Πληθωρισμός: Δύο γυναίκες κατηγορούνται – Η Μπιγιονσέ και η Τέιλορ Σουίφτ φταίνε για την αύξηση του31/7/2023 Στην πυρά ρίχνουν μεγάλα ονόματα της μουσικής σκηνής, οικονομολόγοι που κατηγορούν τις συναυλίες τους για την αύξηση του πληθωρισμού. Οι κεντρικοί τραπεζίτες της Ευρώπης έχουν καταλήξει ότι το τρίπτυχο που φέρει την ευθύνη για τα πληθωριστικά δεινά αποτελείται από τον Βλαντιμίρ Πούτιν, τον κοροναϊό και την… Μπιγιονσέ. Παρότι όλοι τους έχουν κατηγορηθεί για τον πληθωρισμό στα ύψη, όπως γράφει ο Economist, η Αμερικανίδα τραγουδίστρια δεν θεωρείται σημαντική μακροοικονομική δύναμη. τΗ αλήθεια είναι ότι οι τιμές των ξενοδοχείων στη Στοκχόλμη τον Μάιο, οπότε η Μπιγιονσέ πραγματοποίησε μια sold out συναυλία, αυξήθηκαν σημαντικά, με δεδομένο ότι 46.000 θαυμαστές της συνέρρευσαν στη σουηδική πρωτεύουσα. Το γεγονός ότι ο δείκτης καταναλωτή εκείνες τις ημέρες ανέβηκε στο 9.7% έκανε οικονομολόγο της περιοχής να ρίξει το ανάθεμα στην Αμερικανίδα τραγουδίστρια, εγείροντας το ερώτημα, αν τελικά οι διασημότητες, οι συναυλίες και οι περιοδείες τους ευθύνονται για τον πληθωρισμό, που έχει κόψει την ανάσα, σε πολλές περιπτώσεις, και τα πόδια των υπολοίπων. Ασύγκριτα μεγέθη Όπως ξεκαθαρίζει το βρετανικό περιοδικό, στις περισσότερες περιπτώσεις δεν συμβαίνει τίποτα τέτοιο. Ο πληθωρισμός μετριέται με βάση τις τιμές συγκεκριμένων αγαθών και όχι με την απότομη άνοδο των τιμών σε έναν και μόνο τομέα, όπως είναι για παράδειγμα τα ξενοδοχεία. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο δείκτης τιμών καταναλωτή στη Βρετανία περιλαμβάνει περίπου 750 προϊόντα και υπηρεσίες. Οι συναυλίες, τα θέατρα και οι κινηματογράφοι αποτελούν λιγότερο από 0,8% του συνόλου τους. Συνεπώς, δεν μπορεί να ανέβει ο πληθωρισμός σε όλη τη χώρα, εξαιτίας κάποιου μεμονωμένου γεγονότος, εκτός αν αυτό είναι πραγματικά τεραστίων διαστάσεων. Σε κάθε περίπτωση οι θαυμαστές της εξίσου δημοφιλούς Τέιλορ Σουίφτ, προβλέπεται να ξοδέψουν περίπου 600 εκατομμύρια δολάρια σε εισιτήρια για την τρέχουσα περιοδεία της στις ΗΠΑ. Ωστόσο, το δίχως άλλο σημαντικό αυτό ποσό, σε σύγκριση με τα 7 τρισεκατομμύρια δολάρια που ξόδεψαν συνολικά οι Αμερικανοί καταναλωτές σε μια αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, είναι απλά σταγόνα στον ωκεανό. Οι συναυλίες είναι μεγάλη υπόθεση, αλλά όχι τόσο μεγάλη υπόθεση, που να καθιστούν ακριβότερα άλλα αγαθά και επιπλέον υπηρεσίες ή να επηρεάζουν τις εθνικές οικονομίες. Η Τέιλορ στη Σιγκαπούρη Προκειμένου να αγοράσουν τα πανάκριβα εισιτήρια της Αμερικανίδας τραγουδίστριας, (φτάνουν μέχρι τα 899 δολάρια), αρκετοί από τους θαυμαστές της θα υποχρεωθούν να μην ξοδέψουν χρήματα σε άλλα αγαθά, όπως είναι για παράδειγμα τα ξενοδοχεία, το φαγητό και το ποτό, με συνέπεια να πέσει η ζήτηση, άρα και οι τιμές τους. Για τις μικρότερες χώρες ωστόσο, τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά. Υπάρχει δηλαδή η πιθανότητα να δουν μια μικρή, προσωρινή, αύξηση του πληθωρισμού, ως αποτέλεσμα μιας μεγάλης περιοδείας, εξηγεί στον Economist ο Τομ Γέιτς, οικονομολόγος, πρώην στέλεχος της Τράπεζας της Αγγλίας. Για παράδειγμα. στη Σιγκαπούρη, μια πόλη-κράτος περίπου 5,6 εκατομμυρίων ανθρώπων, η Σουίφτ θα δώσει έξι συναυλίες, τις μοναδικές σε όλη την Ασία. Θεωρητικά το 6% του πληθυσμού μπορεί να τις παρακολουθήσει. Το υπουργείο Παιδείας πάντως για καλό και για κακό αρνήθηκε να δώσει σχολικές άδειες για την τουρνέ, υπό τον φόβο ότι μπορεί να πυροδοτήσει περαιτέρω πληθωρισμό. Βραχυπρόθεσμη άνοδος Στην πραγματικότητα, χιλιάδες θαυμαστές της Σουίφτ θα πετάξουν στη Σιγκαπούρη από όλη την ευρύτερη περιοχή, ανεβάζοντας τη ζήτηση και φέρνοντας μετρητά στην πόλη. Αυτό μπορεί πράγματι να οδηγήσει σε μια μικρή άνοδο του πληθωρισμού. Οι ντόπιοι μπορεί να χρειαστεί να βάλουν χέρι στις οικονομίες τους για να ανταπεξέλθουν το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα, και αυτό θα ανεβάσει επιπλέον τις τιμές. Όλα αυτά, όμως, θα είναι προσωρινά, καταλήγει το βρετανικό περιοδικό, αφού όταν οι θαυμαστές επιστρέψουν στα σπίτια τους, οι τιμές θα πέσουν ξανά. Τα ξενοδοχεία δεν μπορούν να χρεώνουν τιμές ανάλογες με αυτές που έχουν, όταν η Σουίφτ φτάνει στην πόλη. Οπότε, τέλος καλό και περίπου όλα καλά, γιατί ο πληθωρισμός μπορεί να συνεχίσει να ανεβαίνει, σε καμιά περίπτωση όμως δεν θα φταίει η μουσική γι’ αυτό…
0 Comments
Στο τέλος ζήτησε συγγνώμη από το κοινό που έχασε την ψυχραιμία της
Η ράπερ και τραγουδίστρια Monica φέρεται να κατέβηκε από τη σκηνή συναυλίας για να υπερασπιστεί μια θαυμάστρια από το κοινό που δεχόταν επίθεση. Κατά τη διάρκεια της εμφάνισής της στο Riverfront Music Festival στο Ντιτρόιτ των ΗΠΑ το περασμένο Σάββατο η 42χρονη τραγουδίστρια λέγεται ότι πήδηξε από τη σκηνή για να αντιμετωπίσει άνδρα που επιτέθηκε σε γυναίκα από το κοινό. «Δεν χτυπάς έτσι καμία κυρία» είπε η Μόνικα προφανώς προτού ο δράστης οδηγηθεί έξω από τον χώρο του Φεστιβάλ. Στη συνέχεια η Monica ανέβηκε ξανά στη σκηνή και ζήτησε συγγνώμη που έχασε την ψυχραιμία της. «Αυτό με εξόργισε» είπε. «Τον είδα να χτυπάει την κυρία στο πρόσωπο, έχασα την ψυχραιμία μου, θα σας ζητήσω συγγνώμη. Ζητώ συγγνώμη από τα βάθη της καρδιάς μου» είπε η Αμερικανίδα τραγουδίστρια.
Μία ακόμα προσωπικότητα που μπήκε στο «Κλαμπ των 27» όταν έφυγε από τη ζωή στις 23 Ιουλίου του 2011 αφήνοντας πίσω της φήμες, αλήθειες, επιτυχίες και μια εξαντλημένη ψυχή. Οι περιπέτειες της Γουάινχαουζ -περπατώντας στο Λονδίνο ξυπόλητη με το σουτιέν της τα ξημερώματα, φτύνοντας στο πλατό ενός τηλεοπτικού τηλεπαιχνιδιού, σκουπίζοντας το αίμα της σε έναν καυγά με τον σύζυγό της, Μπλέικ Φίλντερ-Σίβιλ, καπνίζοντας κάτι που φαινόταν να είναι κρακ σε ένα βίντεο, παρενοχλώντας τον Bono κατά τη διάρκεια μιας τελετής απονομής βραβείων, παραμένοντας σε κέντρα αποκατάστασης-, υποστηρίζουν το κουρασμένο (αν και αληθινό) πρότυπο του Genius Junkie, μια ιστορία που υπάρχει εν αφθονία στον χώρο της μουσικής βιομηχανίας. Αλλά το κομμάτι της ιστορίας της Γουάινχαουζ που αφορά το «μίζερο τσίρκο της», όπως το χαρακτήρισε ο New Yorker σε ένα άρθρο του 2008 που της έπλεκε το εγκώμιο, ξεδιπλώθηκε σε μεγάλο βαθμό στο δεύτερο μισό του 2007, πολύ μετά το «Back to Black», το άλμπουμ που κέρδισε όλα τα Grammy και έγινε τεράστια επιτυχία. Είχε πλέον πουλήσει 1,6 εκατομμύρια αντίτυπα στην Αμερική, και είχε κερδίσει στην Αγγλία πολλά βραβεία, συμπεριλαμβανομένου του ΜΟΒΟ (Music of Black Origin) για την καλύτερη γυναίκα του Ηνωμένου Βασιλείου, προτού τα Grammy ορμήσουν καταπάνω της με τα χρυσά τους αυτοκόλλητα. Το δικό της, ιδιοσυγκρασιακό στυλ Η δισκογραφική της εταιρεία – κάνοντας απλά τη δουλειά της – την περιέγραφε ως «την πιο ταλαντούχα και σημαντική μουσική καλλιτέχνιδα της γενιάς της» κάτι που θα έμοιαζε με υπερβολή, αν δεν συμφωνούσαν όλοι –έστω και λίγο. «Ωστόσο, αυτό που διαβάζεται ως μουσική καινοτομία το 2008 είναι η αναβίωση των ήχων του χθες ερμηνευμένων από τους σημερινούς νέους. (Οι οποίοι, στην προκειμένη περίπτωση, απολαμβάνουν κεταμίνη και μαργαρίτες.) Η μουσική της Γουάινχαουζ είναι καθησυχαστική για όσους είναι αρκετά μεγάλοι για να θυμούνται το πρωτότυπο και καινοφανής για όσους είναι πολύ νέοι για να γνωρίζουν. Και η μουσική της αναφέρεται σε ράπερς, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγει το πραγματικό ραπ και ακούγεται ακριβώς όπως η μουσική που οι ράπερς πρωτοείχαν δειγματίσει πριν από δεκαετίες. Τόσες πολλές δημογραφικές ομάδες ενωμένες μέσα από τη μαγεία της κατανάλωσης» γράφει το New Yorker περιγράφοντας το μουσικό στυλ της. Και μετά η Έιμι έφυγε Ο θάνατος της Έιμι Γουάινχαουζ προκάλεσε σοκ σε όλο τον κόσμο. Οι απροκάλυπτοι στίχοι της σε συνδυασμό με το ρετροφουτουριστικό κράμα από τζαζ, σόουλ, RnB μαζί με την εύθραυστη εικόνα της είχαν καθηλώσει κοινό και κριτικούς. Ωστόσο, η ξαφνική επιτυχία των άλμπουμ «Frank» και «Back to Black» αντανακλούσε τα αυξανόμενα προβλήματα και τους αγώνες της με τον εθισμό που μερικές φορές αποσπούσαν την προσοχή από τη μουσική της. Ο σοκαριστικός θάνατός της σε τόσο νεαρή ηλικία εξέπληξε πολλούς και άφησε τους θαυμαστές της να αναρωτιούνται, πώς πέθανε η Έιμι Γουάνχαουζ; Ήταν 23 Ιουλίου του 2011 όταν η Έιμι Γουάινχαουζ βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της, στο Camden του Λονδίνου. Ήταν 27 ετών, γεγονός που ένταξε αυτομάτως στο «Κλαμπ των 27», το πάνθεο των θρυλικών καλλιτεχνών της μουσικής, που απεβίωσαν στο άνθος της ηλικίας των 27 ετών. Η Τζάνις Τζόπλιν, ο Τζιμ Μόρισον, ο Κερτ Κομπέιν είναι κάποια από τα μέλη του Κλαμπ. Ο όρος έγινε ευρύτερα γνωστός μετά την απώλεια του Κερτ Κομπέιν, το 1994, και έκτοτε καθιερώθηκε. Από τι πέθανε η Έιμι; Η αιτία θανάτου της Γουάινχαουζ ήταν αποτέλεσμα τυχαίας δηλητηρίασης από αλκοόλ και επιβεβαιώθηκε από δύο ξεχωριστές εκθέσεις ιατροδικαστών, ενώ διαπιστώθηκε ότι το επίπεδο αλκοόλ στο αίμα της ήταν 416mg ανά 100ml, δηλαδή πέντε φορές πάνω από το νόμιμο όριο οδήγησης. Εκείνη την περίοδο προσπαθούσε να κόψει το ποτό και μια περίοδος νηφαλιότητας είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί η ανοχή της, γεγονός που πιθανότατα συνέβαλε στη μοιραία υποτροπή της στις 23 Ιουλίου. Ωστόσο, η πραγματική αιτία του θανάτου της είναι πιθανότατα πιο περίπλοκη από αυτό. Όσοι ήταν κοντά στην Έιμι, συμπεριλαμβανομένου του αδελφού της, Άλεξ Γουάινχαουζ, και της στενής φίλης, Ναόμι Πάρι, αποκάλυψαν ότι οι διατροφικές διαταραχές της τραγουδίστριας έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο θάνατό της, κάνοντάς την πιο αδύναμη και λιγότερο ικανή να αντέξει τις συνέπειες του τρόπου ζωής της. Ο θάνατός της δεν μπορεί να εξηγηθεί χωρίς να εξετασθεί η ζωή της. Η περίφημη καριέρα της σημαδεύτηκε από μια ασταθή προσωπική ζωή και μια επίμονη πάλη με τον εθισμό που είχε ως αποτέλεσμα αλλεπάλληλες παραμονές σε κέντρα αποτοξίνωσης. Η πρώιμη ζωή της ΈιμιΤα χρόνια αθωότητας της Έιμι κράτησαν λίγο. Μετά τον χωρισμό των γονιών της άρχισε να ασχολείται με τη μαριχουάνα, έκανε μερικά από τα πρώιμα τατουάζ της και αποφάσισε να κόψει το σχολείο. Λέγεται επίσης ότι ήταν αποφασισμένη να ακολουθήσει καριέρα στη μουσική. Άλλωστε, πολλά μέλη της οικογένειάς της ήταν επαγγελματίες μουσικοί. Η γιαγιά της, Σύνθια, συμμετείχε στη σκηνή της τζαζ, έχοντας κάποτε βγει με τον γνωστό σαξοφωνίστα Ρόνι Σκοτ. Ήταν φυσικό επακόλουθο, λοιπόν, να αγοράσει την πρώτη της κιθάρα στα 14 της χρόνια ενώ συνέχισε να γράφει τη δική της μουσική. Έκανε επίσης συναυλίες σε τοπικό επίπεδο και με την National Youth Jazz Orchestra, κερδίζοντας έδαφος ως σημαντική τραγουδίστρια. Ως άγουρο ταλέντο με μοναδική φωνή, ίσως δεν αποτέλεσε έκπληξη όταν υπέγραψε συμβόλαιο με την Island Records, γύρω στο 2002. Φήμη και ταραχώδεις σχέσεις Η μεγάλη της επιτυχία ήρθε το 2003 με την κυκλοφορία του Frank, του ντεμπούτο άλμπουμ της, όταν ήταν μόλις 20 ετών. Το άλμπουμ αργότερα σημείωσε πλατινένιες πωλήσεις και εξασφάλισε στην καλλιτέχνιδα ένα βραβείο Ivor Novello για το καλύτερο σύγχρονο τραγούδι και δύο υποψηφιότητες για το βραβείο BRIT. Ωστόσο, ήδη υπήρχαν ενδείξεις ότι δεν ήταν όλα καλά. Ορισμένα από τα τραγούδια που έγραψε υπονοούσαν προβλήματα με το αλκοόλ και ένα κομμάτι του άλμπουμ με τίτλο «Mr. Magic» συζητούσε την κρυφή της σχέση με τα ναρκωτικά. Περιελάμβανε τους στίχους «Without you I’m misery/blue without my green», αναφερόμενη προφανώς στην κάνναβη. Μετά την επιτυχία του Frank, η Έιμι αγόρασε το πρώτο της σπίτι στη γειτονιά Camden του Λονδίνου, η οποία δεν είναι καθόλου posh. Ήταν τακτική θαμώνας στις τοπικές παμπ, με το ποτό της επιλογής της να είναι το «rickstasy» στο The Hawley Arms. Σε μια βόλτα σε παμπ της περιοχής γνώρισε τον Μπλέικ Φίλντερ-Σίβιλ, έναν βοηθό παραγωγής βίντεο με ιστορικό χρήσης ναρκωτικών. Ερωτεύτηκαν και ξεκίνησαν μια ταραχώδη σχέση που σηματοδότησε ένα σημείο καμπής στη ζωή της Έιμι. Μια σχέση-κόλαση Η χρήση ναρκωτικών ουσιών της βάθαινε κατά την περίοδο αυτή και ο Μπλέικ, όπως αναφέρθηκε σε βρετανικά ταμπλόιντ, παραδέχτηκε ότι εισήγαγε την Έιμι σε κρακ, κοκαΐνη και ηρωίνη. Υπήρχαν επίσης αναφορές ότι ο αυτοτραυματισμός συνεχιζόταν κατά τη διάρκεια της σχέσης και ότι οι δυο τους γίνονταν βίαιοι μεταξύ τους. Αυτό φάνηκε να επιβεβαιώνεται τον Αύγουστο του 2007, όταν οι δύο τους εθεάθησαν δημόσια να φαίνονται ατημέλητοι και αιματοβαμμένοι μετά από έναν υποτιθέμενο καυγά. Την ίδια χρονιά, η Έιμι παραδέχτηκε ότι το αλκοόλ μπορούσε να την κάνει πιο επιθετική. Ωστόσο, η προφανής αστάθεια της σχέσης τους μπορεί να είχε έναν βαθύτερο σκοπό, με την Έιμι να θεωρεί την αστάθεια του διδύμου ως δημιουργική πηγή για τη μουσική της. Όπως είπε η Έιμι σε έναν δημοσιογράφο «ακούγεται τόσο μ@λ@κία να το λέω, αλλά πρέπει να έχω κάποιους πονοκεφάλους για να γράψω». Είναι πιθανό να είχε δίκιο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου κυκλοφόρησε το 2006 το δεύτερο άλμπουμ της, Back to Black, στο οποίο περιγράφει σε μεγάλο βαθμό τη σχέση της με τον Μπλέικ και θέματα όπως η απιστία, ο έρωτας και ο σπαραγμός παράγοντας μερικά από τα πιο αξιομνημόνευτα τραγούδια της, όπως τα «Back to Black», «Me & Mr. Jones» και «Tears Dry On Their Own». Η καθοδική πορεία της ΈιμιΩστόσο, καθώς το μουσικό της αστέρι ανέβαινε, φαίνεται ότι μαζί του ανέβαιναν και οι προσωπικοί της δαίμονες. Ο μάνατζερ της, Νικ Γκόντγουιν, προσπάθησε να την πείσει να πάει σε κέντρο αποτοξίνωσης ήδη από το 2005. Η Έιμι μισούσε την ιδέα και υποστήριζε ότι αυτό θα μείωνε την καριέρα της. Το γεγονός γέννησε το τραγούδι «Rehab», το οποίο έγινε όχι μόνο ένα από τα πιο διάσημα κομμάτια της, αλλά και μια οδυνηρή αντανάκλαση του δικού της καταστροφικού τρόπου ζωής. Στη συνέχεια, το 2006 πέθανε η γιαγιά της, η Σύνθια. Τα τατουάζ της Έιμι ήταν διάσημα, ωστόσο ίσως το πιο γνωστό ήταν αυτό της γιαγιάς της στο δεξί της χέρι. Οι δυο τους είχαν εξαιρετικά στενή σχέση και η οικογένειά της έχει δηλώσει έκτοτε ότι ο θάνατός της αποσταθεροποίησε εντελώς την ήδη ταραγμένη καλλιτέχνιδα. Σε απόλυτη εξάντληση Το 2007 η Έιμι αναγκάστηκε να ακυρώσει μια σειρά από συναυλίες σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο επικαλούμενη κακή υγεία. Η προβληματική προσωπική της ζωή έπαιζε επίσης όλο και περισσότερο στον Τύπο. Η Sun δημοσίευσε εικόνες που υποτίθεται ότι έδειχναν την Γουάινχαουζ να καπνίζει κρακ. Η Έιμι κινήθηκε νομικά εναντίον κορυφαίων παπαράτσι και τους απομάκρυνε από το σπίτι της. Είχε επίσης τα δικά της προβλήματα με το νόμο. Αυτό περιελάμβανε μια σύλληψη στο Μπέργκεν της Νορβηγίας για κατοχή κάνναβης το 2007 και πολλαπλές κατηγορίες για κοινή επίθεση που εκτείνονται σε αρκετά χρόνια. Ως αποτέλεσμα αυτών των νομικών προβλημάτων, δεν μπόρεσε να εμφανιστεί στα Grammy κατά τη διάρκεια της πιθανώς πιο επιτυχημένης βραδιάς της καριέρας της. Παρά το γεγονός ότι κέρδισε πέντε βραβεία, συμπεριλαμβανομένων των βραβείων Record of the Year και Song of the Year, η αίτησή της για βίζα απορρίφθηκε, πράγμα που σήμαινε ότι έπρεπε να εμφανιστεί εξ αποστάσεως μέσω δορυφόρου, ενώ ο σύζυγός της δεν μπορούσε να είναι παρών, καθώς ήταν φυλακισμένος για μια κατηγορία επίθεσης το 2006. Η κλονισμένη υγεία Φυσικά η υγεία της δεν έμεινε ανέγγιχτη από τον τρόπο ζωής της. Αναφέρθηκε γύρω στο 2008 ότι η Έιμι υπέφερε από πνευμονικά προβλήματα που θα μπορούσαν κάλλιστα να οδηγήσουν σε εμφύσημα, καθώς και ακανόνιστους καρδιακούς παλμούς. Πιθανώς ως αποτέλεσμα των προβλημάτων υγείας και του μειωμένου ελέγχου, η τραγουδίστρια έκανε την προσπάθεια να κόψει τα ναρκωτικά γύρω στο 2008. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι πήγε πολλές φορές σε κέντρο αποτοξίνωσης δύο ζητήματα παρέμειναν. Το ένα ήταν ο αλκοολισμός και το άλλο μια διατροφική διαταραχή. Οι τελευταίες ημέρες και ο τραγικός θάνατος της ΈιμιΣε μια εμφάνισή της, τον Μάιο του 2009, σε ένα φεστιβάλ τζαζ στην Αγία Λουκία, η Γουάινχαουζ ήταν ασταθής στη σκηνή και φαινόταν να βαριέται. Μια εμφάνισή της στο Ντουμπάι διακόπηκε μετά από αποδοκιμασίες από το κοινό. Ήταν επίσης περίπου εκείνη την εποχή που ο ταραχώδης γάμος της με τον Μπλέικ κατέληξε σε διαζύγιο, με εκείνον να επικαλείται απιστία. Υπήρχαν ελπίδες για την κυκλοφορία ενός νέου άλμπουμ, ωστόσο δεν υλοποιήθηκαν. Τον Μάρτιο του 2011 έκανε την τελευταία της στούντιο ηχογράφηση, ένα ντουέτο με ένα από τα είδωλά της και είδωλο του πατέρα της, τον Τόνι Μπένετ, ο οποίος έφυγε από τη ζωή στις 21 Ιουλίου του 2023. Η τελευταία εμφάνιση της ήρθε όταν εμφανίστηκε στο Βελιγράδι, αργότερα το ίδιο έτος. Ήταν προγραμματισμένη ως μέρος μιας ευρωπαϊκής περιοδείας επιστροφής με 12 σταθμούς. Δυστυχώς, όταν η τραγουδίστρια εμφανίστηκε μεθυσμένη και δυσκολεύτηκε να ερμηνεύσει, η συναυλία κηρύχθηκε αποτυχημένη. Η γιατρός της, Κριστίνα Ρομέτ, της συνταγογράφησε ένα συγκεκριμένο φάρμακο για να τη βοηθήσει στην απόσυρση από το αλκοόλ και προσπάθησε να πείσει την τραγουδίστρια να δοκιμάσει ψυχολογική θεραπεία. Ωστόσο, εκείνη αρνήθηκε την υποστήριξη ψυχικής υγείας και είχε προβλήματα να παραμείνει καθαρή. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών της, ο σωματοφύλακάς της, Άντριου Μόρις και η γιατρός της παρατήρησαν ότι η Έιμι έπινε ξανά. Λέγεται ότι τα τελευταία λόγια που είπε στη γιατρό της ήταν «δε θέλω να πεθάνω». Το απόγευμα της επόμενης ημέρας, στις 3 μ.μ., ο σωματοφύλακάς της βρήκε τη σταρ χωρίς τις αισθήσεις της. Δύο ασθενοφόρα έφτασαν αργότερα για να επιβεβαιώσουν ότι είχε πεθάνει. (in.gr) Αποθεώθηκαν το βράδυ του Σαββάτου οι Guns N’ Roses, στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, καθώς επί τρεις ολόκληρες ώρες, έπαιζαν ασταμάτητα, σε θερμοκρασίες καύσωνα, δίνοντας ένα εντυπωσιακό, μαραθώνιο σόου, ενώπιον περισσότερων από 40.000 θαυμαστών τους. Τριάντα ολόκληρα χρόνια πέρασαν από την ημέρα τα βασικά μέλη του θρυλικού συγκροτήματος, ο Axl Rose, ο Slash με χαρακτηριστικό ψηλό μαύρο καπέλο του και ο Duff βρέθηκαν μαζί στην Αθήνα για να ξετυλίξουν επί σκηνής τις σημαντικότερες στιγμές της κοινής μουσικής ιστορίας τους. Αν και 60ρηδες πλέον, και με το ήχο να μην είναι πολύ καλός, η χθεσινή τους εμφάνιση ήταν γεμάτη απίστευτη ενέργεια και εντυπωσιακό πάθος. Και εντάξει, ο χρόνος έχει προφανώς αφήσει τα σημάδια του στη φωνή του Axl, διατηρεί ωστόσο όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά ενός μεγάλου, αεικίνητου ροκ σταρ που όταν βρίσκεται στη σκηνή τα δίνει όλα και απογειώνεται, συνεπαίρνοντας το κοινό του. Ακόμα κι αν η θερμοκρασία έχει χτυπήσει κόκκινο και πρέπει να αλλάξει έξι φορές τη μπλούζα του που στάζει ιδρώτα στην κυριολεξία! «Αντέχετε;» ρωτούσε το πολυπληθές κοινό του το οποίο κάλυπτε μια πολύ μεγάλη ηλικιακή γκάμα. Από μικρά παιδιά με τους γονείς τους, εφήβους και 30άρηδες μέχρι 50ρηδες που μεγάλωσαν με τα τραγούδια τους αλλά και ηλικιωμένους φανς τους, που κατέφθασαν στο στάδιο ακόμα και κρατώντας μπαστούνι. Ο τελευταίες αχτίδες του ήλιου φώτιζαν ακόμη τον καυτό αττικό ουρανό όταν, στις 9 ακριβώς, η μπάντα ανέβηκε στη σκηνή εν τω μέσω θερμών χειροκροτημάτων και επευφημιών. «Ευχαριστούμε που ήρθατε με αυτή τη ζέστη. Φαίνεστε κι ακούγεστε υπέροχοι» ήταν οι μοναδικές κουβέντες που είπε ο Axl Rose ο οποίος φαινόταν εξ αρχής αποφασισμένος να μην κλέψει καθόλου χρόνο από τα τραγούδια και να χαρίσει στο ελληνικό κοινό μια μεγάλη και αξέχαστη μουσική βραδιά την οποία θα θυμάται για χρόνια. Και τα κατάφερε, με τη συνδρομή των υπόλοιπων μελών της μπάντας φυσικά, που έδωσαν, όλοι, τον καλύτερό τους εαυτό, από το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό της συναυλίας. Το πρόγραμμα τους περιελάμβανε 27 ολόκληρα τραγούδια, μεγάλης διάρκειας τα περισσότερα. Ξεκίνησαν με το «It’s So Easy», ζέσταναν τις μηχανές με το «Welcome To The Jungle», απογείωσαν την ατμόσφαιρα με το «Sweet Child O’ Mine», συγκίνησαν με το «November Rain» και την εξαιρετική διασκευή τους στο «Knockin’ on Heaven’s Door» του Μπομπ Ντύλαν, ευαισθητοποίησαν με το «Civil War» που συνοδευόταν από τα χρώματα της ουκρανικής σημαίας και μάς αποχαιρέτησαν πανηγυρικά, – με τί άλλο; – με το θρυλικό «Paradise City» οι δυνατές δονήσεις του οποίου σήκωσαν στο πόδι ολόκληρο το στάδιο. Λίγα λεπτά πριν τις 12 τα μεσάνυχτα, ο Axl μάς ζήτησε να τραγουδήσουμε όλοι μαζί το «Happy Birthday» στον Slash, ο οποίος έχει σήμερα τα γενέθλιά του, και μάς ευχαρίστησε συγκινημένος. Λίγο νωρίτερα, είχε επιδοθεί σε ένα εντυπωσιακό σόλο με την κιθάρα του, εντυπωσιάζοντας με την δεξιοτεχνία του και κερδίζοντας ένα δυνατό, παρατεταμένο χειροκρότημα. «Ευχαριστούμε Αθήνα, ευχαριστούμε Ελλάδα» φώναξε ενθουσιασμένος ο Axl κάπου εκεί γύρω στα μεσάνυχτα σφυρίζοντας, με τον δικό του μοναδικό τρόπο, τη λήξη της μεγαλύτερης, σε διάρκεια και προσέλευση, συναυλία του φετινού καλοκαιριού. Ανησυχία για την υγεία του Τζόνι Ντεπ: Λιποθύμησε σε δωμάτιο ξενοδοχείου λίγο πριν βγει στη σκηνή22/7/2023 Η απότομη αναβολή της συναυλίας του στη Βουδαπέστη με τους Hollywood Vampires, τη μπάντα του με τον Άλις Κούπερ προκάλεσε ερωτηματικά και ανησυχία για την υγεία του Τζόνι Ντεπ. Λίγο πριν βγει στη σκηνή, ο Χολιγουντιανός σταρ λιποθύμησε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του και χρειάστηκε να έρθει γιατρός. Ο Ντεπ δεν μπόρεσε καν να φτάσει στη σκηνή. Η αρένα ήταν γεμάτη από ανυπόμονους θαυμαστές, μερικοί από τους οποίους ταξίδεψαν εκατοντάδες χιλιόμετρα για να δουν τη συναυλία. Ένας ταξιθέτης αποκάλυψε: «Όλα ήταν έτοιμα, η σκηνή ήταν στημένη, το backstage crew ήταν έτοιμο για το πάρτι. Κανείς δεν πίστευε ότι θα μπορούσε να υπάρξει κάποιο πρόβλημα, ειδικά καθώς τα μέλη του συγκροτήματος είχαν κάνει το στήσιμο του ήχου που είχε προγραμματιστεί για το απόγευμα». Η είδηση κάνει τον γύρο του διαδικτύου, χωρίς καμία παραπάνω λεπτομέρεια να έχει γίνει γνωστή για το τι ακριβώς συνέβη στον ηθοποιό. Η Λατίνα σταρ είχε μόλις τελειώσει την προπόνησή της Μια διαφορετική της εικόνα μάς χάρισε η Λατίνα σταρ, Τζένιφερ Λόπεζ αμέσως μόλις εξήλθε από το γυμναστήριο όπου προπονείται. Η ίδια όπως βλέπουμε σε βίντεο που κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο, ζητάει από παπαράτσι που την φωτογραφίζουν να φύγουν και δεν διστάζει να τους βρίσει. Νωρίτερα τη βλέπουμε να προσπαθεί να μπει στον χώρο και να περιμένει να της ανοίξουν. Μετά την προπόνηση, η σταρ φάνηκε να βγαίνει από το γυμναστήριο κακοδιάθετη και ξέσπασε σε έναν από τους παπαράτσι πριν ανέβει σε ένα SUV που την περίμενε για να αποχωρήσει. «Φύγετε. Άντε γα…Αντίο» είπε στους ρεπόρτερ η JLo και έφυγε. Η κακή στιγμή της ηθοποιού καταγράφηκε από ένα κινητό τηλέφωνο και το κλιπ κάνει ήδη τον γύρο του διαδικτύου. Δείτε το σχετικό βίντεο: Άννα Βίσση: «Μην με αφήσετε να πεθάνω» – Η αγαπημένη τραγουδίστρια συγκίνησε τους θαυμαστές της13/7/2023
Όλα όσα είπε η Άννα Βίσση στη μεγάλη συναυλία για τα 50 χρόνια καριέρας της!
Την αποθέωση, όμοια με αυτή που ταιριάζει στην σπουδαία πορεία της, γνώρισε η Άννα Βίσση, μαζί με τον Νίκο Καρβέλα, στο κατάμεστο Θέατρο Πέτρας, το βράδυ της Τετάρτης 12 Ιουλίου. Το θέατρο γέμισε από κόσμο και η Άννα Βίσση μίλησε στους θαυμαστές της για την καριέρα της μέχρι σήμερα, ενώ τόνισε ότι δεν θα σταματήσει το τραγούδι μέχρι να πεθάνει, ζητώντας από τους θαυμαστές της «Μην με αφήσετε να πεθάνω». «Μην με αφήσετε να πεθάνω»«Έχω αποφασίσει με εσάς να μην λέω ‘ευχαριστώ’, όσες φορές το λέω μου λέτε ‘εμείς ευχαριστούμε’. Όταν σας λέω ‘είναι τιμή μου’, μου απαντάτε ‘εμάς είναι τιμή μας’» είπε η αγαπημένη τραγουδίστρια. «Είναι ήδη 50 χρόνια που τραγουδάω και δεν ξέρω για πόσα ακόμα θα τραγουδάω, ούτε με ενδιαφέρει. Ψέματα λέω θα σκάσω, θα πεθάνω αν δεν μπορώ να τραγουδάω. Οπότε μην με αφήσετε να πεθάνω. Βαριές κουβέντες κι όμως τις λέω με κάποιο χιούμορ, γιατί έτσι παίρνω και τη ζωή μου» συμπλήρωσε η Άννα Βίσση και καταχειροκροτήθηκε από το ασφυκτικά γεμάτο Θέατρο Πέτρας. (in.gr) Πολύ δύσκολες στιγμές για τη διάσημη τραγουδίστρια με τα σοβαρά προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει τον τελευταίο καιρό. Θλίψη έχει προκαλέσει η είδηση ότι η Celine Dion πάσχει από το σύνδρομο της δυσκαμψίας. Η διάσημη τραγουδίστρια από τον περασμένο Δεκέμβριο παραμένει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας ενώ στο πλευρό της βρίσκεται η οικογένεια της. Πρόσφατα η αδερφή της Κλοντέτ Ντιόν εμφανίστηκε στην τηλεοπτική εκπομπή «Bonsoir Bonsoir» του Καναδά και δήλωσε ότι η Σελίν Ντιόν βρίσκεται σε «αποφασιστική κατάσταση» και «εργάζεται σκληρά» για να διαχειριστεί τα συμπτώματά της. «Όλοι κάνουμε το σταυρό μας και εκτιμώ την ανησυχία του κόσμου» δήλωσε η Κλοντέτ στον παρουσιαστή Jean-Philippe Wauthier. «Δουλεύει σκληρά και είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρουμε» πρόσθεσε. Η Κλοντέτ θυμήθηκε επίσης μια συναισθηματική συζήτηση που είχε με την Σελίν, κατά τη διάρκεια της οποίας είπε στην αδερφή της: «Αυτό δεν μπορεί να είναι δυνατόν. Ο παράδεισος έκανε λάθος» με την Σελίν να της απαντά: «Θα με κάνεις να κλάψω». Η διάψευση δημοσιεύματος Σε άλλη της συνέντευξη στην εφημερίδα Le Journal de Montreal, η Κλοντέτ Ντιόν θέλησε να διαψεύσει ένα δημοσίευμα. Συγκεκριμένα, το γαλλικό περιοδικό Voici ανέφερε πρόσφατα πως η τραγουδίστρια αναζητούσε απεγνωσμένα θεραπεία για τους μυϊκούς σπασμούς που την ταλαιπωρούν. Σύμφωνα μάλιστα, με το περιοδικό, η Σελίν πήρε την απόφαση να μετακομίσει πίσω στον Καναδά, στο Brébeuf στα Laurentians, με την ελπίδα να βρει λύση στην ασθένειά της. Ωστόσο, η αδερφή της, έσπευσε να διαψεύσει αυτές τις φήμες, δηλώνοντας ξεκάθαρα πως είναι ψευδείς και πως το μόνο που έκαναν ήταν να δώσουν ψεύτικες ελπίδες στην οικογένεια και τους θαυμαστές της Σελίν. «Σταματήστε να προσπαθείτε να μας κοροϊδέψετε. Μην λέτε πράγματα που δεν ισχύουν. Την αγαπάμε αρκετά για να μπορούμε να καταλάβουμε και να την αφήσουμε ήσυχη. Αυτή είναι η αληθινή αγάπη».
«Ξέρω μόνο ότι η ασφάλεια την έσπρωξε. Δεν ξέρω με πόση δύναμη όμως, αλλά η ασφάλεια την απομάκρυνε», τονίζει ο αθλητής.
Στο επίκεντρο της δημοσιότητας βρίσκεται τις τελευταίες ώρες ο Βικτόρ Γουεμπανιαμά. Λίγο πριν το ντεμπούτο του στο ΝΒΑ, ο αθλητής ενεπλάκη σε περιστατικό με την Μπρίτνεϊ Σπίαρς, σε εστιατόριο στο Λας Βέγκας. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η διάσημη τραγουδίστρια πήγε να βγάλει φωτογραφία μαζί του και μέλος της ασφάλειας των Σπερς, ο Ντέιμιαν Σμιθ, φέρεται να της έριξε χαστούκι για να την απομακρύνει. «Με άρπαξε από πίσω» Ο Γουεμπανιαμά μιλώντας στο ESPN έδωσε τη δική του εκδοχή για όσα έγιναν στο εστιατόριο. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Σπίαρς τον άρπαξε από πίσω και εκείνος δεν αντιλήφθηκε ποια ήταν. «Είδα τα νέα σήμερα το πρωί. Ξύπνησα μετά από κάποια τηλεφωνήματα. Περπατούσα μαζί με την ασφάλεια των Σπερς και μπαίναμε σε ένα εστιατόριο. Υπήρχε ένας διάδρομος και κάποιοι φώναζαν το όνομά μου. Δεν είδα τι έγινε, γιατί περπατούσα μπροστά και μου είχαν πει να μην σταματήσω, αλλά κάποιος με άρπαξε από πίσω, δεν με ακούμπησε στον ώμο, με τράβηξε από πίσω. Ξέρω μόνο ότι η ασφάλεια την έσπρωξε. Δεν ξέρω με πόση δύναμη όμως, αλλά η ασφάλεια την απομάκρυνε», είπε αρχικά. Και πρόσθεσε: «Δεν σταμάτησα για να κοιτάξω. Συνέχισα να προχωράω και μπήκα μέσα για να απολαύσω το δείπνο μου. Για κάποιες ώρες δεν ήξερα ότι το άτομο που με τράβηξε ήταν η Μπρίτνεϊ Σπίαρς. Όταν γύρισα στο ξενοδοχείο έμαθα ότι ήταν αυτή και λέω κάποιος μου κάνει πλάκα. Αλλά δεν είδα ποτέ το πρόσωπό της, γιατί συνέχισα να περπατάω». «Τον χτύπησα στον ώμο» Από την μεριά της, η Μπρίτνεϊ Σπίαρς ισχυρίζεται ότι δεν τον άρπαξε αλλά τον χτύπησε στον ώμο και απαιτεί να της ζητήσει συγγνώμη. Σε αναρτήσεις της στο Instagram έγραψε: «Είχε πολύ φασαρία, οπότε τον χτύπησα στον ώμο για να προκαλέσω την προσοχή του. Δίαβασα τη δήλωσή του ότι τον «άρπαξα από πίσω» αλλά εγώ απλά τον χτύπησα στον ώμο. Η ομάδα ασφαλείας του με χτύπησε στο πρόσωπο μπροστά στον κόσμο. Σχεδόν με έριξαν κάτω και τα γυαλιά μου έπεσαν από το πρόσωπο. Περιμένω ακόμα μια δημόσια συγγνώμη από τον μπασκετμπολίστα, τους άνδρες ασφαλείας και την ομάδα. Ελπίζω ότι θα το κάνουν». Τι συνέβη στο εστιατόριο Η Μπρίντεϊ Σπίαρς, σύμφωνα με δημοσιεύματα, δέχτηκε χαστούκι από την ασφάλεια του ανερχόμενου αστεριού του NBA, Βίκτορ Γουεμπανιάμα, όταν εκείνη πήγε να βγάλει φωτογραφία μαζί του. Το περιστατικό έλαβε χώρα σε εστιατόριο στο Λας Βέγκας, όπου η Μπρίτνεϊ Σπίαρς γευμάτιζε με τον σύζυγο της. Σύμφωνα με το «TMZ», μόλις η 41χρονη τραγουδίστρια αντιλήφθηκε την παρουσία του Γάλλου καλαθοσφαιριστή κατευθύνθηκε προς το μέρος του για να φωτογραφηθούν μαζί. Τότε μέλος της ασφάλειας της ομάδας, ο Ντέιμιαν Σμιθ, φέρεται να της έριξε χαστούκι για να την απομακρύνει. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πέσει κάτω. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, της έπεσαν τα γυαλιά από την απότομη πτώση, ενώ φάνηκε να είναι ταραγμένη. Εν συνεχεία, επέστρεψε στο τραπέζι της. Μάλιστα, ρεπορτάζ του ΤΜΖ, επικαλείται αυτόπτη μάρτυρα, ο οποίος λέει ότι η ποπ σταρ έγινε έξαλλη. Σύμφωνα με την περιγραφή του, μετά το χαστούκι στη Σπίαρς ο Γουεμπανιαμά κατευθύνθηκε προς το εστιατόριο του ξενοδοχείου και η ποπ σταρ φώναζε πάλι με βρετανική προφορά: «Αυτή είναι η γαμ… η Αμερική». Τοπικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι η αστυνομία διεξάγει ποινική έρευνα και ότι η υπόθεση «θα σταλεί πιθανότατα στον εισαγγελέα για εξέταση». Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η Σπίαρς απευθύνθηκε στην αστυνομία, κάνοντας αναφορά για ξυλοδαρμό, χωρίς ωστόσο, να επιβεβαιώνεται τίποτα από την πλευρά της.
Αδύναμη και κουρασμένη παραμένει η «βασίλισσα της ποπ», που αναρρώνει στο σπίτι της. Νέες λεπτομέρειες έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη σοβαρή βακτηριακή λοίμωξη που οδήγησε την Μαντόνα σε μονάδα εντατικής θεραπείας σε νοσοκομείο της Νέας Υόρκης. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Radar Online, όταν η 64χρονη τραγουδίστρια βρέθηκε αναίσθητη στο σπίτι της στις 24 Ιουνίου της χορηγήθηκε με ένεση το φάρμακο Narcan, το οποίο χρησιμοποιείται και για περιστατικά υπερβολικής χρήσης ναρκωτικών. Το ίδιο φάρμακο χρησιμοποιείται και για την αντιμετώπιση του σηπτικού σοκ, μιας απειλητικής για τη ζωή κατάστασης που εμφανίζεται όταν η αρτηριακή πίεση πέφτει σε επικίνδυνα χαμηλά επίπεδα, όπως στην περίπτωση της «βασίλισσας της ποπ», σημειώνει το δημοσίευμα και ξεκαθαρίζει ότι «δεν υπάρχει τίποτα απολύτως που να υποδηλώνει ότι η Μαντόνα χρειαζόταν το NARCAN για τις αρνητικές συνέπειες οποιασδήποτε χρήσης ναρκωτικών». Αδύναμη και κουρασμένη Η Μαντόνα μπορεί πλέον να έχει επιστρέψει στο σπίτι της, ωστόσο η κατάσταση της υγείας της παραμένει επιβαρυμένη. Σύμφωνα με δημοσίευμα του ΤΜΖ, η 64χρονη τραγουδίστρια δεν αναρρώνει τόσο γρήγορα όσο αναμενόταν. Πηγές που επικαλείται η ιστοσελίδα, αποκάλυψαν ότι η Μαντόνα «είναι ακόμα αδύναμη και πολύ κουρασμένη με αποτέλεσμα να περνάει αρκετές ώρες στο κρεβάτι». Σημειώνεται ότι η σοβαρότητα της βακτηριακής λοίμωξης που υπέστη οδήγησε στην αναβολή της πολυαναμενόμενης περιοδείας της, με τίτλο «Celebration», η οποία αρχικά είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει από το Βανκούβερ στις 15 Ιουλίου. «Η Μαντόνα δεν έχει συζητήσει με κανένα άτομο του στενού περιβάλλοντός της για την περιοδεία, καθώς ακόμα αναρρώνει», αναφέρει επίσης το TMZ. Οι Beatles πέρασαν ένα μεγάλο μέρος της δεκαετίας του '60 ως ευτυχισμένοι, παντρεμένοι και «αποκαταστημένοι» άνδρες. Μετά τη διάλυση του συγκροτήματος, τα πράγματα επιδεινώθηκαν γρήγορα μεταξύ του Τζορτζ και του Ρίνγκο. Μια μεγάλη δόση δράματος συνδυασμένη με το κλασικό ροκ της ύστερης περιόδου των Beatles μπορεί να δημιουργήσει μια ωραία ιστορία. Τι συνέβη μεταξύ των μελών του συγκροτήματος; Από καβγάδες μέχρι απιστία. Μια τέτοια στιγμή ήταν όταν ο Τζορτζ Χάρισον κοιμήθηκε με τη σύζυγο του Ρίνγκ Σταρ, Μορίν Στάρκι Τίγκρετ. Οι Beatles είχαν ως επί το πλείστον αποφύγει τα δράματα που αφορούσαν γυναίκεςΠριν οι Beatles διαλυθούν, υπήρξαν παρ’ ολίγον καυγάδες μεταξύ του Τζον Λένον και του Πολ ΜακΚάρτνεϊ και μια συμπλοκή μεταξύ του Τζορτζ Χάρισον και του Τζον Λένον. Μέχρι το 1969, ο Τζορτζ εγκατέλειψε το συγκρότημα κατά τη διάρκεια των προβών του Let It Be, ο Τζον δήλωσε ότι θα έφευγε οριστικά και ο Πολ έπεσε σε βαθιά κατάθλιψη. Οι σύντροφοι του συγκροτήματος είχαν στα χέρια τους αρκετό δράμα για να γεμίσουν εκατοντάδες βιβλία και οι συγγραφείς ασχολούνται από τότε φανατικά με τις ιστορίες του συγκροτήματος πέρα από τη μουσική τους. Ωστόσο, πριν από την άφιξη της Γιόκο Όνο στη σκηνή το ’68, το συγκρότημα απέφευγε ως επί το πλείστον τα δράματα που αφορούσαν γυναίκες. Ο Τοζν ήταν παντρεμένος με την πρώτη του σύζυγο Σύνθια, ο Ρίνγκο είχε παντρευτεί την πρώτη του σύζυγο Μορίν, το 1965, και ο Τζορτζ είχε δεθεί με τα δεσμά του γάμου με το μοντέλο Πάτι Μπόιντ, το 1966. Οικογενειακό σκηνικό Οι σύζυγοι των τριών Beatles έγιναν φίλοι και πήγαιναν ακόμη και διακοπές μαζί. Ήταν μια αξιοσημείωτα ειρηνική, οικογενειακή κατάσταση εικοσάρηδων –μελών του πιο διάσημου συγκροτήματος του κόσμου. Αλλά αυτό άλλαξε μετά τη διάλυση των «Υπέροχων Τεσσάρων» – όταν ο Τζορτζ δημιούργησε σχέση με τη σύζυγο του Ρίνγκο. Η σχέση του Τζορτζ Χάρισον με τη σύζυγο του Ρίνγκο, Μορίν, ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ’70 Σε ένα βιβλίο για την εποχή, η Πάτι Μπόιντ, που ήταν παντρεμένη με τον Τζορτζ Χάρισον, περιέγραψε πώς η σχέση του ζευγαριού διαλύθηκε καθώς οι εντάσεις μεταξύ των Beatles αυξάνονταν. Η Πάτι σημείωσε πως ο Τζορτζ έγινε εξωφρενικά άπιστος εκείνη την περίοδο. Μέχρι το 1973, ο Τζορτζ είχε χάσει τον δρόμο του και κυνήγησε τη σύζυγο του Ρίνγκο, Μορίν. Ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Montreal Gazette περιέγραφε διάφορες περίεργες καταστάσεις. Ξεκίνησε με τον Τζορτζ να εξομολογείται την αγάπη του για τη Μορίν μπροστά στον Ρίνγκο και τις δύο γυναίκες. Μετά από αυτό το γεγονός, η Πάτι λέγεται ότι βρήκε τον Τζορτζ και τη Μορίν στο κρεβάτι μαζί. Ωστόσο, ο Ρίνγκ Σταρ και η Μορίν αντιμετώπιζαν προβλήματα εδώ και αρκετό καιρό. Για όλα φταίει η «ροκενρόλα» Αν και η Πάτι δεν επιβεβαίωσε αυτό το περιστατικό, δήλωσε στον ιστότοπο Starts at 60 ότι είχε παρατηρήσει νυχτερινές επισκέψεις από τη Μορίν – την οποία η Πάτι θεωρούσε φίλη για το μεγαλύτερο μέρος της δεκαετίας. Η Πάτι περιέγραψε τις διανυκτερεύσεις της Μορίν στο σπίτι της και του Τζορτζ. Η φήμη των Beatles τους ανάγκασε να περιφρουρήσουν την κοινωνική τους ζωή και οι φίλοι του συγκροτήματος και, φυσικά, οι γυναίκες τους έγιναν σαν οικογένεια. Έτσι, δεν θα ήταν παράξενο για τον έναν ή τον άλλον να εμφανιστεί αργά στο σπίτι κάποιου. Ωστόσο, η Πάτι παρατήρησε μια αλλαγή όταν η Μορίν άρχισε να διανυκτερεύει. «Αντιλήφθηκα τη σχέση όταν εμφανιζόταν τα μεσάνυχτα και εξακολουθούσε να είναι εκεί την επόμενη μέρα¬ δήλωσε η Μπόιντ στο Starts at 60. «Πρέπει να ήμουν πολύ ηλίθια για να μην το προσέξω. Ήταν προς το τέλος του γάμου μας». Τέλος οικογενειακής κατάστασης Λίγο αργότερα, η Πάτι εγκατέλειψε τον Τζορτζ και τα έφτιαξε με τον Έρικ Κλάπτον, ο οποίος ήταν ερωτευμένος μαζί της εδώ και χρόνια. Έγραψε γι’ αυτήν το «Layla» το 1971. Παντρεύτηκαν το 1979. Ούτε ο γάμος του Ρίνγκο και της Μορίν κράτησε πολύ περισσότερο. Μέχρι το 1975, αφού ο Ρίνγκο είχε εμπλακεί σε πολυάριθμες σχέσεις και είχε αναπτύξει πρόβλημα αλκοολισμού, οι δυο τους οριστικοποίησαν το διαζύγιό τους. Όπως όλα δείχνουν, οι γάμοι και τα διαζύγια ήταν συνηθισμένο φαινόμενο για τα συγκροτήματα του rock ‘n’ roll τη δεκαετία του ’70. Αλλά οι περισσότεροι θα συμφωνούσαν ότι η κίνηση του Τζορτζ προς τη γυναίκα του παλιού του φίλου και συμπαίκτη του στο συγκρότημα ήταν φάουλ. Δείτε το στόρι σε βίντεο Anitta: Για διακοπές στη Μύκονο η Βραζιλιάνα σταρ – Οι φωτογραφίες με μπικίνι που «ανάβουν» φωτιές2/7/2023 Η κάμερα την εντόπισε να λικνίζεται στον ρυθμό της μουσικής και να τρώει σούσι. Την τιμητική της έχει και φέτος η Μύκονος, αφού διασημότητες από όλον τον κόσμο την επιλέγουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Μία από τις σταρ που βρίσκονται αυτές τις μέρες στο νησί των ανέμων και τραβά πάνω της όλα τα βλέμματα είναι η Annita. Η 30χρονη ερμηνεύτρια, η οποία τραγούδησε στο σόου που προηγήθηκε του φετινού τελικού του Champions League, ανάμεσα στην Μάντσεστερ Σίτι και την Ίντερ στην Κωνσταντινούπολη, τήρησε την υπόσχεση που είχε δώσει ότι θα επισκεφθεί τη χώρα μας. Έτσι λοιπόν, επέλεξε τη Μύκονο για να απολαύσει τον ήλιο και τη θάλασσα. Η ποπ σταρ φορά μικροσκοπικό κόκκινο μπικίνι που αφήνει ελάχιστα στη φαντασία και οι άντρες στο beach bar που διασκεδάζει παραληρούν. Η κάμερα την εντόπισε να λικνίζεται στον ρυθμό της μουσικής και να τρώει σούσι. Ποια είναι η Anitta; Γεννήθηκε στο Ρίο Ντε Τζανέϊρο και ξεκίνησε την καριέρα της το 2010. Είναι τραγουδίστρια, συνθέτης, ηθοποιός, χορεύτρια, business woman και παρουσιάστρια της τηλεόρασης. Η ίδια δηλώνει ότι οι πιο σημαντικές επιρροές της είναι από τις Mariah Carey, Beyoncé, Shakira και Rihanna. Η μουσική της κινείται στον χώρο της latin pop με στοιχεία από R&B, electropop, EDM, reggae και reggaeton. Το πρώτο της χιτ σινγκλ ήταν το “Meiga e Abusada”, που έβγαλε το 2012 με ένα βίντεο κλιπ γυρισμένο στο Las Vegas. Έχει συνεργαστεί με την Madonna, την Rita Ora, τον Luis Fonsi, τους Black Eyed Peas και άλλους. Η Anitta έχει αποσπάσει πολλές υποψηφιότητες για latin μουσικά βραβεία και πέντε MTV Europe Music Awards. Σύμφωνα με το περιοδικό Billboard, είναι μία από τις πλέον influential διασημότητες παγκοσμίως στα social media. Μόνο στο Instagram διατηρεί πάνω από 64 εκατομμύρια followers! (in.gr) Οι φωτογραφίες «μιλούν» από μόνες τους Η βασίλισσα της ποπ τρόμαξε τους θαυμαστές της την περασμένη εβδομάδα, αφού μια σοβαρή βακτηριακή λοίμωξη την έβαλε στην εντατική. Τώρα η 64χρονη Μαντόνα που πρόκειται να ξεκινήσει από τις 15 Ιουλίου την παγκόσμια 6μηνη περιοδεία της «Celebration» αναρρώνει στο σπίτι της στην Νέα Υόρκη έχοντας στο πλάι της τα παιδιά της. Φίλοι της τραγουδίστριας μιλώντας στη Sun αποκάλυψαν πως έσπρωξε τον εαυτό της στα άκρα για να ανταγωνιστεί νεότερες τραγουδίστριες όπως η Taylor Swift. «Η αντίστροφη μέτρηση είχε αρχίσει για τα καλά. Η Μαντόνα είχε ποντάρει τα πάντα στην περιοδεία της» σημείωσε άτομο του περιβάλλοντός της, ζητώντας να διατηρηθεί η ανωνυμία του. «Δούλευε υπερωρίες, ξεκάθαρα εξαντλήθηκε και οι άνθρωποι γύρω της της υπενθύμιζαν ευγενικά ότι δεν είναι πια 45 ετών, πόσο μάλλον 25» συμπλήρωσε και είπε πως πίεζε συνεχώς τον εαυτό της. Ένας άλλος φίλος δήλωσε πως φοβόταν ότι θα μπορούσε να είχε καταλήξει σαν τον Μάικλ Τζάκσον, ο οποίος πέθανε πριν από την περιοδεία του «This Is It» το 2009. «Πολλοί από εμάς αισθανόμαστε ότι τα συνεχή σχόλια για την ηλικία της, την πίεζαν να αγωνίζεται, οπότε είμαστε ανακουφισμένοι που αναγκάστηκε να πάρει ένα διάλειμμα και να βάλει την υγεία της πάνω απ’ όλα. Ο κόσμος ανησυχούσε πραγματικά γι’ αυτήν» ανέφερε πηγή. «Κανείς δεν θα το έλεγε φωναχτά, αλλά υπήρχαν ανησυχίες για μια άλλη περίπτωση ανάλογη με τον Μάικλ Τζάκσον, αν δεν επιβραδύνει λίγο. Όλοι έβλεπαν ότι κάτι τέτοιο θα συνέβαινε λόγω του έντονου προγράμματός της, αλλά μόνο λίγοι ήταν αρκετά γενναίοι για να της πουν ότι ανησυχούσαν» προσέθεσε η ίδια πηγή. Η παραπάνω παραδοχή έρχεται μόλις μία ημέρα αφότου ένας φίλος της σούπερ σταρ δήλωσε στο Page Six ότι η Μαντόνα πίεζε τον εαυτό της σε μια προσπάθεια να συμβαδίσει με τους χορευτές της, οι οποίοι είναι αρκετά νεότεροί της. Η τραγουδίστρια εργαζόταν 12 ώρες το 24ωρο για την προετοιμασία της περιοδείας, την εβδομάδα πριν από την εισαγωγή της στο νοσοκομείο. Σημειώνεται πως μετά την ολιγοήμερη νοσηλεία της, η Μαντόνα πήρε εξιτήριο και επέστρεψε στο σπίτι της όπου αναρρώνει. |
APXEIO
December 2024
Click to set custom HTML
|