Η χθεσινοβραδινή πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν σειράς «Westworld» στο HBO ήταν το μεγάλο τηλεοπτικό γεγονός της εβδομάδας (για να μην πούμε του μήνα, ή ακόμη και της άνοιξης). Το φινάλε της πρώτης σεζόν είχε αφήσει 3,75 εκατ. θεατές άφωνους με την ανατροπή του (κι ας την είχαν προβλέψει αρκετά πιο νωρίς οι θεωρίες των φαν) και η υποδοχή των νέων επεισοδίων θα δείξει αν το HBO βρήκε τη σειρά που θα πιάσει τα μεγέθη του επίσης δικού του «Game of Thones».
Και όταν μιλάμε για σειρές τέτοιου μεγέθους, ανάλογα είναι και τα ποσά που παίζονται στο κομμάτι της διαφήμισης, όπου τίποτα δεν αφήνεται στην τύχη. Η Viant Technology πραγματοποίησε μια έρευνα για το προφίλ των θεατών του «Westworld» σε σύγκριση με εκείνους του «Game of Thrones» στις ΗΠΑ. Από την έρευνα αυτή, το Forbes σταχυολόγησε τα στοιχεία που παραθέτουμε στη συνέχεια. Αν σας φανούν παράξενα ως επιλογές για δημιουργία προφίλ, μην ξεχνάτε ότι απευθύνονται σε διαφημιστές. * Αν και το «Westworld» ως σειρά κινείται στο χώρο του sci-fi και διαθέτει εντυπωσιακή τεχνολογία, οι θεατές του ακολουθούν λιγότερο τις τεχνολογικές τάσεις σε σχέση με εκείνους του «Game of Thrones». Για παράδειγμα, οι δεύτεροι είναι 10% πιο πιθανό να αποκτούν τα νέα γκάτζετ. * Οι θεατές του «Game of Thrones» είναι 11% πιο πιθανό να παίζουν παιχνίδια πάλης στην παιχνιδομηχανή τους, ενώ δείχουν να προτιμούν περισσότερο και τα παιχνίδια στρατηγικής. * Οι θεατές του «Westworld» είναι 7% πιο πιθανό να παρακολουθήσουν μια πολιτική συγκέντρωση, ομιλία ή διαμαρτυρία, και να γράψουν ή να τηλεφωνήσουν σε κάποιον πολιτικό. * Και οι δύο πλευρές έχουν τις ίδιες πιθανότητες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους online. * Οι θεατές του «Westworld» είναι 3% πιθανότερο να αγοράσουν καφέ στα Starbucks. * Αν και δεν υπάρχει κάποια λογική εξήγηση, οι φίλοι του «Westworld» επιλέγουν μπύρα Coors και Coors light, ενώ εκείνοι του «Game of Thrones» προτιμούν τη Bud.
0 Comments
Leave a Reply. |
ARXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|