O Günter Neuhold γεννήθηκε στο Graz της Αυστρίας το 1947. Ολοκλήρωσε τις σπουδές του το 1969 στο Κονσερβατόριο του Graz αποκτώντας τον μεταπτυχιακό του τίτλο. Στην συνέχεια, παρακολούθησε ανώτερα μαθήματα στη Ρώμη με τον Franco Ferrara και στη Βιέννη με τον καθηγητή Hans Swarowsky. Μεταξύ του 1972 και 1980 συνεργάστηκε με διάφορες όπερες στη Γερμανία, μία περίοδο την οποία ολοκλήρωσε ως Πρώτος Μαέστρος (Kapellmeister) στο Αννόβερο και το Ντόρντμουντ. Έχοντας κερδίσει βραβεία σε αρκετούς διαγωνισμούς (Φλωρεντία 1ο βραβείο το 1976; San Remo “Marinuzzi” 1ο βραβείο το 1976; Βιέννη “Swarowsky” 2o βραβείο το 1977; Σάλτσμπουργκ “Böhm” 1ο βραβείο το 1977; Μιλάνο “Cantelli” 3ο Βραβείο το 1977), άρχισε η διεθνής του καριέρα. Από το 1981 μέχρι το 1986 υπήρξε Καλλιτεχνικός Διευθυντής στο Teatro Regio της Πάρμας, όπου αφιέρωσε τον περισσότερό του χρόνο στις όπερες του Verdi, καθώς και Κύριος Μαέστρος της Συμφωνικής Ορχήστρας “Arturo Toscanini”. Από το 1986 μέχρι το 1990 διετέλεσε Kύριος Μαέστρος και Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Βασιλικής Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Βλάντερεν στην Αμβέρσα, η οποία απέκτησε διεθνή φήμη εκείνη την περίοδο και περιόδευσε σε Γερμανία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία και Γαλλία. Ο Günter Neuhold υπήρξε Γενικός Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Baden στην Καρλσρούη από το 1989 μέχρι το 1995. Στην Καρλσρούη παρουσίασε έναν κύκλο αφιερωμένο στον Richard Strauss και την τετραλογία “Ring des Nibelungen” του Richard Wagner. Από το 1995 μέχρι το 2002 διετέλεσε Γενικός και Καλλιτεχνικός Διευθυντής στο Theater der Freien Hansestadt στη Βρέμη. Από το 2008 μέχρι το 2014 υπήρξε Κύριος Μαέστρος και Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Συμφωνικής Ορχήστρας του Μπιλμπάο. Από το 2022 είναι ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής και Μαέστρος της Συμφωνικής Ορχήστρας Κύπρου. Εκτός από τις μόνιμες του θέσεις, έχει επίσης διευθύνει τις ακόλουθες ορχήστρες: Φιλαρμονική Βιέννης, Συμφωνική Βιέννης, Staatskapelle Δρέσδης, Ορχήστρα Philharmonia, Εθνική Ορχήστρα της Γαλλίας, Ορχήστρα Δυτικογερμανικής Ραδιοφωνίας Κολωνίας, Ορχήστρα της Ραδιοφωνίας Κεντρικής Γερμανίας Λειψίας, Ορχήστρα Ραδιοφωνίας Βορείου Γερμανίας Αμβούργου και Αννόβερου, Ορχήστρα Νοτιοδυτικής Γερμανικής Ραδιοφωνίας Μπάντεν-Μπάντεν, Ορχήστρα Νοτιοδυτικής Ραδιοφωνίας Στουτγάρδης, Συμφωνική Ορχήστρα Ραδιοφωνίας Βερολίνου, Gürzenich Κολωνίας, Εθνική Φιλαρμονική Βουδαπέστης, Συμφωνική Ορχήστρα Ραδιοφωνίας Βιέννης, Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα RAI, Eθνική Συμφωνική Ορχήστρα, Τορίνο, Ορχήστρα Maggio Musicale Fiorentino, Ορχήστρα του Θεάτρου Μάσιμο Παλέρμο, Συμφωνική Ορχήστρα Σικελίας, Ορχήστρα La Fenice Βενετίας, Ορχήστρα του BBC Κάρντιφ, Ορχήστρα του Καπιτωλίου της Τουλούζης, Bordeaux Aquitaine, Φιλαρμονική Ορχήστρα Νίκαιας, Φιλαρμονική Ορχήστρα Μόντε Κάρλο, RTVE Μαδρίτης, Ορχήστρα του Θεάτρου Liceu Βαρκελώνης, Συμφωνικές Ορχήστρες της Σεβίλλης, Μπιλμπάο, Σαν Σεμπαστιάν, Τενερίφης, Κανάριων Νήσων, Γρανάδας, Συμφωνική Ορχήστρα Γκιουλμπενκιάν, Συμφωνική Ορχήστρα Μάλμο, Συμφωνικές Ορχήστρες Σιγκαπούρης, Κατάρ και Μαλαισίας, Συμφωνικές Ορχήστρες Σαγκάης, Τιαντζίν, Χανγκτσόου, Ιντσεόν, Μασάν, Τσανγκγουόν, Μπουσάν, Φιλαρμονική του Τόκυο, Μετροπόλιταν του Τόκυο, Συμφωνική Ορχήστρα Yomiuri, Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα Αργεντινής, Φιλαρμονική του Μπουένος Άιρες, Συμφωνική της Κόρδοβας, Συμφωνικές Ορχήστρες του Σάο Πάολο και Βραζιλίας, Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα Ρίο ντε Τζανέϊρο, Φιλαρμονικές της Πόλης του Μεξικού και της Γκουαδαλαχάρα, Συμφωνική του Γκουαναχουάτο, Ορχήστρα Ραδιοτηλεόρασης Tchaikovksy Μόσχας, Συμφωνική Ορχήστρα Βανκούβερ, Φιλαρμονική του Οντάαριο, Αυστραλιανός Ραδιοφωνικός Σταθμός ABC Μελβούρνη, Φιλαρμονική του Ώκλαντ. Έχει διευθύνει όπερες στην Κρατική Όπερα Βιέννης, την Σκάλα του Μιλάνου, Όπερα της Zυρίχης, Κρατική Όπερα Δρέσδης, Εθνικό Θέατρο Μονάχου, Κρατική Όπερα Βερολίνου, Γερμανική Όπερα Βερολίνου, Komische Oper Βερολίνου, Όπερα της Λειψίας, Κρατική Όπερα Βουδαπέστης, Teatro Real Μαδρίτης, Όπερα του Μόντε Κάρλο, Όπερα Chatelet, Εθνική Όπερα του Παρισίου, Teatro Colon του Μπουένος Άιρες, Grand Théatre της Γενεύης και του Μπορντώ, Καπιτώλιο της Τουλούζης, Εθνική Όπερα του Ρήνου στο Στρασβούργο, Νορβηγική Εθνική Όπερα και Μπαλέτο του Όσλο, Όπερα του Göteborg, Teatro Sao Carlos Λισαβώνας, Όπερα της Ρώμης, Teatro Comunale Μπολόνιας, La Fenice Βενετίας, Όπερα της Γένοβας, Teatro Massimo του Παλέρμο και της Κατάνιας, Όπερα της Φιλαδέλφια, Εθνικό Θέατρο του Τόκυο, ενώ έχει πραγματοποιήσει περιοδείες σε ΗΠΑ, Ιαπωνία και Ρωσία. Φεστιβάλ στα οποία συμμετείχε περιλαμβάνουν: Salzburger Festspiele 1978, 1980, 1983, 1985, 1986, Vaticano – Beethoven Missa Solemnis, Eurovision, Festival de Radio France-Montpellier, Vlaanderen Festival, Biennale Venice, Bruckner-Fest St. Florian, Enescu Festival Bucarest 1998, Musikfestspiele and International Strauss Festival Dresden, Colorado Music-Festival 1999, Granada Festival 2000, Festival de Santander, Musika-Música Bilbao, Busan MARU. Έχει δώσει Masterclasses και έχει συμμετάσχει ως Πρόεδρος και Μέλος κριτικών επιτροπών σε πολλούς διαγωνισμούς. Η δισκογραφία του περιλαμβάνει τα έργα: Bach: St. Matthew Passion Bartók: Bluebeard’s Castle, Concerto for Orchestra Berg: 3 Pieces for Orchestra op. 6 Berlioz: La Damnation de Faust Brahms: Symphony No. 1 Bruckner: Symphony No. 4 Franck: Symphony in D minor Kodály-Háry: János-Suite, Dances from Galanta Liszt-Schreker: Hungarian Rhapsodie No. 2 Liebermann: Concerto for Jazzband etc, Mahler: Symphonies Nos. 1, 2, 3, 5 Marschner: Der Vampyr Puccini: Madama Butterfly (1904) Rihm: Premiere recordings Schnittke: Piano Concerto Schönberg: Gurre-Lieder Schreker: Kammersinfonie Schulhoff: Piano Concerto Jos./Joh. Strauß: Various Stravinsky: Rite of Spring Tschaikowsky: Symphony No. 5 Verdi: Requiem Wagner: The Ring Wolf-Ferrari: La Vita Nuova Source: CY Symphony Orchestra
0 Comments
Μία συγκλονιστική συνέντευξη παραχώρησε η Δήμητρα Γαλάνη. Η σπουδαία τραγουδίστρια και συνθέτρια ήταν καλεσμένη στην εκπομπή Art Week και μίλησε για όλα. Αναφέρθηκε στους λόγους για τους οποίους δε τοποθετείτε πλέον τόσο συχνά δημόσια και εξήγησε για ποιον λόγο ακολουθεί το ένστικτό της όλο και περισσότερο. Επίσης, τόνισε ότι η καριέρα είναι το ίδιο με την πορεία και τη διαδρομή και έκανε ειδική μνεία στην ηλικία των 16 της που γνώρισε πολλούς μεγάλους καλλιτέχνες. Παράλληλα, εξήγησε ότι γύρω στα 30 άρχισε να νιώθει πιο βολικά. «Ο κόσμος αγάπησε και τα καλά και τα κακά μου», σημείωσε η ίδια ενώ αίσθηση προκάλεσε και η δήλωση που έκανε σχετικά με τη μουσική και την ίδια. «Έχουν περάσει πολλά χρόνια, όμως εγώ με τη μουσική θα κλείσω τα μάτια μου, δεν υπάρχει αμφιβολία γιατί είτε φτιάχνω πράγματα, είτε παράγω πράγματα, είτε τραγουδάω αν και όχι τόσο συχνά πια», ανέφερε χαρακτηριστικά. Πέρασαν τρία χρόνια από την τελευταία της εμφάνιση στην Ελλάδα και όποιος είχε την τύχη να ζήσει την ανεπανάληπτη εκείνη βραδιά, με την Beth Hart κυριολεκτικά να γίνεται ένα με το κοινό κατεβαίνοντας από τη σκηνή, το θυμάται ακόμη. Το καλοκαίρι του 2022 προβλέπεται καυτό, με την απόλυτη rock star να επιστρέφει στην Αθήνα το Σάββατο 4 Ιουνίου, δίνοντας μία μεγάλη συναυλία στο Θέατρο Βράχων για την οποία τα early bird εισιτήρια εξαντλήθηκαν νωρίς! Με το νέο της album “A Tribute to Led Zeppelin”, το οποίο κυκλοφόρησε στις 25 Φεβρουαρίου, στις αποσκευές της, η Beth Hart, η τραγουδίστρια και τραγουδοποιός με τη χαρακτηριστική βραχνή φωνή και τη δυναμική σκηνική παρουσία που μένει αξέχαστη, ξεκινάει την άνοιξη το “Thankful Tour” από την Αμερική και στο πέρασμά της από την Ευρώπη προσγειώνεται για μια και μοναδική βραδιά στην Αθήνα! Διαδοχικές sold out συναυλίες σε Αμερική, Ασία, Αυστραλία και Ευρώπη, υποψηφιότητες grammy, 17 επιτυχημένα άλμπουμ και φυσικά συνεργασίες με τεράστια μουσικά ονόματα συνθέτουν τη δυναμική πορεία της Beth Hart στον χώρο της blues και της rock μουσικής. Γνωστή για τον δυναμισμό και το πάθος της, για περισσότερο από δύο δεκαετίες δίνει την ψυχή της πάνω στη σκηνή και μαγεύει με τις δυνατότητες της φωνής της και την αστείρευτη ενέργειά της, δημιουργώντας κάθε φορά μια ανεπανάληπτη συναυλιακή εμπειρία. Μετά από την υποχρεωτική συναυλιακή αποχή, διανύει μία από τις πιο δυναμικές περιόδους της καριέρας της, ταξιδεύει σε ολόκληρο τον κόσμο, καθηλώνοντας το κοινό σε κάθε της εμφάνιση, όπως μόνο εκείνη ξέρει. Δηλώνει ευγνώμων (thankful) και είναι έτοιμη να μας rockάρει όπως παλιά. Η εκρηκτική Beth Hart βάζει για μια ακόμη φορά την Ελλάδα στον χάρτη του πολυαναμενόμενου παγκόσμιου tour της το 2022 και μας δίνει από τώρα ραντεβού στις 4 Ιουνίου, στην Αθήνα, στο Θέατρο Βράχων! Την συναυλία θα ανοίξει η soul ερμηνεύτρια Αλεξάνδρα Σιετή από τη Θεσσαλονίκη, frontwoman των Souled Out, με ένα blues, soul και funk πρόγραμμα που περιλαμβάνει original συνθέσεις της μπάντας, αλλά και αγαπημένες διασκευές. Μαζί της θα είναι ο Τάσος Κορκόβελος στα πλήκτρα και ο Πάρης Παπαδόπουλος στην κιθάρα. Οι White Lies αναγκάστηκαν να ακυρώσουν συναυλία στο Παρίσι λόγω της γραφειοκρατίας του Brexit9/4/2022 Το βρετανικό συγκρότημα White Lies αποκάλυψε ότι αναγκάστηκε να ακυρώσει συναυλία στο Παρίσι την τελευταία στιγμή, επειδή ο εξοπλισμός του κρατήθηκε λόγω της γραφειοκρατίας του Brexit. Οι White Lies, οι οποίοι κυκλοφόρησαν το νέο τους άλμπουμ "As I Try Not to Fall Apart" τον Φεβρουάριο, σε ανάρτησή τους στις 7 Απριλίου στο Twitter εξήγησαν το αδιέξοδο. «Στους αγαπητούς μας θαυμαστές εδώ στο Παρίσι» ανέφερε το post-punk συγκρότημα που δημιουργήθηκε στο Λονδίνο στην ανάρτηση. Ο Έλληνας βιολονίστας, διευθυντής ορχήστρας και προσφάτως Ακαδημαϊκός Λεωνίδας Καβάκος γνωστοποίησε, με έμφανή ενόχληση, την αρνητική απάντηση που εισέπραξε από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών και την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ στην πρόταση που τούς έκανε να συμμετάσχουν στην δήθεν αντιπολεμική συναυλία. Στόχος της συναυλίας ήταν -υποτίθεται- να συγκεντρωθούν χρήματα για την ανοικοδόμηση του κατεστραμμένου από τα πολεμικά πυρά μαιευτηρίου της Μαριούπολης. Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο ίδιος σε συνεντεύξεις του και επανέλαβε σε συνομιλία που είχε στο Facebook, ρώτησε και τις δύο ορχήστρες αν θα ήταν δυνατόν να συμμετάσχουν στη συναυλία χωρίς να διαταραχτεί ο ήδη υπάρχων προγραμματισμός τους και αρχικά τον διαβεβαίωσαν ότι ήταν εφικτό. Στην συνέχεια, ωστόσο, το κλίμα άλλαξε και ανακοινώθηκε στον καλλιτέχνη η απόφασή τους να μην λάβουν μέρος τελικά στην μουσική αυτή βραδιά. Όσο για τους λόγους που επικαλέστηκαν για την άρνησή τους, ο ίδιος τούς χαρακτήρισε «προσχηματικούς» και «απαράδεκτους» ενώ εμφανίστηκε πεπεισμένος πως η πραγματική αιτία ήταν ο επίσημος τίτλος της συναυλίας ο οποίος αναφέρει, εύλογα, πως πρόκειται για συναυλία υπέρ της Ουκρανίας. Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, διά στόματος του Προέδρου του σωματείου των μουσικών της, κ. Μιχάλη Ραμμού, τόνισε: «Η πρόταση για τη συναυλία με τον κ. Καβάκο κατατέθηκε στην διοίκηση της ΚΟΑ στις 21 Μαρτίου. Στις 24 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε γενική συνέλευση, όπως προβλέπεται από το νόμο για τις έκτακτες συναυλίες. Το αποτέλεσμα της γενικής συνέλευσης, η οποία πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα και ακούστηκαν όλες οι απόψεις, ήταν οριακά αρνητικό. Αυτό που προβλημάτισε κατά κύριο λόγο ήταν ο τίτλος της συναυλίας «Αντιπολεμική συναυλία υπέρ της Ουκρανίας». Η πλειοψηφία θεώρησε ότι μέσα από αυτόν τον τίτλο η εκδήλωση αποκτά πολιτικό χαρακτήρα. Δεν είχαμε διαφωνία να δοθούν τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν για την ανοικοδόμηση του μαιευτηρίου της Μαριούπολης παρότι προτάθηκαν και κάποιες εναλλακτικές. Κάνουμε φιλανθρωπικές συναυλίες ως ορχήστρα πολλά χρόνια τώρα αλλά από τη στιγμή που πλέον πολιτικοποιούνται τα πάντα είναι λογικό να υπάρχουν αμφιβολίες και δεύτερες σκέψεις. Άλλωστε η ορχήστρα είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας». Η είσοδος της Ριάνα στη λίστα των ανά τον κόσμο δισεκατομμυριούχων του αμερικανικού περιοδικού Forbes ήταν από τις πιο αξιοσημείωτες, νέες εισόδους της φετινής χρονιάς. Άλλωστε, η Ριάνα, που με τον τρόπο αυτό έγινε η πρώτη δισεκατομμυριούχος της ιδιαίτερης πατρίδας της, των Μπαρμπέιντος, δεν μπήκε στην λίστα μόνο ως επιτυχημένη εμπορική τραγουδίστρια αλλά και ως δεινή επιχειρηματίας. Η παρουσία της στο νούμερο 1.729 της λίστας (επί 2.668 σούπερ πλουσίων), με περιουσία στα 1,7 δισ. δολάρια αποδίδεται κυρίως στην σημαντική επιτυχία της φίρμας καλλυντικών που έχει δημιουργήσει, της Fenty Beauty, όπως και της γραμμής εσωρούχων που υπογράφει, της Savage X Fenty. Στα σκαριά δημόσια εγγραφή Η τελευταία ειδικά αναμένεται να αποφέρει νέα κέρδη στα ταμεία του ινδάλματος της ποπ αν λάβουμε υπόψη πως, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg, η Savage X Fenty έχει στα σκαριά δημόσια εγγραφή στο χρηματιστήριο με εκτιμώμενη αξία στα 3 δισ. δολάρια. Μάλιστα, το IPO δεν αποκλείεται να δρομολογηθεί μέσα στη χρονιά. Μέσα σε μόλις τέσσερα χρόνια το brand πέτυχε να κερδίσει το γυναικείο καταναλωτικό κοινό και οι αναπτυξιακές δυνατότητες του προσέλκυσαν και νέους επενδυτές. Η εταιρεία συγκέντρωσε περίπου 125 εκατ. δολάρια σε νέες επενδύσεις σε επενδυτικό γύρο που διοργάνωσε τον Ιανουάριο. Αν και βασικός του μέτοχος με περίπου 30% παραμένει η Ριάνα. Τα καλλυντικά και οι… χρυσές αποχρώσεις Χρυσές είναι οι επιδόσεις και της Fenty Beauty, που δημιουργήθηκε από την τραγουδίστρια το 2017/ Μάλιστα, η εταιρεία καλλυντικών συνέβαλε, σύμφωνα με το Forbes, στο μεγαλύτερο μέρος της συνολικής εκτιμώμενης περιουσίας της Ριάνα, ήτοι περίπου 1,4 δισ. δολάρια, από τα 1,7 δισ. δολάρια. Μυστικό της επιτυχίας της φίρμας είναι το γεγονός πως πόνταρε από την αρχή σε όλες τις αποχρώσεις δέρματος των γυναικών, κερδίζοντας βέβαια σημαντική απήχηση στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό των μειονοτήτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο την πρώτη χρονιά δημιουργίας της μέτρησε έσοδα άνω των 550 εκατ. δολαρίων και έκτοτε οι επιδόσεις της είναι σταθερά ανοδικές. Η φίρμα που πουλά τα προϊόντα της online, αλλά και μέσα από αλυσίδες καλλυντικών όπως τα Sephora, συνιστά μια κοινοπραξία 50-50 μεταξύ της Ριάνα και του κορυφαίου στον κόσμο ομίλου ειδών πολυτελείας, της LVMH, που κέρδισε τα εύσημα από τους οικονομικούς αναλυτές για την προνοητικότητα που έδειξε στο να ποντάρει σε μια γραμμή καλλυντικών με την υπογραφή της δημοφιλούς τραγουδίστριας. Η ίδια «έφερε» στη συμφωνία την απήχηση της υπογραφής της και ο γαλλικός κολοσσός την γνώση και τεχνογνωσία για την ανάπτυξη και προώθηση της γραμμής, με το τελικό αποτέλεσμα να τον δικαιώνει. Οι celebrities και τα καλλυντικά τους Βεβαίως, η ιδέα δεν ήταν πρωτότυπη. Μέσα στα τελευταία χρόνια η παγκόσμια αγορά καλλυντικών έχει βιώσει μια «έκρηξη» δημιουργίας νέων brands με τις υπογραφές δημοφιλών celebrities, όπως η Κιμ Καρντάσιαν, η Κάιλι Τζένερ, η Τζέσικα Άλμπα, η Λέιντι Γκάγκα και η Σκάρλετ Γιοχάνσον. Η φίρμα της 34χρονης ποπ σταρ ήταν σαφώς ένα από τα μεγάλα success stories, αν και σίγουρα δεν έχει καταφέρει ακόμη να «πιάσει» την… βασίλισσα των ριάλιτι Κιμ Καρντάσιαν. Το όνομα της Κιμ φιγουράριζε ήδη στη ελίτ λίστα του Forbes, όμως φέτος κατάφερε να ανέβει συνολικά 1.000(!) θέσεις, με προσωπική περιουσία ύψους 1,8 δισ. δολαρίων. Κι αυτό χάρη επίσης στην πολύ επιτυχημένη οικονομική πορεία των επιχειρήσεων της, της εταιρείας καλλυντικών KKW Beauty και της εταιρείας εσωρούχων Skims. OT.gr Η 64η τελετή απονομής των Βραβείων Grammy, μία εβδομάδα μετά τα Όσκαρ, που υπενθύμισαν πόσο απρόβλεπτα μπορούν να εξελιχθούν οι live μεταδόσεις, απονεμήθηκαν το βράδυ της Κυριακής 3 Απριλίου, στο MGM Grand Garden Arena του Λας Βέγκας, αντί του Λος Άντζελες, με οικοδεσπότη για ακόμη μία χρονιά τον Τρέβορ Νόα. Όπως είπε στην έναρξη της βραδιάς, δείχνοντας τον ελέφαντα στο δωμάτιο (βλέπε Γουίλ Σμιθ), «θα ακούσουμε μουσική, θα χορέψουμε, θα τραγουδήσουμε και δεν θα πιάσουμε τα ονόματα των ανθρώπων στο στόμα μας». Η νεαρή Ολίβια Ροντρίγκο πήρε τρία βραβεία (Καλύτερος Νέος Καλλιτέχνης, Καλύτερο Ποπ Άλμπουμ, Καλύτερη Ποπ Σόλο Ερμηνεία), το ντουέτο της R&B Silk Sonic τέσσερα βραβεία, ενώ ο Τζον Μπατίστ (επικεφαλής της κούρσας με 11 υποψηφιότητες) απέσπασε πέντε βραβεία, μεταξύ αυτών και το Άλμπουμ της Χρονιάς. Τρία βραβεία κέρδισαν και οι Foo Fighters, μία εβδομάδα μετά τον αιφνίδιο θάνατο του ντράμερ της μπάντας Τέιλορ Χόκινς, μεταξύ αυτών το Βραβείο Καλύτερο Ροκ Άλμπουμ για το «Medicine at Midnight». Η Τέιλορ Σουίφτ και ο Κάνιε Γουέστ, αμφότεροι υποψήφιοι για το Άλμπουμ της Χρονιάς, δεν εμφανίστηκαν στην τελετή, αποφεύγοντας να δώσουν συνέχεια στην κόντρα τους. Η οργανωτική επιτροπή των βραβείων είχε κλείσει την πόρτα στον Κάνιε Γουέστ, αποκλείοντας τον από τη λίστα των καλλιτεχνών που θα τραγουδήσουν λόγω «απρεπούς συμπεριφοράς». Παρά ταύτα, ο ράπερ έφυγε με αρκετά βραβεία, μεταξύ αυτών για το Καλύτερο Ραπ Τραγούδι και την Καλύτερη Μελωδική Ραπ Ερμηνεία. Τα βραβεία Grammy επέστρεψαν μετά την τρίμηνη αναβολή τους και η αναμονή άξιζε. Τραγουδιστές, συνθέτες, performers χθες το βράδυ έβαλαν τα καλά τους και ετοιμάστηκαν για τα σημαντικότερα μουσικά βραβεία. Η μεγαλύτερη βραδιά της μουσικής χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακές εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί. Φέτος μάλιστα οι καλεσμένοι έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και δεν είδαμε κιτς σύνολα και κραυγαλέα outfits. Αντίθετα, τα περισσότερα looks ήταν κομψά και ταίριαζαν στην περίσταση. Και δεν ήταν μόνο οι ερμηνείες πάνω στη σκηνή, οι νικητές ή τα outfits που κέντρισαν το ενδιαφέρον μας. Τα beauty looks των αγαπημένων μας σταρ δεν μπορούσαν να ξεφύγουν από το beauty ραντάρ μας. Από το εντυπωσιακό eyeliner της Olivia Rodrigo, μέχρι το σκούρο κραγιόν στα χείλη της Dua Lipa και την old glam διάθεση στο μακιγιάζ της Lady Gaga, παρακάτω συγκεντρώσαμε τα πιο αγαπημένα μας μακιγιάζ και μαλλιά for your #inspo. 1. Olivia Rodrigo H μεγάλη νικήτριας της βραδιάς επέλεξε να το τονίσει το βλέμμα της με ένα έντονο eyeliner ενώ το υπόλοιπο makeup look της ήταν απόλυτα φυσικό. 2.St. Vincent Το φυσικό μακιγιάζ είναι στα καλύτερά του και το κόκκινο χαλί έχει ανάγκη από περισσότερα natural looks. 3. Halsey Ένα από τα πιο εντυπωσιακά beauty looks της βραδιάς. Η Hasley τόνισε τόσο το βλέμμα της όσο και τα χείλη της ενώ φόρεσε ένα ιδιαίτερο καπέλο ολοκληρώνοντας μοναδικά το look της. 4. Billie Eilish Η Billie Eilish με το χαρακτηριστικό cool look της απέδειξε ότι ο χαρακτήρας και το προσωπικό στιλ δεν υπακούνε σε κανόνες. 5. Rachel Zegler Είχε το πιο κομψό look και το πρόσωπό της έλαμπε στην κυριολεξία! Τόσο τα έντονα φρύδια όσο και το δροσερό κόκκινο χρώμα στα χείλη της δημιούργησαν ένα φρέσκο και ταυτόχρονα girly μακιγιάζ. 6. Lady Gaga Η Lady Gaga μας άρεσε πολύ αλλά μας θύμισε το look που επέλεξε για τα φετινά Oscars. Σίγουρα θα θέλαμε κάτι πιο ιδιαίτερο από εκείνη. Ναι, το Old Hollywood της ταιριάζει αλλά σίγουρα μπορεί να κάνει περισσότερα. 7. Dua Lipa H Dua Lipa είναι το φρέσκο κορίτσι που σίγουρα έχει πολλά να μας δείξει ακόμη! Αυτό που ξεχωρίσαμε είναι το σκούρο κραγιόν της που ερχόταν σε αντίθεση με τα κατάξανθα μαλλιά της. Η Δέσποινα Βανδή δημοσίευσε ένα βίντεο σε insta story όπου τη βλέπουμε να τραγουδάει α καπέλα παρέα με τη Σοφία Βόσσου. Οι δυο τους ερμηνεύουν το γνωστό «Φιλαράκι». Στα βίντεο που δημοσίευσε η Δέσποινα Βανδή εξέφρασε την αγάπη που έχει στο πρόσωπο της Σοφίας Βόσσου. Μάλιστα, στο πρώτο story έγραψε: «Δεν ξεχνάω ποτέ πόσο με βοήθησες στο ξεκίνημά μου». Στο επόμενο έγραψε: «Την αγαπώ. Είναι αφοπλιστική απόψε». Chart Show: Ξέφρενο πάρτι με θέμα τα 80’s Αφιερωμένο στη θρυλική δεκαετία των 80's ήταν το Chart Show του Σαββάτου (2/4), στο οποίο έπαιξαν τα 30 πιο επιτυχημένα τραγούδια της δεκαετίας. Με την υπογραφή του Chart Expert Πέτρου Δραγουμάνου, είχε - όπως κάθε φορά - απολαυστικό παρασκήνιο με τον Music Expert Γιώργο Αρσενάκο, είχε όμως και τη νοσταλγία, τη μαγεία και τη λάμψη της εποχής όπου το lifestyle γεννιόταν ως έννοια, η Ελλάδα πανηγύριζε στους ρυθμούς του Ευρωμπάσκετ, και τα Σαββατοκύριακα ήταν γεμάτα μουσική και χορό, κάτω από τη ντισκομπάλα! Σε αυτό το πάρτι, η μουσική σκηνή του Chart Show «φωτίστηκε» με τα πιο λαμπερά ονόματα (με αλφαβητική σειρά): Μπέσσυ Αργυράκη, Σοφία Βόσσου, Δημήτρης Κοντολάζος, Χριστίνα Μαραγκόζη, Κώστας Μπίγαλης, Πασχάλης, Βασίλης Πορφυράκης, Πωλίνα, Αναστάσιος Ράμμος, Έλενα Τσαγκρινού, Ελένη Φιλίνη. Στο πλατό του Chart Show, η Δέσποινα Βανδή υποδέχθηκε την Έφη Αλεβίζου, τον Ανδρέα Μικρούτσικο, τον Γιάννη Βούρο, και την Καίτη Φίνου. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
|