Το μιούζικαλ με τραγούδια του Bob Dylan«Girl From The North Country» είχε την ατυχία να κάνει πρεμιέρα στο Μπρόντγουεϊλίγες μέρες πριν η πανδημία υποχρεώσει σε αναστολή, τον Μάρτιο του 2020, όλων των δημόσιων καλλιτεχνικών εκδηλώσεων. Τώρα, στις 13 Οκτωβρίου επιστρέφει στο Belasco Theater της Νέας Υόρκης. Το άλμπουμ με τα τραγούδια κυκλοφόρησε πριν λίγες μέρες και δόθηκε στη δημοσιότητα το τραγούδι «Like a Rolling Stone», με τη Mare Winningham πρώτη φωνή, και το οποίο κλείνει με ένα απόσπασμα από το τραγούδι του 1997 του Dylan «To Make You Feel My Love». Το «Girl From The North Country» έγραψε ο Ιρλανδός Conor McPherson και εν πολλοίς κάνει χρήση όχι τόσο γνωστών τραγουδιών του Dylan όπως τα «Sign on the Window», «Sweetheart Like You» και «Went to See the Gypsy» για να αφηγηθεί την ιστορία ανθρώπων απελπισμένων που μαζεύονται σε ένα οικοτροφείο στην Duluth της Πολιτείας της Μινεσότα το 1934 στη διάρκεια της Μεγάλης Ύφεσης. Πρεμιέρα έκανε το μιούζικαλ στο Old Vic Theater του Λονδίνου τον Ιούλιο του 2017 και τον Σεπτέμβριο της επόμενης χρονιάς μετακόμισε στο off-broadway θέατρο Public Theater. Κάποια στιγμή το είδε και ο ίδιος ο Dylan, ο οποίος εξομολογήθηκε, μιλώντας στους Τάιμς της Νέας Υόρκης: «Το είδα ως ανώνυμος θεατής, όχι ως κάποιος που είχε κάποια σχέση με το έργο. Απλά, άφησα να γίνει έτσι. Το έργο με έκανε να κλαίω στο τέλος. Όταν έπεσε η αυλαία, είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα. Πραγματικά. Πολύ κρίμα που το Μπρόντγουεϊ κατέβασε ρολά, γιατί ήθελα να το ξαναδώ». (ΚΥΠΕ)
0 Comments
Στη Σάρον Στόουν θα απονεμηθεί το βραβείο Χρυσό Είδωλο στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ζυρίχης30/8/2021 Η Σάρον Στόουν θα είναι παρούσα και θα παραλάβει το βραβείο στις 25 Σεπτεμβρίου. Στη συνέχεια θα προβληθεί η ταινία του 1995 «Casino» του Μάρτιν Σκορσέζε, στην οποία η ηθοποιός υποδύθηκε την Τζίντζερ Μάρτιν. Για την ερμηνεία της κέρδισε Χρυσή Σφαίρα και υποψηφιότητα για Όσκαρ. «Η Σάρον Στόουν είναι ένα πραγματικό είδωλο της έβδομης τέχνης» εξήγησε ο Κρίστιαν Γιούνγκεν καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ζυρίχης. «Είναι μια γυναίκα που θα ήθελε ο Χίτσκοκ. Έχει ακαταμάχητη γοητεία, μεγάλο ανθρώπινο βάθος, το ταλέντο να παίζει μια ολόκληρη γκάμα ρόλων και την ικανότητα να γοητεύει το κοινό, όπως καμία άλλη. Σε μια εποχή που στην κινηματογραφική βιομηχανία κυριαρχούσαν άνδρες, στάθηκε στο ύψος της για να πολεμήσει τον σεξισμό και με αυτόν τον τρόπο έγινε ένα βασικό πρότυπο για πολλές γυναίκες στον κλάδο» ανέφερε ο Κρίστιαν Γιούνγκεν. Το 17o Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Ζυρίχης διοργανώνεται από τις 23 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου. Στην αντεπίθεση ετοιμάζεται να περάσει ο Πέτρος Φιλιππίδης, ο οποίος φέρεται να είναι σίγουρος πως σύντομα η αίτηση αποφυλάκισης που έχει καταθέσει, θα γίνει δεκτή. Με τους δικηγόρους του συνεχώς στο πλευρό του, τόσο ο ίδιος όσο και η σύζυγός του, Ελπίδα Νίνου, ετοιμάζουν μία σειρά κινήσεων που στόχο έχουν όχι μόνο να αθωώσουν τον ηθοποιό και να «καθαρίσουν» το όνομά του από τις κατηγορίες βιασμού και απόπειρας βιασμού που τον βαραίνουν, αλλά επιπλέον να τον κάνουν ξανά συμπαθή στα μάτια του κοινού. Η πρώτη κίνηση αφορά στην πρώτη τηλεοπτική συνέντευξη του Πέτρου Φιλιππίδη μέσα από τη φυλακή, την οποία όπως σας έγραψε το Dailymedia, θα εξετάσουν εκτενώς οι δικηγόροι του πριν προβληθεί τηλεοπτικά. Ο ίδιος έχει… ρίξει σήμα πως θέλει να μιλήσει δημόσια και να δώσει τη δική του εκδοχή των γεγονότων, με τα κανάλια να σφάζονται κυριολεκτικά για το ποιο θα καταφέρει να εξασφαλίσει τη συνέντευξη. Να σημειωθεί πως σημαντικότατο ρόλο στην επιλογή του Φιλιππίδη και των δικηγόρων του θα παίξει ο δημοσιογράφος που θα βάλει μπροστά ο κάθε τηλεοπτικός σταθμός. Η δεύτερη κίνηση, αφορά στην κατά μέτωπο επίθεση σε μία εκ των γυναικών που τον κατήγγειλαν, με την οποία ο Φιλιππίδης είχε υποστηρίξει πως διατηρούσε σχέση 6 μηνών. Ο λόγος για την Άννα – Μαρία Παπαχαραλάμπους, η οποία σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Spirto αναμένεται να δεχτεί αγωγή από τον Πέτρο Φιλιππίδη και τη σύζυγό του, Ελπίδα Νίνου για όσα υποστήριξε σε βάρος του. Να σημειωθεί πως τα λεγόμενα του Φιλιππίδη περί εξωσυζυγικής του σχέσης με την Παπαχαραλάμπους είχε επιβεβαιώσει και η Ελπίδα Νίνου, η οποία υποστήριξε πως γνώριζε πως ο σύζυγός της συvευρισκόταν με την ηθοποιό. Όπως φαίνεται, οι δύο πλευρές θα λύσουν τις μεταξύ τους διαφορές στα δικαστήρια. Γεννήθηκε στις 15 Νοεμβρίου 1929 στο Κάνσας Σίτι.Ξεκίνησε την υποκριτική του καριέρα στο θέατρο. Το 1960 πήρε τον πρώτο του ρόλο στο Μπρόντγουεϊ στο πλευρό του Jack Lemmon. Έκανε το τηλεοπτικό του ντεμπούτο το 1957.Κατέκτησε τη μικρή οθόνη με τον ρόλο του αξιαγάπητου δημοσιογράφου Lou Grant στην επιτυχημένη κωμική σειρά “The Mary Tyler Moore Show”και στη συνέχεια στη δραματική σειρά, που ήταν βασισμένη στον χαρακτήρα του, “Lou Grant”. Το 2001 τιμήθηκε για την προσφορά του με το Screen Actors Guild (SAG) Life Achievement Award, ενώ είχε διατελέσει πρόεδρος του Σωματείου από το 1981-85 αφού αναδείχθηκε ως ηγετική φυσιογνωμία στην απεργία του SAG το 1980 SAG. Ως πρόεδρος αντιτάχθηκε στην αμερικανική πολιτική στην Κεντρική Αμερική. Ήταν υποστηρικτής του Δημοκρατικού Κόμματος και επί δεκαετίες υπήρξε πολιτικός ακτιβιστής. Είχε εκφράσει τη στήριξή του στο αίτημα απελευθέρωσης του ακτιβιστή και δημοσιογράφου Mumia Abu-Jamal και στο πρόγραμμα περίθαλψης California One Care.Ο Asner είχε περισσότερες από 300 εμφανίσεις σε ταινίες και παρέμεινε ενεργός και στα 70 και στα 80 του. Τον αγαπήσαμε ως Άγιο Βασίλη στην ταινία “Elf” ενώ ήταν εκείνος που “δάνεισε” τη φωνή του στον πολυαγαπημένο γεράκο της βραβευμένης με Όσκαρ ταινίας animation “Up”, Καρλ Φρέντρικσεν. Πρόσφατα, είχε συμμετάσχει στις σειρές Cobra Kai, όπου υποδυόταν τον πατριό του Johnny Lawrence, Sid Weinberg, “Grace and Frankie” και “Dead To Me”. H Ντέμι Μουρ είναι από τις γυναίκες που ο χρόνος της αγαπάει. Η ηθοποιός μεγαλώνει πολύ όμορφα και οι φωτογραφίες που ανεβάζει στο Instagram είναι πάντα εντυπωσιακές. H ίδια ανέβασε πρόσφατα μια selfie με θέμα το ηλιοβασίλεμα που έκανε πραγματικά τους θαυμαστές της να απορούν. Η Ντέμι Μουρ πόζαρε σαν κοριτσάκι και για ακόμη μια φορά είναι αδύνατον να καταλάβει κανείς την ηλικία της. Η Διεθνής Ακαδημία Τηλεοπτικών Τεχνών και Επιστημών ανακοίνωσε ότι ανακαλεί το τιμητικό βραβείο Emmy που είχε απονείμειΗ Διεθνής Ακαδημία Τηλεοπτικών Τεχνών και Επιστημών ανακοίνωσε ότι ανακαλεί το τιμητικό βραβείο Emmy που είχε απονείμει στον πρώην κυβερνήτη της Νέας Υόρκης, Άντριου Κουόμο. Ο Άντριου Κουόμο παραιτήθηκε στις αρχές του μήνα, μετά από έρευνα που απέδειξε ότι ενεπλάκη σε σεξουαλική παρενόχληση 11 γυναικών και έπειτα από την αυξανόμενη πίεση που δεχόταν να αποχωρήσει από στελέχη του Δημοκρατικού Κόμματος. Ο Κουόμο, η τρίτη θητεία του οποίου πλησίαζε στο τέλος της, αρνήθηκε τις κατηγορίες. Η Κάθι Χόκολ ορκίστηκε αντικαταστάτριά του την Τρίτη και έγινε η πρώτη γυναίκα κυβερνήτρια της Νέας Υόρκης. Ο Άντριου Κουόμο τιμήθηκε με βραβείο Emmy για τις τηλεοπτικές ενημερώσεις του κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού. «Λαμβάνοντας υπόψη την έκθεση της γενικής εισαγγελέως της Νέας Υόρκης και της επακόλουθης παραίτησης του Άντριου Κουόμο από το αξίωμα του κυβερνήτη, ανακαλείται το ειδικό Διεθνές Βραβείο Emmy του 2020» αναφέρεται σε ανακοίνωση της Ακαδημίας Τηλεοπτικών Τεχνών και Επιστημών. «Το όνομά του και οποιαδήποτε αναφορά στην απονομή του βραβείου θα απαλειφθούν από το υλικό της Διεθνούς Ακαδημίας». (ΚΥΠΕ) Eλικόπτερο που μετέφερε τον Τομ Κρουζ προσγειώθηκε στον κήπο μιας οικογένειας, στην κομητεία Ουόρικσιρ στην Αγγλία, επειδή το αεροδρόμιο της περιοχής στο Κόβεντρι ήταν κλειστό. Ο Τομ Κρουζ, ο οποίος βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Ηνωμένο Βασίλειο για τα γυρίσματα της νέας ταινίας “Mission: Impossible”, προσγειώθηκε στον κήπο της Αλισον Γουέμπ. Σύμφωνα με το BBC, η οικογένεια – που ζει στο Μπάγκιντον του Ουόρικ- δεν γνώριζε εκ των προτέρων ότι ο Τομ Κρουζ ήταν στο ελικόπτερο και είχε ενημερωθεί μόνο ότι επέβαινε ένας ανώνυμος “VIP που είχε καθυστερήσει να φθάσει στον προορισμό του”. Ο σταρ του Χόλιγουντ δεν βιαζόταν πολύ, ωστόσο, καθώς φωτογραφήθηκε και πρόσφερε δωρεάν βόλτα με το ελικόπτερο στα παιδιά της Γουέμπ και του συντρόφου της. “Νόμιζα ότι θα ήταν ωραίο για τα παιδιά να δουν το ελικόπτερο να προσγειώνεται στον κήπο. Ο Τομ Κρουζ ουσιαστικά έφτασε και βγήκε έξω και φωνάξαμε από ενθουσιασμό. Πήγε κατευθείαν στα παιδιά για μιλήσει μαζί τους, στη συνέχεια ήρθε και μας άγγιξε με τον αγκώνα και είπε “ευχαριστώ πολύ”. Στη συνέχεια ρώτησε αν τα παιδιά θα ήθελαν να ανέβουν στο ελικόπτερο ” δήλωσε η κλισον Γουέμπ στο BBC. Το έβδομο μέρος της κινηματογραφικής σειράς “Mission: Impossible” σε σκηνοθεσία Κρίστοφερ ΜακΚουόρι μετά από πολλές καθυστερήσεις στα γυρίσματα λόγω της πανδημίας της Covid-19 θα αρχίσει να προβάλλεται στις κινηματογραφικές αίθουσες τον Μάιο του 2022. (ΚΥΠΕ) Ο Σον Πεν υποστηρίζει σθεναρά ότι όλοι πρέπει να κάνουν το εμβόλιο κατά του Covid-19 και τώρα ζητεί ο εμβολιασμός να είναι υποχρεωτικός. «Υπάρχουν, ξέρετε, ορισμένα εδάφια, στη Δεύτερη Τροπολογία, τα οποία πραγματικά πιστεύω» είπε ο Πεν στον Μάικλ Σμέρκονις κατά την εμφάνιση του στην εκπομπή του στο CNN. «Αλλά πιστεύω ότι πρέπει να αναγνωρίσετε ότι, με κάτι τέτοιο, δεν μπορείς να τριγυρνάς σημαδεύοντας με ένα όπλο το πρόσωπό κάποιου, γιατί αυτό συμβαίνει με τους ανεμβολίαστους». Ο Αμερικανός ηθοποιός και σκηνοθέτης βρέθηκε πρόσφατα σε πρωτοσέλιδα δημοσιεύματα, όταν αρνήθηκε να επιστρέψει στα γυρίσματα της νέας του σειράς για το Starz μέχρι να εμβολιαστούν όλα τα μέλη του καστ και του συνεργείου και εξήγησε την απόφασή του. «Δεν ήθελα να νιώθω συνένοχος σε κάτι που φροντίζει τη μία ομάδα και όχι την άλλη» είπε. «Και πιστεύω ότι όλοι πρέπει να εμβολιαστούν» συνέχισε. «Πιστεύω ότι πρέπει να είναι υποχρεωτικό, όπως το να ανάβεις τους προβολείς στο αυτοκίνητο τη νύχτα». Σύμφωνα με τον Σον Πεν οι μη εμβολιασμένοι ανήκουν σε δύο διαφορετικές κατηγορίες. «Υπάρχουν εκείνοι που, μόλις ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) δώσει την πλήρη έγκριση, θα προχωρήσουν στον εμβολιασμό» είπε. Και υπάρχουν και εκείνοι που έχουν παγιωθεί σε ένα είδος ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού και σε μια πολιτική ταυτότητα που έχει πάρει κάπως παράδοξα αυτό το ζήτημα σε κάτι που ξεχνά ότι στις ΗΠΑ, ολόκληρη η ιστορία μας, όλα βασίζονται στο να είμαστε ανεξάρτητοι γιατί κατανοούμε την αλληλεξάρτηση. Αυτή είναι η ιστορία των επιτυχημένων πραγμάτων σε αυτή τη χώρα». (ΚΥΠΕ) Η αρχή του επικού τέλους έφτασε! Το ταξίδι προς το φινάλε της σειράς – φαινόμενο «The Walking Dead» ξεκίνησε χθες βράδυ στο FOX. Το πρώτο μέρος του 11ου και τελευταίου κύκλου επιστρέφει με 8 νέα επεισόδια, τα πρώτα από μια ιστορία 24 συνολικά επεισοδίων, που θα ολοκληρώσει την επιτυχημένη 10ετή πορεία της σειράς. Τα νέα επεισόδια θα προβάλλονται κάθε Δευτέρα. Στον προηγούμενο κύκλο «The Walking Dead», οι επιζώντες ήρθαν αντιμέτωποι με δαίμονες του παρελθόντος, δίνοντας μάχη με νέες απειλές και βλέποντας τις φιλίες και τις σχέσεις τους να επηρεάζονται από τις παράπλευρες απώλειες ενός μετα-αποκαλυπτικού σύμπαντος. (ΚΥΠΕ-ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΧΡ/ΗΦ) (ΚΥΠΕ) 50 Cent – Η μητέρα του έβαζε παιχνίδια σε κάλτσες για να του φτιάχνει αυτοσχέδια όπλα σαν παιχνίδια24/8/2021 Ο ράπερ 50 Cent αποκάλυψε άγνωστες πτυχές από την ζωή του Ο Αμερικανός ράπερ 50 Cent ήταν ένα διαβόητα σκληρό παιδί των δρόμων πριν βρει τη δόξα. Αλλά, παρά τη φημολογούμενη σκληρότητά του, ουσιαστικά είπε στον ιστότοπο pagesix ότι το μέλος της οικογένειάς του για το οποίο πραγματικά έπρεπε να προσέχεις ήταν η… μαμά του! Ο ράπερ του τραγουδιού In Da Club, ο οποίος είχε πυροβοληθεί εννέα φορές το 2000, δήλωσε ότι η μητέρα του δανείστηκε μερικά κόλπα της φυλακής για να βοηθήσει τον γιο της να αμύνεται στο σχολείο! Όπως ανέφερε στον ιστότοπο Page Six η μαμά Σαμπρίνα έβαζε παιχνίδια σε κάλτσες για να δημιουργήσει αυτοσχέδια όπλα που θα χρησιμοποιούνταν σε καυγάδες, παρόμοια πρακτική των παρανόμων οι οποίοι γεμίζουν κάλτσες με νομίσματα σε αστυνομικές ταινίες!Αποκάλυψε μάλιστα ότι συμπεριέλαβε τις περίεργες εμπειρίες του στη νέα του τηλεοπτική σειρά Power Book III: Raising Kanan… «[Υπάρχει μια σκηνή] από το πρώτο επεισόδιο όπου ο [ομώνυμος πρωταγωνιστικός χαρακτήρας] Κανάν δέχεται επίθεση και επιστρέφει στο σπίτι και η μητέρα του βάζει τα παιχνίδια στις κάλτσες» είπε, «Αυτό πραγματικά συνέβη. Προέρχεται από τη ζωή μου». «Έφαγα πολύ ξύλο στο πάρκο, αλλά φοβόμουν περισσότερο τη μαμά μου από τους ανθρώπους με χτύπησαν, γιατί δεν μπορούσα να της ξεφύγω» ανέφερε μάλιστα, «ήταν ανύπαντρη μητέρα και ήταν τα πάντα για μένα». Η μητέρα του Τζάκσον σκοτώθηκε σε πυρκαγιά όταν ήταν μόλις 8 ετών. «Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου ήταν σκληροί, οπότε δεν ήξερα πότε ήταν εντάξει να είσαι συναισθηματικός και πότε όχι», πρόσθεσε. «Με κοίταζε στο πάτωμα [όταν ήταν αναστατωμένος] και μού έλεγε: ‘’Σήκω – γιατί κλαις εκεί συμπεριφέρεσαι σα μικρό κορίτσι». «Θα θύμωνε μαζί σου και θα έλεγες: ‘Ω, σκ…ά δεν είναι ΟΚ να τις φάς αυτή τη φορά’. ΟΚ, οπότε άσε με να σηκωθώ. Έτσι, αποφάσιζε πότε πρέπει να είναι ανεκτική και πότε πρέπει να είναι αυστηρή». (in.gr) Ο ψηλότερος άνδρας των Ηνωμένων Πολιτειών, που έβλεπε τον κόσμο από ύψος 2 μέτρων και 35 εκατοστών, πέθανε την περασμένη Παρασκευή, σε ηλικία 38 ετών, στη Μινεσότα, ανακοίνωσε η μητέρα του μέσω του Facebook. Ο Ιγκόρ Βοβκοβίνσκι, Αμερικανός ουκρανικής καταγωγής, πάλευε για πολλά χρόνια με την ασθένειά του: ένας όγκος του προκαλούσε υπερέκκριση αυξητικής ορμόνης. Για τον λόγο αυτό η οικογένειά του εγκαταστάθηκε, όταν ήταν ακόμη παιδί, στο Ρότσεστερ της Μινεσότα, μια πόλη των ΗΠΑ φημισμένη για τις άριστες ιατρικές υπηρεσίες της. Ο θάνατός του αποδίδεται σε καρδιολογικά αίτια. Ο μικρός Ιγκόρ ήταν ήδη «μεγάλος» για την ηλικία του και, παρά τις θεραπείες, συνέχισε να ψηλώνει. Στα 27 του το βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες τον αναγνώρισε ως τον ψηλότερο άνδρα στις ΗΠΑ. Στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision το 2013 ο Ιγκόρ μετέφερε στα μπράτσα του στη σκηνή την εκπρόσωπο της Ουκρανίας. Ήταν όμως ήδη διάσημος από το 2009, όταν τον «εντόπισε» στο πλήθος ο Μπαράκ Ομπάμα, σε μια πολιτική συγκέντρωση. Ο γίγαντας, που φορούσε ένα μπλουζάκι με το σύνθημα «Ο μεγαλύτερος υποστηρικτής του Ομπάμα στον κόσμο», είχε έτσι την ευκαιρία να ανταλλάξει χειραψία με τον Δημοκρατικό πρόεδρο. Σύμφωνα με το βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες, ο ψηλότερος άνθρωπος στον κόσμο σήμερα είναι ο Τούρκος Σουλτάν Κεσέν, με ύψος 2,51 μέτρα. Ο ψηλότερος άνθρωπος όλων των εποχών ήταν ο Αμερικανός Ρόμπερτ Γουόντλου, που έφτασε τα 2,72 μέτρα. Έπασχε και εκείνος από υπερέκκριση αυξητικής ορμόνης και πέθανε το 1940, σε ηλικία μόλις 22 ετών. (ΑΠΕ-ΜΠΕ) Την είδηση έκανε γνωστή η μπάντα σε ανακοίνωσή της Άλλη μια θλιβερή είδηση έγινε γνωστή σήμερα, 23 Αυγούστου. Ο σαξοφωνίστας και ιδρυτικό μέλος των UB40, Μπράιαν Τράβερς, πέθανε στα 62 του χρόνια. Ο μουσικός πέθανε στο σπίτι του στο Moseley στις 22 Αυγούστου και δίπλα του ήταν η οικογένειά του. Είχε προσβληθεί από καρκίνο στονν εγκέφαλο και είχε υποβληθεί σε δυο εγχειρήσεις. «Με μεγάλη μας λύπη ανακοινώνουμε τον χαμό του συντρόφου μας, αδελφού μας και ιδρυτικού στελέχους των UB40 και θρύλου της μουσικής Μπράιαν Ντέιβιντ Τράβερς», τόνισαν οι UB40 σε ανακοίνωσή τους. (in.gr) Με κορονοϊό στο νοσοκομείο “Ευαγγελισμός” οδηγήθηκε την Πέμπτη ο Νίκος Οικονομόπουλος. Ο γνωστός τραγουδιστής παρουσίασε επιπλοκές του κορονοϊού και ειδικότερα πνευμονολογικά προβλήματα και εισήχθη για νοσηλεία σε απλή κλίνη covid. Μετά από λίγες ημέρες, ο Νίκος Οικονομόπουλος σύμφωνα με την εκπομπή “Καλοκαίρι #not” πήρε εξιτήριο. Όπως ανέφερε ο Λάμπρος Κωνσταντάρας στην πρωινή εκπομπή του Open, ο Νίκος Οικονομόπουλος είναι καλύτερα στην υγεία του και επιστρέφει σπίτι του. Τζένιφερ Λόπεζ – Ο Άλεξ Ροντρίγκεζ πήρε πίσω το supercar που της είχε χαρίσει και… πόζαρε δίπλα του20/8/2021 Όπως έχει γίνει πλέον γνωστό, η JLo τα ξαναβρήκε με τον πρώην σύντροφό της, Μπεν Άφλεκ, 17 χρόνια μετά τον χωρισμό τουςΚανένας χωρισμός δεν είναι εύκολος – ειδικά αν σύντροφός σου είναι κυριολεκτικά μια από τις πιο ωραίες και σέξι γυναίκες του πλανήτη και αν με το που χωρίσατε… τρέχει πίσω στον πρώην της. Δεκαεφτά χρόνια μετά τον χωρισμό τους. Φυσικά, αναφερόμαστε στον Άλεξ Ροντρίγκεζ, τον 46χρονο πρώην αθλητή – και πρώην… JLo – που πρέπει να το φυσάει και να μην κρυώνει με τις φωτογραφίες της πρώην αρραβωνιαστικιάς του στο πλευρό του Μπεν Άφλεκ. Ίσως αυτό να ήταν που τον οδήγησε και σε μια κίνηση που, κατά τη γνώμη μας, τη λες και μικροπρέπεια. Ειδικά αν σκεφτείς ότι η αιτία που η τετραετής σχέση τους κατέρρευσε μετά από μια δική του απιστία, με την Μάντισον Λεκρουά – που πάντως δεν έχει παραδεχτεί κανείς από τους δυο. Τέλος πάντων, πάμε στο παρασύνθημα. Το 2019, ο ARod είχε χαρίσει στη JLo για τα γενέθλιά της ένα κατακόκκινο supercar. Και τώρα πήρε πίσω την πανάκριβη Porsche – αν και δεν ανησυχούμε, η Τζένιφερ μπορεί όποτε θέλει να αγοράσει πέντε καλύτερες. Το θέμα δεν είναι μόνο ότι της την πήρε πίσω, αλλά ότι ανάρτησε και φωτογραφία μπροστά της στο Instagram – που έφερε μια πλημμύρα από σχόλια. «Φαίνεται ότι η jlo άφησε όχι μόνο εσάς αλλά και το κόκκινο αυτοκίνητο» ήταν μόνο ένα από τα ποικίλα σχόλια κάτω από την ανάρτηση του πρώην αθλητή. To supercar-δώρο για τα γενέθλια της JenniferΉταν Ιούλιος του 2019 όταν η Jennifer Lopez οδήγησε για πρώτη φορά μετά από 25 χρόνια. Ο τότε σύντροφός της, Alex Rpdriguez της αγόρασε μια εντυπωσιακή Porsche 911 Carrera GTS κόκκινου χρώματος ως δώρο γενεθλίων. Το πολυτελές αυτοκίνητο φημολογείται πως κόστισε περίπου 133.000 δολάρια και η Lopez έδειχνε πανευτυχής με το δώρο των 50ων γενεθλίων της. Η διάσημη τραγουδίστρια δεν έχει πιάσει τιμόνι στα χέρια της τα τελευταία 25 χρόνια ωστόσο έκανε μια εξαίρεση για το νέο της απόκτημα. Η Jennifer Lopez αδυνατούσε να πιστέψει το μέγεθος της έκπληξης, όπως αποτυπώθηκε ξεκάθαρα στο βίντεο. «Ω Θεέ μου, πρέπει να οδηγήσω;», ρώτησε. «Είναι πανέμορφο. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ένα αμάξι σαν αυτό. Δεν είχα ποτέ ένα αμάξι σαν αυτό», συμπλήρωσε η Lopez. (in.gr) Ο δημοφιλής τραγουδιστής είναι 40 ετών - Εμφάνισε πνευμονολογικά προβλήματα από επιπλοκές του κορωνοϊού Στον νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» νοσηλεύεται ο δημοφιλής τραγουδιστής Νίκος Οικονομόπουλος, που είχε διαγνωσθεί θετικός στον κορωνοϊό. Ο 40χρονος ερμηνευτής παρουσίασε επιπλοκές της covid και ειδικότερα πνευμονολογικά προβλήματα και εισήχθη για νοσηλεία σε απλή κλίνη covid του «Ευαγγελισμού». Σημειώνεται ότι ο τραγουδιστής δεν έχει εμβολιασθεί κατά του κορωνοϊού. Η Ζωή Λάσκαρη υπήρξε ένα από τα πιο λαμπρά αστέρια της «χρυσής εποχής» του ελληνικού κινηματογράφου την δεκαετία του εξήντα, ενώ τα επόμενα χρόνια διέγραψε μια σημαντική πορεία στο θέατρο. Μέσα από τους ρόλους της στην μεγάλη οθόνη, διαμόρφωσε την εικόνα της δυναμικής αλλά και μοιραίας γυναίκας, όντας το σύμβολο του σεξ της εποχής της και το κρυφό απωθημένο πολλών ανδρών. Η Ζωή Κουρούκλη, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, στις 12 Δεκεμβρίου 1942 (κατ’ άλλους το 1940, το 1941 ή το 1944, σύμφωνα με το επίσημο βιογραφικό της) και μεγάλωσε υπό την σκέπη των παππούδων της. Ήταν η μοναχοκόρη του βασιλόφρονα στρατιωτικού Δημητρίου Κουρούκλη, ο οποίος σκοτώθηκε από άνδρες του ΕΛΑΣ το 1943, κατά την διάρκεια της Κατοχής, ενώ και η μητέρα της υπήρξε θύμα των κομμουνιστών, κατά την διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου. Φοίτησε στο εκπαιδευτήριο θηλέων Βαλαγιάννη και στην ελληνογαλλική σχολή καλογραιών Καλαμαρί στην Θεσσαλονίκη, καθώς και στη δραματική σχολή του Πέλου Κατσέλη στην Αθήνα. Στις 20 Ιουνίου 1959, πήρε μέρος στα καλλιστεία, που διοργάνωσε η εφημερίδα «Απογευματινή» και στέφθηκε σταρ Ελλάς και στις 26 Ιουλίου του ίδιου χρόνου εκπροσώπησε την Ελλάδα στον διαγωνισμό της «Μις Υφήλιος», που έγινε στο Λονγκ Mπιτς των ΗΠΑ. Το 1961, ο Φιλοποίμην Φίνος την επέλεξε για πρωταγωνίστρια στην δραματική ταινία «Κατήφορος» σε σκηνοθεσία Γιάννη Δαλιανίδη και υπέγραψε μαζί της αποκλειστικό συμβόλαιο συνεργασίας. Η ταινία ήταν η πιο επιτυχημένη εμπορικά τη σεζόν 1961-1962, καθιερώνοντας τη Ζωή Λάσκαρη ως πρωταγωνίστρια και ως μια από τις πιο λαμπρές σταρ της «χρυσής εποχής» του κινηματογράφου. Για να μην γίνεται σύγχυση με την εξαδέλφη της Ζωή Κουρούκλη, η οποία ήταν ήδη γνωστή τραγουδίστρια, ο Φίνος την «βάφτισε» Λάσκαρη εμπνευσμένος από το όνομα ενός Ιταλού. Τα επόμενα χρόνια θα πρωταγωνιστήσει σε πολλές από τις μεγάλες επιτυχίες της Φίνος Φιλμ και θα συνεργαστεί με όλους τους σταρ της εποχής της (Αλέκος Αλεξανδράκης, Νίκος Κούρκουλος, Φαίδων Γεωργίτσης, Ρένα Βλαχοπούλου, Ντίνος Ηλιόπουλος, Κώστας Βουτσάς, Μάρθα Καραγιάννη, Μαίρη Χρονοπούλου, κ. ά). Στις μεγάλες της επιτυχίες συγκαταλέγονται οι ταινίες: «Νόμος 4000» (1962), «Μερικοί το προτιμούν κρύο» (1963), «Κορίτσια για φίλημα» (1965), «Στεφανία» (1966), «Οι Θαλασσιές οι χάντρες» (1967) και «Μια κυρία στα μπουζούκια» (1968), όλες σε σκηνοθεσία του Γιάννη Δαλιανίδη. Η «Στεφανία» και ο «Κατήφορος» έκαναν διεθνή καριέρα, διευρύνοντας την φήμη της Λάσκαρη στο εξωτερικό, ενώ «Οι θαλασσιές οι χάντρες» έκλεψαν, εκτός συναγωνισμού, τις εντυπώσεις στο κινηματογραφικό φεστιβάλ των Κανών το 1967, την ώρα που ο γαλλικός Τύπος έπλεκε το εγκώμιο της Ελληνίδας πρωταγωνίστριας. Στα τέλη της δεκαετίας του εξήντα, μαζί με την Αλίκη Βουγιουκλάκη και την Τζένη Καρέζη, θεωρούνταν οι μεγαλύτερες ντίβες και πιο εμπορικές σταρ στην Ελλάδα. Η Ζωή Λάσκαρη είχε διαμορφώσει με τους ρόλους της την εικόνα της δυναμικής αλλά και μοιραίας γυναίκας και ήταν το νούμερο ένα σύμβολο του σεξ της εποχής της. Η δύση του ελληνικού εμπορικού κινηματογράφου θα σηματοδοτήσει τη ενασχόλησή της Ζωής Λάσκαρη με το θέατρο. Το 1966, σε συνεργασία με τον Αντρέα Ντούζο, περιόδευσε στην Κύπρο με τα έργα «Μιας πεντάρας νιάτα» των Γιαλαμά - Πρετεντέρη, την «Παγίδα» του Ρόμπερτ Τόμας και την «Βαθιά γαλάζια θάλασσα» του Τέρενς Ράτιγκαν. Το 1970, κάνει την πρώτη της θεατρική εμφάνιση στην Αθήνα με το μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη «Μαριχουάνα Στοπ», το οποίο μεταφέρθηκε ένα χρόνο αργότερα στον κινηματογράφο με συμπρωταγωνιστή της τον Τόλη Βοσκόπουλο. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, δημιουργήθηκε και το μεταξύ τους φλογερό ειδύλλιο, που αποτυπώθηκε στο τραγούδι του Βοσκόπουλου «Ξανθή Αγαπημένη Παναγιά», με το οποίο συμμετείχε στο Φεστιβάλ Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης το 1972. Στην συνέχεια η Ζωή Λάσκαρη, πρωταγωνίστησε στις μεγάλες θεατρικές επιτυχίες «Ξυπόλητη στο πάρκο» του Νιλ Σάιμον, «Η κυρία του Μαξίμ» του Ζορζ Φεϊντό και «Μις Πέπσι» της Πιερέτ Μπρινό. Η υποδοχή που την επιφύλαξαν οι θεατρικοί κριτικοί ήταν ενθουσιώδης. Το 1982, πρωταγωνίστησε στην ταινία του Γιώργου Καρυπίδη «Αναμέτρηση» και το 1985 προκάλεσε σκάνδαλο, όταν έγινε η πρώτη ελληνίδα πρωταγωνίστρια που εμφανίσθηκε γυμνή σε φωτογράφηση της ελληνικής έκδοσης του περιοδικού «Playboy» (τεύχος Οκτωβρίου). Το 1987, πρωταγωνίστησε σε δύο ποιοτικές βιντεοταινίες. Η πρώτη με τίτλο «H γυναίκα της πρώτης σελίδας», σε σκηνοθεσία Νίκου Φώσκολου, κυκλοφόρησε σε τρία μέρη και το 1990 προβλήθηκε από το Mega, ως σειρά 12 επεισοδίων. Στην δεύτερη με τίτλο «Αντίστροφη Πορεία» σε σκηνοθεσία Mανούσου Mανουσάκη, υποδυόταν μια εκδότρια μεγάλης εφημερίδας, με συμπρωταγωνιστή τον Aλέκο Aλεξανδράκη. Πιστή λάτρης του θεάτρου συνεχίζει, αρχές δεκαετίας του ενενήντα, να παρουσιάζει μεγάλα έργα του παγκόσμιου ρεπερτορίου, σε συνεργασία με σπουδαίους Έλληνες σκηνοθέτες. Το 1990 ο Μίνως Βολανάκης την σκηνοθετεί στην «Καινούρια σελίδα» του Νιλ Σάιμον και την επόμενη σεζόν στο «Τρελοί για έρωτα» του Σαμ Σέπαρντ. Την ίδια περίοδο ξεχωρίζουν οι εμφανίσεις της στα έργα: «Ποιος φοβάται την Βιρτζίνια Γούλφ» του Έντουαρντ Άλμπι (1992) , «Ορφέας στον Άδη» του Τένεσι Ουίλιαμς (1993), «Τρεις ψηλές γυναίκες» του Έντουαρντ Άλμπι (1995), και τα τρία σε σκηνοθεσία Ανδρέα Βουτσινά, καθώς και το «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα» του Ευγένιου Ο' Νηλ (1997), σε σκηνοθεσία Σταύρου Τσακίρη. Η συνεργασία της με τον Μιχάλη Κακογιάννη στις «Τρωάδες» του Ευριπίδη (1997) έτυχε θερμής υποδοχής από τον Τύπο. Η θεατρική συνεργασία της με τον Ανδρέα Βουτσινά και τον Σταύρο Τσακίρη συνεχίζεται και στις αρχές του 2000 με τα έργα «Συνάντηση» του Πέτερ Νάντας, όπου συμπρωταγωνιστούσε με τον Απόστολο Γκλέτσο και «Σκηνές Γάμου» του Έντουαρντ Άλμπι. Αποτίοντας ωστόσο έναν ιδιαίτερο φόρο τιμής στον Άλμπι θα ανεβάσει για δύο συνεχόμενες σεζόν την «Ευαίσθητη Ισορροπία» σε σκηνοθεσία Αθανασίας Καραγιαννοπούλου. Ήταν η τέταρτη φορά στην θεατρική της καριέρα που ανέβασε έργο του μεγάλου Αμερικανού συγγραφέα. Tο 2003 ίδρυσε την δική της θεατρική σκηνή στον πολυχώρο «Αθηναΐδα» στην Αθήνα. Το 2005 ανέβασε το «Διαμάντια και μπλουζ» της Λούλας Αναγνωστάκη, σε σκηνοθεσία Ανδρέα Βουτσινά. Οι κριτικοί συμφωνούν για τον πρωτοποριακό τρόπο με τον οποίο «φώτισε» η ερμηνεία της αυτό το σπουδαίο έργο. Ακολούθησε, για δύο θεατρικές σεζόν, το έργο «Άλμα Μάλερ» του Ρον Χάρτ, σε σκηνοθεσία Αθανασίας Καραγιαννοπούλου. Τις σεζόν 2011-2013 παρουσίασε το έργο του Μάρτιν Σέρμαν «Ρόουζ» σε σκηνοθεσία του διεθνούς φήμης Ρώσου σκηνοθέτη Άντολφ Σαπίρο. Το 2013, τιμήθηκε από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου, για τη συνολική προσφορά της στον κινηματογράφο. Το 2015, εμφανίστηκε για τελευταία φορά στην μεγάλη οθόνη στην ταινία του Δημήτρη Τζέτζα «The Republic» και τον επόμενο χρόνο στο θέατρο, στην παράσταση «Νύφη κουράγιο», σε κείμενο και σκηνοθεσία του Νίκου Μουτσινά, όπου μοιραζόταν τη σκηνή με την κόρη της Μαρία - Ελένη Λυκουρέζου. Η Ζωή Λάσκαρη είχε ασχοληθεί και με την πολιτική ως δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων,επί δημαρχίας Δημήτρη Αβραμόπουλου. Στην προσωπική της ζωή, εκτός από την πολυθρύλητη σχέση της με τον Τόλη Βοσκόπουλο, παντρεύτηκε δύο φορές. Την πρώτη, το 1967, με τον καλαματιανό επιχειρηματία Πέτρο Κουτουμάνο (1935-2013), με τον οποίο απέκτησε μια κόρη, την Μάρθα Κουτουμάνου, Το ζευγάρι χώρισε οριστικά την άνοιξη του 1971. Το 1976 παντρεύτηκε τον δικηγόρο Αλέξανδρο Λυκουρέζο, με τον οποίο απέκτησε μια ακόμη κόρη, την Μαρία – Ελένη Λυκουρέζου, πρώην σύζυγο του ηθοποιού και πολιτικού Απόστολου Γκλέτσου. Το 1997 έγινε γιαγιά της Ζένιας από τον γάμο της Μάρθας με τον Βλάση Μπονάτσο. Η Ζωή Λάσκαρη πέθανε αιφνιδίως στις 18 Αυγούστου 2017 στο εξοχικό της στο Πόρτο Ράφτη. (SanSimera.gr) Η Μαντώ μίλησε στο περιοδικό “ΕΓΩ” και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στις εξαντλητικές δίαιτες που έκανε στο παρελθόν και που είχαν ως αποτέλεσμα να κλονιστεί η υγεία της. Έχετε ανασφάλειες με την εικόνα σας; Κάνετε αυστηρές δίαιτες, όπως πολλές γυναίκες; Όπως πολλά κορίτσια στην εφηβεία, έτσι κι εγώ, έχω κάνει αρκετές δίαιτες. Έφτασα να ζυγίζω 54 κιλά, με ύψος 1.70. Είχα επιβάλλει στον εαυτό μου να μην τρώει. Δε ν έτρωγα τίποτα και για τρεις μέρες έπινα μόνο υγρά. Έχω κάνει διάφορα τέτοια, αλλά τα έχω αφήσει πίσω μου, δεν θέλω να τα ξαναζήσω. Είχε κλονιστεί η υγεία μου, κατέληξα να έχω θυρεοειδίτιδα και προβλήματα στο στομάχι μου. Κατά καιρούς είχα νοσηλευτεί. Η αυστηρή δίαιτα είναι ένας φαύλος κύκλος. Πρέπει το σώμα να λειτουργεί σαν μια μηχανή και να του δίνουμε αυτά που χρειάζεται. Τώρα, όμως, τρώω απ’ όλα και συμβουλεύω τις νέες κοπέλες να μην κάνουν δίαιτες γιατί είναι κάτι πολύ εναντίον στην υγεία τους. Tο ανακοίνωσαν και επίσημα «Έπειτα από μεγάλη προσπάθεια και με μεγάλη αγάπη μεταξύ μας, αποφασίσαμε να προχωρήσουμε στην λύση του γάμου μας. Έχουμε ήδη ενημερώσει τα παιδιά μας για αυτήν την τόσο μεγάλη μας απόφαση και μπορεί μεν να ακολουθούμε πλέον διαφορετικούς προσωπικούς δρόμους, αλλά ως γονείς, εξακολουθούμε η απόλυτη και αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητά μας να είναι η αγάπη, η φροντίδα και προστασία των τέκνων μας. Παρακαλούμε, για τον σεβασμό της απόφασής μας, ιδίως δε των τέκνων μας, ώστε η σημαντική αυτή αλλαγή στην ζωή τους να είναι όσο το δυνατόν πιο ανώδυνη», αναφέρει η ανακοίνωση που εξέδωσε ο πληρεξούσιος δικηγόρος τους. Η Κατερίνα Καραβάτου και ο Κρατερός Κατσούλη παντρεύτηκαν τον Ιούλιο του 2011 με πολιτικό γάμο και έχουν αποκτήσει δύο παιδιά, την 9χρονη Αέλια και τον 4χρονο Αρίωνα. (in.gr) Η σπουδαία, ιδιαίτερη δωρική φωνή της με τη χαρακτηριστική βραχνάδα και τις απεριόριστες δυνατότητες δεν χώρεσε ποτέ ταμπέλες. Η Βίκυ Μοσχολιού γεννήθηκε στις 17 Μαΐου του 1943 στο Μεταξουργείο και έζησε τα παιδικά της χρόνια στο Αιγάλεω. Χρόνια στερημένα, αλλά γεμάτα αγάπη και μουσική, καθώς ο πατέρας της δεν αποχωριζόταν το γραμμόφωνο και την πλούσια συλλογή του από λαϊκά δισκάκια της εποχής. Για να βοηθήσει την οικογένεια της, δεκατριάχρονο κοριτσάκι ακόμα, πιάνει δουλειά σε εργοστάσιο ως κορδελιάστρα. Πάντα, όμως, είτε ανάμεσα στις κλωστές και τα καρούλια, είτε στις ανθισμένες μυγδαλιές της Αγίας Βαρβάρας, η Βίκυ έχει ένα τραγούδι στο στόμα. Οι αυστηρών αρχών γονείς της, όμως, δεν της επιτρέπουν να δουλέψει νύχτα. Με την παρέμβαση της ξαδέρφης της, Έφης Λίντα, πείθονται τελικά και το 1962, Κυριακή του Πάσχα, η Βίκυ κάνει την πρεμιέρα της στο πάλκο, δίπλα στον Γρηγόρη Μπιθικώτση και τη Δούκισσα, στην Τριάνα του Χειλά. Εκεί, δύο χρόνια μετά, την ακούει τυχαία ο Σταύρος Ξαρχάκος που αναζητεί εκείνη την περίοδο μια νέα φωνή για να ερμηνεύσει το θρυλικό πλέον τραγούδι Χάθηκε το φεγγάρι στην ταινία «Λόλα», με το Νίκο Κούρκουλο και την Τζένη Καρέζη. Είναι η αρχή μιας λαμπρής καριέρας, καθώς ακολουθούν αμέτρητες συνεργασίες, σχεδόν με όλους τους κορυφαίους συνθέτες και στιχουργούς: τον Σταύρο Ξαρχάκο, τον Γιάννη Σπανό, τον Γιώργο Ζαμπέτα, τον Απόστολο Καλδάρα, τον Δήμο Μούτση, τον Άκη Πάνου, τον Μίκη Θεοδωράκη, τον Σταύρο Κουγιουμτζή, τον Βασίλη Τσιτσάνη, τον Μάρκο Βαμβακάρη. Τα τρένα που φύγαν, Τα δειλινά, Οι μετανάστες, Τα αρχοντορεμπέτικα είναι μερικές μόνο επιτυχίες από το πλούσιο ρεπερτόριό της, που ξεκινά από το ρεμπέτικο και το λαϊκό για να καταλήξει στο ελαφρολαϊκό και το έντεχνο, γιατί η σπουδαία, ιδιαίτερη δωρική φωνή της με τη χαρακτηριστική βραχνάδα και τις απεριόριστες δυνατότητες δεν χώρεσε ποτέ ταμπέλες. Στις αρχές της δεκαετίας του '60 η Βίκυ Μοσχολιού αρχίζει συναυλίες με τον Σταύρο Ξαρχάκο και τον Γρηγόρη Μπιθικώτση σ' όλη την Ελλάδα, ενώ το 1968 πραγματοποιεί με δικά της έξοδα την πρώτη μεγάλη συναυλία Έλληνα καλλιτέχνη στην Κύπρο. Το 1972 είναι η πρώτη λαϊκή τραγουδίστρια που εγκαταλείπει τα μεγάλα νυχτερινά κέντρα και τα υψηλά νυχτοκάματα για να κατέβει στην πλάκα, αρχικά στο Ζουμ και μετά στο Ζυγό, δημιουργώντας ένα εναλλακτικό τρόπο διασκέδασης, με άλλο ήθος και ύφος. Έξι συνεχείς σεζόν η Μοσχολιού τραγουδά στις μπουάτ Μούτση, Μαρκόπουλο, Θεοδωράκη και Σπανό και παράλληλα δισκογραφεί μερικά από τα σημαντικότερα τραγούδια της, όπως το Έτσι είναι η ζωή, Μια βραδιά στη Λάρισα, Μεσόγειος, Η Ρόζα η ναζιάρα, Άνθρωποι Μονάχοι. Ελάχιστοι γνωρίζουν ότι η Βίκυ Μοσχολιού εμφανίστηκε στο Κάρνεγκι Χολ της Νέας Υόρκης το Ρόαγιαλ Άλμπερτ Χολ του Λονδίνου και το θέατρο Ολύμπια του Παρισιού. Γιατί με τη σεμνότητα και την απλότητα που τη διακατείχε ελάχιστες φορές μιλούσε για τους θριάμβους της. Την ίδια διακριτικότητα επέδειξε και στην προσωπική της ζωή, κρατώντας την πάντα μακριά από το φως της δημοσιότητας κι ας οργίαζε ο κοσμικός τύπος της εποχής για το φλογερό της ειδύλλιο με τον μετέπειτα σύζυγό της, για 18 ολόκληρα χρόνια, τον θρύλο των γηπέδων, Μίμη Δομάζο, με τον οποίο απέκτησε δύο κόρες. Η Βίκυ Μοσχολιού πέθανε, χτυπημένη από την επάρατο νόσο, στις 16 Αυγούστου του 2005. Αμερικανός τραγουδιστής και ηθοποιός· εμβληματική προσωπικότητα του ροκ-εντ-ρολ, γνωστός και ως «Ο Βασιλιάς» (The King). Με την επιβλητική του φωνή, αλλά και με τη χαρισματική σκηνική του παρουσία, πυροδότησε την επανάσταση που προκάλεσε αυτή η μουσική. Ο Έλβις Ααρών Πρίσλεϊ (Elvis Aaron Presley) γεννήθηκε στο Τιούπελο της πολιτείας Μισισίπι στις 8 Ιανουαρίου 1935 και μεγάλωσε με ακούσματα της μουσικής γκόσπελ. Το 1948 η οικογένειά του μετοίκησε στο Μέμφις του Τενεσί, όπου το νεαρό παιδί ήλθε σε επαφή με τα μπλουζ και την τζαζ. Είχε μόλις τελειώσει το γυμνάσιο, όταν η φωνή του εντυπωσίασε τον Σαμ Φίλιπς, παραγωγό και ιδιοκτήτη της δισκογραφικής εταιρείας Sun, που αναζητούσε ένα λευκό με φωνή μαύρου. Ο Φίλιπς τον ενθάρρυνε να προχωρήσει στην ηχογράφηση των τραγουδιών «That’s All Right Mamma», αφιερωμένο στα γενέθλια της μητέρας του, και «Blue Moon Of Kentucky», τον Ιούλιο του 1954. Τα πέντε τραγούδια που ηχογράφησε για λογαριασμό της Sun γνώρισαν, τοπικά, μεγάλη επιτυχία και τον επόμενο χρόνο ο Φίλιπς πούλησε το συμβόλαιό του με τον Πρίσλεϊ στην RCA Victor. Η καριέρα του απογειώθηκε με το τραγούδι «I Forgot To Remember To Forget» (το τελευταίο σινγκλ του για τη Sun και ταυτόχρονα το πρώτο για την RCA), το οποίο ανέβηκε στο νούμερο 1 του πίνακα επιτυχιών της κάντρι μουσικής, ενώ το «Heartbreak Hotel», μία υποβλητική μπαλάντα, έμεινε στην κορυφή για οκτώ εβδομάδες. Σύντομα, ο Έλβις έγινε ο βασιλιάς του ροκ-εντ-ρολ και το ίνδαλμα της αμερικανικής νεολαίας. Οι πρωτοφανείς για την εποχή ρυθμοί του, το ύφος του, το χτένισμά του, ο αισθησιασμός των κινήσεων του (τον ονόμασαν Elvis the Pelvis για τον τρόπο που κινούσε τους γοφούς του - λογοπαίγνιο, εξαιτίας της ομοιότητας τού ονόματός του Elvis με την αγγλική λέξη pelvis, που δηλώνει τη λεκάνη του ανθρώπινου σώματος) αποτελούσαν πρόκληση για τα συντηρητικά μεσοαστικά στρώματα, αλλά ενθουσίαζαν τη νεολαία και προκαλούσαν υστερικές αντιδράσεις, ιδιαίτερα στα νεαρά κορίτσια. Κάθε εμφάνισή του σε συναυλία ή στην τηλεόραση προκαλούσε σκάνδαλο. Ακολούθησαν μεγάλες επιτυχίες , όπως τα τραγούδια «Don’t Be Cruel», «Hound Dog», «Love Me Tender», «All Shook Up» και «Jailhouse Rock». Το 1956 γύρισε την πρώτη από τις 33 συνολικά ταινίες του, με τίτλο «Love me Tender». Η καριέρα του διακόπηκε για δύο χρόνια (1956-1960), προκειμένου να υπηρετήσει τη στρατιωτική του θητεία στη Γερμανία. Εκεί γνωρίστηκε και με την Πρισίλα Βάγκνερ (γ. 1945), τη μέλλουσα γυναίκα του, με την οποία απέκτησε μία κόρη, τη Λίζα Μαρί (γ. 1968). Μετά την απόλυσή του από τον στρατό αφοσιώθηκε στη δισκογραφία και τον κινηματογράφο έως το 1968, οπότε εμφανίστηκε σε μία σειρά συναυλιών στο Λας Βέγκας και επανήλθε στην τηλεόραση. Είχε πια αλλάξει εντελώς στυλ, τραγουδούσε με ύφος καλού παιδιού γλυκανάλατες μπαλάντες κι έγινε ο αγαπημένος τραγουδιστής των μεσοαστικών στρωμάτων. Το κοινό του εξακολουθούσε να διευρύνεται αν και το αποτελούσαν πλέον μεγαλύτερες ηλικίες. Ο Έλβις με τον καιρό άρχισε να καταρρέει από τα προσωπικά του προβλήματα, το άγχος της ηλικίας και την εξάρτησή του από τα ναρκωτικά. Ο ξαφνικός θάνατός του στις 16 Αυγούστου 1977 στην Graceland, το ανάκτορό του στο Μέμφις, αποδόθηκε σε φυσικά αίτια. Προτού αναχωρήσει για τον άλλο κόσμο πρόλαβε να ηχογραφήσει κάποια ώριμα και ποιοτικά τραγούδια, όπως τα «In The Ghetto», «Suspicious Minds» και «Kentucky Rain». Γύρω από το όνομά του αναπτύχθηκε μια επικερδής βιομηχανία εμπορικών προϊόντων, η οποία εξακολούθησε να είναι προσοδοφόρα ακόμη και μετά το θάνατό του. Θεωρείται ένας από τους επιδραστικότερους τραγουδιστές του 20ου αιώνα και σίγουρα ο πιο εμπορικός τραγουδιστής όλων των εποχών, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 600 εκατομμύρια δίσκους. Το σπίτι του στο Μέμφις εξακολουθεί να είναι τόπος προσκυνήματος για εκατομμύρια θαυμαστών του απ’ όλο τον κόσμο, ενώ το φαινόμενο Πρίσλεϊ εξακολουθεί να αποτελεί αντικείμενο μελέτης. (SanSimera.gr) Για τη γιαγιά της, Ζωή Λάσκαρη, αλλά και όλα όσα της λείπουν από εκείνη μίλησε στο περιοδικό «OK!» η Ζένια Μπονάτσου. Σε λίγες μέρες συμπληρώνονται τέσσερα χρόνια από τον θάνατο της γιαγιάς σου, Ζωής Λάσκαρη. Φαντάζομαι ότι θα ήταν δύσκολο για εσένα, μιας και μένατε μαζί και είχατε ιδιαίτερη σχέση. Επειδή έχασα τον πατέρα μου στα 7 μου χρόνια, έχω συνειδητοποιήσει από πολύ μικρή τον κύκλο της ζωής. Βέβαια, ποτέ δεν συνηθίζεις την απώλεια. Απλά επειδή σε μία τόσο τρυφερή ηλικία έχασα τον πατέρα μου κι αυτό έγινε μπροστά μου, με όλη τη σημασία της λέξης, είμαι λίγο πιο σκληραγωγημένη σε αυτό το θέμα και ίσως και πιο κυνική. Όλα κάποτε τελειώνουν και το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να το αποδεχτείς, κρατώντας τις αναμνήσεις και την αγάπη που είχες για τον άνθρωπο σου. Αυτό ασφαλώς δεν σημαίνει ότι δεν θα πενθήσεις ή δεν θα κάνεις καιρό να συνέλθεις. Αλλά αυτό που έγινε είναι κάτι που δεν περνάει από το χέρι σου και ούτε μπορείς να το αλλάξεις, οπότε δεν βγαίνει τίποτα με το να κάθεσαι στο σπίτι και να κλαις. Και πιστεύω ότι ούτε η γιαγιά μου, αλλά ούτε ο πατέρας μου θα ήθελαν να με βλέπουν να είμαι σε ένα μαύρο σύννεφο. Και οι δύο θα ήθελαν να με βλέπουν χαρούμενη, δραστήρια, να συνεχίζω τη ζωή μου και να πετυχαίνω τους στόχους μου. Και κάθε φορά που καταφέρνω κάτι στη δουλειά μου σκέφτομαι ότι τους κάνω περήφανους. Σίγουρα επειδή μεγάλωσα μαζί με τη γιαγιά μου με στεναχωρεί πολύ που δεν είναι πια εδώ. Αλλά δυστυχώς όλα κάνουν τον κύκλο τους. Τι σου λείπει πιο πολύ από τη γιαγιά σου; Επειδή όλοι στην οικογένεια είμαστε έντονες προσωπικότητες, μου λείπει αυτή η ζωντάνια που υπήρχε στο σπίτι. Μου λείπουν ακόμα και οι τσακωμοί που μπορεί να είχα με τη γιαγιά μου. Όταν αγαπάς έναν άνθρωπο σου λείπουν όλα. Για ποιο λόγο τσακωνόσασταν συνήθως; Για χαζομάρες. Θυμάμαι τότε που ήταν της μόδας οι νεκροκεφαλές στα ρούχα και τα αξεσουάρ ότι μου είχε κάνει σκηνή όταν μία φορά με είδε να φοράω ένα τέτοιο T-shirt. «Είσαι καλά που έβαλες τις νεκροκεφαλές και τους θανάτους πάνω σου;» μου είχε πει. Το θυμάμαι τώρα και γελάω. Άλλη μία φορά της είχα πει ότι θα βγω και θα γυρίσω στη 1.00. Τελικά γύρισα στις 2.30. Και το χειρότερο ήταν ότι με έπαιρνε τηλέφωνο και δεν της το σήκωσα. Ε, όπως ήταν λογικό, όταν γύρισα με περίμενε ξύπνια και μου φώναζε. Τα γυρίσματα του θρίλερ «Poker Face» ξεκίνησαν στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας. Ο ηθοποιός Ράσελ Κρόου σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί στην ταινία. Ενώ το Σίδνεϊ της Αυστραλίας βρίσκεται και πάλι σε καραντίνα και η οποία αναμένεται να κρατήσει ως το τέλος του Αυγούστου, ο Κρόου γυρίζει ήδη το «Poker Face», σε τοποθεσίες της πόλης αλλά και στα στούντιο της Sydney's Fox Studios. Σύμφωνα με την Daily Telegraph, ο Κρόου έχει ήδη επιλέξει εμβληματικές τοποθεσίες για τις ανάγκες της ταινίας. Αναφέρει ότι μία από τις σεκάνς της ταινίας θα περιλαμβάνει κυνηγητό αυτοκινήτων με μεγάλη ταχύτητας μέσα σε τούνελ του λιμανιού. Επίσης σκηνές θα γυριστούν σε ένα ρετιρέ 140 εκατομμυρίων δολαρίων στην κορυφή των James Packer Crown Residences καθώς και σε «ένα τεράστιο αρχοντικό στο παραθαλάσσιο προάστιο Point Piper με θέα το λιμάνι του Σίδνεϊ». (ΚΥΠΕ) Τα πιο εντυπωσιακά κοστούμια του Μπρόντγουεϊ, της μικρής και της μεγάλης οθόνης παρουσιάζονται σε έκθεση στην Times Square της Νέας Υόρκης. Στην έκθεση «Showstoppers! Spectacular Costumes from Stage & Screen» που εγκαινιάστηκε την περασμένη Τετάρτη οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά κάποια από τα πιο εμβληματικά κοστούμια στην ιστορία της ψυχαγωγίας, από τα μιούζικαλ «Χάμιλτον», «Το Φάντασμα της Όπερας», την ταινία «Πυρετός το Σαββατόβραδο», τη σειρά «Η Υπέροχη Κυρία Μέιζελ». Στην έκθεση προβάλλονται αποκλειστικές εικόνες από τη νέα ταινία Τζέιμς Μποντ «No Time to Die» και το φιλμ για τη ζωή της Αρίθα Φράνκλιν «Respect» και ενδυματολόγοι και ειδικοί παρουσιάζουν τη διαδικασία δημιουργίας κοστουμιών και τις τεχνικές τους. Η έκθεση «Showstoppers! Spectacular Costumes from Stage & Screen» αναδεικνύει την απίστευτη και συχνά μη αναγνωρισμένη συνεισφορά των ενδυματολόγων στη βιομηχανία της ψυχαγωγίας, προβάλλει την τέχνη τους και τις λεπτομέρειες των δημιουργιών τους, που συνήθως δεν διακρίνονται από τη θεατρική σκηνή ή την οθόνη, αναφέρουν οι διοργανωτές της. The post Κοστούμια του θεάτρου και του κινηματογράφου σε έκθεση στη Νέα Υόρκη appeared first on The President. (ΚΥΠΕ) Στη μικρή οθόνη αναβιώνει το ερωτικό σκάνδαλο που αναμφισβήτητα σημάδεψε την δεκαετία του 90. Η ερωτική σχέση του τότε προέδρου των ΗΠΑ, Μπιλ Κλίντον, με την εκπαιδευόμενη- κατά εκείνο το χρόνο- στο Λευκό Οίκο, Μόνικα Λεβίνσκι, "ξαναζωντανεύει" στην σειρά «Impeachment: American Crime Story», με την ίδια την Λεβίνσκι να βρίσκεται μάλιστα στα ηνία της παραγωγής της τηλεοπτικής μεταφοράς του σκανδάλου, στο οποίο πρωταγωνίστησε. Το πρώτο πλήρες τρέιλερ κυκλοφόρησε, και έτσι για πρώτη φορά έχουμε την δυνατότητα να δούμε το καστ της σειράς να έχει μπει στους ρόλους του. Ενδεικτικά, τον Μπιλ Κλίνστον ενσαρκώνει ο Κλάιβ Οουεν, Η Έντι Φάλκο υποδύεται την Χίλαρι Κλίντον. Στο απόσπασμα του τρέιλερ αποτυπώνεται μάλιστα η περίφημη αγκαλιά Λεβίνσκι και Κλίντον στην διάρκεια συγκέντρωσης του προσωπικού του Λευκού Οίκου, μετά την επανεκλογή του. Σε μία άλλη σκηνή, δε, ο Κλάιβ Όουεν ως Μπιλ Κλίντον, ακούγεται να λέει την φράση που, είχε τότε αφήσει εποχή, και είχε πει ο Αμερικανός πρόεδρος: «Δεν είχα σεξουαλικές σχέσεις με εκείνη την γυναίκα». Αναφορές δεν θα μπορούσαν να μην γίνουν στο πολυσυζητημένο μπλε φόρεμα, που έφερε λεκέ από γεννητικό υλικό του προέδρου, αφού στο ίδιο τρέηλερ συμπεριλαμβάνεται σκηνή στην οποία συμβουλεύουν την 22χρονη Μόνικα να φυλάξει κάπου το φόρεμα χωρίς να το πλύνει. (ΣΚΑΙ) Δύσκολες ώρες για τον δημοφιλή ηθοποιό Ο καταξιωμένος Κύπριος ηθοποιός με μια ανάρτηση που έκανε στον προσωπικό του λογαριασμό στο FaceBook έκανε γνωστή την πολύ δυσάρεστη είδηση που αφορά στον χαμό της αδελφότεκνης του Ροζάνας που νόσησε με κορωνοϊό και έφυγε τόσο άδικα από τη ζωή. “Ροζάνα μου έφυγες τόσο νωρίς. Αν είχε πόρτα ο ουρανός ν αρτώ να την ανοίξω και να σε πάρω Ροζάνα μου και να σε φέρω πίσω. Αιώνια σου η μνήμη Ροζάνα μου. Πάντα θα σε θυμάμαι και θα σ αγαπώ.”, έγραψε χαρακτηριστικά στην λεζάντα της φωτογραφίας o Γιώργος Ζένιος. Όπως ήταν αναμενόμενο κάτω από την εν λόγω ανάρτηση συγγενείς και φίλοι συλλυπήθηκαν τον ηθοποιό στέλνοντας λόγια συμπαράστασης. |
ARXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|