Η τραχιά γοητεία του Χάρισον Φορντ, τόσο ψηφιακά απο-ηλικιωμένου όσο και σωστά διαβρωμένου από τον χρόνο, είναι η κύρια έλξη σε αυτό το κινηματογραφικό franchise. Τι κάνει τον Indy να τρέχει; Για χρόνια, η προφανής απάντηση ήταν ο Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο οποίος, αρχής γενομένης από το 1981 με την ταινία «Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού», καθοδηγούσε τον γοητευτικό ανθρωπολόγο του Χάρισον Φορντ, τον Δρ Χένρι Γουόλτον Τζόουνς Τζούνιορ, σε τέσσερις ταινίες-κολοσσούς. Όταν ο Σπίλμπεργκ σκηνοθέτησε τον Φορντ στην τελευταία τους εξόρμηση, το «Ο Ιντιάνα Τζόουνς και το Βασίλειο του Κρυστάλλινου Κρανίου» (2008), ο Indy ήταν στα τέλη της δεκαετίας των 50 ετών και οι φανς θεωρούσαν ότι ο χαρακτήρας ήταν αθάνατος, ακόμη και αν το ίδιο το franchise είχε αρχίσει να τρέχει με αναθυμιάσεις. Ως μακροχρόνιος μεγάλος σταρ του Χόλιγουντ και δημιουργός επιτυχιών, ο Χάρισον Φορντ, είχε ήδη επιτύχει μια αθανασία κάποιου είδους. Οι «Ιντιαναλόγοι», όμως, επικεντρώνονταν περισσότερο στην αιώνια ζωή που θα μπορούσε να έχει χαρίσει στον Indy το Άγιο Δισκοπότηρο, όταν θα έπαιρνε μια γερή γουλιά από αυτό στην τρίτη του ταινία, «Η τελευταία σταυροφορία» (1989). Είναι αρκετά σαφές από το νεότερο εγχείρημά του, το «Ο Ιντιάνα Τζόουνς και ο Δίσκος του Πεπρωμένου», ότι ο Indy μπορεί να είναι πράγματι αθάνατος –το ψηφιακό λίφτινγκ το προδίδει. Ή μήπως προδίδει το αντίθετο; Μάλλον δεν πολυπέτυχε (;) «Το λίφτινγκ προσώπου είναι τόσο παράξενο και ενοχλητικό όσο τείνει να είναι αυτό το είδος ψηφιακής πλαστικής χειρουργικής» γράφει η κριτική στους New York Times και συνεχίζει: «Τα αποτελέσματα δεν έχουν την τρομακτική κενότητα των προσώπων της κοιλάδας του αλλόκοτου. Τούτου λεχθέντος, ο αλλοιωμένος Indy είναι φυσιογνωμικά ασύμβατος. Γιατί δεν τον ντουμπλάριζαν;». Ο τύπος που όλοι γνωρίζουμε, ο αγαπημένος Χάρισον Φορντ, εμφανίζεται τελικά -με ρυτίδες και γκρίζα μαλλιά. «Από τη στιγμή που εμφανίζεται ο νεότερος και ψηφιακά πειραγμένος Indy στον “Δίσκο του Πεπρωμένου”, είναι σαφές ότι η νοσταλγική αγάπη για το παλιό Χόλιγουντ που καθόρισε και διαμόρφωσε την αρχική ταινία έχει αντικατασταθεί από μια εξίσου ισχυρή νοσταλγία για την ίδια τη συνέχειά της. Αυτό εξηγεί γιατί αυτή η ταινία βρίσκει τον Indy να πολεμάει για άλλη μια φορά τους Ναζί. Μετά τη σκηνοθεσία της «Λίστας του Σίντλερ» (1993), ο Σπίλμπεργκ εξέφρασε την απροθυμία του να κάνει τους Ναζί «σαββατιάτικους κακοποιούς», όπως είπε κάποτε. Η ομάδα εδώ, αντίθετα, δεν γνωρίζει τέτοιους δισταγμούς». Όλα αυτά που αγαπήσαμε Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από έναν θησαυρό, ένα έπαθλο που χρονολογείται αρκετές χιλιάδες χρόνια πίσω και, όπως ο χρόνος, απλά συνεχίζει να ξεφεύγει. Πιεζόμενος να τον ανακτήσει, ο Indy ντύνεται – φεντόρα, μαστίγιο, δερμάτινο μπουφάν, κλασικά εικονογραφημένα – και αυτός και η συνοδοιπόρος του, Έλενα Σο, τρέχουν σε όλο τον κόσμο κυνηγώντας τον, ενώ ανταλλάσσουν πειράγματα και, εναλλάξ, αποφεύγουν και πολεμούν κακοποιούς. Για κάποιο λόγο, ένας γκριζαρισμένος Αντόνιο Μπαντέρας εμφανίζεται ως καπετάνιος σκάφους. Σε ένα άλλο σημείο, ο Indy και οι συν αυτώ αποβιβάζονται στην Ταγγέρη, ένα σκηνικό που θυμίζει τους «Επιδρομείς». Η σειρά ταινιών Indiana Jones προσαρμόστηκε για μαζική απήχηση, γεγονός που δεν αφήνει περιθώρια στον σκηνοθέτη, Τζέιμς Μάνγκολντ, να κάνει πολλά. Η περσόνα του Φορντ και η εξωτερικά αβίαστη γοητεία του – και η ικανότητά του να αφήνει αυτό το τσαχπίνικο χαμόγελο για κάτι πιο σκοτεινό, πιο κακό, ακόμα και απειλητικό – κράτησαν τον χαρακτήρα δεμένο στον πραγματικό κόσμο των συναισθημάτων και των συνεπειών. Ο Λούκας και ο Σπίλμπεργκ σχεδίασαν ένα καρτούν- ο Φορντ δημιούργησε έναν χαρακτήρα. *Διάρκεια: 2 ώρες και 34 λεπτά. Στους κινηματογράφους.
0 Comments
Η κατρακύλα ξεκίνησε όταν χώρισε με τον πρωταγωνιστή του Baywatch, Τζέρεμι Τζάκσον, με τον οποίο ήταν παντρεμένηΣοκ προκαλούν οι νέες εικόνες του πρώην μοντέλου Λόνι Γουίλισον να ψάχνει για φαγητό σε κάδους απορριμμάτων στο Λος Άντζελες. Το πρώην λαμπερό μοντέλο τα τελευταία επτά χρόνια ζει σε καταυλισμούς αστέγων στην Καλιφόρνια.
Η Λόνι ήταν παντρεμένη με τον πρωταγωνιστή του Baywatch, Τζέρεμι Τζάκσον. Φωτογραφίες πουν κάνουν τον γύρο του διαδικτύου τη δείχνουν στους δρόμους της Σάντα Μόνικα ατημέλητη και ρακένδυτη να σπρώχνει ένα καρότσι με ψώνια μέσα στα στενά και να ψάχνει απεγνωσμένα για φαγητό μέσα στα σκουπίδια. Η 40χρονη φοράει ένα T-Shirt, τζιν, σαγιονάρες και ένα πράσινο γιλέκο. To κεφάλι της είναι ξυρισμένο και φοράει ανάποδα ένα καπέλο του μπέιζμπολ. Μια στοίβα από βραχιόλια σε κάθε καρπό, κολιέ και ένα σακίδιο πλάτης ολοκληρώνουν την εξαθλιωμένη της εικόνα. Κατά την αναζήτησή της καταφέρνει να βρει ένα πορτοκάλι. Για όλα φταίει ο χωρισμόςΣτις αρχές Μαΐου, η Γουίλισον είχε πει στο X17 Online ότι η ζωή της ξεκίνησε να πηγαίνει στραβά όταν χώρισε με τον Τζέρεμι Τζάκσον το 2014. Η Γουίλισον είχε ισχυριστεί στο παρελθόν ότι ο Τζάκσον ο οποίος ήταν μεθυσμένος προσπάθησε να τη στραγγαλίσει πάνω σε έναν καβγά τους. Η Γουίλισον βρέθηκε στους δρόμους για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2020, ενώ ήταν άστεγη από το 2016 περίπου. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήταν εθισμένη στην κρυσταλλική μεθαμφεταμίνη και άλλες ουσίες. Δείτε τις σοκαριστικές φωτογραφίες
— Elia Abreu (@EliaAbreu1) June 28, 2023 Αρκετά σοβαρή ήταν η περιπέτεια της υγείας που πέρασε η Μαντόνα, η οποία, όπως αποκάλυψε ο ατζέντης της το βραδύ της Τετάρτης, χρειάστηκε να νοσηλευτεί σε μονάδα εντατικής θεραπείας μετά από σοβαρή βακτηριακή λοίμωξη, καθώς συγγενείς της είπαν στην Daily Mail ότι «είχαμε προετοιμαστεί για το χειρότερο».
Στον Τζούλιαν Σαντς ανήκουν, τελικά, τα ανθρώπινα λείψανα που βρέθηκαν σε βουνά στην Καλιφόρνια Τα ανθρώπινα λείψανα που βρέθηκαν σε βουνό της Καλιφόρνια ανήκουν, τελικά, στον Βρετανό ηθοποιού, Τζούλιαν Σαντς, ο οποίος είχε χαθεί ενώ έκανε πεζοπορία τον περασμένο Ιανουάριο Σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ, οι περιπατητές βρήκαν τα λείψανα το περασμένο Σάββατο και σήμερα η αστυνομία φέρεται να τα ταυτοποίησε. Ο Σαντς, 65 ετών, ήταν περισσότερο γνωστός για τους ρόλους του στην βραβευμένη με Όσκαρ ταινία «A Room With A View» και τα τηλεοπτικά δράματα «24» και «Smallville». Η ανακοίνωση τη αστυνομίαςΣε ανακοίνωση που εξέδωσε την Τρίτη το τμήμα του σερίφη της κομητείας Σαν Μπερναρντίνο αναφέρεται: «Η διαδικασία ταυτοποίησης του πτώματος που εντοπίστηκε στο όρος Baldy στις 24 Ιουνίου 2023 ολοκληρώθηκε και ταυτοποιήθηκε θετικά ως ο 65χρονος Julian Sands από το Βόρειο Χόλιγουντ. Ο τρόπος θανάτου εξακολουθεί να ερευνάται, εν αναμονή περαιτέρω αποτελεσμάτων εξετάσεων. Θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας σε όλους τους εθελοντές που εργάστηκαν ακούραστα για να προσπαθήσουν να εντοπίσουν τον κ. Σαντς». Το χρονικό της εξαφάνισης Ο 65χρονος ηθοποιός ταινιών όπως «Γυμνό γεύμα», «Δωμάτιο με θέα», «Tεμαχίζοντας την Ελενα», «Ερωτική έμπνευση», «Κραυγές στην σιωπή» και «Warlock» αναφέρθηκε για πρώτη φορά ως αγνοούμενος στα μέσα του περασμένου Ιανουαρίου, αφού δεν επέστρεψε ποτέ από μια πεζοπορία στις στην περιοχή που αναφέρεται παραπάνω. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η εξαφάνισή του έγινε εν μέσω ασυνήθιστα έντονων και παρατεταμένων καιρικών συνθηκών και βροχοπτώσεων στην περιοχή της Νότιας Καλιφόρνια. Περισσότεροι από 80 εθελοντές συμμετείχαν στην έρευνα που συνεχίστηκε το περασμένο Σάββατο. Στην έρευνα έλαβαν μέρος ελικόπτερα και drones. Mια ημέρα πριν από την ανακάλυψη των λειψάνων, η οικογένεια του Τζούλιαν Σαντς προέβη σε δήλωση εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη της «στις ομάδες αναζήτησης και τους συντονιστές που εργάστηκαν ακούραστα για να βρουν τον Τζούλιαν». Στην ανακοίνωση αναφέρεται επίσης: «Συνεχίζουμε να κρατάμε τον Τζούλιαν στις καρδιές μας, με φωτεινές αναμνήσεις από αυτόν ως ένας υπέροχος πατέρας, σύζυγος, εξερευνητής, λάτρης του φυσικού κόσμου και των τεχνών και ως πρωτότυπος και συνεργάσιμος ερμηνευτής». Η τελευταία ταινία του Τζούλιαν Σαντς που έχει προβληθεί στην Ελλάδα, είναι το «Βαμμένο πουλί» του Βάκλαβ Μάρχουλ. (in.gr)
«Το σπίτι μου κατέρρεε. Μάθαινα από τον Τύπο ότι με είχε απατήσει...», εξομολογείται η τραγουδίστρια.
Έναν χρόνο μετά το διαζύγιό από τον Ζεράρ Πικέ, η Σακίρα προχώρησε σε νέες αποκαλύψεις για το τέλος της σχέση τους. Οι δυο τους χώρισαν επεισοδιακά με την Λατίνα να κατηγορεί τον Καταλανό για απιστία, κάτι που επιβεβαιώθηκε λίγο αργότερα όταν ο ποδοσφαιριστής ξεκίνησε τις κοινές εμφανίσεις με την νέα αγαπημένη του. Ακολούθησε μια ανελέητη κόντρα μεταξύ τους, με εκατέρωθεν δηλώσεις και τραγούδια για το πολύκροτο διαζύγιό τους. Αυτή τη φορά, η Κολομβιανή σταρ αποκάλυψε σε συνέντευξή της, στο ισπανικό περιοδικό People ότι ο Πικέ την απατούσε την περίοδο που ο πατέρας της ήταν στην εντατική και πάλευε για τη ζωή του. «Ο άνθρωπος που αγάπησα…» «Ο πατέρας μου ήρθε στη Βαρκελώνη για να με παρηγορήσει, αφού ήμουν λυπημένη εξαιτίας του χωρισμού. Όλα συνέβησαν τόσο γρήγορα. Το σπίτι μου κατέρρεε. Μάθαινα από τον Τύπο ότι με είχε απατήσει, ενώ ο πατέρας μου βρισκόταν στην εντατική. Ο άνθρωπος που αγάπησα περισσότερο στη ζωή μου, ο πατέρας μου, με εγκατέλειπε όταν τον χρειαζόμουν περισσότερο από ποτέ. Δεν μπορούσα να του μιλήσω και δεν μπορούσε να με συμβουλέψει εκείνη την περίοδο», είπε η Σακίρα. Μιλώντας για την ανάρρωση του πατέρα της, ανέφερε: «Ήταν πολύ δύσκολη και αργή. Είναι ένας υπέροχος και αξιαγάπητος άνθρωπος που μας εκπλήσσει όλους με τη δύναμή του. Έχει ξεπεράσει τον COVID μία φορά, δύο ατυχήματα, μια πνευμονία και πέντε χειρουργικές επεμβάσεις, όλα αυτά σε ηλικία 91 ετών, σε λιγότερο από έξι μήνες. Ο μπαμπάς μου είναι το μεγαλύτερο παράδειγμα ανθεκτικότητας και η μητέρα μου ήταν δίπλα του κάθε νύχτα». «Η αγάπη των γονιών μου ήταν παράδειγμα για μένα αλλά εγώ δεν ευτύχησα να ζήσω μια παρόμοια σχέση. Ελπίζω όμως οι γονείς μου να είναι πρότυπα για τα παιδιά μου. Η αγάπη, η υπομονή, η απόλυτη αφοσίωση και το κέφι για ζωή», κατέληξε.
Στο αεροδρόμιο υπήρχαν δρακόντεια μέτρα ασφαλείας
Την τιμητική της έχει και φέτος η Ελλάδα, αφού πολλοί είναι οι σταρ από το εξωτερικό που την επισκέπτονται. Ένας από αυτούς είναι και ο Τζορτζ Κλούνεϊ. Ο χολιγουντιανός ηθοποιός έφτασε το μεσημέρι της Τρίτης 27 Ιουνίου στη Μύκονο και τράβηξε πάνω του όλα τα βλέμματα. Στο αεροδρόμιο, από το οποίο εξήρθε περίπου στις 13:30, υπήρχαν δρακόντεια μέτρα ασφαλείας. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, προσγειώθηκε με Learjet και επιβιβάστηκε σε ένα μαύρο βαν. Ο ίδιος ήταν αρκετά ευδιάθετος και φιλικός με το προσωπικό του αεροδρομίου. Ο λόγος που βρίσκεται στο νησί των ανέμων, είναι η πρόσκληση που έλαβε για εκδήλωση διεθνούς οίκου ωρολογοποιίας, που θα πραγματοποιηθεί στο νησί. «Ο Τζορτζ Κλούνεϊ θα βρεθεί στις 27 Ιουνίου στη Μύκονο, όπου και θα διαμείνει για λίγα 24ωρα ως καλεσμένος ενός διεθνή οίκου ωρολογοποιίας με τον οποίο συνεργάζεται από το 2007. Ο συγκεκριμένος οίκος διοργανώνει φέτος το μεγαλύτερο του καλοκαιρινό event στη Μύκονο», είχε αναφερθεί στο Πρωινό τις προηγούμενες ημέρες για το ταξίδι express του ηθοποιού στην Ελλάδα. (in.gr) Δείτε πλάνα από την άφιξή του
Η ηθοποιός άνοιξε το προφίλ της τον τελευταίο χρόνο και μετρά 100.000 φανατικούς θαυμαστές.
Η Denise Richards είναι μία από τις celebrities, που έχουν στραφεί προς το OnlyFans και βγάζουν μία περιουσία από την πλατφόρμα. Η ηθοποιός, γνωστή από τους κινηματογραφικούς τίτλους «Wild Things» και «The World Is Not Enough» άνοιξε το προφίλ της τον τελευταίο χρόνο και μετρά 100.000 φανατικούς θαυμαστές ενώ βγάζει πάνω από 2 εκατομμύρια δολάρια τον μήνα. Μάλιστα, για το περιεχόμενο που αναρτά φροντίζει να συμβουλεύεται τον σύζυγό της, Aaron Phypers, καθώς ξέρει τι αρέσει στους άντρες. «Δείχνω το στήθος και…»Σε πρόσφατη συνέντευξη, που παραχώρησε η Richards στο SiriusXM, υπερασπίστηκε την απόφασή της να βιοποριστεί με όποιον τρόπο θέλει και τόνισε πως δεν δέχεται υποδείξεις για το πώς θα βγάλει χρήματα. «Δείχνω το στήθος και τον κόλπο μου και μπορείτε ήδη να το βρείτε εκεί έξω αν το γκουγκλάρετε. Μερικές φορές, πρέπει να το πας λίγο παραπέρα, ακόμα κι αν είναι μόνο για φορά», είπε χαρακτηριστικά για το περιεχόμενο που ανεβάζει. Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στον σύζυγό της: «Ο Aaron ευθύνεται για ένα μεγάλο μέρος του περιεχόμενου που ανεβάζω. Ξέρει τι αρέσει στους άνδρες. Του δείχνω πράγματα και τον ρωτάω τι πιστεύει». Η Denise Richards, γεννημένη το 1971, ξεκίνησε την καριέρα της ως μοντέλο και έγινε ευρέως γνωστή μέσα από τον ρόλο της ως την Bond girl στην ταινία του 1999, «Ο Κόσμος Δεν Είναι Αρκετός». Έχει τρία παιδιά και έχει υιοθετήσει επίσης μια κόρη ενώ το διαζύγιό της από Charlie Sheen απασχόλησε ιδιαιτέρως τα Μέσα. Όπως έχει πει η ίδια, ξεκίνησε το OnlyFans για να υποστηρίξει την κόρη της, Sami Sheen, η οποία βγάζει τα προς το ζην από τον λογαριασμό που έχει δημιουργήσει στην πλατφόρμα. Αν και η 18χρονη δεν κάνει τολμηρές εμφανίσεις, ούτε αναρτά γυμνό περιεχόμενο, ο πατέρας της, Charlie Sheen, είναι αντίθετος με την επιλογή της και υποστηρίζει πως ευθύνεται η Denise Richards. «Είναι 18 ετών τώρα και ζει με τη μητέρα της. Αυτό δεν συνέβη κάτω από τη δική μου στέγη», δηλώνει ο ηθοποιός, με την πρώην σύζυγό του να του απαντά: «Το μόνο που μπορώ να κάνω ως γονέας είναι να την καθοδηγήσω και να εμπιστευτώ την κρίση της. Εκείνη, όμως, κάνει τις δικές της επιλογές». Εκείνος αγνοείται αλλά γιος του φαίνεται να έχει άλλα ενδιαφέροντα. Ο θετός γιος ενός δισεκατομμυριούχου που αγνοείται στο υποβρύχιο «Τιτάν» φλέρταρε δημοσίως με μοντέλο του OnlyFans, λίγες στιγμές αφότου ζήτησε προσευχές για τον αγνοούμενο πατριό του. Ο 36χρονος Brian Szasz, θετός γιος του 58χρονου Hamish Harding, διευθύνοντος συμβούλου και προέδρου της Action Aviation, τράβηξε τα βλέμματα της δημοσιότητας, καθώς λίγο μετά από ανάρτησή του που ζητούσε από τους διαδικτυακούς του φίλους να προσευχηθούν για την τύχη του πατριού του και της οικογένειάς του, απάντησε σε «λιτά» ντυμένο μοντέλο του OnlyFans που ρωτούσε «μπορώ να κάτσω πάνω σου» και εκείνος της έγραψε «ναι, σε παρακαλώ!». Το beef με την Cardi B Μετά το «διαδικτυακό φλερτ» του Brian με το μοντέλο του OnlyFans, η ράπερ Cardi B έβαλε εναντίον του και για την απόφαση του 36χρονου να παρακολουθήσει συναυλία των Blink-182 -καθώς ανέβασε και φωτογραφία στα social media-, λίγα 24ωρα από την εξαφάνιση του πατριού του. Η Cardi B είπε στους ακολούθους της μέσω βίντεο: «Ο θετός γιος ενός δισεκατομμυριούχου που είναι επιβάτης του υποβρυχίου «Τιτάν» βρίσκεται σε συναυλία των Blink-182. Θα έπρεπε να είναι σπίτι, να κλαίει και να αναμένει νέα για το πού βρίσκεται ο πατριός του αντί να κουνιέται σε συναυλία». Διάφοροι σχολίασαν το βίντεο της Cardi B. Ένας ανέφερε χαρακτηριστικά «Ε, τι πρέπει να κάνει; Να είναι λυπημένος στο σπίτι; Πρέπει να πάει να τον ψάξει ο ίδιος;», με τη ράπερ να του απαντάει: «Δεν είναι λυπηρό που είσαι ένας ολόκληρος δισεκατομμυριούχος και κανείς δεν δίνει δεκάρα για σένα;». Σε ανάρτησή του στο Facebook ο Brian ανέφερε αρχικά ότι η οικογένειά του «θα ήθελε να είναι εκεί», μοιραζόμενος ένα στιγμιότυπο από τη συναυλία των Blink-182 στο Σαν Ντιέγκο. Στη λεζάντα έγραψε χαρακτηριστικά: «Μπορεί να είναι δυσάρεστο να βρίσκομαι εδώ, αλλά η οικογένειά μου θα ήθελε να είμαι στη συναυλία των Blink-182, καθώς πρόκειται για το αγαπημένο μου συγκρότημα και η μουσική με βοηθάει στις δύσκολες στιγμές!». Αφού διέγραψε αρκετές αναρτήσεις λόγω των αντιδράσεων, συμπεριλαμβανομένης της φωτογραφίας από τη συναυλία των Blink-182, ο 36χρονος Brian απάντησε στην Cardi B: «Είναι μια «φθηνή» celebrity. Η Cardi B προσπαθεί να αποκτήσει επιρροή από εμένα και την οικογένειά μου που υποφέρει». «Πήγα σε μια συναυλία των Blink 182 για να συνέλθω, αντί να κάθομαι στο σπίτι και να βλέπω ειδήσεις. Ντροπή σου, Cardi Β», ανέφερε σε ένα άλλο μήνυμα στα social media. Συνεχίζοντας την επίθεση εναντίον της ράπερ, ο 36χρονος θετός γιος του Hamish Harding επισήμανε: «Cardi B, ξέρουμε ότι όλες οι τελευταίες κυκλοφορίες σου είναι για τα σκουπίδια, αλλά είσαι τόσο απελπισμένη για προσοχή αυτή τη στιγμή;». Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός θέλει να μπορεί να πουλά μέσω του site της Goop τις σοκολάτες με γεύση του αιδοίου της, εξ ου και η κίνηση της για την νέα σειρά. Η Γκουίνεθ Πάλτροου μετά το κερί που κυκλοφόρησε με άρωμα του αιδοίου της, ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει και μια σειρά από σοκολάτες, με έμπνευση από το διάσημο κερί «This Smells Like My Pooshy». Η Γκουίνεθ Πάλτροου φαίνεται σύμφωνα με πληροφορίες να έχει καταθέσει ήδη τα απαραίτητα έγγραφα για για την κυκλοφορία της σοκολάτας με γεύση αιδοίου. Σύμφωνα με τα έγγραφα που επικαλούνται διάφορα sites η Γκουίνεθ Πάλτροου θα ονομάσει τη σειρά με τις σοκολάτες της «This Tastes Like My Vagina», δηλαδή αυτό έχει γεύση σαν το αιδοίο μου. Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός θέλει να μπορεί να πουλά μέσω του site της Goop τις σοκολάτες με γεύση του αιδοίου της, εξ ου και η κίνηση της για την νέα σειρά. Σύμφωνα με τη Sun, τα έγγραφα κατατέθηκαν στο Γραφείο Εμπορικών Σημάτων και Ευρεσιτεχνιών των ΗΠΑ και οι αρμόδιοι επί του παρόντος εξετάζουν τα έγγραφα. Η σειρά της Γκουίνεθ Πάλτροου θα καλύπτει τις γεύσεις «καραμέλα και σοκολάτα». «This Smells Like My Vagina»Το 2020, η Γκουίνεθ Πάλτροου έγινε πρωτοσέλιδο όχι για μία υποκριτική της ερμηνεία αλλά για την κυκλοφορία μιας σειράς κεριών με τίτλο «This Smells Like My Pooshy». «Αυτό μυρίζει σαν το αιδοίο μου» μέσω της επωνυμίας της, Goop. Σύντομα το κερί έγινε το αγαπημένο των φανς της και τα αποθέματα εξαντλήθηκαν. Η ίδια μιλώντας για το κερί της είχε αποκαλύψει ότι το είχε φτιάξει για να αμφισβητήσει την ιδέα ότι «οι γυναίκες έχουν μάθει να ντρέπονται για το σώμα τους». «Αν ανάψεις απλώς ένα κερί που γράφει This Smells Like My Vagina και το βάλεις στο τραπεζάκι του σαλονιού, είναι κάπως μια πανκ ροκ κίνηση», πρόσθεσε. Το 2021 όμως λίγο έλειψε να πάρει φωτιά το σπίτι μιας γυναίκας όταν άναψε το κερί από τη σειρά της Γκουίνεθ Πάλτροου. Η Jody Thompson είχε κερδίσει το προϊόν Goop σε ένα διαδικτυακό κουίζ και ισχυρίζεται ότι το κερί «έσκασε» και άναψε μία φλόγα 50 εκ. όταν προσπάθησε να το ανάψει. Εκπρόσωπος της Goop είπε στο Metro τότε ότι «Είμαστε σε επαφή με τη γυναίκα για να δούμε αν ακολούθησε τις συγκεκριμένες οδηγίες πυρασφάλειας που περιλαμβάνονται στο κερί, όπως το κόψιμο του φυτιλιού και το να μην το καίει για πάνω από δύο ώρες. »Στη Goop, ελέγχουμε τα προϊόντα που πουλάμε και θέτουμε την ασφάλεια των πελατών ως προτεραιότητα, επομένως έχουμε ειδοποιήσει τον κατασκευαστή για το συγκεκριμένο ζήτημα και επικοινωνήσαμε μαζί της για να της στείλουμε μερικά προϊόντα Goop». Ποιος ήταν ο λόγος που έχασε τη μνήμη του ο Σιλβέστερ Σταλόνε. Ο Ρόκι Μπαλμπόα είναι ένας από τους πιο διάσημους χαρακτήρες στην ιστορία του κινηματογράφου, αλλά δεν ήταν εύκολο για τον Σιλβέστερ Σταλόνε (Sylvester Stallone) να προετοιμαστεί για τον ρόλο. «Έπινα περίπου 25 φλιτζάνια [καφέ] την ημέρα όταν έκανα το Ρόκι III», είπε ο ηθοποιός στη Wall Street Journal για τη ρουτίνα που ακολουθούσε για την προετοιμασία της ταινίας του 1982, όπου ο μποξέρ Ρόκι πάλεψε με τον Κλάμπερ Λανγκ. «Ολόκληρο το πρωινό μου θα ήταν ίσως δύο [μικρά] μπισκότα βρώμης φτιαγμένα με καστανό ρύζι και 10 φλιτζάνια καφέ, επειδή ήθελα να κρατήσω το σωματικό μου λίπος στο 2,8%». Λόγω της διατροφής Η διατροφή του ήταν τόσο περιοριστική, όπως ανέφερε ο ηθοποιός, ώστε επηρεάστηκε η μνήμη του. «Ξέχασα τον αριθμό τηλεφώνου μου. Έτρωγα μόνο τόνο. Η μνήμη μου είχε φύγει τελείως», πρόσθεσε ο Σταλόνε για την εμπειρία του από τη δημιουργία της ταινίας. «Έπαθα κάθε είδους εξουθενωτικές σωματικές επιπτώσεις. Αλλά ήταν για έναν σκοπό». Ο Σταλόνε είπε ότι έχει σταματήσει την κατανάλωση καφέ. «Συνεχίζω να έχω παλινδρόμηση, οπότε πρέπει να τον μειώσω», είπε – και το πρωινό είναι οικογενειακή υπόθεση, με τη σύζυγό του Τζένιφερ Φλάβιν, να αναλαμβάνει την ευθύνη προετοιμασία του. «Η γυναίκα μου είναι επικεντρωμένη στο πρωινό. Είναι καταπληκτικό», ανέφερε στη Wall Street Journal. «Είναι αβοκάντο, τέσσερα αυγά, τυρί κότατζ, τρία κομμάτια καρπούζι και σταφύλια». Σε ό,τι αφορά την εκγύμνασή του παραδέχεται ότι απέχει πολύ από το πρόγραμμα προπόνησης που είχε όταν προετοιμαζόταν για τις ταινίες. «Έχω περάσει από το να σηκώνω κανονικά βάρη. Είναι κάτι σαν φυσικοθεραπεία. Έτσι, χρησιμοποιώ τη μπάρα, με διαφορετικές κινήσεις και κινήσεις κρατάτε για να είναι διαρκώς σε κίνηση οι αρθρώσεις μου», πρόσθεσε. «Έχω κάνει πέντε επεμβάσεις στην πλάτη, δύο στους ώμους, τρεις στον αυχένα, όπως και τα δύο γόνατα. Είμαι βιονικός» είπε. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ «Ήμασταν τυχεροί γιατί είχαμε τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, η οποία αγαπάει τη μόδα» λέει η κατά το ήμισυ Ελληνίδα, Φιλντ. Μαζί, ήμασταν ένας εξαιρετικός συνδυασμός». «Δεν κάναμε επιδείξεις μόδας» λέει η θρυλική σχεδιάστρια κοστουμιών Πατρίσια Φιλντ (Patricia Field), στο Fashionista, για τα πολυσυζητημένα κοστούμια της στην τηλεοπτική σειρά «Sex and the City», η οποία γιόρτασε στις 6 Ιουνίου την 20ή επέτειο από την πρεμιέρα της. «Λέγαμε τις ιστορίες και αναδεικνύαμε τους χαρακτήρες μέσα από τον τρόπο που ντύνονταν. Πρόκειται για μια κατάσταση αφήγησης ιστοριών». Αλλά η δουλειά της σημαίνει κάτι πολύ περισσότερο από αυτό. Μέσω της ξεχωριστής, αντισυμβατικής και συχνά εκκεντρικής δουλειάς της Φιλντ στην σειρά-κολοσσό της ποπ κουλτούρας, άλλαξε το τοπίο του τρόπου με τον οποίο η μόδα αναπαρίσταται στην οθόνη – και τελικά, σε όλους εμάς, είτε παρακολουθούσαμε τη σειρά είτε όχι. Η Φιλντ μεγάλωσε μες στα ρούχα Είναι μισή Αρμένισσα, μισή Ελληνίδα, αλλά γεννήθηκε στις ΗΠΑ. Oι παππούδες της από την πλευρά της μητέρας της μετανάστευσαν από τη Λέσβο στη Νέα Υόρκη, όπου η μητέρα της άρχισε να εργάζεται σε ένα καθαριστήριο. Εκεί γνώρισε τον πατέρα της Φιλντ, έναν Αρμένιο ράφτη. Ο μπαμπάς της πέθανε από φυματίωση όταν η Φιλντ ήταν μικρή και η μητέρα της ξαναπαντρεύτηκε, με έναν άνδρα που γνώρισε και πάλι στο καθαριστήριο. H Φιλντ αστειεύεται ότι έχει το ελληνικό, εμπορικό δαιμόνιο στο DNA μου» όπως δήλωσε στην εφημερίδα The Guardian. Κάν’ το όπως η Κάρι Η σειρά του HBO, η οποία έτρεξε για έξι σεζόν από το 1998 έως το 2004, έσπασε τα όρια, εξυμνώντας τις γυναικείες φιλίες με τρόπο που δεν είχε ξαναδεί ποτέ η τηλεόραση, φέρνοντας επίσης στο προσκήνιο μια ειλικρινή και αναζωογονητικά ειλικρινή συζήτηση τόσο για το σεξ όσο και για τις σχέσεις. Ο αντίκτυπος της μόδας από το «SATC» αποδείχθηκε επίσης ολοκληρωμένος και διαρκής. Μέσω της σειράς, η Φιλντ ήταν πρωτοπόρος στη σχέση συνύπαρξης μεταξύ των οίκων μόδας και του fast fashion, καθώς και στην εισαγωγή των «ασεβών» μεθόδων styling στο ευρύ κοινό, δείχνοντας στις γυναίκες πώς να εκφράζουν με αυτοπεποίθηση την ατομικότητά τους μέσω της γκαρνταρόμπας. Φυσικά, η μοναδική και αντικομφορμιστική αισθητική μόδας της Φιλντ ήταν ήδη γνωστή στους Νεοϋορκέζους από το 1966, όταν άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στο κέντρο της πόλης, το Pants Pub, το οποίο εξελίχθηκε στην ομώνυμη μπουτίκ της στην 8th Street (αργότερα μεταφέρθηκε στο Bowery). Η Φιλντ ήταν το σημείο αναφοράς για τους δημιουργούς της κάτω από την 14η οδό, τα παιδιά των κλαμπ και μερικές γενιές σταρ, όπως η Ντέμπι Χάρι των Blondie και η Μίσι Έλιοτ. Έκλεισε το κατάστημά της το 2015. Αλλά, σαν οραματίστρια που είναι, η Φιλντ ξεκίνησε το ArtFashion – το concept shop της που προσφέρει προσιτά κομμάτια προσαρμοσμένα από ντόπιους καλλιτέχνες και φίλους – σε ένα πολυσύχναστο τμήμα του Lower East Side. Ήμασταν τυχεροί γιατί είχαμε τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ «Πώς τα κατάφερα;» αναρωτιέται η Φιλντ, σχετικά με τη μεταφορά του πρωτοποριακού οράματός της από την μπουτίκ της στο franchise. «Έκανα αυτό που κάνω πάντα. Το έκανα στο μαγαζί μου. Πιστεύω ότι η εμπειρία του να βρίσκεσαι σε ένα παζάρι είναι η πιο ενδιαφέρουσα, επειδή ποτέ δεν ξέρεις πραγματικά τι πρόκειται να βρεις. Βρίσκεις εκπλήξεις που δεν περίμενες». Η Φιλντ είχε την ίδια στάση κατά τις αρχικές συναντήσεις της με τον δημιουργό του «Sex and the City», τον Ντάρεν Σταρ. Είχε σαφείς περιγραφές χαρακτήρων για όλους τους πρωταγωνιστές, εκτός από την πρωταγωνίστρια Κάρι Μπράντσο, γεγονός που προσέφερε μέγιστη ευκαιρία για δημιουργική ελευθερία. «Αλλά ήμασταν τυχεροί γιατί είχαμε τη Σάρα Τζέσικα Πάρκερ, η οποία αγαπάει τη μόδα» λέει η Φιλντ. «Μαζί, ήμασταν ένας εξαιρετικός συνδυασμός. Με καταλάβαινε και η συνεργασία αυτή είναι που έκανε την Κάρι τόσο επιτυχημένη. Συμμετείχε πολύ με έναν τρόπο που συνέβαλε. Είναι σαν να λέμε, αν θέλεις να χορέψεις τανγκό, χρειάζεσαι έναν καλό παρτενέρ για να χορέψεις τανγκό». «Εκείνη ήρθε με την ιδέα του λουλουδιού» Η στενή συνεργασία της Φιλντ με την Πάρκερ έφερε τα πλέον εμβληματικά λουκ του χαρακτήρα στο προσκήνιο της ποπ κουλτούρας. «Εκείνη ήρθε με την ιδέα του λουλουδιού» λέει η Φιλντ, για το χαρακτηριστικό λουλούδι που παρέμεινε διαχρονικά στις ταινίες. «Ήταν πολύ συμμετοχική. Φυσικά, εγώ ήρθα με την ιδέα του κολιέ ‘Carrie’. Ήταν ένα δούναι και λαβείν και δούλεψε πολύ καλά». Ο βοηθός ενδυματολόγου από τη δεύτερη έως την τέταρτη σεζόν, ο Έρικ Ντέιμαν – ο οποίος συνέχισε να δημιουργεί τη δική του κληρονομιά μόδας με το «Gossip Girl»-, θυμάται ότι η Φιλντ και η Πάρκερ έσπασαν τα όρια με το διάσημο πλέον ντιρντλ* που φορούσε η Κάρι σε ένα πικνίκ στο Σέντραλ Παρκ. (*Το ντιρντλ είναι ένα παραδοσιακό ένδυμα, πολύ δημοφιλές στη νότια Γερμανία, την Αυστρία και το Νότιο Τιρόλο της Ιταλίας, εμπνευσμένο από την παραδοσιακή φορεσιά των ανώτερων Αυστριακών τάξεων) Το μήνυμα προς τους άντρες Σε μια συνέντευξη που έδωσε το 1999 στους New York Times, η Φιλντ απάντησε στην αντίδραση με τον απίστευτα άμεσο -και πολύ νεοϋορκέζικο- τρόπο της. «Οι στρέιτ τύποι απλά δεν καταλαβαίνουν την ειρωνεία» είπε, προσθέτοντας: «Έπρεπε να πούμε στους άντρες “κοιτάξτε, τα κορίτσια σε αυτό το σόου δεν πρόκειται να φορέσουν μίνι φούστες με ψηλά τακούνια. Κανείς στη Νέα Υόρκη δεν ντύνεται έτσι. Τελεία και παύλα. Αυτό ήταν πραγματικά ένα πλήγμα για πολλούς ανθρώπους»». Η Ζακλίν Ντιμιτέριο, πρώην βοηθός της Φιλντ, θυμάται ότι αρχικά ήταν «ελάχιστα εντυπωσιασμένη» από την out-of-the-box προσέγγιση της στιλίστριας, η οποία, ακόμη και για την ίδια, φαινόταν εξωφρενικά προοδευτική. «Θα μπορούσε να είναι ένα ρούχο αξίας 9 δολαρίων από ένα κατάστημα μεταχειρισμένων ειδών ή ένα κομμάτι υψηλής ραπτικής αξίας 9.000 δολαρίων και να τα αναμείξει μεταξύ τους» λέει η Ζακλίν. «Αυτό ήταν κάτι καινούργιο και για μένα, γιατί είχα συνηθίσει στα ρούχα υψηλής ποιότητας». Μέσω των εβδομαδιαίων δόσεων του SATC, η Φιλντ ουσιαστικά διέδιδε μια πρωτότυπη εκδοχή του «street style» στον κόσμο εκτός του East Village, σε αντίθεση με το σημερινό περιεχόμενο του Instagram ή των influencers. «Πριν από το ‘Sex and the City’, οι Νεοϋορκέζοι είχαν δει κορίτσια σαν την Κάρι. Είναι γύρω μας: Ένα κορίτσι της πόλης που αγαπάει τα ρούχα και πηγαίνει σε πάρτι. Νομίζω ότι ήταν η πρώτη φορά που οι άνθρωποι στην υπόλοιπη χώρα είδαν αυτό το στυλ ντυσίματος» λέει. «Ω, μπορείς να συνδυάσεις floral print και leopard print. Οι λεοπαρδάλεις ανήκουν στη χλωρίδα και την πανίδα, οπότε ταιριάζουν» λέει η πρώην βοηθός της. Αν και, για την ίδια τη Φιλντ, η λογική πίσω από την προσέγγισή της είναι αρκετά απλή. «Μου αρέσει να βάζω μαργαριτάρια με λευκά μπλουζάκια» λέει η βραβευμένη με Emmy σχεδιάστρια. «Πάντα νιώθω ότι τα λευκά μαργαριτάρια ταιριάζουν με κάτι κλασικό, που είναι ένα λευκό t-shirt, οπότε ανήκουν μαζί. Και έχουν μια αιώνια ζωή». *Με στοιχεία από fashionista.com Δείτε το trailer του 2ου κύκλου του And Just Like That
Ο σταρ της σειράς «Rosanne» περπάτησε στο κόκκινο χαλί του 62ου Φεστιβάλ Τηλεόρασης και όλοι έμειναν άφωνοι με την εμφάνισή του.
Ο John Goodman απέδειξε ότι, αν βάλεις έναν στόχο και μείνεις πιστός σε αυτόν, τότε μπορείς να τον πετύχεις. Ο σπουδαίος ηθοποιός το 2007 ορκίστηκε να αλλάξει τον τρόπο ζωής του και να χάσει βάρος και τα κατάφερε. Πώς; Έκοψε «μαχαίρι» το αλκοόλ, έβαλε στην καθημερινότητά του τη γυμναστική και αυστηροποίησε τη διατροφή του προτιμώντας τα ψάρια, τους ξηρούς καρπούς, το ελαιόλαδο, τα λαχανικά και τα φρούτα. «Το πήρα αργά. Ήθελα απλώς να αλλάξω τον τρόπο ζωής μου. Είναι μια συνεχής διαδικασία για το υπόλοιπο της ζωής μου. Κοιτάζεσαι κάθε μέρα στον καθρέφτη και σκέφτεσαι: Πρέπει να το αντιμετωπίσω αυτό το υπόλοιπο της ημέρας. Πρέπει να το αντιμετωπίσω αυτό το κάθαρμα;», είχε δηλώσει το 2016, ο Goodman σε συνέντευξή του στον Howard Stern. Επίσης, την επόμενη χρονιά είχε αναφέρει για την απώλεια των κιλών του: «Τον παλιό καιρό, έκανα τρεις μήνες άδεια, έχανα 27 ή 31 κιλά και μετά επιβράβευα τον εαυτό μου και επέστρεφα στις παλιές μου συνήθειες». Δεκαέξι χρόνια μετά, ο σταρ της σειράς «Rosanne» είναι αγνώριστος. Ο ίδιος εμφανίστηκε την Κυριακή 18 Ιουνίου στο 62ο Φεστιβάλ Τηλεόρασης του Μόντε Κάρλο και άφησε άπαντες άφωνους με την απίστευτη μεταμόρφωσή του. Έχοντας χάσει σχεδόν 100 κιλά, πόζαρε στο κόκκινο χαλί του φεστιβάλ, όπου εκτελούσε χρέη προέδρου της κριτικής επιτροπής και τράβηξε πάνω του όλα τα φλας των φωτογράφων. Ο διοργανωτής του φεστιβάλ, Laurent Puons, δήλωσε για τον John Goodman: «Είναι, ειλικρινά, ένας θρύλος. Ο εγγονός μου τον αγαπάει, η μητέρα μου τον αγαπάει και εγώ τον αγαπώ. Έχει μια εκπληκτική κινηματογραφική και τηλεοπτική καριέρα.Τα έχει κάνει όλα, έχει παίξει κάθε ρόλο. Αν δεν ήταν επικεφαλής της κριτικής επιτροπής, θα του δίναμε το βραβείο για το επίτευγμα της ζωής του». Δείτε φωτογραφίες από την εμφάνισή του
Χιθ Λέτζερ: Στη δημοσιότητα οι «τρομακτικές» σελίδες του ημερολογίου που κρατούσε πριν πεθάνει19/6/2023 Η αγάπη του Χιθ Λέτζερ στον ρόλο του ως Τζόκερ, είναι εμφανής στο ημερολόγιο που κρατούσε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του «The Dark Knight». Πρόκειται για το ημερολόγιο που ο 29χρονος ηθοποιός έγραφε μερικές εβδομάδες προτού πεθάνει το 2008 και οι σελίδες που κυκλοφόρησαν στη δημοσιότητα, προκαλούν ερωτηματικά για την ψυχική κατάσταση του αδικοχαμένου ηθοποιού. Το ημερολόγιο ήρθε στο φως μετά τον πρόωρο θάνατο του Λέτζερ, ο οποίος επήλθε λίγο αφότου συζήτησε το τίμημα που είχαν οι ρόλοι του στα «I’m Not There» και «The Dark Knight» στην ψυχική του υγεία. Ο ηθοποιός ανέφερε τότε, ότι «πάλευε» με την υπερβολική σκέψη, που οδηγούσε σε αϋπνία και στη χρήση ηρεμιστικών. Η επίσημη έκθεση για τον θάνατο του Λέτζερ ανέφερε ότι απεβίωσε λόγω οξείας δηλητηρίασης από συνδυασμό διαφόρων φαρμάκων, συμπεριλαμβανομένων της οξυκωδόνης, της υδροκωδόνης, της διαζεπάμης, της τεμαζεπάμης, της αλπραζολάμης και της δοξυλαμίνης. Ο ιατροδικαστής έκρινε τον θάνατό του ως ατύχημα, αποδίδοντάς τον στην κατάχρηση συνταγογραφούμενων φαρμάκων μαζί με πιθανή αναπνευστική πάθηση. Μετά τον τραγικό θάνατό του, ο Γερμανός σκηνοθέτης Dag Freyer ξεκίνησε τη δημιουργία ενός ντοκιμαντέρ με τίτλο «Too Young to Die: Heath Ledger», εμβαθύνοντας στη ζωή του Λέτζερ και αποκαλύπτοντας ένα προσωπικό ημερολόγιο που είχε γράψει κατά την προετοιμασία του για τον ρόλο του Joker. Το ημερολόγιο παρείχε πληροφορίες για τις υποκριτικές επιλογές του Λέτζερ και αποκάλυψε μια συλλογή τρομακτικών επιρροών, όπως ύαινες, κλόουν, κόμικς και τον χαρακτήρα Alex DeLarge από το «Κουρδιστό πορτοκάλι» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Ο πατέρας του Χιθ, Κιμ Λέτζερ, μοιράστηκε το ημερολόγιο και επιβεβαίωσε ότι ο γιος του απομονώθηκε σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου για εβδομάδες, βυθίζοντας τον εαυτό του στην ανατριχιαστική ψυχοσύνθεση του Τζόκερ. Αυτό το επίπεδο αφοσίωσης ήταν χαρακτηριστικό του Χιθ, ο οποίος πάντα επένδυε βαθιά στους χαρακτήρες του. Το ημερολόγιο περιελάμβανε επίσης μια σελίδα με τις λέξεις «BYE BYE» γραμμένες με μεγάλα, φαινομενικά ανεξέλεγκτα γράμματα, με αρκετούς θαυμαστές του να υποστηρίζουν πως διαισθανόταν πως σύντομα θα έλεγε το στερνό «αντίο». Παρόλο που ο Λέτζερ είχε ολοκληρώσει τη δουλειά του για τον Σκοτεινό Ιππότη πριν από τον θάνατό του, η ταινία βρισκόταν ακόμα στο μοντάζ. Ο σκηνοθέτης Κρίστοφερ Νόλαν εξέφρασε τον συναισθηματικό αντίκτυπο της συνέχισης του έργου μετά τον θάνατο του Λέτζερ, αλλά θεώρησε τον εαυτό του τυχερό που είχε την ευκαιρία να δουλέψει πάνω σε μια παράσταση για την οποία ο Λέτζερ ήταν περήφανος και την οποία του είχε εμπιστευτεί. Προέκυψαν εικασίες ότι η βύθιση του Λέτζερ στη διεστραμμένη νοοτροπία του Τζόκερ συνέβαλε στον θάνατό του. Ωστόσο, ο συμπρωταγωνιστής του Κρίστιαν Μπέιλ απέρριψε τέτοιους ισχυρισμούς, υπενθυμίζοντας τη δήλωση του Λέτζερ ότι το να υποδυθεί τον Τζόκερ ήταν η πιο ευχάριστη εμπειρία που είχε ποτέ ή θα είχε ποτέ παίζοντας έναν χαρακτήρα. Ο Λέτζερ αναγνωρίστηκε μετά θάνατον για την εξαιρετική ερμηνεία του ως Τζόκερ, λαμβάνοντας Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου, καθώς και βραβεία από τις Χρυσές Σφαίρες, το Αυστραλιανό Ινστιτούτο Κινηματογράφου, το BAFTA και την Ένωση Κριτικών Κινηματογράφου του Λος Άντζελες. «Δεν θα ξαναπιώ ποτέ έτσι»: Η Καθλίν Τέρνερ για το αλκοόλ και τον έρωτα με τον Μάικλ Ντάγκλας19/6/2023 Η «Έξαψη» την έκανε σταρ τη δεκαετία του '80. Στη συνέχεια, μετά από μια σειρά επιτυχημένων ταινιών, η ασθένεια την ανάγκασε να κάνει ένα βήμα πίσω. Η ηθοποιός μιλάει στην Ann Lee στην βρετανική Guardian για τους καβγάδες της με τους σκηνοθέτες, την οργή της για τα προνόμια των λευκών ανδρών και την επιστροφή της στην οθόνη ως αθυρόστομη πολιτική λομπίστρια. Η Καθλίν Τέρνερ (Kathleen Turner) αναλογίζεται την καριέρα της ως ηθοποιός, με ένα χαμόγελο να παίζει στα χείλη της. «Γίνομαι θρυλική, πράγμα που νομίζω ότι σημαίνει μόνο ότι έχω υπάρξει τόσο καιρό» γουργουρίζει. Είναι, άλλωστε, περισσότερα από 40 χρόνια από τότε που το ερωτικό θρίλερ «Έξαψη» (Body Heat) του Λόρενς Κάσνταν την έκανε μια από τις πιο περιζήτητες σταρ του Χόλιγουντ. Τώρα, στα 68 της, έρχεται στις τηλεοπτικές οθόνες με τη μίνι σειρά του HBO «Οι Υδραυλικοί του Λεκού Οίκου» (White House Plumbers), υποδυόμενη την Ντίτα Μπερντ, μια αθυρόστομη λομπίστρια που εμπλέκεται στο σκάνδαλο Watergate που κατέστρεψε τον πρόεδρο Ρίτσαρντ Νίξον στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Το νέο πολιτικό δράμα του HBO περιστρέφεται γύρω από τους E Howard Hunt (Γούντι Χάρελσον) και G Gordon Liddy (Τζάστιν Θερού), δύο μέλη μιας μυστικής μονάδας ειδικών ερευνών του Λευκού Οίκου. Υποτίθεται ότι θα προστάτευαν την προεδρία, αλλά κατέληξαν να την καταστρέψουν. Ενώ το Watergate κυριάρχησε στην πολιτική πριν από 50 χρόνια, ο Τέρνερ περιγράφει τη σειρά ως «πολύ σχετική» με το τι συμβαίνει σήμερα. «Πάντα με ιντριγκάρει αυτή η πολιτική βλακεία, η οποία συμβαίνει εδώ και χρόνια: Ότι μπορείς να πεις κάτι, και μπορεί να είναι ένα απόλυτο ψέμα, αλλά περιμένεις από τους ανθρώπους να το πιστέψουν. Είναι απλά εκπληκτικό για μένα. Θέλω να πω, όλη αυτή η υπόθεση Τραμπ με τα ατελείωτα, σταθερά διαψευσμένα ψέματα, είναι απλά συναρπαστική. Ποιος σκέφτεται έτσι;». Η γοητεία της η οργή της Ως μυστηριώδης (Μάτι) Matty στην «Έξαψη» του 1981, ήταν δυναμικά σαγηνευτική, φλερτάροντας ψυχρά τον Γουίλιαμ Χαρτ λέγοντάς του: «Δεν είσαι πολύ έξυπνος, έτσι; Μου αρέσει αυτό σε έναν άντρα». Ήταν ο πρώτος της κινηματογραφικός ρόλος, αφού η συμμετοχή της στη σαπουνόπερα The Doctors την έκανε σύμβολο του σεξ εν μία νυκτί. Ακολούθησε η διακωμώδηση του τρόπου της μοιραίας γυναίκας στην τρελή κωμωδία The Man With Two Brains (Ζητείται πονηρός εγκέφαλος για σεξ), απέναντι από τον Στιβ Μάρτιν. Λίγα χρόνια αργότερα, θα το παρωδούσε και πάλι, κάνοντας τη φωνή της Τζέσικα στην ταινία κινουμένων σχεδίων Who Framed Roger Rabbit (Ποιος παγίδευσε τον Ρότζερ Ράμπιτ). Η Τέρνερ προσπάθησε με κάθε τρόπο να αποφύγει την τυποποίηση. Υπάρχει κάποιο κοινό νήμα που συνδέει τους ρόλους της; «Είναι η οργή» λέει. «Ήμουν τόσο θυμωμένη με τις μαλακίες που συμβαίνουν – τις μαλακίες για τα προνόμια των λευκών ανδρών». Η αηδία διανθίζει κάθε λέξη. «Κάποιος μου έστειλε μια συνέντευξη που έδωσα πριν από 35 χρόνια. Όλα όσα είπα σε αυτή, για την ίση αμοιβή, την προστασία των δικαιωμάτων των γυναικών και την υγεία, τα λέω ακόμα και σήμερα». Η Τέρνερ πάντα υπερασπιζόταν τον εαυτό της, διοχετεύοντας την οργή της σε δράση. Μισούσε το σενάριο της συνέχειας του Romancing the Stone (Κυνηγώντας το πράσινο διαμάντι), The Jewel of the Nile (Το Διαμάντι του Νείλου), και προσπάθησε να αποφύγει τη δημιουργία του (απειλήθηκε με αγωγή ύψους 25 εκατομμυρίων δολαρίων, αλλά τελικά ήρθε σε συμβιβασμό με τον συμπρωταγωνιστή και παραγωγό Μάικλ ντάγκλας). Έτριξε τα δόντια, επίσης, όταν ο σκηνοθέτης Κεν Ράσελ της ζήτησε να κάνει μια γυμνή σκηνή στις Νύχτες της Τσάινα Μπλου (Crimes of Passion). «Έμαθα πολύ νωρίς ότι έπρεπε να έχω την έγκριση του σεναρίου» λέει. «Δεν μπορούσαν να κάνουν αλλαγές χωρίς να με συμβουλευτούν. Το έμαθα αυτό την πρώτη φορά που ήμουν στο Λος Άντζελες κάνοντας δοκιμαστικό – το σενάριο που μου έδωσαν στη Νέα Υόρκη δεν ήταν το σενάριο που μου έδωσαν στο Λος Άντζελες. Επρόκειτο για μια ταινία πάλης με λάσπη για γυναίκες. Έπρεπε να φορέσουμε μπικίνι και να μας ψεκάσουν με λάδι. Πήγα λοιπόν στο μπάνιο, πήρα ένα ρολό χαρτί υγείας, το χτύπησα στον ώμο και στο γοφό μου και έγραψα πάνω του Μισούρι». Αφήνει ένα κακάρισμα καθαρής ευθυμίας. «Βγήκα από την οντισιόν». Το να μιλάει, της χάρισε τη φήμη ότι είναι δύσκολη Υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό; «Το να είμαι αποφασιστική, το να ξέρω τι θέλω, είναι πάρα πολύ ανδρικό χαρακτηριστικό, άρα πρέπει να είμαι δύσκολη» λέει. «Ακούστε, αν μιλήσετε με κάποιον που έχει πραγματικά δουλέψει μαζί μου, δεν θα ακούσετε ποτέ κάτι τέτοιο». Οι γονείς της Τέρνερ δεν ενέκριναν την επιλογή της καριέρας της. Τρίτη από τέσσερα παιδιά, γεννήθηκε ως Μαίρη Καθλίν Τέρνερ στο Σπρίνγκφιλντ του Μισούρι, από μητέρα και πατέρα που εργάζονταν και οι δύο για την Υπηρεσία Εξωτερικών των ΗΠΑ. Έζησαν στην Κούβα και τη Βενεζουέλα πριν μετακομίσουν στη Βρετανία όταν εκείνη ήταν έφηβη. Εκεί, η Τέρνερ σπούδαζε στην Αμερικανική Σχολή του Λονδίνου. Μια εβδομάδα πριν αποφοιτήσει, ο πατέρας της πέθανε από θρόμβωση της στεφανιαίας αρτηρίας. Ήταν, λέει «ένας εξαιρετικά πειθαρχημένος, κατά κάποιο τρόπο άκαμπτος άνθρωπος. Δεν είχε ιδέα τι ήταν η υποκριτική. Την εξίσωνε με το να είσαι πόρνη του δρόμου». Σπούδασε θέατρο στο Southwest Missouri State University και στο University of Maryland, Baltimore County, και μετακόμισε στη Νέα Υόρκη το 1977. Όταν άρχισε να περνάει από οντισιόν για διαφημίσεις, η Τέρνερ συνειδητοποίησε ότι η χαρακτηριστική φωνή της την ξεχώριζε. «Αμέσως, μου είπαν ότι θα δυσκολευόμουν να βρω δουλειά λόγω της φωνής μου. Λοιπόν, δεν θα την άλλαζα με τίποτα στον κόσμο. Πλάκα μου κάνεις; Τη λατρεύω!». Στα απομνημονεύματά της του 2008, Send Yourself Roses: My Life, Loves and Leading Roles, η Τέρνερ γράφει ότι έκανε τη φωνή της ακόμα πιο βαθιά. Πώς το έκανε αυτό; «Με την άσκηση. Τρέξτε τις κλίμακες, σπρώξτε την όλο και πιο χαμηλά. Είναι ένας μυς». Ο έρωτας με τον Ντάγκλας Μερικοί από τους πιο αξιομνημόνευτους ρόλους της Τέρνερ ήταν στο πλευρό του Μάικλ Ντάγκλας. Η χημεία τους εντός και εκτός οθόνης ήταν ηλεκτρισμένη. Ενώ βρισκόταν στα γυρίσματα στο Μεξικό για το Κυνηγώντας το πράσινο διαμάντι, τα πράγματα ζωήρεψαν μεταξύ τους. Η Τέρνερ ήταν ελεύθερη, ενώ ο Ντάγκλας είχε χωρίσει από την πρώτη του σύζυγο, Ντιάντρα Λούκερ. «Νομίζω ότι μπορεί να είχαμε αρχίσει να ερωτευόμαστε» λέει η Τέρνερ. «Αλλά τότε η Ντιάντρα ξεκαθάρισε ότι ο Μάικλ δεν ήταν διαθέσιμος. Έτσι, αυτό έβαλε τέλος, γιατί δεν μπορώ να εμπλακώ στη σχέση μιας άλλης γυναίκας. Αλλά ω, Θεέ μου, αυτό το φλερτ είναι απολαυστικό!». Πόσο κοντά έφτασε στο να βγει ραντεβού με τον Ντάγκλας; «Να μη σε αφορά» τραβάει το βλέμμα της. Καθώς τα γυρίσματα έφτασαν στο τέλος τους, γνώρισε τον Τζέι Βάις, έναν εργολάβο ακινήτων, και τον παντρεύτηκε το 1984. Το ζευγάρι, που χώρισε το 2007, έχει μια κόρη, τη Ρέιτσελ, τραγουδίστρια και τραγουδοποιό. Η Τέρνερ επανενώθηκε με τον Ντάγκλας ως πρώην σύζυγος του προπονητή υποκριτικής του στη κωμική σειρά του Netflix, Η Μέθοδος Κομίνσκι (The Kominsky Method), η οποία έληξε το 2021. «Είναι τόσο καλός φίλος. Το έκανε πολύ εύκολο να υποδυθούμε το πρώην αντρόγυνο. Με έναν αστείο τρόπο, ήμασταν. Όχι ότι παντρεύτηκα ποτέ τον άνθρωπο – ποτέ δεν θα το έκανα, ποτέ δεν θα μπορούσα να το κάνω!». Η ανατροπή της ασθένειας Μετά από μια σειρά από εισπρακτικές επιτυχίες στη δεκαετία του ’80, η Τέρνερ «πετούσε ψηλά και διασκέδαζε». Αλλά τότε διαγνώστηκε με ρευματοειδή αρθρίτιδα, μια αυτοάνοση ασθένεια που επηρεάζει τις αρθρώσεις και τα όργανα. Το 1993 γύριζε τη μαύρη κωμωδία Η Μαμά παραμονεύει στο σκοτάδι (Serial Mom) όταν συνειδητοποίησε ότι τα πόδια της είχαν πρηστεί τόσο πολύ που δεν χωρούσε σε κανένα από τα παπούτσια της. Σύντομα η ασθένεια έγινε εντελώς εξουθενωτική. «Δεν μπορούσα να περπατήσω. Δεν μπορούσα να κρατήσω ένα ποτήρι. Ο μόνος τρόπος που μπορούσα να ανεβοκατεβαίνω σκάλες ήταν με τον πισινό μου, σπρώχνοντας τον εαυτό μου. Ο πόνος είναι πολύ άσχημος γιατί δεν υπάρχει τρόπος να καθίσεις, να ξαπλώσεις ή να σταθείς που να σου επιτρέπει να τον αποφύγεις. Οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν είναι απειλητικός για τη ζωή. Δεν θα με σκοτώσει, αλλά σκοτώνει τη ζωή σου». Άρχισε να αποφεύγει τους πρωταγωνιστικούς ρόλους, προτιμώντας μικρότερους, λιγότερο απαιτητικούς ρόλους. Μήπως η ασθένειά της εκτροχίασε την καριέρα της; «Ναι, αλλά δεν θα το δεχόμουν. Είμαι μια πολύ πεισματάρα γυναίκα. Μου είπαν ότι θα ήμουν σε αναπηρικό καροτσάκι για το υπόλοιπο της ζωής μου. Τώρα, αυτό ήταν πριν από σχεδόν 30 χρόνια. Και κοιτάζω τι έχω κάνει μέσα σε 30 χρόνια και σκέφτομαι: «Λοιπόν, άντε στο διάολο!»». Άλλο ήταν το πραγματικό πρόβλημα Το αλκοόλ έγινε τελικά σοβαρότερο από όλα τα προβλήματά της, καθώς η Τέρνερ έπινε για να απαλύνει τον πόνο της ασθένειάς της, αν και φρόντιζε να μην πίνει ποτέ ενώ δούλευε. Παρόλα αυτά, λέει: «Ήταν απίστευτα ηλίθιο. Είχα αυτό το πράγμα στο μυαλό μου που σκεφτόμουν ότι δεν παίρνω παυσίπονα – είναι εθιστικά και επικίνδυνα. Αλλά μου επέτρεπα να πιω αυτή τη δεύτερη ή τρίτη βότκα». Μέχρι που ξαφνικά της ήρθε μια έκρηξη διαύγειας. «Σκέφτηκα ότι χάνω στιγμές από την κόρη μου ή τον άντρα μου, επειδή κλεινόμουν στον εαυτό μου και έπινα» Μπήκε σε κέντρο αποτοξίνωσης το 2002, όπου θυμάται ότι συνάντησε συμπολίτες της, πρώην γιατρούς και νοσοκόμες, οι οποίοι της είπαν ότι είχαν σκοτώσει κάποιον εξαιτίας της «απροσεξίας» τους. «Σκέφτηκα, εντάξει, δεν είμαι εγώ αυτή. Δεν είμαι αλκοολική. Έτσι σταμάτησα να πίνω για μερικά χρόνια». Σήμερα, πίνει ένα κοκτέιλ όταν έχει όρεξη. «Δεν φαντάζομαι ότι θα ξαναπιώ ποτέ έτσι. Αλλά από την άλλη, δεν έχω και τόσο μεγάλο πόνο». *Με στοιχεία από theguardian.com Δείτε το τρέιλερ της «Έξαψης» Δείτε μερικές σκηνές από το Joan & Jack με τον Μάικλ Ντάγκλας
Η αλήθεια αποκαλύφθηκε!
Αδιαμφισβήτητα, μια από τις πιο θρυλικές σειρές των τελευταίων χρόνων ήταν «Τα Φιλαράκια». Η σειρά που δείχνει την παρέα των έξι φίλων να περνάνε τις ώρες τους μεταξύ δουλειάς, εξόδων και αστείων στιγμών από τη ζωή τους, έχει αφήσει το στίγμα της κι έχει αποκτήσει εκατομμύρια φανατικούς οπαδούς. Το τέλος της σειράς ήρθε το 2004, με τις επαναλήψεις των επεισοδίων να συνεχίζονται μέχρι και σήμερα. Μάλιστα, πολλοί συνεχίζουν να βλέπουν τη σειρά αδιάκοπα, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να εντοπίζουν μικρά «λαθάκια» στο μοντάζ των επεισοδίων. Ένας θαυμαστής της επιτυχημένης σειράς «Τα Φιλαράκια», με καταπληκτική παρατηρητικότητα, εντόπισε ένα μυστηριώδες… μη μέλος του καστ να έχει αντικαταστήσει τη Ρέιτσελ Γκριν (Τζένιφερ Άνιστον) – κάτι είχε περάσει απαρατήρητο για πολλά χρόνια. Η αντικατάσταση της Τζένιφερ Άνιστον που κανένας δεν παρατήρησεΣυγκεκριμένα, στο επεισόδιο 15 της 9ης σεζόν, «The One With the Mugging», η 54χρονη, σήμερα, Άνιστον φαινομενικά αντικαταστάθηκε σε μια σκηνή και οι θαυμαστές δεν είχαν ιδέα. Το λάθος εντόπισε ένας θαυμαστής που έβλεπε ξανά τη σειρά και… μάλλον το είχε δει τόσες φορές που πρόσεχε ακόμα και τις λεπτομέρειες… Στο επεισόδιο, η Ρέιτσελ τρέχει στο διαμέρισμα της Μόνικα για να πει στον Τζόι ότι πήρε οντισιόν με τον φανταστικό διάσημο ηθοποιό Λέοναρντ Χέιζ (Τζεφ Γκόλντμπλουμ). Αλλά όταν η κάμερα γυρίζει πίσω στον Τζόι, κάποια που δεν είναι η Άνιστον, στέκεται στη θέση της Ρέιτσελ. Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που μια τυχαία ανταλλαγή φτάνει στο τελικό μοντάζ. Στη σεζόν 9, επεισόδιο 4, «The One With the Sharks», η Ρέιτσελ αντικαταστάθηκε και πάλι στη μέση μιας σκηνής. Περίπου στα 12 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα του επεισοδίου, η Μόνικα και η Ρέιτσελ κάθονται στο τραπέζι στο διαμέρισμα της Μόνικα πριν μπει ο Τζόι και τους συναντήσει, με τη Ρέιτσελ να φοράει κίτρινο μπλουζάκι και σγουρά μαλλιά. Καθώς η κάμερα μετατοπίζεται στη Μόνικα, στην κάτω αριστερή πλευρά της οθόνης φαίνεται μια διαφορετική γυναίκα να κάθεται δίπλα της, φορώντας μπλε μπλούζα και ίσια μαλλιά. Η γυναίκα που καθόταν στο τραπέζι ήταν ξεκάθαρο ότι δεν είχε την εμφάνιση της Ρέιτσελ που είχε κάνει λίγα δευτερόλεπτα πριν, αλλά, για άλλη μια φορά, οι θαυμαστές δεν πρόσεξαν ποτέ το λάθος. Δείτε το βίντεο
Μάλλον δεν είχε πολύ μεγάλη επιτυχία... Τρία χρόνια αφότου ανακηρύχθηκε «Το χειρότερο εστιατόριο στη Νέα Υόρκη αυτή τη στιγμή», το εστιατόριο του διάσημου Τούρκου, Νουσρέτ, γνωστού ως Salt Bae, στο Μανχάταν έκλεισε. Ο Salt Bae έγινε διάσημος λόγω του τρόπου με τον οποίο ρίχνει το αλάτι στα πανάκριβα κρέατα, που για πολλούς είναι ανεξήγητα ακριβά και δεν διαφέρουν στο παραμικρό από αντίστοιχα σε πολύ φτηνότερα εστιατόρια. Το συγκεκριμένο κατάστημα άνοιξε σε μια πόλη που είχε εμμονή με την εύρεση του καλύτερου δυνατού μπέργκερ και το κατάστημα στη Λεωφόρο Παρκ δεν τα πήγε τόσο καλά όσο πίστευε ο τετραπέρατος Τούρκος. Ακρίβεια και σεξισμός Άνοιξε στα τέλη Φεβρουαρίου 2020 – λίγο πριν η πόλη μπει σε lockdown για τον Covid-19 – με κατηγορίες για σεξισμό, επειδή είχε προσφέρει ένα δωρεάν χορτοφαγικό «γυναικείο μπιφτέκι» σε μέγεθος ορεκτικού σε ροζ ψωμάκια μόνο σε γυναίκες, όπως αναφέρει ο Guardian. Αλλά το Salt Bae Burger προκάλεσε επίσης έκπληξη ως το «σπίτι του μιλκσέικ των 99 δολαρίων» αλλά και του «Gold Burger αξίας 100 δολαρίων», το οποίο ήταν κλειστό σε φύλλο χρυσού. Εν τω μεταξύ, όσον αφορά την ατμόσφαιρα, ο κριτικός του Eater Robert Sietsema έγραψε, «είχε όλη τη γοητεία ενός υπόστεγου αεροπλάνου»! Πολλοί κριτικοί προβλέπουν ότι ο Salt Bae θα εξαφανιστεί από τη σκηνή των εστιατορίων, ωστόσο αξίζει να δούμε αν είναι πολύ σκληρός για να «πεθάνει». (in.gr) «Τον είδα να πετάει στον αέρα» – Συγκλονίζει μαρτυρία για το θανατηφόρο τροχαίο του Τριτ Γουίλιαμς15/6/2023 Αυτόπτης μάρτυρας περιγράφει όσα είδε για το θανατηφόρο τροχαίο του 71χρονου ηθοποιού Τριτ Γουίλιαμς που συγκλόνισε το Χόλιγουντ. Λίγα 24ωρα μετά το θανατηφόρο τροχαίο του Τριτ Γουίλιαμς, αυτόπτης μάρτυρας περιγράφει τις εικόνες από το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στον 71χρονο ηθοποιό. «Είδα τον Τριτ Γουίλιαμς να πετάει στον αέρα» είπε ο αυτόπτης μάρτυρας, επιβεβαιώνοντας ότι ο ηθοποιός φορούσε το κράνος του. Σύμφωνα με τον αυτόπτη μάρτυρα, ο Τριτ Γουίλιαμς αρχικά είχε τις αισθήσεις του και μιλούσε στους διασώστες πριν τελικά να υποκύψει στα τραύματά του. Ο δημοφιλής ηθοποιός είχε μεταφερθεί με ελικόπτερο σε νοσοκομείο στη Νέα Υόρκη όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του. Ο οδηγός του οχήματος που προκάλεσε το θανατηφόρο τροχαίο είναι, σύμφωνα με την Daily Mail ο 35χρονος Ράιαν Κος ο οποίος παρέσυρε τη μοτοσικλέτα στην οποία επέβαινε ο Τριτ Γουίλιαμς όταν έστριψε αριστερά για να μπει σε πάρκινγκ. Ο Ράιαν Κος τραυματίστηκε ελαφρά από το τροχαίο και δεν συνελήφθη. Σύμφωνα με αστυνομικες πηγές ο 35χρονος οδηγός του αυτοκινήτου δεν ήταν υπό την επήρεια αλκοόλ ή ουσιών. Κατά τραγική σύμπτωση ο Ράιαν Κος εργαζόταν σε θέατρο στο οποίο ο Τριτ Γουίλιαμς είχε παίξει το 2017 στην παράσταση American Buffalo. Συγκινεί το αντίο της κόρης του Τριτ Γουίλιαμς Ο Τριτ Γουίλιαμς είχε δύο παιδιά, με την κόρη του Έλι να τον αποχαιρετά με ανάρτησή της στο Instagram. «Πρόκειται για έναν πόνο που δεν έχω νιώσει ποτέ. Είμαι συντετριμμένη. Σας ευχαριστώ όλους όσοι στείλατε μηνύματα και βάλατε στις καρδιές σας την οικογένειά μου γι’ αυτό το τραγικό περιστατικό» έγραψε η κόρη του 71χρονου ηθοποιού. (in.gr) Σείστηκε το Καλλιμάρμαρο στη συναυλία για τα 50 του χρόνια στο τραγούδι του Βασίλη Παπακωνσταντίνου15/6/2023 Ανέκδοτο τραγούδι των Beatles, που ηχογραφήθηκε με χρήση της τεχνητής νοημοσύνης για να αναπαραχθεί η φωνή του Τζον Λένον, θα κυκλοφορήσει φέτος, ανακοίνωσε ο Πολ Μακάρτνεϊ.
Η έκρηξη σημειώθηκε ύστερα από λάθος σε ειδικά εφέ σε μια επικίνδυνη σκηνή.
Τουλάχιστον έξι άτομα τραυματίστηκαν όταν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «Μονομάχος 2» στο Μαρόκο σημειώθηκε μεγάλη έκρηξη. Μάλιστα, μετά από τη σφοδρή έκρηξη ακολούθησε πυρκαγιά στο σημείο όπου γίνονται τα γυρίσματα της ταινίας. Μέχρι στιγμής, δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες για την έκρηξη. Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις η έκρηξη σημειώθηκε ύστερα από λάθος σε ειδικά εφέ σε μια επικίνδυνη σκηνή. Η εταιρεία παραγωγής, Paramount Pictures έκανε την παρακάτω δήλωση σύμφωνα με το Variety: «Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων μιας προγραμματισμένης σκηνής στο πλατό του σίκουελ του Μονομάχου, συνέβη ένα ατύχημα στο οποίο αρκετά μέλη του συνεργείου της παραγωγής υπέστησαν τραυματισμούς που δεν απειλούν τη ζωή τους. Οι ομάδες παροχής ιατρικών υπηρεσιών και ασφάλειας που βρίσκονταν επί τόπου, ήταν σε θέση να δράσουν γρήγορα, ώστε όσοι επλήγησαν να λάβουν αμέσως την απαραίτητη φροντίδα. Όλοι τους βρίσκονται σε σταθερή κατάσταση και συνεχίζουν να δέχονται ιατρικής περίθαλψης». Πού γυρίζεται η ταινία:
Ο Τζόνι Ντεπ (Johnny Depp) είναι αμερικανός ηθοποιός και μουσικός, με εκλεκτικές και ασυνήθιστες κινηματογραφικές επιλογές. Έγινε ευρύτερα γνωστός για το ρόλο του καπετάνιου Τζακ Σπάροου στη σειρά ταινιών «Οι Πειρατές της Καραϊβικής».
|
ARXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|