Ο οίκος Saint Laurent φροντίζει να μάθουν οι νεότερες γενιές όσα συνέβησαν στα 90s. Το πρωτοποριακό βιβλίο Sex της Μαντόνα, με τις σεξουαλικά φορτισμένες και ερωτικές εικόνες, προσέλκυσε μεγάλη προσοχή από τα μέσα ενημέρωσης και αντιδράσεις όταν έκανε το ντεμπούτο του το 1992. Ο πολιτιστικός και κοινωνικός αντίκτυπός του διαρκεί μέχρι σήμερα, με το βιβλίο να αποτελεί τεχνούργημα μιας καθοριστικής φάσης της καριέρας της. Τώρα, 30 χρόνια μετά, το βιβλίο επανακυκλοφορεί από την Saint Laurent Rive Droite με μια νέα έκδοση που εκδίδεται από τον εκδοτικό οίκο Callaway. Για να γιορτάσει την επανέκδοση, ο οίκος μόδας Saint Laurent διοργανώνει μια έκθεση στην Art Basel, την οποία επιμελούνται η Μαντόνα και ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Άντονι Βακαρέλο, όπου θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο Μαϊάμι εκτυπώσεις μεγάλου μεγέθους από το βιβλίο. Οι φωτογραφίες με τον φακό του Στίβεν Μεϊζέλ θα εκτεθούν σε ένα προσωρινό παραθαλάσσιο «κουτί» που κατασκευάστηκε ειδικά για την περίσταση. Δημιουργήθηκαν μόνο 800 αντίτυπα και ένας περιορισμένος αριθμός θα υπογραφεί από τη Μαντόνα, ενώ τα έσοδα θα διατεθούν για τη φιλανθρωπική οργάνωση Raising Malawi, της ίδιας της Μαντόνα, μέσω δημοπρασίας τους επόμενους μήνες. Στην έκθεση θα διατίθενται επίσης προς πώληση μπλουζάκια και τσάντες. Η παραλιακή γκαλερί Saint Laurent θα είναι δωρεάν για όλους τους επισκέπτες άνω των 18 ετών από τις 29 Νοεμβρίου έως τις 4 Δεκεμβρίου (10 π.μ. – 7 μ.μ.).
0 Comments
Η απώλεια των μαλλιών είναι μία δυσάρεστη εμπειρία, αλλά δεν αντιμετωπίζεται πάντοτε αποτελεσματικά με τοπικές ή συστηματικές φαρμακευτικές θεραπείες ή όταν εκλείψει το αίτιο που την προκαλεί. Σε αυτές τις περιπτώσεις, μόνη λύση είναι οι μεταμοσχεύσεις μαλλιών, τις οποίες επιλέγουν ολοένα περισσότερα άτομα. Όπως όμως ισχύει με σχεδόν όλα όσα αφορούν την Ιατρική, έτσι και οι μεταμοσχεύσεις μαλλιών περιβάλλονται από πολλούς μύθους. Ο πλαστικός επανορθωτικός και αισθητικός χειρουργός Γεώργιος Βελημβασάκης εξηγεί ποιοι είναι οι πιο συνηθισμένοι και ποια είναι η αλήθεια γι’ αυτούς. Μύθος: Όλοι μπορούν να κάνουν μεταμόσχευση μαλλιώνΗ αλήθεια είναι ότι δεν είναι όλοι οι ενδιαφερόμενοι κατάλληλοι υποψήφιοι για μεταμόσχευση μαλλιών. Αν και η συντριπτική πλειονότητα μπορούν να υποβληθούν σε αυτήν, υπάρχουν ορισμένοι παράγοντες που καθιστούν κάποιους μη επιλέξιμους. Οι παράγοντες αυτοί είναι:
Μύθος: Τα μαλλιά θα φαίνονται αφύσικαΗ αλήθεια είναι ότι οι παλαιότερες μεταμοσχεύσεις μαλλιών έδιναν ένα αφύσικο/ξένο αποτέλεσμα. Ακόμα και κάποιος άπειρος μπορούσε να διακρίνει ότι είχε πραγματοποιηθεί κάποια επέμβαση στο τριχωτό της κεφαλής. Σήμερα, όμως, οι τεχνικές έχουν βελτιωθεί και υπάρχει πλέον δυνατότητα τοποθέτησης των τριχοθυλακίων:
Μύθος: Τα αποτελέσματα είναι προσωρινάΗ αλήθεια είναι ότι οι μεταμοσχεύσεις μαλλιών ως διαδικασία παρέχουν μόνιμο αποτέλεσμα. Δεν παύει όμως να αφορούν τοποθέτηση σε νέα θέση των τριχοθυλακίων από το πίσω μέρος του κεφαλιού, που θα συνεχίσουν τον φυσικό κύκλο της ζωής τους. Επομένως, η μεταμόσχευση μαλλιών δεν μπορεί να αποτρέψει την πτώση των τριχών που είναι προγραμματισμένες να πέσουν κάποια στιγμή. Το μόνο που μπορεί να εγγυηθεί είναι ότι θα παραμείνουν στη νέα θέση τους μέχρι την ηλικία που φυσιολογικά θα έπεφταν αν βρίσκονταν ακόμα στην αρχική θέση (π.χ. στα 85 έτη). Επιπλέον, παράλληλα με τη μεταμόσχευση και για την αποφυγή ή καθυστέρηση της τριχόπτωσης των υπολοίπων μη-μεταμοσχευμένων μαλλιών, ο ασθενής πρέπει να ακολουθήσει και άλλες θεραπείες, φαρμακευτικές ή μη (π.χ. PRP). Σημειώνεται ότι περίπου 1,5 μήνα μετά τις μεταμοσχεύσεις μαλλιών, οι ασθενείς μπορεί να παρατηρήσουν ότι αρχίζουν να πέφτουν τα μεταμοσχευμένα μαλλιά. Αυτό οφείλεται στο σοκ που υπέστησαν τα τριχοθυλάκια λόγω της μεταφοράς τους. Το φαινόμενο, όμως, είναι προσωρινό. Περίπου τον 3ο μήνα μετά τη μεταμόσχευση, θα αρχίσουν να αναπτύσσονται από τα τριχοθυλάκια νέα μαλλιά. Δεν θα βγουν όμως όλα μαζί, αλλά σταδιακά. Μύθος: Όλες οι χειρουργικές τεχνικές είναι ίδιεςΟι πιο διαδεδομένες τεχνικές μεταμόσχευσης είναι η FUT και η FUE. Η πρώτη είναι πιο αιματηρή και δημιουργεί οίδημα αλλά και ουλές στη δότρια περιοχή. Κατ’ αυτήν, λαμβάνεται μία λωρίδα δέρματος (strip) από το πίσω μέρος του κεφαλιού που δεν επηρεάζεται από την τριχόπτωση. Ακολουθεί ο τεμαχισμός της για να δημιουργηθούν τα μοσχεύματα και η τοποθέτησή τους στη νέα τους θέση. Η διαδικασία αυτή μπορεί να τραυματίσει τα τριχοθυλάκια και να τα καταστήσει ακατάλληλα για μεταμόσχευση. Η FUE είναι μία σχεδόν αναίμακτη διαδικασία. Τα τριχοθυλάκια εξάγονται ένα-ένα από τη δότρια περιοχή με μικροσκοπικά εργαλεία, τα οποία δεν τραυματίζουν το δέρμα. Ακολουθεί ο διαχωρισμός και η ομαδοποίηση των τριχοθυλακίων, αναλόγως με τον αριθμό των τριχών που περιέχουν (μονότριχα, δίτριχα, τρίτριχα, τετράτριχα κ.ο.κ.). Στη συνέχεια, τα τριχοθυλάκια εμφυτεύονται με ατραυματικό μικροεργαλείο (λέγεται implanter pen) στη νέα τους θέση. Η ασφάλεια που παρέχει η μέθοδος FUE και το εξαιρετικό της αποτέλεσμα την έχουν καταστήσει την πιο δημοφιλή τεχνική τα τελευταία χρόνια, τονίζει ο κ. Βελημβασάκης. Μύθος: Οι μεταμοσχεύσεις μαλλιών είναι επώδυνεςΗ αλήθεια είναι ότι ο ασθενής δεν νιώθει πόνο στη διάρκεια της επέμβασης, διότι χρησιμοποιείται τοπική αναισθησία. Μετά την ολοκλήρωσή της, εξ άλλου, μπορεί να αισθάνεται ήπια ενόχληση για 2 ημέρες, η οποία αντιμετωπίζεται με απλά παυσίπονα. «Η απώλεια των μαλλιών είναι μία δυσάρεστη εμπειρία, ανεξάρτητα από την ηλικία του ατόμου που τη βιώνει. Άνδρες και γυναίκες αποκτούν άγχος, και χάνουν την αυτοπεποίθησή τους και την καλή τους ψυχολογία», επισημαίνει ο κ. Βελημβασάκης. «Η μεταμόσχευση μαλλιών αποτελεί τη μοναδική επιλογή που φέρνει οριστικά και μόνιμα αποτελέσματα. Είναι απαραίτητη όμως η σωστή ενημέρωση των ενδιαφερομένων γι’ αυτή τη λύση, η οποία είναι οικονομικά προσιτή εάν αναλογιστεί κανείς το κόστος αντιμετώπισης και θεραπείας της τριχόπτωσης σε μόνιμη βάση και ανεκτίμητη όσον αφορά στην αποκατάσταση που προσφέρει». Είτε θέλετε να ανακουφιστείτε από τους πονοκεφάλους είτε να διατηρήσετε το βλέμμα σας νεανικό με φυσικό τρόπο, μπορείτε μέσα σε 30 δευτερόλεπτα να ωφεληθείτε, κάνοντας brow pinching μόνη σας. Συχνά η ψυχική ένταση εκδηλώνεται με πονοκεφάλους.Οι μυικοί σπασμοί στο πρόσωπο εξαιτίας τους στρες, ευθύνονται επίσης για την πρόωρη εμφάνιση των ρυτίδων και της χαλάρωσης του δέρματος. Τι θα λέγατε λοιπόν εάν υπήρχε μία τεχνική μασάζ η οποία θα μπορούσε να σας ανακουφίσει από την ένταση και ταυτόχρονα να βελτιώσει την όψη της επιδερμίδας σας; Ο λόγος για το brow pinching, μια θεραπεία αυτομασάζ που εμπνεύστηκε από τις αρχές της Αγιουβέρδικης πρακτικής και η οποία κάνει την επιδερμίδα να δείχνει πιο φρέσκια και λαμπερή, ενώ χαλαρώνει το σώμα και αποβάλλει την ένταση. Όποια λοιπόν κι αν είναι η ανάγκη σας, είτε να απαλλαγείτε από τους πονοκεφάλους είτε να διατηρήσετε το βλέμμα σας νεανικό με φυσικό τρόπο, μπορείτε μέσα σε 30 δευτερόλεπτα να ωφεληθείτε, εφαρμόζοντάς αυτές τις κινήσεις. Τι πρέπει να γνωρίζετε πριν κάνετε brow pinching Η θεραπεία αυτή στοχεύει στα σημεία που συγκεντρώνουμε πολύ πίεση, δηλαδή γύρω από τα μάτια και τα φρύδια. Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στην περιοχήα και αυξάνει την ελαστικότητα του δέρματος. Πριν ξεκινήσετε το brow pinching, είναι σημαντικό να έχετε καθαρίσει καλά το πρόσωπό σας και να έχετε απλώσει στην περιοχή των φρυδιών λίγο αμυγδαλέλαιο. Ρουτίνα brow pinching 30 δευτερολέπτωνΔείτε βήμα-βήμα πώς μπορείτε να κάνετε μόνη σας brow pinching:
Ακόμα κι αν δεν έχετε πονοκέφαλο, το brow pinching είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να νιώσετε αμέσως αναζωογονημένοι, να μειώσετε το πρήξιμο κάτω από τα μάτια και να κάνετε φυσικό λίφτινγκ φρυδιών. Για καλύτερα αποτελέσματα επαναλάβετε τη διαδικασία δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. (vitagr) Το πραγματικό της όνομα ήταν Γκαμπριέλ Σανέλ, οι περισσότεροι ωστόσο, την γνωρίζουν ως Coco Chanel. Για τουλάχιστον, έξι δεκαετίες, η Coco Chanel ήταν το Νο. 1 όνομα στη βιομηχανία της μόδας. Η Coco Chanel έφερε την επανάσταση όχι μόνο στο χώρο της μόδας αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία εμπνέοντας εκατοντάδες γυναίκες ανά τον κόσμο. Χάρη στα πρωτοπόρα σχέδιά της καθώς και στο μοναδικό ταλέντο της, οι γυναίκες ξεκίνησαν να φορούν κοστούμια. Δημιουργούσε σχέδια χρησιμοποιώντας την αυθεντική χρήση υφάσματος ζέρσεϊ. Αδιαμφισβήτητα, η Coco Chanel κατάφερε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονταν τη μόδα. Περισσότερες από πέντε δεκαετίες μετά τον θάνατό της, ο Οίκος Chanel αποτιμάται στα 9 δισεκατομμύρια δολάρια. Με τα χρόνια, η εμβληματική επωνυμία έχει επεκτείνει την εμβέλειά της σε διάφορους κλάδους, από τη μόδα μέχρι το μακιγιάζ και τα αξεσουάρ, με πολλές διασημότητες να υπηρετούν ως Πρεσβευτές του Οίκου. Το καλοκαίρι του 1883 γεννήθηκε στη Γαλλία, η Γκαμπριέλ Μπονέρ Σανέλ. Μετά τον πρόωρο θάνατο της μητέρας της, ο πατέρας της αποφάσισε να την αφήσει στις καλόγριες. Όταν η Chanel έκλεισε τα 18 της, έφυγε από το ορφανοτροφείο και άρχισε να εργάζεται ως τραγουδίστρια μερικής απασχόλησης σε καφετέριες. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά τραγούδια της ήταν το Qui qu’a vu Coco, το οποίο φέρεται να της χάρισε το παρατσούκλι Coco, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το richest. Στα 31 της, άνοιξε την πρώτη της μπουτίκ στο Παρίσι. Η καριέρα της στο τραγούδι τη βοήθησε να γνωρίσει εξέχουσες προσωπικότητες. Ένα από τα άτομα με τα οποία συναναστράφηκε ήταν και ο Ετιέν Μπαλσάν – μετέπειτα σύντροφός της. Εκείνος της πρότεινε να μετακομίσει στο κάστρο του και τη χρηματοδότησε για να σχεδιάσει καπέλα. Ο Μπαλσάν αναγνώρισε το ταλέντο της βοηθώντας τη να δημιουργήσει ένα κατάστημα στη Ντοβίλ το 1914. Η Chanel άρχισε να σχεδιάζει μη παραδοσιακά σχέδια, σε αντίθεση με τους κορσέδες, οι οποίοι ήταν άβολοι. Ένας Γάλλος βιομήχανος κλωστοϋφαντουργίας της πρόσφερε το ύφασμα ζέρσεϊ για να φτιάξει τα ρούχα της, το οποίο αποτελεί μέχρι και σήμερα, σήμα κατατεθέν των δημιουργιών του οίκου Chanel. Το πάθος της για καινοτομία επιτάχυνε την ανάπτυξή της στο χώρο της μόδας. Η Chanel άρχισε να αναζητά διάφορους τρόπους για να επεκτείνει την αναγνώριση της επωνυμίας της. Ένα από τα πιο εμβληματικά και ουσιαστικά σχέδιά που βοήθησε τη Chanel να αποκτήσει οικονομική σταθερότητα ήταν το περίφημο άρωμα Chanel No.5. Το 1921, η Chanel ανέθεσε στον αρωματοποιό Ernst Beaux στη Γαλλία να δημιουργήσει μια σειρά από αρώματα για αυτήν. Συγκεκριμένα, του ζήτησε να δημιουργήσει ένα άρωμα που μύριζε… γυναίκα. Εκείνος της έφτιαξε 80 διαφορετικά αρώματα. Η Chanel διάλεξε την πέμπτη δημιουργία. Έτσι, η συγκεκριμένη κολόνια ονομάστηκε Chanel No.5. Η Chanel ήταν το πρώτο άτομο που πούλησε άρωμα σε ένα κομψό μπουκάλι σε σύγκριση με την παραδοσιακή συσκευασία. Η διάσημη σχεδιάστρια αποσύρθηκε από τον κόσμο της μόδας κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και επέστρεψε το 1954. Τότε, όμως, ο κόσμος την επέκρινε υποστηρίζοντας πως ο οίκος μόδας βρισκόταν στα πρόθυρα της παρακμής. Εκείνη ως απάντηση, λάνσαρε το πλεκτό κοστούμι Chanel, ένα από τα πιο εμβληματικά κομμάτια του γνωστού οίκου. Σημαντικές γυναίκες στην ιστορία, όπως η πριγκίπισσα Νταϊάνα, η Όντρεϊ Χέπμπορν, η Γκρέις Κέλι και η Τζάκι Κένεντι, επέλεξαν να φορέσουν το συγκεκριμένο κοστούμι. Λίγο μετά το θάνατό της, τα ηνία του Οίκου Chanel ανέλαβαν οι βοηθοί της Coco Chanel, Ραμόν Εσπάρτσα και Γκαστόν Μπάρθελοτ. Τη δεκαετία του 1980, η Chanel χαρακτηριζόταν ως μια ξεχασμένη μάρκα. Ο Karl Lagerfeld, ο οποίος είχε δουλέψει με τους Chloé και Fendi, εντάχθηκε στον διάσημο οίκο ως Creative Director. Το όραμά του να επαναφέρει στον κόσμο τα σχέδια Ready-To-Wear της Chanel, εμφυσώντας την ουσία της Coco με σύγχρονη εμφάνιση, αναβίωσε τη μάρκα. Διατήρησε τη θέση του για πάνω από τρεις δεκαετίες μέχρι τον θάνατό του το 2019. Από το 2019, η Βιρζινί Βιάρ έχει αναλάβει τα ηνία της Chanel. Ακολουθεί τα βήματα του μέντορά της Karl Lagerfeld για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία ενός εκ των διασημότερων οίκων μόδας στην ιστορία. Η Κέιτ Μος εφηύρε το γυμνό φόρεμα το 1993, ένα φαινόμενο που εξακολουθεί να συνθέτει το σημερινό στυλ στο κόκκινο χαλί. Και τώρα το supermodel επιστρέφει στις ρίζες του τον τελευταίο καιρό με όχι ένα, αλλά δύο, see through τουαλέτες την τελευταία εβδομάδα. Την Τετάρτη, το μοντέλο έφτασε στο πάρτι της Diet Coke στο Λονδίνο (ξεκίνησε επίσημη συνεργασία με την μάρκα ποτών νωρίτερα φέτος) φορώντας ένα διαφανές, αστραφτερό ασημί φόρεμα που έφτανε μέχρι τον αστράγαλο και ένα σούπερ βαθύ, ντραπέ ντεκολτέ. Το συνδύασε με ένα μαύρο πανωφόρι ριγμένο στους ώμους της και ασορτί πλατφόρμες. Η εμφάνιση ολοκληρώθηκε με ένα ασημί clutch και σειρές από κομψά κολιέ. Τα μαλλιά της ήταν χτενισμένα σε χαλαρές μπούκλες και το μακιγιάζ της απλό. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Μος παρακολούθησε τα βραβεία Innovator της Wall Street Journal στη Νέα Υόρκη, κατά τη διάρκεια των οποίων φόρεσε ένα διαφανές φόρεμα στο χρώμα της ελιάς με κουκούλα κουκούλα πάνω από μαύρο εσώρουχο, για να παραδώσει το Βραβείο του Fashion Innovator στον φίλο της και δημιουργικό διευθυντή του Saint Laurent, Anthony Vaccarello. Η Moss σχολίασε πρόσφατα το εμβληματικό look της δεκαετίας του ’90 σε μια συνέντευξή της. «Δεν ήξερα ότι αυτό το φόρεμα ήταν διάφανο μέχρι που βγήκαν οι φωτογραφίες την επόμενη μέρα στην εφημερίδα», είπε. “Ήταν το φλας που το έκανε να φαίνεται γυμνό γιατί στην πραγματικότητα όταν το φορούσα, δεν πίστευα ότι ήταν τόσο διαφανές. Αλλά, προφανώς, ήταν”. Mεγάλο deal: Η Estée Lauder έτοιμη να εξαγοράσει τον οίκο μόδας Tom Ford έναντι… 2,8 δισ.12/11/2022 Το μεγάλο deal εξαγοράς έρχεται: Kοντά σε συμφωνία για την εξαγορά της Tom Ford έναντι περίπου 2,8 δισ. δολ., πλησιάζει η Estée Lauder. Φαίνεται ότι κερδίζει τον ανταγωνισμό από άλλους φιλόδοξους αγοραστές του πολυτελή οίκου μόδας, ανέφεραν πηγές στους Financial Times, τους οποίους επικαλείται το πρακτορείο Reuters. Η μάρκα πολυτελείας, με ιδρυτή τον πολυτάλαντο σχεδιαστή, αρωματοποιό και σκηνοθέτη, Tom Ford, ξεκίνησε αυτή την εβδομάδα αποκλειστικές διαπραγματεύσεις με την Estée Lauder, η οποία έχει στο χαρτοφυλάκιο της, παγκοσμίως γνωστές μάρκες καλλυντικών όπως η MAC, η Clinique και η Aveda. Μια συμφωνία θα μπορούσε να ανακοινωθεί ακόμα και τη Δευτέρα, αναφέρει το πρακτορείο. Για την Estée Lauder που εδρεύει στη Νέα Υόρκη, το deal με την Tom Ford θα ήταν η μεγαλύτερη κίνηση από το μπαράζ εξαγορών το οποίο έχει πραγματοποιήσει, συμπεριλαμβανομένου του πλήρους ελέγχου του καναδικού ομίλου ομορφιάς Deciem έναντι περίπου 1 δισ. δολάρια το 2021. Estée Lauder και Tom Ford δεν απάντησαν στα αιτήματα του Reuters για σχολιασμό. Οι μετοχές της Estée σημείωσαν άνοδο περίπου 4% στις απογευματινές συναλλαγές. Σημειώνεται ότι, όπως είχε γίνει γνωστό στον Αύγουστο, η Estée Lauder ενδιαφέρεται κυρίως για τη σειρά καλλυντικών του Tom Ford. Δεν έχουν γίνει γνωστές πληροφορίες για τις υπόλοιπες σειρές του οίκου (ένδυση, υπόδηση, αξεσουάρ κλπ). Μένει να φανείς από τις εξελίξεις. Έχασε τη μάχη η Βικτώρια Γκρόσου. Η γυναίκα, που με τις ιδέες και τις τεχνικές της άφησε το στίγμα της στην εξέλιξη του μακιγιάζ στη χώρα, έφυγε από τη ζωή, μετά από σοβαρά προβλήματα υγείας. Η κορυφαία make up artist άφησε την τελευταία της πνοή σε νεαρή ηλικία, με τη δυσάρεστη είδηση να γίνεται γνωστή μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram.H κηδεία της θα γίνει σήμερα (5/11) στο Παλαιοχώρι Καβάλας και η οικογένειά της επιθυμεί αντί στεφάνων τα χρήματα να κατατεθούν στην Ελπίδα – Σύλλογος Φίλων Παιδιών με καρκίνο. Η Βικτώρια Γκρόσου διακρινόταν για το πάθος της για το μακιγιάζ, ήταν άκρως φιλική και προσιτή με όλες και όλους και πάντα πρόθυμη να μοιραστεί τα μυστικά των τεχνικών της. Τα αγαπημένα της πρόσωπα είναι συντετριμμένα με τον χαμό της. Μπορεί να τη θεωρούμε βαρετή και κουραστική και μάλλον την παραβλέπουμε, όμως αυτή η σημαντική διαδικασία του μακιγιάζ θα συμβάλλει στο πετυχημένο αποτέλεσμα, και κυρίως στην υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας. Είναι καταλυτικός παράγοντας για ένα πετυχημένο λουκ αλλά και για την υγεία της επιδερμίδας μας. Γι’ αυτό δε θα σταματήσουμε να τονίζουμε τη σημασία που έχει η σωστή συντήρηση και ο συχνός καθαρισμός των πινέλων μας. Είναι αλήθεια ότι ακούγεται βαρετή και κουραστική και μάλλον την παραβλέπουμε, όμως αυτή η σημαντική διαδικασία του μακιγιάζ θα συμβάλλει στο πετυχημένο αποτέλεσμα, και κυρίως στην υγεία και την ομορφιά της επιδερμίδας. Δεν ξεχνάμε ότι:Ένα ποιοτικό σετ πινέλων θα αντέξει αρκετά χρόνια αρκεί να: -Τα τοποθετούμε σωστά, είτε σε μία θήκη που διπλώνει όπως αυτή που έχουν οι επαγγελματίες μακιγιέρ, είτε σε ένα δοχείο, με τις τρίχες προς τα πάνω. -Τα καθαρίζουμε τακτικά. Πινέλα: Ο πιο εύκολος και γρήγορος καθαρισμόςΣε ένα μεγάλο ποτήρι με χλιαρό νερό, διαλύουμε μία δόση από ένα καθαριστικό. Στο εμπόριο κυκλοφορούν ειδικές συνθέσεις για τα πινέλα που έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να διασπούν τα υπολείμματα πούδρας, του μέικ απ καθώς και τα προϊόντα που έχουν βάση το κερί. Bonus tip: Αν δεν έχουμε τέτοιο καθαριστικό μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα ήπιο σαμπουάν ή ένα καθαριστικό τζελ προσώπου. Άλλη λύση είναι να φτιάξουμε ένα δικό μας μείγμα, από σαπούνι πιάτων και ελαιόλαδο. Το σαπούνι σκοτώνει τα μικρόβια ενώ το έλαιο διασπά τις χρωστικές. Εναλλακτική μέθοδος χωρίς νερόΧρησιμοποιούμε ένα στεγνό καθαριστικό πινέλων με σφουγγαράκι, το οποίο απομακρύνει τις χρωστικές ουσίες. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι ότι αφαιρεί σχεδόν αμέσως κάθε τύπο πούδρας από τα πινέλα, χωρίς να χρειάζεται να τα βρέξουμε. Ετσι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά αμέσως. Πώς το χρησιμοποιούμε Το ειδικό αυτό σφουγγαράκι είναι πολλαπλών χρήσεων και χρησιμοποιείται και από τις δύο πλευρές. Ωστόσο χρειάζεται και αυτό να το πλένουμε τακτικά με ζεστό νερό και σαπούνι. Τα σφουγγαράκια του foundationΗ υγρασία που απομένει από τα προϊόντα μακιγιάζ και το σμήγμα της επιδερμίδας είναι το ιδανικό περιβάλλον για την ανάπτυξη των βακτηριδίων που προκαλούν «ξεσπάσματα». Επιπλέον ένα λερωμένο, υγρό σφουγγαράκι συγκρατεί μούχλα, λιπαρότητα και ρύπους, τα οποία αυξάνουν τις πιθανότητες για μολύνσεις. Οι μακιγιέρ τονίζουν ότι πρέπει να τα πλένουμε μετά την κάθε χρήση και να τα αφήνουμε να στεγνώνουν καλά πριν τα φυλάξουμε. Κάθε πότε πρέπει να καθαρίζουμε τα πινέλα του μακιγιάζ Σύμφωνα με τους δερματολόγους και τους μακιγιέρ, κάθε 7 – 10 ημέρες. Αν όμως βαφόμαστε καθημερινά, τότε 2 φορές την εβδομάδα. Ετσι όχι μόνο θα μειώσουμε τις πιθανότητες μεταφοράς βακτηρίων και νεκρών κυττάρων που προκαλούν σπυράκια και φλεγμονές, αλλά θα εξασφαλίσουμε και την καλύτερη απόδοση των προϊόντων μας. (vita.gr)
Μια περίεργη διαμάχη ανάμεσα στην διάσημη ηθοποιό ερωτικών ταινιών και στον γαλλικό οίκο μόδας για το ψευδώνυμο της πρώτης.
Η πορνοστάρ Gigi Dior – γνωστή για ταινίες ενηλίκων με «καυτές MILFs» κατοχύρωσε το καλλιτεχνικό της όνομα πέρυσι. Τώρα ο γαλλικός οίκος μόδας Christian Dior κατέθεσε νομική αγωγή ζητώντας να αλλάξει το ψευδώνυμό της, λέγοντας ότι βλάπτει την επιχείρησή του. «Αυτό είναι γελοίο, το όνομά μου δεν έχει καμία σχέση με την υψηλή ραπτική και -το αστείο είναι ότι- αυτό που κάνω συνήθως περιλαμβάνει το να μην φοράω καθόλου ρούχα» δήλωσε η Gigi στο Page Six απαντώντας στην αγωγή. Η 40χρονη ηθοποιός ερωτικών ταινιών υπέβαλε πέρυσι αίτηση για την κατοχύρωση του εμπορικού σήματος Gigi Dior. Στις 20 Σεπτεμβρίου 2022, εγκρίθηκε. Χρησιμοποιεί το όνομα στην προσωπική της ιστοσελίδα, στο λογαριασμό της OnlyFans, στις δουλειές της με κάμερες και σε όλους τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά η Christian Dior Couture με έδρα το Παρίσι είχε άλλη γνώμη: «Όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες, δηλαδή, υπηρεσίες ψυχαγωγίας … προσωπικές εμφανίσεις πορνοστάρ … παροχή ιστοσελίδας με φωτογραφίες και βίντεο με θέμα ενηλίκων που δεν μπορούν να πάρουν το όνομα ενός τόσο γνωστού οίκου μόδας». Ο οίκος μόδας αναφέρει τους λόγους για τους οποίους αντιτίθεται στο εμπορικό σήμα της Gigi, συμπεριλαμβανομένων των εξής: «Προτεραιότητα και πιθανότητα σύγχυσης, αλλοίωση με θόλωση και αλλοίωση με αμαύρωση». Η Gigi έχει εμφανιστεί σε επτά ταινίες πορνό, μαζί με πολλά διαδικτυακά βίντεο, όπως το «Horny Hiking». Κάνει επίσης webcamming και έχει προταθεί για «Milf of the Year» από τα Cam Awards. «Κατέστησα εμπορικό σήμα το καλλιτεχνικό μου όνομα για λόγους ψυχαγωγίας και επιχειρηματικούς, έπρεπε να εμφανίσω αποδείξεις για ποιο λόγο χρησιμοποιούσα το όνομα, έτσι πραγματοποίησα εμφανίσεις στην exotica, και μια ιστοσελίδα για επιβεβαίωση … Το αίτημά μου έγινε δεκτό» είπε η Gigi. «Πριν από δύο εβδομάδες, στις 18 Οκτωβρίου, έλαβα ειδοποίηση από την Christian Dior Couture ότι άσκησαν έφεση κατά της έγκρισης του εμπορικού μου σήματος και ισχυρίζονται ότι το όνομα Dior έχει αποδυναμωθεί και ότι εγώ αποδυναμώνω τα προϊόντα τους». Το πρώην μοντέλο και ηθοποιός της Νέας Υόρκης, η οποία είναι ανύπαντρη μητέρα με τέσσερα παιδιά κάτω των 12 ετών, δήλωσε: «Αν χάσω το όνομά μου θα έχω πρόβλημα, έχω χτίσει ένα εμπορικό σήμα γύρω από αυτό το όνομα, έχει γίνει ένα με τη φήμη μου, οπότε είναι πραγματικά καταστροφικό να σκέφτομαι ότι μπορεί να πρέπει να ξεκινήσω από το μηδέν και να ξανακάνω τα πάντα. »Έχω χιλιάδες και χιλιάδες μπλουζάκια, πινακίδες και φωτογραφίες. Έχω διατηρήσει ιστοσελίδες, όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή, θα είναι ένα τεράστιο εγχείρημα αν χάσω αυτό το όνομα. »Είμαι συντετριμμένη και είναι γελοίο». Η Gigi έγραψε επίσης στο Twitter: «Αυτό είναι το πρόσωπο που κάνεις όταν μαθαίνεις ότι μια εταιρεία με έσοδα πάνω από 50 δισεκατομμύρια δολάρια κινήθηκε νομικά εναντίον σου… ΠΑΡΑΚΑΛΩ RETWEET THIS. Πρέπει να διαδώσω την είδηση … Ο CHRISTIAN DIOR κάνει έφεση κατά του ΕΓΚΡΙΘΕΝTOΣ διπλώματος ευρεσιτεχνίας και εμπορικού σήματος των ΗΠΑ για το όνομά μου Gigi Dior». (in.gr)
H Hailey Bieber μας αποκαλύπτει το top μυστικό της skincare ρουτίνας της για φυσικά λαμπερή και φρέσκια επιδερμίδα. Με μια της μόνο ανάρτηση στα social media επηρεάζει τις τάσεις στη μόδα, το skincare και το μακιγιάζ, και διαμορφώνει την ποπ κουλτούρα της σύγχρονης εποχής. Μιλάμε φυσικά για την Hailey Bieber, η οποία διαθέτει μία υπέροχη, λαμπερή επιδερμίδα, που πολλές προσπαθούν να αντιγράψουν με το μακιγιάζ. Ωστόσο εκείνη μας αποκαλύπτει το top μυστικό της skincare ρουτίνας της. Μultimasking Η δημοφιλής 25χρονη celebrity και influencer δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο skincare. Και όπως βλέπουμε στα video που ανεβάζει στα social media, η συστηματική περιποίηση της αποδίδει καρπούς, εφόσον διαθέτει μία από τις ομορφότερες και λαμπερές επιδερμίδες του σταρ σίστεμ. Μία από τις συνήθειές της είναι το multimasking, δηλαδή η ταυτόχρονη εφαρμογή διαφορετικών μασκών σε κάθε ζώνη του προσώπου, ώστε να αντιμετωπίζει στοχευμένα κάθε ατέλεια. Π.χ. eye patches και υφασμάτινη μάσκα λάμψης στο υπόλοιπο πρόσωπο. Εκτός όμως από την Bieber σημειώσαμε και μερικά άλλα tips ομορφιάς τους από άλλες millennial celebrities τα οποία μπορούμε να εφαρμόσουμε κι εμείς ανεξάρτητα από το ηλικιακό μας γκρουπ. Λιπ μπαλμ μετά την ενυδατική κρέμα Στο video που είδαμε στο Διαδίκτυο για λογαριασμό διάσημου περιοδικού μόδας, το 27χρονο top model αποκάλυψε ότι το λιπ μπαλμ είναι το πρώτο βήμα της skincare ρουτίνας της μετά τον καθαρισμό και την ενυδάτωση προσώπου. Ετσι υπάρχει αρκετός χρόνος προκειμένου να απορροφηθεί και να δράσει, πριν απλώσει το κραγιόν. Kendall Jenner Περίγραμμα των χειλιών με δυο μολύβια διαφορετικής απόχρωσης Μήπως δεν έχουμε ανακαλύψει ακόμα το ιδανικό nude μολύβι που ταιριάζει στα χρώματά μας; Το ίδιο και το 26χρονο διάσημο μοντέλο. Γι’ αυτό κάνει layering με δυο μολύβια, ένα πιο σκουρόχρωμο και ένα πιο ανοιχτόχρωμο. Με αυτό το τρικ, τα χείλη γίνονται πιο σαρκώδη και το αποτέλεσμα διαρκεί περισσότερο. Selena Gomez Εφαρμογή του ρουζ στο πιο ψηλό σημείο των μάγουλων Πιθανότατα να έχουμε ακουστά αυτή την συμβουλή, όμως ποιον σκοπό εξυπηρετεί; Η 29χρονη τραγουδίστρια και ηθοποιός που απολαμβάνουμε στην τηλεοπτική σειρά «Only murders in the building», εφαρμόζει πιστά αυτήν την κίνηση που της έμαθε μία μακιγιέζ, γιατί έτσι δείχνει πιο μακρύ το στρογγυλεμένο σχήμα του προσώπου της. Αν ωστόσο επιθυμούμε περισσότερη φρεσκάδα και ροδαλή όψη υγείας, απλώνουμε το ρουζ στο κέντρο των μάγουλων. Alexa Chung Μια οδοντόβουρτσα είναι το ιδανικό εργαλείο για τα φρύδια Τα πλούσια, καλοσχηματισμένα φρύδια είναι ένα από τα διάσημα χαρακτηριστικά της 38χρονης Βρετανίδας fashion icon. Όπως αναφέρει η ίδια, όταν έχασε το ειδικό βουρτσάκι χρησιμοποίησε μία οδοντόβουρτσα για να τα τιθασεύσει. Ακούγεται τόσο απλό που ενδεχομένως να το έχουμε σκεφτεί κι εμείς. Τι κάνουμε: Ψεκάζουμε μία παλιά οδοντόβουρτσα με λακ και χτενίζουμε τα τόξα με φορά προς τα πάνω, ώστε να ανορθώσουμε το σχήμα τους. (vita.gr) Tα 90s fashion trends που σήμερα επιστρέφουν θριαμβευτικά μαζί με μια γενναία δόση νοσταλγίας Η μόδα του 2022 το έθεσε ξεκάθαρα. Φέτος γυρίζουμε το χρόνο πίσω με στόχο να γίνουμε ξανά 90s kids. Ανέμελα, ατίθασα και τολμηρά. Ίσως και λίγο μελαγχολικά. Αλλά πολύ sexy. Οι περισσότεροι από εμάς μεγαλώσαμε στα 90s, ζήσαμε την εποχή και φορέσαμε τα fashion trends που σήμερα επιστρέφουν θριαμβευτικά μαζί με μια γενναία δόση νοσταλγίας. Ξέρουμε ήδη ότι δεν υπάρχει πιο εύκολος τρόπος για να υιοθετήσουμε μια αισθητική από την προσθήκη των κατάλληλων αξεσουάρ και τα παπούτσια είναι τα πρώτα που έλαβαν το 90s update. Μήπως δίνουμε περισσότερη έμφαση στο στάιλινγκ ή στο σωστό κούρεμα απ’ ό,τι στην περιποίηση των μαλλιών μας; Κι όμως, όπως θα έχουμε διαπιστώσει, ακόμα και αν απευθυνθούμε στον καλύτερο κομμωτή ή εφαρμόσουμε την τελευταία μόδα στις βαφές, δεν έχουμε το αποτέλεσμα που επιθυμούμε, αν τα μαλλιά μας δεν είναι υγιή. Ποια κουπ φαίνεται ωραία αν έχουμε φριζάρισμα;Ή θαμπάδα ή ψαλίδα; Γι’ αυτό, εφαρμόζουμε αυτές τις μεθόδους που ίσως δε φανταζόμασταν πόσο σημαντικά αποτελέσματα έχουν, χαρίζοντας εγγυημένα τα πιο όμορφα, δυνατά μαλλιά, γεμάτα υγεία, λάμψη που είχαμε ποτέ. # Λέμε «ναι» στο συχνό τριμάρισμα Ο μόνος τρόπος για να διώξουμε την ψαλίδα και να σταματήσουμε το επιπλέον σπάσιμο, είναι να τα κόβουμε ανά 2-3 μήνες, έστω και ελάχιστα. Επιπλέον, για να αποφύγουμε την επανεμφάνισή της, εφαρμόζουμε ένα ειδικό προϊόν που «σφραγίζει» τις άκρες μας. #Επιλέγουμε τη σωστή βούρτσα Χρειάζεται να δείχνουμε τη δέουσα προσοχή στο ξεμπέρδεμα, προκειμένου να αποφύγουμε το σπάσιμο. Τι κάνουμε: Επιλέγουμε μία αραιή χτένα ή ειδική κατά του σπασίματος. Bonus tip: Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι η βούρτσα είναι εστία βακτηριδίων εξαιτίας της σκόνης, του σμήγματος και των υπολειμμάτων styling. Ετσι πρέπει να την καθαρίζουμε τακτικά με μια παλιά οδοντόβουρτσα και ένα μείγμα από σόδα και νερό. #Μειώνουμε το φριζάρισμα Το φθινόπωρο φέρνει πτώση της θερμοκρασίας και βροχές. Αρα και υγρασία, τον Νο1 εχθρό των αφυδατωμένων μαλλιών και ιδιαίτερα των σπαστών ή σγουρών. Το leave-in conditioner, δηλαδή η ενυδατική κρέμα που δεν ξεπλένεται είναι must. Τι κάνουμε: Το εφαρμόζουμε μετά το λούσιμο ή καθημερινά για να μειώσουμε το φριζάρισμα. Bonus tip: Αν κάνουμε θερμό στάιλινγκ, εφαρμόζουμε οπωσδήποτε μία σύνθεση που προστατεύει από τη θερμότητα, προκειμένου να περιορίσουμε την αφυδάτωση και κατ’ επέκταση το φριζάρισμα της τρίχας. #Κάνουμε μασάζ στο τριχωτό Είναι μια σπέσιαλ περιποίηση που τονώνει το τριχωτό, και περιορίζει το φαινόμενο της εποχικής τριχόπτωσης ή την ξηροδερμία. Τα καλύτερα έλαια γι’ αυτόν τον σκοπό είναι το δεντρολίβανο, το αργκάν, το ελαιόλαδο, το καστορέλαιο και το σησαμέλαιο, είτε μόνα τους είτε σε ποικίλους συνδυασμούς. Τι κάνουμε: Μία – δυο ώρες πριν λουστούμε, εφαρμόζουμε το έλαιο στις ρίζες και κάνουμε μασάζ στο τριχωτό, στους κροτάφους και τον αυχένα. Ασκούμε ελαφριά πίεση με τα ακροδάχτυλα, για 5-10 λεπτά. Στη συνέχεια, πιάνουμε τα υπόλοιπα μαλλιά σε ένα σινιόν και φοράμε ένα πλαστικό σκουφάκι. Μετά από μία-δυο ώρες λουζόμαστε κανονικά. Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία 3-4 φορές τον μήνα και σύντομα θα δούμε μεγάλη βελτίωση. Τα μαλλιά μας θα έχουν γίνει πιο λαμπερά και δυνατά. (vita.gr) Γιατί αν και βάζετε lip balm, μετά από λίγο αισθάνεστε ότι τα χείλη σας είναι και πάλι ξηρά; Το πιθανότερο είναι ότι το lip balm σας περιέχει κάποιο ερεθιστικό συστατικό, π.χ. μενθόλη, καμφορά, έλαιο ευκάλυπτου ή συνθετικές αρωματικές ουσίες, που έχουν την τάση να προκαλούν αφυδάτωση. Επίσης, η παραφίνη είναι άλλο ένα ύπουλο συστατικό, γιατί σχηματίζει μεν ένα προστατευτικό φιλμ που ανακουφίζει άμεσα αλλά δεν επιτρέπει στο δέρμα να αναπνέει.Έτσι γίνεται πιο εύθραυστο και επιρρεπές στους ερεθισμούς. Επιπλέον, αν έχετε τάση για αλλεργίες, καλό είναι να αποφύγετε τη λανολίνη, η οποία ενίοτε πυροδοτεί εξάρσεις. Πώς θα επιλέξετε το ιδανικό lip balmΤο ιδανικό βάλσαμο χειλιών έχει κυρίως φυσική σύνθεση. Φροντίστε να περιέχει μερικά από τα πιο ευεργετικά συστατικά για τα χείλη, όπως θρεπτικά έλαια (τζοτζόμπα, ελαιόλαδο, αργκάν), μελισσοκέρι, βούτυρο καριτέ και κακάο, βιταμίνες και επουλωτικούς παράγοντες όπως αλόη ή εκχύλισμα χαμομηλιού. Tips για απαλά χείλη
Πηγή: vita.gr H «πιο ειλικρινής γυναικολόγος στον κόσμο» είχε μιλήσει στο Marie Claire με αφορμή τη μετάφραση στα ελληνικά του βιβλίου της «Η Βίβλος της Εμμηνόπαυσης», όπου, ανάμεσα σε πλάνες και προκαταλήψεις, ξεκαθαρίζει ό,τι συμβαίνει πραγματικά στο σώμα μας στο δεύτερο μισό της ζωής μας. Ας θυμηθούμε τη συνέντευξή της με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εμμηνόπαυσης (18 Οκτωβρίου). Δοκιμάστε τις γνώσεις σας με το παρακάτω Beauty IQ κουίζ που αφορά το skincare και το μακιγιάζ και δείτε σε ποιο επίπεδο βρισκόσαστε. Τo skincare και το μακιγιάζ δεν χρειάζεται να είναι μόνο κομμάτια της καθημερινής ρουτίνας. Μπορεί να αποτελέσουν σημαντικούς παράγοντες ευεξίας, χαλάρωσης αλλά και της δημιουργικότητάς μας. Ωστόσο καλό είναι πρώτα να βεβαιωθούμε ότι οι επιλογές που κάνουμε δεν βάζουν σε κίνδυνο έστω και εν αγνοία μας την υγεία και την όμορφη όψη της επιδερμίδας μας. Ετσι οι παρακάτω δέκα ερωτήσεις είναι ένα μέσο μέτρησης της αντίληψής μας όσον αφορά την περιποίηση και το μακιγιάζ, ένα beauty IQ τεστ αν θέλετε, που θα μας βοηθήσει να περιορίσουμε τυχόν αστοχίες ή θα λύσει ενδεχομένως κάποιες απορίες μας, σχετικά με διάφορα συμπτώματα που εμφανίζονται κατά καιρούς στο πρόσωπό μας.
β. Λάθος. Σωστή απάντηση β. Λάθος Η σωστή περιποίηση της επιδερμίδας ξεκινάει από τον καθαρισμό. Είναι απαραίτητο λοιπόν να επιλέγουμε την αντίστοιχη σύνθεση καθαριστικού, σύμφωνα με τον τύπο μας. Το σαπούνι μπορεί να αφυδατώσει ή να ερεθίσει ακόμα περισσότερο το ξηρό ή ευαίσθητο δέρμα. Αν ανήκουμε σε αυτήν την κατηγορία, προτιμάμε κάποια άλλη σύνθεση, όπως γαλάκτωμα, έλαιο, μπαλμ ή νερό καθαρισμού με ενυδατικούς παράγοντες.
β. Λάθος Σωστή απάντηση β. Λάθος Σύμφωνα με τους δερματολόγους, η ιδανική συχνότητα καθαρισμού είναι 2 φορές την ημέρα, πρωϊ και βράδυ. Επίσης καλό είναι να ξεπλένουμε το πρόσωπό μας με νερό, όταν ιδρώνουμε.
β. Τόνωση, καθαρισμός και ενυδάτωση γ. Καθαρισμός, ξέπλυμα με νερό, τόνωση και ενυδάτωση δ. Ενυδάτωση, καθαρισμός και ξέπλυμα με νερό. Σωστή απάντηση γ. Η επιδερμίδα μπορεί να απορροφήσει σε βάθος τα ευεργετικά συστατικά της ενυδατικής σύνθεσης, εφόσον ξεμπλοκάρουμε τους πόρους της από το σμήγμα και τους ρύπους.
β. Τ ζώνη γ. Λιπαρή ζώνη δ. Ζώνη ελέγχου Σωστή απάντηση β. Όταν μιλάμε για την Τ ζώνη, αναφερόμαστε στις συγκεκριμένες περιοχές του προσώπου, λόγω του σχήματός της.
β. Η περιοχή πίσω από τα αυτιά. γ. Τα σημεία που ψεκάζουμε το άρωμα. δ. Η περιοχή που ξεκινάει από τη βάση του λαιμού και περιλαμβάνει το μπούστο. Σωστή απάντηση δ. Το ντεκολτέ είναι η περιοχή από τον λαιμό μέχρι το πάνω μέρος του στήθους και τους ώμους. Οι ειδικοί τονίζουν ότι πρέπει να συμπεριλαμβάνουμε και αυτό το σημείο στην καθημερινή μας περιποίηση, προκειμένου να εμποδίσουμε την πρόωρη γήρανση ρυτίδων και τη χαλάρωση.
β. 6 μήνες. γ. 8 μήνες. Δ. 18 μήνες. Σωστή απάντηση α και β. Όλα τα καλλυντικά έχουν ημερομηνία λήξης γιατί αναπτύσσουν βακτηρίδια, τα οποία είναι επιβλαβή για το δέρμα, τα μάτια και τα χείλη. Η μάσκαρα θα πρέπει να αντικαθίσταται κάθε τρεις έως έξι μήνες. Καλό είναι επίσης να παρακολουθούμε τις μεταβολές στη σύστασή της, π.χ. πόσο καλά εφαρμόζεται ή αν έχει αλλοιωθεί η οσμή της. Τέλος, αντικαθιστούμε τη μάσκαρα έπειτα από κάποια μόλυνση ή φλεγμονή των ματιών, για να αποφύγουμε την επαναμόλυνση. Προσοχή: Για τον ίδιο λόγο δεν πρέπει να δανείζουμε ποτέ τη δική μας μάσκαρα.
β. Ουλών. γ. Κοκκινίλων Σωστή απάντηση α. Πρόκειται για τις δυσχρωμίες που είναι επίπεδες, έχουν χρώμα ελαφρύ καφέ και είναι πιο σύνηθες χαρακτηριστικό στους ανθρώπους που έχουν ανοιχτό τόνο δέρματος. Εμφανίζονται κυρίως στο πρόσωπο, τα χέρια, τους ώμους και το ντεκολτέ, τις περιοχές δηλαδή που εκτίθενται πιο συχνά στην ηλιακή ακτινοβολία. Οι εφελίδες γίνονται πιο σκούρες από τον ήλιο, αλλά μπορούν να περιοριστούν με τη μείωση στην ηλιακή έκθεση και τη χρήση αντηλιακού.
β. Στο χρώμα. γ. Στο μαύρισμα. Σωστή απάντηση β. Όπως αντιλαμβανόμαστε από την ονομασία τους, οι «χρωστικές» αναφέρονται στο χρώμα. Στην ιατρική ορολογία, χρωστικές χαρακτηρίζονται οι ουσίες που χαρίζουν χρώμα στο δέρμα (πρόκειται για τη μελανίνη που παράγουν τα μελανοκύτταρα). Στα καλλυντικά, οι «χρωστικές» δίνουν χρώμα στα προϊόντα μακιγιάζ και τα βερνίκια νυχιών.
β. Τη λιπαρή με γυαλάδες. γ. Τη χλωμή, άτονη και θαμπή. δ. Την ερεθισμένη από τον ήλιο. Σωστή απάντηση γ. Η «ωχρή» επιδερμίδα χαρακτηρίζεται από τους κίτρινους υποτόνους που κάνουν το πρόσωπό μας να φαίνεται πιο γερασμένο και κουρασμένο. Οι αιτίες του φαινομένου είναι η φυσιολογική γήρανση, η ακατάλληλη περιποίηση, το κάπνισμα. Ωστόσο μπορεί να είναι και σύμπτωμα αναιμίας ή ανεπάρκειας σιδήρου.
β. Εκείνες που έχουν βελούδινη κόμπακτ υφή. γ. Το γκλίτερ. δ. Εκείνες που περιέχουν μικροσωματίδια λάμψης. Σωστή απάντηση δ. Οι shimmering ή ιριδίζουσες σκιές δεν πρέπει να συγχέονται με το γκλίτερ, το οποίο είναι αρκετά πιο έντονο. Χαρίζουν περισσότερη φωτεινότητα και κάνουν το βλέμμα πιο ξεκούραστο, χωρίς το αποτέλεσμα να δείχνει υπερβολικό ή εκκεντρικό. Για παράδειγμα, μία ιριδίζουσα σαμπανί σκιά στο κινητό βλέφαρο ή στην εσωτερική γωνία του ματιού θα χαρίσει διακριτική λάμψη, κατάλληλη από το πρωί ως το βράδυ. Αποτελέσματα -8-10 σωστές απαντήσεις. Συγχαρητήρια, το Beauty IQ σας είναι υψηλό και γνωρίζετε πολύ καλά τις ανάγκες της περιποίησης σας. -5-8 σωστές απαντήσεις. Το Beauty IQ σας είναι σε αρκετά καλό επίπεδο, γνωρίζετε τα στοιχειώδη, ωστόσο πάντα υπάρχει περιθώριο για εξέλιξη, τόσο όσον αφορά στο skincare όσο και στο μακιγιάζ σας. -0-4 σωστές απαντήσεις. Ενδεχομένως να χρειάζεται να καλλιεργήσετε περισσότερο τις γνώσεις και την αντίληψή σας στο κομμάτι της ομορφιάς, προκειμένου να έχετε τα αποτελέσματα που επιθυμείτε. (vita.gr) Οι λεπτές γραμμές και ρυτίδες στη γραμμή του άνω χείλους, που ονομάζονται ρυτίδες του καπνιστή γίνονται πιο βαθιές με το πέρασμα του χρόνου. Πώς θα αντιμετωπίσουμε την εμφάνισή τους αλλά και πώς θα προλάβουμε την εμφάνιση καινούριων; Εκτός από τις τάσεις αφυδάτωσης, το ξεφλούδισμα, το τράβηγμα ή και το σκάσιμο, τα χείλη, αυτή η ευαίσθητη περιοχή του προσώπου, παρουσιάζει άλλο ένα χαρακτηριστικό σημάδι. Πρόκειται για τις λεπτές γραμμές και ρυτίδες στη γραμμή του άνω χείλους, που ονομάζονται ρυτίδες του καπνιστή και γίνονται πιο βαθιές με το πέρασμα του χρόνου. Επιπλέον οι καθημερινές μυϊκές συσπάσεις έκφρασης, το κάπνισμα και ο ήλιος εντείνουν τον σχηματισμό τους. Ωστόσο, η κατάλληλη περιποίηση και οι εξειδικευμένες συνθέσεις αντιγήρανσης, θα μας βοηθήσουν να αντιμετωπίσουμε την εμφάνισή τους αλλά και να προλάβουμε νέες. #Καθημερινή ενυδάτωση Τα χείλη μας χρειάζονται συνεχή ενυδάτωση με ένα θρεπτικό λιπ μπαλμ, η οποία κατά τη διάρκεια των χειμερινών μηνών ή όταν έχει έντονο αέρα, πρέπει είναι πιο εντατική. Με αυτόν τον τρόπο αποφεύγουμε το ξεφλούδισμά τους καθώς και τον σχηματισμό λεπτών γραμμών γύρω από το περίγραμμα του άνω χείλους. # Σωστή περιποίηση Το βασικό που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι η επιδερμίδα γύρω από τα χείλη είναι ευαίσθητη. Γι’ αυτό δεν τρίβουμε με ένταση την περιοχή όταν κάνουμε ντεμακιγιάζ. #Για μία εντατική αντιγηραντική φροντίδα Επιλέγουμε μία εξειδικευμένη σύνθεση με βιταμίνη Ε, υαλουρονικό οξύ, σιλυμαρίνη και αλλαντοϊνη. Αυτά τα συστατικά εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες, προλαμβάνουν τα σημάδια γήρανσης, καταπραϋνουν τους ερεθισμούς και επαναπυκνώνουν τα χείλη. Επιπλέον σημαντικά στοιχεία είναι και τα minerals (μέταλλα και ιχνοστοιχεία) για ενδυνάμωση. #Ρυτίδες ύπνου Ενας ακόμα παράγοντας που ενδεχομένως προκαλεί ρυτίδες γύρω από τα χείλη μπορεί να είναι και ο τρόπος που κοιμόμαστε. Για να διασφαλίσουμε ότι το δέρμα μας δεν «τσαλακώνεται» κατά τη διάρκεια του ύπνου, επιλέγουμε μια μαξιλαροθήκη σατέν ή προσπαθούμε να κοιμόμαστε ανάσκελα. #Η πρόληψη είναι το Α και το ΩΤο SPF είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για την προστασία από τις ελεύθερες ρίζες και την πρόωρη γήρανση. Ετσι κάθε πρωϊ χρησιμοποιούμε αντηλιακό ή μία ενυδατική σύνθεση με SPF. Προαιρετικά, χρησιμοποιούμε κι ένα λιπ μπαλμ με αντηλιακά φίλτρα. #Θεραπεία σε δερματολόγο Συμβουλευόμαστε τον ειδικό προκειμένου να ακολουθήσουμε την κατάλληλη αντιγηραντική θεραπεία ομορφιάς, η οποία θα συμβάλλει στη μείωση των ρυτίδων. (vita.gr) Το μακροβιότερο υπερμοντέλο, Carmen Dell’Orefice, 91 ετών, εντυπωσιάζει σε γυμνή φωτογράφιση9/10/2022 Σε ηλικία 91 ετών, η ασημένια αλεπού σήμερα, η αλλοτινή κοκκινομάλλα είναι το μακροβιότερο εν ενεργεία σούπερ μόντελ στον κόσμο. Και αυτό το μήνα, μοιράζεται το εξώφυλλο του περιοδικού New You με μια άλλη γυναίκα που σπάει τα όρια: την 69χρονη Beverly Johnson, η οποία το 1974 έγινε το πρώτο μαύρο μοντέλο εξώφυλλου της Vogue. Η Dell’Orefice πόζαρε ακόμη και γυμνή για τη φωτογράφηση, δείχνοντας απόλυτα άνετη ενώ χαλαρώνει κάτω από τα σκεπάσματα ενός κρεβατιού. «Η συνεργασία με τον αναγνωρισμένο φωτογράφο Fadil Berisha έφερε αυτό το αποτέλεσμα –είναι η αντίληψή του για το τι βλέπει σε εσάς ή σε μένα προσωπικά. Βρισκόμαστε εκεί, αρχίζει να δημιουργείται μια συνέργεια και αυτός το εμφανίζει προς τα έξω» δήλωσε η 91χρονη, η οποία ήταν ανοιχτή στο να γδυθεί. «Είναι η νοοτροπία τους. Η νοοτροπία του φωτογράφου είναι ψηλά, όχι στο βούρκο. Είναι όλα προβολή. Είμαστε όλες σιωπηλές ηθοποιοί και αυτό είναι το ζητούμενο». Όπως και η Johnson, η Dell’Orefice έχει μια ιδιαίτερη σχέση με τη Vogue: Πίσω στο 1947, ήταν πρωτοεμφανιζόμενη στη βίβλο της μόδας σε ηλικία 15 ετών, καθιστώντας την ένα από τα νεότερα αστέρια του περιοδικού για εξώφυλλο όλων των εποχών. «Με τον φωτογράφο Irving Penn, είχα το πρώτο μου σαλόνι στη Vogue», θυμήθηκε για την πρώτη της εμφάνιση στο περιοδικό ένα χρόνο πριν.
Ήταν η τρίτη από τις αδερφές του οίκου Fendi, που είχαν κληρονομήσει το brand από τους γονείς τους.
Πέθανε σήμερα, σε ηλικία 87 ετών, η Φράνκα Φέντι, η τρίτη εκ των πέντε αδελφών του γνωστού ιταλικού οίκου μόδας. Η συμβολή της ήταν βασικής σημασίας στην ανάπτυξη και διεθνή αναγνώριση του οίκου Fendi, τον οποίο είχαν δημιουργήσει οι γονείς της, το 1925. Γεννημένη το 1935, συμμετείχε από πολύ μικρή στη διοίκηση της εταιρείας που από τη δεκαετία του 1960 και μετά άνθισε υπό την καθοδήγηση των πέντε αδερφών. Στρατηγικά, οι αδερφές Fendi μοιράστηκαν εξίσου τους ρόλους τους από την αρχή. Η Φράνκα Φέντι εργάστηκε ως υπεύθυνη εμπορικών συναλλαγών του οίκου και επικεφαλής της μπουτίκ της οδού Μποργονιόνα, στην ιταλική πρωτεύουσα.Στη δημιουργικότητά της οφείλεται και η συνεργασία του οίκου με τον διάσημο σχεδιαστή Καρλ Λάγκερφελντ, ο οποίος το 1965 είχε αναλάβει καλλιτεχνικός διευθυντής του. (in.gr)
Οι καλεσμένοι στο show Balenciaga xρειάστηκαν λίγα δευτερόλεπτα για να αναγνωρίσουν το μοντέλο που άνοιξε την επίδειξη. Το runway ήταν ήδη αρκετά σκοτεινό και βουτηγμένο στην λάσπη. Ο Kanye West περπάτησε στην πασαρέλα στο Parc des Expositions, σε μια συλλογή αφιερωμένη στον ατομικισμό φορώντας ένα μαύρο leather σύνολο Με το καπέλο χαμηλωμένο και την κουκούλα ψηλά, ο αινιγματικός ράπερ και συνεργάτης του Demna –που τώρα θέλει να τον αποκαλούν απλώς «Ye»– εμφανίστηκε όπως ακριβώς συνηθίζει να αποφεύγει τους paparazzi. «Αποφάσισα να μην εξηγώ πλέον τις συλλογές μου και να εκφράζω λεκτικά τα σχέδιά μου, αλλά να εκφράσω μια κατάσταση του μυαλού μου», έγραψε. "Μισώ τα κουτιά και μισώ τις ταμπέλες.. Ο ατομικισμός στη μόδα υποβαθμίζεται σε ψευδοτάσεις που υπαγορεύονται από μια ανάρτηση σε ιστορίες ορισμένων διασημοτήτων της στιγμής», είπε ο Demna Gvasalia. Τι γίνεται όμως με τις λάσπες που λέρωναν τις μπότες normcore του Ye; Ευτυχώς δεν φορούσε τις κρυστάλλινες σαγιονάρες! Το σετ ήταν μια αλληγορία για το να ψάχνεις για την αλήθεια και να είσαι προσγειωμένος. source:jenny.gr Η V.B θέλησε να τονίσει την κομψότητα του label της Η Victoria Beckham έκανε το ντεμπούτο της στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού με μια κομψή σύνθεση στην πασαρέλα, προσελκύοντας φωτογράφους και celebrities, συμπεριλαμβανομένης της οικογένειάς της, που βρέθηκαν εκεί για να την στηρίξουν. Την Παρασκευή 30/09, η σχεδιάστρια παρουσίασε τη συλλογή της για τη σεζόν άνοιξη/καλοκαίρι 2023 στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, στο πρώτο της live show μετά την πανδημία. Η παρουσίαση της νέας της κολεξιόν πραγματοποιήθηκε στην άκρως εντυπωσιακή εκκλησία του Val-de-Grâce, που αποτελεί μέρος ενός καλά διατηρημένου μοναστηριού του 17ου αιώνα στην όχθη του ποταμού Σηκουάνα. «Το Παρίσι είναι το απόλυτο όνειρο», δήλωσε η Beckham πριν ξεκινήσει η επίδειξή της στα πέτρινα μοναστήρια της μπαρόκ εκκλησίας Val de Grace. «Είναι μια απίστευτη στιγμή να βρίσκομαι εδώ». Η V.B θέλησε να τονίσει την κομψότητα του label της μέσα από sleek dresses και κοστούμια, συνδυάζοντας φωτεινά pastels με μαύρα σύνολα και προσθέτοντας σειρές από μικρά κρόσσια σε ρούχα και αξεσουάρ. Την ίδια στιγμή η Bella και η Gigi Hadid τράβηξαν τα βλέμματα στο show της. Η ίδια ευχαρίστησε το κοινό της με δάκρυα χαράς! Source:jenny.gr Δείτε τα ωραιότερα looks στην gallery που ακολουθεί:
Viral έχει γίνει τις τελευταίες ώρες η Μπέλα Χαντίντ και η πασαρέλα της στην επίδειξη μόδας Coperni, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας 2022 στο Παρίσι.
Tο 25χρονο μοντέλο εμφανίστηκε μόνο με ένα εσώρουχο και τακούνια καλύπτοντας το στήθος της με τα χέρια της και τρεις άντρες της έφτιαξαν σε ζωντανό χρόνο φόρεμα από σπρέι.Οι σχεδιαστές του οίκου σκέφτηκαν να συνδυάσουν τη μόδα με την τεχνολογία και να γράψουν ιστορία, καθώς η συγκεκριμένη ιδέα υλοποιείται πρώτη φορά σε σόου. Ο Dr. Manel Torres μαζί με συναδέλφους του στάθηκαν γύρω από την Μπέλα Χαντίντ και άρχισαν να την ψεκάζουν με ένα υλικό που θύμιζε χιόνι. Σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, χρησιμοποίησαν το Fabrican, ένα πατενταρισμένο υλικό ψεκασμού που σκληραίνει σε ύφασμα που φοριέται. Έτσι, άρχισε να δημιουργείται ένα φόρεμα. Συνεργάτιδα των σχεδιαστών κατέβασε τους ώμους και με ένα ψαλίδι έκοψε στρίφωμα και έκανε ένα σκίσιμο στο δεξί πόδι. Τότε το μοντέλο περπάτησε στην πασαρέλα με ένα εφαρμοστό, λευκό φόρεμα, που λίγα λεπτά πριν ήταν ένα υγρό σε μπουκάλι. Δείτε βίντεο από την επίδειξη μόδας
Το μοντέλο επιθυμεί να γίνει πηγή έμπνευση για τις γυναίκες και να τις πείσει ότι η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός Δηλώνει μοντέλο και ηθοποιός και το μότο της είναι: «Εάν όχι τώρα, πότε;». Η 72χρονη Κόλιν Χάιντεμαν που μετρά πάνω από 330 χιλιάδες followers στο Instagram αποτελεί αναμφισβήτητα πρότυπο για πολλές γυναίκες. Το στυλ της κάθε άλλο παρά μίνιμαλ θα μπορούσε να το χαρακτηρίσει κανείς καθώς δεν περνά καθόλου απαρατήρητο. Σήμα κατατεθέν της τα λευκά κρεπαρισμένα μαλλιά της, τα ζωηρά χρώματα, οι εκκεντρικές τουαλέτες και το έντονο μακιγιάζ της. Το πρότζεκτ που της άλλαξε τη ζωήΌλα ξεκίνησαν το 2014 χάρη στο πρότζεκτ «Advanced Style», του συγγραφέα Ari Seth Cohen, που δημιούργησε ένα βιβλίο, μία ταινία, ένα μπλογκ και μια διαδικτυακή πλατφόρμα θέλοντας να προβάλει το ξεχωριστό στυλ ανθρώπων μεγαλύτερης ηλικίας. Η Κολίν, που κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις είδε τους followers της στο Instagram να πολλαπλασιάζονται μέρα με τη μέρα, έγινε πολύ γρήγορα το κεντρικό πρόσωπο σε μεγάλες διαφημιστικές καμπάνιες ενώ λίγο αργότερα υπέγραψε και το πρώτο της συμβόλαιο με πρακτορείο του Λος Άντζελες. Μία εντελώς νέα καριέρα είχε ξεκινήσει… Όπως και ένας νέος σκοπός ζωής: Να γίνει έμπνευση για τις γυναίκες και να τις πείσει ότι η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός. Η ίδια λάτρευε τη μόδα από μικρό παιδί, έπαιζε με τις ώρες με χάρτινες κούκλες που τους έβαζε και έβγαζε διάφορα υφάσματα. Πάντα αναζητούσε την ομορφιά παντού. Στη λογοτεχνία, στη μουσική, στην τέχνη και στη φύση. «Έχοντας ζήσει στην Ασία και έχοντας ταξιδέψει σε πολλές χώρες, πάντα με ενδιαφέρουν αυτά που οι άνθρωποι επιλέγουν να φορέσουν στους πολλούς διαφορετικούς δρόμους σε όλο τον κόσμο. Το στυλ για μένα -αν και έχω αρκετούς σχεδιαστές που αγαπώ- είναι έντονα προσωπικό. Συνήθως όταν βλέπω για πρώτη φορά ένα σχέδιο σχηματίζω αμέσως μια εικόνα για το πώς θέλω να το φορέσω και πού ακριβώς πρέπει να φορεθεί το ρούχο», περιγράφει η ίδια. Στην καθημερινή της ζωή απολαμβάνει τα make up tutorials που ανεβάζει στο Instagram. Για να χαλαρώσει κάνει πεζοπορία ενώ απολαμβάνει και τις συναντήσεις με φίλους για καφέ. Ποτέ όμως δεν ξεχνά ότι είναι μαμά Οι δύο γιοι της δηλώνουν απίστευτα υπερήφανοι για όσα έχει καταφέρει. «Έχω μεγαλώσει δύο υπέροχους γιους. Χαίρονται αφάνταστα που εργάζομαι σταθερά για λογαριασμό ενός σκοπού στον οποίο πιστεύω τόσο έντονα. Να έχει η ηλικιωμένη γυναίκα εξέχουσα θέση στην κοινωνία. Όμως στο τέλος της ημέρας, είμαι απλά μαμά», δηλώνει. Όσο για το ποιες είναι οι πηγές έμπνευσής της; «Οι άνθρωποι που επιλέγουν να ξεπερνούν τα όριά τους είναι αυτοί που με εμπνέουν. Αυτοί που βρίσκουν έναν αξιοσημείωτο τρόπο να σηκώνονται κάθε μέρα από το κρεβάτι και να συνεχίζουν να ανακαλύπτουν τη ζωή. Κάθε μέρα πρέπει να είναι μια περιπέτεια». Η Calvin Klein λανσάρει την καμπάνια Fall 2022 με ένα εκτεταμένο cast “Culture Shapers”Για το Φθινόπωρο 2022 η καμπάνια της Calvin Klein φέρνει ένα παγκόσμιο cast σε πραγματικό περιβάλλον, με απροσδόκητες ανατροπές. Με τις νέες τάσεις σε εσώρουχα και τζιν η συλλογή των original essentials έρχεται για να ανανεώσει τα everyday looks. Με σκηνοθεσία και επιμέλεια από τον Alasdair McLellan, το cast απαθανατίστηκε με elevated looks της τρέχουσας σεζόν. Οι φωτογραφίες είναι μοντέρνες, minimal και αισθησιακές και παραπέμπουν στις αφαιρετικές εικόνες για τις οποίες είναι γνωστό το brand, αποτυπώνοντας την αυτοπεποίθηση του κάθε συμμετέχοντα. Η σειρά των video η οποία εκτυλίσσεται σε διαδοχικά επεισόδια, παρουσιάζει τους συμμετέχοντες να διασχίζουν μονοπάτια σε έναν κόσμο Calvin Klein που κάθε άλλο παρά basic είναι, ξεκινώντας από την προπόνηση και το πλυντήριο φτάνοντας μέχρι και το solo dining. Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν η ηθοποιός και σκηνοθέτης Chloë Sevigny, ο τραγουδιστής-τραγουδοποιός και ηθοποιός Dominic Fike, η παγκόσμια καλλιτέχνιδα και ερμηνεύτρια JENNIE, η ηθοποιός, ερμηνεύτρια και τραγουδίστρια-τραγουδοποιός Michaela Jaé Rodriguez, η ηθοποιός και ακτιβίστρια Susan Sarandon, ο ηθοποιός και παραγωγός Yahya Abdul-Mateen II μαζί με τα μοντέλα Akon Changkou, Efron Danzig, Fran Summers, Kade Holt, Lila Moss, Precious Lee και Rianne Van Rompaey. Τα νέα styles στις κατηγορίες εσωρούχων και loungewear που παρουσιάζονται στην καμπάνια περιλαμβάνουν το Embossed Icon, το signature λογότυπο επαναπροσδιορισμένο σε ένα ανάγλυφο επαναλαμβανόμενο σχέδιο, και το Bonded Flex, το οποίο προσφέρει wire -free άνεση με μία καινοτόμο υποστήριξη μέσω ενός seamless πλεκτού, και τα δύο κατασκευασμένα με ένα blend ανακυκλωμένων υλικών. Tα νέα, βαμβακερά μοντέρνα σχέδια, συμπεριλαμβανομένου ενός one-shoulder bralette, εκσυγχρονίζουν ένα από τα πιο εμβληματικά σχέδια της Calvin Klein. Τα σύγχρονα Cotton Naturals κυκλοφορούν σε νέες αποχρώσεις και κοψίματα και είναι κατασκευασμένα με πιο βιώσιμες ίνες. Τα Jeans αποπνέουν το νεανικό πνεύμα της δεκαετίας του '90 και απογειώνονται με χρηστικές λεπτομέρειες, δυναμικές υφές και ανανεωμένες αναλογίες. To αρχικό designer denim εξελίχθηκε. Photos: Alasdair McLellan / Source:jenny.gr GNTM: Το Twitter «γλεντάει» τη Β.Καγιά – «Έβγαλε όλο της το κόμπλεξ σε ένα γλυκύτατο κοριτσάκι»21/9/2022
Η επιστροφή του GNTM στους τηλεοπτικούς δέκτες είναι γεγονός, και μαζί με αυτήν ξεκίνησε και το… «πάρτι» στα social media!
Εκτός από τα καλλίγραμμα κορίτσια, το reality μόδας στηρίζει μεγάλο μέρος της επιτυχίας του και στην εκάστοτε κριτική επιτροπή, που φέτος, κάνει τα πάντα για να συζητηθεί! Ήδη τα σχόλια της κριτικής επιτροπής έχουν προξενήσει πληθώρα αντιδράσεων, και όπως φαίνεται βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή! Στο πλαίσιο αυτό και η κριτική που ασκήθηκε στη 18χρονη Αθηνά από την Κύπρο. Η audition της Αθηνάς συζητήθηκε πολύ και στο Twitter, με τους χρήστες να κατακεραυνώνουν αλλά και να τρολάρουν τη Βίκυ Καγιά για τον τρόπο που απευθύνθηκε στο νεαρό κορίτσι.
|
APXEIO
May 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|