Α.Σβαρτσενέγκερ: Τι αποκάλυψε για το Terminator – Για ποιον προοριζόταν ο πρωταγωνιστικός ρόλος31/12/2023 Η ταινία έβγαλε περισσότερα από 78 εκατομμύρια δολάρια στο box officeΜια αποκάλυψη σχετικά με την ταινία Terminator, που σάρωσε όταν βγήκε στους κινηματογράφους, έκανε ο ηθοποιός Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ. Ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ αποκάλυψε ότι ο πρωταγωνιστικός ρόλος στο Terminator προοριζόταν για τον OJ Simpson. Σύμφωνα με τη The Sun, ο σκηνοθέτης James Cameron είχε βάλει τον OJ Simpson να παίξει τον cyborg και ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ επρόκειτο να υποδυθεί τον επαναστάτη στρατιώτη Kyle Reese. Ο αυστριακός όμως ηθοποιός, 76 ετών, έδειξε μεγάλο ενθουσιασμό για τον χαρακτήρα. «Νομίζω ότι ο OJ Simpson ήταν στο καστ, δεν είχε υπογράψει ακόμα, αλλά ήταν στο καστ και προοριζόταν να παίξει τον Terminator. Ο James Cameron προσπαθούσε να με πείσει να παίξω τον Εξολοθρευτή και είπα “μπα, θέλω να παίξω τον Reese”. Μου είπε ‘Όχι, καταλαβαίνεις τον Εξολοθρευτή. Μιλάς για το πώς πρέπει να περπατά και να γυρίζει το κεφάλι του σαν μηχανή. Είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να κάνει”. Με έπεισε τελικά», υποστήριξε ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ. Η ταινία έβγαλε περισσότερα από 78 εκατομμύρια δολάρια στο box office, ενώ ακολούθησαν και πολλά sequel.
0 Comments
Όπως όλα δείχνουν η Αντζελίνα Τζολί έκανε ένα νέο βήμα στην προσωπική της ζωή.
Έχουν περάσει επτά χρόνια από τότε που χώρισε με τον Μπραντ Πιτ, ωστόσο η Αντζελίνα Τζολί δεν έχει ξαναβρεί την αγάπη. Ενώ η ηθοποιός είναι ευχαριστημένη με την επαγγελματική της ζωή, είναι ακόμα single. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ηθοποιός σύμφωνα με φήμες είχε διάφορες σχέσεις: με τον τραγουδιστή και ηθοποιό The Weeknd το 2021, με τον ηθοποιό Paul Mescal στις αρχές του έτους και, πιο πρόσφατα, τον David Mayer de Rothschild, τον εκατομμυριούχο επιχειρηματία με τον οποίο φωτογραφήθηκε αυτή την άνοιξη. Ωστόσο, πάντα έμειναν ακριβώς αυτό, «φήμες». Άλλο ένα όνομα προστέθηκε στη λίστα και αφορά αυτό του Βρετανού ράπερ Akala. Η Αμερικανίδα ηθοποιός και παραγωγός εμφανίστηκε ξανά στη Νέα Υόρκη με τα παιδιά της Παξ και Ζαχάρα χωρίς να κάνει καμία δήλωση σχετικά, αλλά πολλά ΜΜΕ υποστηρίζουν ότι κάτι περισσότερο από φιλία έχει προκύψει μεταξύ τους. Η Τζολί βρίσκεται στην ιταλική πρωτεύουσα της μόδας για τα γυρίσματα της ταινίας “Callas”, όπου πρωταγωνιστεί. Η Αντζελίνα Τζολί και ο Βρετανός καλλιτέχνης, του οποίου το πραγματικό όνομα είναι James Kingslee McLean Daley, είναι οι πρωταγωνιστές ορισμένων εικόνων που δημοσίευσε το ιταλικό περιοδικό Oggi στις οποίες εμφανίζονται να απολαμβάνουν ένα δείπνο στο Μιλάνο με την υπόλοιπη ομάδα από την ταινία María. Δεν είναι η πρώτη φορά που συναντιούνται, αφού τον περασμένο Μάιο ταξίδεψαν στη Τζαμάικα για να παρευρεθούν στο Calabash Literary Festival και το 2021 πήγαν μαζί στη συναυλία του καλλιτέχνη Mustafa Ahmed, γνωστού ως Mustafa the Poet. Οι φωτογραφίες
Ο Άντονι Χόπκινς γιορτάζει 48 χρόνια νηφαλιότητας: «Δεν ζηλεύω που διασκεδάζετε εκεί έξω»31/12/2023 Ο φανταστικός και υπερταλαντούχος ηθοποιός, Άντονι Χόπκινς, το τελευταίο διάστημα είναι φουλ ενεργός στα social media. Και αυτό φυσικά είναι κάτι που μου αρέσει πολύ. Αυτή τη φορά ο ίδιος θέλησε με ένα βιντεάκι να στείλει τις ευχές του σε όσους τον ακολουθούν στο Instagram, για το νέο έτος. Δεν έμεινε όμως εκεί, αυτό θεωρώ πως ήταν η αφορμή που έψαχνε για να περάσει στο... ψητό. Και ποιο ήταν αυτό; Το μήνυμα -συμβουλή σε όλους όσους αγαπούν το αλκοόλ και πίνουν πολύ και παράλληλα την αποκάλυψη πως εδώ και 48 χρόνια είναι νηφάλιος. «Γεια σας. Ευτυχισμένο το νέο έτος σε όλους σας. Όλοι εσείς γλεντζέδες και οι πότες διασκεδάζετε. Υπέροχα. Ευτυχισμένο το νέο έτος, περάστε υπέροχα. Αν έχετε hangover, θυμηθείτε με. Σαν σήμερα πριν από 48 χρόνια, σταμάτησα το αλκοόλ. Πήρα βοήθεια γι’ αυτό και η ζωή μου άλλαξε. Δεν ζηλεύω που διασκεδάζετε εκεί έξω», είπε και κατόπιν έδωσε κουράγιο σε όλους όσους παλεύουν με τον εθισμό τους στο αλκοόλ να ζητήσουν βοήθεια. Τα προβλήματα με το αλκοόλ Ο ηθοποιός το 2020 είχε δηλώσει στους New York Times: «Σκέφτηκα "λοιπόν, πρέπει να το σταματήσω αυτό γιατί είτε θα σκοτώσω κάποιον είτε τον εαυτό μου". Η ζωή μου, από εκείνη τη στιγμή, πήρε νέο νόημα». Το 2021 μάλιστα αποκάλυψε στο Sunday Times Magazine ότι «οι Ανώνυμοι Αλκοολικοί τον είχαν σώσει», τονίζοντας χαρακτηριστκά: «Δεν έχω πιει από τότε και ούτε έχω αισθανθεί την ανάγκη να το κάνω. Όταν ζήτησα βοήθεια και συνειδητοποίησα ότι δεν ήμουν μόνος, ότι υπήρχαν χιλιάδες άνθρωποι σαν εμένα, όλοι οι φόβοι μου άρχισαν να διαλύονται». jenny.gr Μια αποκάλυψη για την πολυβραβευμένη ηθοποιό. Η Μέριλ Στριπ με πολλούς ρόλους στην καριέρα της παραλίγο να μην πάρει τον πρωταγωνιστικό «Ο διάβολος φορούσε Prada». Αυτή την αποκάλυψη έκανε η παραγωγός της ταινίας, Wendy Finerman, προσκεκλημένη στο podcast «Hollywood Gold». Η σκέψη για τον κωμικό ρόλο Πριν από το 2006, όταν κυκλοφόρησε η ταινία «Ο διάβολος φοράει Prada», η βραβευμένη ηθοποιός είχε αναγνωριστεί κυρίως για τους δραματικούς ρόλους, για τους οποίους είχε βραβευθεί με Όσκαρ για τις ερμηνείες της στις ταινίες «Sophie’s Choice» (Η Εκλογή της Σόφι) και «Kramer vs. Kramer» (Κράμερ εναντίον Κράμερ). Η σκέψη των παραγωγών ήταν κατά πόσο θα ανταποκρίνονταν σε ένα κωμικό ρόλο. «Ο κόσμος νόμιζε ότι ήμασταν τρελοί. Θέλω να πω, μου τηλεφώνησαν και μου είπαν, ‘Έχεις τρελαθεί; Δεν έχει υπάρξει ποτέ αστεία ούτε μια μέρα στη ζωή της», είπε η Finerman στην οικοδέσποινα του podcast Daniela Taplin Lundberg «Έχει υπάρξει αστεία και έκαναν λάθος, αλλά αυτός ήταν ξεκάθαρα ένας διαφορετικός ρόλος γι’ αυτήν», πρόσθεσε η Finerman, ενώ η Lundberg υπενθύμισε τις πιο κωμικές ερμηνείες της Μέριλ Στριπ στις ταινίες «She-Devil» (Διαβολογυναίκα) και «Death Becomes Her» (Ο Θάνατος Σου Πάει Πολύ). Και έτσι ήρθε η υποψηφιότητα για Όσκαρ Τελικά η ερμηνεία της ως Miranda Priestly, η εκδότρια που εμπνέει τον τρόμο στους υπαλλήλους της, συμπεριλαμβανομένων των βοηθών της, που υποδύονται η Anne Hathaway και η Emily Blunt της χάρισαν μια ακόμη υποψηφιότητα Ο χαρακτήρας, που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά από τη Lauren Weisberger στο ομώνυμο μυθιστόρημά της το 2003, είναι ευρέως αποδεκτό ότι είναι εμπνευσμένος από την αρχισυντάκτρια της Vogue, Anna Wintour. «Νομίζω ότι (η επιλογή της Μέριλ Στριπ) ήταν μέρος της διασκέδασης του απροσδόκητου», πρόσθεσε η Finerman, πριν θυμηθεί τη διαδικασία συνεργασίας με τη θρυλική ηθοποιό και την επίσκεψη στο σπίτι της με ντοσιέ γεμάτα ιδέες για την ταινία. «(Η Στριπ) μου τηλεφωνεί και μου λέει ‘Γουέντι, τι άλλο έχεις; Πού είναι όλο το πράγμα;’ Είναι καταπληκτική», δήλωσε η Finerman. «Έμεινε στον χαρακτήρα της καθ’ όλη τη διάρκεια. Έκανε ξεκάθαρο ότι κάνει τις επιλογές της και επιμένει σε αυτές», είπε η Finerman, προσθέτοντας ότι η Μέριλ Στριπ επέλεξε την πλέον εμβληματική γκρι περούκα για τον ρόλο, παρόλο που το στούντιο είχε «κάποιες επιφυλάξεις γι’ αυτό». (photo) H ηθοποιός σε έναν από τους πιο ιδιαίτερους ρόλους της καριέρας της
Έβαλε τέλος στη ζωή του ο πρωταγωνιστής της ταινίας «Parasite» Lee Sun-kyun. Βρέθηκε νεκρός σε αυτοκίνητο σε πάρκο στη Σεούλ.
Είχε αφήσει σημείωμα στη σύζυγό του.Συγκλονισμένοι στο Χόλιγουντ από την αυτοκτονία του 48χρονου ηθοποιού Lee Sun-kyun που είχε πρωταγωνιστήσει στην οσκαρική ταινία «Parasite». Ο Lee Sun-kyun βρέθηκε αναίσθητος μέσα σε ένα αυτοκίνητο σε ένα πάρκο της Σεούλ. Ο ηθοποιός εντοπίστηκε έπειτα από έρευνες, καθώς η σύζυγός του Jeon Hye-jin, ηθοποιός και πρώην διαγωνιζόμενη Μις Κορέα, φέρεται να κάλεσε την αστυνομία και να ενημέρωσε ότι ο Lee Sun-kyun είχε αφήσει ένα σημείωμα αυτοκτονίας στο σπίτι τους πριν φύγει. Ο θάνατός του γνωστού ηθοποιού έρχεται εν μέσω έρευνας για υποτιθέμενη παράνομη χρήση ναρκωτικών ουσιών, η οποία τιμωρείται αυστηρά στην ασιατική χώρα. Ο Lee Sun-kyun ανακρίθηκε τρεις φορές από την αστυνομία σχετικά με την έρευνα. Μάλιστα το περασμένο Σαββατοκύριακο ήταν για ανάκριση για περίπου 19 ώρες. Κατηγορούνταν για χρήση κεταμίνης, μαριχουάνας και ψυχεδελικών ναρκωτικών σε πολλές περιπτώσεις. Ο ηθοποιός ισχυρίστηκε ότι εξαπατήθηκε για να πάρει ναρκωτικά από μια γυναίκα σε ένα μπαρ, η οποία στη συνέχεια προσπάθησε να τον εκβιάσει, σύμφωνα με το Yonhap. Επέμενε στην αθωότητά του Εκείνος επέμεινε ότι δεν είχε πάρει ναρκωτικά και έκανε τοξικολογικές εξετάσεις. Απαιτούσε να περάσει από ανιχνευτή ψεύδους λίγο πριν τη σοκαριστική αυτοκτονία του. Η νότια Κορέα, όπως και πολλές ασιατικές χώρες, έχει εξαιρετικά αυστηρούς νόμους κατά της χρήσης ναρκωτικών. Όσοι πουλάνε ή αγοράζουν μαριχουάνα αντιμετωπίζουν ποινή φυλάκισης ενός τουλάχιστον έτους. Όσοι κάνουν χρήση μπορεί να καταδικαστούν σε έως και πέντε χρόνια φυλακή ή πρόστιμο έως και 37.600 δολαρίων. Ο Lee Sun-kyun πρωταγωνίστησε ως πατέρας μιας πλούσιας οικογένειας στο θρίλερ «Parasite», το οποίο κυκλοφόρησε το 2019. Είχε επίσης ρόλους σε άλλες νοτιοκορεατικές ταινίες όπως το «Helpless» το 2012 και το «All About My Wife» το 2014. Ο Lee Sun-kyun πρωταγωνίστησε επίσης στην πρώτη πρωτότυπη κορεάτικη σειρά του Apple TV+, ένα θρίλερ επιστημονικής φαντασίας, το οποίο γυρίστηκε το 2021 με τίτλο «Dr. Brain». Ο διάσημος ηθοποιός Vin Diesel κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση από πρώην βοηθό του. Όσα περιγράφει στη μήνυσή της. Για σεξουαλική επίθεση στην πρώην βοηθό του κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του «Fast Five» κατηγορείται ο διάσημος ηθοποιός Vin Diesel. Η πρώην βοηθός του Vin Diesel κατέθεσε μήνυση κατά του ηθοποιού υποστηρίζοντας ότι την κακοποίησε σεξουαλικά όταν δούλευε μαζί του το φθινόπωρο του 2010 κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του «Fast Five». Στα δικαστικά έγγραφα που κατατέθηκαν στο Λος Άντζελες και έχει στην κατοχή του το Vanity Fair, η βοηθός του Asta Jonasson υποστηρίζει ότι προσελήφθη από την εταιρεία του Vin Diesel, One Race, για να εργαστεί για τον ηθοποιό ενώ το «Fast Five» γυριζόταν στην Ατλάντα. Η κυρία Jonasson φοβόταν να αρνηθεί πιο βίαια τον προϊστάμενός της γνωρίζοντας πως το να φύγει από το δωμάτιο ήταν τόσο κρίσιμο για την προσωπική της ασφάλεια όσο και για την εργασιακή Στις ευθύνες της ήταν η διοργάνωση πάρτι, η συνοδεία του Vin Diesel σε πάρτι και η παραμονή κοντά του σε περίπτωση που φωτογραφιζόταν με γυναίκες σε εκδηλώσεις χωρίς την παρουσία της μακροχρόνιας σχέσης του. Το ET Online επικοινώνησε με τον εκπρόσωπο του Vin Diesel για δηλώσεις μετά την αποκάλυψη χωρίς κάτι τέτοιο να καταστεί δυνατό. Ήταν τον Σεπτέμβριο του 2010 που ζητήθηκε από την Asta Jonasson να περιμένει τον Vin Diesel στο ξενοδοχείο ενώ διασκέδαζε τις οικοδέσποινες που είχε φέρει μαζί του από το κλαμπ. Μόλις έφυγαν όλοι, σύμφωνα με τη μήνυση, ο Vin Diesel την άρπαξε από το χέρι και την τράβηξε στο κρεβάτι. Η Jonasson του ζήτησε να σταματήσει και ξέφυγε από τα χέρια του, περιμένοντας στην εξώπορτα της σουίτας για να φύγει. Αντί ο διάσημος ηθοποιός να φύγει, πλησίασε τη Jonasson και άρχισε να την παρενοχλεί σεξουαλικά παρά τις εκκλήσεις της να σταματήσει. «Η κυρία Jonasson φοβόταν να αρνηθεί πιο βίαια τον προϊστάμενός της γνωρίζοντας πως το να φύγει από το δωμάτιο ήταν τόσο κρίσιμο για την προσωπική της ασφάλεια όσο και για την εργασιακή», υποστηρίζεται στην αγωγή. «Αυτή η ελπίδα πέθανε όταν ο Vin Diesel έπεσε στα γόνατα, έσπρωξε το φόρεμα της Jonasson προς τη μέση της και κακοποίησε το σώμα της περνώντας τα χέρια του πάνω από τα πόδια της, συμπεριλαμβανομένων των εσωτερικών μηρών της», σημειώνεται χαρακτηριστικά. Δεν σταματούσε ο Vin Diesel Στη μήνυση υποστηρίζεται ότι ο Vin Diesel προσπάθησε να της κατεβάσει τα εσώρουχα, κάτι που έκανε τη βοηθό του να ουρλιάξει και να τρέξει στον διάδρομο προς το μπάνιο όπου ο ηθοποιός φέρεται να την κόλλησε στον τοίχο, παρά την άρνησή της. Ο διάσημος ηθοποιός, σύμφωνα με τα έγγραφα, φέρεται να αυνανίστηκε ενώ η τρομοκρατημένη Jonasson έκλεισε τα μάτια της προσπαθώντας να απομακρυνθεί από τη σεξουαλική επίθεση και να αποφύγει να τον θυμώσει. Ώρες αργότερα, σύμφωνα με τη μήνυση, η Samantha Vincent, αδερφή του διάσημου ηθοποιού και πρόεδρος της One Race, κάλεσε την Jonasson να τερματίσει την απασχόλησή της μετά από λιγότερο από δύο εβδομάδες στη δουλειά «Της ήταν ξεκάθαρο πως την απέλυαν επειδή δεν ήταν πλέον χρήσιμη. Ο Vin Diesel την είχε χρησιμοποιήσει για να εκπληρώσει τις σεξουαλικές του επιθυμίες και εκείνη είχε αντισταθεί στις σεξουαλικές του επιθέσεις» αναφέρεται στην αγωγή. Στην αγωγή η Jonasson υποστηρίζει ότι υπέστη, μεταξύ άλλων, διάκριση με βάση το φύλο, σκόπιμη πρόκληση συναισθηματικής δυσφορίας, εχθρικό εργασιακό περιβάλλον, παράνομη απόλυση και αντίποινα. Κατηγορεί επίσης τον Vin Diesel και την εταιρεία παραγωγής του για απόπειρα συγκάλυψης, υποστηρίζοντας ότι υπέφερε και συνεχίζει να υποφέρει από ταπείνωση, συναισθηματική δυσφορία και ψυχικό και σωματικό πόνο και αγωνία. Υποστηρίζει πως κράτησε τη σιωπή της μετά το περιστατικό επειδή είχε υπογράψει μια συμφωνία μη αποκάλυψης όταν πήρε τη θέση της εταιρείας One Race.
Ο Μπραντ Πιτ γιορτάζει τα 60ά γενέθλιά του και δεν θα μπορούσε να λείπει από το πλευρό του η Ines de Ramon. Πιο ευτυχισμένος από ποτέ ο λαμπερός ηθοποιός.
Ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε τον Μπραντ Πιτ και την Ines de Ramon σε μια εξόρμησή τους στο Παρίσι για τα 60ά γενέθλια του λαμπερού ηθοποιού. Ο Μπραντ Πιτ ήταν ευδιάθετος και χαμογελαστός καθώς απαθανατίστηκε στο πλευρό της 33χρονης συντρόφου του Ines de Ramon καθώς γιόρτασαν τα γενέθλιά του τη Δευτέρα. Το μόνο που θέλει ο Μπραντ φέτος είναι να είναι ευτυχισμένα τα παιδιά του και ο ίδιος Ο Μπραντ Πιτ, που έκλεισε τα 60 του χρόνια, λέγεται ότι γιόρτασε την περίσταση με πολύ χαμηλών τόνων σχέδια με την Ines de Ramon, τα παιδιά του και μια ομάδα στενών του φίλων. Το ζευγάρι απαθανατίστηκε καθώς έφτανα στο Théatre du Châtelet για να απολαύσει την παράσταση του τραγουδιστή Asaf Avidan. Νωρίτερα μέσα στην ημέρα είχαν παραδοθεί στο πολυτελές ξενοδοχείο που διέμεναν ασημένια μπαλόνια με τον αριθμό 60 για να τιμήσουν την περίσταση. Ο Μπραντ Πιτ επέλεξε το casual ντύσιμο, με την Ines de Ramon να είναι αβίαστα κομψή με ένα λευκό t-shirt και μια γκρι ζακέτα που συνδύασε με κόκκινα γυαλιά ηλίου. Ο Μπραντ Πιτ εθεάθη να περπατά έχοντας το χέρι του γύρω από την Ines de Ramon με την οποία είναι μαζί από το 2022. Η πρώτη σωστή σχέση μετά την Αντζελίνα Τζολί Εκτός από τη συναυλία που παρακολούθησαν, ο Μπραντ Πιτ λέγεται ότι θα γιορτάσει τα 60ά γενέθλιά του αυτή την εβδομάδα και με μια μικρή συγκέντρωση για τους στενούς του φίλους. «Είναι σε μια σχέση αγάπης. Η σχέση του με τα παιδιά του είναι τρυφερή» αποκάλυψε γνώστης στο Us Weekly. «Το μόνο που θέλει ο Μπραντ φέτος είναι να είναι ευτυχισμένα τα παιδιά του και ο ίδιος», συμπλήρωσε χαρακτηριστικά. Ο Μπραντ Πιτ και η Ines de Ramon γιόρτασαν πρόσφατα την πρώτη επέτειο της γνωριμίας τους, καθώς συνδέθηκαν για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2022. «Αυτή είναι η πρώτη σωστή σχέση του Μπραντ Πιτ μετά το διαζύγιο», σημείωσε πηγή στο People. «Συστήνει την Ines de Ramon ως κοπέλα του. Είναι υπέροχο να τον βλέπεις να είναι καλά. Η Ines τον κάνει πολύ χαρούμενο».
Ο Τομ Κρουζ φαίνεται πως άκουσε τις συμβουλές του πρώην συζύγου της 36χρονης Elsina και δεν λυπήθηκε τα χρήματα για να γευματίσει μαζί της.
Σε μια προσπάθεια να εντυπωσιάσει τη νέα του αγαπημένη Elsina Khayrova, ο λαμπερός ηθοποιός του Χόλιγουντ Τομ Κρουζ νοίκιασε ολόκληρο τον όροφο του εστιατορίου Novikov του Λονδίνου για να δειπνήσει μαζί της. Ο λαμπερός ηθοποιός του Χόλιγουντ φαινόταν να κρέμεται από τα χείλη της 36χρονης Elsina Khayrova, σύμφωνα με άνθρωπο που μίλησε στη Sun. Αναξάρτητα με ποιον είναι, τον Τομ Κρουζ ή κάποιον άλλο, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι της αρέσουν τα καλύτερα πράγματα στη ζωή και έχει ακριβά και πολυτελή γούστα «Έμοιαζαν να βρίσκονται πολύ κοντά» προσέθεσε η πηγή, αναφέροντας ότι η Elsina φορούσε ένα αστραφτερό φόρεμα και μαύρο γούνινο παλτό. Μαζί τους ήταν και ο φρουρός ασφαλείας του που παρενέβη όταν ένα μέλος του προσωπικού του εστιατορίου ζήτησε μια φωτογραφία. Ο Τομ Κρουζ, όπως σημείωσε, έδωσε πάνω από 100 δολάρια tip στο προσωπικό προτού αποχωρήσουν από το εστιατόριο. «Όλα κύλησαν ομαλά» συμπλήρωσε η πηγή που μίλησε στη βρετανική εφημερίδα. Ήταν πριν από μία εβδομάδα που ο Τομ Κρουζ συνδέθηκε για πρώτη φορά με την 36χρονη Elsina Khayrova, αφού εθεάθησαν να έχουν έρθει πιο κοντά σε πάρτι στην πλατεία Grosvenor του Λονδίνου. «Ήταν αχώριστοι, ξεκάθαρα ζευγάρι» «Ήταν αχώριστοι, ξεκάθαρα ζευγάρι» είχε δηλώσει στη MailOnline ένας από τους παρευρισκόμενους. Είχαν φτάσει μαζί στο πάρτι και πέρασαν το μεγαλύτερο μέρος της νύχτας χορεύοντας. Όλοι ήθελαν μια φωτογραφία μαζί του με τον Τομ Κρουζ να αναγκάζεται να κάνει μια ανακοίνωση πως δεν ήθελε να φωτογραφηθεί. Έφυγαν με την 36χρονη Elsina τις πρώτες πρωινές ώρες. Ήταν μετά από αυτή την είδηση που ο πρώην σύζυγός της έστειλε μήνυμα στον Τομ Κρουζ πως θα πρέπει να κρατήσει το πορτοφόλι του ανοιχτό αν θέλει να συνεχίσει να βγαίνει μαζί της. «Αναξάρτητα με ποιον είναι, τον Τομ Κρουζ ή κάποιον άλλο, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι της αρέσουν τα καλύτερα πράγματα στη ζωή και έχει ακριβά και πολυτελή γούστα», σημείωνε χαρακτηριστικά ο πρώην σύζυγός της. «Ο Τομ Κρουζ θα πρέπει να έχει τα μάτια και το πορτοφόλι του ανοιχτά» ήταν η συμβουλή που έδωσε στον χολιγουντιανό ηθοποιό.
Ο αμερικανός ηθοποιός Τζόναθαν Μέιτζορς κρίθηκε σήμερα ένοχος από δικαστήριο της Νέας Υόρκης για βιαιοπραγία εναντίον της πρώην συντρόφου του, σύμφωνα με την ετυμηγορία εξαμελούς σώματος ενόρκων ύστερα από ακροαματική διαδικασία που διήρκησε δύο εβδομάδες. Η υπόθεση αποτέλεσε τροχοπέδη στην καριέρα του, αφού μέχρι πρότινος ο Μέιτζορς θεωρούνταν ένας από τους ανερχόμενους αστέρες των ταινιών […] Ο αμερικανός ηθοποιός Τζόναθαν Μέιτζορς κρίθηκε σήμερα ένοχος από δικαστήριο της Νέας Υόρκης για βιαιοπραγία εναντίον της πρώην συντρόφου του, σύμφωνα με την ετυμηγορία εξαμελούς σώματος ενόρκων ύστερα από ακροαματική διαδικασία που διήρκησε δύο εβδομάδες. Η υπόθεση αποτέλεσε τροχοπέδη στην καριέρα του, αφού μέχρι πρότινος ο Μέιτζορς θεωρούνταν ένας από τους ανερχόμενους αστέρες των ταινιών με υπερήρωες της Marvel. Το μήνυμα από άλλη γυναίκα Οι εισαγγελείς είπαν ότι ο Μέιτζορς επιτέθηκε μέσα σε αυτοκίνητο στην τότε σύντροφό του, την Γκρέις Τζαμπάρι, αφήνοντάς την με ένα σπασμένο δάκτυλο, πρησμένο χέρι και ακουστικό τραύμα. Η Τζαμπάρι κατέθεσε ότι δέχθηκε βίαιη επίθεση όταν άρπαξε το τηλέφωνο του Μέιτζορς επειδή είδε μήνυμα από άλλη γυναίκα. Περιέγραψε επίσης τη «βίαιη συμπεριφορά» του και άλλα περιστατικά «έκρηξης θυμού». Η συνήγορος υπεράσπισης του 34χρονου ηθοποιού αντέκρουσε τους ισχυρισμούς της Γκρέις Τζαμπάρι, υποστηρίζοντας ότι εκείνη επιτέθηκε στον Τζόναθαν Μέιτζορς μέσα στο αυτοκίνητο και τον κατηγόρησε ψευδώς για βιαιοπραγία αφότου χώρισαν. Δεν έπεισε τους ενόρκους«Είστε εδώ για να τερματίσετε αυτόν τον εφιάλτη για τον Τζόναθαν Μέιτζορς», είπε η δικηγόρος Πρίγια Τσόντρι, χωρίς όμως να πείσει τους ενόρκους. Ο ηθοποιός αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης έως και ενός έτους. Ο ηθοποιός είχε καταθέσει μήνυση σε βάρος της Τζαμπάρι, με αποτέλεσμα τη σύλληψή της τον Οκτώβριο. Ωστόσο, η εισαγγελία του Μανχάταν απέρριψε την υπόθεση. Από την άνοδο στην κατάρρευση Ο Τζόναθαν Μέιτζορς πρωταγωνίστησε στην ταινία του 2019 «Ο τελευταίος μαύρος στο Σαν Φρανσίσκο» προτού γνωρίσει επιτυχία με τις ταινίες «Creed ΙΙΙ» και «Ant-Man και Wasp: Κβαντομανία». Μετά τη σύλληψή του, τον εγκατέλειψε η εταιρεία που είχε αναλάβει τις δημόσιες σχέσεις του, ενώ η Disney απέσυρε τη νέα του ταινία «Magazine Dreams» από το πρόγραμμα με τις προσεχείς κυκλοφορίες της. (photo) Ο ηθοποιός αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης έως και ενός έτους Φραστική επίθεση από διαδηλωτές κατά του Ισραήλ δέχθηκε χθες το βράδυ ο ηθοποιός Άλεκ Μπάλντουιν στη Νέα Υόρκη απαντώντας σε έναν εξ’ αυτών «να βουλώσει το γ@μ στόμα του», προτού απομακρυνθεί συνοδεία αστυνομικών.
Μια λίστα με τα 15 αγαπημένα του τραγούδια για το 2023 παρουσίασε ο Έλτον Τζον στην εκπομπή του Rocket Hour στο Apple Music και στο λογαριασμό του στο Instagram.
Το ζεύγος Beckham αναμφίβολα είναι από τα διασημότερα ζευγάρια στον κόσμο και ο διάσημος ποδοσφαιριστής, με την πρώην τραγουδίστρια και νυν fashion designer σύζυγό του, παρά τις κακές γλώσσες, παραμένουν αχώριστοι και δείχνουν να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή του κοινού βίου τους, που πλέον μετρά πολλές δεκαετίες και την απόκτηση τεσσάρων παιδιών. Μάλιστα η Victoria, δεν διστάζει να μοιραστεί με τους πάνω από 32 εκατομμύρια followers της στο Instagram στιγμιότυπα από την καθημερινότητά της με τον David. Και αυτό έκανε και τώρα προκαλώντας... ντελίριο στους φαν του συζύγου της, αφού μας τον έδειξε να είναι ξαπλωμένος στο πάτωμα και να προσπαθεί να φτιάξει την τηλεόραση ενώ φορά μόνο το εσώρουχό του. Στη λεζάντα της ανάρτησής της έγραψε: «Ήρθε ο ηλεκτρολόγος να φτιάξει την τηλεόραση..... Παρακαλώ!» και τα σχόλια είναι αναρίθμητα!
Η Κένταλ Τζένερ και ο Μπαντ Μπάνι αποφάσισαν να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους στην προσωπική τους ζωή.
Μετά από έναν περίπου χρόνο σχέσης, η Κένταλ Τζένερ και ο Μπαντ Μπάνι φέρονται να αποφάσισαν να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους στη ζωή. Η Κένταλ Τζένερ και ο Μπαντ Μπάνι εθεάθησαν τελευταία φορά μαζί στο πάρτι του Saturday Night Live τον Οκτώβιο, με τον Πορτορικανό σταρ να έχει διπλό ρόλο ως οικοδεσπότης και guest στην εκπομπή. Οι εκπρόσωποι του 28χρονου μοντέλου και του 29χρονου superstar δεν απάντησαν στα αιτήματα του People για σχολιασμό της είδησης. Οι πρώτες εμφανίσεις της Κένταλ Τζένερ με τον Μπαντ Μπάνι Το λαμπερό ζευγάρι συνδέθηκε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο, όταν εθεάθησαν σε διπλό ραντεβού με τη Hailey Bieber και τον σύζυγό της Justin Bieber. Μια πηγή είχε αναφέρει εκείνη την περίοδο πως τους γνώρισαν φιλικά τους πρόσωπα μετά τη μετεγκατάσταση του ράπερ στο Λος Άντζελες. «Η Κένταλ Τζένερ άρχισε να κάνει πρόσφατα παρέα μαζί του. Της αρέσει και διασκεδάζει», ανέφερε χαρακτηριστικά η πηγή. Το ειδύλλιό τους φούντωσε όλη την Άνοιξη, με το ζευγάρι να απαθανατίζεται να κάνει μαζί ιππασία και να έρχονται πιο κοντά στο Coachella. «Φαίνονται πολύ ερωτευμένοι και πως το πάνε πολύ σοβαρά», δήλωνε εκείνη την περίοδο στο People πηγή. Ήταν τον Σεπτέμβριο που το πρώην ζευγάρι έκανε το ντεμπούτο του στην πρώτη σειρά της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου. Οι δυο τους απαθανατίστηκαν χαλαροί καθώς κάθονταν ο ένας δίπλα στον άλλο για να παρακολουθήσουν την επίδειξη μόδας της Gucci για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024. Λίγες ώρες αργότερα, το μοντέλο και ιδρυτής της 818 Tequila περπάτησε στην πασαρέλα για τον οίκο Versace. Αν και ο hitmaker είχε επισημάνει ότι δεν ήθελε να διευκρινίσει τίποτα για την προσωπική του ζωή, αποκάλυψε ότι υπάρχει κάποιος στη ζωή του για τον οποίο προσπαθούσε να βελτιώσει τα αγγλικά του. «Με ορισμένους ανθρώπους μιλάω αγγλικά, με κάποιους συγκεκριμένους ανθρώπους», σημείωνε χαρακτηριστικά ο Μπαντ Μπάνι.
Έβαλε τέλος στη ζωή της η Γαλλίδα ηθοποιός Emmanuelle Debever που είχε κατηγορήσει για σεξουαλική επίθεση τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ.
Μετά την καταγγελία σε βάρος του ηθοποιού Ζεράρ Ντεπαρντιέ για σεξουαλική επίθεση, η Γαλλίδα ηθοποιός Emmanuelle Debever έβαλε τέλος στη ζωή της. Η Γαλλίδα ηθοποιός Emmanuelle Debever είχε παίξει τη Louison στην ταινία Danton στο πλευρό του Ζεράρ Ντεπαρντιέ. Ήταν τον Ιούνιο του 2019 που η Γαλλίδα ηθοποιός κατηγόρησε για σεξουαλική επίθεση τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ, ανεβάζοντας στο facebook μια φωτογραφία τους από τα γυρίσματα του Danton. Μετά από ένα πολλά υποσχόμενο ξεκίνημα στην καριέρα της με τη συμμετοχή της στην ταινία του 1982, η Emmanuelle Debever έφυγε αργότερα από τα φώτα της δημοσιότητας. Η ηθοποιός, σύμφωνα με τη Libaration που μεταφέρει η Mirror, η Γαλλίδα ηθοποιός πέθανε στα 60 της χρόνια. Ήταν τον Ιούνιο του 2019 που η Γαλλίδα ηθοποιός κατηγόρησε για σεξουαλική επίθεση τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ, ανεβάζοντας στο facebook μια φωτογραφία τους από τα γυρίσματα του Danton. «Δεν έχω κακοποιήσει ποτέ γυναίκα» Ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ είχε αρνηθεί τις κατηγορίες, σημειώνοντας στη γαλλική εφημερίδα Le Figaro πως «ποτέ μα ποτέ δεν κακοποίησε γυναίκα». «Δεν μπορώ πλέον να συναινέσω σε αυτά που ακούω, όσα διαβάζω για τον εαυτό μου εδώ και αρκετούς μήνες. Θέλω επιτέλους να σας πω την αλήθεια μου. Δεν έχω κακοποιήσει ποτέ γυναίκα. Το να πληγώσω μια γυναίκα θα ήταν σαν να κλωτσούσα τη μητέρα μου στο στομάχι», σημείωνε χαρακτηριστικά ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ. Η Emmanuelle Debever φέρεται να έβαλε τέλος στη ζωή της στις 7 Δεκεμβρίου. Ήταν την ίδια μέρα με την προβολή ενός ντοκιμαντέρ για τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ στο TV Channel France 2 με τίτλο «Gerard Depardieu: The Fall of the Ogre». Ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ έχει καταγγελθεί για δύο περιπτώσεις βιασμού από μια άλλη γυναίκα το 2018. Υποστηρίζει ότι της επιτέθηκε όταν ήταν 22 ετών. Τον Δεκέμβριο του 2020 τέθηκε υπό επίσημη έρευνα, αλλά δεν φυλακίστηκε. Ο Ζεράρ Ντεπαρντιέ συνεχίζει να αρνείται σθεναρά τους ισχυρισμούς για σεξουαλική κακοποίηση εναντίον του από πρώην συμπρωταγωνίστριές του. «Όλα αυτά με επηρεάζουν. Ακόμα χειρότερα, με εξαφανίζουν» έγραφε στην επιστολή του προς τη Le Figaro.
Στην ταινία, η διάσημη ηθοποιός υποδύεται τη σύζυγο του Ιταλού τιτάνα του σπορ αυτοκινήτου Η Πενέλοπε Κρουζ επιστρέφει στην κούρσα των βραβείων του Χόλιγουντ με τη «Ferrari» του Μάικλ Μαν, ένα συναρπαστικό δράμα που αφηγείται την πραγματική ιστορία της ζωής του Ιταλού τιτάνα του σπορ αυτοκινήτου Έντσο Φεράρι, τον οποίο υποδύεται ο ηθοποιός Άνταμ Ντράιβερ. Στην ταινία, που έκλεισε το φετινό Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Νέας Υόρκης, η Ισπανίδα ηθοποιός εξέπληξε στον ρόλο της Λάουρα Φεράρι, συζύγου του Έντσο και ισότιμης συντρόφου στην ιστορική αυτοκινητοβιομηχανία. Η Κρουζ είναι η καρδιά της ταινίας και πολλοί κριτικοί στο Χόλιγουντ θεωρούν ότι αυτή είναι η καλύτερη παράσταση της καριέρας τησ. Μια παράσταση που προκαλεί αυθόρμητο χειροκρότημα σε κάθε μια από τις σκηνές στις οποίες εμφανίζεται η ηθοποιός από τη Μαδρίτη. «Η μελέτη και η προπόνηση με έκαναν πάντα πιο χαρούμενη. Είχα μερικά χρόνια στα 20 και στα 30 μου όπου ο ρυθμός μου ήταν τρελός» Η Κρουθ (όπως προφέρεται κανονικά το όνομα της στα ισπανικά) εξήγησε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου την τεράστια ευθύνη που ένιωθε όταν έπαιζε ένα πραγματικό πρόσωπο, αφού πέρασε χρόνο με μέλη της οικογένειας των Ferrari. «Μιλώντας μαζί τους, μπόρεσα να καταλάβω πολύ καλύτερα ποια ήταν και ποια ήταν η σχέση της με τον Έντζο», είπε. Η ταινία δαδραματίζεται το 1956 και αφηγείται την ιστορία του Enzo και της Laura, καθώς προσπαθούν να σώσουν την επιχείρησή τους από τη χρεοκοπία και να θρηνήσουν το θάνατο του γιου τους, Dino, από μυϊκή δυστροφία. Για μια άλλη ηθοποιό, η Λάουρα θα μπορούσε να είναι όλο πάθος και αγωνία, αλλά η «Πηνελόπη» αναδεικνύει μια ήρεμη ευθραυστότητα πίσω από τον θυμό που την κυριεύει, που είναι απολύτως σαγηνευτικός. «Άρχισα να ανησυχώ όταν ρώτησα για τη Λάουρα. Όλες οι απαντήσεις που έλαβα μιλούσαν για τον δύσκολο χαρακτήρα της, άλλοι μάλιστα μου είπαν ότι η Λάουρα ήταν τρελή, ότι δεν έκανε τίποτα για την εταιρεία. Σιγά σιγά άρχισα να παίρνω αυτή την εχθρότητα προσωπικά και αποφάσισα να το ερευνήσω μόνη μου. Όσο περισσότερα μάθαινα για αυτήν, τόσο περισσότερη ενσυναίσθηση ένιωθα γιατί έπρεπε να παλέψει και να υποφέρει. «Ήταν μια αγνοημένη γυναίκα που έπρεπε να ακουστεί», εξήγησε η Κρουζ. Νικήτρια του Όσκαρ Β’ Γυναικείου Ρόλου το 2009 για το «Vicky Cristina Barcelona», η Penélope έχει άλλες τέσσερις υποψηφιότητες: μία για την ερμηνεία της στο «Nine» (2009) και άλλες δύο για την καλύτερη ηθοποιό για το «Volver» (2006). ) και «Parallel Mothers» (2022). Έτσι, μια νέα υποψηφιότητα θα την έκανε την πιο αναγνωρισμένη Ισπανίδα ηθοποιό στο Χόλιγουντ. Όπως εξηγεί το περιοδικό «Variety», «Η Κρουζ καταφέρνει να κλέψει πολλές σκηνές με μια στάση ντίβας που βράζει, παρόλο που υπογράφει σιωπηλά οικονομικές ένορκες βεβαιώσεις, προτού μπορέσει να εκτονώσει σιωπηλά την αγωνία της». «Της πήρα συνέντευξη μέσω του Zoom και μετά από πέντε λεπτά ήξερα ήδη ότι ήταν η Λάουρα Φεράρι» «Η μελέτη και η προπόνηση με έκαναν πάντα πιο χαρούμενη. Είχα μερικά χρόνια στα 20 και στα 30 μου όπου ο ρυθμός μου ήταν τρελός», συνεχίζει. «Πετούσα πέρα δώθε ασταμάτητα, δούλευα στη μέση της νύχτας, ξυπνούσα για να απαντήσω στα email, τελείως εργασιομανής σε σημείο να αρρωστήσω επειδή δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Ήταν πάρα πολύ, ειδικά για το μυαλό μου. Το επίπεδο άγχους ήταν τρελό. Και τότε το σώμα σου σου λέει, κρυφά, όταν δεν το περιμένεις: «Σταμάτα». Μέχρι να σας το πει το σώμα σας, θα έχετε ένα υψηλό τίμημα να πληρώσετε για αυτήν την εξάντληση. Έτσι ήταν, κάνοντας πάντα τρεις, τέσσερις ταινίες το χρόνο. Αλλά ίσως αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψω σε αυτόν τον άλλο ρυθμό, όπως μια φορά το χρόνο», εξήγησε η Πηνελόπη στην εφημερίδα «The Angeles Times». Στη «Ferrari», η Κρουζ υποδύεται έναν ρόλο που ο σκηνοθέτης Μάικλ Μαν αποκαλεί «αγριότερη καρδιά της ταινίας». Λέει επίσης ότι η ηθοποιός «έχει τη δύναμη να παίξει αυτόν τον ρόλο». Συνεπαρμένος από αυτήν, του πήρε πέντε λεπτά για να της δώσει τον ρόλο: «Της πήρα συνέντευξη μέσω του Zoom και μετά από πέντε λεπτά ήξερα ήδη ότι ήταν η Λάουρα Φεράρι. «Κατανοεί αυτόν τον χαρακτήρα με κάποιους τρόπους… έζησε με αυτόν τον χαρακτήρα όλη της τη ζωή», λέει ο Mann, ο οποίος γνωρίζει την Cruz για περισσότερο από μια δεκαετία: «Είναι μια γυναίκα που έχει ισχυρές απόψεις για τα πράγματα και δεν εμφανίζεται. με αρνητική στάση στα γυρίσματα. Έχει πολύ υγιές καλλιτεχνικό εγώ.Ζώντας στη Μαδρίτη, μακριά από το Χόλιγουντ, η Κρουζ μοιράζεται το καλλιτεχνικό της ταλέντο και τη ζωή της με τον σύζυγό της, τον ηθοποιό Χαβιέρ Μπαρδέμ, και τα δύο τους παιδιά. Η ηθοποιός εξομολογείται ένα ασυνήθιστο ενδιαφέρον για την ανάγνωση βιβλίων για την ιατρική. Το αποκαλεί «το νούμερο ένα χόμπι της». Ταλέντο παντού… (in.gr) Έπαιρνε ότι ήθελε και ήθελε τα πάντα... Ο Αλ Πατσίνο, παρά την τεράστια καριέρα του και τους αλησμόνητους ρόλους του στον «Νονό», το «Άρωμα Γυναίκας», ακόμα και το μελό χωρίς μελοδραματισμούς «Φράνκι και Τζόνι», θα είναι για τους εκατομμύρια θαυμαστές του πάντα ο «Σημαδεμένος» Τόνι Μοντάνα, που όλοι θα ήθελαν να γνωρίσουν από κοντά, αλλά κανείς να μην δουλέψει μαζί του. Ο κοντός, σκουρόχρωμος Κουβανός με τα μεγάλα α@@ @@@α, που δηλώνει σε κάποια στιγμή της ταινίας ως τη μοναδική πραγματική περιουσία του, ο οποίος φτάνει στο Μαϊάμι των ΗΠΑ το 1980 για να κυνηγήσει το μεγάλο του όνειρο να αποκτήσει χρήματα, πολλά χρήματα. Σε μια από τις πιο χαρακτηριστικές ατάκες της ταινίας σε σκηνοθεσία Μπράιαν ντε Πάλμα και σενάριο Όλιβερ Στόουν, που αξίζει να αναφερθεί ότι εκείνη την εποχή πάλευε να απεξαρτηθεί από την κοκαΐνη, ο άγριος πρωταγωνιστής της λέει το εξής εύστοχο: «σ’ αυτή τη χώρα, πρέπει πρώτα να κάνεις χρήματα. Όταν θα έχεις τα χρήματα, θα έχεις και εξουσία. Όταν θα έχεις εξουσία, τότε θα έχεις και γυναίκες». Η άνοδος πριν την πτώση Κι ενώ από τα λόγια στην πράξη η απόσταση έχει αποδειχτεί πολλές φορές μεγάλη, για τον Κουβανό αντιφρονούντα είναι ζήτημα μόλις μερικών ωρών, όσο ακριβώς άντεξε στα πρώτα ενσταντανέ της ταινίας να δουλέψει μεροκάματο σε μια καντίνα με φρικτό φαγητό και ακόμα χειρότερο αφεντικό. Το βράδυ τον βρίσκει ελεύθερο μαζί με τον φίλο του Μανόλο (εξαιρετικός στο ρόλο του και ο Στίβεν Μπάουερ), ομορφότερο στην όψη αλλά όχι τόσο εύστροφο, ούτε τόσο θρασύ, στο πλευρό του. Η συνέχεια για τους σινεφίλ, λίγο πολύ γνωστή. Ο Τόνι γίνεται το δεξί χέρι ενός τοπικού έμπορα ναρκωτικών ουσιών, που δεν εκτιμά ιδιαίτερα γιατί δεν βλέπει μπροστά, και τον οποίο βγάζει από τη μέση μόλις καταλαβαίνει ότι εκείνος θέλει να τον εξαφανίσει, διαισθανόμενος ότι απέναντι του έχει έναν άνθρωπο που έπαιρνε ότι ήθελε και ήθελε τα πάντα. Έπαθλο χωρίς νίκη Αφού του κλέβει τη δουλειά, παίρνει και το κορίτσι, την πανέμορφη, ψυχρή και απόλυτα δυστυχισμένη τοξικομανή Ελβίρα, έναν ρόλο που απογείωσε η Μισέλ Πφάιφερ στον πρώτο σημαντικό ρόλο της καριέρας της. Η σκηνή που ο Τόνι Μοντάνα την βλέπει να κατεβαίνει μέσα σε ένα γυάλινο ασανσέρ και θαμπώνεται και οι δυο τρεις ακόμα σκηνές, που εκείνη τον κοροϊδεύει για όλα όσα είναι, φτωχός, κακοντυμένος και με ισπανική προφορά, με τον ίδιο να της απαντά ότι σύντομα θα γίνει γυναίκα του, είναι ίσως οι μόνες που έχουν οι θεατές την ευκαιρία να πάρουν μια ανάσα με την ηρεμία τους. Όλο το υπόλοιπο φιλμ, από την αρχική σκηνή με τον φόνο στο μπάνιο με το αλυσοπρίονο μέχρι το τέλος της, όταν ο Τόνι Μοντάνα βάφει κόκκινη με το αίμα του την πισίνα της έπαυλης του, χτυπημένος –τι άλλο- πισώπλατα σε μια σκηνή θείας δίκης, είναι ένα κρεσέντο βίας δίχως τέλος. Σαράντα δύο άτομα σκοτώνονται μπροστά στα μάτια των θεατών και η μόνη εξήγηση που δίνεται είναι τα βουνά κοκαΐνης που πουλά ο Τόνι -και στα οποία βυθίζεται τόσο ο ίδιος όσο και η Ελβίρα- και φυσικά οι αμέτρητες δεσμίδες χρημάτων που πάνε και έρχονται για να δείξουν ότι αυτός ο πλούτος δεν αποκτάται με καθαρά χέρια. Διφυής προσωπικότητα Αν ο Μπράιαν ντε Πάλμα κατάφερε με αυτή την ταινία και την απόφαση του, παρά το ότι είχε δεχτεί να παρουσιάσει μια πολύ πιο μαζεμένη εκδοχή της, να την προβάλλει τελικά χωρίς μοντάζ, περνώντας στην ιστορία ως ο μετρ των κινηματογραφικών εγκλημάτων, στον Όλιβερ Στόουν αξίζουν συγχαρητήρια γιατί κατάφερε σε ένα σενάριο που χάνεται μέσα στις πολλές βωμολοχίες και τους ιδιωματισμούς, να αναδείξει τη διφυή ουσία του γκάγκστερ πρωταγωνιστή της. Ο Τόνι Μοντάνα είναι πρόσχαρος αλλά σκληρός, έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση αλλά του αρέσουν τα μεγαλεία, κυνηγά την ευτυχία αλλά είναι ανίκανος να τη δει ακόμα κι αν… περάσει από πάνω του. Όσο για τον Αλ Πατσίνο με το υγρό βλέμμα και τη βαθιά φωνή, το ταλέντο του αποδεικνύεται τόσο τεράστιο που μια ταινία ξεκάθαρα γκροτέσκο να θεωρείται μετά από σαράντα ολόκληρα χρόνια ένα από τα καλύτερα θρίλερ της μεγάλης οθόνης. (photo) Ο Τόνι Μοντάνα και η Ελβίρα πριν την εξωφρενική άνοδο και την απότομη πτώση Ο Ράιαν Ο’Νιλ, ο εμβληματικός ηθοποιός που ήταν υποψήφιος για Όσκαρ για τον ρόλο του στο ρομαντικό «Love Story» του 1970 «έφυγε» από τη ζωή σε ηλικία 82 ετών. Ο γιος του Πάτρικ Ο’Νιλ έγραψε στο Instagram ότι ο πατέρας του έφυγε ειρηνικά την Παρασκευή στις 8 Δεκεμβρίου αποκαλώντας τον «θρύλο του Χόλιγουντ». Αν και δεν διευκρινίστηκε η αιτία, ο Ο’Νιλ είχε αντιμετωπίσει διάφορα προβλήματα υγείας για δεκαετίες, από τη διάγνωση λευχαιμίας το 2001 και τον καρκίνο του προστάτη σταδίου 4 το 2012. Ο Ράιαν Ο’Νιλ (πλήρες όνομα: Τσαρλς Πάτρικ Ράιαν Ο’Νιλ) γεννήθηκε στις 20 Απριλίου 1941. Εκπαιδεύτηκε ως ερασιτέχνης πυγμάχος πριν ξεκινήσει την καριέρα του στην υποκριτική το 1960. Το 1964, πήρε τον ρόλο του Ρόντνεϊ Χάρινγκτον στη βραδινή σαπουνόπερα του ABC Πέυτον Πλέις. Η σειρά έγινε αμέσως επιτυχία και απογείωσε την καριέρα του Ο’Νιλ. Στη συνέχεια, ο Ο’Νιλ έκανε επιτυχία σε ταινίες, με κυριότερη την Ιστορία αγάπης (Love Story, 1970), για την οποία έλαβε υποψηφιότητες για Όσκαρ και Χρυσή Σφαίρα καλύτερου ηθοποιού, Μια τρελή τρελή καταδίωξη (1972) και Χάρτινο φεγγάρι (Paper Moon, 1973) του Πίτερ Μπογκντάνοβιτς, Μπάρι Λίντον του Στάνλεϊ Κιούμπρικ (1975), Η γέφυρα του Άρνεμ (A Bridge Too Far) του Ρίτσαρντ Ατένμπορο (1977) και Ντράιβερ, ο ασύλληπτος οδηγός (The Driver) του Γουόλτερ Χιλ (1978). Από το 2005 έως το 2017, είχε έναν επαναλαμβανόμενο ρόλο στη σειρά του Fox Bones ως Μαξ. Ο Ο’Νιλ παντρεύτηκε την πρώτη του γυναίκα, την ηθοποιό Τζοάνα Μουρ, το 1963. Απέκτησαν μαζί δύο παιδιά, πριν χωρίσουν το 1966. Η Μουρ έχασε τελικά την επιμέλεια των παιδιών τους από την Ο’Νιλ ως αποτέλεσμα του αλκοολισμού της και της κατάχρησης ναρκωτικών. Ο δεύτερος γάμος του ήταν με την ηθοποιό Λι Τέιλορ-Γιανγκ, με την οποία απέκτησε έναν γιο. Παρέμειναν φίλοι μετά το διαζύγιό τους το 1973. Από το 1979 έως το 1997, ο Ο’Νιλ είχε σχέση με την ηθοποιό Φάρα Φόσετ. Η σχέση ήταν ταραχώδης λόγω της απιστίας και της ασταθούς συμπεριφοράς του. Η Φόσετ διέκοψε τη σχέση όταν έπιασε τον Ο’Νιλ στο κρεβάτι με την ηθοποιό Λέσλι Στέφανσον. Ο Ο’Νιλ και η Φόσετ έγιναν ξανά ζευγάρι το 2001 και έμειναν μαζί μέχρι το θάνατο της Φόσετ το 2009. Το 2001, ο Ο’ Νιλ διαγνώστηκε με χρόνια μυελογενή λευχαιμία (CML). Αφού πάλεψε με την ασθένεια, ο Ο’Νιλ εμφανιζόταν συχνά στο πλευρό της Φόσετ που αντιμετώπιζε καρκίνο. Τον Απρίλιο του 2012, ο Ο’Νιλ δήλωσε ότι είχε διαγνωστεί με καρκίνο του προστάτη. Από τον Σον Κόνερι και τον Τομ Κρουζ με τον Φορντ Κόπολα, όλοι τους θα έπρεπε να συμφωνήσουν με τους ένστολους του Πενταγώνου ώστε να βγει η ταινία «όπως πρέπει». «Το χέρι της κυβέρνησης πρέπει να κρυφτεί προσεκτικά, και, σε ορισμένες περιπτώσεις, πρέπει να πω, να εξαλειφθεί πλήρως» και ότι «ένα μεγάλο μέρος αυτού του συγκεκριμένου είδους δραστηριοτήτων θα γινόταν μέσω διευθετήσεων με κάθε είδους ιδιωτικές επιχειρήσεις σε ψυχαγωγία, θέατρο, μουσική, κτλ…». Εάν δεν υπήρχαν οι λέξεις «ιδιωτικές επιχειρήσεις», θα νόμιζε κανείς ότι η παραπάνω θέση θα ανήκε σε κάποιον σοβιετικό ανώτατο υπάλληλο, σαν εκείνους που φρόντιζαν να λογοκρίνουν αυστηρά ταινίες, ώστε να προβάλλεται ο σοσιαλισμός μέσω της μεγάλης οθόνης. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι επί ΕΣΣΔ δεν υπήρξαν κινηματογραφικά αριστουργήματα ή ντοκιμαντέρ. Ωστόσο, τα παραπάνω λόγια ανήκουν σε ηγέτη της χώρας που θεωρεί την εαυτό της ως «προστάτη» και «προαγωγό» της δημοκρατίας παγκοσμίως. Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντουάιτ Αιζενχάουερ, το 1953 είχε αντιληφθεί άριστα ότι ο κινηματογράφος αποτελούσε τη… συνέχιση της πολιτικής με άλλα μέσα. Μεγάλα αστέρια στην 7η Τέχνη, όπως ο Φράνσις Φορντ Κόπολα, ο Σον Κόνερι, ο Πιρς Μπρόσναν, ο Χάριστον Φόρντμ ο Μπρους Γουίλις, ο Τομ Κρουζ και φυσικά πρώτος από όλους ο Τζον Γουέην θα ήταν συγκαταβατικοί σε αυτή την τεράστια αναίμακτη στρατιωτική επιχείρηση του Πενταγώνου για δεκαετίες, τσαλακώνοντας ακόμα και το ίδιο το Αμερικανικό Σύνταγμα. «Φυσικά, δεν μπορούμε να εμποδίσουμε στα άτομα να γράφουν μυθιστορήματα ή απομνημονεύματα, αλλά μπορούμε να «συνεργαστούμε» μαζί τους» Ήδη από την εποχή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, -αλλά και πιο πριν, τη δεκαετία του 1920- το Χόλυγουντ έγινε το μακρύ ανεπίσημο χέρι του Αμερικανού Στρατού στη προπαγάνδα. Το Γραφείο Πληροφοριών Πολέμου(OWI) διέθετε μια μονάδα αποκλειστικά αφιερωμένη στο Χόλιγουντ, την Bureau of Motion Pictures. Το διάστημα 1942-1945, είχαν περάσει από το μικροσκόπιο του εν λόγω γραφείου 1.652 σενάρια ταινιών και αναθεώρησε ή απέρριψε όποια απεικόνιζαν τις ΗΠΑ με αρνητικό πρίσμα, συμπεριλαμβανομένου υλικού που έκανε τους Αμερικανούς να φαίνονται ότι «αγνοούν τον πόλεμο». «Ο ευκολότερος τρόπος για να εισαγάγετε μια ιδέα προπαγάνδας στο μυαλό των περισσότερων ανθρώπων είναι να την αφήσετε να περάσει από το μέσο μιας ψυχαγωγικής εικόνας όταν δεν συνειδητοποιούν ότι προπαγανδίζονται» έλεγε τότε ο Έλμερ Ντέιβις, ο επικεφαλής του Γραφείου Πληροφοριών Πολέμου. Η τέχνη χέρι-χέρι με τον Στρατό Όταν χρειάζεσαι τζάμπα υποβρύχια, αεροπλανοφόρα ή τεθωρακισμένα άρματα μάχης για γυρίσεις τις σκηνές σου με τα αστέρια σου Σον Κόνερι ή Μπεν Άφλεκ, τότε το αμερικανικό Πεντάγωνο είναι η πόρτα που πρέπει να χτυπήσεις. Αυτό το κατάλαβαν παραγωγοί και σκηνοθέτες εκατοντάδων ταινιών. Στο Χόλυγουντ, πολλές κινηματογραφικές και τηλεοπτικές παραγωγές εποπτεύονται, κατ’ επιλογή, συμβατικά από τη μονάδα ψυχαγωγικών μέσων ενημέρωσης του υπουργείου Εξωτερικών ενώ το πλέον αρμόδιο είναι το υπουργείο Αμύνης με την περίφημο τμήμα Department of Defense Entertainment Media Office. Γραφεία και τμήματα του στρατού διατηρούν στενές επαφές με την αμερικανική βιομηχανία ψυχαγωγίας στο Χόλιγουντ του Λος Άντζελες. Έτσι, οι παραγωγοί που επιθυμούν να δανειστούν στρατιωτικό εξοπλισμό ή να κινηματογραφήσουν σε τοποθεσία σε στρατιωτική εγκατάσταση για τα έργα τους πρέπει να υποβάλουν αίτηση στο Υπουργείο Άμυνας και να υποβάλουν τα σενάρια των ταινιών τους για έλεγχο. Τελικά, το Υπουργείο Άμυνας έχει λόγο σε κάθε ταινία παραγωγής των ΗΠΑ που χρησιμοποιεί πόρους του Υπουργείου Άμυνας, που δεν είναι διαθέσιμοι στην ανοιχτή αγορά, στις παραγωγές τους. «Φυσικά, δεν μπορούμε να εμποδίσουμε τα άτομα να γράφουν μυθιστορήματα ή απομνημονεύματα ή να δημιουργούν podcast για τις εμπειρίες τους και δεν θα ήταν συνετό να προσπαθήσουμε. Ωστόσο, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την εικόνα των Ειδικών Δυνάμεων του Αμερικανικού Στρατού για να υποστηρίξουμε θετικές πολιτικοστρατιωτικές σχέσεις εντός του έθνους μας» υποστήριξε σε άρθρο του τον Νοέμβριο του 2023 στο Ινστιτούτο Μοντέρνου Πολέμου ο καθηγητής Ιστορίας στο Πανεπιστήμιο του Αρκάνσας Edward Salo. «Προκειμένου να αποκατασταθεί η κουλτούρα του ήπιου επαγγελματισμού στην κοινότητα των Ειδικών Δυνάμεων, λέει και προρτείνει μεταξύ άλλων τη συνεργασία με σημερινούς συγγραφείς, μυθιστοριογράφους και podcasters για να μετατοπιστεί το επίκεντρο των ιστοριών και να αναβιώσει η [στρατιωτική] κουλτούρα» υποστηρίζει. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι παραγωγοί του Χόλυγουντ πίεζαν τους σεναριογράφους να δημιουργήσουν πλοκές σχετικές με τον στρατό ώστε να καταστήσουν το στράτευμα ελκυστικό στον κόσμο. Το φιάσκο του Βιετνάμ είχε προκαλέσει μεγάλο πλήγμα στο Πεντάγωνο το οποίο έψαχνε με το δίκανο νεοσύλλεκτους. Το Top Gun αποσκοπούσε να τραβήξει ένστολους, δίχως όμως να καταφέρει θεματικά αποτελέσματα στις στρατολογήσεις. Το κρεσέντο επιτυχιών του Τζέημς Μποντ, από το «Goldfinger» μέχρι το «Το Αύριο Ποτέ δεν Πεθαίνει», είχε τη στήριξη του Πενταγώνου. Μπλοκμπάστερς με αποκλειστικά στρατιωτικό –όχι όμως αντιπολεμικό περιεχόμενο- όπως Transformers, Iron Man και Top Gun είχαν επίσης την αμέριστη συμπαράσταση των Αμερικανών στρατιωτικών. Για τη δημιουργία Zero Dark Thirty, σχετικά με την εκτέλεση του Οσάμα Μπιν Λάντεν, δεν θα ήταν δυνατόν να μην υπάρξει στενή συνεργασία των υπεύθυνων της ταινίας με τη CIA. Ο καθηγητής στο Τμήμα Σπουδών Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Μάρσαλ στις ΗΠΑ, Stephen M. Underhill είχε δημοσιεύσει λίστα με ταινίες που γυρίστηκαν με τη βοήθεια του Πενταγώνου μέχρι το 2013. Θύμα του Πενταγώνου του Σύνταγμα Κανονικά θα έπρεπε να παρέχεται βοήθεια σε όλους που θέλουν να κάνουν μια ταινία με τη βοήθεια των Στρατού. Ωστόσο, αυτό δεν είναι δίχως τίμημα. Το Πεντάγωνο ζητούσε ανέκαθεν ως αντάλλαγμα να μην εμφανίζεται το αμερικανικό στράτευμα με αρνητικό πρόσημο. Χιλιάδες σελίδες με σημειώσεις που έχει στείλει το Πεντάγωνο καταγράφονται πράγματα που θέλουν οι στρατιωτικοί να παρουσιάζεται πιο θετικά διότι αυτό βοηθάει στην στρατολόγηση και διατήρηση του προσωπικού του, όπως έχει υποστηρίξει ο Ντέιβιντ Ρομπ, δημοσιογράφος που γνωρίζει άριστα τα ζητήματα σχετικά με το Χόλυγουντ. Υπάρχουν βέβαια και πολλοί σκηνοθέτες, όπως ο Όλιβερ Στόουν που έχουν αρνηθεί να συμβιβαστούν με το Πεντάγωνο λέγοντας όχι σε προϋποθύσεις και όρους. O Φράνσις Φορντ Κόπολα είχε πει και εκείνος όχι στο «Αποκάλυψη Τώρα», αλλά στη συνέχεια φαίνεται να συμβιμβάστηκε με παρέμβαση του Πενταγώνου στη ταινία «Πέτρινοι Κήποι». «Εξαρτάται από την ταινία και από το πόσο πολύ έχεις ανάγκη την βοήθεια του Στρατού» έχει δηλώσει ο Ρομπ. Ο παράγοντας χρήμα έχει πάντα σημασία, λέει ο Αμερικανός δημοσιογράφος. Με αυτό τον τρόπο λειτουργίας όμως, το Πεντάγωνο έχει παραβιάσει το ίδιο το Αμερικανικό Σύνταγμα. Η πρώτη τροπολογία, το Ανώτατο Δικαστήριο έχει αποφανθεί ξανά και ξανά ότι η κυβέρνηση δεν μπορεί να ευνοεί θέσεις που της είναι αρεστές και να ανταμείβει ταινίες που της αρέσουν και να μην παρέχει τα ίδια προνόμια σε θέσεις που δεν της αρέσουν, αλλά το Πεντάγωνο κάνει ακριβώς αυτό. «Εάν πει κάτι που τους αρέσει θα σε ανταμείψουν με κάθε πρόσβαση σε στρατιωτικό εξοπλισμό που θέλουν, εάν πεις κάτι που δεν θέλουν, δεν θα σου προσφέρουν την ίδια πρόσβαση». «Αυτό είναι παραβίαση [του νόμου]» λέει Ντέιβιντ Ρομπ και έχει δίκιο. (photo) Στελέχη της αμερικανικής αεροπορίας στην αεροπορική βάση Holloman αναλαμβάνουν τους ρόλους κομπάρσων στη διάρκεια γυρισμάτων της ταινίας Transformers ενά ένα τετράτροχο με κάμερα τοποθετημένη στο πίσω μέρος κινηματογραφεί (Μάιος 30, 2006. (U.S. Air Force photo/Tech. Sgt. Larry A. Simmons) Τζούλια Ρόμπερτς για Μάθιου Πέρι: «Ο ξαφνικός θάνατος οποιουδήποτε τόσο νέου είναι σπαρακτικός»6/12/2023 «Ο ξαφνικός θάνατος οποιουδήποτε τόσο νέου είναι σπαρακτικός», δήλωσε η Τζούλια Ρόμπερτς. Ο Μάθιου Πέρι πέθανε στα 54 του χρόνια.
Μεσανατολικό: Ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ αγκαλιάζει 14χρονη Ισραηλινή που ξέφυγε από τη Χαμάς4/12/2023 Στην αγκαλιά του Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ μία 14χρονη Ισραηλινή που γλίτωσε από τη Χαμάς. Ο πρώην Κυβερνήτης της Καλιφόρνιας και διάσημος ηθοποιός, Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ, συναντήθηκε και συνομίλησε με συγγενείς τριών ανθρώπων που κρατούνταν από τη Χαμάς. Το στιγμιότυπο αυτής της ιδιαίτερης επίσκεψης στο γραφείο του, στο Λος Άντζελες, ήταν αναμφίβολα η κουβέντα και η αγκαλιά του θρυλικού «Εξολοθρευτή» με τη 14χρονη Έλλα Σάνι, η οποία έχασε τον πατέρα της (δολοφονήθηκε από τη Χαμάς). «Είμαι φίλος του εβραϊκού λαού και του Ισραήλ. Ο κόσμος πρέπει να ακούει αυτές τις ιστορίες. Ελπίζουμε ότι αυτό το μίσος θα εξαφανισθεί, σιγά – σιγά. Το μίσος προκαλεί μεγάλη ζημιά και χάνονται πολλές ζωές», ανέφερε ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ, πριν ακούσει την ιστορία της Έλλα. «Στις 07 Οκτωβρίου, ξύπνησα ακούγοντας φωνές όπως «Αλλάχου Ακμπάρ» («Ο Αλλάχ είναι μεγάλος»), πυροβολισμούς και εκρήξεις. Κρύφτηκα σ’ ένα καταφύγιο με τη μητέρα και τον μικρότερο αδελφό μου». Η Έλλα καθόταν επί ώρες στο σκοτάδι, αφού η Χαμάς είχε διακόψει την ηλεκτροδότηση στη περιοχή. Όμως, κατάφερε να κρατήσει επαφή με άλλους έφηβους φίλους της, μέσω του WhatsApp. «Συνήθως, χρησιμοποιούμε αυτήν την ομάδα για να συζητήσουμε ανόητα πράγματα, όπως τι ώρα είναι το δείπνο ή τι ώρα έρχεται το λεωφορείο. Αλλά εκείνη η μέρα, ήταν διαφορετική. «Στις 07 Οκτωβρίου, ξύπνησα ακούγοντας φωνές όπως «Αλλάχου Ακμπάρ» πυροβολισμούς και εκρήξεις» Στις 07 Οκτωβρίου, τα παιδιά και οι έφηβοι έγραφαν μόνο μηνύματα ζητώντας βοήθεια. Ύστερα από ώρες στο σκοτεινό καταφύγιο, οι ισραηλινές δυνάμεις μάς πήραν και μάς πήγαν σε ένα κοντινό σπίτι». Απίστευτες μαρτυρίες «Το σαλόνι, το πάτωμα, τα πάντα στο σπίτι ήταν μέσα στο αίμα, υπήρχαν διάσπαρτα παντού ανθρώπινα μέλη», ανέφερε η Σάνι και προσέθεσε ότι «ήταν δύσκολο να καταλάβω τι έβλεπα, αλλά μόλις συνειδητοποίησα αυτά που είχα απέναντί μου, το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να καλύψω τα μάτια του μικρού μου αδελφού». «Ένα οκτάχρονο αγόρι, φίλος του μικρού μου αδελφού, ήρθε μαζί μας χωρίς να φορά τίποτα άλλο παρά ένα πουκάμισο και το εσώρουχό του. Είχε αίμα στο πρόσωπο και τα γυαλιά του. Όπως μας είπε, τα είχε χάσει». Μερικές ημέρες αργότερα, η Σάνι έμαθε ότι ο πατέρας της είχε δολοφονηθεί από τη Χαμάς. Ο ξάδελφός της, Αμίτ, 16 ετών, βρίσκεται στα «χέρια» της παλαιστινιακής οργάνωσης από την 29η Νοεμβρίου. Οι Ισραηλινοί αφηγήθηκαν στον βετεράνο «αστέρα» του Χόλιγουντ τον τρόμο που βίωσαν καθ’ όλη τη διάρκεια της αιχμαλωσίας από τη Χαμάς. Πολλοί από αυτούς είδαν τους συγγενείς τους, να δολοφονούνται. Η υπόθεση θα συζητηθεί στις 11 Δεκεμβρίου Ένα ρολόι Rolex GMT-Master, που κάποτε ανήκε στον Μάρλον Μπράντο και πουλήθηκε για περισσότερα από 5 εκατομμύρια δολάρια συγκαταλέγεται στα περίπου 100 ρολόγια, που έχουν «παγώσει» με δικαστική απόφαση, στο πλαίσιο δικαστικής διαμάχης μεταξύ ενός συλλέκτη και του οίκου δημοπρασιών Christie’s. Όπως γράφει το Bloomberg, ο Μοχάμεντ Ζάμαν, επιχειρηματίας και συλλέκτης ρολογιών από το Ομάν, υπέβαλε μήνυση στη Γενεύη, καθώς ο οίκος Christie’s δημοπρατούσε 113 ρολόγια από την προσωπική του συλλογή στις 6 Νοεμβρίου για συνολικό ποσό 42.418.914 δολαρίων. Δικαστήριο της Γενεύης εξέδωσε εντολή να παραμείνουν κλειδωμένα τα ρολόγια εν αναμονή της επίλυσης της υπόθεσης, ανέφερε ο οίκος Christie’s. Ανάμεσά τους είναι το ρολόι που φορούσε ο Μπράντο στην ταινία «Apocalypse Now», που διακρίνεται από τη στεφάνη που λείπει και το όνομα του ηθοποιού χαραγμένο στο πίσω μέρος της θήκης. Ο οίκος Christie’s μάλιστα έχει πει στους πλειοδότες της δημοπρασίας, να μην καταθέσουν τα χρήματα μέχρι να επιλυθεί το ζήτημα. »Ο κ. Ζάμαν δυστυχώς εμποδίζει τον Christie’s να διαθέσει τα ρολόγια στους πλειοδότες από την έκθεση«Passion for Time»», ανέφερε εκπρόσωπος του οίκου δημοπρασιών και πρόσθεσε ότι ο οίκος Christie’s έχει λάβει άμεσα μέτρα για να αμφισβητήσει αυτή την παρέμβαση στη διαδικασία πώλησης και ελπίζει σε ταχεία επίλυση: «Λυπούμαστε βαθύτατα για την ταλαιπωρία που προκλήθηκε στους αξιότιμους πελάτες μας». Εξηγήσεις Ο Ρόντολφ Γκοτιέ, ο δικηγόρος της Γενεύης που εκπροσωπεί τον Ζάμαν στη διαμάχη, είπε ότι «δεν είχε καμία πρόθεση να σχολιάσει τις εκκρεμείς διαδικασίες» προσθέτοντας πως ό,τι εξήγησε έχει θα την πει στα αρμόδια δικαστήρια. Η μήνυση έχει κατατεθεί βάσει του Ελβετικού Αστικού Κώδικα Υποχρεώσεων που λέει ότι ένα ενδιαφερόμενο μέρος μπορεί να υποβάλει «αίτηση αποφυγής σε σχέση με πλειστηριασμό του οποίου το αποτέλεσμα έχει επηρεαστεί από παράνομα ή ανήθικα μέσα». Ο οίκος Christie’s, ο οποίος ανήκει στον Γάλλο δισεκατομμυριούχο Φρανουά Πινό, δήλωσε ότι αρνείται οποιουσδήποτε ισχυρισμούς και προσπαθεί να επιλύσει τη διαφορά ώστε να μπορέσει να κυκλοφορήσει τα ρολόγια. «Λυπούμαστε που ο κ. Ζάμαν δεν μπορεί να αναγνωρίσει την εμπορική επιτυχία ρεκόρ της πώλησης «Passion for Time», η οποία ήταν το μεγαλύτερο σύνολο που επιτεύχθηκε για μια συλλογή ρολογιών μεμονωμένου ιδιοκτήτη σε δημοπρασία μέχρι σήμερα», ανέφερε. «Ο τρίτος εγγυητής» Την ημέρα της δημοπρασίας, οι διαδικασίες καθυστέρησαν για σχεδόν μία ώρα αφού ο οίκος Christie’s είπε ότι ένας «τρίτος εγγυητής» είχε κάνει μια εφεδρική προσφορά για κάθε ρολόι της συλλογής. Η χαμηλή εκτίμηση για κάθε ρολόι στην πώληση άλλαξε επίσης, αυξάνοντας τη συνολική ελάχιστη τιμή προσφοράς πάνω από 35 εκατομμύρια CHF από περίπου 19 εκατομμύρια CHF προηγουμένως. Αυτό σήμαινε ότι πολλοί πιθανοί πλειοδότες, οι οποίοι περίμεναν ότι θα μπορούσαν να υποβάλουν προσφορές στις χαμηλές τιμές εκτίμησης που είχαν εκτυπωθεί στον κατάλογο δημοπρασιών εβδομάδες πριν, δεν είχαν τύχη. «Αυτό που συνέβη με τη δημοπρασία Ζάμαν ήταν άνευ προηγουμένου για μια δημοπρασία ρολογιών», είπε ο Έρικ Γουίντ, έμπορος ρολογιών στο Παλμ Μπιτς της Φλόριντα που εργαζόταν στο παρελθόν στον οίκο Christie’s. Η ακρόαση για την υπόθεση έχει προγραμματιστεί για τις 11 Δεκεμβρίου στη Γενεύη. Πηγή ΟΤ |
ARXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|