Η Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι ξεκινά τη Δευτέρα με πινελιές σκανδάλου και θλίψης, καθώς ο οίκος Balenciaga προσπαθεί να ξεπεράσει τις πρόσφατες προστριβές που δημιούργησε μια αμφιλεγόμενη καμπάνια του, ενώ οι οίκοι Vivienne Westwood και Paco Rabanne πραγματοποιούν τα πρώτα τους σόου, μετά τον θάνατο των ιδρυτών τους. Η εβδομάδα στο Παρίσι κλείνει έναν ταραχώδη Φεβρουάριο για τον κόσμο της μόδας, ακολουθώντας τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο και το Μιλάνο. Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στην Balenciaga. Ο οίκος βρισκόταν σε ένα καυτό σερί με καινοτόμα σόου σε πασαρέλες και σούπερ θαυμαστές ανάμεσα στις διασημότητες, κάτι που εκτόξευσε τις πωλήσεις. Όλα αυτά μέχρι την άστοχη διαφημιστική καμπάνια που φαινόταν να αναφέρεται σε παιδική κακοποίηση, με παιδιά με τσάντες αρκουδάκι που είχαν καρφιά και λουριά και περιβάλλονται από αντικείμενα για ενήλικες. Ο οίκος Balenciaga χρειάστηκε επίσης να διακόψει τους δεσμούς του με τον Kanye West, ο οποίος έκανε το μοντέλο για την τελευταία του εμφάνιση στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο, μετά τα αμφιλεγόμενα σχόλια του ράπερ για τους Εβραίους. Ζητώντας συγγνώμη από τις σελίδες της Vogue, ο δημιουργικός διευθυντής του Balenciaga, Demna, δεσμεύτηκε να εγκαταλείψει την προκλητική προσέγγισή του και να επιστρέψει στα βασικά στο σόου αυτής της εβδομάδας την Κυριακή. Την Τετάρτη θα πραγματοποιηθεί το πρώτο σόου από το σπίτι του Πάκο Ραμπάν μετά τον θάνατό του σε ηλικία 88 ετών, στις αρχές του μήνα. Και το πρώτο σόου της Vivienne Westwood μετά τον θάνατο της ντάμας τον Δεκέμβριο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο. Τα σχέδια της εταιρείας της επιβλέπονται από τον χήρο της, Andreas Kronthaler, εδώ και αρκετά χρόνια. Ο Pierre Cardin επιστρέφει επίσης στο επίσημο ημερολόγιο για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια, μετά τον θάνατο του ιδρυτή του στα τέλη του 2020. Πηγή: ΚΥΠΕ
0 Comments
...και φόρεμα Alexander McQueen από το 2019 ενισχύοντας το μήνυμα που θέλουν να περάσουν πολλοί σταρ εναντίον της υπερβολικής κατανάλωσης. Η Κέιτ Μίντλετον έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση την Κυριακή στο Λονδίνο για τα BAFTA 2023 μαζί με τον πρίγκιπα Γουίλιαμ. Η πριγκίπισσα της Ουαλίας φόρεσε ένα λευκό φόρεμα Alexander McQueen με πτυχώσεις και μαύρα γάντια όπερας. Η πριγκίπισσα είχε φορέσει ξανά το φόρεμα στα BAFTA 2019, αλλά τότε είχε προσθέσει ένα απλικέ λουλουδάτο γύρω από τον ώμο. Το φόρεμα σχεδιάστηκε από τη Σάρα Μπάρτον, η οποία δημιούργησε και το νυφικό της Middleton το 2011. Η εμφάνιση του 2011 με το ίδιο φόρεμα Η Μίντλετον το συνδύασε με ένα ζευγάρι χρυσά κρεμαστά σκουλαρίκια Zara σε σχήμα λουλουδιών. Συμπλήρωσε την εμφάνισή της με έναν μαύρο φάκελο, ο οποίος διέθετε χρυσές λεπτομέρειες για να ταιριάζει με τα statement κοσμήματά της. Διατήρησε τα σκούρα καστανά μαλλιά της σε ένα κομψό στυλ ενώ το μίνιμαλ μακιγιάζ της στηρίχθηκε σε ένα ελαφρύ smokey eye λουκ και ένα nude ροζ στα χείλη. Την εικόνα ολοκλήρωσε ένα ζευγάρι χρυσές γόβες Jimmy Choo. Η Μίντλετον είναι υποστηρικτής της βιωσιμότητας στη μόδα, φορώντας ξανά και ξανά τα φορέματά της. Κατά τη διάρκεια των BAFTA του 2020, τα οποία είχαν εύστοχα το θέμα «ανακύκλωση, αειφορία ή vintage» η Μίντλετον φόρεσε άλλο ένα από τα φορέματά της Alexander McQueen. Τα βραβεία της Βρετανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου τιμούν τις καλύτερες κινηματογραφικές ερμηνείες της χρονιάς. Μετά από έξι χρόνια στο Royal Albert Hall του Λονδίνου, φέτος, η τελετή πραγματοποιήθηκε στις 19 Φεβρουαρίου στο Royal Festival Hall και οικοδεσπότης ήταν ο υποψήφιος για Όσκαρ ηθοποιός Ρίτσαρντ Γκραντ. Η Βρετανίδα ράπερ Little Simz ήταν η μουσική πρωταγωνίστρια της βραδιάς, ενώ η ηθοποιός Έλεν Μίρεν ηγήθηκε ενός αφιερώματος στη βασίλισσα Ελισάβετ Β’. Δείτε την εμφάνισή της
Θα ανοίξει τις πόρτες του αυτόν το μήνα και πλήρως την 1η Απριλίου Το 1992 ο Christian Louboutin άνοιξε το πρώτο του κατάστημα παπουτσιών, στην Rue de Grenelle, στο Παρίσι. Κατασκευασμένα, με μέριμνα για την τελειότητα, τα παπούτσια του γίνονταν όλο και πιο δημοφιλή. Στην αρχή ήταν μόνο γκρι και μαύρα, μέχρι που μια μέρα πήρε το κόκκινο κραγιόν της βοηθού του και το άπλωσε στις σόλες των παπουτσιών του. Έκτοτε η κόκκινη σόλα των παπουτσιών του είναι αναγνωρίσιμη σε όλο τον κόσμο.Σήμερα, 31 χρόνια μετά, ο διάσημος σχεδιαστής, εκμεταλλευόμενος το ταλέντο του να δημιουργεί καλόγουστα δωμάτια, στράφηκε στη φιλοξενία και άνοιξε το δικό του ξενοδοχείο στην Πορτογαλία. Πρόκειται για το Hotel Vermelho, στο παραθαλάσσιο χωριό Melides. Διαθέτει 13 δωμάτια και θα ανοίξει τις πόρτες του αυτόν το μήνα και πλήρως την 1η Απριλίου. Ο Louboutin προσέλαβε την αρχιτέκτονα Madalena Caiado για να επιβλέπει το έργο, να βεβαιωθεί ότι εναρμονίζεται με το περιβάλλον και δεν υποβαθμίζει τη φυσική ομορφιά της περιοχής. «Απλό έξω, εντυπωσιακό στο εσωτερικό», το περιέγραψε ο διάσημος σχεδιαστής, ενώ στην ιστοσελίδα σημειώνεται ότι είναι «ένα μοναδικό μέρος για μοναδικούς ανθρώπους». Τα τρία επίπεδα του ξενοδοχείου σχηματίζουν μια χαλαρή γωνία γύρω από έναν κήπο. Είναι γεμάτα τοιχογραφίες ζωγραφισμένες στο χέρι και ξύλινα πατώματα. Οι εσωτερικοί χώροι είναι διακοσμημένοι με έπιπλα τέχνης και αντίκες. Κανένα δωμάτιο δεν είναι ίδιο και το καθένα διαθέτει τουλάχιστον μια μοναδική πινελιά. Επίσης, τα χρώματα είναι ιδιαίτερα και -φυσικά- το κόκκινο δεν λείπει. Στα σχέδια του Louboutin, όπως αναφέρουν οι Financial Times, είναι δύο ακόμη ξενοδοχεία Vermelho στην ίδια περιοχή. Το ένα είναι ένα ανακαινισμένο ακίνητο που αγόρασε και έχει θέα στη λιμνοθάλασσα. Το άλλο δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα. Δείτε φωτογραφίες από το εσωτερικό τουΦωτογραφίες: vermelho hotel Έφυγε σε ηλικία 88 ετών ο διάσημος σχεδιαστής μόδας Paco Rabanne. O εμβληματικός σχεδιαστής από την Ισπανία ταυτίστηκε με την Space Age αισθητική των 60's αλλά και την αρωματοποιία. Tα αρώματα με την υπογραφή του σημείωσαν και σημειώνουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως και είναι μάλιστα ιδιαιτέρως δημοφιλή στην Ελλάδα. Ο ισπανικής καταγωγής fashion designer άφησε την τελευταία του πνοή στο Portsall της Γαλλίας. «Ο Paco Rabanne έκανε την υπέρβαση. Ποιος άλλος θα μπορούσε να κάνει τις μοντέρνες Παριζιάνες να κυκλοφορούν με φορέματα από πλαστικό και μέταλλο; Ποιος άλλος θα μπορούσε να οραματιστεί μία κολόνια με το όνομα “Calandre” (που σημαίνει σχάρα αυτοκινήτου) και να την καταστήσει σε σύμβολο της σύγχρονης θηλυκότητας;», δήλωσε ο πρόεδρος του τμήματος μόδας και ομορφιά του ομίλου εκφράζοντας τη θλίψη του. «Η ιστορία του ομίλου μας αλλά και του Paco Rabanne ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1960 με το λανσάρισμα του Calandre, αμέσως μετά το λανσάρισμα, από τον σχεδιαστή της συλλογής των “12 Φορεμάτων από Σύγχρονα Υλικά ”. Το όνομά του είχε συνδεθεί με την τόλμη, την επανάσταση και την πρόκληση – έννοιες τις οποίες μετέφερε μέσα από τη μοναδική αισθητική του. Θα παραμείνει σημαντική πηγή έμπνευσης για τις ομάδες μόδας και αρωματοποιίας της Puig. Τα ειλικρινή μου συλληπητήρια στους οικείους του», σημείωσε. Πηγή: skai.gr Σχεδόν 1 στις 4 γυναίκες κάτω των 25 ετών έχει σταματήσει να ασχολείται με την αποτρίχωση της συγκεκριμένης περιοχής Τον Αύγουστο του 2022 η γνωστή ηθοποιός Έμα Κόριν πόζαρε για το εξώφυλλο της Vogue με αξύριστες μασχάλες και έγινε το πρώτο non binary άτομο που φωτογραφίζεται για το εξώφυλλο του περιοδικού. Πριν από αυτήν διάσημες γυναίκες από τα 50s μέχρι σήμερα πόζαραν στον φακό με αξύριστες μασχάλες και έστειλαν το δικό τους μήνυμα για το δικαίωμα τους να κάνουν ό,τι θέλουν με το σώμα τους αδιαφορώντας για τη γνώμη του κόσμου. Από τη Σοφία Λόρεν στη Τζανέλ Μονά Η Σοφία Λόρεν το 1955 έσπασε ένα μεγάλο ταμπού όταν φωτογραφήθηκε με την au naturel αξύριστη μασχάλη της σε κοινή θέα. Το 1978 η Πάττι Σμιθ πόζαρε με τα χέρια της ψηλά για το εξώφυλλο του album της Easter αφήνοντας άφωνους τους Αμερικανούς με την αξύριστη μασχάλη της. Η ίδια αδιαφορώντας για τις τρίχες της συνέχισε να τραγουδά και να απολαμβάνει τις εμφανίσεις της. Επίσης, η Μαντόνα έχει φωτογραφηθεί αρκετές φορές στην καριέρα της με αξύριστες μασχάλες, με την ίδια να αναφέρει ότι «είναι ελευθερία». Στις αρχές της δεκαετίας των 00s η Ντρου Μπάριμορ πήγε κόντρα στις αναχρονιστικές αντιλήψεις περί γυναικείας ομορφιάς και σε επίδειξη μόδας στη Νέα Υόρκη εμφανίστηκε χωρίς να έχει ξυριστεί. «Σοκ», «Όλοι μιλούσαν για τις τριχωτές της μασχάλες» έγραφαν την επομένη τα εξώφυλλα των περιοδικών, κάνοντας λόγο για μια «επαναστατική» κίνηση. Ακόμα ένα παράδειγμα είναι αυτό της Τζανέλ Μονά. Η τραγουδοποιός περπάτησε στο κόκκινο χαλί του MET Gala και πόζαρε με τις αξύριστες μασχάλες της σε κοινή θέα αψηφώντας τους κανόνες ομορφιάς και κάνοντας ό,τι την ευχαριστεί. Μάιλι Σάιρους, Πάρις Τζάκσον, Τζίτζι Χαντίντ, Τζούλια Ρόμπερτς έχουν δει και αυτές τα ονόματά τους να φιγουράρουν στη σχετική λίστα και ηθελημένα ή μη έχουν σπάσει τα στερεότυπα, τονίζοντας ότι οι άνθρωποι δεν χρειάζεται να τηρούν τις κοινωνικές προσδοκίες φύλου. Τι δείχνουν οι έρευνεςΣε σχετική έρευνα που πραγματοποιήθηκε αναφορικά με την επιλογή των γυναικών να μην ξυρίζουν τις μασχάλες και άλλα μέρη του σώματός τους, παρατηρήθηκε ότι η συγκεκριμένη τακτική είναι ολοένα και πιο συνηθισμένη. Συγκεκριμένα, οι γυναίκες που ανήκουν στη γενιά των millenials παρουσιάζουν μία αύξηση στην επιθυμία τους να μην ξυρίζουν τις τρίχες τους. Σχεδόν 1 στις 4 γυναίκες κάτω των 25 ετών, έπαψε να ασχολείται με την αποτρίχωση της συγκεκριμένης περιοχής. Συγκριτικά με το 2013 και μέσα σε ένα χρονικό διάστημα τριών χρόνων το 95% των γυναικών μεταξύ 16-24 ετών που ξύρισαν ή αποτρίχωσαν τις μασχάλες τους, μειώθηκε αισθητά στο 77%. «Τα νούμερα αυτά δείχνουν την επιθυμία των γυναικών για μη παρέμβαση στη φύση αλλά και στο γεγονός ότι δεν θέλουν να προκαλέσουν «κακό» στην επιδερμίδα τους. Ταυτόχρονα η νέα αυτή τάση δείχνει την διαφοροποίηση ως προς τα πρότυπα ομορφιάς. Οι γυναίκες φαίνεται πως δεν βρίσκουν και τόσο αποκρουστικό το να εμφανίζονται με τις τρίχες του», σχολίασαν οι ερευνητές. Ένδειξη διαμαρτυρίας ή trend; Τα φαρδιά φρύδια, οι ψεύτικες βλεφαρίδες, τα μακριά νύχια ήταν κατά καιρούς στη μόδα, με τις γυναίκες να την ακολουθούν πιστά. Ωστόσο, οι αξύριστες μασχάλες φαίνεται πως δεν είναι απλά άλλο ένα trend αλλά μία μορφή εξοικείωσης και αποδοχής του γυναικείου σώματος και ομορφιάς, έτσι ακριβώς όπως είναι. Οι διάσημες, που έχουν ποζάρει επιδεικνύοντας τις τριχωτές μασχάλες τους, καταδικάζουν τις προκαταλήψεις εναντίον των γυναικών και με τη στάση τους διαμαρτύρονται απέναντι στα πρότυπα ομορφιάς, «φωνάζοντας» για ένα σώμα χωρίς καμία απολύτως παρέμβαση. (in.gr) |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|