Πριν λίγους μήνες, η CoverGirl είχε προκαλέσει αίσθηση όταν ανακοίνωσε πως ο 17χρονος Τζέιμς Τσαρλς θα γίνονταν το κεντρικό πρόσωπο της νέας της καμπάνιας στο πλευρό της Κέιτι Πέρι και μας σύστησε τον όρο CoverBoy. Πολλά μίντια εξήραν την επιλογή του έφηβου, καθώς η εταιρεία έθεσε νέα στάνταρτς στο χώρο της μόδας και της διαφήμισης. Ο νεαρός καλλονός έγινε διάσημος μέσα από τα social media, όπου ανεβάζει συχνά συμβουλές για μακιγιάζ και περιποίηση προσώπου. Τα περισσότερα βίντεο από αυτά που δημοσιεύει στο κανάλι του στο Youtube γίνονται συνεχώς viral. Μετά τη μεγάλη επιτυχία που είχε η καμπάνια, η εταιρεία καλλυντικών «Maybelline» προχώρησε κι αυτή σε μια αντίστοιχη συνεργασία.
Η «Maybeline New York» ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον vblogger Manny Gutierrez, έναν νεαρό που είναι γνωστός ως «MannyMUA733» και ο οποίος επίσης έχει πάνω από 3 εκατομμύρια followers στα social media. O Manny είναι το νέο πρόσωπο στην καμπάνια για την προώθηση της μάσκαρα «Big Shot Mascara by Colossal». Οι δύο αυτές επιλογές αποδεικνύουν ότι η ομορφιά δεν έχει φύλο, δίνοντας την ελπίδα και τη στήριξη σε χιλιάδες νέους ανθρώπους που αισθάνονται ότι τα όνειρά τους και η προσωπικότητά τους κατευθύνονται από παλιές κοινωνικές νόρμες.
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|