Πρόσφατα στο Μανχάταν σε ένα event o Ralph Lauren έκανε πάρτυ για να λανσάρει το τελευταίο ανδρικό άρωμα, το Polo Red Extreme. Το συγκεκριμένο άρωμα αποτελεί ένα «αγκίστρι» όπως το ονομάζουν στην βιομηχανία αρωμάτων, μια βιομηχανία αξίας 40 δις. δολαρίων και στόχος είναι να δώσει ώθηση στη μάρκα και να ανέβει στις προτιμήσεις των πελατών. Το άρωμα θα τοποθετηθεί δίπλα στο αυθεντικό Polo Red του 2013 (το οποίο έχει ως βάση τα εσπεριδοειδή και θεωρείται «αναζωογονητικό» άρωμα) και δίπλα στο Polo Red Intense του 2015.
Το Polo Red Extreme απευθύνεται στον άνδρα ο οποίος «φθάνει στα όρια» ή τουλάχιστον έχει το ταλέντο να φαντάζεται ότι έχει αυτό το ρόλο. Έχει σχεδιαστεί από τον Olivier Gillotin, o οποίος έχει σχεδιάσει unisex αρώματα για τους οίκους Dior και Tom Ford. Ο Gillotin έχει «έμπειρη μύτη» και συναίσθηση ότι το Polo Red Extreme δεν πρέπει να έχει μόνο ένα άρωμα καφέ αλλά ένα άρωμα κολομβιανού καφέ με ιταλικό στυλ …να είναι πικρό και γλυκό ταυτόχρονα. Σε κάθε περίπτωση η εμπειρία έχει καταδείξει ότι όταν πρόκειται για αρώματα, εκείνα που θεωρούνται πιο επιτυχημένα από όλες τις πλευρές είναι αυτά που κατάφεραν απευθείας να κερδίσουν τους καταναλωτές. Και ενώ η δημιουργία ενός αρώματος μπορεί να έχει τα δικά της μυστικά, η επιλογή ενός αρώματος έχει και αυτή τα δικά τη «κόλπα». Παρακάτω είναι κάποια χρήσιμα πράγματα που πρέπει ο καταναλωτής να γνωρίζει για να διαλέξει και να χρησιμοποιήσει το σωστό άρωμα: -Κάντε έρευνα αγοράς Όπως αναφέρει ο Gillotin «είναι σημαντικό να γνωρίζει κανείς ότι το να μυρίζει απλώς το άρωμα, δεν αρκεί» και για αυτό πρέπει να το δοκιμάζει απευθείας στο δέρμα του. «Ένα άρωμα αντιδρά διαφορετικά από δέρμα σε δέρμα», σημειώνει. Επίσης, πρέπει να περιμένει λίγη ώρα ώστε αυτό να «κάτσει» στο δέρμα. «Κάποια αρώματα μπορεί να μην φαίνονται ενδιαφέροντα σε κάποιον τα πρώτα δύο ή τρία λεπτά αλλά να του φαίνονται υπέροχα αργότερα». -Αυτό που αφήνουμε στο πέρασμά μας Όσον αφορά στο σημείο του σώματος στο οποίο πρέπει να ψεκάζουμε το άρωμα, η κλασική κίνηση που κάνουμε για να ψεκάσουμε τους καρπούς ίσως να μην αρκεί. O Gillotin ωστόσο έδειξε το εσωτερικό των μηρών του. «Έχουμε δύο αρτηρίες εδώ. Πρόκειται για ένα από τα πιο ζεστά σημεία του σώματός μας» σημείωσε ενώ έγνεψε αρνητικά σχετικά με την κίνηση που κάνουμε συνήθως να αρωματίζουμε το λαιμό μας. «Το πιο σημαντικό είναι να επιτύχει κάποιος να αφήνει την αίσθηση του αρώματός του στο πέρασμά του», επισημαίνει. -Αρωματιστείτε με μέτρο Ένα είναι σίγουρο: ότι δεν πρέπει να αδειάζουμε πάνω μας όλο το μπουκάλι. Πρόκειτια για μια ερώτηση-παγίδα, αναφέρει ο Gillotin. «Πρέπει να θυμόμαστε ότι ο κόσμος μυρίζει το άρωμά μας πιο έντονα από ό,τι εμείς οι ίδιοι. Αν θέλουμε να βάλουμε άρωμα, είναι καλύτερα να προσθέσουμε την επιπλέον ποσότητα αργότερα», υπογραμμίζει. -Αγοράστε τρία αρώματα Ο Gillotin προτείνει ότι ένας «σοφιστικέ» άνδρας πρέπει να έχει τουλάχιστον τρία αρώματα, ένα ελαφρύ για το πρωί και το γυμναστήριο, ένα πιο πικάντικο και ένα που να φέρει «δυνατή υπογραφή», το οποίο θα το χρησιμοποιεί όταν θα θέλει να τον «βλέπουν». insider.gr
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|