To μοντέλο βρήκε έναν ιδιαίτερο τρόπο για να «μιλήσει» για τον σεξουαλικό της προσανατολισμό
H Έμιλι Ραταϊκόφσκι έχει τον τρόπο να απασχολεί τα μέσα ενημέρωσης άλλοτε με τα επαγγελματικά της και άλλοτε με την προσωπική της ζωή. Αυτή τη φορά η πρόσφατα χωρισμένη Έμιλι μέσα από ένα βίντεο που ανέβασε στο TikTok αποφάσισε να μιλήσει για τη σεξουαλικότητά της. Το 31χρονο μοντέλο βρήκε έναν ιδιαίτερο τρόπο για να «μιλήσει» για τον σεξουαλικό της προσανατολισμό. Αποκάλυψε πως είναι bisexual δημοσιεύοντας ένα βίντεο άλλου χρήστη. Πιο συγκριμένα στο βίντεο μια γυναίκα ρωτάει μια άλλη: «Είσαι bisexual, έχεις έναν πράσινο βελούδινο καναπέ;». Στην ανάρτηση, η χρήστης που δέχεται την ερώτηση δείχνει τον πράσινο βελούδινο καναπέ της, κάτι που πολλοί πιστεύουν ότι με αυτό τον τρόπο επιβεβαιώνει ότι είναι bisexual.Η Ραταϊκόφσκι, από την πλευρά της, έκανε reshared το βίντεο και χωρίς να πει λέξη έδειξε τον δικό της πρασινωπό βελούδινο καναπέ πριν χαμογελάσει στην κάμερα και ρίξει μια πονηρή ματιά. Δείτε το βίντεο:
0 Comments
Το εξοχικό θα βγει σε πλειστηριασμό στις 7 Δεκεμβρίου 2022. Σε πλειστηριασμό βγαίνει το εξοχικό που έχουν στην κατοχή τους ο Πέτρος Φιλιππίδης και η Ελπίδα Νίνου στο Σοφικό Κορινθίας. Το σπίτι έχει χρέη αξίας 240.000 ευρώ σε τράπεζα από το 2009 τα οποία δεν μπορούν να αποπληρωθούν και γι’ αυτόν τον λόγο βγαίνει στο σφυρί. Αυτό έγινε γνωστό από την ηλεκτρονική σελίδα των πλειστηριασμών, σύμφωνα με την εκπομπή «Το Πρωινό». Το εξοχικό, που θα βγει σε πλειστηριασμό στις 7 Δεκεμβρίου 2022 προς 176.400 ευρώ (τιμή πρώτης προσφοράς), βρίσκεται σε μία αμφιθεατρική περιοχή με πράσινο και θέα στο Σαρωνικό, σε απόσταση 37 χλμ νοτιανατολικά της Κορίνθου. (in.gr) Η Χίλαρι Σουάνκ αποκάλυψε την εγκυμοσύνη της Η Χίλαρι Σουάνκ αποκάλυψε ότι είναι έγκυος και ενθουσίασε τους θαυμαστές της. Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός, έδωσε συνέντευξη στο «Good Morning America» και ανακοίνωσε ότι είναι έγκυος, και μάλιστα αποκάλυψε ότι εκείνη και ο σύζυγός της, Φίλιπ Σνάιντερ, περιμένουν δίδυμα. «Είναι κάτι που ήθελα εδώ και πολύ καιρό και το επόμενο πράγμα είναι ότι θα γίνω μαμά. Και όχι μαμά ενός αλλά δύο παιδιών. Δεν μπορώ να το πιστέψω» είπε η ηθοποιός. Η Σουάνκ εξήγησε πως αισθάνεται πολύ ωραία που πλέον μπορεί να το συζητάει και να το μοιράζεται με τον κόσμο. «Νιώθω τέλεια αυτή τη στιγμή» είπε χαρακτηριστικά, αποκαλώντας την εξέλιξη στη ζωή της μία ευλογία, το «απόλυτο θαύμα». Μετά την ανακοίνωση της εγκυμοσύνης της στην εκπομπή, η Χίλαρι Σουάνκ μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους μικρά καρέ με την ίδια να δείχνει τη φουσκωμένη της κοιλιά. (in.gr) Αν και στο δικαστήριο εμφανίστηκαν σχεδόν όλοι οι ηθοποιοί που είχαν κληθεί για να καταθέσουν, τελικά η δίκη δεν προχώρησε κι έτσι οι μάρτυρες θα χρειαστεί να επανέλθουν Για αύριο, Παρασκευή, διακόπηκε, η δίκη του Πέτρου Φιλιππίδη, καθώς η πρόεδρος του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου επικαλέστηκε αδυναμία να συνεχίσει την διαδικασία για λόγους υγείας. Αν και στο δικαστήριο εμφανίστηκαν σχεδόν όλοι οι ηθοποιοί που είχαν κληθεί για να καταθέσουν, τελικά η δίκη δεν προχώρησε κι έτσι οι μάρτυρες θα χρειαστεί να επανέλθουν. Το παρών έδωσαν -εκτός από τη Ζέτα Μακρυπούλια η οποία δεν είχε ενημερωθεί, όπως αναφέρθηκε, οι ηθοποιοί Θάλεια Ματίκα, Αλίνα Κοτσοβούλου, Τάσος Χαλκιάς και Ράνια Σχίζα. Γιατί κλήθηκαν Μακρυπούλια, Ματίκα και Κοτσοβούλου Υπενθυμίζεται ότι σήμερα είχαν λάβει κλήση να καταθέσουν ως μάρτυρες οι ηθοποιοί Ζέτα Μακρυπούλια, Θάλεια Ματίκα και Αλίνα Κωτσοβούλου, οι οποίες είχαν συνεργαστεί μαζί του κατά το παρελθόν. Το αίτημα να δώσουν κατάθεση στο δικαστήριο υπεβλήθη από την εισαγγελέα του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου, προκειμένου να ερωτηθούν σχετικά με τα όσα έχει υποστηρίζει η πρώτη καταγγέλλουσα ότι συνέβησαν στο θέατρο ΗΒΗ το 2008. Όπως είχε εξηγήσει η εισαγγελική λειτουργός, κατά τη διάρκεια της εξέτασης της πρώτης καταγγέλλουσας που είχε δοθεί κεκλεισμένων των θυρών, αναφέρθηκε ότι μετά το βιασμό της είχε πάει στις τουαλέτες του θεάτρου κλαίγοντας και εκεί την είδε η Θάλεια Ματίκα και είχαν μια συνομιλία μεταξύ τους. Σε ότι αφορά την κλήση της Ζέτας Μακρυπούλια, η εισαγγελέας εξήγησε ότι η ηθοποιός πρωταγωνιστούσε στην παράσταση «Στις Κουζίνες» που ανέβαζε ο ως σκηνοθέτης ο Πέτρος Φιλιππίδης στο θέατρο ΗΒΗ. Επομένως θα μπορεί να καταθέσει στο δικαστήριο εάν πράγματι υπήρχε ρόλος προς αντικατάσταση στην παράσταση για τον οποίο είχε γίνει η συνάντηση της καταγγέλλουσας με τον Πέτρο Φιλιππίδη. Τέλος, η Αλίνα Κωτσοβούλου, έχει κληθεί για να διαπιστωθεί εάν μετά από δικό της τηλεφώνημα η πρώτη καταγγέλλουσα πήγε στο θέατρο Ήβη. Από την πλευρά του Πέτρου Φιλιππίδη ζητήθηκε και έγινε δεκτό σε επόμενη δικάσιμο να κληθούν ως μάρτυρες οι ηθοποιοί Τάσος Χαλκιάς και Ράνια Σχίζα, οι οποίοι επίσης πρωταγωνιστούσαν στην ίδια παράσταση το 2008. (tanea.gr) Πάνω από 1 εκατ. δολάρια το πρόστιμο από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Στο στόχαστρο της αμερικανικής Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς βρέθηκε η Κιμ Καρντάσιαν με αφορμή την ενασχόλησή της με τα κρυπτονομίσματα και το πλήρωσε ακριβά. Όπως ανακοίνωσε η SEC, η σούπερ σταρ και influencer τηλεοπτικών ριάλιτι, δεν δήλωσε μια πληρωμή που έλαβε για τη διαφήμιση ενός crypto-στοιχείου στη ροή της στο Instagram. «Αυτή η περίπτωση είναι μια υπενθύμιση ότι, όταν διασημότητες ή influencers υποστηρίζουν επενδυτικές ευκαιρίες, συμπεριλαμβανομένων των κρυπτονομισμάτων, δεν σημαίνει ότι αυτά τα επενδυτικά προϊόντα είναι κατάλληλα για όλους τους επενδυτές», ανέφερε σε δελτίο Τύπου ο πρόεδρος της SEC, Γκάρι Γκένσλερ. Στο δελτίο αναφέρεται επίσης ότι η Καρντάσιαν, η οποία φέρεται να έχει περιουσία ύψους 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, συμφώνησε να πληρώσει 1,26 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει την υπόθεση, σχετικά με μια προώθηση στο Instagram του EthereumMax. Θα είναι επίσης στη διάθεση των αρχών για κάθε νέα πληροφορία, ενώ συμφώνησε να μην προωθήσει ψηφιακά περιουσιακά στοιχεία για τρία χρόνια. 250.000 δολάρια για ένα hashtag Ωστόσο, η Καρντάσιαν, η οποία έχει χτίσει μια αυτοκρατορία μέσων ενημέρωσης και τρόπου ζωής, ούτε παραδέχτηκε ούτε διέψευσε τα ευρήματα της ρυθμιστικής αρχής, ανέφερε η SEC. Όλα ξεκίνησαν όταν η Καρντάσιαν ανέβασε στον λογαριασμό της στο Instagram τον περασμένο Ιούνιο την εξής ανάρτηση : «ΕΙΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ CRYPTO;;; ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΜΟΛΙΣ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ETHEREUM MAX TOKEN». Οι επενδυτές μήνυσαν την ίδια, τον πρώην σταρ του ΝΒΑ Πολ Πιρς και τον σούπερ σταρ μπόξερ Φλόιντ Μέιγουεδερ Τζούνιορ νωρίτερα φέτος για τα διαφημιστικά τους για το EthereumMax, κατηγορώντας τους ότι διογκώνουν τεχνητά την αξία του περιουσιακού στοιχείου. Στην αγωγή που κατατέθηκε στην Καλιφόρνια οι δύο celebrities κατηγορούνται πως συνεργάστηκαν, μαζί με τους «μυστηριώδεις δημιουργούς» που βρίσκονται πίσω από το EtheureumMax, προκειμένου να δημιουργήσουν αυξημένο επενδυτικό ενδιαφέρον για την κερδοσκοπική αύξηση της τιμής του ψηφιακού νομίσματος. Καρντάσιαν και Μέιγουεδερ κατηγορούνται δε, πως συνέβαλαν στον στόχο αυτό με «ψευδή και παραπλανητικά μηνύματα τους», τα οποία πόσταραν στα social media. Το EthereumMax δεν έχει καμία απολύτως σχέση ή σύνδεση με το Ethereum, που είναι το δεύτερο κυριότερο ψηφιακό νόμισμα πίσω από το Bitcoin. Μετά από μια ανοδική τροχιά που ξεκίνησε κυρίως την περασμένη άνοιξη, το κρυπτονόμισμα άρχισε να υποχωρεί και πλέον έχει απωλέσει περίπου το 97% της αξίας του από τον περασμένο Ιούνιο. Η SEC υπογράμμισε ότι η Kardashian παρέλειψε να αναφέρει ότι πληρώθηκε 250.000 δολάρια για να δημοσιεύσει την ανάρτηση. Η ανάρτηση, η οποία περιείχε το hashtag «#ad», περιλάμβανε έναν σύνδεσμο προς τον ιστότοπο EthereumMax, ο οποίος δίνει στους χρήστες οδηγίες σχετικά με το πώς να αγοράσουν τα διακριτικά, πρόσθεσε η ρυθμιστική αρχή. (in.gr) Χρόνια πολλά Monica Bellucci! Στα 58 της, θυμόμαστε τα iconic beauty looks της καριέρας της3/10/2022 Αν μπορούσαμε να επιλέξουμε μόνο μία σταρ που έχει κάνει τα πιο κομψά beauty looks από την αρχή της καριέρας της μέχρι και σήμερα, αυτή χωρίς αμφιβολία θα ήταν η Monica BellucciH Monica Bellucci έχει μπει στη δεκαετία των 50, γίνεται 58 χρονών (30 Σεπτεμβρίου) και εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις πιο εντυπωσιακές παρουσίες του cinema. H ηθοποιός γεννήθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου του 1964 στην Città Di Castello της Ιταλίας. Κατάφερε να γίνει μία από τις κορυφαίες σταρ της γενιάς της. Δεν είχε μια εύκολη διαδρομή αλλά σίγουρα μια άκρως επιτυχημένη αφού για 30 συνεχόμενα χρόνια παραμένει στην Α-list της showbiz. Ξεκίνησε την καριέρα της από της 13 της, ως μοντέλο και έκανε το ντεμπούτο της στο cinema το 1990, ως Elda στην ταινία Vita coi figli. H εμβληματική ηθοποιός έχει κάνει πολλές αλλαγές στην εξωτερική της εμφάνιση αλλά πάντα σε όλα τα looks που επέλεγε, κοινό παρανομαστή είχαν την κομψότητα. Δεν φοβήθηκε να πειραματιστεί, δοκιμάζοντας κατά καιρούς διάφορα κουρέματα και χτενίσματα. Το signature hair look ήταν τα μαύρα μακριά μαλλιά της αλλά η Bellucci πέρασε από όλα τα μήκη είτε από προσωπική της επιλογή είτε για τους ρόλους που έπαιζε. Μακρύ καρέ μέχρι τους ώμους, κοντό με αφέλειες, όλα ταίριαζαν ιδανικά στο μοναδικό πρόσωπό της και αναδείκνυαν τα όμορφα χαρακτηριστικά της. Όσον αφορά το μακιγιάζ τα τονισμένα μάτια και οι πιο nude αποχρώσεις στα χείλη είναι μέχρι και σήμερα κάτι που λατρεύει αφού όπως έχει δηλώσει της αρέσει να υπάρχει ισορροπία. JENNY.gr
Επίσκεψη στην Ελλάδα για τα γυρίσματα της νέας ταινίας «Haunted Heart» του βραβευμένου με Όσκαρ Fernando Trueba, πραγματοποιεί ο Αμερικανός ηθοποιός Ματ Ντίλον.
Σύμφωνα με σχετική δημοσίευση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Ματ Ντίλον επισκέφθηκε τη Θεσσαλονίκη και τους χώρους του Φεστιβάλ όπου ξεναγήθηκε από το προσωπικό. Ο δημοφιλής ηθοποιός φαίνεται πως ενθουσιάστηκε με την ιστορική αίθουσα Ολύμπιον, ενώ έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα αντίγραφα της συλλογής κινηματογραφικών γιγαντοαφισών HELLAFFI που εκτίθενται στους χώρους του Φεστιβάλ. Επιπλέον, ενημερώθηκε για τις δραστηριότητες του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και του Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης και εξέφρασε την επιθυμία του να επισκεφθεί με την πρώτη ευκαιρία μία από τις δύο διοργανώσεις. Ο Ματ Ντίλον, κατά την επίσκεψή του στους χώρους του Φεστιβάλ, αναφέρθηκε στις ταινίες στις οποίες έχει πρωταγωνιστήσει, κάνοντας θερμή μνεία στον Γιώργο Λάνθιμο και τη μικρού ταινία μήκους Nimic (2019), στην οποία συπρωταγωνιστούσε με τη Δάφνη Πατακιά. Κατά τη διήμερη παραμονή του στη Θεσσαλονίκη, έμεινε μακριά από «τα φώτα» της δημοσιότητας, ωστόσο είχε την ευκαιρία να περιηγηθεί σε ιστορικά σημεία της πόλης και να απολαύσει την τοπική κουζίνα. Ο υποψήφιος για Όσκαρ Ματ Ντίλον είναι executive producer της ταινίας Haunted Heart, του ρομαντικού θρίλερ που θα γυριστεί εξ ολοκλήρου στο νότιο Πήλιο καθώς διαδραματίζεται σε ένα απομονωμένο ελληνικό νησί. Την εκτέλεση παραγωγής έχει αναλάβει η εταιρεία Blonde Fenia Cossovitsa, ενώ το φιλμ υποστηρίζεται από τον ΕΚΟΜΕ.
Η Ρόμπι Τζέιντ Λιου νίκησε τον Γκάρετ Άντελσταϊν και κέρδισε 269.000 δολάρια. Ωστόσο, ο αντίπαλός της ισχυρίζεται ότι χρησιμοποίησε αθέμιτα μέσα. Η ίδια κάνει λόγο για σεξισμό
Στα «μαχαίρια» βρίσκονται δύο επαγγελματίες παίκτες, που διασταύρωσαν τα «ξίφη» τους, σε ζωντανό τουρνουά πόκερ, στο Λος Άντζελες. Ο λόγος για τον Γκάρετ Άντελσταϊν και την Ρόμπι Τζέιντ Λιου. Η 35χρονη κέρδισε 269.000 δολάρια και εκείνος ισχυρίζεται πως έκλεψε φορώντας ένα κόκκινο δαχτυλίδι, το οποίο δονείται όταν κάποιος σου στέλνει «σήμα» ότι έχεις καλύτερο χαρτί. Οι υποψίες για την παίκτρια ξεκίνησαν όταν απάντησε στη μπλόφα του Άντελσταϊν παίζοντάς τα όλα για όλα ενώ δεν είχε καλό φύλλο και δεν γνώριζε ούτε τι είχε ο αντίπαλος. Η κίνησή της δεν είχε λογική και τους άφησε όλους άφωνουςΤελικά η Λιου κέρδισε το παιχνίδι, με τον προπονητή της να δικαιολογεί το «all in» λέγοντας πως απλά μπερδεύτηκε και νόμιζε πως είχε κάπως καλό χαρτί. Φυσικά, η απάντησή του δεν έπεισε αφού πρόκειται για μία επαγγελματία παίκτρια. Σε βίντεο που κάνει το γύρο του διαδικτύου, φαίνεται η Λιου σε κάποια φάση να βάζει τα χέρια κάτω από το τραπέζι, και όταν τα ξανανεβάζει το δαχτυλίδι να λείπει από το δάχτυλό της. Επίσης, όσοι ήταν παρόντες αναφέρουν ότι γενικότερα είχε περίεργη συμπεριφορά. Η ίδια δήλωσε ότι ο Άντελσταϊν την απείλησε και έκανε λόγο για σεξισμό στον χώρο του πόκερ. «Ο Γκάρετ με μπλόκαρε. Τι ειλικρινής άνθρωπος. Με στρίμωξε σε μια γωνιά και με απείλησε. Αν έχει το θάρρος να μου ρίξει ένα θανατηφόρο βλέμμα on camera, φανταστείτε τι συνέβη off camera», είπε χαρακτηριστικά ενώ σημείωσε ότι του επέστρεψε τα χρήματα. Σημειώνεται ότι ο Άντελσταϊν έχει εμφανιστεί πάνω από 50 φορές σε ζωντανό τουρνουά καζίνο και είναι κορυφαίος παίκτης με κέρδη πάνω από 1,6 εκατομμύρια δολάρια. Η Λιου έχει μόλις δύο συμμετοχές και κέρδη περίπου 100.000 δολάρια.
Ο Bruce Willis είναι ο πρώτος ηθοποιός που δημιουργεί «ψηφιακό κλώνο» για να παίζει στις ταινίες του3/10/2022 Mέσω της τεχνολογίας deepfake, ο Βruces Willis θα εξακολουθεί να εμφανίζεται σε ταινίες ακόμη και μετά την απόσυρσή του από τον κινηματογράφο εξαιτίας της διάγνωσής του με αφασίαΟ Βruce Willis είχε αποκαλύψει πριν από περίπου έναν χρόνο πως διαγνώσθηκε με αφασία (μια γλωσσική διαταραχή που προκαλείται από εγκεφαλική βλάβη και επηρεάζει την ικανότητα του ατόμου να επικοινωνεί), αλλά πως αυτό δεν θα τον σταματήσει από το να συνεχίσει, να εμφανίζεται σε ταινίες και διαφημιστικά spots. Και πώς θα γίνει αυτό; Ο βραβευμένος με Emmy ηθοποιός, γίνεται ο πρώτος που πούλησε τα δικαιώματα της εικόναςτου, και η εταιρεία Deepcake δημιούργησε έναν «ψηφιακό σωσία» του ηθοποιού. Πρόκειται στην ουσία για έναν «ψηφιακό κλώνο», ο οποίος θα μπορεί να εμφανίζεται ως Βruce Willis στο εκάστοτε πρότζεκτ, ακόμη και μετά την απόσυρση του ηθοποιού από τον κινηματογράφο. Εμείς μπορεί να βλέπουμε στην οθόνη τον Βruce, ενώ στην πραγματικότητα δεν θα είναι ο ίδιος ο ηθοποιός. Οι τεχνικοί της εταιρείας με έδρα το Delaware στις ΗΠΑ, η οποία ιδρύθηκε από την ουκρανικής καταγωγής CEO Maria Chmir, δημιούργησαν, μέσω τεχνητής νοημοσύνης και μιας διαδικασίας που παραπέμπει σε ψηφιακή κλωνοποίηση, έναν υπερρεαλιστικό «ψηφιακό σωσία» του 67χρονου ηθοποιού, εισάγοντας 34 χιλιάδες εικόνες του προσώπου του στο δίκτυό τους. «Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για μένα να γυρίσω πίσω στον χρόνο» Σύμφωνα με τη DailyMail, οι ειδικοί της Deepcake χρειάζονται μόλις τρεις ως πέντε ημέρες, για να αναδημιουργήσουν τον Βruce Willis σε νέα πρότζεκτ. Ενώ ο ηθοποιός δήλωσε χαρακτηριστικά για το συγκεκριμένο εγχείρημα: «Μου άρεσε η ακρίβεια με την οποία εμφανίστηκε ο χαρακτήρας μου. Είναι μια μίνι ταινία στο συνηθισμένο μου είδος δράσης-κωμωδίας. Είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για μένα να γυρίσω πίσω στον χρόνο. Με την έλευση της σύγχρονης τεχνολογίας, ακόμη και όταν ήμουν σε άλλη ήπειρο, κατάφερα να επικοινωνήσω, να εργαστώ και να συμμετάσχω στα γυρίσματα. Είναι μια πολύ νέα και ενδιαφέρουσα εμπειρία, και ευχαριστώ όλη την ομάδα», πρόσθεσε. @nbcTέτοιους ψηφιακούς κλώνους και από την ίδια εταιρεία, ετοιμάζουν και άλλοι ηθοποιοί όπως οι Arnold Schwarzenegger, Jim Carrey και Michelle Pfeiffer. Όσον αφορά στον Βruce Willis να σημειωθεί πως ο ηθοποιός πριν διαγνωστεί πέρσι με αφασία, είχε ετοιμάσει άλλες τρεις ταινίες δράσης - θρίλερ, οι οποίες αναμένονται να κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια. Αυτό το είδος «ψηφιακής κλωνοποίησης» δεν είναι κάτι καινούργιο για τον χώρο του θεάματος και του κινηματογράφου. Οι παραγωγοί του Star Wars χρησιμοποιούν τεχνολογία «deepfake» για όλα τα μέλη του καστ και διασημότητες. Source:jenny.gr Η Asia Αrgento 4 χρόνια μετά τον θάνατο του Anthony Bourdain, παίρνει θέση (με τον δικό της τρόπο) στην νέα βιογραφία για την ζωή του γνωστού σεφ και την σχέση τουςBourdain: Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω; Argento: Σταμάτα να με πρήζεις ("stop busting my balls") Aυτή είναι η τελευταία συνομιλία του γνωστού σεφ, με την πρώην σύντροφό του Asia Αrgento, λίγο πριν βάλει τέλος στη ζωή του στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του στην Γαλλία, το βράδυ της 8ης Ιουνίου. Ο δημοσιογράφος Charles Leerhsen θα εκδώσει την πρώτη μη εξουσιοδοτημένη βιογραφία του σεφ και δημιουργού ταξιδιωτικών ντοκιμαντέρ. Παρότι η οικογένεια του Bourdain έχει δείξει την αντίθεσή της στο νέο αυτό βιβλίο, ο εκδοτικός οίκος απάντησε πως θα συνεχίσει κανονικά τις διαδικασίες για την έκδοσή του. Οι πρώτες πληροφορίες σχετικά με το τι γράφεται στη συγκεκριμένη βιογραφία έχουν κυκλοφορήσει και εστιάζουν στην ταραχώδη σχέση του Αμερικανού σεφ, με την Ιταλίδα ηθοποιό Asia Argento, η οποία σύμφωνα με τον Charles Leerhsen, είχε χωρίσει τον Bourdain λίγες μέρες πριν την αυτοκτονία του. Πέντε ημέρες πριν τον θάνατό του, η Argento φωτογραφήθηκε να χορεύει με τον Γάλλο δημοσιογράφο Hugo Clément στο λόμπι του Hotel de Russie στη Ρώμη, όπου είχε μείνει μαζί με τον Bourdain. Ο Bourdain εξοργίστηκε, λέει το βιβλίο -κατά τη διάρκεια των επόμενων ημερών, αναζήτησε το όνομά της στο ίντερνετ εκατοντάδες φορές και οι δυο τους τσακώθηκαν μέσω μηνυμάτων και τηλεφώνου. Οι φίλοι του την περίοδο εκείνη είχαν ανησυχήσει καθώς ο σεφ, ήταν φανερά ταραγμένος μετά τα γεγονότα και τους συνεχείς τσακωμούς με την Asia. Αυτή είναι τουλάχιστον η εκδοχή που επιδεικνύει ο Leerhsen, στην νέα βιογραφία για την ζωή του Αnthony Bourdain. H Asia αποφάσισε να πάρει θέση έμμεσα (ή και όχι) στα όσα γράφτηκαν για το όνομά της, καθώς πολλοί είναι εκείνοι που υποδεικνύουν την ηθοποιό ως αφορμή για την αυτοκτονία του, μετά τον χωρισμό τους. Σε ένα από τα τελευταία τους μηνύματα, ο Bourdain της είχε πει: «Είμαι εντάξει. Δεν είμαι εμπαθής. Δεν ζηλεύω που ήσουν με άλλον άνδρα. Δεν μου ανήκεις. Είσαι ελεύθερη. Όπως είπα. Όπως σου υποσχέθηκα. Όπως πραγματικά εννοούσα. Αλλά ήσουν απρόσεκτη. Ήσουν απερίσκεπτη με την καρδιά μου. Με τη ζωή μου». Η 47χρονη ηθοποιός αυτήν την φορά, πόσταρε μια φωτογραφία φορώντας ένα T-shirt με την φράση «Stop Busting My Balls» πάνω από την εικόνα. Το ίδιο μήνυμα φέρεται να έστειλε στον διάσημο σεφ και πρώην σύντροφό της το βράδυ πριν πεθάνει, σύμφωνα με το βιβλίο «Down and Out in Paradise» του Leerhsen , που θα κυκλοφορήσει στις 11 Οκτωβρίου. Το instagram story αυτό, θα μπορούσε κανείς εκ πρώτης άποψης να το χαρακτηρίσει ως προκλητικό, ωστόσο η Ιταλίδα ηθοποιός μπορεί να θέλησε με αυτόν τον τρόπο, να δώσει την δική της απάντηση, σε όλους εκείνους που της εξάπτουν κατηγορίες, χωρίς να γνωρίζουν το τι πραγματικά συνέβαινε μεταξύ τους και στην ψυχοσύνθεση του Anthony. Όπως και να έχει, είναι απερίσκεπτο να της επιρρίπτονται ευθύνες για την επιλογή και απόφαση του Anthony Bourdain να δώσει τέλος στην ζωή του. jenny.gr «It's time to be a bitch», σύμφωνα με την Ratajkowski, η οποία κατακρίνει δικαίως τη νέα ταινία «Blonde», την οποία ακόμη δεν έχει δει αλλά σημειώνει πως ως κοινωνία μας αρέσει να φετιχοποιούμε τον γυναικείο πόνο.Μπορεί να έχετε ακούσει για μια νέα 3ωρη ταινία που έχει κυκλοφορήσει στο Netflix με τίτλο «Blonde» και αφορά στη ζωή της θρυλικής Marilyn Monroe. Είναι το μόνο για το οποίο συζητά τελευταία όλος ο κόσμος. Η ανυπομονησία για την προβολή της ήταν μεγάλη, μέχρι τις 28 Σεπτέμβρη κυκλοφόρησε και οι αντιδράσεις δεν άργησαν να κατακλύσουν τα social media, και όχι άδικα. Αποκορύφωμα η οργή της Emily Ratajkowski την προηγούμενη Παρασκευή, η οποία μέσα από ένα βίντεο της στο Tik Tok μοιράζεται δημόσια τον θυμό της για την ταινία και κατακρίνει τον σκηνοθέτη Andrew Dominic για το γεγονός πως «φετιχοποιεί» τον γυναικείο πόνο. Το μοντέλο ξέσπασε για τη νέα ταινία με πρωταγωνίστρια την Ana de Armas, δηλώνοντας για αρχή: «Δεν εκπλήσσομαι που ακούω ότι πρόκειται για άλλη μια ταινία που φετιχοποιεί τον γυναικείο πόνο, ακόμη και στον θάνατο». Η ίδια, επικαλούμενη τη συλλογική εμμονή που προκάλεσαν η περίπτωση της Britney Spears, αλλά και οι θάνατοι της πριγκίπισσας Diana και της Αmy Winehouse , ανέφερε πως «ως κοινωνία μάς αρέσει να φετιχοποιούμε τον γυναικείο πόνο... Έχουμε εμμονή με τα νεκρά κορίτσια και τους σίριαλ κίλερ». Η συγγραφέας του «My Body», παραδέχεται πως «ως γυναίκες (μιλώντας και για τον εαυτό μου αυτό είναι σίγουρο) έχουμε μάθει πώς να φετιχοποιούμε τον δικό μας πόνο και τη δική μας οδύνη στη ζωή», εξηγώντας πως είναι εύκολο να πέσεις στην παγίδα της θυματοποίησης και πως τα προβλήματά της «μοιάζουν να συνηθίζονται». «Είναι κάπως σέξι να είσαι ένα πληγωμένο ("f*cked up") κορίτσι» πρόσθεσε. «Νομίζω πως αυτό το κάνουμε με πολλούς διαφορετικούς τρόπους. Όμως, θέλω να το αλλάξω» ανέφερε λίγο πριν κλείσει το οργισμένο βίντεο της. «Έτσι έχω να προτείνω κάτι. Νομίζω πως όλες πρέπει να είμαστε λίγο πιο σκύλες. Το 2022, είναι η στιγμή για να γίνουμε σκύλες ("bitches"). Νομίζω πως πρέπει να ζήσουμε έτσι αυτήν την εποχή» συμπλήρωσε, τονίζοντας πως σχεδιάζει να τσαντιστεί όταν δει την ταινία, που βασίζεται στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Joyce Carol Oates. Οι επικρίσεις για την ταινία που προβάλλεται από τέλη Σεπτεμβρίου στο Netflix, για το πώς αντιμετωπίζει το βιασμό και το ψυχικό τραύμα της πρωταγωνίστριας που υποδύεται τη Μarilyn Monroe, είναι καταιγιστικές. Πολλοί ήταν αυτοί που κατήγγειλαν μέσω social media πως δεν κατάφεραν να δουν πάνω από 20 λεπτά της νέας ταινίας, ενώ αρκετοί είναι επίσης εκείνοι που κάνουν λόγο για άτομα τα οποία θέλουν απλώς να αμαυρώσουν τη φήμη της ταινίας και την μποϊκοτάρουν. Mέσα σε όλα αυτά να σημειωθεί πως πριν από λίγο καιρό, ο σκηνοθέτης Andrew Dominik, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά σε μία συνέντευξή του για την προώθηση του Blonde: «Το "Οι Άντρες Προτιμούν τις Ξανθιές" είναι για καλοντυμένες πόρνες», με τα σχόλια να είναι περιττά.
Έφυγε από τη ζωή η Σαχίν Λιτλφέδερ, η γυναίκα που έμεινε στην ιστορία των Όσκαρ ως η «Ινδιάνα που αρνήθηκε το βραβείο του Μάρλον Μπράντο» για την ταινία «Νονός».
Όπως ανακοίνωσε την Κυριακή η Ακαδημία Κινηματογράφου, η Λιτλφίδερ έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 75 ετών, μετά από μάχη με τον καρκίνο του μαστού. Στο tweet του επίσημου λογαριασμού αναφέρεται πως «έφυγε ήσυχα στο σπίτι της στην πόλη Νοβάτο της Βόρειας Καλιφόρνια, έχοντας στο πλευρό της τα αγαπημένα της πρόσωπα». Τον Ιούνιο του 2021, η γυναίκα είχε δώσει την τελευταία της συνέντευξη στον Guardian. «Είμαι πολύ άρρωστη. Έχω καρκίνο του μαστού σε τελικό στάδιο, που έχει κάνει μετάσταση στο δεξιό μου πνεύμονα. Κάνω χημειοθεραπείες εδώ και καιρό. Ως αποτέλεσμα, η μνήμη μου δεν είναι τόσο καλή, όπως ήταν. Είμαι διαρκώς κουρασμένη και είναι λογικό, αν σκεφτείς πως ο καρκίνος είναι μια δουλειά πλήρους απασχόλησης», λέει αρχικά. Αναφορικά με την πολυσυζητημένη στιγμή που αρνήθηκε να παραλάβει το χρυσό αγαλματίδιο εκ μέρους του Μάρλον Μπράντο και αποφάσισε να βγάλει λόγο ενώπιον όλων, στηρίζοντας τον λαό της, η Σαχίν εξηγήσε πως δεν την αγγίζουν όσα έγιναν, αφού πήρε μεγάλη δύναμη από τις εμπειρίες της. Της αρκεί που έμεινε αυθεντική και είναι έτοιμη να πει το αντίο. «Όταν πάω στον κόσμο των πνευμάτων, θα πάρω όλες αυτές τις ιστορίες μαζί μου. Όμως, όσο είμαι εδώ μπορώ να μοιραστώ μερικές. Θα πάω στον κόσμο των προγόνων μου. Σας λέω αντίο. Κέρδισα το δικαίωμα να είμαι ο εαυτός μου», είχε δηλώσει. Ως γνωστόν, ο Μάρλον Μπράντο είναι υπέρμαχος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και θερμός υποστηρικτής των αυτόχθονων της Αμερικής. Διαμαρτυρόμενος, λοιπόν, για τον τρόπο που παρουσίαζε ο αμερικανικός κινηματογράφος την εικόνα των Ινδιάνων, πλάθοντας μία άσχημη εντύπωση για αυτούς, έστειλε την βραδιά των Όσκαρ τη Σαχίν Λιτλφίδερ στη θέση του. Υπενθυμίζεται πως ο ηθοποιός είχε βραβευτεί για τον ρόλο του Βίτο Κορλεόνε στην ταινία «Νονός» του Φράνσις Κόπολα. Η Σαχίν είναι ηθοποιός με καταγωγή από τους Ινδιάνους Απάτσι. Δεν βρέθηκε εκεί προκειμένου να παραλάβει το Όσκαρ αντί του Μπράντο, αλλά για να διαβάσει μια επιστολή 15 σελίδων, που είχε γράψει ο ηθοποιός σχετικά με τα δικαιώματα των Ινδιάνων. Μόλις έφτασε η στιγμή, που ακούστηκε το όνομα του Μάρλον Μπράντο και όλοι περίμεναν να τον δουν να ανεβαίνει στη σκηνή υπό τη γνωστή μουσική υπόκρουση του «Νονού», η Ινδιάνα ανέβηκε τελικά στο βήμα αντ’ αυτού. Με μία κίνηση του χεριού της αρνήθηκε να παραλάβει από τον Ρότζερ Μουρ το Όσκαρ για λογαριασμό του Μπράντο και εξήγησε το λόγο, που βρισκόταν εκεί. Φυσικά, δεν πρόλαβε να διαβάσει τελικά τη διαμαρτυρία του Μάρλον Μπράντο, λόγω πιεσμένου χρόνου. Μίλησε, όμως, για τη θέση που στηρίζει ο γνωστός ηθοποιός και για την άσχημη εικόνα που έχει σχηματιστεί για τους Ινδιάνους μέσω της βιομηχανίας του Χόλιγουντ, που τούς παρουσίαζε ως βίαιους, αιμοσταγείς, βάρβαρους και πολεμοχαρείς. Μάλιστα, ο παραγωγός του «Νονού», Άλμπερτ Ρούντι απείλησε την Σαχίν μέχρι και με σύλληψη, ώστε να αποτρέψει τη σκηνή, όμως η προσπάθεια του ήταν ανεπιτυχής. «Εκπροσωπώ το Μάρλον Μπράντο απόψε και μου ζήτησε να σας πω ότι είναι ευγνώμων, αλλά λυπάται που δεν μπορεί να παραλάβει αυτό το γενναιόδωρο βραβείο. Και η αιτία δεν είναι είναι άλλη από τη συμπεριφορά της βιομηχανίας του κινηματογράφου στους Αμερικανούς Ινδιάνους», ξεκίνησε τη δήλωση της η Σαχίν Λιτλφέδερ. Οι αντιδράσεις, φυσικά, του κόσμου πάνω σε αυτές τις δηλώσεις ήταν ποικίλες. Πολλοί χειροκρότησαν τη νεαρή ηθοποιό, αλλά δεν ήταν λίγοι βέβαια και εκείνοι, που έδειξαν ξεκάθαρα την αποδοκιμασία τους, καθώς η θέση τους ήταν δύσκολη. Όντως εκείνη την εποχή, οι Ινδιάνοι είχαν ελάχιστη εκπροσώπηση στη βιομηχανία του κινηματογράφου και χρησιμοποιούνταν κυρίως ως κομπάρσοι. Ακόμα και οι ρόλοι, που απεικόνιζαν έναν Ινδιάνο χαρακτήρα δίνονταν σε λευκούς ηθοποιούς. Όπως ήταν αναμενόμενο, πολλοί ήταν αυτοί, που στράφηκαν εναντίον του Μάρλον Μπράντο μετά από αυτή την πράξη. |
ARXEIO
May 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|