Η Bojana Krsmanovic τα έχει όλα. Γι’ αυτό και δεν είναι τυχαίο που είναι το κεντρικό πρόσωπο σε διαφημιστικές καμπάνιες μεγάλων εταιρειών. Το εκρηκτικό μοντέλο από τη Σερβία ξετρελαίνει με την εμφάνισή της το ανδρικό κοινό. Η Bojana Krsmanovic ανεβάζει συχνά φωτογραφίες της στο Instagram και αναστατώνει ευχάριστα τους followers της, ειδικά όταν ποζάρει με μαγιό.
0 Comments
Η εταιρεία που μετρά 90 χρόνια, ξεκίνησε να πουλά βερνίκια νυχιών στη δίνη της Μεγάλης ΎφεσηςΑίτηση για πτώχευση κατέθεσε η διάσημη εταιρεία καλλυντικών, Revlon Inc. καθώς τα τελευταία χρόνια δυσκολεύεται να ανταγωνιστεί τα πρωτοποριακές εταιρείες που επικεντρώνονται στις online πωλήσεις online. Η εταιρεία που μετρά 90 χρόνια, ξεκίνησε να πουλά βερνίκια νυχιών στη δίνη της Μεγάλης Ύφεσης και αργότερα πρόσθεσε κραγιόν στη συλλογή της. Μέχρι το 1955, η μάρκα ήταν διεθνής. Για γενιές γυναικών, το κόκκινο Fire & Ice της Revlon, που παρουσιάστηκε το 1952, ήταν η καλύτερη απόχρωση κραγιόν. Η Revlon κατέχει περιουσιακά στοιχεία και υποχρεώσεις μεταξύ 1 δισ. και 10 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με την αίτηση στο Πτωχευτικό Δικαστήριο των ΗΠΑ για τη Νότια Περιφέρεια της Νέας Υόρκης. Οι πωλήσεις της Revlon αντιμετώπιζαν δυσκολίες εξαιτίας των προβλημάτων εφοδιασμού και μιας αποτυχημένης απόπειρας να στραφεί σε προϊόντα περιποίησης τα οποία έχουν ζήτηση. Την ίδια ώρα, φαίνεται πως έχανε χώρο στα ράφια από εταιρείες όπως η Kylie Cosmetics της Kylie Jenner και η Fenty Beauty by Rihanna, που στηρίζονται σε inflυencers. Χαρακτηριστικά, τα χρέη της Revlon ανέρχονταν στις 31 Μαρτίου στα 3,31 δισ. δολάρια. Ένα πραγματικό τέλος εποχής και μια ακόμη επιβεβαίωση πως οι τάσεις στις αγορές και ειδικά σε αυτή των προϊόντων ομορφιάς, αλλάζουν διαρκώς και η ανάγκη για εξέλιξη και προσαρμογή των brands στα σύγχρονα δεδομένα είναι ύψιστης σημασίας. Είναι 22 ετών, κατάγεται από την Κροατία και παίζει ποδόσφαιρο στην Γκρασχόπερς. Ο λόγος για την Άννα Μαρία Μάρκοβις, που βάζει γκολ στα αντίπαλα δίχτυα αλλά και στις καρδιές των φιλάθλων. Η επιθετικός της ελβετικής ομάδας έχει χαρακτηριστεί ως η «πιο σέξι ποδοσφαιρίστρια του κόσμου». Αν και η ίδια αρνείται τον συγκεκριμένο τίτλο, οι φίλαθλοι έχουν διαφορετική γνώμη και στο Instagram της επικρατεί πανικός. Σε κάθε της ανάρτηση τα like πέφτουν «βροχή» ενώ τα σχόλια από τους περισσότερους από 620.000 ακολούθους της παίρνουν «φωτιά». Η Άννα Μαρία Μάρκοβις έπαιξε για πρώτη φορά ποδόσφαιρο όταν ήταν 14 ετών. Το λάτρεψε αμέσως κι αποφάσισε να του αφιερωθεί. Πρότυπό της είναι οι Κριστιάνο Ρονάλντο και Λούκα Μόντριτς. Μιλώντας στην ελβετική έκδοση 20 Minuten, σχολίασε ένα πρόσφατο άρθρο που την περιέγραφε ως «ξανθιά βόμβα», λέγοντας: «Μου άρεσαν τα άρθρα που με αποκαλούσαν την πιο όμορφη ποδοσφαιρίστρια ή μία από τις πιο όμορφες με χαροποιεί να ακούω ότι είναι όμορφη. Μετά όμως εμφανίστηκαν άρθρα στα οποία με περιέγραφαν ως την πιο σέξι. Δεν μου άρεσε αυτό. Και λόγω της οικογένειάς μου. Πιστεύω ότι πρέπει να προσέχεις τι γράφεις για τους ανθρώπους». Διαβάστε τα καλύτερα tips για ενυδάτωση και δείτε τα μαλλιά σας να μεταμορφώνονται Η έντονη ξηρότητα των μαλλιών αντιμετωπίζεται με ενυδάτωση. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να περάσετε περισσότερες ώρες στο μπάνιο σας και να ρίχνετε ακόμα περισσότερο σαμπουάν. Αντιθέτως πρέπει να ρίχνετε λιγότερο σαμπουάν και περισσότερο conditioner. Ακόμη, μην ξεχνάτε ότι αντηλιακή προστασία δεν χρειάζεται μόνο το πρόσωπο και το σώμα σας αλλά χρειάζονται και τα μαλλιά σας. Μπορείτε να βρείτε πολλά προϊόντα στην αγορά τα οποία θα προστατέψουν τα μαλλιά σας από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου. Plus, το καπέλο είναι μία άλλη λύση για να τα προστατέψετε. Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή όταν τα χτενίζετε. Μαλακές κινήσεις από κάτω προς τα πάνω, όταν τα μαλλιά σας είναι στεγνά. Όταν είναι βρεγμένα δεν πρέπει να τα χτενίζετε καθόλου.Τέλος, καλό είναι να αφήνετε τα μαλλιά σας να στεγνώνουν φυσικά. Πριν ξεκινήσετε να τα φτιάχνετε με το πιστολάκι, σιγουρευτείτε ότι έχουν στεγνώσει. Αφήστε τα για δέκα λεπτά μετά το μπάνιο και όχι μέσα σε πετσέτα. Extra tip: Στα μαλλιά μας ακόμα και με το νερό, λόγω των μετάλλων που βρίσκονται σε αυτό, προκαλείται φθορά στο κεράτινο περίβλημα της. Ακριβώς για αυτό είναι απαραίτητη η χρήση conditioner σε κάθε λούσιμο ώστε τα λέπια της τρίχας σου να κλειδώνουν με αποτέλεσμα τα μέταλλα να μην φθείρουν το εσωτερικό της τρίχας. jenny.gr Η αρμόδια για την προστασία της πνευματικής ιδιοκτησίας αρχή της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Euipo) χτυπά το καμπανάκι του κινδύνου: σε ποσοστό 52% οι Ευρωπαίοι από 15 έως 24 ετών είχαν αγοράσει το τελευταίο 12μηνο τουλάχιστον ένα προϊόν-απομίμηση τη χρονιά, σύμφωνα με έρευνα που διενεργήθηκε για τη σχέση των νέων με θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας και τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν την Τετάρτη, 8 Ιουνίου. «Πρόκειται για μια τάση εξόχως ανησυχητική», εκτιμά το Euipo. Κάποιοι νέοι σε ηλικία καταναλωτές ψώνισαν «μαϊμού» κατά λάθος. Αυτοί αντιστοιχούν όμως μόλις στο 15% του συνόλου. Σε ποσοστό 37% έψαξαν επί τούτου για να τη βρουν τη «μαϊμού» στην αγορά – δεν διευκρινίζουν αν κρατούσαν μαζί τους κι ένα τσαμπί μπανάνες για να διευκολυνθούν. Οι περισσότεροι ήταν απλώς αδιάφοροι αν το προϊόν που επέλεγαν ήταν γνήσιο ή όχι. Αρκεί που τους γυάλιζε στο μάτι και το άντεχε η τσέπη τους. Αν και τα αποτελέσματα της έρευνας «δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα με παλαιότερες μελέτες», το Euipo αναφέρει ότι το 2019 μόνο το 14% των νέων παραδεχόταν ότι εσκεμμένα αναζητούσε προϊόντα-απομιμήσεις, είτε στα φυσικά καταστήματα είτε μέσω του Διαδικτύου. Ταινίες και streaming Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 22.021 νέων στις 27 χώρες-μέλη τον περασμένο Φεβρουάριο. Και έδειξε ότι η προτίμησή τους εστιάζεται κυρίως σε προϊόντα πειρατείας πνευματικής ιδιοκτησίας. Ακολουθούν οι απομιμήσεις επωνύμων ενδυμάτων, υποδημάτων, ηλεκτρονικών ειδών και προϊόντων υγιεινής και ομορφιάς. Συγκεκριμένα από όσους εν γνώσει τους και από πρόθεση αγόρασαν «πειρατικά ή μαϊμούδες» τους τελευταίους 12 μήνες, το 67% επέλεξε κινηματογραφικές ταινίες, το 51% τηλεοπτικές σειρές, το 34% μουσικά έργα, το 33% λογισμικά προγράμματα, το 28% παιχνίδια βίντεο, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό 34% πλήρωσε «πειρατές» για να παρακολουθήσει απευθείας τηλεοπτικές αναμεταδόσεις αθλητικών γεγονότων. Σε πολλές περιπτώσεις η παράνομη αυτή δραστηριότητα συνίσταται στην παρακολούθηση ειδικών ιστοσελίδων, κυρίως για το «κατέβασμα» ταινιών και τηλεοπτικών σειρών ή για την χρήση εφαρμογών για την αναπαραγωγή μουσικής. Ζήτημα τιμής Το Euipo σημειώνει ότι η κύρια αιτία για τις αγορές παράνομων πειρατικών προϊόντων παραμένει η χαμηλή τιμή. Δεύτερη αιτία είναι το ότι οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση στο προϊόν που επιθυμούν μόνο μέσω των παράνομων πηγών. Δεν μπορούν δηλαδή να το βρουν νόμιμα στην αγορά! Μιλάμε για απόλυτα συνειδητοποιημένους καταναλωτές ψηφιακών προϊόντων κατά κανόνα. Σε ό,τι αφορά τις απομιμήσεις ακριβών επωνυμιών ρούχων, παπουτσιών, αρωμάτων και άλλων φυσικών προϊόντων, το 55% που τα προτιμούν ηθελημένα δηλώνουν ως αιτία το χαμηλό τους κόστος. «Μα καλά, δεν τους ενδιαφέρει η ποιότητα της μαϊμούς;», θα αναρωτηθεί κανείς. Είναι όμως σε όλους γνωστό ότι εδώ και δεκαετίες οι «καλές μαϊμούδες» είναι, δυστυχώς, εφάμιλλες των γνήσιων προϊόντων σε ποιότητα. Το είχε δηλώσει δημοσίως ο κινέζος μεγιστάνας Τζακ Μα προτού τον βάλει στο στόχαστρο (για άλλους λόγους) το καθεστώς του Πεκίνου: «Πρέπει να προστατεύσουμε την πνευματική ιδιοκτησία, πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να σταματήσουμε τις αντιγραφές προϊόντων. Αλλά οι OEM κατασκευάζουν καλύτερα προϊόντα σε καλύτερη τιμή. Είναι οι ίδιες εταιρείες, άλλωστε, που δουλεύουν για τους επώνυμους οίκους. Χρησιμοποιούν τις ίδιες πρώτες ύλες, την ίδια τεχνογνωσία. Κι αυτό είναι σήμερα το πρόβλημα: τα προϊόντα τους είναι καλύτερα από τα φέροντα την ακριβή επωνυμία». Ο ιδρυτής της γιγαντιαίας εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba αναφέρεται στους κατασκευαστές γνήσιου εξοπλισμού (Original Equipment Manucacturer ή OEM), τις ασιατικές βιομηχανίες δηλαδή που συνεργάζονται με επώνυμες φίρμες της Δύσης τις οποίες προμηθεύουν μέρη και εξαρτήματα των προϊόντων που παράγουν, είτε πρόκειται για κινητά τηλέφωνα είτε για γυναικείες τσάντες είτε για μπλουζάκια. Όσο ενοχλητικό κι αν είναι, θα πρέπει να παραδεχθεί κανείς ότι είναι εν τέλει συνειδητοποιημένοι καταναλωτές όσοι επιλέγουν «μαϊμούδες». Δεν χάνουν σε ποιότητα, ενώ κερδίζουν σε τιμή. Πρόκειται ασφαλώς για ένα φαινόμενο εκτροπής, για μια ανωμαλία που δημιούργησε και θέριεψε το κύμα μετεγκαταστάσεων βιομηχανικών μονάδων από τις ΗΠΑ και την Ευρώπη στην Ανατολική Ασία τις τρεις δεκαετίες της κατακλυσμιαίας παγκοσμιοποίησης (1990-2020). Αλλαγή σκηνικού Πάμπολλες φίρμες έχουν μεταφέρει το σύνολο της παραγωγής τους εκ Δυσμών προς Ανατολάς. Γυρίζει όμως ο τροχός, φουντώνουν οι εμπορικοί πόλεμοι (εσχάτως και οι φυσικοί), έχει ήδη ξεκινήσει μια διαδικασία απο-παγκοσμιοποίησης, ο κόσμος και το διεθνές εμπόριο χωρίζονται πάλι σε «Ανατολή και Δύση» με δασμούς, κυρώσεις και με κάθε λογής σύνορα, τα οποία δεν ευνοούν τη διακίνηση «μαϊμούδων» και προϊόντων παραχάραξης εν γένει. Υπάρχει βέβαια πάντοτε παρών και ακαταμάχητος ο παράγων «ηλεκτρονικό εμπόριο και ψηφιακή κατανάλωση», που δεν γνωρίζει πολλά από εμπορικά τείχη και περιορισμούς. Η διαπίστωση ανήκει στο αρμόδιο ευρωπαϊκό Γραφείο, το Euipo, το οποίο καλεί «όλους τους ενδιαφερομένους, τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, τους εκπαιδευτικούς και τις οργανώσεις της κοινωνίας των πολιτών να ευαισθητοποιήσουν το νεανικό κοινό σχετικά με τους κινδύνους της παραποίησης, της απομίμησης και της πειρατείας». Είναι εξάλλου βαρύ και οδυνηρό και το οικονομικό κόστος των απομιμήσεων και της πειρατείας για τις χώρες της Δύσης. Είναι βαρύ για τους προϋπολογισμούς τους, αλλά και για τους πολίτες-καταναλωτές κατ’ επέκταση, διότι αυτοί (οι αγοραστές προϊόντων-μαϊμού…) στερούνται πόρους που θα μπορούσαν να διοχετευθούν, θεωρητικά, σε κοινωνικές πολιτικές, έργα κοινωνικής ωφελείας κλπ. Βαρύ το τίμημα Πρόκειται για ένα φαύλο κύκλο. Τον περασμένο Δεκέμβριο η ΕΕ (το Κέντρο Οικονομικών Ερευνών και Επιχειρήσεων ή CEBR σε συνεργασία με το βρετανικό όμιλο NetNames που ειδικεύεται στην προστασία των επωνυμιών στο Διαδίκτυο), εκτίμησε ότι η παράνομη αγορά προϊόντων παραχάραξης και απομιμήσεων, που διακινούνται ως επί το πλείστον μέσω Ίντερνετ, έχει πολύ μεγάλο αντίκτυπο στην οικονομία και στην απασχόληση στην ΕΕ και σε ολόκληρη τη Δύση, ενώ ευθύνεται και για περίπου ένα εκατομμύριο θανάτους ετησίως! «Η κυκλοφορία μέσω Διαδικτύου προϊόντων-μαϊμού αυξάνεται διαρκώς και στοιχίζει 2,5 εκατ. θέσεις εργασίας κάθε χρόνο» απεφάνθησαν σε έρευνά τους το CEBR και ο NetNames. Οι ΗΠΑ είναι η χώρα που πλήττεται περισσότερο, καθώς έχει και τη μεγαλύτερη αγορά προϊόντων-μαϊμού στον κόσμο, με ετήσιο τζίρο 225.000 εκατ. δολάρια (1,3% του αμερικανικού ΑΕΠ). Επίσης οι ΗΠΑ χάνουν 750.000 θέσεις εργασίας το χρόνο εξαιτίας της δραστηριότητας αυτής. Σε ό,τι αφορά την Ευρωπαϊκή Ένωση, οι απώλειες φορολογικών εσόδων φθάνουν τα 167 δισ. ευρώ ετησίως. Η Γερμανία (η δεύτερη παγκοσμίως σε οικονομικές και κοινωνικές απώλειες μετά τις ΗΠΑ) χάνει 107.500 θέσεις εργασίας ετησίως, ενώ η Γαλλία 26.300 θέσεις εργασίας. Αναρωτιέσαι γιατί κάηκες παρόλο που φόρεσες το αντηλιακό σου; Που την πάτησες; Τι έκανες λάθος; Για να μην παστωθείς με γιαούρτι το βράδυ «που τραβάει και το κάψιμο» δες τα πιο συνηθισμένα λάθη (που όλοι κάνουμε). 1 Το έβαλες μετά το κολύμπι Τα αντηλιακά που περιέχουν κυρίως χημικά φίλτρα χρειάζονται κάποιο χρονικό περιθώριο για να δράσουν και να σε προστατέψουν από τον ήλιο. Γι’ αυτό άπλωνε στο πρόσωπο και το σώμα σου αρκετή ποσότητα αντηλιακού 20 λεπτά πριν βγεις από το σπίτι, όχι αφού βουτήξεις στη θάλασσα! 2 Το άπλωσες μόνο σε χέρια, πόδια και κορμό Κι όμως και τα χείλη, η επιδερμίδα γύρω από τα μάτια, οι λοβοί των αυτιών, η ράχη των χεριών, το πάνω μέρος των ποδιών αλλά και η γραμμή του μαγιό είναι σημεία που καίγονται από τον ήλιο και συνήθως όλοι ξεχνάμε να βάλουμε αντηλιακό εκεί. Προστάτεψέ τα με ένα αντηλιακό προσώπου ή με πιο εξειδικευμένα αντηλιακά προϊόντα για ευαίσθητες ζώνες. 3 Το τσιγγουνεύεσαι Μην κάνεις οικονομία στο αντηλιακό σου. Η σωστή ποσότητα είναι ένα κουταλάκι του γλυκού για το πρόσωπο και μια μπάλα του πινγκ πονγκ για το σώμα. 4 Το έβαλες μια φορά, το ξέχασες Ο κανόνας της σωστής αντηλιακής προστασίας είναι να απλώνεις το γαλάκτωμα ή την κρέμα σου συστηματικά, κάθε δύο ώρες αν κάνεις απλώς ηλιοθεραπεία ή κάθε φορά που ιδρώνεις κάνοντας σπορ ή όταν βγαίνεις από τη θάλασσα και σκουπίζεσαι. 5 Κάθισες στη σκιά, δεν το χρειάζεσαι! Μην επαναπαύεσαι. Και η στη σκιά θέλει το αντηλιακό της. Ακόμα κι εκεί θα σε βρουν οι ακτίνες UV. Έχε υπόψη σου ότι η άμμος και το νερό αντανακλούν το 85% της ηλιακής ακτινοβολίας. 6 Δεν σκουπίζεσαι μετά τη θάλασσα Μην αφήνεις το νερό πάνω σου βγαίνοντας από τη θάλασσα. Η ακτινοβολία που «προσελκύει» η υγρή επιδερμίδα είναι διπλάσια από ότι αν ήταν στεγνή. Επίσης, έχει υπόψη σου ότι αδιάβροχα αντηλιακά δεν υπάρχουν. Ανθεκτικά στο νερό είναι ο σωστός όρος και αυτό διαρκεί για 40 ή 80 λεπτά, το οποίο, βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να αναγράφεται στη συσκευασία. 7 Βάζεις το ίδιο αντηλιακό παντού Κάθε περιοχή έχει ιδιαίτερες ανάγκες. Η αντηλιακή προστασία στο πρόσωπο αφορά και την πρόληψη της φωτογήρανσης. Και αυτό το εξασφαλίζεις μόνο με τις εξειδικευμένες αντηλιακές κρέμες προσώπου που περιέχουν επιπλέον ενυδατικά, αντιοξειδωτικά συστατικά και βιταμίνες για πλούσια αντιρυτιδική προστασία. Να θυμάσαι: Το αντηλιακό κάτω από τον ήλιο δεν είναι προαιρετικό. Είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να ευχαριστηθείς με ασφάλεια τις καυτές ακτίνες του. SOURCE: WWW.NEWLIFE.COM.CY Το 2017 ένα κορίτσι μόλις 6 ετών έκλεψε τις καρδιές εκατομμυρίων ανθρώπων με το αγγελικό της πρόσωπο και τα πανέμορφα γαλάζια μάτια της. Ο λόγος για την Αναστασία Κνιάζεβα, η οποία το 2017 ονομάστηκε «το πιο όμορφο κορίτσι στον κόσμο» και όχι άδικα. Τα tabloids την ονόμασαν την επόμενη… Ιρίνα Σάικ και έγινε το νεότερο μοντέλο που εμφανίστηκε στην Γαλλική Vogue. Η Αναστασία ξεκίνησε να εργάζεται ως μοντέλο από την την τρυφερή ηλικία των 2,5 ετών και έγινε αρκετά διάσημη μέχρι την ηλικία των 4. Πολλά brand φυσικά την ερωτεύτηκαν και ήθελαν να δουλέψουν μαζί της. Το 2015, η μητέρα της Αναστασία, Άννα, δημιούργησε το επίσημο λογαριασμό της κόρη της στο Instagram και άρχισε να την προωθεί. Το 2018, η Αναστασία βρισκόταν στην 5η θέση στον κατάλογο με τα ομορφότερα παιδιά στον κόσμο, σύμφωνα με το L’Officiel. Το νεαρό μοντέλο έχει συμβόλαια με πολλά brands ρούχων, όπως τα Chobi Kids, Kenguru και Kia Motors, συνεργάζεται με τηλεοπτικές εκπομπές και συμμετέχει σε ταινίες. Παρά την μεγάλη προσοχή που δέχεται ως το ομορφότερο παιδί στον κόσμο, έχει μια φυσιολογική ζωή. Πηγαίνει σε δημόσιο σχολείο, παρακολουθεί μαθήματα αγγλικών και χορού και ένα από τα μεγαλύτερα πάθη της είναι η μουσική. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|