Η Lady Gaga και οι U2 βρέθηκαν μαζί στη σκηνή, με τον Bono να την χαρακτηρίζει ως «την πιο τολμηρή και ζωηρή γυναίκα σε οποιοδήποτε δωμάτιο έχει βρεθεί ποτέ».
Οι U2 βρήκαν τη «μουσική» παρτενέρ που έψαχναν για ντουέτο το βράδυ της Τετάρτης στο Sphere στο Λας Βέγκας, καθώς η Lady Gaga ενώθηκε με το συγκρότημα λέγοντας ντουέτο ένα από τα τραγούδια της, το «Shallow», και δύο δικά τους, το «All I Want Is You» και το «I Still Haven’t Found What I’m Looking For». Ο Bono, σύστησε ένθερμα τη Lady Gaga στο κοινό τους, περιγράφοντας την ως «την πιο τολμηρή, ζωηρή γυναίκα σε οποιοδήποτε δωμάτιο έχει βρεθεί ποτέ». Αλλά ο εκθειασμός της θεϊκότητας της, από τον Bono, δε σταμάτησε εκεί. «Take it to the Elvis chapel!», κραύγαζε ο Bono ενώ «κατέρρεε» εξτασιασμένος στο κομμάτι «I Still Haven’t Found What I’m Looking For» – λέγοντας επιπλέον στη «ντουέτο σύντροφο» του: «Είσαι η Εστιάδα Παρθένα του Λας Βέγκας!». (Οι Εστιάδες Παρθένες ήταν, στην Αρχαία Ρώμη, οι ιέρειες της Βέστας, οι θεές της οικογενειακής εστίας, εν ολίγοις η θεά Εστία του αρχαιοελληνικού κόσμου στη ρωμαϊκή λατρεία). H Lady Gaga «ροκάρει» Η κοινή τους ερμηνεία στο «All I Want Is You» μεταπήδησε χωρίς διακοπή στο «Shallow» με τον Bono, τον τραγουδιστή να μπαίνει σιγά σιγά στο κομμάτι, με σκοπό να δείξει στην Gaga ότι ήθελε να παραμείνει στη σκηνή για το κομμάτι, υπονοώντας ότι το συγκρότημα μπορεί να το συμπεριέλαβε στα on stage κομμάτια του ως έκπληξη. Όπως και να έχει, εκείνη ήταν κάτι παραπάνω από έτοιμη γι’ αυτό. Η Gaga επέστρεψε σε μια περιοχή που αποτελούσε μέχρι πρότινος το δικό της «πεδίο δράσης» στη Νεβάδα. Νωρίτερα αυτό το μήνα, στις 5 Οκτωβρίου, ολοκλήρωσε το θεατράλε show της, «Jazz & Piano» στο Dolby Live στο Park MGM. Η guest εμφάνιση της Gaga στο Sphere δεν αποτελεί τη πρώτη φορά που βρέθηκε στη σκηνή με τους U2 Από τότε που «έφυγε» από το Λας Βέγκας, η Gaga κάνει τη δική της «άτυπη περιοδεία» αυτή τη στιγμή μαζί με τα πιο δημοφιλή ροκ συγκροτήματα του κόσμου. Στις 19 Οκτωβρίου βρισκόταν στην άλλη άκρη της χώρας, μαζί με τους Rolling Stones για μια από κοινού εκτέλεση του «Sweet Sounds of Heaven», του τραγουδιού που έχουν βγάλει μαζί με τον Mick Jagger στο νέο άλμπουμ του συγκροτήματος «Hackney Diamonds». Αυτό το ντουέτο έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια μιας απρόσμενης εμφάνισης στο κλαμπ Racket στο Τσέλσι, χωρητικότητας μόνο πεντακοσίων ατόμων. Η guest εμφάνιση της Gaga στο Sphere δεν αποτελεί τη πρώτη φορά που βρέθηκε στη σκηνή με τους U2. Το 2015 ερμήνευσε το «Ordinary Love» με τον Bono και την κομπανία του σε μια συναυλία στο Madison Square Garden. Δείτε βίντεο από τη συναυλία με τους Rolling Stones*Με πληροφορίες από Variety | Κεντρική φωτογραφία θέματος: REUTERS/Henry Nicholls
0 Comments
Από πού εμπνεύστηκε ο γραφίστας το λογότυπο του θρυλικού συγκροτήματος. Όλοι γνωρίζουμε το θρυλικό ροκ συγκρότημα «Rolling Stones» και έχουμε ακούσει την ιστορία που κρύβεται πίσω από την δημοφιλή μπάντα με τις εκατομμύρια πωλήσεις, τις βραβεύσεις και τα ρεκόρ που κατέχει. Το λογότυπο με τα «καυτά χείλη» των Rolling Stones βρίσκεται παντού. Θα το δούμε σε μπλουζάκια, μπρελόκ, τοιχογραφίες και οτιδήποτε άλλο φαντάζεσαι. Έχεις σκεφτεί ποτέ πώς ξεκίνησε η ιδέα για αυτό το εμβληματικό σήμα, τι σημαίνει και ποιος το σχεδιάσε; Τα «καυτά χείλη» έγραψαν την δική τους ιστορία στη μουσική. Όλα ξεκίνησαν το 1969 όταν το συγκρότημα αναζητούσε ένα έργο τέχνης για να μπει στην αφίσα της ευρωπαϊκής τους περιοδείας. Οι Rolling Stones αποφασίσουν να στραφούν στο Royal Gollege of Art και ζητούν έναν καλλιτέχνη για τον σχεδιασμό της αφίσας. Το σχέδιο της πρώτης αφίσας Ο Τζον Πάσε, μεταπτυχιακός φοιτητής στο τελευταίο έτος, σχεδίασε την πρώτη αφίσα που απεικονίζει ένα κρουαζιερόπλοιο και ένα αυτοκίνητο. Ο Μικ Τζάγκερ δεν έμεινε απόλυτα ικανοποιημένος λέγοντας του: «Είμαι σίγουρος ότι μπορείς και καλύτερα». Και έτσι, ο Πάσε πρόσθεσε και ένα κονκόρντ, κάτι το οποίο τελικά ευχαρίστησε τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος. Λίγες ημέρες αργότερα, η Τζο Μπέργκμαν με επιστολή της στον Πάσε, του ζήτησε να σχεδιάσει και ένα λογότυπο για να χρησιμοποιείται και να αναγνωρίζεται παντού. Ο Πάσε συναντήθηκε με τον Μικ Τζάγκερ ο οποίος του έδειξε μια φωτογραφία από την Ινδή θεά Κάλι, λέγοντας του ότι κάτι τέτοιο θα του άρεσε. Αμέσως, ο Πάσε εστίασε στο στόμα και στη γλώσσα και μετά όλα πήραν το δρόμο τους. Το πλέον γνωστό λογότυπο των Rolling Stones, αρχικά ονομάστηκε «Tongue and Lips», και εμφανίζεται σε όλους τους δίσκους και τα singles τους μετά το 1971. Αρχικά, το σήμα ήταν ασπρόμαυρο και πλέον στην γνωστή κατακόκκινη μορφή του, εμφανίστηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 1971 στο πίσω μέρος του άλμπουμ «Sticky fingers», το εξώφυλλο του οποίου είχε σχεδιαστεί από τον Andy Warhol. Εξαιτίας αυτού, πολλοί πίστευαν λανθασμένα βέβαια, ότι και το λογότυπο είχε σχεδιαστεί από τον Andy Warhol. Μιλώντας στους New York Times το 2015 σχετικά με το λογότυπο, ο Πάσε δήλωσε: «Δεν ήθελα να κάνω κάτι ινδικό, γιατί πίστευα ότι πολύ γρήγορα θα ήταν ξεπερασμένο, καθώς όλοι περνούσαν από εκείνη τη φάση, εκείνη την εποχή». Παρ’ όλα αυτά, ο Πάσε παραδέχτηκε ότι εμπνεύστηκε από αυτή τη «φάση» και δημιούργησε ένα διαχρονικό έργο τέχνης. Ο συμβολισμός της θεάς Κάλι Η θεά Κάλι για όσους δεν γνωρίζουν παρουσιάζεται ως γυναίκα μελαψού χρώματος, με μακριά μαλλιά και τέσσερα χέρια. Στο ένα της χέρι κρατά το ξίφος, στο δεύτερο, το κομμένο κεφάλι του γίγαντα, ενώ με τα άλλα δύο ενθαρρύνει τους πιστούς της. Τα ενώτιά της είναι δύο πτώματα και φορά ένα περιδέραιο από ανθρώπινα κρανία. Μοναδικό της ένδυμα είναι μία πλατειά ζώνη η οποία αποτελείται από δύο σειρές κομμένων χεριών. Η γλώσσα της κρέμεται, τα μάτια της είναι κόκκινα όπως των μεθυσμένων, ενώ το πρόσωπο και το στήθος της είναι γεμάτα αίμα. Πού βρίσκεται το πρωτότυπο σχέδιο σήμερα Το πρωτότυπο ασπρόμαυρο σχέδιο πουλήθηκε το 2008 στο μουσείο Βικτωρίας και Αλβέρτου για το ποσό των 92.500 δολαρίων. Ο Πάσε τότε είχε πληρωθεί για το σχέδιο, 50 λίρες ενώ έλαβε και ένα μπόνους 200 λιρών. Το 1976, με συμβόλαιο, ο Πάσε άρχισε να λαμβάνει και δικαιώματα για κάθε εμφάνιση του λογοτύπου μέχρι και το 1982 που τελικά πούλησε τα δικαιώματα στους Rolling Stones για 26.000 λίρες. Προς τιμήν του, Τσάρλι Γουάτς, του θρυλικού ντράμερ των Rolling Stones, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 24 Αυγούστου 2021, το συγκρότημα πήρε την απόφαση να αλλάξει το logo του στις αφίσες τις περιοδείας. *Πηγή κεντρικής φωτογραφίας: Instagram/The Rolling Stones Πηγή φωτογραφίας: worldhistory.org Η βιομηχανική εκτροφή σολομού «έχει ήδη καταστροφικές συνέπειες για την άγρια ζωή και τα εκτρεφόμενα ψάρια υποφέρουν. Η βιομηχανία ιχθυοκαλλιεργειών της Ισλανδίας είναι «κάποιοι τύποι που θέλουν να βγάλουν γρήγορα λεφτά και να θυσιάσουν τη φύση», δήλωσε η Ισλανδή τραγουδίστρια Μπιορκ πριν την κυκλοφορία ενός «ξεχασμένου» τραγουδιού της για την καταπολέμηση των ιχθυοκαλλιεργειών. Το τραγούδι, μια συνεργασία με την Καταλανή ποπ σταρ Ροζαλία, βασίζεται σε μια ηχογράφηση που έκανε η Μπιορκ πριν από δύο δεκαετίες και ανακαλύφθηκε ξανά μόλις τον Μάρτιο, γράφει ο Guardian. Οι δύο καλλιτέχνιδες θα δωρίσουν τα έσοδα σε ακτιβιστές που αντιτίθενται στη βιομηχανική εκτροφή σολομού στην Ισλανδία, η οποία βρίσκεται σήμερα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος μετά τις αποκαλύψεις για επανειλημμένες «απελευθερώσεις» χιλιάδων ψαριών στη φύση. Στο περιβάλλον «χτυπά η καρδιά» της Μπιορκ Η Μπιορκ δήλωσε ότι το τραγούδι, που ανακαλύφθηκε ξανά, ακούγεται «παράξενο» στα αυτιά της, σημειώνοντας ότι ηχογραφήθηκε πριν από περίπου 20 χρόνια όταν ήταν 30 ετών. Σκεπτόμενη τότε ότι θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει για να ωφελήσει το περιβάλλον, «όπου χτυπά η καρδιά μου», όπως είπε χαρακτηριστικά, ζήτησε από τη Ροζαλία να τη βοηθήσει να το ανανεώσει για ένα σύγχρονο κοινό, με την παραγωγή να γίνεται από τον ιρλανδο-σκοτσέζο παραγωγό, Σέγκα Μποτέγκα. «Οι καλλιτέχνες είμαστε το καναρίνι στο ανθρακορυχείο», είπε η Ισλανδή τραγουδίστρια. «Είναι η δουλειά μας να έχουμε τους αισθητήρες μας, τις κεραίες μας, έξω όλη την ώρα και να είμαστε ενημερωμένοι για το περιβάλλον. Λαμβάνουμε αυτή την κατάσταση έκτακτης ανάγκης και θέλουμε να δράσουμε βάσει αυτής», πρόσθεσε η ίδια. Παράδειγμα για τους άλλους Για το λόγο αυτό, άλλωστε, σε πρόσφατη δήλωσή της στο Instagram, η Μπιορκ έγραψε: «Οι άνθρωποι στο Σειδισφέρδερ διαμαρτύρονται για την έναρξη των ιχθυοκαλλιεργειών εκεί. Θα θέλαμε να δωρίσουμε τις πωλήσεις του τραγουδιού για να βοηθήσουμε στα δικαστικά τους έξοδα και ελπίζουμε ότι μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα για άλλους». «Στην Ισλανδία, με την παρθένα της γη, ακόμη και σήμερα τα πρόβατά της περιφέρονται ελεύθερα στα βουνά- τα καλοκαίρια τα ψάρια της κολυμπούν ελεύθερα στις λίμνες, τα ποτάμια και τα φιόρδ μας. Έτσι, όταν Ισλανδοί και Νορβηγοί επιχειρηματίες άρχισαν να αγοράζουν ιχθυοτροφεία ήταν ένα μεγάλο σοκ. Δεν καταλαβαίνουμε πώς ήταν σε θέση να το κάνουν αυτό επί μια δεκαετία χωρίς σχεδόν κανένας κανονισμός να τους εμποδίζει», σημείωσε στη συνέντευξη της στη βρετανική εφημερίδα η Ισλανδή καλλιτέχνιδα. Αυτή η βιομηχανική εκτροφή σολομού «έχει ήδη καταστροφικές συνέπειες για την άγρια ζωή και τα εκτρεφόμενα ψάρια υποφέρουν. Και επειδή πολλά από αυτά έχουν ‘’δραπετεύσει’’, έχουν αρχίσει να αλλάζουν το DNA του ισλανδικού σολομού προς το χειρότερο και θα μπορούσαν τελικά να οδηγήσουν στην εξαφάνισή του», υπογραμμίζει η Μπιορκ. Τα τρία ερωτήματα Σύμφωνα, πάντως, με την ίδια, το τραγούδι δεν είναι διαμαρτυρία. «Δεν είναι ένα ακτιβιστικό τραγούδι. Είναι ένα τραγούδι αγάπης. Δεν είναι για τα ψάρια. Αν και θα μπορούσες να γράψεις ένα καλό πανκ τραγούδι γι’ αυτό», είπε. Η Μπιορκ αποκάλυψε επίσης ότι έκανε στον εαυτό της τρεις ερωτήσεις προτού αποφασίσει να υποστηρίξει το κίνημα. «Μπορούμε να το σταματήσουμε; Μπορούμε να το αλλάξουμε; Μπορούμε να σώσουμε τον άγριο σολομό της Ισλανδίας; Η απάντηση και στις τρεις αυτές ερωτήσεις είναι ναι, μπορούμε». Η Σακίρα μίλησε για το πώς ένιωθε μετά τον χωρισμό της με τον Πικέ. Η Σακίρα εξέπληξε τους παρευρισκόμενους κατά τη διάρκεια συνέντευξής της στα «Billboard Latin Music Awards 2023». Η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι η ομάδα της προσπάθησε να την πείσει να αλλάξει τους στίχους της τεράστιας επιτυχίας της με τον Bizarrap. Η Κολομβιανή τραγουδίστρια φάνηκε ιδιαίτερα «ανοιχτή» και ειλικρινής κατά τη διάρκεια της συζήτησης, εξηγώντας ότι ένιωθε απογοητευμένη με την ομάδα της εκείνη την εποχή. «Αφήστε με ήσυχη όλοι. Δεν είμαι διπλωμάτης των Ηνωμένων Εθνών, είμαι καλλιτέχνιδα. Είμαι γυναίκα, είμαι μια πληγωμένη λύκαινα», συνέχισε, κάνοντας αναφορά στον πολύκροτο χωρισμό της με τον πρώην ποδοσφαιριστή Πικέ. Αποκάλυψε ότι προσπάθησαν να αλλάξουν τους στίχους του τραγουδίού με τον Bizarrap. Και η διάσημη καλλιτέχνιδα συνέχισε: «Μου είπαν: “Είσαι τρελή, πρέπει να αλλάξεις αυτούς τους στίχους, αυτό δεν μπορεί να κυκλοφορήσει’’». Στο τραγούδι, η Σακίρα έκανε ευθείες αναφορές στον πρώην της, κατηγορώντας τον για την απιστία του και την εξωσυζυγική του σχέση με την Clara Chia. Η Σακίρα παραδέχτηκε ότι πλέον είναι καλά και «ερωτευμένη» με τη δουλειά της. «Υπήρχαν φάσεις στις οποίες έπρεπε να με αναγκάσουν να πάω στο στούντιο, έπρεπε να με σύρουν εκεί. Αλλά πάντα έπαιζε θεραπευτικό ρόλο. Λειτουργώ καλύτερα όταν νιώθω πεσμένη», πρόσθεσε η ίδια. H glam rock εμφάνιση στο «2023 Billboard Latin Music Awards» Η Σακίρα παρέλαβε δύο βραβεία στα «Billboard Latin Music Awards»: Λάτιν ποπ τραγουδίστρια της χρονιάς και λάτιν ποπ τραγούδι της χρονιάς για το «Bzrp Music Sessions, Vol. 53» σε συνεργασία με τον Bizarrap. «Η μουσική μου είναι το κύριο εργαλείο της επιβίωσής μου», σημείωσε η Σακίρα στην συνέντευξή της, η οποία εντυπωσίασε για ακόμα μια φορά με την εμφάνισή της. Η 46χρονη τραγουδίστρια φόρεσε δερμάτινες over the knee μπότες με δερμάτινο σορτς του brand Alex Perry και ασορτί κορσέ. Η επιλογή αυτή πρόσθεσε στην εικόνα της θηλική δυναμική και ταυτόχρονα γοητεία, τραβώντας τα φλας των φωτογράφων. |
APXEIO
December 2024
Click to set custom HTML
|