Συγκινητική διασκευή του «I Can't Seem To Say Goodbye». Ο Μπομπ Ντίλαν απέτισε φόρο τιμής στον αείμνηστο Τζέρι Λι Λιούις κατά τη διάρκεια της συναυλίας του στο Νότιγχαμ, διασκευάζοντας την επιτυχία του Λιούις του 1970 «I Can’t Seem to Say Goodbye». Μετά από μία σειρά από πρόωρες ανακοινώσεις για τον θάνατο του 87χρονου που κυκλοφόρησαν την προηγούμενη εβδομάδα, ο θάνατος του Λιούις επιβεβαιώθηκε επίσημα το πρωί της Παρασκευής. «Η Τζούντιθ, η έβδομη σύζυγός του, ήταν δίπλα του όταν πέθανε», έγραψε ο εκπρόσωπός του Ζακ Φάρνουμ σε μια δήλωση. «Της είπε, στις τελευταίες του στιγμές, ότι καλωσόρισε το μέλλον και ότι δεν φοβόταν». Την ίδια μέρα, ο Ντίλαν διέκοψε το σόου του στην Αγγλία για να αποτίσει τα σέβη του, λέγοντας στους θαυμαστές του, που παρακολουθούσαν τη συναυλία, στο Motorpoint Arena: «Δεν ξέρω πόσοι από εσάς γνωρίζετε, αλλά ο Τζέρι Λι έχει φύγει. Θα παίξουμε αυτό το τραγούδι, ένα δικό του. Ο Τζέρι Λι θα ζει για πάντα – όλοι το ξέρουμε αυτό». Στη συνέχεια ξεκίνησε μια συγκινητική διασκευή του «I Can’t Seem To Say Goodbye». Σε μια συνέντευξη του 1969 στο Rolling Stone, ο Ντίλαν είχε αναφερθεί στον χρόνο που είχε περάσει με τον Λιούις δουλεύοντας στο ίδιο στούντιο. Ο Λιούις από την πλευρά του έχει διασκευάσει το τραγούδι «Rita May» του Ντίλαν. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
0 Comments
Ο Ντάρεν Χένλεϊ Πελίγκρο, ο οποίος υπήρξε ντράμερ για τους Dead Kennedys πέθανε σε ηλικία 63 ετών έπειτα από ατύχημα. Εντοπίστηκε νεκρός την Παρασκευή, στην κατοικία του στο Λος Αντζελες, με τραύμα στο κεφάλι που προκλήθηκε από πτώση. Ο Πελίγκρο ήταν ένα από τα κεντρικά πρόσωπα της μουσικής σκηνής στο Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο της Καλιφόρνιας από το 1978. Ήταν ο ντράμερ των θρύλων της πανκ Dead Kennedys ως τη διάλυσή τους το 1986, ενώ για ένα διάστημα έπαιζε για τους Red Hot Chili Peppers. Θλίψη έχει προκαλέσει στους θαυμαστές του Τζέρι Λι Λιούις, η είδηση του θανάτου του, σε ηλικία 87 ετών. Ο αστέρας της rock ‘n roll «έφυγε» στο σπίτι του στο Μέμφις, βυθίζοντας στο πένθος τον κόσμο της μουσικής. Ο θάνατος του τραγουδιστή και πιανίστα ανακοινώθηκε από τον εκπρόσωπό του, Ζακ Φάρνουμ, δύο ημέρες αφότου διαψεύστηκαν δημοσιεύματα ΜΜΕ που ανέφεραν ότι είχε πεθάνει. Τι ανέφερε η ανακοίνωση του θανάτου του «Η έβδομη σύζυγός του ήταν στο πλευρό του όταν κατέληξε, στο σπίτι του στο Μισισιπί. Τις τελευταίες ημέρα της είχε πει ότι καλωσόριζε τη μετά θάνατον ζωή και πως δεν φοβόταν. Τα τελευταία χρόνια της ζωής του ταλαιπωρήθηκε από διάφορες ασθένειες και τραυματισμούς, που οι γιατροί συχνά έλεγαν ότι θα έπρεπε να τον είχαν πάρει πριν από δεκαετίες. Είχε κακοποιήσει το σώμα του τόσο ως νέος, που είχε ελάχιστες πιθανότητες να φτάσει στη μέση ηλικία, πόσο μάλλον στα γεράματα. «Είναι έτοιμος να φύγει», είπε η σύζυγός του, λίγο πριν αφήσει την τελευταία του πνοή»». Θυμίζουμε ότι την Τετάρτη (26/10) το βράδυ, το ΤΜΖ μετέδωσε ότι ο Τζέρι Λι Λιούις άφησε την τελευταία του πνοή στο σπίτι του στο Μέμφις ωστόσο, η είδηση λίγο αργότερα διαψεύστηκε. Ποιος ήταν ο Τζέρι Λι ΛιούιςΓεννήθηκε στη Λουιζάνα, το 1935. Η οικογένειά του ήταν πολύ φτωχή και υποθήκευσε το σπίτι της για να αποκτήσει εκείνος το πρώτο του πιάνο. Τον έδιωξαν από το ευαγγελικό σχολείο στο οποίο φοιτούσε, επειδή έπαιξε μουσική που θεωρήθηκε ασεβής. Δεν συνέχισε την εκπαίδευση και από το 1949, σε ηλικία 14 ετών άρχισε να εκτελεί δημόσιες παραστάσεις, παίζοντας πιάνο. Το 1956 έκανε τις πρώτες ηχογραφήσεις του στην εταιρεία Sun Records στο Μέμφις του Τενεσί. Το τραγούδι του «Crazy Arms» πούλησε 300.000 αντίτυπα, ενώ το 1957 η επιτυχία του «Whole Lotta Shakin’ Goin’ On» τον έκανε παγκοσμίως γνωστό και τον καθιέρωσε στη rock ‘n roll σκηνή. Στην πορεία μεταπήδησε στη μουσική κάντρι, όπου είχε κάποιες επιτυχίες. Το 1986 ήταν ένας από τους πρώτους 10 που μπήκαν στο Rock’n’Roll Hall of Fame, μαζί με τον Έλβις Πρίσλεϊ, τον Τσακ Μπέρι και άλλους. Άλλες μεγάλες επιτυχίες του είναι: «Great Balls of Fire», «Breathless» και «High School Confidential».
Το βράδυ της 3ης Ιουλίου 2022 ο ΛΕΞ έδωσε μία συναυλία στη Νέα Σμύρνη, η οποία έγινε αφορμή για να μιλούν όλοι για τον «άγνωστο» ράπερ.
Την Παρασκευή 21 Οκτωβρίου, ο 38χρονος «γκρέμισε» το Καυτανζόγλειο, στη Θεσσαλονίκη και έγραψε ιστορία. Χωρίς καμία διαφήμιση και promotion στα Μέσα, συγκέντρωσε 27.000 άτομα -κάποιοι μιλούν ακόμα και για 30.000- και διοργάνωσε μία συναυλία που ήταν η μεγαλύτερη που έχει πραγματοποιηθεί στην πόλη εδώ και αρκετά χρόνια. Οι ουρές έξω από το στάδιο ήταν τεράστιες από νωρίς, με τον κόσμο να ανυπομονεί να τον δει από κοντά. Όταν ανέβηκε στη σκηνή χιλιάδες πυρσοί άναψαν και το στάδιο σείστηκε στο σύνθημα «ΛΕΞ όρμα τους». Σήμερα, όλοι ασχολούνται με τον εσωστρεφή καλλιτέχνη, που απεχθάνεται τη δημοσιότητα. Δεν δίνει συνεντεύξεις, δεν συμμετέχει σε διαφημίσεις και δεν προμοτάρει τις συναυλίες του αλλά… καταφέρνει να γεμίζει στάδια και επηρεάζει με τους στίχους άτομα κάθε ηλικίας. Ποιο είναι λοιπόν, το «μουσικό φαινόμενο» ΛΕΞ; Ο ΛΕΞ -το πραγματικό του όνομα είναι Αλέξης Λαναράς- γεννήθηκε στις 25 Σεπτεμβρίου 1984 στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στην περιοχή του Φαλήρου. Ξεκίνησε αρχικά ως γκραφιτάς στους 2G (Good Guys), οι οποίοι το 1999 αποφάσισαν να ασχοληθούν με τη μουσική, δημιουργώντας τα Βόρεια Αστέρια. Με τα Βόρεια Αστέρια κυκλοφόρησαν 4 δίσκους αλλά αποφάσισαν να διαλυθούν και ακολουθήσουν σόλο καριέρα. Ενδιάμεσα, ο ΛΕΞ είχε δημιουργήσει τα Ανάποδα Καπέλα μαζί με τον Μικρό Κλέφτη, κυκλοφορώντας το πρώτο τους άλμπουμ το 2007. Τρία χρόνια μετά, το 2010, ξεκίνησε η σόλο καριέρα του. Ο πρώτος του δίσκος κυκλοφόρησε το 2014 με τίτλο «Ταπεινοί και Πεινασμένοι» και έκτοτε η μουσική και οι στίχοι του αφορούν στην οικονομική κρίση, τα ναρκωτικά, τις κοινωνικές ανισότητες και τις μικροπαραβατικότητες. Το 2018 κυκλοφόρησε το άλμπουμ «2XXX» και το καλοκαίρι του 2019 πραγματοποίησε μια συναυλία στο θέατρο Πέτρας της Αθήνας, όπου συγκεντρώθηκαν περίπου 10.000 θεατές. Τον Ιανουάριο του 2020 ο ΛΕΞ παραχώρησε δύο τραγούδια του για την παράσταση «Παραμύθι για δύο» του Φίλιπ Ρίντλεϊ, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ΚΘΒΕ σε μετάφραση Ξένιας Καλογεροπούλου και σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ράπτη και φέτος κυκλοφόρησε το τρίτο του άλμπουμ «ΜΕΤΡΟ». «Αυτό που κάνω δεν μπορεί να χαρακτηριστεί υψηλή τέχνη»Ο ίδιος στον πρόλογο του βιβλίου «Λεξ, Ένα αστέρι από τσιμέντο» γράφει ότι είναι απλώς ένας ράπερ και πως δεν υπήρξε ποτέ «ποιητής της νέας γενιάς», όπως πολλοί τον έχουν χαρακτηρίσει. «Ποτέ δεν υπήρξα ποιητής και ποτέ δεν ένιωσα ότι υπήρξα, για να είμαι ειλικρινής δεν θεωρώ ότι έχω παιδευτεί αρκετά σε πνευματικό επίπεδο ώστε να παράγω ποίηση, τουλάχιστον όπως την έχω στο μυαλό μου. Αυτό που κάνω δεν μπορεί να χαρακτηριστεί υψηλή τέχνη και το πιο πιθανό είναι ότι δεν φιλοδοξεί κιόλας να είναι. Είμαι ένας ράπερ στην Ελλάδα. Αυτό…», αναφέρει χαρακτηριστικά. Στο ίδιο βιβλίο παρατίθενται κείμενα 23 ανθρώπων των γραμμάτων και των τεχνών, που προσπαθούν να εξηγήσουν την επίδραση που έχει ο ράπερ σε ανθρώπους από άλλες μουσικές σκηνές ή αντικείμενα, άλλης ηλικίας και με διαφορετικές καταβολές. Ο Σπύρος Γερούσης, ανθρωπολόγος και σκηνοθέτης, που συνεργάστηκε με τον ΛΕΞ το 2015 στο ντοκιμαντέρ με τίτλο «Κάθε Μέρα», σημειώνει: «Η μουσική του ΛΕΞ έχει απήχηση σε ηλικιακές ομάδες από την πρώιμη εφηβεία μέχρι τα χρόνια πριν από τη σύνταξη, σε ανθρώπους με καταβολές από όλο το φάσμα της ελληνικής κοινωνίας, από πρόσφυγες μέχρι και σεκιουριτάδες, από ντελιβεράδες μέχρι και γιάπηδες. Ο ρεαλισμός των ιστοριών που παρουσιάζει σε συνδυασμό με τις αναφορές από τη λογοτεχνία, τον κινηματογράφο, τον αθλητισμό, τον κόσμο των videogames και την ποπ κουλτούρα, καναλιζάρεται σε πολύ δυνατά punchlines, κάνει τους ακροατές του -ανεξαρτήτως φύλου και κοινωνικών καταβολών- να νιώθουν ότι ταυτίζεται μαζί τους και παράλληλα να ταυτίζονται και οι ίδιοι μαζί του». Από την μεριά του, ο Φοίβος Δεληβοριάς σημειώνει: «Ο ΛΕΞ ανήκει στη γενιά που της επέβαλαν να αμφιβάλλει. Στη γενιά που όλες οι ταινίες που έβλεπε τελείωναν με τουίστ». «Δεν ξέρω αν υπάρχει καλύτερη λέξη από την ελπίδα για να περιγράψει ό,τι συμβαίνει σήμερα με το φαινόμενο ΛΕΞ… Ίσως τώρα που το σκέφτομαι η ελπίδα μέσα από το έργο του ΛΕΞ να προκύπτει από το γεγονός ότι τον ακούνε πολλοί και πολλές. Τον ακούνε να αφηγείται το σήμερα με αυτού του είδους την ειλικρίνεια και την ευθυβολία, ώστε τελικά μας δίνει πρόσβαση στο αύριο, γιατί μας δίνει την καινούργια λέξη. Αν κάποιος ή κάποια θελήσει να αφουγκραστεί σήμερα τον παλμό των πόλεων που σιγοβράζουν στο νεροζούμι τους, θα πρέπει να ακούσει ΛΕΞ», υπογραμμίζει η τραγουδοποιός Μαρία Σαχπασίδη. Τέλος, η Σεμίνα Διγενή, δημοσιογράφος και συγγραφέας, κάνει λόγο για έναν «αυθεντικό αντάρτη, μάγκα κι ευαίσθητο». «Όσα γνωρίζουμε γι’ αυτόν δεν τα γνωρίζουμε μέσα από δηλώσεις του παρά μόνο απ’ όσα λένε οι στίχοι του», τονίζει. Θύμα κλοπής η Λάνα Ντελ Ρέι – Άφαντες προσωπικές της φωτογραφίες και προσχέδιο του βιβλίου της20/10/2022 Η Λάνα Ντελ Ρέι αποκάλυψε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε Η Λάνα Ντελ Ρέι με βίντεο στο Instagram ενημέρωσε τους ακόλουθούς της ότι εκλάπησαν ένας φορητός υπολογιστής, τρεις βιντεοκάμερες και αρκετοί σκληροί δίσκοι από το αυτοκίνητό της ενώ ήταν σταθμευμένο στο Λος Άντζελες. Η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι η κλοπή στο Μέλροουζ Πλέις πριν από μερικούς μήνες είχε ως αποτέλεσμα τη διαρροή ορισμένων ημιτελών τραγουδιών, καθώς και προσωπικών φωτογραφιών που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο. Ανέφερε ακόμη ότι αναγκάστηκε να διαγράψει τα αρχεία του φορητού υπολογιστή της, που περιελάμβαναν ένα μεγάλο προσχέδιο βιβλίου. «Έπρεπε να καθαρίσω από απόσταση τον υπολογιστή που είχε το βιβλίο μου 200 σελίδων για τον Simon & Schuster, δεν είχα δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας σε cloud. … Και παρόλα αυτά, οι άνθρωποι εξακολουθούν να μπορούν, και αυτή την εβδομάδα, να έχουν απομακρυσμένη πρόσβαση στο τηλέφωνό μου και να κυκλοφορούν τα τραγούδια και τις προσωπικές μας φωτογραφίες» είπε. Η Λάνα Ντελ Ρέι εξέφρασε ανησυχίες για τα στιγμιότυπα που περιέχονται στα κλεμμένα αντικείμενα, εξηγώντας ότι σε αυτά τα πλάνα περιλαμβάνονται μέλη της οικογένειάς της τα τελευταία δύο χρόνια. Η τραγουδίστρια παρακάλεσε τους θαυμαστές της να αποφύγουν να ακούσουν οποιοδήποτε από τα τραγούδια που διέρρευσαν. «Και, όσον αφορά το βιβλίο, μου άρεσε το βιβλίο που έχασα, επένδυσα πολύ πάθος σε αυτό» σημείωσε. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Το «Every Breath You Take», το οποίο προστέθηκε στην πλατφόρμα το 2010, είναι το 225ο βίντεο που εντάσσεται στο YouTube’s Billion Views Club και το έβδομο βίντεο από τη δεκαετία του 1980 που επιτυγχάνει αυτό το ορόσημο. Η μπαλάντα που έγραψε ο Στινγκ κυκλοφόρησε αρχικά ως μέρος του τελευταίου στούντιο άλμπουμ του συγκροτήματος, το «Synchronicity» του 1983.
Σε σκηνοθεσία του αγγλικού μουσικού διδύμου Godley & Creme, το μουσικό βίντεο απαθανατίζει το γκρουπ σε ασπρόμαυρο φόντο, με τον Στινγκ στο κοντραμπάσο, τον Άντι Σάμερς στην κιθάρα και τον Στιούαρτ Κόπλαντ στα ντραμς. Το 2019, το «Every Breath You Take» ανακηρύχθηκε το τραγούδι με τις περισσότερες εκτελέσεις στα BMI Pop Awards, με 15 εκατομμύρια ραδιοφωνικές αναπαραγωγές. Το τραγούδι προστέθηκε επίσης στο Billions Club του Spotify πέρυσι, αφού έφτασε πάνω από ένα δισεκατομμύριο streams στην εν λόγω πλατφόρμα. Αδιαμφισβήτητα, η επιλογή του κατάλληλου Dj σε ένα κλαμπ, αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία του συγκεκριμένου μαγαζιού. Οι περισσότεροι Djs μάλιστα, αμείβονται αδρά για τη δουλειά τους. Σύμφωνα με το therichest, αυτοί είναι οι 10 πιο πλούσιοι Djs στον κόσμο για το 2022 10. Πολ Οακένφολντ Ο Πολ Οακένφολντ έχει δημιουργήσει περισσότερα από 100 remix για περισσότερους από 100 καλλιτέχνες, μεταξύ αυτών, οι U2, Madonna και Μάικλ Τζάκσον. Δύο φορές, το 1998 και το 1999, το DJ Magazine τον κατέταξε ως τον κορυφαίο DJ στον κόσμο. Ο Πολ Οακένφολντ είναι ένας από τους πιο ακριβοπληρωμένους DJs αυτή τη στιγμή, με καθαρή περιουσία που ανέρχεται συγκεκριμένα, στα 65 εκατομμύρια δολάρια για το έτος 2022. 9. Άντριου Τάγκαρτ Ο Άντριου Τάγκαρτ ανήκει στους διάσημους The Chainsmokers. Θεωρείται ένας από τους πιο καλοπληρωμένους καλλιτέχνες σε ολόκληρο τον κόσμο. Συγκεκριμένα, η αξία του υπολογίζεται σε 70 εκατομμύρια δολάρια. 8. Άλεξ Παλ Στην όγδοη θέση της λίστας βρίσκεται ο Άλεξ Παλ με εκτιμώμενη καθαρή αξία στα 80 εκατομμύρια δολάρια. Ξεκίνησε να εργάζεται ως Dj το 2012 και τα τελευταία επτά χρόνια, έχει καταφέρει να κερδίσει τεράστια χρηματικά ποσά. Είναι και αυτός, μέλος των The Chainsmokers και έχει κερδίσει ένα βραβείο Grammy, δύο American Music Awards, επτά Billboard Music Awards και εννέα iHeartRadio Music Awards μαζί με τον επιχειρηματικό του συνεργάτη, Άντριου Τάγκαρτ. 7. Γκι-Μανουέλ ντε Ομέμ Κριστό Ο Γάλλος μουσικός, DJ, τραγουδιστής, τραγουδοποιός, σκηνοθέτης και συνθέτης Γκι-Μανουέλ ντε Ομέμ Κριστό είναι επίσης, γνωστός με το καλλιτεχνικό του όνομα Guy Manuel. Η αξία του εκτιμάται στα περίπου 90 εκατομμύρια δολάρια. 6. Τόμας Μπάνγκαλτερ Άλλος ένας φημισμένος Dj από τη Γαλλία με εκτιμώμενη καθαρή αξία που αγγίζει τα 90 εκατομμύρια δολάρια. 5. Στιβ Αόκι Ο Αμερικανός DJ, παραγωγός δίσκων, μουσικός επιμελητής και δισκογραφικό στέλεχος Στιβ Αόκι είναι ο κληρονόμος του Ρόκι Αόκι καθώς και ένας από τους πλουσιότερους DJ στον κόσμο με καθαρή περιουσία 120 εκατομμύρια δολάρια. Έχει συνεργαστεί με διάσημους καλλιτέχνες όπως οι Afrojack, Linkin Park και Iggy Azalea. 4. Ντέιβιντ Γκέτα Ποιος δεν έχει ακούσει το τραγούδι Titanium το οποίο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2011; Ο Ντέιβιντ Γκέτα θεωρείται ο τέταρτος στη λίστα με τους 10 πλουσιότερους DJs για το 2022. Η αξία του Γάλλου DJ και παραγωγού house μουσικής αποτιμάται στα 150 εκατομμύρια δολάρια. Σημειώνεται πως ο Ντέιβιντ Γκέτα έχει πουλήσει περισσότερα από 50 εκατομμύρια άλμπουμ μέχρι στιγμής. Κερδίζει κατά μέσο όρο 30 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. 3. DJ Tiesto Το 1997, ο DJ Tiesto μαζί με τον Arny Bink συνίδρυσαν τη δισκογραφική εταιρεία Black Hole Recordings. Ο Tiesto είναι ο τρίτος πλουσιότερος DJ για το 2022 με εκτιμώμενη καθαρή αξία που υπολογίζεται στα 170 εκατομμύρια δολάρια. 2. Τζιανλούκα Βάκι Η εκτιμώμενη καθαρή αξία του Ιταλού DJ και επιχειρηματία Τζιανλούκα Βάκι είναι 200 εκατομμύρια δολάρια. Όταν ήταν 46 ετών το 2013, ξεκίνησε την καριέρα του ως DJ. 1. Κάλβιν Χάρις Ο Κάλβιν Χάρις είναι γνωστός για τα σινγκλ του We Found Love, This is What you came for και How deep is your love. Ο Σκωτσέζος DJ, παραγωγός δίσκων, ερμηνευτής και συνθέτης χαρακτηρίζεται ως ο πλουσιότερος DJ στον κόσμο με αναφερόμενη καθαρή αξία περί τα 300 εκατομμύρια δολάρια. Έχει βραβευτεί με τέσσερα MTV Video Music Awards και ένα βραβείο Grammy. «Οι μόνοι που αξίζουν για μένα είναι οι τρελοί, αυτοί που τρελαίνονται να ζήσουν, να μιλήσουν, να σωθούν, που ποθούν τα πάντα την ίδια στιγμή, αυτοί που ποτέ δε χασμουριόνται ή δεν λένε κοινότοπα πράγματα, αλλά που καίγονται, καίγονται , καίγονται σαν τα μυθικά κίτρινα ρωμαϊκά κεριά». Η κλασική, πλέον, φράση από το αριστούργημα «Στον Δρόμο» του Τζακ Κέρουακ έρχεται σχεδόν αυτόματα στο μυαλό με το άκουσμα του ονόματος του Βλάσση Μπονάτσου, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 14 Οκτωβρίου του 2004, στα 55 του. Στις αρχές της δεκαετίας του 1980 ένα ζωηρό και εντυπωσιακό αγόρι επέστρεψε από την Αμερική στην Ελλάδα. Η ελληνική, καλλιτεχνική σκηνή γνώριζε ήδη την ακαταμάχητη περσόνα του Βλάσση Μπονάτσου με τη συμμετοχή του στο θρυλικό, ροκ συγκρότημα Πελόμα Μποκιού τη δεκαετία του ’70 και η μεγάλη επιτυχία τους «Γαρύφαλλε Γαρύφαλλε». Από τη στιγμή αυτή και μετά το κοινό αντιλήφθηκε ότι βρίσκεται αντιμέτωπο με τη θυελλώδη στόφα ενός αυθεντικού ροκ σταρ, ενός καθαρόαιμου ατίθασου που όπως λένε ακόμα και σήμερα όσοι τον γνώρισαν και τον αγάπησαν το μόνο που αναζητούσε πάντοτε είναι η χαρά. Ωστόσο, ήταν εκείνη η πτήση που έφερε τον Βλάσση Μπονάτσο από τις ΗΠΑ στην Αθήνα για να συμμετάσχει στην οντισιόν για το μιούζικαλ «Εβίτα», το οποίο ανέβαζε εκείνη την εποχή η Αλίκη Βουγιουκλάκη στο θέατρο Αλίκη και που έμελλε να είναι η αρχή της ένταξης του (του μπουκαρίσματός του όπως ενδεχομένως θα έλεγε ο ίδιος) στο εγχώριο καλλιτεχνικό στερέωμα, σε ένα star system που άλλαξε και διαμορφώθηκε και το ίδιο κάτω από το ειδικό βάρος της δικής του προσωπικότητας. Αυτόνομος, ανεξάρτητος, κινηματογραφικός, εναλλακτικός, αστείος, αληθινός. Όλα τα στοιχεία που κάνει τους σταρ να ξεχωρίζουν τα κουβαλούσε –χωρίς καν να το κάνει θέμα, χωρίς καν ίσως να το νιώθει ο ίδιος. Φυσικά, ο Βλάσσης πήρε τον ρόλο στην «Εβίτα» και έγινε ο μοναδικός Ερνέστο Τσε Γκεβάρα. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε πει σε συνέντευξη της ότι εκείνη τη χρονιά ήταν η μοναδική φορά που κάποιος συμπρωταγωνιστής της απέσπασε πιο δυνατό χειροκρότημα από την ίδια. Όταν τη ρώτησαν αν αυτό την είχε ενοχλήσει εκείνη απάντησε πως δεν την ένοιαξε καθόλου γιατί χαιρόταν πάρα πολύ κάθε φορά που άτομα από τον θίασο της ξεχώριζαν και πήγαιναν καλά. Και ο Βλάσσης το άξιζε. Από την άλλη, ίσως η Αλίκη να μην ερωτεύτηκε τον Μπονάτσο τη στιγμή που άκουσε εκείνο το εκκωφαντικό χειροκρότημα στην «Εβίτα», όπως έχουν υποστηρίξει αρκετοί. Ίσως, ήδη να είχε αρχίσει να ερωτεύεται τη γοητευτική θύελλα που τον ακολουθούσε παντού, τη βροντερή, βραχνή φωνή του, τα αστεία που πάντα ακροβατούσαν ανάμεσα στο κομπλιμέντο και στην απόρριψη. Σαν να φώτιζε πάντα το φευγαλέο της ύπαρξης, σαν να γνώριζε. Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 δεν υπήρχε άνθρωπος στην Ελλάδα που να μην τον ξέρει. Στους θρυλικούς Απαράδεκτους του Mega υποδύθηκε απλώς τον εαυτό του. Και ήταν αρκετό. Κάτι παραπάνω από αρκετό. Δεν είναι τυχαίο, που ακόμα και σήμερα, στις επαναλήψεις των Απαράδεκτων, ο Βλάσσης κάνει γκελ στους Zoomers σαν ένας δικός τους –δεν το λες και λίγο. Μετά ήρθε η παρουσίαση τηλεπαιχνιδιών, όπου ο Βλάσσης έδειξε το μέγεθος της ιδιοσυγκρασίας του σπάζοντας το καλούπι πίσω του. Ακολούθησε ο γάμος του με την Μάρθα Κουτουμάνου και η γέννηση της κόρης τους Ζένια –μία φτυστή μικρογραφία του Βλάσση. «Δεν είναι ίδια ο Βλάσσης στα μάτια;» ρωτάει η Μάρθα Κουτουμάνου τον Σάκη Ρουβά στο αφιέρωμα που είχε κάνει για τον Μπονάτσο, στην εκπομπή Idols του Σκάι, το 2021. in.gr Μπρίτνεϊ Σπίαρς: «Μαμά πάρε τη συγγνώμη σου και άντε γ…» – Νέο ξέσπασμα για την κηδεμονία της6/10/2022 «Για 13 χρόνια, έπρεπε να συναντώ γιατρούς εβδομαδιαίως για να αναφέρω το παρελθόν μου που το έκανε χειρότερο» Η Μπρίτνεϊ Σπίαρς ξέσπασε για ακόμα μια φορά στα social media με αφορμή την κηδεμονία της που διήρκεσε 13 χρόνια κι επιτέθηκε στην οικογένεια της, ενώ έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην μητέρα της, που είχε ζητήσει δημόσια συγγνώμη για την συμπεριφορά της. Με ανάρτηση που έκανε στο Instagram και στη συνέχεια την διέγραψε, ανέφερε μεταξύ άλλων, πως ήταν υποχρεωμένη να επισκέπτεται καθημερινά ψυχολόγους, χωρίς όμως να λαμβάνει την απαραίτητη φροντίδα που χρειάζονταν. Συγκεκριμένα, στην ανάρτηση έγραψε το εξής: «Για 13 χρόνια, έπρεπε να συναντώ γιατρούς εβδομαδιαίως για να αναφέρω το παρελθόν μου που το έκανε χειρότερο !!! Όσο για όλη μου την οικογένεια συμπεριλαμβανομένου του αδελφού μου, της αδερφής μου, των ξαδέρφων, των θείων μου, και όλο το κοινό… ήταν είτε μαστουρωμένοι είτε μεθυσμένοι του κω.. τους 😒 !!! Ήμουν η γαμ… Αγία που φοβόταν να μετακομίσει ή ήξερα ότι ο μπαμπάς μου θα με έβαζε κάπου αν δεν συνεργαζόμουν… ακόμα και στην Αμερική, τη χώρα των ελεύθερων !!!! Περνάνε τα χρόνια και ακόμα με βάζει σε ψυχιατρείο !!!! Ούτε ένας γαμ… άνθρωπος δεν με υπερασπίστηκε !!! Μαμά πάρε τη συγγνώμη σου και άντε γα.. !!! Και σε όλους τους γιατρούς που γαμ… το μυαλό μου… Προσεύχομαι να καείτε όλοι στην κόλαση !!! Φίλα μου τον γαμ.. κώ… 😊 !!!!».
Αναβάλλεται η περιοδεία τους. Ο τραγουδιστής του συγκροτήματος χρειάζεται ξεκούραση για κάποιες εβδομάδες, οπότε το συγκρότημα αναγκάζεται να ακυρώσει τις συναυλίες του στη Βραζιλία
Το συγκρότημα αναγκάζεται να ακυρώσει τις συναυλίες του στη Βραζιλία, προκειμένου ο τραγουδιστής να μπορέσει να αναρρώσει. Μάλιστα, φρόντισαν να κυκλοφορήσουν μια επίσημη ανακοίνωση, στην οποία περιγράφουν ξεκάθαρα την ασθένεια του Κρις Μάρτιν και την ακύρωση των συναυλιών τους στο Σάο Πάολο και το Ρίο ντε Τζανέιρο. «Με βαθιά μας λύπη αναγκαζόμαστε να αναβάλουμε τις επερχόμενες συναυλίες μας στο Ρίο ντε Τζανέιρο και στο Σάο Πάολο μέχρι τις αρχές του 2023. Λόγω σοβαρής πνευμονικής λοίμωξης, ο Κρις έχει λάβει αυστηρές ιατρικές εντολές να ξεκουραστεί για τις επόμενες τρεις εβδομάδες. Εργαζόμαστε όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να ορίσουμε νέες ημερομηνίες. Είμαστε αισιόδοξοι ότι θα επιστρέψει καλά στην υγεία του, μετά το προβλεπόμενο ιατρικό διάλειμμα και ανυπομονούμε να επαναλάβουμε την περιοδεία μας σύντομα», γράφει η επίσημη δήλωση.Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι ακύρωσαν τις αντίστοιχες εμφανίσεις τους στη Βραζιλία, οι Coldplay θα συνεχίσουν τις εμφανίσεις τους στην Αργεντινή, όπου και βρίσκονται τώρα.
Η Ρωσία μπλόκαρε την πρόσβαση στo SoundCloud, κατηγορώντας την υπηρεσία streaming μουσικής ότι φιλοξενεί «ψευδείς ειδήσεις». Η ρυθμιστική αρχή επικοινωνιών Roskomnadzor «περιόρισε την πρόσβαση στην υπηρεσία SoundCloud σχετικά με την τοποθέτηση περιεχομένου που περιέχει ψευδείς πληροφορίες σχετικά με τη φύση της ειδικής στρατιωτικής επιχείρησης στο έδαφος της Ουκρανίας» μετέδωσε το πρακτορείο Interfax. Στινγκ: Η μίζερη παιδική ηλικία, η εργασία ως εισπράκτορας λεωφορείου και το ριγέ πουλόβερ2/10/2022 Πολλοί ροκ σταρ τα καταφέρνουν, αλλά λίγοι από αυτούς τα καταφέρνουν τόσο θεαματικά και με τέτοια διάρκεια όσο ο Στινγκ. Περισσότερο από 40 χρόνια αφότου έγινε τραγουδιστής και μπασίστας του συγκροτήματος που έμοιαζε με πανκ, τζαζ και ρέγκε, γνωστό ως Police, ο Στινγκ είναι ο ένατος πλουσιότερος μουσικός στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, ακριβώς πίσω από θρύλους όπως ο Πολ ΜακΚάρτνεϊ και ο Έλτον Τζον. Τώρα, στην ηλικία των 71, που οι περισσότεροι σκέφτονται να αποσυρθούν, αυτός εξακολουθεί να δίνει παραστάσεις, να πρωταγωνιστεί σε μιούζικαλ, να υπερασπίζεται ανθρωπιστικούς σκοπούς και να είναι όμορφος. Από πού προήλθε, αρχικά, αυτό το μυστηριώδες όνομα; Ποιος στο καλό δίνει στο παιδί του μόνο ένα όνομα; Γιατί το «Every Breath you Take» είναι τόσο ανατριχιαστικό; Και πώς γίνεται όλα τα μέλη των Police να είχαν ίδια μαλλιά; Το πραγματικό όνομα δεν είναι Στινγκ Ο Στινγκ δεν γεννήθηκε με το όνομα «Sting»- στην πραγματικότητα, έχει ένα όνομα στο πιστοποιητικό γέννησής του που δεν είναι πολύ ροκ σταρ: Γκόρντον Μάθιου Τόμας Σάμνερ. Είναι ένα ταπεινό όνομα για έναν τύπο με πραγματικά ταπεινό ξεκίνημα. Οι γονείς του Στινγκ δεν ήταν προνομιούχοι – η μητέρα του ήταν κομμώτρια και ο πατέρας του είχε ένα γαλακτοπωλείο. Η οικογένεια ζούσε σε μια ναυπηγοεπισκευαστική πόλη όχι μακριά από τα ναυπηγεία, μάλιστα, ο Στινγκ είπε κάποτε στον δημοσιογράφο Ντέιβιντ Λέτερμαν ότι η πρώτη του ανάμνηση ήταν «ο ουρανός να σβήνεται από ένα τεράστιο πλοίο, που υψωνόταν πάνω από το σπίτι». Έχει αποκαλέσει την παιδική του ηλικία «μίζερη» αλλά δήλωσε ότι αν μπορούσε να γυρίσει πίσω δεν θα άλλαζε τίποτα σε αυτήν. «Η παιδική ηλικία με έκανε αυτό που είμαι, και είμαι αρκετά ευχαριστημένος με αυτό που είμαι. Χωρίς την παιδική μου ηλικία, κάτι άλλο θα είχε συμβεί». Ο Στινγκ ανακάλυψε για πρώτη φορά τη μουσική όταν πήρε μια παλιά κιθάρα με χαμένες χορδές που κάποιος από τον οικογενειακό του κύκλο είχε αφήσει πεταμένη. «Μόλις είδα αυτή την κιθάρα συνειδητοποίησα ότι είχα βρει τη διέξοδο μου, τον καλύτερο φίλο μου. Δεν μίλησα για τέσσερα χρόνια. Απλά έπαιζα την κιθάρα. Έκανα οικονομίες για τις άλλες χορδές». Πριν γίνει αστέρι Εκατομμύρια άλλα παιδιά έχουν επίσης πιάσει κιθάρες και έχουν επίσης αποσυρθεί στα βρωμερά εφηβικά τους δωμάτια, χωρίς να μιλήσουν ποτέ σε ενήλικο άνθρωπο, εκτός αν πρόκειται να ξεστομίσουν τις λέξεις «Γεια σου μαμά, τι έχει για φαγητό;». Τα περισσότερα από αυτά δεν έγιναν ροκ σταρ, όμως. Πριν γίνει ροκ σταρ, δούλεψε ένα σωρό δουλειές κανονικών ανθρώπων. Ένα προφίλ λέει ότι ήταν εισπράκτορας λεωφορείου για ένα διάστημα, και στη συνέχεια εργάστηκε ως εφοριακός. Αφού τελείωσε με αυτά τα επαγγέλματα, πήρε πτυχίο κολεγίου, το οποίο είναι άλλος ένας βαρετά συμβατικός τρόπος για να ξεφύγεις από τις συνθήκες της γέννησής σου. Μετά την αποφοίτησή του, ο Στινγκ βρήκε δουλειά στο St Paul’s First School στο Cramlington της Αγγλίας, όπου δίδασκε αγγλικά και προπονούσε ποδόσφαιρο. Ευτυχώς για όλους όσοι απόλαυσαν ποτέ ένα άλμπουμ των Police, δεν αρκέστηκε σε μια καριέρα που απλώς θα διαμόρφωνε και θα καθοδηγούσε νεαρά μυαλά, γιατί το rock ‘n’ roll τον καλούσε. Το όνομά του προήλθε από ένα πουλόβερ Το Sting είναι ένα αναμφισβήτητα κουλ όνομα. «Φορούσα ένα πουλόβερ που μου είχε πλέξει η φίλη μου» είπε σε μια συνέντευξή του. «Ήταν ριγέ, μαύρο με κίτρινο. Φαινόταν γελοίο. Και η μπάντα πίστευε ότι έμοιαζα με μέλισσα και φυσικά με ονόμασαν ‘Sting’». Δούλευε ως δάσκαλος Πώς ακριβώς γίνεται κάποιος από δάσκαλος ροκ σταρ; Με μαύρη εργασία, φυσικά. Ο Στινγκ ήταν ο κύριος Σάμνερ την ημέρα και ο μεγιστάνας της κιθάρας τη νύχτα. «Πάντα είχα την ιδέα ότι θα μπορούσα να ζήσω ως μουσικός» δήλωσε στο North East Life το 2008. «Αυτή ήταν η μόνη μου φιλοδοξία και εξακολουθεί να είναι η μόνη μου φιλοδοξία – να ζήσω από τη μουσική». Έτσι, ο Στινγκ έκανε τη μεγάλη του επιτυχία όταν πέρασε από οντισιόν για μια τζαζ μπάντα που λεγόταν Newcastle Big Band. Στη συνέχεια, το 1974, ο Στινγκ και τρεις άλλοι μουσικοί δημιούργησαν μια jazz fusion μπάντα με το όνομα Last Exit, αλλά δύο χρόνια αργότερα, το punk έφτασε στην πόλη και μαζί του ήρθε και ένας ντράμερ ονόματι Στιούαρτ Κόουπλαντ. Ο Copeland είδε τους Last Exit να παίζουν και ρώτησε τον Sting αν ενδιαφερόταν να κάνει ίσως κάτι άλλο εκτός από jazz fusion. Ο Στνγκ μετακόμισε στο Λονδίνο, όπου εκεί μαζί με τον Στιούαρτ γνώρισαν τον κιθαρίστα Άντι Σάμερς και έγραψαν την επιτυχία που τους έκανε να ξεχωρίσουν, το «Roxanne», και έτσι γεννήθηκαν οι Police. Τα ασορτί μαλλιά Ήταν άραγε περίεργη σύμπτωση το γεγονός ότι και τα τρία μέλη των Police είχαν ακριβώς το ίδιο χρώμα μαλλιών; Όχι, δεν είναι σύμπτωση. Το ίδιο χρώμα μαλλιών ήταν στην πραγματικότητα σκόπιμο, και επιπλέον, είχε περίεργη και κάπως ατυχή προέλευση. Στις πρώτες μέρες των Police, το συγκρότημα αποφάσισε να περάσει από οντισιόν για το ρόλο ενός πανκ ροκ συγκροτήματος σε – τι άλλο – μια διαφήμιση τσίχλας. Γιατί το punk rock και η τσίχλα πάνε μαζί όπως το φεγγαρόζουμο και τα παγωτά, δηλαδή καθόλου. Σύμφωνα με ένα άρθρο του 1983 στο περιοδικό Teen, το οποίο προφανώς ήταν αρκετά αληθινό ώστε να κερδίσει μια μόνιμη θέση στην επίσημη ιστοσελίδα του Στινγκ, το συγκρότημα έπρεπε να έχει ασορτί ξανθά μαλλιά για να παίξει σε αυτή τη διαφήμιση. «Ωραία, μου αρέσει αυτό το χρώμα στα μαλλιά» είπαν ομόφωνα και αποφάσισαν να τα κρατήσουν. Ο Στινγκ βιντεοσκόπησε τη σύζυγό του που γεννούσε την και την πρόσθεσε σε μια ταινία Κάποιος ξέχασε να πει στον Στινγκ ότι οι γυναίκες που γεννούν συνήθως δεν θέλουν να εμφανίζονται σε ταινίες. Μπορεί να θέλουν να είναι σε ταινίες πριν από τον τοκετό ή μετά τον τοκετό, αλλά συνήθως όχι κατά τη διάρκεια του τοκετού. Έτσι, το 1985, επέτρεψε σε ένα κινηματογραφικό συνεργείο να έρθει και να βιντεοσκοπήσει τη σύζυγό του Τρούντι Στάιλερ ενώ γεννούσε τον γιο τους, και στη συνέχεια τα πλάνα κατέληξαν στην ταινία του 1985 «Bring on the Night», η οποία ήταν ουσιαστικά ένα ντοκιμαντέρ για την απίθανη ιδιοσυγκρασία του Στινγκ με το θέμα του τοκετού ως ένα είδος υποσημείωσης. Οι New York Times θεώρησαν ότι η σκηνή ήταν «πολύ διακριτικά κινηματογραφημένη» αλλά για να είμαστε δίκαιοι, δεν έχουμε ιδέα πώς ένιωθε η Τρούντι για το γεγονός ότι υπήρχαν κάμερες γύρω της κατά τη διάρκεια αυτών των πολύ προσωπικών στιγμών. Τέλος πάντων, στις μέρες μας, οι άνθρωποι κάνουν livestreaming τις γεννήσεις τους στο Facebook, οπότε ίσως ήταν πολύ, πολύ μπροστά από την εποχή του όλο αυτό. Κάθε ανάσα που παίρνεις Αν προσέξετε πραγματικά τους στίχους του «Every Breath You Take» θα συνειδητοποιήσετε ότι πρόκειται για ένα περίεργο τραγούδι ενός παράξενου stalker που παραδέχεται ότι «every single day, every word you say … I’ll be watching you» (κάθε μέρα, κάθε λέξη που λες, εγώ θα σε παρακολουθώ…). Ίσως δεν είναι τόσο ρομαντικό αλλά τα λόγια κάποιου που χρειάζεται περιοριστικά μέτρα. Παρόλα αυτά, οι άνθρωποι παίζουν αυτό το τραγούδι σε γάμους και σε όλα τα ραδιόφωνα του κόσμου αδιακόπως. Ο Στινγκ κερδίζει 2.000 δολάρια την ημέρα από τα πνευματικά δικαιώματα του «Every Breath You Take». Κοντά στη βρετανική βασιλική οικογένεια Το 1990 ο Στινγκ και η σύζυγός του αγόρασαν ένα σπίτι στο Wiltshire της Αγγλίας, και ήταν πράγματι στην εξοχή, αλλά δεν ήταν καθόλου ταπεινό. Το Lake House είναι ένα αρχοντικό του 16ου αιώνα με 14 υπνοδωμάτια και οκτώ μπάνια, το οποίο βρίσκεται σε έκταση 300 στρεμμάτων. Σύμφωνα με το Architectural Digest, το κτήμα κάνει τριπλή δουλειά ως σπίτι, δημιουργικό καταφύγιο και στούντιο ηχογράφησης – κάθε τραγούδι στο άλμπουμ «Ten Summoner’s Tales» γράφτηκε και ηχογραφήθηκε εκεί. Αγαπημένοι ανθρωπιστικοί σκοποί Σίγουρα έχετε ακούσει για το Rainforest Foundation, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που συνεργάζεται με κοινότητες ιθαγενών σε ευάλωτα οικοσυστήματα τροπικών δασών. Πρόκειται για ένα μεγάλο φιλανθρωπικό ίδρυμα που έχει αναλάβει την ευθύνη για την προστασία περίπου 28 εκατομμυρίων στρεμμάτων τροπικών δασών τις τελευταίες δεκαετίες. Και ιδρύθηκε από τον Στινγκ και τη σύζυγό του Τρούντι Στάιλερ Σύμφωνα με μια ανάρτηση που έγραψε στο blog της, η Τρούντι βρισκόταν στη Νότια Αμερική όταν είδε από πρώτο χέρι από αέρος μεγάλες εκτάσεις καμένου και κατεστραμμένου τροπικού δάσους. Όταν οι δυο τους μίλησαν με τους ιθαγενείς, έμαθαν ότι τα δάση καταστρέφονταν κυρίως από εξωτερικά συμφέροντα: «Αδίστακτες πολυεθνικές» που έκαιγαν τα δάση, ώστε να μπορούν να βόσκουν βοοειδή ή να κατασκευάζουν ορυχεία και γεωτρήσεις. Έτσι ίδρυσαν το Ίδρυμα Rainforest Foundation με σκοπό να προστατεύσουν τα δικαιώματα των ιθαγενών στη γη τους. Οικογένεια και αγάπη Ο Στινγκ έχει έξι ενήλικα παιδιά, και είναι όλα εξίσου ταλαντούχα. Σύμφωνα με το Closer, ο μεγαλύτερος, ο Τζόι, είναι τραγουδιστής, συνθέτης και μπασίστας, όπως ακριβώς και ο διάσημος πατέρας του. Η μεγαλύτερη κόρη του, η Φούκσια, είναι ηθοποιός, συγγραφέας και παραγωγός. Η Μπριγκίτε είναι επίσης ηθοποιός, όπως και ο Τζιάκομο, που είναι ο μικρότερος. Ο Τζέικ είναι μοντέλο και σκηνοθέτης και η κόρη τους Έλιοτ είναι μουσικός που έγραψε το πρώτο της τραγούδι σε ηλικία 13 ετών. Ο Στινκ έχει επίσης βαπτίσει τον Ρόκο Ρίτσι, ο οποίος είναι ο μεγαλύτερος γιος της Madonna. Όταν ο Γιώργος Νταλάρας μοιράστηκε τη σκηνή με τον Sting Στις 11 Ιουλίου του 2001, ο Γιώργος Νταλάρας συμμετέχει σε συναυλία του Στινγκ στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας για να πούνε μαζί ντουέτο το «Mad about you». Ο Γιώργος Νταλάρας είχε συμπράξει με τον Στινγκ για πρώτη φορά το 1988, στη συναυλία της Διεθνούς Αμνηστίας, ξανά στο Ολυμπιακό Στάδιο. Τα επόμενα χρόνια συναντήθηκαν άλλες δύο φορές στο Open Air Festival του Αμβούργου και στη Γαλλία. in.gr Στη θλίψη βύθισε την χώρα μας η είδηση πως ο αγαπημένος τραγουδιστής Σταμάτης Κόκοτας άφησε την τελευταία του πνοή σε ηλικία 85 ετών. Ο σερ της πίστας «έφυγε» τα ξημερώματα του Σαββάτου (1/10), στο Ασκληπιείο νοσοκομείο της Βούλας, όπου νοσηλευόταν μετά από ραγδαία επιδείνωση της υγείας του. Τα τελευταία χρόνια έδινε μάχη με τον καρκίνο. Ο ίδιος πραγματοποιούσε σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις, με την τελευταία του να είναι πριν λίγους μήνες, τον Απρίλιο του 2022. Ο τραγουδιστής μαζί με την παρέα του βρέθηκε στο νυχτερινό κέντρο που εμφανιζόταν η Άννα Βίσση. Παρακολούθησε το πρόγραμμα, διασκέδασε και μάλιστα κάποια στιγμή πήρε και το μικρόφωνο και ερμήνευσε κάποιες από τις μεγάλες επιτυχίες του. Ο μεγάλος λαϊκός τραγουδιστής έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 85 ετών, τα ξημερώματα του Σαββάτου Ακόμη μια σημαντική απώλεια μετρά ο καλλιτεχνικός κόσμος της χώρας μας, καθώς ο Σταμάτης Κόκοτας έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα του Σαββάτου (1/10). Ο μεγάλος λαϊκός τραγουδιστής, που τα τελευταία τέσσερα χρόνια έδινε μάχη με τον καρκίνο, πέθανε σε ηλικία 85 ετών, στο νοσοκομείο Ασκπληπιείο της Βούλας, όπου και νοσηλευόταν. Μεταφέρθηκε εκεί τις τελευταίες ημέρες έπειτα από αδιαθεσία που ένιωσε και παρόλο που στην αρχή η κατάσταση της υγείας του έδειχνε να μην εμπνέει ανησυχία τελικά κατέληξε σήμερα. Σύμφωνα με την ενημέρωση: «Τα ξημερώματα απεβίωσε ο Σταμάτης Κόκοτας στο Ασκληπιειό Βούλας μετά από ραγδαία επιδείνωση της υγείας του». Ποιος ήταν ο Σταμάτης Κόκοτας Ο Σταμάτης Κόκοτας ήταν ένας από τους τελευταίους σερ της πίστας, ένας μεγάλος λαϊκός τραγουδιστής, με τα τραγούδια του να ακούγονται μέχρι και σήμερα και να περνάνε από γενιά σε γενιά. Γεννήθηκε στις 23 Μαρτίου 1937 στην Αθήνα. Ο πατέρας του ήταν γιατρός αλλά τον έχασε όσο ήταν ακόμα μικρό παιδί. Έτσι, μεγάλωσε με την μητέρα του και τα αδέρφια του (τρία αγόρια, τρία κορίτσια). Στα 15 του τού έκαναν δώρο μία κιθάρα και τότε κατάλαβε ότι θέλει να ασχοληθεί με τη μουσική. Στα ’60s πήγε στην εκπομπή νέα ταλέντα της κρατικής τηλεόρασης μαζί με δύο φίλους του και παρουσίασαν το τρίο Μπραζίλ. Ο Σταμάτης Κόκοτας ξεχώρισε αμέσως, όμως η οικογένειά του τον έστειλε στο Παρίσι για σπουδές. Στην Πόλη του Φωτός ξεκίνησε να εμφανίζεται σε νυχτερινά κέντρα, γνωρίστηκε με τον Σταύρο Ξαρχάκο, ο οποίος και ανακάλυψε το ταλέντο του, τον έπεισε να επιστρέψει στη χώρα μας και τον σύστησε στο ελληνικό κοινό. Τις δεκαετίες του 1960 και 1970 ο Σταμάτης Κόκοτας είχε σημαντική δισκογραφική παρουσία, με τις πωλήσεις του να ξεπερνούν τις 100.000 κάθε φορά που έβγαζε μία επιτυχία. Συνεργάστηκε με ορισμένους από τους σημαντικότερους Έλληνες συνθέτες της εποχής και ερμήνευσε τραγούδια του Σταύρου Ξαρχάκου, του Γιάννη Σπανού, του Απόστολου Καλδάρα, του Δήμου Μούτση και του Γιώργου Ζαμπέτα. Σήμα κατατεθέν του ήταν οι εξαιρετικά μακριές φαβορίτες του. Λέγεται μάλιστα ότι εταιρεία με ξυραφάκια του προσέφερε ένα αρκετά μεγάλο χρηματικό ποσό για να τις κόψει όμως, εκείνος αρνήθηκε την πρόταση. Η μεγάλη του αγάπη ήταν τα αυτοκίνητα. Ασχολήθηκε με αγώνες ταχύτητας ως οδηγός και αν δεν σημείωνε μεγάλη επιτυχία ως τραγουδιστής, θα γινόταν πιλότος της Formula 1. Ο ίδιος παλαιότερα έχει αποκαλύψει ότι είχε δεχτεί πρόταση από τη Ferrari. «Κάποτε μου έκανε πρόταση η Ferrari, τόσο καλός ήμουν, αλλά εγώ αρνήθηκα. Προτίμησα το τραγούδι και την αγάπη που μου έδειχνε ο κόσμος». «Έχω ζήσει πολλά στο τραγούδι, τι να πρωτοθυμηθώ; Υπήρχαν σεζόν που ο κόσμος στεκόταν ουρές -300 και 500 μέτρα μέσα στο κρύο- για να μπει στο μαγαζί όπου τραγουδούσα, στο κέντρο της Αθήνας και να ακούσει το «Όνειρο Απατηλό», πολλές φορές τραγουδούσα στην καλοκαιρινή «Νεράιδα» μέχρι τη 1 το μεσημέρι», έχει περιγράψει ο ίδιος για την καριέρα του σε συνέντευξή του στη Lifo. Όσο για τον θάνατο; Όπως έχει παραδεχτεί «δεν τον φοβάμαι. Καθόλου. Η πορεία μου, άλλωστε, αυτό δείχνει. Πολλές φορές τον ξεπέρασα και πλέον δεν με φοβίζει». Ο Σταμάτης Κόκοτας ήταν ο αγαπημένος καλλιτέχνης του Αριστοτέλη Ωνάση. Είναι άλλωστε γνωστή η ιστορία με τον εφοπλιστή, που του έστειλε το ιδιωτικό του ελικόπτερο προκειμένου να πάει στον Σκορπιό, το ιδιωτικό του νησί, και να μάθει συρτάκι στην Τζάκι Κέννεντι. «Με τον Ωνάση ήμασταν απλώς φίλοι και τίποτα παραπάνω. Ήμουν ο διασκεδαστής του. Έτυχε να κάνουμε πολλές παρέες με πολύ δύσκολους ανθρώπους, από βασιλιάδες και βάλε. Μέχρι την ημέρα που έφυγε από αυτόν τον κόσμο, ήμασταν οι καλύτεροι φίλοι. Ήταν καλός άνθρωπος, ένας λεβέντης και μισός. Όταν έβλεπε ότι κάποιος με ενοχλούσε, πήγαινε κοντά του και τον έδιωχνε», έχει πει ο ίδιος στο «Πρωινό». Ο Σταμάτης Κόκοτας έκανε δυο γάμους και απέκτησε τρία παιδιά. Ερωτεύτηκε πολύ και το έζησε σε όλο του το μεγαλείο. «Ο έρωτας είναι μια ψυχική διαύγεια. Όταν είσαι ερωτευμένος έχεις καθαρό πνεύμα. Θόλωμα έχεις όταν έχεις μπερδέματα», έχει πει |
APXEIO
December 2024
Click to set custom HTML
|