Το μοντέλο του έδωσε και κατάλαβε
Σε ένα πάρτι με «άρωμα» Ελλάδας βρέθηκε η Μπέλα Χαντίντ και το διασκέδασε με την ψυχή της. Το διάσημο μοντέλο βρίσκεται στο Κατάρ με αφορμή μία επίδειξη μόδας που οργάνωσε η Ναόμι Κάμπελ. Το σόου πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης σε συνεργασία με τον οίκο Sotheby’s και η 26χρονη είπε να συνδυάσει τη δουλειά με τη διασκέδαση. Τις τελευταίες ώρες, κάνει το γύρο του διαδικτύου ένα βίντεο που προσπαθεί να χορέψει συρτάκι. Μάλιστα, σε αυτό ακούγεται ο Ζορμπάς αλλά και το κομμάτι «Εφτά τραγούδια θα σου πω». Επίσης, σε άλλο βίντεο ακούγεται το «Πολύ πολύ», μία από τις επιτυχίες της Άννας Βίσση. Η αγάπη της για την Ελλάδα Φαίνεται πως η Μπέλα Χαντίντ λατρεύει την Ελλάδα. Το 2019 βρέθηκε στη χώρα μας για επαγγελματικούς λόγους και απόλαυσε την παραμονή της με την ψυχή της. Δοκίμασε τοπικά εδέσματα, σουβλάκι, έκανε βόλτες στην Αθήνα και «πλημμύρισε τα social media της με φωτογραφίες. (in.gr) Δείτε τα παρακάτω
0 Comments
Τη θλιβερή είδηση γνωστοποίησε ο Σπύρος Μπιμπίλας - Συγκινεί ο Ρώμας: «Χάνεται ένα κομμάτι από τη ζωή σου…»
H γνωστή ηθοποιός έκανε μια αποκάλυψη από την εποχή του 1960 όπου ο φυλετικός διαχωρισμός κυριαρχούσε στις ΗΠΑ
Αποκαλυπτική ήταν η Julia Roberts σε πρόσφατη συνεντευξη της, η οποία μίλησε για την ιδιαίτερη σχέση που είχε η οικογένεια της, με την οικογένεια του Martin Luther King, και μάλιστα σε μια εποχή όπου η Αμερική ζούσε έντονα τον φυλετικό ρατσισμό. Όπως αποκάλυψε η ηθοποιός, ο Luther King και η σύζυγός του, Coretta Scot King πλήρωσαν τα νοσήλεια στο μαιευτήριο για τη γέννησή της, σε μία δύσκολη οικονομική συγκυρία για τους γονείς της. Πως όμως ακριβώς συνέβη κάτι τέτοιο; Και τι ήταν αυτό που οδήγησε τον Martin Luther King και την σύζυγό του, να βοηθήσουν την μητέρα της Julia Roberts και να την ενισχύσουν οικονομικά σε μια δύσκολη στιγμή και μάλιστα όταν επρόκειτο να γέννηση την κόρη της; Η Roberts εξήγησε πως οι γονείς της είχαν γνωρίσει και γίνει φίλοι με τους Kings όταν ζούσαν στην Ατλάντα. Oι γονείς της ηθοποιού είχαν θεατρική σχολή και εκείνη την εποχή τα έγχρωμα παιδιά συνήθως απαγορεύονταν να συμμετέχουν σε λέσχες και θεατρικές παραστάσεις. «Μια μέρα η Coretta πήρε τηλέφωνο τη μητέρα μου και τη ρώτησε αν τα παιδιά της θα μπορούσαν να πάνε στη σχολή, καθώς δυσκολευόταν να βρει μέρος που θα δέχονταν τα παιδιά της» εξήγησε η ηθοποιός, αναφερόμενη στον φυλετικό διαχωρισμό της δεκαετίας του 1960. «Η μητέρα μου απάντησε 'βεβαίως, ελάτε' και έτσι έγιναν φίλοι και μας βοήθησαν σε μια δύσκολη στιγμή». Όταν όμως η μητέρα της Roberts ετοιμαζόταν να τη φέρει στον κόσμο, τον Οκτώβριο του 1967, η σύζυγος του King επέμεινε να πληρώσουν εκείνοι το νοσοκομείο, ως ελάχιστο ευχαριστώ για την αλληλεγγύη και την αποδοχή που εισέπραξαν στους δύσκολους εκείνους καιρούς. Η δημοσιογράφος Gayle Kings, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην «εκπληκτική» απόφαση των γονιών της Roberts, τονίζοντας πως εκείνη την εποχή, ήταν αδιανόητη «η διάδραση μικρών μαύρων παιδιών με λευκά συνομήλικά τους σε θεατρικές σχολές». Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως μέλος της Ku Klux Klan, είχε ανατινάξει αυτοκίνητο έξω από το θέατρο της Betty και του Walter Roberts, ακριβώς επειδή η κόρη των King, Yolada, είχε δοκιμαστεί σε ρόλο όπου έπρεπε να φιλήσει λευκό ηθοποιό. jenny.gr
Είναι πλέον επίσημο. Μετά από 13 χρόνια γάμου, ένα από τα διασημότερα ζευγάρια της σόουμπιζ, η Ζιζέλ και ο Τομ Μπρέιντι αποφάσισαν να τραβήξουν ξεχωριστούς δρόμους. Το πρωί της 28ης Οκτωβρίου, το ζευγάρι έκανε αίτηση διαζυγίου στη Φλόριντα. Όπως αναφέρουν ξένα δημοσιεύματα, όλο αυτό το διάστημα και οι δύο επεξεργάζονταν τους όρους που θα έθεταν. Η είδηση για τον χωρισμό τους έχει κυκλοφορήσει εδώ και πολλές ημέρες. Ωστόσο, κανείς από τους δύο δεν είχε κάνει κάποια επίσημη δήλωση. Έτσι, η Ζιζέλ αποφάσισε να μιλήσει η ίδια για τον χωρισμό της μέσα από ένα story που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Σε αυτό έγραψε: «Με μεγάλη ευγνωμοσύνη για τον χρόνο που περάσαμε μαζί, ο Τομ και εγώ αποφασίσαμε φιλικά να οριστικοποιήσουμε το διαζύγιό μας. Προταιρετότητά μου ήταν πάντα και εξακολουθούν να είναι τα παιδιά μου, τα οποία αγαπώ με όλη μου την καδιά. Θα συνεχίσουμε να τα μεγαλώνουμε μαζί, δίνοντάς τους την αγάπη, τη φροντίδα και την προσοχή που αξίζουν. Η απόφαση για τον τερματισμό ενός γάμου δεν είναι ποτέ εύκολη, όμως απομακρυνθήκαμε και μολονότι είναι φυσικά, δύσκολο να περνάει κανείς κάτι τέτοιο νιώθω ευλογημένη για το χρόνο που περάσαμε μαζί και εύχομαι στον Τομ πάντα τα καλύτερα. Ζητώ να σεβαστείτε την ιδιωτικότητά μας σε αυτή την ευαίσθητη περίοδο. Ευχαριστώ, Ζιζέλ». Στη συνέχεια, με τη σειρά του και ο παίκτης του NFL έκανε τη δική του ανάρτηση. Σε αυτή, ο 45χρονος γράφει: «Τις προηγούμενες μέρες, η σύζυγός μου και εγώ οριστικοποιήσαμε το διαζύγιό μας, μετά από 13 χρόνια γάμου. Φτάσαμε σε αυτήν την απόφαση φιλικά και με ευγνωμοσύνη για τα χρόνια που περάσαμε μαζί. Είμαστε ευλογημένοι με αυτά τα όμορφα και υπέροχα παιδιά, τα οποία θα συνεχίσουν να είναι το κέντρο του κόσμου μας με κάθε τρόπο. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί σαν γονείς, ώστε να είμαστε βέβαιοι ότι πάντα λαμβάνουν την αγάπη και την προσοχή που τους αξίζει». «Φτάσαμε σε αυτή την απόφαση να λήξουμε τον γάμο μας, έπειτα από πολλή σκέψη. Το να το κάνεις αυτό είναι φυσικά, επίπονο και δύσκολο, όπως είναι για τόσους ανθρώπους που το περνάνε αυτό κάθε μέρα σε όλο τον κόσμο. Όπως και να ‘χει, ευχόμαστε ο ένας στον άλλο τα καλύτερα, καθώς ακολουθούμε τα νέα κεφάλαια στη ζωή μας που ακόμα δεν έχουν γραφτεί. Ζητάμε ιδιωτικότητα και σεβασμό, καθώς έχουμε να αντιμετωπίσουμε ό,τι θα έρθει τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες». Το έγγραφο συμβιβασμού έχει ήδη κατατεθεί στο δικαστήριο, αλλά προς το παρόν μένει απόρρητο, όπως αναφέρει δημοσίευμα του ΤΜΖ. Οι δυο τους έγιναν ζευγάρι το 2006 και παντρεύτηκαν το 2009. Έχουν αποκτήσει μαζί δύο παιδιά, τον Μπέντζαμιν και τη Βίβιαν. Πρόκειται για ένα από τα πιο ισχυρά ζευγάρια του Χόλιγουντ, με τις περιουσίες τους να αγγίζουν συνολικά τα 750 περίπου εκατ. δολάρια. Σύμφωνα με δημοσίευμα της US Weekly, δεν υπάρχει καμία πιθανότητα επανασύνδεσης για το ζευγάρι, μετά τον πρόσφατο χωρισμό τους. «Η Ζιζέλ είπε στον Τομ πως είτε θα εγκαταλείψει το ποδόσφορο για να βρίσκεται με την οικογένειά του, είτε θα φύγει οριστικά», ανέφερε η πηγή. Νέες καταγγελίες για τον Χάρβεϊ Γουάινσταϊν: «Μου έβγαλε τα ρούχα και αυνανίστηκε πάνω μου»29/10/2022 Νέες καταγγελίες βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τον 70χρονο Χάρβεϊ Γουάινσταϊν ο οποίος εκτίει ήδη ποινή φυλάκισης 23 ετών. Μία ηθοποιός του «Dirty Dancing: Havana Nights», η οποία συστήθηκε ως «Άσλεϊ Μ.» στο δικαστήριο, κατηγορεί τον Χολιγουντιανό παραγωγό Χάρβεϊ Γουάινσταϊν πως αυνανίστηκε στο πρόσωπο και το στήθος της, ενώ η βοηθός του τον περίμενε έξω από το δωμάτιο ενός ξενοδοχείου. Όπως αναφέρει δημοσίευμα της New York Post, όλα αυτά συνέβησαν κατά το 2003, όταν εκείνη ήταν 22 ετών και δούλευε για το σίκουελ της ταινίας «Dirty Dancing», το οποίο ανήκε στην εταιρεία παραγωγής του Γουάινσταϊν. Η γυναίκα ήταν τότε μπαλαρίνα και αναφέρει πως ο παραγωγός την προσέγγισε για μια σκηνή στην αίθουσα χορού, μαζί με άλλους χορευτές. Ωστόσο, κατά την πρώτη τους συνάντηση, την έβγαλε έξω από το δωμάτιο για να μιλήσουν «πιο ήσυχα». Ωστόσο, δεν επρόκειτο για μια απλή συζήτηση, καθώς της ζήτησε να του κάνει μασάζ γυμνή. «Μου είπε ότι θα είναι απλά ένα μασάζ και με συμβούλευσε να μην ανησυχώ. Έφερε ως παράδειγμα τη Γκουίνεθ Πάλτροου και μου είπε “κοίταξε τι καριέρα κάνει τώρα”», αναφέρει η Άσλεϊ. Τόνισε μάλιστα, πως η ίδια τον απέρριψε τότε και ενώ μίλησε σε έναν από τους παραγωγούς, αλλά και σε έναν χορογράφο για το τι είχε συμβεί, εκείνοι την αγνόησαν. Όταν όμως, επέστρεψε στο σετ την επόμενη ημέρα, ο Γουάινσταϊν ήταν έξαλλος μαζί του. «Με περίμενε με τη βοηθό του, τη Μπόνι Χανγκ. Ήταν πολύ επιθετικός και μου είπε να μπω σε μια λιμουζίνα. Εγώ κοιτούσα τη βοηθό του και της ζητούσα βοήθεια με τα μάτια μου. Εκείνη τότε γύρισε και μου είπε “μην ανησυχείς, θα είμαι μαζί σας όλη την ώρα, απλώς θέλει να σου μιλήσει για την ταινία”», κατέθεσε η γυναίκα ενώπιον του Δικαστηρίου. Μετά από μια σύντομη διαδρομή 10 – 15 λεπτών, η λιμουζίνα σταμάτησε μπροστά σε ένα ξενοδοχείο. «Ανησυχούσα, όμως ένιωσα παρηγοριά που η Μπόνι ήταν εκεί. Αλλά και πάλι αναρωτιόμουν τι συνέβαινε. Με οδήγησαν σε μια αίθουσα, ο Χάρβεϊ άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα και μετά μπήκα εγώ. Η Μπόνι έκλεισε την πόρτα και έμεινε πίσω», περιγράφει. Ο παραγωγός έγινε αμέσως πολύ επιθετικός απέναντί της και την έσπρωξε στο κρεβάτι. Αφού την έγδυσε από τη μέση και πάνω, γδύθηκε κι εκείνος και της είπε: «Δεν θα κάνουμε σεξ. Δες το σαν μια γυμνή αγκαλιά». «Φοβήθηκα πολύ, δεν ήξερα τι να κάνω και του ζήτησα να σταματήσει. Δεν το έκανε, με αγκάλιαζε κι έπιανε το στήθος μου. Εκσπερμάτωσε πάνω μου, στο στήθος μου και στο πρόσωπό μου», λέει η γυναίκα σήμερα και δηλώνει πως «νιώθει ευγνώμων που δεν τη βίασε». Όταν άνοιξε την πόρτα του ξενοδοχείου, η βοηθός του στεκόταν ακριβώς απ’ έξω κρατώντας ένα πρόχειρο τετράδιο, ενώ απέφευγε το βλέμμα της κάθε φορά που εκείνη προσπαθούσε να την κοιτάξει. Αν και ο Χάρβεϊ Γουάινσταϊν δεν αντιμετωπίζει κατηγορίες σχετικά με την εν λόγω γυναίκα, καθώς το θέμα παραγράφεται, ο Νόμος επιτρέπει στην εισαγγελία να ανακρίνει μάρτυρες «προηγούμενων παρόμοιων πράξεων» σε υποθέσεις σεξουαλικής επίθεσης, προκειμένου να φανεί η συμπεριφορά ενός κατηγορούμενου και να αποδειχθεί η πρόθεσή του. Το «Deadpool 3» θα σηματοδοτήσει τη 10η φορά που ο Τζάκμαν θα παίξει τον Γούλβεριν. Ο Χιου Τζάκμαν και ο Ράιαν Ρέινολντς έχουν ευχάριστα νέα για τους φίλους της Marvel. O Γούλβεριν του Τζάκμαν θα επέστρεφε στη μεγάλη οθόνη στο «Deadpool 3». Ο Τζάκμαν το 2017 με την ταινία «Logan» ολοκλήρωσε τον ρόλο του ως Γούλβεριν με τον θάνατο του χαρακτήρα. Το πώς θα επιστρέψει ο Γούλβεριν στο «Deadpool 3» θα το δούμε, αλλά ο Τζάκμαν και ο Ρέινολντς ανακοίνωσαν στο Variety ότι το σχέδιο ετοιμάζεται εδώ και αρκετό καιρό. Σύμφωνα με τον Ράιαν, συναντήθηκε για πρώτη φορά με τον πρόεδρο των Marvel Studios, Κέβιν Φέιγκ, πριν από τρεισήμισι χρόνια μετά την απόκτηση της Fox από την Disney. Οι δύο πρώτες ταινίες «Deadpool» κυκλοφόρησαν από την Fox και η καθεμία κέρδισε 780 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Τώρα που η Disney απέκτησε την Fox, η πόρτα ήταν ανοιχτή για τον Deadpool να μπει στο Marvel Cinematic Universe του Φέιγκ. Τι είπε ο Χιου Τζάκμαν «Ζήτησα από τον Κέβιν να πει για το τι επιφυλάσσει, αν μη τι άλλο, το μέλλον για τον Deadpool σε αυτή τη συνάντηση», είπε ο Ρέινολντς για την πρώτη του συνάντηση με τη Marvel μετά τη συγχώνευση Disney-Fox. «Στη συνάντηση τέθηκε το θέμα για το αν θα μπορούσαμε να βρούμε έναν τρόπο να κάνουμε ένα «πάντρεμα» Deadpool-Wolverine. Τότε δεν ήταν δυνατό. Το να συμβαίνει αυτό τώρα είναι πολύ συναρπαστικό», είπε ο ηθοποιός. Οι δύο ηθοποιοί συναντήθηκαν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του «X-Men Origins: Wolverine» του 2009, όπου ο Ρέινολντς έπαιζε μια διαφορετική εκδοχή των Wade Wilson/Deadpool. Ο Τζάκμαν, ο οποίος αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο Μπρόντγουεϊ με το «The Music Man», έχει ήδη αρχίσει να προετοιμάζεται για να επανέλθει ως Γούλβεριν. «Ένα μικρό κομμάτι μου τώρα πιστεύει ότι θα ήμουν καλύτερος σε αυτό», είπε ο Τζάκμαν για την επιστροφή στον πιο εμβληματικό ρόλο του. «Είναι αυτή η αλαζονεία της ηλικίας ή κάτι τέτοιο; Ο Γούλβεριν είναι ένας βασανισμένος χαρακτήρας – πιο βασανισμένος από εμένα. Αλλά έχω πάντα την αίσθηση ότι βολεύεται στο πετσί του. Και νιώθω πιο άνετα στο δικό μου δέρμα τώρα, παρόλο που είναι πιο ακατάστατο». Ο Τζάκμαν το εννοούσε όταν δήλωσε επανειλημμένα στην περιοδεία προώθησης του «Logan» ότι αποσύρεται από τον ρόλο του Γούλβεριν. «Πήγα σε μια προβολή του «Deadpool». Ήμουν 20 λεπτά και είπα, «Αχ, διάολε! «» είπε ο Τζάκμαν. «Το μόνο που έβλεπα συνέχεια στο μυαλό μου ήταν το «48 ώρες» με τον Νικ Νόλτε και τον Έντι Μέρφι. Οπότε προετοιμάζεται εδώ και πολύ καιρό. Απλώς μου πήρε περισσότερο χρόνο για να φτάσω εδώ». Το «Deadpool 3» πρόκειται να κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους στις 8 Νοεμβρίου 2024. (in.gr) Στην αυτοβιογραφία του, ο Perry βάζει στο στόχαστρο τον Keanu (και πέφτει στα μάτια όλου του κόσμου) Ο Chandler Bing των Friends με μια ατάκα μέσα από την αυτοβιογραφία του, έκανε γνωστή την ενόχληση που του προκαλεί η παρουσία του Keanu Reeves. Στη ζωή, γενικά. Η New York Post δημοσίευσε χθες απόσπασμα των απομνημονευμάτων του Perry με τίτλο "Friends, Lovers and the Big Terrible Thing" κι εκεί ανάμεσα σε διάφορα, ο Matthew Perry γράφει: «Γιατί πεθαίνουν σπουδαία μυαλά, σαν τον River Phoenix και τον Heath Ledger, ενώ ο Keanu Reeves περπατά ακόμα ανάμεσά μας;». Μάλιστα συνέχισε την επίθεση στον ηθοποιό. Ενώ πάλευε με τον εθισμό στο αποκορύφωμα της φήμης του στα «Φιλαράκια», ο Perry υπέγραψε για να παίξει στην κωμωδία "Almost Heroes" του 1988 με συμπρωταγωνιστή τον Chris Farley. «Οταν έμαθα ότι πέθανε ο Chris Farley το 1997, χτύπησα με τη γροθιά μου τον τοίχο στο καμαρίνι της Jennifer Aniston κι άνοιξα τρύπα. Ενώ ο Keanu Reeves περπατά ανάμεσά μας». Να σημειωθεί ότι ο Matthew Perry έκανε την πρώτη του ταινία, "A Night in the Life of Jimmy Reardon", το 1988 με τον καλύτερο φίλο του Keanu Reeves, River Phoenix. Ο ίδιος έπαιζε τον φίλο του Phoenix στην ταινία και οι δύο ηθοποιοί άρχισαν να αναπτύσσουν πολύ στενή φιλία κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στο Σικάγο. Ο Perry γράφει μάλιστα στο βιβλίο του για τον θάνατο του Phoenix, από υπερβολική δόση σε ηλικία 23 ετών το 1993: «Ο River ήταν ένας όμορφος άντρας μέσα και έξω και πολύ όμορφος για αυτόν τον κόσμο. Πάντα φαίνεται να είναι τα πραγματικά ταλαντούχα παιδιά εκείνα που χάνονται». Μετά από τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε στα social media, ο Matthew Perry δημοσίευσε ένα είδος απολογίας: «Είμαι μεγάλος fan του Keanu. Διάλεξα ένα όνομα στην τύχη, δικό μου λάθος. Ζητώ συγγνώμη. Κανονικά έπρεπε να διαλέξω το δικό μου όνομα». Η αυτοβιογραφία του Matthew Perry αναμένεται να κυκλοφορήσει την 1η Νοεμβρίου. Ελπίζουμε να έχει λιγότερες τέτοιες ατυχείς γνώμες μέσα. Η Μία Καλίφα θεωρείται μια από τις πιο σημαντικές περσόνες της βιομηχανίας πορνό. Η 29χρονη Λιβανέζα ξεκίνησε την καριέρα της το 2014 και αμέσως έγινε διάσημη. Έγινε η πορνοστάρ με τις περισσότερες προβολές. Πολλοί πιστεύουν ότι απέκτησε εκατομμύρια από το πορνό, παρά τη σύντομη σταδιοδρομία της. Τέτοιες φήμες είναι «εντελώς αναληθείς» σύμφωνα με την ίδια. Κάποια στιγμή η παύση ήταν μόνο προσωρινή. Στη συνέχεια επέστρεψε στα γυρίσματα και αποσύρθηκε το 2017. Λίγα χρόνια αργότερα, το 2019, δήλωσε ότι στην ουσία είχε πληρωθεί μόνο 12.000 δολάρια. «Δεν ξαναείδα ποτέ δεκάρα μετά από αυτό. Το να βρω μια κανονική δουλειά μετά από αυτό ήταν πολύ τρομακτικό», συμπλήρωσε. Η εργασία στο πορνό δεν ήταν πάντα και τόσο ευχάριστη εμπειρία για εκείνη. Πολλές φορές ένιωθε μάλιστα ντροπή γι’ αυτό και ήταν πολύ αγχωτικό για εκείνη, εξήγησε στο BBC. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η Μία πρόσθεσε ότι οι ακόλουθοί της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άρχισε να αυξάνεται ραγδαία, μετά την παραίτηση της. Είχε γίνει αναγνωρίσημη παγκοσμίως. «Νομίζω ότι το μετατραυματικό στρες πυροδοτείται κυρίως όταν εμφανίζομαι δημόσια. Λόγω των βλέψεων που δέχομαι, νιώθω ότι οι άνθρωποι μπορούν να δουν μέσα από τα ρούχα μου. Και αυτό μου προκαλεί βαθιά ντροπή. Με κάνει να αισθάνομαι ότι έχασα κάθε δικαίωμα στην ιδιωτική μου ζωή, κάτι που έκανα γιατί είμαι μόνο μια αναζήτηση στο Google μακριά», εξομολογήθηκε. Μια από τις πολυσυζητημένες εμφανίσεις της, ήταν όταν φόρεσε χιτζάμπ σε βίντεο ερωτικού περιεχομένου. Έκτοτε, δέχεται ακόμη και απειλές περί θανάτου γι΄αυτο. Η Καλίφα έχει προηγουμένως παροτρύνει τους ανθρώπους να μην ασχοληθούν με αυτή τη βιομηχανία, καθώς τα βίντεο που έκανε θα τη «στοιχειώνουν μέχρι την ημέρα που θα πεθάνει». Αφού αποσύρθηκε, η Μία Καλίφα είναι πλέον influencer και προσωπικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Παντρεύτηκε τον σεφ Ρόμπερτ Σάντμπεργκ, ένας γάμος που κράτησε μόνο δύο χρόνια. Συνέχισε ως αθλητική παρουσιάστρια και μοντέλο. Στο Twitter έχει σχεδόν 4 εκατομμύρια θαυμαστές, πάνω από 27 στο TikTok και πάνω από 25 στο Instagram. Η διαδικτυακή διασημότητα μακριά από τη βιομηχανία που την έφερε στο προσκήνιο, έχει πάρει τα ηνία και στο OnlyFans. Σύμφωνα με τους International Business Times, η Καλίφα είναι η πιο ακριβοπληρωμένη πρώην πορνοστάρ στον συνδρομητικό ιστότοπο. Κατά προσέγγιση, τα κέρδη από την πλατφόρμα αγγίζουν τα 10.000 δολάρια ημερισίως. Όσα δεν έβγαλε στην προηγούμενη καριέρα, μπορεί και τα βάζει στην τσέπη της σε μια μέρα, χωρίς να χρειάζεται να τα μοιράζεται με παραγωγούς. «Επιτέλους έχω αυτοπεποίθηση για το ποια είμαι και τις αποφάσεις παίρνω για μένα. Αυτός είναι ο τρόπος μου να είμαι ο εαυτός μου έξω από τα όρια των συμβατικών μέσων», δήλωσε μετά την έναρξη λειτουργίας του λογαριασμού. Δεν θέλει να δει κανέναν... Στο χωριό του βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες ο Πέτρος Φιλιππίδης, ο οποίος μετά την αποφυλάκισή του νιώθει την ανάγκη να απομονωθεί από όλους και όλα. Μαζί με τη σύζυγό του Ελπίδα Νίνου έχουν σχεδόν μετακομίσει στον τόπο καταγωγής της μητέρας του, το χωριό Κουκλιοι Παγωνίου στο νομό Ιωαννίνων. Απομονωμένος από όλους και από όλα Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, nassosblog.gr, εκεί πήγε κάτω από άκρα μυστικότητα ενώ ελάχιστοι γνωρίζουν το που βρίσκεται αυτή την περίοδο. Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης παραμένει όλη την ημέρα κλεισμένος στο σπίτι, δεν βγαίνει έξω ενώ για όλες τις ανάγκες του και τις προμήθειες του φροντίζει η σύζυγος του. Κάποιοι κάτοικοι του χωριού έμαθαν για την άφιξη του και θέλησαν να τον επισκεφτούν όμως ενημερώθηκαν πως ο ίδιος δεν θέλει καμία επαφή με κανέναν, καθώς νιώθει πολύ άσχημα και σωματικά και ψυχολογικά. Από τα «Φιλαράκια» πέρασαν πολλοί αστέρες του Χόλιγουντ. Ανάμεσά τους και ο Μπρους Γουίλις, ο οποίος υποδύθηκε τον Πολ, έναν άνδρα που είχε σχέση με τη Ρέιτσελ. Η χημεία του ηθοποιού με την πρωταγωνίστρια του δημοφιλούς σίτκομ, Τζένιφερ Άνιστον ήταν πολύ καλή στο σετ, αλλά παρόλο που υποδύονταν το ζευγάρι, οι δυο τους δεν είχαν ποτέ σκηνή με φιλί. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Marca, ο Γουίλις ήταν αυτός που αρνήθηκε να φιλήσει την Άνιστον, κάνοντας τους εκατομμύρια φαν της σειράς να απορούν για αρκετά χρόνια. Ο λόγος δεν ήταν άλλος από τη φιλία του με τον Μπραντ Πιτ, με τον οποίο η Άνιστον είχε δεσμό εκείνα τα χρόνια. «Θα μου άρεσε πολύ να τη φιλήσω, αλλά ο Μπραντ ήταν φίλος μου και η Τζένιφερ ήταν η γυναίκα του» είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γουίλις, σύμφωνα με το δημοσίευμα. «The Extraordinary Life of an Ordinary Man», του Paul Newman, εκδ. David Rosenthal Η Μελίσα Νιούμαν είπε κάποτε στον πατέρα της, τον Πολ Νιούμαν, ότι τον φαντάζεται να στέκεται μπροστά σε μια γιγαντοαφίσα με τη φωτογραφία του διάσημου, πανέμορφου προσώπου του. Αλλά στη φαντασία της, είπε, ο ίδιος ο σταρ του κινηματογράφου στέκεται κάτω από τη φωτογραφία: «Απλώς ένα μικρό πρόσωπο με μια μικρή πινακίδα που λέει: «Εγώ είμαι. Είμαι εδώ»». Αυτή η επιθυμία να τον δουν ως τον πραγματικό του εαυτό βρίσκεται στο επίκεντρο των μεταθανάτιων απομνημονευμάτων του, «Paul Newman: The Extraordinary Life of an Ordinary Man». Γεμάτο με εσωτερικές αναταραχές και αυτοαμφιβολίες, που σε μεγάλο βαθμό τροφοδοτούνται από την οικογενειακή δυσλειτουργία, η ασυνήθιστη έκδοση έρχεται στα χνάρια του ντοκιμαντέρ του HBO «The Last Movie Stars», το οποίο χρησιμοποίησε την κάμερα για να εξερευνήσει τις ζωές και τους έρωτες του Νιούμαν και της συζύγου του Τζοάν Γούντγουορντ. Και οι δύο αντλούν από την ίδια αξιοσημείωτη κρύπτη συνεντεύξεων – υλικό που δημιούργησε και στη συνέχεια εγκατέλειψε ένας συγκρουσιακός με τον ίδιο του τον εαυτό Πολ Νιούμαν. Το 1986, ο Νιούμαν ζήτησε από τον στενότερο φίλο του, τον Στιούαρτ Στερν, τον σεναριογράφο της ταινίας «Επαναστάτης χωρίς αιτία« να του πάρει συνέντευξη αλλά και να βάλει την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους του να μιλήσουν ειλικρινά γι’ αυτόν. Ο Νιούμαν αποκάλυψε το μαρτύριο μιας δυστυχισμένης παιδικής ηλικίας που εξακολουθούσε να τον κυριεύει, μιλώντας εξίσου ειλικρινά για το ποτό και τα συζυγικά προβλήματα όσο και για το έργο του.
Έζησε επιπλέον 17 χρόνια, πεθαίνοντας λίγο μετά τη διάγνωση της νόσου του Αλτσχάιμερ της γυναίκας του, η οποία για καιρό επισκιάστηκε αλλά ήταν και η ίδια νικήτρια Όσκαρ και Έμμυ. Σταδιακά, λέει η Μελίσα Νιούμαν, το χρυσό ζευγάρι του Χόλιγουντ εξαφανίστηκε από τη δημόσια συζήτηση. Οι κόρες αποφάσισαν να τιμήσουν τη μητέρα τους με ένα ντοκιμαντέρ για την καριέρα της. Αυτό το έργο αποδείχθηκε δύσκολο να πουληθεί, μέχρι που η παιδική τους φίλη Έμιλι Γουότστελ έκανε μια εκπληκτική ανακάλυψη. «Έψαχνα για αρχειακό υλικό για το ντοκιμαντέρ και στο πλυσταριό τους βρήκα ένα κλειδωμένο ντουλάπι με αρχεία» δήλωσε η Έμιλι, η οποία ήταν παραγωγός της σειράς του HBO και προώθησε το βιβλίο. Κάλεσε έναν κλειδαρά και ανακάλυψε έναν χαμένο θησαυρό: 14.000 σελίδες με συνεντεύξεις του Στερν με τους πάντες – συμπεριλαμβανομένων των Τζον Χιούστον, Σίντνεϊ Λούμετ, Τομ Κρουζ και της πρώτης συζύγου του Νιούμαν, Τζάκι Γουίτε. Η Γουότστελ το πρότεινε ως πιθανό βιβλίο, αλλά ένας λογοτεχνικός ατζέντης ήταν διστακτικός. Παρόλα αυτά, η οικογενειακή φίλη συνέχισε να ψάχνει στα αρχεία, ελπίζοντας ότι όλα αυτά θα μπορούσαν να αποτελέσουν τροφή για το ντοκιμαντέρ, μέχρι που έκανε το δεύτερο εύρημα: τα αντίγραφα των συνομιλιών του ίδιου του Νιούμαν με τον Στερν. «Ήμουν σε μια αποθήκη και υπήρχαν δύο κουτιά που είχαν τοποθετηθεί εκεί από μεταφορείς και έγραφαν «PN History»», θυμάται. «Κανείς δεν ήξερε ότι υπήρχαν ακόμα». Η Κλέα πιστεύει ότι ο πατέρας της φύλαξε τις σελίδες επειδή ήθελε να ειπωθεί αυτή η ιστορία. Η Μελίσα πρόσθεσε ότι στις απομαγνητοφωνήσεις, ο πατέρας της έδωσε την άδεια για τη χρήση τους, λέγοντας: «Θα ήταν ωραίο να αποκατασταθεί το αρχείο» και προσθέτοντας, με χαρακτηριστική σεμνότητα «αν υπάρχει ενδιαφέρον για μια βιογραφία». Αυτή η συγκατάθεση τους ώθησε, αφού το συζήτησαν με τις άλλες τρεις αδελφές τους, να επιδιώξουν μια συμφωνία για βιβλίο. Ο γιος του Νιούμαν, Σκοτ, πέθανε από υπερβολική δόση ναρκωτικών το 1978, μια απώλεια που διερευνάται διεξοδικά στο βιβλίο. Οπλισμένοι με τα ίδια τα λόγια του Νιούμαν, ο παραγωγός και ο ατζέντης προσέλαβαν κάποιον για να συντάξει μια πρόταση βιβλίου, η οποία τελικά προκάλεσε έναν πόλεμο προσφορών. Η Knopf κέρδισε τα δικαιώματα, και το περασμένο καλοκαίρι, ο εκδότης Peter Gethers -του οποίου ο πατέρας είχε, συμπτωματικά, γράψει μία από τις πρώτες ζωντανές τηλεοπτικές εκπομπές του Νιούμαν – προσέλαβε τον βετεράνο δημοσιογράφο και εκδότη David Rosenthal για να διαμορφώσει τις σελίδες σε ένα αφήγημα μέσα σε έξι μήνες. «Οι «Σελίδες του Πολ» υπήρχαν μόνο στο χαρτί και δεν ήταν πραγματικά οργανωμένες» θυμάται ο Rosenthal. Αφού διάβασε το υλικό, αποφάσισε να αφηγηθεί την ιστορία του Νιούμαν χρονολογικά, επειδή η παιδική του ηλικία εξηγούσε «το κατεστραμμένο άτομο που ήταν. Σχεδόν έπρεπε να κοιτάξεις μακριά από τη σελίδα γιατί ήταν συγκλονιστικά οικεία». «Η φωνή του είναι εκπληκτική και όταν είπε ότι η μητέρα του τον έβλεπε απλώς ως «διακοσμητικό στοιχείο», ήταν τόσο δυνατό και λυπηρό που έκανε το στομάχι μου να πονάει». Στον Rosenthal δόθηκε ένα «σχετικά συνοπτικό» υλικό – ως επί το πλείστον απέφυγε να επαναλάβει ιστορίες που ο Νιούμαν είχε πει σε σημαντικές συνεντεύξεις. Αντ’ αυτού, οι ιστορίες του Χόλιγουντ ήταν συχνά πιο προσωπικές, εστιάζοντας, για παράδειγμα, στο πώς ο Νιούμαν προσπάθησε σκληρά να εντυπωσιάσει τον Χιούστον και εμπνεύσθηκε από τον Λουμέτ. «Υπάρχει αρκετό άλλο υλικό για περισσότερα βιβλία, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι χαρακτηριτστικό». Η οικογένεια εγκρίνει το τελικό προϊόν- ωστόσο, τα μέλη της οικογένειας συζητούν ελεύθερα τις διάφορες ενστάσεις που παραμένουν. Ενώ η Μελίσσα πιστεύει ότι το βιβλίο θα έπερεπε ήταν πολύ μεγαλύτερο, οι άλλες αδερφές είναι ευχαριστημένες με το τελικό αποτέλεσμα. «Σίγουρα κάναμε γνωστές τις σκέψεις μας. Ήταν μια καλή ομαδική προσπάθεια, και δεν παίρνεις πάντα όλα όσα θέλεις» λέει η Κλέα. Ένα σημείο στο οποίο οι αδελφές αντιδρούσαν ήταν ο τόνος (το ύφος) του βιβλίου. Οι εκδότες «γοητεύτηκαν από την ανασφάλεια και την αμφιβολία, επειδή ήταν τόσο διαφορετική από ό,τι γνωρίζουν ή φαντάζονται οι άνθρωποι» λέει η Μελίσα. Πρόσθεσε ότι ο Στερν πίεζε και έσπρωχνε τον πατέρα της στις συνεντεύξεις, γεγονός που θα μπορούσε να τον κάνει «λίγο γκρινιάρη» και ότι όταν οι ερωτήσεις αφαιρούνται «ο τόνος φαίνεται λίγο σκοτεινός». Θα προτιμούσε επίσης λιγότερο υλικό για το πώς ο πατέρας της χειρίστηκε τον αγώνα με τα ναρκωτικά του γιου του, Σκοτ, αλλά αναγνωρίζει ότι μπορεί να βοηθήσει άλλους. «Δεν υπάρχει τέλειος τρόπος να το διαχειριστείς αυτό, ακόμη και με όλους τους πόρους του κόσμου» είπε. «Είναι μπερδεμένο, και όλοι προσπαθούν όσο πιο σκληρά μπορούν, και εξακολουθείς να κατηγορείς τον εαυτό σου». Ο Κλέα δήλωσε ότι οι δημοσιευμένες σκέψεις του δεν κατάφεραν να αποδώσουν πόσο γενναιόδωρος ήταν. «Λείπει επίσης η χαρά του και το πόσο αστείος ήταν – ήταν ένας εξωστρεφής τύπος με τρομερή αίσθηση του χιούμορ». Για να ισορροπήσουν καλύτερα το βιβλίο, οι κόρες αγωνίστηκαν με επιτυχία για τη συμπερίληψη περισσότερων εξωτερικών φωνών «για να φανεί το φως που εξέπεμπε για πολλούς άλλους ανθρώπους». «Είναι σημαντικό για τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν ότι κάποιος που είναι η επιτομή του cool και της σεξουαλικότητας και της αυτοπεποίθησης να είναι επίσης γεμάτος με αυτοαμφιβολίες, αλλά να παλεύει μέσα από αυτές και πετυχαίνει ούτως ή άλλως. Ήθελαν ένα ειλικρινές βιβλίο, αλλά όχι ένα βιβλίο που να είναι τόσο στραμμένο από την αυτοαμφισβήτησή του ώστε να μην είναι ακριβές. Δεν μπορώ να πω ότι αντιστάθηκα» είπε ο συγγραφέας. Η Αντζελίνα Τζολί θα πρωταγωνιστήσει στην επόμενη ταινία του υποψήφιου για Όσκαρ σκηνοθέτη Πάμπλο Λαρέν, μια βιογραφική ταινία για τη διάσημη τραγουδίστρια της όπερας Μαρία Κάλλας. Με τίτλο «Maria», η ταινία «αφηγείται την πολυτάραχη, όμορφη και τραγική ιστορία της ζωής της μεγαλύτερης τραγουδίστριας της όπερας στον κόσμο». Το σενάριο έγραψε ο Στίβεν Νάιτ (γνωστός για τη δουλειά του στα «Spencer», «Peaky Blinders», «Eastern Promises»). «Το να έχω την ευκαιρία να συνδυάσω τα δύο πιο βαθιά και προσωπικά μου πάθη, τον κινηματογράφο και την όπερα, ήταν ένα πολυαναμενόμενο όνειρο», είπε ο Λαρέν. «Το να το κάνεις αυτό με την Αντζελίνα, μια εξαιρετικά γενναία καλλιτέχνιδα, είναι μια συναρπαστική ευκαιρία. Ένα αληθινό δώρο». Δικαστήριο της Νέας Υόρκης αθώωσε τον ηθοποιό Κέβιν Σπέισι σε υπόθεση σεξουαλικής παρενόχλησης21/10/2022 Δικαστήριο της Νέας Υόρκης απεφάνθη ότι ο Aμερικανός ηθοποιός Κέβιν Σπέισι δεν παρενόχλησε σεξουαλικά πριν από 36 χρόνια τον συνάδελφό του Άντονι Ραπ, όπως τον κατηγορούσε ο τελευταίος. Το σώμα των ενόρκων απέρριψε τους ισχυρισμούς του Άντονι Ραπ, ο οποίος αξίωνε αποζημίωση 40 εκατομμυρίων δολαρίων. Η συγκεκριμένη υπόθεση ήρθε στο φως της δημοσιότητας στα τέλη Οκτωβρίου 2017, στις αρχές του κινήματος #MeToo με τον καταιγισμό αποκαλύψεων για σεξουαλικές επιθέσεις στον χώρο του θεάματος. Ακολούθησαν και άλλες καταγγελίες σε βάρος του Κέβιν Σπέισι, με αποτέλεσμα ο αστέρας του Χόλιγουντ να τεθεί στο περιθώριο. Το 12μελές σώμα ενόρκων έκρινε χθες Πέμπτη ότι δεν υπάρχουν αποδείξεις για τον ισχυρισμό του Άντονι Ραπ ότι ο Κέβιν Σπέισι τον είχε παρενοχλήσει σεξουαλικά τον Μάιο του 1986 σε ένα πάρτι στο διαμέρισμά του στη Νέα Υόρκη. Ο Άντονι Ραπ ήταν τότε μόλις 14 ετών, ενώ ο Κέβιν Σπέισι ήταν 26. Η δικηγόρος του Σπέισι, Τζένιφερ Κέλερ, τόνισε στη διάρκεια των τελικών αγορεύσεών της ότι η ιστορία του Ραπ ήταν κατασκευασμένη. Ανέπτυξε διάφορες θεωρίες σχετικά με τους λόγους που ο Ραπ μπορεί να την επινόησε, όπως η ζηλοφθονία για την επιτυχία του πελάτη της ή το να θέλησε να προσελκύσει τα φώτα της δημοσιότητας. «Ο κ. Ραπ προσέλκυσε μεγαλύτερη προσοχή σε αυτήν τη δίκη από ό,τι σε ολόκληρη την σταδιοδρομία του ως ηθοποιός», υποστήριξε η Κέλερ. Ο Κέβιν Σπέισι, ο οποίος βρίσκεται επίσης αντιμέτωπος με τη βρετανική δικαιοσύνη για σεξουαλικές επιθέσεις, έχασε τον πρωταγωνιστικό ρόλο του στη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά «House of Cards» και υποχρεώθηκε να καταβάλει αποζημίωση 31 εκατομμυρίων δολαρίων στους παραγωγούς για διαφυγόντα κέρδη. Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Αντιδράσεις για την νέα ολόγυμνη φωτογραφία της – «Λυπάμαι τα παιδιά σου»20/10/2022 Δεν είναι η πρώτη φορά που η Μπρίτνεϊ Σπίαρς δημοσιεύει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γυμνές της φωτογραφίες, αυτή τη φορά όμως η εικόνα που ανάρτησε είναι πιο αποκαλυπτική από ποτέ και οι αντιδράσεις, χιλιάδες. Η βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια, που έχει 56 εκατομμύρια followers στο Twitter, δημοσίευσε μια ολόγυμνη φωτογραφίας της, γράφοντας στη λεζάντα: «Αυτή την εβδομάδα έχω πρεμιέρα για την ταινία “Η νομοθετική πράξη του αιδοίου μου”». Στο πλάνο, η Σπίαρς είναι ξαπλωμένη στο κρεβάτι της, καλύπτοντας το στήθος της με το χέρι της. Η συγκεκριμένη δημοσίευση συγκέντρωσε χιλιάδες σχόλια από τους χρήστες της πλατφόρμας, με αρκετούς να την παρακαλάνε να σταματήσει, αφού το έχει παρακάνει με τις γυμνές φωτογραφίες. Oι περισσότεροι δε, της ζητάνε να σεβαστεί τους γιους της που βλέπουν τόσο συχνά τη μητέρα τους γυμνή στο διαδίκτυο. Από την άλλη πλευρά, κάποιοι φαν της 40χρονης τραγουδίστριας, υπερασπίστηκαν το δικαίωμά της να δημοσιεύει ό,τι θέλει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η νέα γυμνή φωτογραφία της Μπρίτνεϊ Σπίαρς, έρχεται λίγες ημέρες μετά το νέο ξέσπασμα για τον πατέρα της. To δράμα μεταξύ της Μπρίτνεϊ Σπίαρς και του πατέρα της, Τζέιμι συνεχίζεται, με τη σταρ να δηλώνει τώρα πως την «αντιμετώπιζε σαν σκυλί». Η διάσημη τραγουδίστρια πέρασε σε έναν ακόμα γύρο επιθέσεων προς τον πατέρα της, μέσω των social media, κατηγορώντας τον για την κακή του συμπεριφορά απέναντί της. «Γιατί εσύ και ολόκληρη η οικογένεια συμφωνήσατε να μου συμπεριφέρεστε σαν να είμαι σκύλος; Τι σε κάνει τόσο ξεχωριστό; Τι κάνει τις άλλες κόρες σου τόσο ξεχωριστές που μου που φέρθηκες σε εμένα λες και είμαι κάτι ακόμα χειρότερο από σκυλί;», έγραψε σε ανάρτησή της στο Instagram. Όπως αναφέρει, κάθε μέρα προσευχόταν στον Θεό να νιώσει ο πατέρας της έστω πέντε λεπτά μόνο από τον πόνο που της προκάλεσε. «Παρακαλούσα να καείς στην κόλαση», σημειώνει. Ωστόσο, ο πατέρας της την έκανε επίσης, να αμφιβάλλει για την εμφάνισή της, όπως λέει η ίδια. «Δεν ένιωθα τίποτα. Ήμουν λυπημένη, δεν είχα λόγο στην εμφάνισή μου ούτε στις φωτογραφίσεις. Έπρεπε μόνιμα να ακολουθώ οδηγίες. Θα το λέω μέχρι την ώρα που θα πεθάνω. Η οικογένειά μου μου κατέστρεψε τη ζωή», εξηγεί. «Ο πατέρας μου μου έλεγε συνέχεια ότι είμαι χοντρή, οπότε ποτέ δεν ένιωσα όμορφη ή αρκετά καλή. Δεν στάθηκε ποτέ σαν πατέρας δίπλα μου, γιατί ήταν μονίμως μεθυσμένος. Ο λόγος που μιλάω συνεχώς για αυτό είναι γιατί ξέρω ότι προσπαθώ να παρουσιάσω τον εαυτό μου σαν όμορφο και τέλειο, όμως ξέρω πως είναι να νιώθεις άσχημος και φοβισμένος», πρόσθεσε η τραγουδίστρια. Τέλος, κατηγόρησε τον Τζέιμι Σπίαρς πως έπαιξε τεράστιο ρόλο στην αυτοπεποίθησή της, το χτίσιμο της ψυχοσύνθεσής της, ενώ την έκανε να νιώθει κάτι παραπάνω από άσχημη, όπως λέει. Εδώ και 30 και πλέον χρόνια, κάθε φορά που ο Αμερικανός ηθοποιός Ράλφ Μάτσιο παρακολουθεί σε κάποια εξέδρα ένα αθλητικό γεγονός, μια εικόνα του προσώπου του αναβοσβήνει στη μεγάλη οθόνη του γηπέδου. Το όνομα του εμφανίζεται συνοδευόμενο πάντα από μια επεξήγηση τριών λέξεων για το ποιος ήταν κάποτε. «Παιδιά, θυμάστε το Karate Kid από τη δεκαετία του 1980; Είναι εδώ και βλέπει μπέιζμπολ!». Φυσιολογικός γλυκούλης, ο 60χρονος αυτός έχει περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του λαμβάνοντας τέτοιου είδους ταπεινώσεις με χάρη. Το 2018, μετά από δεκαετίες απουσίας είδε την επαγγελματική του στωικότητα να ανταμείβεται. Επέστρεψε, συμμετέχοντας σε μια τηλεοπτική σειρά με τίτλο Cobra Kai που αναβίωσε με επιτυχία την ιστορία του Karate Kid για μια νέα γενιά θεατών στο YouTube και στη συνέχεια στο Netflix. Μόλις το 2016, ο Μάτσιο κατάφερε να αυτοσαρκαστεί σε μια φιλανθρωπική εκδήλωση, αποκαλύπτοντας το μυστικό του για να δείχνει τόσο νέος στη μέση ηλικία: «Δεν δουλεύω». Αυτές τις μέρες έχει δουλέψει αρκετά. Του στέλνουν σενάρια. Κέρδισε έναν ρόλο σε ένα δράμα του Ντέιβιντ Σάιμον, το The Deuce, για το HBO. Σύντομα θα εκδώσει μια αυτοβιογραφία, το Waxing On, που θα αφηγείται την ιστορία της γρήγορης ανόδου του στη δεκαετία του 1980, τη μακρά, αδιάφορη περίοδο από τη δεκαετία του 1990 και μετά, πριν την απότομη επαναφορά του στην ποπ κουλτούρα πριν από λίγα χρόνια. «Είναι εκπληκτικό το πώς τα πράγματα γυρίζουν» λέει ο ίδιος στον Tom Lamont σε μια συνέντευξη στον Guardian. Ένας γλυκός, ωραίος τύπος Ο Μάτσιο γεννήθηκε στο Λονγκ Άιλαντ, δεύτερος γιος μιας ιταλοαμερικανικής οικογένειας που διατηρούσε πλυντήρια και μια επιχείρηση φορτηγών. Ενώ ο μεγαλύτερος αδελφός του, ο Στίβεν, εντάχθηκε στην οικογενειακή επιχείρηση, ο Ραλφ, ο οποίος λάτρευε να παρακολουθεί μιούζικαλ με τη μαμά του, άρχισε να παίζει θέατρο. Μέχρι να τελειώσει την εφηβεία του είχε παίξει σε διαφημίσεις για τσιχλόφουσκες, σε μια ταινία και σε μια σεζόν της αμερικανικής κωμικής σειράς Eight is Enough. Μετακόμισε για λίγο στο Λος Άντζελες, και η ευκαιρία του δόθηκε όταν ο Φράνσις Φορντ Κόπολα τον επέλεξε ως έναν από τους κύριους χαρακτήρες στην ταινία The Outsiders του 1983. Έδωσε συνεντεύξεις για εφηβικά περιοδικά, «ερωτήσεις τύπου μποξεράκια ή σλιπάκια» θυμάται. Η μητέρα του αγόραζε αντίτυπα και τα κρατούσε σε ένα κιβώτιο. Πολλά χρόνια αργότερα, ο ίδιος ο γιος του Μάτσιο θα έβρισκε τυχαία αυτό το κιβώτιο. Αρπάζοντας μια χούφτα Teen Beats, τρέχοντας μέσα στο σπίτι για να πει στην αδελφή του την ανακάλυψή του, φώναξε: «Ο μπαμπάς ήταν τεράστιος! Και το χάσαμε». Ο Μάτσιο είχε ήδη γνωρίσει τη μέλλουσα σύζυγό του, Φίλις, πριν φύγει από το Λονγκ Άιλαντ για το Λος Άντζελες. Μέχρι να πάρει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο The Karate Kid, το 1982, είχε επιστρέψει στο Λονγκ Άιλαντ, εν μέρει επειδή η σχέση του με τη Φίλις είχε σοβαρέψει. Παντρεύτηκαν νέοι και από τότε είναι μαζί. «Βαθαίνει» λέει ο Μάτσιο για τα 35 χρόνια γάμου, «όντως βαθαίνει. Υπάρχουν πλέον σιωπηλές συζητήσεις. Υπάρχει μια στενογραφία. Ο γάμος είναι δουλειά. Μια σχέση είναι πάντα δουλειά. Αλλά το να έχεις κάποιον για να κάνεις το ταξίδι μαζί του; Να σε καταλαβαίνουν, στο βαθύτερο επίπεδο; Η ολότητα αυτού του γεγονότος είναι ξεχωριστή». Η αληθινή κόντρα με τον αντίπαλό του Όταν άρχισαν τα γυρίσματα στην Καλιφόρνια, ο Μάτσιο και ο ηθοποιός που υποδυόταν τον βασανιστή του, ο Γουίλιαμ Ζάμπκα, δεν συμφιλιώθηκαν ποτέ πλήρως μεταξύ τους. Υπήρξε ένα ατύχημα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της μάχης του Halloween που κατέληξε με τον Μάτσιο να μένει αναίσθητος. Αυτή η υποβόσκουσα ένταση τροφοδότησε χρήσιμα την ταινία. Η ταινία έβγαλε 180 εκατομμύρια δολάρια στο box office. Ο Μάτσιο παγκόσμιος σταρ πλέον, εμφανίστηκε σε ένα έργο του Broadway με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο. Πήγε στην Ιαπωνία για τα γυρίσματα του σίκουελ του The Karate Kid. Για μερικά χρόνια, ο Μάτσιο καταλάβαινε ότι το όνομά του ήταν στη «λίστα»- δηλαδή στη λίστα των θαυμαστών νέων ηθοποιών, επιθυμητών για τους πράκτορες διανομής ρόλων. Με τρομερή ταχύτητα ένιωσε να γλιστράει από τη λίστα και μετά να βγαίνει από αυτήν, προφανώς για να μην επιστρέψει ποτέ. Σε απόλυτη ειρήνη με τον εαυτό του Ο ίδιος τείνει να χαρακτηρίζει την έναρξη της «ξηρής περιόδου μου… των ισχνών μου χρόνων» μετά την εμφάνισή του στην κωμωδία «Ο ξάδερφός μου ο Vinny», το 1992. Στην πραγματικότητα, μπορεί να είχε βγει από την πορεία του πολύ νωρίτερα. «Ήμουν σε μια συμφωνία με το στούντιο που έκανε casting τόσο στα Φιλαράκια όσο και στα Επείγοντα περιστατικά. Και με κάποιο τρόπο δεν με έβαλαν σε κανένα από τα δύο. Αλλά θέλετε να μάθετε την αλήθεια; Από εδώ που κάθομαι τώρα; Ήταν το καλύτερο πράγμα. Οι σωστοί άνθρωποι παίρνουν τους σωστούς ρόλους» θα πει σήμερα. «Το να παίρνεις ρίσκα, το να είσαι πιο σπασμωδικός με τις αποφάσεις, με τον τρόπο ζωής σου, αυτό μάλλον δημιουργεί περισσότερες ευκαιρίες. Το καταλαβαίνω αυτό. Αλλά δεν ήμουν εγώ» θα συμπληρώσει. Ο Μάτσιο έχει ένα επαγγελματικό μότο: ένα πόδι στη σόουμπιζ, ένα πόδι έξω. «Τίποτα δεν με έπαιρνε μακριά από το σπίτι μου. Αντίθετα, είχα τη δυνατότητα να είμαι κοντά στα παιδιά μου καθ’ όλη τη διάρκεια της παιδικής τους ηλικίας. Ήμουν εκεί. Τα παιδιά μου είναι τώρα στα 20 τους. Είμαστε πολύ, πολύ κοντά. Νομίζω ότι αυτό οδήγησε σε μια πιο πλούσια εμπειρία συνολικά». *Το βιβλίο «Waxing On: The Karate Kid and Me» του Ραλφ Μάτσιο κυκλοφορεί στις 18 Οκτωβρίου από τον Penguin Random House. *Με στοιχεία από theguardian.com O Clooney μοιράστηκε πρόσφατα περισσότερες λεπτομέρειες για τον γάμο που όπως λέει, έκανε «τόσο αργά» στη ζωή του Για τον George Clooney, η ζωή με την Amal είναι πραγματικός παράδεισος, όμοιος με αυτόν στον οποίο πρωταγωνιστεί. Μπορεί κάποτε να ήταν ένας από τους πιο πιστούς εργένηδες του Hollywood αλλά σήμερα είναι παντρεμένος με τη δικηγόρο προάσπισης των ανθρώπινων δικαιωμάτων και πατέρας των 5χρονων διδύμων, Ella και Alexander. Παρόλο που του πήρε αρκετό καιρό, τελικά παντρεύτηκε την Amal Clooney το 2014 στα 53 του, και όπως δήλωσε στο E! News όλη αυτή η καθυστέρηση τον έκανε πολύ πιο ώριμο άρα και τον ιδανικότερο σύντροφο για την 44χρονη δικηγόρο. O 61χρονος star πρόσθεσε: «Συμφωνούμε στα περισσότερα και σπάνια τσακωνόμαστε. Όταν είσαι 61 όπως εγώ, αρχίζεις να βλέπεις τα πράγματα λίγο διαφορετικά». Ο ίδιος μάλιστα είπε ότι πολλοί άνθρωποι τσακώνονται για τα πιο απλά, όπως για τα χρώματα του σπιτιού κατά τη διάρκεια μιας ανακαίνισης. «Η Amal θέλει να βάψει τον τοίχο κίτρινο. Αν ήμουν νεότερος, θα έλεγα ότι είναι χαζό χρώμα. Τώρα πλέον δεν με νοιάζει... ποιος νοιάζεται αν ένας τοίχος είναι κίτρινος;». Πλέον, θέτει διαφορετικά τις προτεραιότητες στη ζωή του. Όπως εξήγησε στη Francesca Amiker στο E!: «Ας βρούμε όλα τα κοινά που έχουμε κι ας μην αναλωνόμαστε σε πράγματα μικρά». Το γεγονός ότι παντρεύτηκε τόσο αργά, όπως λέει, δεν τον κάνει κατάλληλο να δίνει συμβουλές. «Απλά το αντιμετωπίζω σαν να είμαι ο πιο τυχερός άνθρωπος στον κόσμο και το εκτιμώ στην ολότητά του». Tον Νοέμβριο του 2020, ο ηθοποιός είχε μιλήσει μεταξύ άλλων στο περιοδικο GQ, για το πόσο άλλαξε τη ζωή του ο έρωτάς του για την Amal. «Σκεφτόμουν ότι θα δουλεύω, θα είμαι με υπέροχους φίλους, η ζωή μου θα είναι γεμάτη, θα τα πηγαίνω περίφημα. Δεν είχα καταλάβει πόσο άδεια ήταν τελικά μέχρι που συνάντησα την Amal. Τότε, όλα άλλαξαν. Ξαφνικά είδα ότι υπάρχει ένα τεράστιο κενό στη ζωή μου». «Όταν η Ιωάννα έγινε Νάνα...» - Σήμερα που κλείνει τα 87 ένα ρεπορτάζ από τα πρώτα της χρόνια13/10/2022 Η Νάνα Μούσχουρη θεωρείται από τις τραγουδίστριες με τις υψηλότερες πωλήσεις στην ιστορία, έχοντας ηχογραφήσει 200 άλμπουμ και singles, έχει πουλήσει πάνω από 300 εκατομμύρια δίσκους.Έχει τραγουδήσει σε 10 διαφορετικές γλώσσες: Ελληνικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ολλανδικά, Ιταλικά, Πορτογαλικά, Ισπανικά, Εβραϊκά, Ουαλικά, Κινέζικα και στην διάλεκτο της Κορσικής. Τι απάντησε Η Ζέτα Μακρυπούλια βρέθηκε από πολύ νωρίς το πρωί της Τρίτης στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο, καθώς δέχτηκε κλήτευση από τον εισαγγελέα για τα καταθέσει στην δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη. Η παρουσιάστρια λοιπόν, δέχτηκε τρεις συγκεκριμένα ερωτήσεις σύμφωνα με «Το Πρωινό». Οι δυο αφορούν την καταγγέλλουσα.Τα τρία ερωτήματα που κλήθηκε να απαντήσει η Μακρυπούλια στην δίκη Φιλιππίδη
Στις ερωτήσεις που δέχτηκε από τους δημοσιογράφους, η Ζέτα Μακρυπούλια απάντησε τα εξής: «Εξετάζομαι κι εδώ; Σας ευχαριστώ πάρα πολύ. Καλημέρα σας! Τα είπα όλα στο δικαστήριο. Όλα. Ό,τι με ρώτησαν. Εάν ήταν εδώ και την έβλεπα θα μπορούσα να απαντήσω. Αυτό το είπα και στο δικαστήριο, δεν έχω να σας πω κάτι άλλο. Καλημέρα σας παιδιά, ευχαριστώ». (in.gr) |
ARXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|