τι θέλουν και να ξεφύγουν από αυτό». Σύνδεση με οργανωμένο έγκλημα; Η κ. Arcuri είπε ότι διαφωνεί με τους επικριτές που λένε ότι η τάση γοητεύει μια σύνδεση με το οργανωμένο έγκλημα. Και για κάθε influencer που παραγγέλνει επί του παρόντος ένα γούνινο παλτό, άλλοι χρήστες του TikTok λένε ότι αυτές οι τάσεις αισθάνονται όλο και περισσότερο κατασκευασμένες και χωρίς νόημα. «Υπάρχει λίγη αισθητική κούραση στα social media», πρόσθεσε. "Κάθε μικροτάση επισημαίνεται."
Ένας αναγνώστης των New York Times αναρωτιέται γιατί σπάνια βλέπουμε χαμόγελα στην πασαρέλα - και αν αυτό συνέβαινε πάντα στη μόδα.Γιατί τα μοντέλα της πασαρέλας φαίνονται πάντα δυστυχισμένα και τόσο θυμωμένα; Μοιάζουν πάντα σαν να είναι έτοιμα να σου δαγκώνουν το κεφάλι αν τους μιλήσεις. Τι συμβαίνει με το χαμόγελο; Χαμογελούσαν ποτέ; Και αν ναι, πότε άλλαξαν τα πράγματα; – Lisa, Βαλτιμόρη. Ιδού η απάντηση της Vanessa Friedman, της δημοσιογράφου μόδας των New York Times: Μου κάνουν συνέχεια αυτή την ερώτηση άνθρωποι που βλέπουν φωτογραφίες από την πασαρέλα κατά τη διάρκεια των εβδομάδων μόδας. Κι όμως, οι σχεδιαστές ζητούν μερικές φορές από τα μοντέλα τους να χαμογελούν. Ο Giorgio Armani το έκανε αυτή τη σεζόν για το σόου του Emporio Armani. Η Sonia Rykiel συνήθιζε να το κάνει συνέχεια. Έβαζε μάλιστα τα μοντέλα της να χοροπηδάνε στην πασαρέλα για να δώσουν έξτρα ζωντάνια. Και ήταν σχεδόν πάντα… τρομακτικό. Η αλήθεια είναι ότι είναι τρομερά δύσκολο να διατηρήσεις μια πιστευτή έκφραση μεγάλης χαράς όταν περπατάς μπροστά σε εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, αγνώστους, όλοι εκεί για να αποδώσουν την κρίση τους για το τι φοράς. Όταν τα παπούτσια σου μάλλον δεν σου κάνουν, αφού είναι δείγματα, και εσύ συγκεντρώνεσαι πολύ σκληρά για να μην γλιστρήσεις ή πέσεις, και φοράς σιφόν τον χειμώνα ή δέρμα το Σεπτέμβριο, όταν έχει ακόμα 80 βαθμούς, και είσαι μερικώς τυφλωμένη από τα φλας ενός εκατομμυρίου φωτογράφων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Tyra Banks έδινε πάντα οδηγίες στις διαγωνιζόμενες στο «America’s Next Top Model» να «smize» -ένας νεολογισμός για το «χαμογέλασε με τα μάτια σου» «Περπάτα σαν να το εννοείς» Εξάλλου, ενώ τα ρούχα προορίζονται για να κάνουν τους καταναλωτές να αισθάνονται καλά, θα πρέπει επίσης να τους κάνουν να αισθάνονται ασφαλείς, δυνατοί, σίγουροι, προστατευμένοι. Ο Michael Kors συνήθιζε να έχει αφίσες στα παρασκήνια γραμμένες με φράσεις όπως «ο χώρος σου ανήκει» και «περπάτα σαν να το εννοείς» για να εμπνέει τα μοντέλα του. Αυτό το είδος περφόρμανς δεν συνοδεύεται πάντα από ένα λαμπερό πρόσωπο. Το χαμόγελο μπορεί να σε κάνει να φαίνεσαι σαν ικέτης, και η μόδα υποτίθεται ότι σε κάνει να νιώθεις δυνατός στο πετσί σου. Δεν είναι περίεργο, πραγματικά, που όταν απαιτείται ένα χαρούμενο πρόσωπο, αυτό μετατρέπεται, πολύ γρήγορα, σε μια παγωμένη μάσκα, στην οποία το χαμόγελο δεν φτάνει μέχρι τα μάτια αλλά μένει στο στόμα -μια διάσπαση του προσώπου που μπορεί να είναι πολύ ενοχλητικό να παρακολουθεί κανείς; Είναι δύσκολο να συγκεντρωθείς στα ρούχα όταν αναρωτιέσαι αν η γυναίκα που τα φοράει έχει κάπου κρυμμένο ένα μαχαίρι. «Χαμογέλασε με τα μάτια σου» Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Tyra Banks έδινε πάντα οδηγίες στις διαγωνιζόμενες στο «America’s Next Top Model» να «smize» -ένας νεολογισμός για το «χαμογέλασε με τα μάτια σου». Το να χαμογελάτε με το πραγματικό σας στόμα κατά μήκος μιας πασαρέλας γενικά φαίνεται απλά περίεργο. Εκτός από μια σύντομη περίοδο στη δεκαετία του 1970, όταν μοντέλα όπως η Pat Cleveland χόρευαν στις πασαρέλες και «κέρδιζαν τη μάχη των Βερσαλλιών», ή τη στιγμή του 1991, όταν τα supermodels από το «Freedom!» του George Michael περπάτησαν στην πασαρέλα του Versace συγχρονίζοντας τα χείλη τους με το τραγούδι, ή εκείνη τη στιγμή το 1993, όταν η Naomi Campbell έπεσε από τις πλατφόρμες της Vivienne Westwood και δεν μπορούσε να μην ξεσπάσει σε γέλια, το χαμόγελο σπάνια ήταν η έκφραση της πασαρέλας. Κοιτάξτε οποιαδήποτε vintage φωτογραφία από ένα κλασικό σαλόνι υψηλής ραπτικής, όπως το Chanel ή το Christian Dior, και οι «κούκλες είναι εντελώς κατσούφες». Και θυμηθείτε: Η απουσία χαμόγελου δεν είναι το ίδιο πράγμα με την απουσία συμπεριφοράς. *Με στοιχεία από nytimes.com |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|