Η Michelle Pfeiffer βρίσκει πιο ενδιαφέροντες τους ρόλους μετά τα 60, αν και προτεραιότητα ήταν πάντα η οικογένειά τηςΑύριο συμπληρώνει 64 χρόνια ζωής, μετρά 3 υποψηφιότητες για Όσκαρ, μία τεράστια καριέρα, ένα brand με αρώματα και την οικογένειά της, που έβαζε πάντα σε προτεραιότητα. Τώρα μιλά στο Hollywood Reporter για όλα όσα καθόρισαν το ποια είναι σήμερα. Η Michelle Pfeiffer επέστρεψε πρόσφατα με μία σειρά που δίχασε το κοινό και τους κριτικούς, αν και τα αρνητικά σχόλια στόχευαν περισσότερο στις συμπρωταγωνίστριές της, Viola Davis και Gillian Anderson. Στο "The First Lady", είναι η αξέχαστη Betty Ford, σύζυγος του Προέδρου των Η.Π.Α. Gerald Ford. Όταν την προσέγγισε η σκηνοθέτιδα (και μακροχρόνια φίλη της) Susanne Bier, κανείς δεν περίμενε ότι η Pfeiffer θα έλεγε ναι. Ειδικά όταν είναι γνωστή στους ατζέντηδες ως Dr. No. «Της είπα ότι η Betty είναι ένας τρομερά περίπλοκος άνθρωπος. Είναι υπέροχη, γοητευτική, ξέρει να διασκεδάζει, αλλά έχει και μία μεγάλη μαύρη τρύπα πόνου που κρατά μέσα της. Όλα αυτά είναι στοιχεία που διαθέτει και η Michelle. Και κάτι μου λέει ότι έχει πρόσβαση στον πόνο». Αν και είπε το ναι, έπαθε αυτό που παθαίνει από την αρχή της καριέρας της. «Βουτάω κατευθείαν και μετά κάνω τα πάντα για να απεμπλακώ». Της πήρε 20 χρόνια να ξεπεράσει τον φόβο της για την υποκριτική, με την οποία έχει μία σχέση αγάπης-μίσους. Σταμάτησε να βλέπει τον εαυτό της κάθε μέρα στα γυρίσματα, προκειμένου να κάνει διορθώσεις και κατάλαβε ότι ήταν μεγάλο βασανιστήριο. Κάπου μεταξύ του Scarface και του Batman Returns σκέφτηκε ότι ίσως πρέπει να τα παρατήσει. Και το έκανε, όταν τα παιδιά της ήταν αρκετά μικρά. Αλλά ποτέ δεν σκόπευε να φύγει πραγματικά. Απλά είχε πάντα αυτή τη θυελλώδη σχέση με τη δουλειά της. Μία δουλειά που της χάρισε τον ρόλο της σέξι ενζενί στην αρχή, και που σήμερα, στα 60something, δέχεται πολύ πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις. Οφείλει την καριέρα της στον πρώτο σύζυγό της, τον ηθοποιό Peter Horton, με τον οποίο γνωρίστηκε ενώ ήταν ακόμα παντρεμένος και ένιωθε ότι τη χειραγωγούσε ψυχολογικά. Έμειναν παντρεμένοι για λιγότερο από 10 χρόνια αλλά παραδέχεται ότι εκείνος πίστεψε στις ικανότητές της, όταν εκείνη δεν τολμούσε να το κάνει. Οφείλει επίσης την καριέρα της σε μία πελάτισσα στο παντοπωλείο όπου εργαζόταν στα 18 της, και έκανε παράπονα για τα πεπόνια. Αυτή ήταν η στιγμή που την έκανε να αναρωτηθεί για το τι κάνει με τη ζωή της. Ο σεξισμός και η εντυπωσιακή της εμφάνισηΟ Paul Rudd, που είχε την τύχη να δουλέψει μαζί της σε 4 ταινίες, θεωρεί ότι είναι τόσο εντυπωσιακή, που οι περισσότεροι ξεχνούν το πόσο ταλέντο διαθέτει. Κάτι ανάλογο πιστεύει και η Bier, και ας είναι φίλες τα τελευταία 40 χρόνια. «Ακόμα χρειάζομαι λίγα λεπτά να ξεπεράσω το πόσο όμορφη είναι όταν τη βλέπω». Η Pfeiffer όμως δεν επέτρεψε στην εμφάνισή της να καθορίσει το ποια είναι. Ακόμα και όταν υποδύθηκε την (πιο σέξι μέχρι σήμερα) Catwoman, κατάφερε να συνδυάσει τη γοητεία, με την απλότητα, τη διαβολικότητα αλλά και την καλοσύνη. Και αυτή είναι η Michelle Pfeiffer. 35 χρόνια μετά το Scarface, συναντήθηκε σε ένα πάνελ με τον Al Pacino και τον σκηνοθέτη Brian De Palma και όταν ένας δημοσιογράφος τη ρώτησε για το βάρος της εκείνη την εποχή, υπήρξαν αποδοκιμασίες από το κοινό. Η απάντησή της ωστόσο ήταν αποστομωτική. «Διατηρούσα τα κιλά μου με ντοματόσουπα και τσιγάρα». Σήμερα παραδέχεται ότι έχει κάνει πολλή πρακτική σε σεξιστικά σχόλια και ξέρει τι να περιμένει. Η μητρότητα Γύρω στα 35, είχε χωρίσει αλλά είχε ήδη αποφασίσει ότι ήθελε να υιοθετήσει παιδί, πράγμα που έκανε ενώ είχε ξεκινήσει να βγαίνει με τον σύζυγό της και σεναριογράφο David E.Kelley. Μετά την Claudia Rose, που ήρθε το 1993, παντρεύτηκαν και έναν χρόνο αργότερα, υποδέχτηκαν τον γιο τους, John Henry. Ήθελε απλώς να είναι συνέχεια μαζί τους και να πηγαίνουν κανονικά σχολείο. Η οικογένεια ήταν ο λόγος που αποφάσισε να φύγει από το Los Angeles. Οι παπαράτσι τους κυνηγούσαν παντού και αυτό τραυμάτισε ψυχολογικά τα παιδιά. Σε κάποια φάση ξεκίνησε τη δική της εταιρία αρωμάτων, Henry Rose, και όλοι θεώρησαν ότι αποσύρθηκε. Η καριέρα μετά τα 60 Στην ερώτηση για το αν θα ήθελε να συνεργαστεί με τον σύζυγό της, η απάντηση είναι θετική αν και δεν θα ήθελε να βάλει σε κίνδυνο τη σχέση της. «Είναι πολύ ιερή για εμένα». Θα επέστρεφε όμως ως Catwoman αν το context ήταν σωστό. Όπως είναι κομμάτι του Marvel σύμπαντος, πράγμα που δεν περίμενε ποτέ να της συμβεί. Συνεχίζει ασταμάτητη με ρόλους, την εταιρία της και όλα αυτά που θα έρθουν, απλώς δεν τα γνωρίζει ακόμη. Source: jenny.gr
0 Comments
Στην εκπομπή Super Κατερίνα μίλησε το πρωί της Παρασκευής 29/4 ο συνήγορος του Πέτρου Φιλιππίδη, Μιχάλης Δημητρακόπουλος. Ο ίδιος μίλησε μεταξύ άλλων για την κατάσταση του ηθοποιού μέσα στη φυλακή αλλά και στο πώς συνδέεται σε αυτή ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος, ενώ δύσκολες ώρες βιώνει και η σύζυγός του, Ελπίδα Νίνου. Ήταν κι εκεί ανεπιθύμητος... Από την πρώτη ημέρα που μπήκε στο Survivor, ο Κωσταντίνος Εμμανουήλ έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον… για όλους τους λάθος λόγους. Από τη στιγμή που πάτησε το πόδι του στον Άγιο Δομίνικο δημιουργεί ίντριγκες και εντάσεις και πολλές φορές έχουμε ακούσει από τους συμπαίκτες του να ζητά από το κοινό να μην το στηρίξει στις ψηφοφορίες και να αποχωρήσει. Το ίδιο σκηνικό επικρατεί και στα social media, με τους χρήστες να αντιδρούν στην παρουσία του στο ριάλιτι επιβίωσης, όμως παρ’ όλα αυτά συνεχίζει να παραμένει, αφού ο κόσμος τον ψηφίζει προκειμένου να παραμείνει. Όταν η Άννα Βίσση τον είχε κατεβάσει με το ζόρι από την πίστα Ο κομμωτής και make up artist φαίνεται πως πάντα είχε… θεματάκια με άλλους, καθώς στο παρελθόν η Άννα Βίσση τον είχε κατεβάσει από την πίστα κακήν κακώς. Από όσα βλέπουμε στο βίντεο και εκεί ήταν ανεπιθύμητος… Δείτε και θα καταλάβετε:Ήταν κι εκεί ανεπιθύμητος... Η τραγουδίστρια και ο χορευτής έχουν 35 χρόνια διαφορά ηλικίας. Γιατί αποφάσισαν να χωρίσουν. ετά από τρία χρόνια σχέσης, Madonna και Ahlamalik Williams αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους. Η τραγουδίστρια και ο 28χρονος χορευτής, ο οποίος ήταν μέλος της χορευτικής της ομάδας, γνωρίστηκαν το 2015 και τέσσερα χρόνια μετά έγιναν ζευγάρι. Παρότι έχουν 35 χρόνια διαφορά ηλικίας κατάφεραν να είναι μαζί για αρκετό καιρό. Ωστόσο, τώρα είπαν το «τέλος». Σύμφωνα με την Daily Mail, οι δυο τους διατηρούν πολύ καλές σχέσεις. Πάντως, η βασίλισσα της ποπ έκανε μια ανάρτηση στο Instagram όλο νόημα. «Το Κάρμα είπε: όταν κάποιος στη ζωή σου δεν είναι κατάλληλος για ‘σένα… ο Θεός θα τον αξιοποιεί συνεχώς για να σε πληγώνει μέχρι να γίνεις αρκετά δυνατός για να τον αφήσεις να φύγει», έγραψε σε story της και πολλοί είπαν πως απευθυνόταν στον πρώην σύντροφό της. «Τι έκανε ο Χαϊκάλης;» Στην κάμερα της εκπομπής «Love It» παραχώρησε συνέντευξη ο Τάσος Κωστής και μεταξύ άλλων εξομολογήθηκε τις σκέψεις του όσο βίωνε την περιπέτεια υγείας του, σχολίασε τις υποθέσεις των συναδέλφων του, Πέτρου Φιλιππίδη και Δημήτρη Λιγνάδη ενώ μίλησε και για τις μεταγλωττίσεις. «Είναι μεγάλο πράγμα, που οι μεγάλοι με θυμούνται από τις μεταγλωττίσεις. Η φωνή του αστυνόμου Σαΐνη μού είπαν ότι είναι η καλύτερη φωνή, που έχει γίνει σε μεταγλώττιση» δήλωσε ο ηθοποιός. Όσο για την περιπέτεια που βίωσε με την υγεία του, ο Τάσος Κωστής είπε: «Το πάλεψα πολύ με την υγεία μου, δεν είναι εύκολο. Πέφτεις κάτω, κλαις, πλαντάζεις. Περισσότερο στεναχωρήθηκα για την γυναίκα μου και τον γιο μου. Με περίμεναν έξω από το νοσοκομείο κι έβλεπα τον πόνο στα μάτια τους». «Πρέπει να ακούσουμε και την πλευρά του Φιλιππίδη και του Λιγνάδη» Όσο για το κίνημα του #metoo και τους συναδέλφους του, που κατηγορούνται για σεξουαλικά αδικήματα, δήλωσε πως «ο χώρος καθαρίζει έτσι». «Με τον Φιλιππίδη και τον Λιγνάδη καθαρίζουμε τον χώρο μας. Καλύτερα να χάσεις τη δουλειά σου, παρά την αξιοπρέπειά σου. Οι πράξεις πρέπει να καταγγέλλονται την ώρα που γίνονται, όχι στο τελευταίο στάδιο. Πρέπει να ακούσουμε και την άλλη πλευρά βέβαια, του Φιλιππίδη και του Λιγνάδη» είπε χαρακτηριστικά. Τέλος, ο Τάσος Κωστής αναφέρθηκε και σε δύο ακόμα συναδέλφους του, που κατηγορήθηκαν, τον Παύλο Χαϊκάλη και τον Γιώργο Κιμούλη. «Τι έκανε ο Χαϊκάλης; Το παραδέχτηκε αυτό που έκανε κι είπε κάποια πράγματα, που είναι εις βάρος του. Δικάστηκε; Καταδικάστηκε; Έκανε κάτι; Γιατί του απαγορεύουν να δουλέψει; Ποιος είναι αυτός, που απαγορεύει στον άλλο να δουλέψει; Κι ο Κιμούλης είχε κακή συμπεριφορά. Αν δεν θες, μην πας να δουλέψεις μαζί του. Γιατί πάτε και δουλεύετε μαζί του;» είπε κλείνοντας ο ηθοποιός. (in.gr) Σχολιάζοντας το χθεσινό επεισόδιο του Survivor το πρωί της Τρίτης στη «Super Κατερίνα» ο Ανδρέας Μικρούτσικος δεν άντεξε και ξέσπασε, μετά από όλα όσα παίχτηκαν εχθές στο ριάλιτι επιβίωσης και με τις αιχμηρές δηλώσεις του Κωνσταντίνου Εμμανουήλ. Αναλυτικότερα, με έντονο ύφος ο γνωστός παρουσιαστής είπε: «Αυτό το παρατράγουδο που έχει το όνομα Κωνσταντίνος στην τοξικότητα, στην απέραντη μπουρδολογία, έναν εγωισμό απίστευτο, αυτό το πράγμα μας το δίνουν ως οριακή συμπεριφορά; Αυτή δεν είναι οριακή συμπεριφορά. Τι είναι τούτο εδώ; Αυτή η ομάδα έχει αυτόν, τον Τάκη, αυτήν που γκρινιάζει συνέχεια, τη Βρισηίδα. Τι πράγματα βλέπουμε; Στον λόγο της τιμής μου, όταν μιλάει αυτός το βάζω στο mute. Δεν τον ακούω άλλο. Δεν μπορώ άλλο. Δεν είναι περσόνα αυτό το πράγμα. Είναι η τοξικότητα στη νιοστή». «Τι ηλιθιότητα είναι αυτή;» «Έχει μπει διατεταγμένα, του έχουν δώσει αέρα και τον αφήνουν. Είναι κατάντια. Είναι τηλεοπτική κατάντια. Καταρχήν δεν θα του επέτρεπα να παραμείνει. Παραμένει γιατί τον θέλει η παραγωγή για να δημιουργείται όλο αυτό. Δεν έχει κάτι άλλο. Τα έχουν πει όλα. Τον θέλουν. Είναι απλό να τον θέλουν και να κρατήσεις κάποιον όταν η ψηφοφορία είναι 1,5 ώρα. Μόνο που τον θέλουν είναι ένοχοι απέναντι στο τηλεοπτικό κοινό. Τι κακής ποιότητας και τι βλακεία είναι αυτή; Τι ηλιθιότητα είναι αυτή; Είναι ανεπίτρεπτο αυτό που γίνεται…» Η βασίλισσα της ποπ «ξαναχτύπησε» με νέες φωτογραφίες, προκαλώντας για ακόμη μια φορά ποικίλες αντιδράσεις από τους θαυμαστές της και όχι μόνο. Η Madonna δημοσίευσε μια σειρά από φωτογραφίες στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, στις οποίες, φορώντας ένα δερμάτινο μπουφάν κι ένα ζευγάρι γυαλιά ηλίου ποζάρει με τα πόδια ανοιχτά μπροστά σε ένα στούντιο ηχογράφησης. Σε άλλη φωτογραφία, φαίνεται να τρώει σούσι, εξ ου και η λεζάντα «η μουσική και το σούσι σώζουν τη ζωή μου». Οι νέες φωτογραφίες της Madonna, ως επί το πλείστον, προκάλεσαν τις θετικές αντιδράσεις πολλών εκ των θαυμαστών της, με πολλούς να την χαρακτηρίζουν ως «την πιο ταλαντούχα γυναίκα στον κόσμο». Ωστόσο, πολλοί ήταν εκείνοι που σχολίασαν αρνητικά, με έναν χρήστη να σχολιάζει «ποιος αντικατέστησε την πραγματική Madonna;». Δείτε τις φωτογραφίες Αλίκη Βουγιουκλάκη: Η σκηνή που παραλίγο να την σκοτώσει – Όλο το συνεργείο νόμιζε ότι πέθανε26/4/2022 Ατύχημα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της Μανταλένας παραλίγο να στοιχίσει τη ζωή στην Αλίκη Βουγιουκλάκη. Η σταρ του ελληνικού κινηματογράφου, η οποία είχε ήδη κινδυνέψει όταν γύριζε την «Αστέρω», είχε ένα σοβαρό ατύχημα που τρόμαξε τους συντελεστές της ταινίας. Η Αλίκη Βουγιουκλάκη σε μια σκηνή της ταινίας τσακώνονταν με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ πάνω σε μια βάρκα. Όμως, στο τέλος της σκηνής, η Αλίκη έχασε την ισορροπία της και έπεσε στη θάλασσα. Μάλιστα, πριν στο νερό χτύπησε το κεφάλι της στην κουπαστή από τη βάρκα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει τις αισθήσεις της. Ευτυχώς, μετά από λίγα λεπτά, η Αλίκη συνήλθε και συνέχισε τα γυρίσματα. (in.gr) Άλεκ Μπάλντουιν: Νέο αποκαλυπτικό βίντεο με τον ηθοποιό να κάνει πρόβα πριν τον μοιραίο πυροβολισμό26/4/2022 Η αστυνομία του Νέο Μεξικό έδωσε στη δημοσιότητα νέο βίντεο από τα γυρίσματα της ταινίας όπου η Χάτσινς έχασε τη ζωή της Έξι μήνες έχουν περάσει από την τραγωδία του «Rust» όπου η Χαλίνα Χάτσινς έχασε τη ζωή της, όταν ο Άλεκ Μπάλντουιν πυροβόλησε με το όπλο που χρησιμοποιούσε για τα γυρίσματα. Η έρευνα συνεχίζεται για το πως μπήκαν αληθινές σφαίρες στο πλατό και τα ερωτηματικά συνεχίζουν να είναι πολλά. Οι αστυνομικές αρχές που χειρίζονται την υπόθεση έδωσαν στη δημοσιότητα βίντεο από τις πρόβες πριν το ατύχημα, φωτογραφίες από τις σκηνές μετά τον πυροβολισμό και καταθέσεων μαρτύρων αλλά και του ίδιου του Μπάλντουιν. Το περιεχόμενο του βίντεο Σε ένα από τα βίντεο, ο 64χρονος ηθοποιός εμφανίζεται ντυμένος ως καουμπόι να εξασκείται με το όπλο που τελικά σκότωσε την κινηματογραφίστρια. Ένα άλλο βίντεο δείχνει την αστυνομία και τους γιατρούς να τρέχουν στο σημείο και να μάχονται για να σώσουν την Χάτσινς. Σε δήλωσή του, ο σερίφης Έινταν Μεντόζα τόνισε ότι η έρευνα για την τραγική υπόθεση «βρίσκεται σε εξέλιξη» και πως εκκρεμούν τα αποτελέσματα της εγκληματολογικής ανάλυσης των πυροβόλων όπλων, της ανάλυσης δακτυλικών αποτυπωμάτων, της ιατροδικαστικής έκθεσης καθώς η ανάλυση δεδομένων από την άρση απορρήτου του Μπάλντουιν. «Μόλις παραδοθούν αυτά τα στοιχεία, θα είμαστε σε θέση να ολοκληρώσουμε την έρευνα για να την προωθήσουμε στον εισαγγελέα της Σάντα Φε για επανεξέταση» δήλωσε χαρακτηριστικά. Το σοκαριστικό βίντεο Που βρίσκεται σήμερα «Ο ζιγκολό της Αθήνας;» – Οι περιθωριακοί ρόλοι του γοητευτικού ηθοποιού26/4/2022 Ο ηθοποιός, που είχαν ερωτευτεί όλα τα κορίτσια της εποχής, έχει φύγει από τα φώτα της δημοσιότητας και ζει απομονωμένος με την οικογένειά του Ο υπέροχος σύντροφος του Μιχάλη Μανιάτη στον θρυλικό «Άγγελο» αλλά και ο μοτοσικλετιστής με το παχύ μουστάκι στον «Γύρο του θανάτου» ήταν από τους ρόλους που άφησαν εποχή στο ελληνικό σινεμά. Περισσότερο από όλους βέβαια ο ρόλος που στιγμάτισε τον Διονύση Ξανθό ήταν αυτός του εραστή στον «Ζιγκολό της Αθήνας». Ο ηθοποιός, που είχαν ερωτευτεί όλα τα κορίτσια της εποχής, έχει φύγει από τα φώτα της δημοσιότητας και ζει απομονωμένος με την οικογένειά του. Ο Δημήτρης Ξανθός γεννήθηκε το 1958 στα Λαγκάδια Γορτυνίας. Έχει δύο παιδιά, μια κόρη και ένα γιο. Ο ηθοποιός άφησε εποχή στη μεγάλη οθόνη, εξαιτίας των ακραίων χαρακτήρων που υποδύθηκε. Πριν από 20 και πλέον χρόνια ο Διονύσης Ξανθός αποφάσισε να εγκαταλείψει την υποκριτική τέχνη, αλλά και την Αθήνα και να εγκατασταθεί στην Πελοπόννησο, όπου μένει μόνιμα με την οικογένειά του. Πλέον, ο ίδιος έρχεται στην Αθήνα ως τουρίστας και μάλιστα σχεδόν αγνώριστος, θυμίζοντας ελάχιστα τον άνδρα που είχαμε συνηθίσει να βλέπουμε στις ταινίες του. «Έχω ακούσει πολλές φορές ότι πήγα σε μοναστήρι, αλλά δεν ισχύει. Τα τελευταία χρόνια έχω ζήσει με την οικογένειά μου ασκητικά. Απομονώθηκα στην Πελοπόννησο κι έζησα ως ασκητής, ως οικογενειάρχης, φροντίζοντας με πολλή αγάπη τα παιδιά μου, ενώ ασχολήθηκα εκεί και με την αγροτική ζωή. Η κόρη μου κι ο γιος μου συνεχίζουν να ζουν εκεί. Εγώ, λόγω δουλειάς, τώρα ανέβηκα στην Αθήνα, αλλά πηγαίνω κοντά τους μια φορά τον μήνα. Έχω φροντίσει να τους παρέχω κάποια έσοδα για να υπάρχουν στο σπίτι μας τα απαραίτητα, ενώ ετοιμάζομαι να επιστρέψω επαγγελματικά» είχε τονίσει ο Διονύσης Ξανθός. Ρόλοι που άφησαν εποχή Ο «Άγγελος» του 1982, όπου συμπρωταγωνίστησε με τον Μιχάλη Μανιάτη, προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. Βασισμένη σε αληθινά γεγονότα και συγκεκριμένα στην ολέθρια σχέση του 19χρονου ναύτη Χρήστου Ρούσσου με τον 22χρονο επίσης ναύτη Ανέστη Παπαδόπουλο, ήταν η πρώτη ελληνική ταινία που ασχολήθηκε με το θέμα της ομοφυλοφιλίας στην Ελλάδα, τους τρανς, τις «κακόφημες πιάτσες», καθώς και ολόκληρο το πλαίσιο αντιμετώπισης αυτής της πραγματικότητας από την κοινωνία της εποχής. Μετά την εμφάνιση του στον «Άγγελο», ο Ξάνθος γνωρίστηκε με τον Νίκο Φώσκολο και πήρε το ρόλο για την ταινία «Άγρια Νιάτα», κάνοντας οντισιόν ανάμεσα σε 500 άτομα. Γι’ αυτό το φιλμ χρειάστηκε να κάνει προπονήσεις μποξ με επαγγελματίες πυγμάχους για 6-7 μήνες. Συνέβη τότε το εξαιρετικά σπάνιο να παίζονται στους κινηματογράφους παράλληλα και οι δύο (πρώτες) ταινίες στις οποίες συμμετείχε. Ακολούθησε «Ο γύρος του θανάτου» και το «Ο ζιγκολό της Αθήνας» – μέσα σε δύο χρόνια ο Ξάνθος είχε κάνει τέσσερις ταινίες ως ο πιο περιζήτητος νέος ηθοποιός της εποχής. Η περιπέτεια με τη φυλακή Παλιότερα ο Διονύσης Ξάνθος είχε μιλήσει στην Βίκυ Χατζηβασιλείου και στο “Πάμε Πακέτο” για τη ζωή του και τις περιπέτειές του έχοντας πει. “Στη φυλακή έφτασα, γιατί αποφάσισα κάποια στιγμή να έχω την ευθύνη της δουλειάς μου. Όχι την οικονομική, βασικά την καλλιτεχνική. Για να έχεις την καλλιτεχνική στον κινηματογράφο, πρέπει να έχεις και την οικονομική. Συνεργάστηκα με ανθρώπους που ήμασταν συμμαθητές στη δραματική σχολή, δεν είχαν κάνει κάτι σε αυτόν τον τομέα, ήθελαν να ασχοληθούν κι επειδή εξυπηρετούσε και εμένα, είπα ας το κάνουμε, να κάνουμε μια εταιρία. Κάναμε την εταιρία, κάναμε επιτυχίες, αλλά κάποια στιγμή διαπίστωσα από τον έναν από τους δύο συνεργάτες μια ιδιοτέλεια στη σχέση…”. Kαι συνέχισε: «Και όταν το τσεκάρισα για δεύτερη φορά, μετά από δύο χρόνια, δεν μπορούσα να συνεχίσω έτσι, δεν είχε νόημα για μένα, έφυγα. Είχα κάνει το λάθος πριν φύγω, να έχω υπογράψει κάποιες επιταγές προσωπικές για λογαριασμό της εταιρίας γιατί δεν είχε μπλοκ η εταιρία». «Η πλάκα είναι ότι μετά από ένα ερωτικό καβγαδάκι έξω από ένα κέντρο, κάνει όπισθεν η κοπέλα με το αυτοκίνητο να φύγουμε και ακούμε ένα μπαμ. Πίσω ήταν ένα περιπολικό. Και με συνέλαβαν από αυτό το τροχαίο για χρέη προς το δημόσιο. Στη φυλακή έμεινα πεντέμιση μήνες, αλλά με ωφέλησε πολύ» (in.gr) Για το τραγικό περιστατικό στα γυρίσματα της ταινίας «Rust» έχουν ειπωθεί πάρα πολλά, με την υπόθεση να μην έχει κλείσει ακόμα και στο φως της δημοσιότητας να έρχονται και άλλα δεδομένα για τον Άλεκ Μπαλντουίν. Βίντεο, που δόθηκε στην δημοσιότητα την Δευτέρα, δείχνει τον διάσημο ηθοποιό κατά την διάρκεια της ανάκρισης του μετά τον θανάσιμο τραυματισμό της 42χρονης διευθύντριας φωτογραφίας Χαλίνα Χάτσινς. «Όταν πυροβόλησα, μακριά από τον οπερατέρ, ποτέ δεν στόχευα την κάμερα με το όπλο, γύρισα και πήγα έτσι» λέει – όπως φαίνεται στο βίντεο – ο Άλεκ Μπαλντουίν, φτιάχνοντας ένα όπλο με τα δάχτυλά του. «Και εκείνη ήταν εκεί (σ.σ. η Χαλίνα Χάτσινς). Και το όπλο εκπυρσοκρότησε. Και εκείνη (σ.σ. η Χαλίνα Χάτσινς) έπεσε στο έδαφος», λέει ο ηθοποιός στην πρώτη του κατάθεση στους αστυνομικούς. Μία μικρή γεύση από την νέα ταινία του αγαπημένου σε πολλούς Κιάνου Ριβς, έλαβαν όσοι παρευρέθηκαν στην έκθεση «CinemaCon 2022» στο Λας Βέγκας, όπου στο φως της δημοσιότητας δόθηκε η πρώτη επίσημη αφίσα της ταινίας «John Wick: Chapter 4». Η Lionsgate, εταιρεία παραγωγής των ταινιών John Wick, είχε ανακοινώσει επίσημα στα τέλη του 2021 ότι η πρεμιέρα της ταινίας θα καθυστερήσει ξανά, χωρίς ωστόσο να εξηγήσει τους λόγους. Έπειτα, μέσω teaser βίντεο που κυκλοφόρησε έκανε γνωστό πως η ταινία θα κάνει πρεμιέρα στις 24 Μαρτίου 2023, σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο μετά την αρχική προγραμματισμένη πρεμιέρα. Ο Κιάνου Ριβς έχει δηλώσει πως θα συνεχίσει να παίζει τον χαρακτήρα του John Wick, όσο η ταινία σημειώνει επιτυχία. Άλλωστε η τριλογία «John Wick» θεωρείται από τα καλύτερα κινηματογραφικά franchise της τελευταίας δεκαετίας. Στο «John Wick: Chapter 4» σε σκηνοθεσία Chad Stahelski πρωταγωνιστούν επίσης οι Laurence Fishburne, Ian McShane, Lance Reddick, Rina Sawayama, Donnie Yen, Shamier Anderson, Hiroyuki Sanada, Bill Skarsgård, Scott Adkins και Clancy Brown.
«Βόμβα» στο Χόλυγουντ. Τι λένε οι πρώτες πληροφορίες για το περιστατικό.
Μία είδηση που έχει αναστατώσει τη βιομηχανία του κινηματογράφου κάνει το γύρω του διαδικτύου τα τελευταία 24ωρα. Σύμφωνα με τα διεθνή Μέσα, ο Μπιλ Μάρεϊ κατηγορείται για ανάρμοστη συμπεριφορά και τα γυρίσματα του «Being Mortal», όπου και πρωταγωνιστεί, «πάγωσαν». Το Deadline υποστηρίζει σε ρεπορτάζ του ότι υπήρξε καταγγελία, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει γνωστό, από ποιον. Η εταιρία παραγωγής της ταινίας δεν έχει ξεκαθαρίσει μέχρι στιγμής, ποιο θα είναι το μέλλον του ηθοποιού και αν θα πάρει τη θέση του κάποιος άλλος. Η ίδια πηγή αναφέρει ότι ο σκηνοθέτης της ταινίας, Αζίζ Ανσάρι, δεν εμπλέκεται στην καταγγελία, η οποία υποβλήθηκε την περασμένη εβδομάδα. Οι έρευνες είναι σε εξέλιξη και αναμένονται τα αποτελέσματά τους. Σημειώνεται ότι τα γυρίσματα του «Being Mortal» ξεκίνησαν στις 28 Μαρτίου και είχαν φτάσει στα μισά. Το πλάνο είναι να βγει η ταινία στις κινηματογραφικές αίθουσες το 2023.
H Κιμ Καρντάσιαν έγινε ευρέως γνωστή το 2007 όταν διέρρευσε το sex tape που είχε γυρίσει το 2003 με τον τότε σύντροφο της, Ray J.
Λόγω αυτού απέκτησε αρκετή φήμη στα Μέσα Ενημέρωσης. Από τότε έχει εξελιχθεί σε μία ισχυρή επιχειρηματία, έχει το δικό της ριάλιτι και είναι μία από τις πιο διάσημες influencer παγκοσμίως. Σήμερα, 15 χρόνια μετά, ο Ray J σχεδιάζει να βγάλει για ακόμα μία φορά, χρήματα εις βάρος της κυκλοφορώντας ένα δεύτερο βίντεο σεξουαλικού περιεχομένου. Η ίδια ωστόσο, δεν το αφήνει έτσι Έχει προσλάβει ήδη νομική ομάδα, η οποία έχει πάρει όλα τα μέτρα για την προστασία τόσο της ίδιας όσο και των παιδιών της. «Η Κιμ γνωρίζει ότι ο Ray J είχε τραβήξει κι άλλα αποσπάσματα με εκείνη πρωταγωνίστρια. Κάποια μάλιστα, μπορούν να την καταστρέψουν. Όμως, είχε πει στους δικηγόρους της πως «πάνω από το πτώμα της θα συμβεί αυτό ξανά»», αναφέρει πηγή από το περιβάλλον της στη Sun. Πρόσφατα, ο πρώην μάνατζερ του Ray J μίλησε για ένα λάπτοπ, στο οποίο υπάρχει αρκετό περιεχόμενο με πρωταγωνίστρια την Κιμ. «Είναι πιο προκλητικό και καλύτερο από το πρώτο. Έχουμε μέρος δεύτερο στο λάπτοπ», είπε για το δεύτερο sex tape σε συνέντευξή του.
ίναι συνταξιούχος εδώ και τέσσερα χρόνια, έπειτα από την ανακοίνωσή του ότι αποσύρεται από τα κινηματογραφικά πλατό. Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις, που ποτέ δεν συμβιβάστηκε με τη ζωή ενός σταρ, παρότι θεωρείται από πάρα πολλούς, ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς εν ζωή, ο μοναδικός που έχει κατακτήσει τρεις φορές το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου και άλλα βαρυσήμαντα βραβεία, έχει καταξιωθεί στη συνείδηση του κοινού, έχει λατρευτεί από τους κριτικούς και αποτελεί εγγύηση για τους σκηνοθέτες και τους παραγωγούς. Σε λίγες ημέρες θα γιορτάσει τα 65 του χρόνια (γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1957) με την αγαπημένη του Αμερικανίδα σύζυγο Ρεμπέκα Μίλερ, κόρη του Άρθουρ Μίλερ και τα τρία του παιδιά, ένα από τη μακροχρόνια σχέση του με την Ιζαμπέλ Αντζανί, στο σπίτι του έξω από το Δουβλίνο, όπου ζει μια ήσυχη, απλή ζωή, κάνοντας αυτό που αγαπούσε από παιδί, να ασχολείται με την ξυλουργική. Ο Ντάνιελ Ντέι Λίουις παντρεύτηκε μία γυναίκα στη ζωή του. Τη σκηνοθέτη και ηθοποιό Ρεμπέκα Μίλερ, το 1996. Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις, που δεν έδειξε ποτέ να «τρελαίνεται» από τη δόξα και τους ύμνους και ακόμη περισσότερο από το σύμπαν του Χόλιγουντ, κρατούσε πάντα αποστάσεις από το παιχνίδι της δημοσιότητας που επιβάλει η ζωή ενός σταρ, ζώντας πολλές φορές σαν ερημίτης, καθώς επέλεγε κατά καιρούς να απέχει από το επάγγελμα και να ηρεμεί φτιάχνοντας ξύλινες κατασκευές. Επίσης, παροιμιώδης ήταν η εκλεκτικότητά του στο σινεμά, γυρίζοντας μετρημένες ταινίες, απ’ τις οποίες οι περισσότερες αποτελούσαν και καλλιτεχνικό γεγονός. Ας θυμηθούμε, λοιπόν, πώς κατέκτησε τη φήμη του ο σπουδαίος ηθοποιός, αλλά και τα πρώτα του βήματα ως εξοργισμένος νέος. Άγριο αγόρι Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις είχε την τέχνη στο αίμα του, καθώς ήταν παιδί της ηθοποιού Τζιλ Μπάλκον και του Αγγλοϊρλανδού ποιητή Σέσιλ Ντέι Λιούις, ο οποίος, πέθανε όταν ο Ντάνιελ ήταν 15 χρόνων, έπειτα από προβλήματα υγείας. Σε ηλικία 12 ετών, λόγω της απείθαρχης συμπεριφοράς του, οι γονείς του τον έστειλαν εσώκλειστο σε ιδιωτικό σχολείο στο Κεντ, όπου τα βρήκε σκούρα με τις τυπικότητες και τα μαθήματα, αλλά εκεί ανακάλυψε την αγάπη του για την ξυλουργική και την ηθοποιία. Τον έχουν χαρακτηρίσει «χαμαιλέοντα του σινεμά», γιατί με την ίδια πειστικότητα μπορεί να υποδυθεί από τον ομοφυλόφιλο χούλιγκαν και τον αρχηγό συμμορίας μέχρι τον αξιοσέβαστο αστό και τον αμερικανό πρόεδρο Λίνκολν. Την πρώτη του εμφάνιση στον κινηματογράφο θα την κάνει το 1971 ως κομπάρσος στο εξαιρετικό φιλμ του Τζον Σλέσιντζερ «Καταραμένη Κυριακή», στο οποίο υποδυόταν έναν βάνδαλο. Όπως είχε πει ο ίδιος, ήταν σαν να βρέθηκε στον παράδεισο, αφού πληρωνόταν με δύο λίρες για να σπάει ακριβά αυτοκίνητα. Με μισή καρδιά Έπειτα από δύο χρόνια, θα πάει σε άλλο ιδιωτικό σχολείο, στο Χαμσάιρ, απ’ όπου θα πάρει το απολυτήριό του και στη συνέχεια θα επιλέξει το επάγγελμά του. Αν και είχε διακριθεί στο «Εθνικό Θέατρο Νέων», αποφάσισε να γίνει μαραγκός, αλλά τελικά δεν θα τον δεχθούν στην επαγγελματική σχολή που πήγε να γραφτεί, λόγω έλλειψης εμπειρίας… Τελικά, με μισή καρδιά, έκανε αίτηση στη θεατρική σχολή Bristol Old Vic, στην οποία φοίτησε για τρία χρόνια. Τελειομανής Το 1982 θα κάνει το κινηματογραφικό του ντεμπούτο με ένα πέρασμα στη φημισμένη ταινία «Γκάντι», ενώ το 1984 θα παίξει έναν δεύτερο ρόλο στην «Ανταρσία του Μπάουντι», δίπλα στους Μελ Γκίμπσον και Λίαμ Νίσον. Λίγο μετά θα του δοθεί η ευκαιρία να πρωταγωνιστήσει στο θέατρο με «Ρωμαίο και Ιουλιέτα», σε μια από τις λιγοστές εμφανίσεις του στο σανίδι. Έτσι, θα έρθει ο πρώτος του πρωταγωνιστικός ρόλος στο φιλμ «Ωραίο μου Πλυντήριο», που γύρισε το 1985 ο Στίβεν Φρίαρς και που συμπτωματικά πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στη Νέα Υόρκη την ίδια ακριβώς ημέρα με το γνωστό δράμα εποχής «Δωμάτιο με Θέα» του Τζέιμς Άιβορι, στο οποίο έπαιζε έναν σημαντικό ρόλο, κάνοντας τους κριτικούς να παραμιλάνε, για το πολύπλευρο ταλέντο τού άγνωστου και πανέμορφου νεαρού ηθοποιού. Άλλωστε, ο Βρετανός ηθοποιός είναι από τους πλέον ένθερμους οπαδούς της «Μεθόδου»- χωρίς τις υπερβολές της πόζας, μπαίνοντας βαθιά στο πετσί του ρόλου, αλλάζοντας χαρακτήρες σαν τα πουκάμισα, όπως και προφορές, ενώ πολλές φορές έφτανε και στα άκρα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της τελειομανίας του και της εμμονής του για τη λεπτομέρεια ήταν και η απόφασή του να μάθει τσέχικα, μέσα σε λίγες εβδομάδες, για να μπει στο κλίμα της ταινίας «Η Αβάσταχτη Ελαφρότητα του Είναι», παρότι ο σκηνοθέτης Φίλιπ Κάουφμαν τού είχε επισημάνει ότι θα γυριζόταν στα αγγλικά. Όμως, για να μην ξεχνιόμαστε, η δραματική ταινία του Κάουφμαν, θα καταστήσει τον Ντάνιελ Ντέι Λιούις σε πρωταγωνιστή πρώτου μεγέθους. Ο Τελευταίος των Μοϊκανών Το 1989, θα έρθει και το πρώτο Όσκαρ, με το δραματικό φιλμ «Το Αριστερό μου Πόδι», σε σκηνοθεσία Τζιμ Σέρινταν, στο οποίο υποδύεται έναν τετραπληγικό καλλιτέχνη. Τελειομανής και πιστός στη Μέθοδο, θα παραμείνει στο αναπηρικό καροτσάκι ακόμη και ανάμεσα στα γυρίσματα, ζώντας σαν τετραπληγικός μέχρι το τελευταίο πλάνο της ταινίας! Ο τελευταίος των Μοϊκανών, μια συγκινητική ιστορία περιπέτειας και ηρωισμού, είναι το διασημότερο μυθιστόρημα του αμερικανού συγγραφέα Τζέιμς Φένιμορ Κούπερ. Το 1992, θα πρωταγωνιστήσει και στο πρώτο μπλογκμπάστερ της καριέρας του, τη θαυμάσια περιπέτεια εποχής του Μάικλ Μαν «Ο Τελευταίος των Μοϊκανών», για τις ανάγκες της οποίας έχασε κιλά και απέκτησε πλούσια κόμη και ακόμη πιο πλούσιους μύες. Μια τεράστια εμπορική επιτυχία, με την οποία θα μπορούσε να ζητά ό,τι θέλει από το Χόλιγουντ, ενώ οι παραγωγοί ήταν έτοιμοι να πέσουν στα γόνατα για να εξασφαλίσουν τη συμμετοχή του σε μια ταινία. Αντιθέτως, αυτός επέστρεψε και πάλι στον συμπατριώτη του Ιρλανδό σκηνοθέτη Τζιμ Σέρινταν και στο έξοχο πολιτικό δράμα «Εις το Όνομα του Πατρός», υποδυόμενος έναν αγωνιστή του IRΑ. Στα γυρίσματα επέβαλε στους συνεργάτες της ταινίας να του πετούν κρύο νερό και να τον βρίζουν, ενώ πέρασε και μεγάλα διαστήματα σε ένα κελί. Θα Χυθεί Αίμα Το 1993 θα αλλάξει και πάλι μορφή, πρωταγωνιστώντας σε έναν εμβληματικό ρόλο γοητείας, στο δράμα εποχής του Σκορσέζε «Τα Χρόνια της Αθωότητας» δίπλα στη Μισέλ Πφάιφερ, ενώ το 1996, θα πρωταγωνιστήσει στην ταινία «Οι Μάγισσες του Σάλεμ» δίπλα στην Γουινόνα Ράιντερ, ένα δράμα, βασισμένο στο θεατρικό έργο του Άρθουρ Μίλερ. Τον επόμενο χρόνο θα παίξει ακόμη έναν διαφορετικό ρόλο, τον «Μποξέρ» και πάλι σε σκηνοθεσία Σέρινταν. Δύο ταινίες σε δύο χρόνια ήταν πολλές για τον Ντέι Λιούις. Θα αποσυρθεί από το προσκήνιο, επιστρέφοντας στη μεγάλη του αγάπη, την ξυλουργική, ενώ στη συνέχεια θα μετακομίσει στη Φλωρεντία, όπου γοητεύτηκε από την τέχνη των υποδηματοποιών. Το 2002 κυκλοφόρησε η ταινία «Οι συμμορίες της Νέας Υόρκης» σε σκηνοθεσία Μάρτιν Σκορτσέζε, η οποία είχε 10 υποψηφιότητες για Όσκαρ. Έπειτα από πέντε χρόνια απουσίας, ο Ντέι Λιούις θα επιστρέψει στη μεγάλη οθόνη υποδυόμενος έναν αιμοσταγή χασάπη στις «Συμμορίες της Νέας Υόρκης», ακόμη μια ταινία εποχής του Σκορσέζε, κερδίζοντας κατά κράτος τις εντυπώσεις από τους συμπρωταγωνιστές του, Λεονάρντο ντι Κάπριο και Λίαμ Νίσον. Το 2007 θα έρθει το δεύτερο Όσκαρ, παίζοντας συνταρακτικά στο σκληρό δράμα εποχής του Πολ Τόμας Άντερσον «Θα Χυθεί Αίμα», ένα φιλμ για τις αμαρτίες του αμερικανικού καπιταλισμού. Το τρίτο Όσκαρ και η απόσυρση Το 2012 θα κερδίσει το τελευταίο Όσκαρ της καριέρας του, υποδυόμενος τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Αβραάμ Λίνκολν στην ομώνυμη, αλλά και αμφιλεγόμενη, ταινία του Στίβεν Σπίλμπεργκ. Μπορεί η ταινία να κατηγορήθηκε -όχι αβάσιμα- για πολλά και πως κέρδισε το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας μόνο για πολιτικούς λόγους, αλλά ποτέ δεν αμφισβητήθηκε η καθηλωτική ερμηνεία του Ντέι Λιούις που κατέκτησε και τη Χρυσή Σφαίρα Καλύτερης Ανδρικής Ερμηνείας και το Βραβείο BAFTA. Η τελευταία του εμφάνιση θα είναι με τη δραματική βιογραφία του Πολ Τόμας Άντερσον «Αόρατη Κλωστή» στον ρόλο ενός μόδιστρου, με την οποία ήταν υποψήφιος για Όσκαρ, αλλά η Ακαδημία αυτήν τη φορά του το αρνήθηκε, ίσως γνωρίζοντας ότι είναι και η τελευταία του ερμηνεία στη μεγάλη οθόνη. Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις είχε προαναγγείλει την αποχώρησή του από το σινεμά στα γυρίσματα της τελευταίας του ταινίας, κάτι που οριστικοποίησε αμέσως μετά, με μία γραπτή του δήλωση. Εδώ και τέσσερα χρόνια ζει ως συνταξιούχος στο Ουίκλοου, έξω από το Δουβλίνο, μια ήρεμη ζωή, δίπλα σε αυτούς που αγαπά, απελευθερωμένος από τις υποχρεώσεις των στούντιο, ασχολούμενος με αυτό που αγαπούσε πάντα: την ξυλουργική. Μια τέχνη, που δεν απαιτεί ηθικές παραχωρήσεις και συμβιβασμούς, προσφέρει χειροπιαστά αποτελέσματα και ειδικά όταν την κάνεις με τη μέθοδο και την τελειομανία ενός Ντάνιελ Ντέι Λιούις… Με τον δικό της τρόπο γιόρτασε το φετινό Πάσχα η Άννα Βίσση. Η απόλυτη Ελληνίδα σταρ φαίνεται πως δεν «υπέκυψε» στο παραδοσιακό σούβλισμα του αρνιού και προτίμησε να βρεθεί στο γυμναστήριο. Έτσι λοιπόν, όσοι οι άλλοι απολάμβαναν το πασχαλινό τραπέζι εκείνη ίδρωνε κάνοντας τις ασκήσεις της. Πιστή στο πρόγραμμά της, ακολούθησε τις συμβουλές του γυμναστή της και δεν δίστασε να δημοσιεύσει τις ανάλογες φωτογραφίες στον λογαριασμό της στο instagram. Πενέλοπε Κρουζ και Χαβιέρ Μπαρδέμ παντρεύτηκαν το 2010 στις Μπαχάμες και έναν χρόνο αργότερα απέκτησαν τον γιο τους ενώ το 2013 ήρθε στη ζωή η κόρη της. Ο 11χρονος Λίο και η 9χρονη Λούνα σήμερα, δεν μπορούν να ανοίξουν λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να χρησιμοποιήσουν smartphones μέχρι να γίνουν τουλάχιστον 16. Το ζευγάρι πήρε την απόφαση να τους απαγορεύσει τη χρήση τεχνολογίας, με την ηθοποιό να υποστηρίζει σε συνέντευξή της στην τηλεόραση πως θεωρεί την καινούργια τεχνολογία «ένα πείραμα» όσον αφορά την ανάπτυξη του εγκεφάλου. «Υπάρχει κάτι που δεν βγάζει νόημα, και επηρεάζει κυρίως τις νεότερες γενιές. Νιώθω πραγματικά άσχημα για αυτούς που τώρα είναι έφηβοι», είπε και συμπλήρωσε πως είναι σαν «ο κόσμος να κάνει κάποιου είδους πείραμα πάνω τους». Παράλληλα, σημείωσε ότι τα παιδιά εκτίθενται και δεν έχουν καμία προστασία. «Καθώς ο εγκέφαλός τους αναπτύσσεται, δεν γνωρίζουμε τον τρόπο που επηρεάζονται, το πώς βλέπουν τον εαυτό τους, το πώς συνδέεται η έκθεσή τους με τον εκφοβισμό. Τόσο πολλά θέματα που δεν τα είχαμε εμείς στην παιδική μας ηλικία», ανέφερε. Παρόλα αυτά, η σταρ του Χόλυγουντ τα αφήνει να παρακολουθούν παιδικά προγράμματα και ταινίες. «Έχω ζήσει απίστευτες στιγμές ευτυχίας από όταν ήμουν μικρό κορίτσι», τονίσει σχετικά με την μεγάλη οθόνη. Το τσεκούρι που χρησιμοποίησε ο Τζακ Νίκολσον για να σπάσει μια πόρτα στο θρίλερ «The Shining» (Η Λάμψη) πωλείται σε δημοπρασία, που διοργανώνεται σήμερα, 20 Απριλίου. Στην ταινία τρόμου του 1980, ο Τζακ Τόρανς (που υποδύεται ο Νίκολσον) λέει τη διάσημη ατάκα της ταινίας, «Here’s Johnny!» (Εδώ είναι και ο Τζόνι!) αφού σπάει την πόρτα του μπάνιου για να επιτεθεί στη γυναίκα του εν μέσω ψυχωσικού επεισοδίου. Το τσεκούρι από την ταινία σε σκηνοθεσία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ διατίθεται προς πώληση μέσω του οίκου δημοπρασιών Gotta Have Rock and Roll. Ο οίκος δημοπρασιών, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα του TMZ διευκρίνισε ότι το τσεκούρι είναι ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση και φυλάσσεται σε κορνίζα μαζί με μερικές φωτογραφίες από σκηνές της ταινίας, στις οποίες εμφανίζεται. Ο Τζακ Τόρανς χρησιμοποίησε το ίδιο τσεκούρι για να σκοτώσει τον χαρακτήρα που υποδύεται ο Σκάτμαν Κρόδερς, Ντικ Χάλοραν χτυπώντας τον στο στήθος στα έγκατα του στοιχειωμένου ξενοδοχείου. Η τιμή πώλησης του στη δημοπρασία εκτιμάται ότι θα φθάσει έως και 100.000 δολάρια. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ |
ARXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|