Αναμφισβήτητα η Jennifer Lopez και ο Ben Affleck είναι το πιο hot ζευγάρι αυτή τη στιγμή στο Hollywood. Kάθε τους εμφάνιση γίνεται viral και δεν χορταίνουμε να τους βλέπουμε μαζί.
0 Comments
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τρίτης στο Royal Albert Hall του Λονδίνου, η παγκόσμια πρεμιέρα της νέας ταινίας του James Bond, «No Time to Die», με πρωταγωνιστή τον Daniel Craig.
Πού κατέληξαν τα 8.000 ευρώ που βρέθηκαν στο παντελόνι του τράπερ – Αιτία διαμάχης των συγγενών τα χρήματα
Έγινε γνωστός μέσα από το «Λόγω Τιμής», ενώ έχει πρωταγωνιστήσει σε δεκάδες άλλες σειρές και θεατρικές παραστάσεις. Ο λόγος για τον Άλκη Κούρκουλο, ο οποίος σήμερα δε θυμίζει σε τίποτα τον ηθοποιό που γνωρίζαμε. Με μακρύ μαλλί και μούσια ο αγαπημένος ηθοποιός έχει λανσάρει… ένα πολύ διαφορετικό στυλ από αυτό που τον είχαμε συνηθίσει. Η επιτυχημένη καριέρα και η οικονομική καταστροφή του Άλκη Κούρκουλου Εργάστηκε για κάποιο διάστημα ως βοηθός σκηνοθέτη και ηχολήπτης. Το 1985 έκανε το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο, στην ταινία του Μανούσου Μανουσάκη Η Σκιάχτρα, παίζοντας έναν νεαρό που ερωτεύεται μια νεράιδα. Ακολούθησε το 1987 η πρώτη εμφάνιση στην τηλεόραση στο Παραμύθι χωρίς όνομα του Μανουσάκη και πάλι στην ΕΤ1. Το 1989 εμφανίζεται στο θέατρο με το έργο Γεια Σου, του Μπέρναρντ Σλέιντ. Πολύ γνωστός έγινε από την ταινία του Γιώργου Τσεμπερόπουλου Άντε Γεια το 1990 και εντάχθηκε στη λίστα με τους ταχύτατα ανερχόμενους ζεν πρεμιέ. Ακολούθησαν οι μεγάλες του επιτυχίες μέσα από τη συχνότητα του Mega Channel Αναστασία (1993) και Λόγω Τιμής (1996). Έπειτα πρωταγωνίστησε στο Κρεσέντο στο Star (2000) και στο Ξέχασε Με στον Alpha (2004). Στον κινηματογράφο έπαιξε στις ταινίες Προς την ελευθερία (1996), Black Out (1998), Το φως που σβήνει (2000), Poker Face (2012), Τέλειοι Ξένοι (2016) Η θεατρική του καριέρα συνεχίστηκε με συμμετοχές σε κεντρικά και περιφερειακά θέατρα. Μετά το Γεια Σου (1989) ακολούθησαν Διπλή Απιστία (1991), το Ημερολόγιο της Άννας Φράνκ (1992), το Φιντανάκι (1995), Ο θάνατος του εμποράκου (2002), Fool for love (2010), Πρόβα Νυφικού (2013), Μυστικοί Αρραβώνες (2014), Φιλουμένα (2015), Ταρτούφος (2016), Μαντάμ Σουσού (2017), Art (2018). Δραστηριοποιήθηκε και ως παραγωγός για ένα διάστημα στο θέατρο ΚΑΠΠΑ, γεγονός που όπως έχει δηλώσει τον κατέστρεψε οικονομικά. Έχει δανείσει τη φωνή του στο Σερίφη Γούντι, στη μεταγλώττιση της αμερικανικής σειράς ταινιών Toy Story. Ο ίδιος, όπως έχει πει σε συνέντευξή του, θέλει να περνά καλά στις παραγωγές που συμμετέχει για αυτό άλλωστε έχει απορρίψει κάποιες επαγγελματικές προτάσεις, καθώς αισθανόταν πως δεν θα ικανοποιούνταν. Δεν υπήρξε ποτέ καριερίστας. Στην παράσταση για τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση δεν συμμετείχε ο Πέτρος Φιλιππίδης.
Η προβολή της ταινίας, στην οποία τον διάσημο κατάσκοπο υποδύεται για τελευταία φορά ο Ντάνιελ Κρεγκ, αναβλήθηκε τουλάχιστον τρεις φορές
«Είμαι “κλινικά αριστερός”, εμπνέομαι από τον Αλέξη Τσίπρα και συμπαθώ τον Κώστα Καραμανλή».
Φως στα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος που είχε σαν αποτέλεσμα να χάσει την ζωή του ο Mad Clip στις 2 Σεπτεμβρίου, επιχειρεί να ρίξει το πόρισμα του πραγματογνώμονα της οικογένειας του τράπερ
Ο Βασίλης Καρράς έκανε guest στο πρώτο live του «Just the 2 of Us» το βράδυ του Σαββάτου και ξεσήκωσε τους τηλεθεατές, με τη μοναδική ερμηνεία του σε παλιές και καινούργιες επιτυχίες του.
Ο Πρίγκιπας Αλβέρτος του Μονακό χορεύει με την Ελληνίδα σούπερ σταρ Άννα Βίσση στη συναυλία της στο Μόντε Κάρλο
Πέθανε σε ηλικία 72 ετών ο Richard Buckley, σύζυγος του διάσημου σχεδιαστή μόδας Tom Ford.
Στην πρώτη της εμφάνιση στο Ηρώδειο, σε μια παράσταση βασισμένη σε αδημοσίευτα κείμενα και επιστολές της Μαρίας Κάλλας, η Ιταλίδα σταρ «κατέκτησε» το αθηναϊκό θεατρόφιλο κοινό
Ο Πέτρος Φιλιππίδης και ο Δημήτρης Λιγνάδης βρίσκονται στις φυλακές της Τρίπολης και στο Πρωινό μετέφεραν κάποιες λεπτομέρειες από την καθημερινότητά τους.
«Έχω πληγωθεί από αυτόν, δεν κοιτάζω πίσω...» Στις καλές αλλά και στις κακές στιγμές που έζησε με τον Τομ Κρουζ, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων η Νικόλ Κίντμαν σε πρόσφατη συνέντευξη. Η 54χρονη ηθοποιός μιλώντας στο Harper’s Bazaar έκανε μία αναδρομή στο παρελθόν και αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες για την σχέση της με τον Τομ Κρουζ. Η ίδια έχει υιοθετήσει με τον ηθοποιό δύο παιδιά.Η ηθοποιός μίλησε για τον αρραβώνα τους από το 1990 έως το 2001. Αρχικά μίλησε για την εμμονή των Media: «Ήμουν μικρή, ίσως τους το είχα προσφέρει μόνη μου. Ίσως να έγινα λίγο πιο τρομακτική, αλλά πάντα προσπαθώ να είμαι όσο πιο ανοιχτή γίνεται. Απλά προτιμώ να ζω στον κόσμο με αυτό τον τρόπο», εξήγησε. Στην συνέχεια εξήγησε πως μπορεί να έχει πληγωθεί από τον χωρισμό της: «Είμαι επιφυλακτική ανά καιρούς. Έχω πληγωθεί πολύ». Oι ευτυχισμένες στιγμές:«Πηγαίναμε για καρτ, μετά από τις σκηνές των τσακωμών. Νοικιάζαμε το μέρος και κάναμε αγώνες μέχρι τις 3 το πρωί. Δεν ξέρω τι άλλο να πω. Δεν έχω την ικανότητα να κοιτάξω προς τα πίσω και να το αναλύσω ή μάλλον, δεν θέλω να το κάνω», παραδέχτηκε. (in.gr) Ο Έλτον Τζον ανακοίνωσε ότι αναβάλλει την περιοδεία του «Farewell Yellow Brick Road» στην Ευρώπη και το Ηνωμένο Βασίλειο από το 2021 για το 2023, λόγω τραυματισμού του.
Tα ξημερώματα της 20ης Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκε η 73η Τελετή Απονομής των βραβείων EMMY, των «τηλεοπτικών Όσκαρ», με οικοδεσπότη τον Cendric the Entertainer.
Στην Ελλάδα κατέφθασε η Μόνικα Μπελούτσι καθώς πρόκειται να βρεθεί στο Ηρώδειο για να ερμηνεύσει επιστολές και αναμνήσεις της Μαρίας Κάλλας.
Η Ελεν Μίρεν θα είναι η παρουσιάστρια παγκόσμιου διαγωνισμού μάγων "Χάρι Πότερ" που διοργανώνεται με αφορμή τον εορτασμό της 20ης επετείου της ταινίας "Ο Χάρι Πότερ και η φιλοσοφική λίθος" βασισμένης στο μυθιστόρημα της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ. Στην εκδήλωση, με τίτλο "Harry Potter: Hogwarts Tournament of Houses" θα δοκιμάζονται φανατικοί θαυμαστές της αγαπημένης σειράς βιβλίων και ταινιών καθώς χρησιμοποιούν τη "Χάρι Πότερ" γνώση τους για να διαγωνιστούν για το πολυπόθητο, Κύπελλο, House Cup. Στον διαγωνισμό θα περιλαμβάνονται εκατοντάδες ερωτήσεις γενικών γνώσεων "Χάρι Πότερ" και θα συμμετέχουν ξεχωριστοί καλεσμένοι. Παρ` όλο που η ημερομηνία για την εκδήλωση δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, θα μεταδοθεί ταυτόχρονα στα Cartoon Network`s ACME Night και TBS και στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμη για streaming στο HBO Max. Τη δική του εκδοχή για όσα του αποδίδουν οι τρεις γυναίκες συνάδελφοί του και τα οποία τον οδήγησαν από το θεατρικό σανίδι στις Φυλακές Τρίπολης προέβαλε με τα υπομνήματα και την απολογία του στην 15η ανακρίτρια ο ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης, σε μια προσπάθεια να αντικρούσει το βαρύ κατηγορητήριο που τον θέλει να έχει διαπράξει έναν βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού. Ο κατηγορούμενος απολογήθηκε στις 27 Ιουλίου κάτω από συνθήκες άκρας μυστικότητας. Ο ίδιος, μάλιστα, όπως λέγεται, πάγωσε στο άκουσμα της απόφασης για προφυλάκισή του. Με τα υπομνήματα που κατέθεσε στην ανακρίτρια ο ηθοποιός, και τα οποία αποκαλύπτει το «ΘΕΜΑ», αλλά και τις απαντήσεις που έδωσε στη δικαστική λειτουργό αρνείται τα πάντα. Μιλάει για «ψευδείς και ανυπόστατους ισχυρισμούς», για «μανία εκδίκησης» και προς επίρρωση των ισχυρισμών του επικαλείται έξι καταθέσεις μαρτύρων υπερασπίσεώς του. Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στις δύο συναδέλφους του που τον κατήγγειλαν για απόπειρα βιασμού τους, υποστήριξε ότι θέλησαν «να χτυπήσουν το κατεστημένο» διότι ο ίδιος είναι αγαπητός στο κοινό και πως οι δύο καταγγέλλουσες «εκμεταλλεύτηκαν την έντονη ερωτική ζωή μου και τη δημοφιλία μου σε συνδυασμό με το γεγονός ότι εγώ βρήκα δουλειά και μέσα στην πανδημία». Σε ό,τι αφορά την ηθοποιό που τον κατήγγειλε για βιασμό της, τη χαρακτήρισε στην απολογία του ως μια γυναίκα «άρρωστα εμμονική και παρεμβατική», η οποία κινήθηκε εναντίον του επειδή ο ίδιος δεν σύναψε ερωτική σχέση μαζί της. Στον αντίποδα, οι τρεις γυναίκες συνάδελφοί του που τον κατήγγειλαν στη Δικαιοσύνη για σεξουαλική κακοποίησή τους, κατά την ανάκριση επέμειναν μέχρι κεραίας στις αρχικές καταγγελίες τους, προσκομίζοντας μάλιστα και επιπλέον μαρτυρικές καταθέσεις για να τις ενισχύσουν. Με την απολογία του ο ηθοποιός δεν κατάφερε να πείσει για την αθωότητά του και προφυλακίστηκε ως ύποπτος τέλεσης νέων αδικημάτων. Η ζυγαριά της Δικαιοσύνης έγειρε υπέρ της προσωρινής κράτησής του λόγω του μεγάλου αριθμού καταγγελιών σε βάρος του -συνολικά 15-, της μακράς περιόδου δράσης του, αλλά και της ιδιαίτερης σκληρότητας που, σύμφωνα με τις Αρχές, επέδειξε κατά την τέλεση των πράξεών του. Να σημειωθεί ότι οι καταγγελίες που εξετάζει η Δικαιοσύνη για την υπόθεση Φιλιππίδη είναι τρεις. Οι άλλες 12 που περιλαμβάνονται στη δικογραφία δεν έχουν ποινικό ενδιαφέρον λόγω παραγραφής ή επειδή δεν κατέστη δυνατόν να στοιχειοθετήσουν την απαγγελία κατηγοριών. Εντούτοις, μέτρησαν στην απόφαση για την προφυλάκισή του. Μάλιστα την περασμένη εβδομάδα απορρίφθηκε και η προσφυγή που είχε καταθέσει ο ηθοποιός για αντικατάσταση της προσωρινής του κράτησης με βραχιολάκι. Οι δικαστές την απέρριψαν κρίνοντας, μεταξύ άλλων, τον κατηγορούμενο ως ύποπτο τέλεσης νέων αδικημάτων, όπως και η ανακρίτρια. Ο Πέτρος Φιλιππίδης με τη σύζυγό του «Είχε εμμονή μαζί μου» Ο Πέτρος Φιλιππίδης κατηγορείται ότι βίασε συνάδελφό του, κόρη ηθοποιού. Με τη μητέρα της μάλιστα είχε συνεργαστεί σε δύο θεατρικές παραστάσεις από το 2004 έως το 2010. Η καταγγέλλουσα έχει καταθέσει ότι ο κατηγορούμενος της επιτέθηκε σεξουαλικά τον Σεπτέμβριο του 2008 στο καμαρίνι του θεάτρου «Ηβη» και ενώ τον είχε επισκεφθεί στο πλαίσιο επαγγελματικού ραντεβού. Εκεί ο ηθοποιός, σύμφωνα με τη μαρτυρία της, προχώρησε σε ασελγείς πράξεις εναντίον της, οι οποίες με βάση τον νέο Ποινικό Κώδικα συνιστούν το αδίκημα του βιασμού ακόμη και αν δεν υπήρξε συνουσία. Επιπρόσθετα, υποστηρίζει ότι ο συνάδελφός της περίπου τρεις μήνες πριν τον βιασμό της στο θέατρο την είχε καλέσει σε γραφείο θεατρικής εταιρείας και εκεί προσπάθησε για πρώτη φορά να έρθει σε σεξουαλική επαφή μαζί της παρά τη θέλησή της. Από την πλευρά του ο Πέτρος Φιλιππίδης, ενώπιον της ανακρίτριας, προέβαλε μια διαφορετική εκδοχή των πραγμάτων. Κατέθεσε ότι γνώρισε την καταγγέλλουσα το 2007 κατόπιν μεσολάβησης της μητέρας της, επειδή η κόρη της είχε εκφράσει την επιθυμία να ασχοληθεί με το θέατρο. Υποστήριξε δε ότι μερίμνησε ώστε η κοπέλα να εισαχθεί «άνευ εξετάσεων» σε ιδιωτική σχολή δραματικής τέχνης φίλου του, στην οποία δίδασκε μέχρι και τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς και εκείνος. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, κατά τη διάρκεια των μαθημάτων η αντίδικός του «φαινόταν ότι ήθελε κάτι παραπάνω» και γενικότερα είχε προς εκείνον μια «αρρωστημένη και εμμονική συμπεριφορά». Διατείνεται πως ο ίδιος ουδέποτε προσπάθησε να την προσεγγίσει ερωτικά και πως δεν της τηλεφωνούσε βραδινές ώρες, ούτε της έστελνε μηνύματα. «Αντιθέτως», λέει, «εκείνη μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο με έφερνε σε δύσκολη θέση…». Κατέθεσε ακόμη ότι η αντίδικός του τον επισκεπτόταν στο θέατρο με πρόφαση να δει τη μητέρα της και ότι εκείνος την απέφευγε με κάθε τρόπο. Σε ό,τι αφορά το περιστατικό που περιγράφει η ηθοποιός στο γραφείο θεατρικής εταιρείας, ο κατηγορούμενος το αρνείται, προβάλλοντας τον εξής ισχυρισμό: «Δεν στέκει ούτε στην κοινή λογική να έχω προσπαθήσει να έρθω σε συνουσία μαζί της και εκ των υστέρων να έρχεται στο θέατρο για να με συναντήσει δήθεν για να μιλήσουμε για δουλειά». «Δεν την κάλεσα στο θέατρο» Στη γραμμή της άρνησης κινήθηκε ο κατηγορούμενος και σε ό,τι αφορά τα καταγγελλόμενα της αντιδίκου του για βιασμό της στο θέατρο «Ηβη». Υποστήριξε ότι ποτέ δεν την κάλεσε για να αναλάβει ρόλο στην παράσταση που ανέβαζε, όπως εκείνη κατέθεσε, καθώς το καστ για το συγκεκριμένο έργο είχε κλείσει μήνες νωρίτερα. «Ουδέποτε είχα καμαρίνι δικό μου, καθότι ήμουν σκηνοθέτης και δεν έπαιζα ως ηθοποιός στην παράσταση. Τα πράγματά μου τα άφηνα στο γραφείο του επιστάτη του θεάτρου, ο οποίος κλείδωνε και ξεκλείδωνε το γραφείο του όταν τα χρειαζόμουν», κατέθεσε χαρακτηριστικά. Ο κατηγορούμενος αναφέρεται ακολούθως σε ένα ακόμη περιστατικό που, κατά τον ίδιο, καταδεικνύει «την εμμονική, σχεδόν αρρωστημένη συμπεριφορά της καταγγέλλουσας». Οι δυο τους βρέθηκαν σε βάφτιση και εκείνος καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης απέφευγε, όπως λέει, κάθε επαφή μαζί της. «Αυτό έγινε αφορμή, όπως έμαθα καιρό αργότερα, για να παραμένει η καταγγέλλουσα στις τουαλέτες του χώρου και να κλαίει για αρκετή ώρα, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του, κι εκείνος ούτε μου μιλάει”», είπε στην ανακρίτρια. Ισχυρίστηκε, ακόμη, ότι το 2011 η αντίδικός του εμφανίστηκε αιφνιδιαστικά μπροστά του ενώ ο ίδιος βρισκόταν με τη σύζυγό του και ζευγάρι φίλων τους σε πολυχώρο προκειμένου να παρακολουθήσουν θεατρική παράσταση. Εκεί, σύμφωνα με την απολογία του, η αντίδικος έσπρωξε «με περίσσιο θράσος» τη σύζυγό του, χαιρέτησε τον ίδιο και τον φίλησε. «Είναι δε απορίας άξιο, πώς η καταγγέλλουσα θέλησε με αυτή τη θέρμη να με χαιρετήσει όταν η ίδια καταγγέλλει βίαιες και προσβλητικές εις βάρος της συμπεριφορές από εμένα!», αναφέρει στο υπόμνημά του. Αποδίδοντας στην καταγγέλλουσα «ενόχληση» και τάσεις «εκδίκησης» προς εκείνον, ο Πέτρος Φιλιππίδης υποστήριξε πως άλλαξε την αρχική της κατάθεση όταν κλήθηκε από τον εισαγγελέα «για να προσδώσει σε αυτήν αξιόποινο χαρακτήρα». Οπως ισχυρίστηκε, ενώ στην καταγγελία της στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της πρόβας στο θέατρο «Ηβη» «προσπάθησα και έβαλα τα δύο μου χέρια μέσα στο παντελόνι της, αλλά με σταμάτησε και πήγε στο μπάνιο», στην κατάθεσή της ενώπιον του εισαγγελέα «διορθώνει τα όσα έχει δηλώσει, ισχυριζόμενη ότι έβαλα το ένα χέρι μου μέσα και από το παντελόνι και από το εσώρουχο και ότι επιπλέον εισχώρησα και τα δάχτυλά μου στο αιδοίο της». Επιπρόσθετα, ο ηθοποιός στρέφει τα «πυρά» του εναντίον της συναδέλφου του και επειδή επικαλέστηκε στην ανάκριση μάρτυρες οι οποίοι «της υπενθύμισαν γεγονότα που είχε αποβάλει από τη μνήμη της» και πρόσθεσαν με τις μαρτυρίες τους νέα επιβαρυντικά περιστατικά για τον ίδιο. «Ηρθε αποφασισμένη με ερωτική διάθεση»! «Την έψαξα στο Instagram. Δέχθηκα να τη συναντήσω, κατά πρώτο, για το βιογραφικό και, κατά δεύτερο, γιατί ήταν ωραία κοπέλα». «Ηρθε αποφασισμένη με ερωτική διάθεση, αλλά και για δουλειά». Για «λόγους ευγένειας» της πρότεινε να τη μεταφέρει με το αυτοκίνητό του στο σπίτι της. «Αρχισε να με ακουμπά με εμφανή σεξουαλική διάθεση». Τότε ο ίδιος, «χωρίς να το σκεφτεί έστριψε δεξιά στην οδό Ψυχάρη, όπου και πάρκαρε στο ύψος ενός άδειου οικοπέδου». Εκεί, κατά τους ισχυρισμούς του, η καταγγέλλουσα έπεσε «με φόρα» πάνω του και επιδόθηκε σε σεξουαλικές πράξεις Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι η συνάδελφός του πρώτη φορά ανέφερε στην ανακρίτρια και όχι στο ΣΕΗ ή στον εισαγγελέα όπου είχε καταθέσει το προηγούμενο διάστημα, ότι στη «δήθεν συνάντησή μας» σε εταιρεία θεατρικών παραγωγών, αφού της κατέβασε το παντελόνι και το εσώρουχο, την ανέβασε πάνω σε ένα τραπέζι και επιδόθηκε σε ασελγείς πράξεις. «Ισχυρίζεται ότι εκθέτει το ως άνω περιστατικό το πρώτον κατά την κατάθεσή της ενώπιον υμών, διότι τώρα της το θύμισε ένας φίλος της, καθότι η ίδια το έχει αποβάλει από τη μνήμη της!», ανέφερε για το ζήτημα αυτό ο κατηγορούμενος, για να προσθέσει: «Είναι όμως απορίας άξιον πώς γίνεται η καταγγέλλουσα να θυμόταν καθαρά τη διάταξη του χώρου των γραφείων, αλλά και τα ρούχα τα οποία φορούσε όταν δήθεν με συνάντησε εκεί το 2008, αλλά να είχε αποβάλει από τη μνήμη της ένα τόσο σημαντικό περιστατικό και, κυρίως, το βασικό περιστατικό το οποίο υποτίθεται ότι την είχε τραυματίσει εκείνη την ημέρα!». Ο ηθοποιός βάλλει επίσης κατά της μητέρας της καταγγέλλουσας, η οποία κατέθεσε στην ανακρίτρια πως και εκείνη, όπως και η κόρη της, είχε γίνει αποδέκτης άσεμνων συμπεριφορών του. Οπως λέει, παρά τους παραπάνω ισχυρισμούς της, η μητέρα της αντιδίκου του «συνεργαζόταν μαζί μου για έξι συναπτά έτη σε δύο διαδοχικές θεατρικές παραστάσεις και παράλληλα επέλεξε να μου γνωρίσει την κόρη της και να μου ζητήσει να μεσολαβήσω για να μπει σε δραματική σχολή». «Εψαχνε κάποιον έμπειρο για να βοηθηθεί επαγγελματικά» Η δεύτερη κατηγορία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη αφορά απόπειρα βιασμού τον Φεβρουάριο του 2010 στο θέατρο «Μουσούρη». Συνάδελφός του κατέθεσε ότι εντός του θεάτρου υπέστη άγρια σεξουαλική επίθεση από τον ίδιο και στην προσπάθειά της να γλιτώσει από τα χέρια του φώναζε και υπέστη τραυματισμό. Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, ο ηθοποιός μετά την επίθεση εναντίον της, την απείλησε ότι θα την καταστρέψει επαγγελματικά. Για την κατηγορία αυτή, ο γνωστός ηθοποιός υποστήριξε πως το 2010 χρειάστηκε να αναζητήσει μια πιθανή αντικαταστάτρια ηθοποιού και συναντήθηκε με την καταγγέλλουσα όταν ένας δικηγόρος κοινός γνωστός τους του μίλησε για εκείνη, αναφέροντάς του ότι του στέλνει το βιογραφικό της «ανιψιάς του». Στη συνέχεια, όπως λέει, προσκάλεσε την κοπέλα στο θέατρο για να παρακολουθήσει την παράσταση και μετά το τέλος αυτής την κάλεσε στο καμαρίνι του για να του πει τις εντυπώσεις της. Η ανακρίτρια ρώτησε τον κατηγορούμενο για ποιο λόγο ήθελε τη γνώμη μιας νέας ηθοποιού την οποία δεν γνώριζε καν και ο κατηγορούμενος απάντησε. «Ηταν μια παρόρμηση, δεν θα μου έλεγε κάτι κακό αφού ερχόταν να πάρει μια δουλειά». «Ανακρίτρια: Πέρα όμως από την παρακολούθηση των παραστάσεων της δώσατε το κείμενο για να προετοιμαστεί; Πέτρος Φιλιππίδης: Της έδωσα το πρόγραμμα που είχε μέσα το έργο. Το κείμενο του προγράμματος ήταν αυτό που παίζονταν και στην παράσταση με κάποιες προσθήκες. Τις προσθήκες δεν της έδωσα γιατί δεν είναι κάπου γραμμένες». Ο κατηγορούμενος δήλωσε ότι η ομορφιά της κοπέλας τον μαγνήτισε και έκανε λόγο για συναινετικές σεξουαλικές συνευρέσεις μαζί της μέσα στο θέατρο, με την καταγγέλλουσα να μπαίνει στον χώρο από την πλαϊνή πόρτα για να μην την αντιληφθούν οι εργαζόμενοι. «Ανακρίτρια: Γιατί επιλέξατε το θέατρο για να βρεθείτε; Πέτρος Φιλιππίδης: Της είπα να έρθει εκεί γιατί εμένα δεν μου είναι εύκολο να κυκλοφορώ άνετα χωρίς να με δει κάποιος, ειδικά σε ξενοδοχείο. Δεν ήθελα να μας δουν, δεν ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα ούτε σε εμένα ούτε σε εκείνη». Οπως καταθέτει στη συνέχεια, η καταγγέλλουσα έπειτα από μια ερωτική συνεύρεση τον ρώτησε τι θα γίνει με τον ρόλο και εκείνος της απάντησε ότι δεν θα χρειαστεί να παίξει στην παράσταση διότι η ηθοποιός που είχε μέχρι τότε τον ρόλο δεν θα αποχωρούσε. «Η καταγγέλλουσα τότε εξαγριώθηκε, άρχισε να μου λέει πως την κορόιδεψα, πως έχει πει σε όλους τους γνωστούς της ότι θα συνεργαστούμε και τώρα θα γίνει ρεζίλι», ανέφερε ο κατηγορούμενος. Απέδωσε, δε, την καταγγελία της στην απογοήτευσή της επειδή δεν συνεργάστηκε μαζί του. Αποδέχεται ωστόσο, απαντώντας σε ερώτηση της ανακρίτριας, πως μετά από αυτή την αντίδραση της ηθοποιού, της έστειλε ένα μήνυμα ερωτικού περιεχομένου. «Ζήτησε από τον πατέρα της να χρηματοδοτήσει προσωπική της επαγγελματική δουλειά, ώστε όπως λέει χαρακτηριστικά “να μη με χρειάζεται”» υποστήριξε ο Π. Φιλιππίδης, αναφέροντας ακόμη πως η αντίδικός του κατέφυγε στη συνέχεια σε άλλο σκηνοθέτη εγνωσμένου επαγγελματικού κύρους προκειμένου να «εξασφαλίσει» την επιτυχή πορεία της παράστασής της. Κατά τον ίδιο, από τη στάση της αυτή προκύπτει ότι «έψαχνε κάποιον πιο έμπειρο ηθοποιό-σκηνοθέτη για να “κρεμαστεί”, να βοηθηθεί επαγγελματικά και επέλεξε εμένα. Πλην, όμως, οι ελπίδες της δεν ευοδώθηκαν και κατέρρευσε ο κόσμος της». Ανακρίτρια: Για ποιον λόγο αφού είπε ότι είναι αποφασισμένη να σας γνωρίσει ερωτικά και να βρει δουλειά δεν σας άφησε να την πάτε σπίτι της αλλά είπε να πάρει ταξί; Πέτρος Φιλιππίδης: Δεν ξέρω γιατί δεν ήθελε να την πάω σπίτι της, ούτε και επέμεινα να την πάω. Ενώ μου άρεσε αυτό που συνέβη, δεν ήθελα να την πάω σπίτι γιατί ήθελα να επιστρέψω σπίτι για να ετοιμαστώ για την παράσταση. Ανακρίτρια: Γιατί να μην ήθελε να την πάτε σπίτι για να συνεχίσει την επιδίωξη που ξεκίνησε; Πέτρος Φιλιππίδης: Γιατί μπορεί να μην ήθελε να ξέρω πού μένει και να είχε πετύχει αυτό που ήθελε. Αντικρούοντας δε τον ισχυρισμό της συναδέλφου του ότι στάθηκε εμπόδιο στην τηλεοπτική καριέρα της, υποστήριξε πως δεν είχε τέτοια εξουσία. Παράλληλα, ανέφερε πως τα έτη 2014 και 2015 η συνάδελφός του συμμετείχε σε δύο θεατρικές παραστάσεις, μία εκ των οποίων είχε σκηνοθετήσει φίλος του. «Πώς είναι δυνατόν», υποστήριξε, «να εμποδίζω την καταγγέλλουσα από το να εργαστεί σε τηλεοπτικές σειρές με τις οποίες δεν είχα την παραμικρή σχέση, αλλά να μην αποτρέπω να εργαστεί στο Εθνικό Θέατρο, στο οποίο ομοίως εργαζόμουν, και μάλιστα σε μία τόσο σημαντική δουλειά». Η ανακρίτρια, επικαλούμενη το βιογραφικό της ηθοποιού, ρώτησε τον κατηγορούμενο αν πιστεύει ότι η συνάδελφός του είχε ανάγκη να προσφύγει σε τέτοια μέσα για να πάρει έναν ρόλο, όπως ο ίδιος υποστηρίζει. «Πιστεύω ότι με χρησιμοποίησε, ότι ήθελε να δουλέψει με ένα μεγάλο όνομα και σε ένα κεντρικό θέατρο και επιζητούσε την αναγνωρισιμότητα. Και έκανε αυτή την καταγγελία για να γίνει γνωστή», απάντησε ο ηθοποιός. «Ανακρίτρια: Αρα θεωρείτε ότι η αναγνωρισιμότητα αυτή ως θύμα απόπειρας βιασμού θα ήταν θετική; Πέτρος Φιλιππίδης: Σήμερα πιστεύω ότι μετά το κίνημα του ΜeΤoo έχει θετικό πρόσημο. Το έκανε αυτό για να πάρει τη δουλειά, ίσως μέχρι τώρα δεν είχε τη δουλειά που θα ήθελε. Ηθελε να γίνει πρωταγωνίστρια, να παίξει τον μεγάλο ρόλο». «Δεν την πίεσα να κάνει κάτι που δεν ήθελε…» Εξίσου ειδεχθής είναι όμως και η τρίτη κατηγορία που αντιμετωπίζει ο Π. Φιλιππίδης, για απόπειρα βιασμού άλλης συναδέλφου του μέσα στο αυτοκίνητό του. Η κοπέλα έχει καταθέσει ότι μετά από επαγγελματικό ραντεβού της με τον κατηγορούμενο, εκείνος την οδήγησε με το αυτοκίνητό του σε δρόμο του Παλαιού Ψυχικού και αφού κλείδωσε τις πόρτες του οχήματός του, της επιτέθηκε και προσπάθησε να την αναγκάσει να προβεί σε σεξουαλικές πράξεις παρά τη θέλησή της. Η καταγγέλλουσα περιγράφει ότι βρέθηκε σε απόγνωση, ότι φώναζε και ότι γλίτωσε από την επίθεση όταν ο κατηγορούμενος άνοιξε τις πόρτες του οχήματός του αφήνοντάς τη φύγει, αφού πρώτα την απείλησε ότι θα την καταστρέψει. Μάλιστα, η παθούσα κατέθεσε πως ήταν τέτοιο το σοκ που υπέστη ώστε εγκατέλειψε το επάγγελμα της ηθοποιού. Ως προς αυτή την καταγγελία, ο Π. Φιλιππίδης κατέθεσε πως επικοινωνούσε με τη συγκεκριμένη συνάδελφό του αρχικά μέσω Instagram και ότι εκείνη του έστειλε πρώτη μήνυμα. «Την έψαξα στο Instagram. Δέχθηκα να τη συναντήσω κατά πρώτο για το βιογραφικό και κατά δεύτερον γιατί ήταν ωραία κοπέλα επίσης…», ανέφερε στην ανακρίτρια, ισχυριζόμενος πως στο ραντεβού αυτό η συνάδελφός του πήγε «αποφασισμένη με ερωτική διάθεση, αλλά και για δουλειά». Στη συνέχεια, όπως κατέθεσε, οι δυο τους συναντήθηκαν σε καφετέρια του Ψυχικού, η καταγγέλλουσα του έδωσε το βιογραφικό της και ο ίδιος για «λόγους ευγένειας» της πρότεινε να την μεταφέρει με το αυτοκίνητό του στο σπίτι της. Δίνοντας κατόπιν τη δική του εκδοχή για τα όσα ακολούθησαν, ο ηθοποιός υποστήριξε ότι η αντίδικός του ήταν εκείνη που άρχισε να τον ακουμπά με εμφανή σεξουαλική διάθεση. Τότε, «χωρίς να το σκεφτεί, έστριψε δεξιά στην οδό Ψυχάρη, όπου και πάρκαρε στο ύψος ενός άδειου οικοπέδου». Εκεί, κατά τους ισχυρισμούς του, η καταγγέλλουσα έπεσε «με φόρα» πάνω του και επιδόθηκε σε σεξουαλικές πράξεις. Στη συνέχεια, την άφησε σε κάποιο σημείο της λεωφόρου Κηφισίας προκειμένου να πάρει ταξί και συμφώνησαν να συναντηθούν ξανά. «Δεν έλαβε χώρα το παραμικρό δυσάρεστο περιστατικό ούτε την πίεσα να κάνει κάτι που δεν ήθελε», υποστήριξε ο κατηγορούμενος. «Ανακρίτρια: Για ποιον λόγο αφού είπε ότι είναι αποφασισμένη να σας γνωρίσει ερωτικά και να βρει δουλειά δεν σας άφησε να την πάτε σπίτι της αλλά είπε να πάρει ταξί; Πέτρος Φιλιππίδης: Δεν ξέρω γιατί δεν ήθελε να την πάω σπίτι της, ούτε και επέμεινα να την πάω. Ενώ μου άρεσε αυτό που συνέβη, δεν ήθελα να την πάω σπίτι γιατί ήθελα να επιστρέψω σπίτι για να ετοιμαστώ για την παράσταση. Ανακρίτρια: Γιατί να μην ήθελε να την πάτε σπίτι για να συνεχίσει την επιδίωξη που ξεκίνησε; Πέτρος Φιλιππίδης: Γιατί μπορεί να μην ήθελε να ξέρω πού μένει και να είχε πετύχει αυτό που ήθελε. Ανακρίτρια: Λέτε ότι εσείς με τη βία δεν θα αναγκάζατε καμιά γυναίκα να κάνει κάτι; Πέτρος Φιλιππίδης: Δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι κακό, αφού αγαπώ και σέβομαι τη γυναίκα. Ανακρίτρια: Τι νιώθετε για τη γυναίκα (σας), σύζυγο και μητέρα ενώ δηλώνετε ότι σέβεστε και αγαπάτε τη γυναίκα; Πέτρος Φιλιππίδης: Την αγαπώ από τα βάθη της ψυχής μου. Αν πρέπει να ζητήσω κάποια συγγνώμη, θα πρέπει να τη ζητήσω από αυτή τη γυναίκα». Πηγή άρθρου: porto-rafti Ο Στέλιος Καζαντζίδης υπήρξε ένας από τους λίγους τραγουδιστές, που κέρδισαν αδιαφιλονίκητα τον τίτλο του λαϊκού ερμηνευτή, αγαπήθηκε φανατικά, μπήκε στις καρδιές και στα σπίτια των ανθρώπων, τραγουδήθηκε όσο λίγοι και χάρισε το αίσθημα της οικειότητας σε όσους ένιωσαν ότι τραγουδά για εκείνους. Με τη μοναδική υφή της φωνής του κατάφερε να εκφράσει τις αγωνίες, τους φόβους, αλλά και τις ελπίδες μιας ολόκληρης γενιάς ανθρώπων, για τους οποίους η επιβίωση δεν ήταν και τόσο αυτονόητη. Οικονομικά και κοινωνικά αποκλεισμένοι, πρόσφυγες, εργάτες, όλοι αγωνιστές της καθημερινότητας αναζητούσαν στα τραγούδια του παρηγοριά για τις δυσκολίες που αντιμετώπιζαν καθημερινά. Το κοινό του, βέβαια, δεν σταματούσε μόνο σε αυτούς. Γεννήθηκε στις 29 Αυγούστου 1931 στη Νέα Ιωνία. Η μητέρα του ήταν πρόσφυγας από τη Μικρά Ασία. Από αυτή άκουγε ως παιδί τα λαϊκά τραγούδια που έφεραν οι πρόσφυγες και από τη γιαγιά του -όπως έλεγε ο ίδιος- πήρε τις τεχνικές, τις αναπνοές, το κλάμα στη φωνή… Ως τη στιγμή που τον ανέλαβε ο μεγάλος δάσκαλος Στέλιος Χρυσίνης. Μεγαλώνοντας, δούλεψε σ' ένα εργοστάσιο στη Νέα Ιωνία. Μία μέρα, τον φωνάζει το αφεντικό του και του λέει ότι έχει καταπληκτική φωνή και του κάνει δώρο μία κιθάρα. Ο Στέλιος, όσε ώρες δεν δούλευε, καθόταν στο σπίτι και προσπαθούσε να μάθει τραγούδια στην κιθάρα. Μια μέρα, κάποιος περαστικός τον άκουσε και του πρότεινε να τραγουδήσει στην ταβέρνα του. Έτσι, έγινε η αρχή… Το 1950 εμφανίστηκε για πρώτη φορά επαγγελματικά στην Κηφισιά. Δύο χρόνια αργότερα έκανε και την πρώτη ηχογράφησή του στην Columbia, με το τραγούδι του Απόστολου Καλδάρα «Για μπάνιο πας», που όμως δεν πούλησε. Το δεύτερο τραγούδι, «Οι βαλίτσες» του Γιάννη Παπαϊωάννου, έγινε μεγάλη επιτυχία. Από εκεί και πέρα ξεκίνησε μία σειρά επιτυχιών και συνεχής άνοδος, με εμφανίσεις σε γνωστά λαϊκά κέντρα της εποχής. Τότε έρχεται και η γνωριμία, ο αρραβώνας, αλλά και η συνεργασία με την Καίτη Γκρέυ, ως το καλοκαίρι του 1957. Σουξέ της εποχής, το «Απόψε φίλα με» του Μανόλη Χιώτη, ένα ντουέτο του Στέλιου Καζαντζίδη με την Καίτη Γκρέυ. Μετά από αυτό χώρισαν. Η επόμενη οκταετία (1957-1965) είναι ίσως η πιο γόνιμη και δημιουργική περίοδος για τον Στέλιο Καζαντζίδη. Η γνωριμία του με τη Μαρινέλλα στη Θεσσαλονίκη εξελίχθηκε σε μια λαμπρή συνεργασία. Μαζί έκαναν μεγάλες επιτυχίες με κορυφαίους συνθέτες (Τσιτσάνης, Παπαϊωάννου, Χιώτης, Καλδάρας, Παπαγιαννοπούλου, Βίρβος, Θεοδωράκης, Χατζιδάκις, Λεοντής, Ξαρχάκος, Λοΐζος, Μαρκόπουλος κ.ά.) και εμφανίστηκαν στα μεγαλύτερα λαϊκά κέντρα. Το Μάιο του 1966 αποφάσισαν να ενωθούν και στη ζωή. Ο γάμος τους μπορεί να μην άντεξε στο χρόνο, αλλά έμειναν για πάντα φίλοι. Έπειτα από χρόνια, ο Καζαντζίδης γνώρισε και παντρεύτηκε την κυρα-Βάσω, την οποία ο χαρακτήριζε ως «θησαυρό». Τo 1965 κι ενώ βρισκόταν στο απόγειο της καριέρας του, αποφάσισε να εγκαταλείψει τα νυχτερινά κέντρα. Τήρησε την επιλογή του αυτή ως το τέλος της ζωής του και η μόνη επαφή με το κοινό ήταν μέσω των δίσκων του. Για κάποιο διάστημα και αυτή η επικοινωνία διακόπηκε, λόγω προβλημάτων που είχε με τη δισκογραφική εταιρεία «Μίνως». Στη δισκογραφία επανήλθε, έπειτα από 12 χρόνια απουσίας, το 1987, συνεργαζόμενος με τους Τάκη Σούκο, Λευτέρη Χαψιάδη, Θανάση Πολυκανδριώτη, Θοδωρή Καμπουρίδη, Μάκη Ερημίτη, Αντώνη Βαρδή, Σώτια Τσώτου και άλλους άξιους δημιουργούς. Το κύκνειο άσμα του ήταν ο δίσκος «Έρχονται χρόνια δύσκολα». Πέθανε στις 14 Σεπτεμβρίου 2001, σε ηλικία 70 ετών, έπειτα από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο. Πηγή: © SanSimera.gr Αρνείται τα πάντα ο γνωστός ηθοποιός και δηλώνει θύμα «μανίας εκδίκησης» Χαρακτηρίζει μία από τις καταγγέλλουσες «άρρωστα εμμονική και παρεμβατική», ενώ μιλά για «συναινετικές σεξουαλικές συνευρέσεις» μέσα στο θέατρο, γιατί «δεν ήθελα να με δουν, ειδικά σε ξενοδοχείο» Δεν έπεισε ανακρίτρια και εισαγγελέα, που τον οδήγησαν στη φυλακή Τη δική του εκδοχή για όσα του αποδίδουν οι τρεις γυναίκες συνάδελφοί του και τα οποία τον οδήγησαν από το θεατρικό σανίδι στις Φυλακές Τρίπολης προέβαλε με τα υπομνήματα και την απολογία του στην 15η ανακρίτρια ο ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης, σε μια προσπάθεια να αντικρούσει το βαρύ κατηγορητήριο που τον θέλει να έχει διαπράξει έναν βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού. Ο κατηγορούμενος απολογήθηκε στις 27 Ιουλίου κάτω από συνθήκες άκρας μυστικότητας. Ο ίδιος, μάλιστα, όπως λέγεται, πάγωσε στο άκουσμα της απόφασης για προφυλάκισή του. Με τα υπομνήματα που κατέθεσε στην ανακρίτρια ο ηθοποιός, και τα οποία αποκαλύπτει το «protothema.gr», αλλά και τις απαντήσεις που έδωσε στη δικαστική λειτουργό αρνείται τα πάντα. Μιλάει για «ψευδείς και ανυπόστατους ισχυρισμούς», για «μανία εκδίκησης» και προς επίρρωση των ισχυρισμών του επικαλείται έξι καταθέσεις μαρτύρων υπερασπίσεώς του. Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στις δύο συναδέλφους του που τον κατήγγειλαν για απόπειρα βιασμού τους, υποστήριξε ότι θέλησαν «να χτυπήσουν το κατεστημένο» διότι ο ίδιος είναι αγαπητός στο κοινό και πως οι δύο καταγγέλλουσες «εκμεταλλεύτηκαν την έντονη ερωτική ζωή μου και τη δημοφιλία μου σε συνδυασμό με το γεγονός ότι εγώ βρήκα δουλειά και μέσα στην πανδημία». Σε ό,τι αφορά την ηθοποιό που τον κατήγγειλε για βιασμό της, τη χαρακτήρισε στην απολογία του ως μια γυναίκα «άρρωστα εμμονική και παρεμβατική», η οποία κινήθηκε εναντίον του επειδή ο ίδιος δεν σύναψε ερωτική σχέση μαζί της. Στον αντίποδα, οι τρεις γυναίκες συνάδελφοί του που τον κατήγγειλαν στη Δικαιοσύνη για σεξουαλική κακοποίησή τους, κατά την ανάκριση επέμειναν μέχρι κεραίας στις αρχικές καταγγελίες τους, προσκομίζοντας μάλιστα και επιπλέον μαρτυρικές καταθέσεις για να τις ενισχύσουν. Με την απολογία του ο ηθοποιός δεν κατάφερε να πείσει για την αθωότητά του και προφυλακίστηκε ως ύποπτος τέλεσης νέων αδικημάτων. Η ζυγαριά της Δικαιοσύνης έγειρε υπέρ της προσωρινής κράτησής του λόγω του μεγάλου αριθμού καταγγελιών σε βάρος του -συνολικά 15-, της μακράς περιόδου δράσης του, αλλά και της ιδιαίτερης σκληρότητας που, σύμφωνα με τις Αρχές, επέδειξε κατά την τέλεση των πράξεών του. Να σημειωθεί ότι οι καταγγελίες που εξετάζει η Δικαιοσύνη για την υπόθεση Φιλιππίδη είναι τρεις. Οι άλλες 12 που περιλαμβάνονται στη δικογραφία δεν έχουν ποινικό ενδιαφέρον λόγω παραγραφής ή επειδή δεν κατέστη δυνατόν να στοιχειοθετήσουν την απαγγελία κατηγοριών. Εντούτοις, μέτρησαν στην απόφαση για την προφυλάκισή του. Μάλιστα την περασμένη εβδομάδα απορρίφθηκε και η προσφυγή που είχε καταθέσει ο ηθοποιός για αντικατάσταση της προσωρινής του κράτησης με βραχιολάκι. Οι δικαστές την απέρριψαν κρίνοντας, μεταξύ άλλων, τον κατηγορούμενο ως ύποπτο τέλεσης νέων αδικημάτων, όπως και η ανακρίτρια. «Είχε εμμονή μαζί μου» Ο Πέτρος Φιλιππίδης κατηγορείται ότι βίασε συνάδελφό του, κόρη ηθοποιού. Με τη μητέρα της μάλιστα είχε συνεργαστεί σε δύο θεατρικές παραστάσεις από το 2004 έως το 2010. Η καταγγέλλουσα έχει καταθέσει ότι ο κατηγορούμενος της επιτέθηκε σεξουαλικά τον Σεπτέμβριο του 2008 στο καμαρίνι του θεάτρου «Ηβη» και ενώ τον είχε επισκεφθεί στο πλαίσιο επαγγελματικού ραντεβού. Εκεί ο ηθοποιός, σύμφωνα με τη μαρτυρία της, προχώρησε σε ασελγείς πράξεις εναντίον της, οι οποίες με βάση τον νέο Ποινικό Κώδικα συνιστούν το αδίκημα του βιασμού ακόμη και αν δεν υπήρξε συνουσία. Επιπρόσθετα, υποστηρίζει ότι ο συνάδελφός της περίπου τρεις μήνες πριν τον βιασμό της στο θέατρο την είχε καλέσει σε γραφείο θεατρικής εταιρείας και εκεί προσπάθησε για πρώτη φορά να έρθει σε σεξουαλική επαφή μαζί της παρά τη θέλησή της. Από την πλευρά του ο Πέτρος Φιλιππίδης, ενώπιον της ανακρίτριας, προέβαλε μια διαφορετική εκδοχή των πραγμάτων. Κατέθεσε ότι γνώρισε την καταγγέλλουσα το 2007 κατόπιν μεσολάβησης της μητέρας της, επειδή η κόρη της είχε εκφράσει την επιθυμία να ασχοληθεί με το θέατρο. Υποστήριξε δε ότι μερίμνησε ώστε η κοπέλα να εισαχθεί «άνευ εξετάσεων» σε ιδιωτική σχολή δραματικής τέχνης φίλου του, στην οποία δίδασκε μέχρι και τον Δεκέμβριο της ίδιας χρονιάς και εκείνος. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, κατά τη διάρκεια των μαθημάτων η αντίδικός του «φαινόταν ότι ήθελε κάτι παραπάνω» και γενικότερα είχε προς εκείνον μια «αρρωστημένη και εμμονική συμπεριφορά». Διατείνεται πως ο ίδιος ουδέποτε προσπάθησε να την προσεγγίσει ερωτικά και πως δεν της τηλεφωνούσε βραδινές ώρες, ούτε της έστελνε μηνύματα. «Αντιθέτως», λέει, «εκείνη μου τηλεφωνούσε συνεχώς και επίμονα, ακόμη και σε περίοδο καλοκαιρινών διακοπών που βρισκόμουν μαζί με την οικογένειά μου, κάτι το οποίο με έφερνε σε δύσκολη θέση…». Κατέθεσε ακόμη ότι η αντίδικός του τον επισκεπτόταν στο θέατρο με πρόφαση να δει τη μητέρα της και ότι εκείνος την απέφευγε με κάθε τρόπο. Σε ό,τι αφορά το περιστατικό που περιγράφει η ηθοποιός στο γραφείο θεατρικής εταιρείας, ο κατηγορούμενος το αρνείται, προβάλλοντας τον εξής ισχυρισμό: «Δεν στέκει ούτε στην κοινή λογική να έχω προσπαθήσει να έρθω σε συνουσία μαζί της και εκ των υστέρων να έρχεται στο θέατρο για να με συναντήσει δήθεν για να μιλήσουμε για δουλειά». «Δεν την κάλεσα στο θέατρο» Στη γραμμή της άρνησης κινήθηκε ο κατηγορούμενος και σε ό,τι αφορά τα καταγγελλόμενα της αντιδίκου του για βιασμό της στο θέατρο «Ηβη». Υποστήριξε ότι ποτέ δεν την κάλεσε για να αναλάβει ρόλο στην παράσταση που ανέβαζε, όπως εκείνη κατέθεσε, καθώς το καστ για το συγκεκριμένο έργο είχε κλείσει μήνες νωρίτερα. «Ουδέποτε είχα καμαρίνι δικό μου, καθότι ήμουν σκηνοθέτης και δεν έπαιζα ως ηθοποιός στην παράσταση. Τα πράγματά μου τα άφηνα στο γραφείο του επιστάτη του θεάτρου, ο οποίος κλείδωνε και ξεκλείδωνε το γραφείο του όταν τα χρειαζόμουν», κατέθεσε χαρακτηριστικά. Ο κατηγορούμενος αναφέρεται ακολούθως σε ένα ακόμη περιστατικό που, κατά τον ίδιο, καταδεικνύει «την εμμονική, σχεδόν αρρωστημένη συμπεριφορά της καταγγέλλουσας». Οι δυο τους βρέθηκαν σε βάφτιση και εκείνος καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης απέφευγε, όπως λέει, κάθε επαφή μαζί της. «Αυτό έγινε αφορμή, όπως έμαθα καιρό αργότερα, για να παραμένει η καταγγέλλουσα στις τουαλέτες του χώρου και να κλαίει για αρκετή ώρα, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Εγώ τον αγαπώ, είμαι ερωτευμένη μαζί του, κι εκείνος ούτε μου μιλάει”», είπε στην ανακρίτρια. Ισχυρίστηκε, ακόμη, ότι το 2011 η αντίδικός του εμφανίστηκε αιφνιδιαστικά μπροστά του ενώ ο ίδιος βρισκόταν με τη σύζυγό του και ζευγάρι φίλων τους σε πολυχώρο προκειμένου να παρακολουθήσουν θεατρική παράσταση. Εκεί, σύμφωνα με την απολογία του, η αντίδικος έσπρωξε «με περίσσιο θράσος» τη σύζυγό του, χαιρέτησε τον ίδιο και τον φίλησε. «Είναι δε απορίας άξιο, πώς η καταγγέλλουσα θέλησε με αυτή τη θέρμη να με χαιρετήσει όταν η ίδια καταγγέλλει βίαιες και προσβλητικές εις βάρος της συμπεριφορές από εμένα!», αναφέρει στο υπόμνημά του. Αποδίδοντας στην καταγγέλλουσα «ενόχληση» και τάσεις «εκδίκησης» προς εκείνον, ο Πέτρος Φιλιππίδης υποστήριξε πως άλλαξε την αρχική της κατάθεση όταν κλήθηκε από τον εισαγγελέα «για να προσδώσει σε αυτήν αξιόποινο χαρακτήρα». Οπως ισχυρίστηκε, ενώ στην καταγγελία της στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών (ΣΕΗ) ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια της πρόβας στο θέατρο «Ηβη» «προσπάθησα και έβαλα τα δύο μου χέρια μέσα στο παντελόνι της, αλλά με σταμάτησε και πήγε στο μπάνιο», στην κατάθεσή της ενώπιον του εισαγγελέα «διορθώνει τα όσα έχει δηλώσει, ισχυριζόμενη ότι έβαλα το ένα χέρι μου μέσα και από το παντελόνι και από το εσώρουχο και ότι επιπλέον εισχώρησα και τα δάχτυλά μου στο αιδοίο της». Επιπρόσθετα, ο ηθοποιός στρέφει τα «πυρά» του εναντίον της συναδέλφου του και επειδή επικαλέστηκε στην ανάκριση μάρτυρες οι οποίοι «της υπενθύμισαν γεγονότα που είχε αποβάλει από τη μνήμη της» και πρόσθεσαν με τις μαρτυρίες τους νέα επιβαρυντικά περιστατικά για τον ίδιο. «Ηρθε αποφασισμένη με ερωτική διάθεση»! «Την έψαξα στο Instagram. Δέχθηκα να τη συναντήσω, κατά πρώτο, για το βιογραφικό και, κατά δεύτερο, γιατί ήταν ωραία κοπέλα». «Ηρθε αποφασισμένη με ερωτική διάθεση, αλλά και για δουλειά». Για «λόγους ευγένειας» της πρότεινε να τη μεταφέρει με το αυτοκίνητό του στο σπίτι της. «Αρχισε να με ακουμπά με εμφανή σεξουαλική διάθεση». Τότε ο ίδιος, «χωρίς να το σκεφτεί έστριψε δεξιά στην οδό Ψυχάρη, όπου και πάρκαρε στο ύψος ενός άδειου οικοπέδου». Εκεί, κατά τους ισχυρισμούς του, η καταγγέλλουσα έπεσε «με φόρα» πάνω του και επιδόθηκε σε σεξουαλικές πράξεις. Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι η συνάδελφός του πρώτη φορά ανέφερε στην ανακρίτρια και όχι στο ΣΕΗ ή στον εισαγγελέα όπου είχε καταθέσει το προηγούμενο διάστημα, ότι στη «δήθεν συνάντησή μας» σε εταιρεία θεατρικών παραγωγών, αφού της κατέβασε το παντελόνι και το εσώρουχο, την ανέβασε πάνω σε ένα τραπέζι και επιδόθηκε σε ασελγείς πράξεις. «Ισχυρίζεται ότι εκθέτει το ως άνω περιστατικό το πρώτον κατά την κατάθεσή της ενώπιον υμών, διότι τώρα της το θύμισε ένας φίλος της, καθότι η ίδια το έχει αποβάλει από τη μνήμη της!», ανέφερε για το ζήτημα αυτό ο κατηγορούμενος, για να προσθέσει: «Είναι όμως απορίας άξιον πώς γίνεται η καταγγέλλουσα να θυμόταν καθαρά τη διάταξη του χώρου των γραφείων, αλλά και τα ρούχα τα οποία φορούσε όταν δήθεν με συνάντησε εκεί το 2008, αλλά να είχε αποβάλει από τη μνήμη της ένα τόσο σημαντικό περιστατικό και, κυρίως, το βασικό περιστατικό το οποίο υποτίθεται ότι την είχε τραυματίσει εκείνη την ημέρα!». Ο ηθοποιός βάλλει επίσης κατά της μητέρας της καταγγέλλουσας, η οποία κατέθεσε στην ανακρίτρια πως και εκείνη, όπως και η κόρη της, είχε γίνει αποδέκτης άσεμνων συμπεριφορών του. Οπως λέει, παρά τους παραπάνω ισχυρισμούς της, η μητέρα της αντιδίκου του «συνεργαζόταν μαζί μου για έξι συναπτά έτη σε δύο διαδοχικές θεατρικές παραστάσεις και παράλληλα επέλεξε να μου γνωρίσει την κόρη της και να μου ζητήσει να μεσολαβήσω για να μπει σε δραματική σχολή». «Εψαχνε κάποιον έμπειρο για να βοηθηθεί επαγγελματικά» Η δεύτερη κατηγορία κατά του Πέτρου Φιλιππίδη αφορά απόπειρα βιασμού τον Φεβρουάριο του 2010 στο θέατρο «Μουσούρη». Συνάδελφός του κατέθεσε ότι εντός του θεάτρου υπέστη άγρια σεξουαλική επίθεση από τον ίδιο και στην προσπάθειά της να γλιτώσει από τα χέρια του φώναζε και υπέστη τραυματισμό. Σύμφωνα με την καταγγέλλουσα, ο ηθοποιός μετά την επίθεση εναντίον της, την απείλησε ότι θα την καταστρέψει επαγγελματικά. Για την κατηγορία αυτή, ο γνωστός ηθοποιός υποστήριξε πως το 2010 χρειάστηκε να αναζητήσει μια πιθανή αντικαταστάτρια ηθοποιού και συναντήθηκε με την καταγγέλλουσα όταν ένας δικηγόρος κοινός γνωστός τους του μίλησε για εκείνη, αναφέροντάς του ότι του στέλνει το βιογραφικό της «ανιψιάς του». Στη συνέχεια, όπως λέει, προσκάλεσε την κοπέλα στο θέατρο για να παρακολουθήσει την παράσταση και μετά το τέλος αυτής την κάλεσε στο καμαρίνι του για να του πει τις εντυπώσεις της. Η ανακρίτρια ρώτησε τον κατηγορούμενο για ποιο λόγο ήθελε τη γνώμη μιας νέας ηθοποιού την οποία δεν γνώριζε καν και ο κατηγορούμενος απάντησε. «Ηταν μια παρόρμηση, δεν θα μου έλεγε κάτι κακό αφού ερχόταν να πάρει μια δουλειά». «Ανακρίτρια: Πέρα όμως από την παρακολούθηση των παραστάσεων της δώσατε το κείμενο για να προετοιμαστεί; Πέτρος Φιλιππίδης: Της έδωσα το πρόγραμμα που είχε μέσα το έργο. Το κείμενο του προγράμματος ήταν αυτό που παίζονταν και στην παράσταση με κάποιες προσθήκες. Τις προσθήκες δεν της έδωσα γιατί δεν είναι κάπου γραμμένες». Ο κατηγορούμενος δήλωσε ότι η ομορφιά της κοπέλας τον μαγνήτισε και έκανε λόγο για συναινετικές σεξουαλικές συνευρέσεις μαζί της μέσα στο θέατρο, με την καταγγέλλουσα να μπαίνει στον χώρο από την πλαϊνή πόρτα για να μην την αντιληφθούν οι εργαζόμενοι. «Ανακρίτρια: Γιατί επιλέξατε το θέατρο για να βρεθείτε; Πέτρος Φιλιππίδης: Της είπα να έρθει εκεί γιατί εμένα δεν μου είναι εύκολο να κυκλοφορώ άνετα χωρίς να με δει κάποιος, ειδικά σε ξενοδοχείο. Δεν ήθελα να μας δουν, δεν ήθελα να δημιουργήσω πρόβλημα ούτε σε εμένα ούτε σε εκείνη». Οπως καταθέτει στη συνέχεια, η καταγγέλλουσα έπειτα από μια ερωτική συνεύρεση τον ρώτησε τι θα γίνει με τον ρόλο και εκείνος της απάντησε ότι δεν θα χρειαστεί να παίξει στην παράσταση διότι η ηθοποιός που είχε μέχρι τότε τον ρόλο δεν θα αποχωρούσε. «Η καταγγέλλουσα τότε εξαγριώθηκε, άρχισε να μου λέει πως την κορόιδεψα, πως έχει πει σε όλους τους γνωστούς της ότι θα συνεργαστούμε και τώρα θα γίνει ρεζίλι», ανέφερε ο κατηγορούμενος. Απέδωσε, δε, την καταγγελία της στην απογοήτευσή της επειδή δεν συνεργάστηκε μαζί του. Αποδέχεται ωστόσο, απαντώντας σε ερώτηση της ανακρίτριας, πως μετά από αυτή την αντίδραση της ηθοποιού, της έστειλε ένα μήνυμα ερωτικού περιεχομένου. «Ζήτησε από τον πατέρα της να χρηματοδοτήσει προσωπική της επαγγελματική δουλειά, ώστε όπως λέει χαρακτηριστικά “να μη με χρειάζεται”» υποστήριξε ο Π. Φιλιππίδης, αναφέροντας ακόμη πως η αντίδικός του κατέφυγε στη συνέχεια σε άλλο σκηνοθέτη εγνωσμένου επαγγελματικού κύρους προκειμένου να «εξασφαλίσει» την επιτυχή πορεία της παράστασής της. Κατά τον ίδιο, από τη στάση της αυτή προκύπτει ότι «έψαχνε κάποιον πιο έμπειρο ηθοποιό-σκηνοθέτη για να “κρεμαστεί”, να βοηθηθεί επαγγελματικά και επέλεξε εμένα. Πλην, όμως, οι ελπίδες της δεν ευοδώθηκαν και κατέρρευσε ο κόσμος της». Ανακρίτρια: Για ποιον λόγο αφού είπε ότι είναι αποφασισμένη να σας γνωρίσει ερωτικά και να βρει δουλειά δεν σας άφησε να την πάτε σπίτι της αλλά είπε να πάρει ταξί; Πέτρος Φιλιππίδης: Δεν ξέρω γιατί δεν ήθελε να την πάω σπίτι της, ούτε και επέμεινα να την πάω. Ενώ μου άρεσε αυτό που συνέβη, δεν ήθελα να την πάω σπίτι γιατί ήθελα να επιστρέψω σπίτι για να ετοιμαστώ για την παράσταση. Ανακρίτρια: Γιατί να μην ήθελε να την πάτε σπίτι για να συνεχίσει την επιδίωξη που ξεκίνησε; Πέτρος Φιλιππίδης: Γιατί μπορεί να μην ήθελε να ξέρω πού μένει και να είχε πετύχει αυτό που ήθελε. Αντικρούοντας δε τον ισχυρισμό της συναδέλφου του ότι στάθηκε εμπόδιο στην τηλεοπτική καριέρα της, υποστήριξε πως δεν είχε τέτοια εξουσία. Παράλληλα, ανέφερε πως τα έτη 2014 και 2015 η συνάδελφός του συμμετείχε σε δύο θεατρικές παραστάσεις, μία εκ των οποίων είχε σκηνοθετήσει φίλος του. « Πώς είναι δυνατόν», υποστήριξε, «να εμποδίζω την καταγγέλλουσα από το να εργαστεί σε τηλεοπτικές σειρές με τις οποίες δεν είχα την παραμικρή σχέση, αλλά να μην αποτρέπω να εργαστεί στο Εθνικό Θέατρο, στο οποίο ομοίως εργαζόμουν, και μάλιστα σε μία τόσο σημαντική δουλειά». Η ανακρίτρια, επικαλούμενη το βιογραφικό της ηθοποιού, ρώτησε τον κατηγορούμενο αν πιστεύει ότι η συνάδελφός του είχε ανάγκη να προσφύγει σε τέτοια μέσα για να πάρει έναν ρόλο, όπως ο ίδιος υποστηρίζει. «Πιστεύω ότι με χρησιμοποίησε, ότι ήθελε να δουλέψει με ένα μεγάλο όνομα και σε ένα κεντρικό θέατρο και επιζητούσε την αναγνωρισιμότητα. Και έκανε αυτή την καταγγελία για να γίνει γνωστή», απάντησε ο ηθοποιός. «Ανακρίτρια: Αρα θεωρείτε ότι η αναγνωρισιμότητα αυτή ως θύμα απόπειρας βιασμού θα ήταν θετική; Πέτρος Φιλιππίδης: Σήμερα πιστεύω ότι μετά το κίνημα του ΜeΤoo έχει θετικό πρόσημο. Το έκανε αυτό για να πάρει τη δουλειά, ίσως μέχρι τώρα δεν είχε τη δουλειά που θα ήθελε. Ηθελε να γίνει πρωταγωνίστρια, να παίξει τον μεγάλο ρόλο». «Δεν την πίεσα να κάνει κάτι που δεν ήθελε…» Εξίσου ειδεχθής είναι όμως και η τρίτη κατηγορία που αντιμετωπίζει ο Π. Φιλιππίδης, για απόπειρα βιασμού άλλης συναδέλφου του μέσα στο αυτοκίνητό του. Η κοπέλα έχει καταθέσει ότι μετά από επαγγελματικό ραντεβού της με τον κατηγορούμενο, εκείνος την οδήγησε με το αυτοκίνητό του σε δρόμο του Παλαιού Ψυχικού και αφού κλείδωσε τις πόρτες του οχήματός του, της επιτέθηκε και προσπάθησε να την αναγκάσει να προβεί σε σεξουαλικές πράξεις παρά τη θέλησή της. Η καταγγέλλουσα περιγράφει ότι βρέθηκε σε απόγνωση, ότι φώναζε και ότι γλίτωσε από την επίθεση όταν ο κατηγορούμενος άνοιξε τις πόρτες του οχήματός του αφήνοντάς τη φύγει, αφού πρώτα την απείλησε ότι θα την καταστρέψει. Μάλιστα, η παθούσα κατέθεσε πως ήταν τέτοιο το σοκ που υπέστη ώστε εγκατέλειψε το επάγγελμα της ηθοποιού. Ως προς αυτή την καταγγελία, ο Π. Φιλιππίδης κατέθεσε πως επικοινωνούσε με τη συγκεκριμένη συνάδελφό του αρχικά μέσω Instagram και ότι εκείνη του έστειλε πρώτη μήνυμα. «Την έψαξα στο Instagram. Δέχθηκα να τη συναντήσω κατά πρώτο για το βιογραφικό και κατά δεύτερον γιατί ήταν ωραία κοπέλα επίσης…», ανέφερε στην ανακρίτρια, ισχυριζόμενος πως στο ραντεβού αυτό η συνάδελφός του πήγε «αποφασισμένη με ερωτική διάθεση, αλλά και για δουλειά». Στη συνέχεια, όπως κατέθεσε, οι δυο τους συναντήθηκαν σε καφετέρια του Ψυχικού, η καταγγέλλουσα του έδωσε το βιογραφικό της και ο ίδιος για «λόγους ευγένειας» της πρότεινε να την μεταφέρει με το αυτοκίνητό του στο σπίτι της. Δίνοντας κατόπιν τη δική του εκδοχή για τα όσα ακολούθησαν, ο ηθοποιός υποστήριξε ότι η αντίδικός του ήταν εκείνη που άρχισε να τον ακουμπά με εμφανή σεξουαλική διάθεση. Τότε, «χωρίς να το σκεφτεί, έστριψε δεξιά στην οδό Ψυχάρη, όπου και πάρκαρε στο ύψος ενός άδειου οικοπέδου». Εκεί, κατά τους ισχυρισμούς του, η καταγγέλλουσα έπεσε «με φόρα» πάνω του και επιδόθηκε σε σεξουαλικές πράξεις. Στη συνέχεια, την άφησε σε κάποιο σημείο της λεωφόρου Κηφισίας προκειμένου να πάρει ταξί και συμφώνησαν να συναντηθούν ξανά. «Δεν έλαβε χώρα το παραμικρό δυσάρεστο περιστατικό ούτε την πίεσα να κάνει κάτι που δεν ήθελε», υποστήριξε ο κατηγορούμενος. «Ανακρίτρια: Για ποιον λόγο αφού είπε ότι είναι αποφασισμένη να σας γνωρίσει ερωτικά και να βρει δουλειά δεν σας άφησε να την πάτε σπίτι της αλλά είπε να πάρει ταξί; Πέτρος Φιλιππίδης: Δεν ξέρω γιατί δεν ήθελε να την πάω σπίτι της, ούτε και επέμεινα να την πάω. Ενώ μου άρεσε αυτό που συνέβη, δεν ήθελα να την πάω σπίτι γιατί ήθελα να επιστρέψω σπίτι για να ετοιμαστώ για την παράσταση. Ανακρίτρια: Γιατί να μην ήθελε να την πάτε σπίτι για να συνεχίσει την επιδίωξη που ξεκίνησε; Πέτρος Φιλιππίδης: Γιατί μπορεί να μην ήθελε να ξέρω πού μένει και να είχε πετύχει αυτό που ήθελε. Ανακρίτρια: Λέτε ότι εσείς με τη βία δεν θα αναγκάζατε καμιά γυναίκα να κάνει κάτι; Πέτρος Φιλιππίδης: Δεν θα μπορούσα να κάνω κάτι κακό, αφού αγαπώ και σέβομαι τη γυναίκα. Ανακρίτρια: Τι νιώθετε για τη γυναίκα (σας), σύζυγο και μητέρα ενώ δηλώνετε ότι σέβεστε και αγαπάτε τη γυναίκα; Πέτρος Φιλιππίδης: Την αγαπώ από τα βάθη της ψυχής μου. Αν πρέπει να ζητήσω κάποια συγγνώμη, θα πρέπει να τη ζητήσω από αυτή τη γυναίκα». Ο ηθοποιός είδε τη ζωή του να αλλάζει από τη μία στιγμή στην άλλη το περασμένο Πάσχα όταν βρέθηκε να κάνει κάποιες εξετάσεις ρουτίνας Δύσκολες ώρες ζει ο Δάνης Κατρανίδη. Ο επιτυχημένος ηθοποιός δίνει σκληρή μάχη για να κρατηθεί στη ζωή, λόγω σοβαρού προβλήματος που αντιμετωπίζει με την υγεία του. Μπορεί να βγήκε από το νοσοκομείο, ωστόσο, η κατάσταση του έχει επιβαρυνθεί. Σύμφωνα με την Espresso, ο ηθοποιός, βρίσκεται πλέον στο σπίτι του, σε ένα περιβάλλον με ζεστασιά και ψυχολογική ασφάλεια. Έχοντας πάντα στο πλευρό του την οικογένεια του, ο Δάνης Κατρανίδης εξακολουθεί να δίνει τη μεγαλύτερη μάχη της ζωής του, θέλοντας να βγει νικητής. Ο Δάνης Κατρανίδης γεννήθηκε στο Αιγάλεω στις 4 Αυγούστου του 1949. Το 1971 αποφοίτησε από τη δραματική σχολή του Γεωργίου Θεοδοσιάδη. Έχει παίξει όλα τα είδη θεάτρου, από τραγωδία μέχρι επιθεώρηση και μιούζικαλ. Έχει διδάξει στην Ανωτέρα Δραματική Σχολή “Θεατρικά δρώμενα Ίασμος” του Βασίλη Διαμαντόπουλου και στο “Θεατρικό εργαστήρι” Βασίλης Διαμαντόπουλος. |
ARXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|