«Ήμουν στη μέση μιας καταστροφής.Πραγματικά φρίκαρα» λέει ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ περιγράφοντας την στιγμή που παραλίγο να χάσει τη ζωή του Σε μια αποκάλυψη που λίγοι περίμεναν προχώρησε ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ σε βίντεο που δημοσίευσε στο YouTube. Ο γνωστός ηθοποιός αποκάλυψε ότι παραλίγο να χάσει τη ζωή του, κατά τη διάρκεια εγχείρησης ανοιχτής καρδιάς, εξαιτίας μιας επιπλοκής που προέκυψε. Στο εν λόγω βίντεο, ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ εξήγησε ότι το περιστατικό συνέβη το 2019, λίγο πριν πάρει μέρος στα γυρίσματα της ταινίας «Terminator: Dark Fate». «Λυπούμαστε πολύ. Κάναμε ένα λάθος και τρυπήσαμε το τοίχωμα της καρδιάς» Ο 76χρονος σταρ και πρώην κυβερνήτης της Καλιφόρνια, ανέφερε ότι υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση αντικατάστασης βαλβίδας και πως όταν ξύπνησε, οι γιατροί τον ενημέρωσαν ότι είχε συμβεί μια απροσδόκητη εσωτερική αιμορραγία η οποία ώθησε την ιατρική ομάδα να «με ανοίξει πολύ γρήγορα για να σώσει τη ζωή μου». «Πραγματικά φρίκαρα. Ξύπνησα και ξαφνικά οι γιατροί ήταν μπροστά μου και έλεγαν: ‘Λυπούμαστε πολύ, αλλά δεν μοιάζει με αυτό που σχεδιάζαμε. Κάναμε ένα λάθος και τρυπήσαμε το τοίχωμα της καρδιάς’, και έπρεπε να με ανοίξουν πολύ γρήγορα» είπε χαρακτηριστικά. «Η ουσία είναι ότι δεν μπορείς να γυρίσεις το χρόνο πίσω. Ήμουν στη μέση μιας καταστροφής. Έτσι, τώρα πώς μπορώ να ξεφύγω από αυτήν; Πρέπει να αλλάξεις ταχύτητα. Μάζεψε τον εαυτό σου, άλλαξε ταχύτητα και πες, ‘Εντάξει αυτό που πρέπει να κάνω τώρα είναι να φύγω από αυτό το νοσοκομείο’» πρόσθεσε στη συνέχεια. Συμμετείχε κανονικά στην ταινία Ωστόσο, ανέφερε ότι ήθελε γρήγορα να είναι σε φόρμα για να γυρίσει την ταινία και να επανέλθει στην καθημερινότητα του. «Έπρεπε να είμαι σε φόρμα, έπρεπε να κυκλοφορώ, να τρέχω, να σηκώνω πράγματα, να κάνω τις σκηνές μάχης», είπε, προσθέτοντας ότι η «θετική του στάση» και το σύστημα υποστήριξης τον βοήθησαν να πετύχει τον στόχο του. «Όταν άρχισα να γυρίζω το Terminator 6, είχα επανέλθει πλήρως».
0 Comments
Η Νάταλι Πόρτμαν χαρακτήρισε «εμπνευσμένες» τις ενέργειες της γυναικείας ομάδας της Ισπανίας που κατέκτησε το Παγκόσμιο Κύπελλο, ενώ δήλωσε λυπημένη για την εξέλιξη του σκανδάλου Ρουμπιάλες. Η Πόρτμαν, επί μακρόν υπέρμαχος του γυναικείου ποδοσφαίρου, δήλωσε απογοητευμένη από το πώς ο θρίαμβος της Ισπανίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο στην Αυστραλία επισκιάστηκε από τις κινήσεις του Λουίς Ρουμπιάλες και τη συνεχή πολιτικοποίηση του γυναικείου αθλητισμού. H βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός και συνιδιοκτήτρια του συλλόγου NWSL Angel City, μιλώντας στους αντιπροσώπους της Γενικής Συνέλευσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης Συλλόγων στο Βερολίνο, η Πόρτμαν δήλωσε: «Μακάρι οι παίκτριες να μπορούσαν να επικεντρωθούν μόνο στο άθλημα. Δυστυχώς έπρεπε να είναι εκ φύσεως πολιτικοποιημένες, όπως είδαμε στα δύο τελευταία Παγκόσμια Κύπελλα. »Οι προηγούμενοι νικητές, οι ΗΠΑ, αγωνίζονταν για ίσες αμοιβές την ίδια στιγμή που κέρδιζαν το Παγκόσμιο Κύπελλο. Αυτή τη φορά η ισπανική ομάδα αγωνιζόταν κατά της παρενόχλησης, της κακοποίησης και της επίθεσης. »Η ανθεκτικότητα αυτών των γυναικών να παίζουν στο κορυφαίο επίπεδο ενώ βρίσκονται κάτω από τόσο άδικες και άνισες συνθήκες και η ικανότητα να είναι συνήγοροι εντός και εκτός γηπέδου είναι εμπνευσμένη. Προσεύχομαι για την ημέρα που θα μπορούν να είναι απλώς αθλήτριες και όλα τα υπόλοιπα να είναι διασκέδαση. Προς το παρόν λαμβάνω μεγάλη έμπνευση από τις παίκτριες». Ισχυρίζεται ότι το φιλί ήταν συναινετικό Τα σχόλιά της έρχονται αφού η αρχηγός της Ισπανίας, Τζένι Ερμόσο, κατέθεσε μήνυση κατά του Λουίς Ρουμπιάλες, του προέδρου της ισπανικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας, κατηγορώντας τον για σεξουαλική επίθεση με αφορμή το ανεπιθύμητο φιλί που της έδωσε μετά τη νίκη τους στον τελικό. Ο Ρουμπιάλες τέθηκε προσωρινά σε διαθεσιμότητα από τη Fifa και διατάχθηκε να απέχει από τις επαφές με την Ερμόσο, αφού αρχικά αρνήθηκε κάθε αδίκημα, προτού εκδώσει μια συγγνώμη που επικρίθηκε ως μισή. Ισχυρίζεται ότι το φιλί ήταν συναινετικό και δεν έχει παραιτηθεί ακόμη από τη θέση του στην ισπανική ομοσπονδία. Ο παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης, Ντάνι Καρβαχάλ, προστέθηκε επίσης στους επικριτές του Ρουμπιάλες, προσθέτοντας στην κοινή δήλωση που έκαναν οι άνδρες αρχηγοί της La Roja, Αλβάρο Μοράτα, Σέζαρ Αζπιλικουέτα, Ρόντρι και Μάρκο Ασένσιο, οι οποίοι καταδίκασαν τον Ρουμπιάλες. «Κρίμα που αμαύρωσαν τον τίτλο που πέτυχαν οι κυρίες» «Θέλω να κάνω μια μικρή αναφορά στην ανακοίνωση που εκδώσαμε χθες ως ομάδα. Ο πρόεδρός μας Ρουμπιάλες δεν στάθηκε στο ύψος που πρέπει να έχει ένας πρόεδρος σε μια γιορτή» δήλωσε ο Καρβαχάλ. «Δημιούργησε μια κατάσταση που δεν είναι χαρακτηριστική για έναν πρόεδρο. Όλα αυτά προκάλεσαν σημαντική αναστάτωση στα μέσα ενημέρωσης και είναι κρίμα που αμαύρωσαν τον τίτλο που πέτυχαν οι κυρίες. Είναι κρίμα που χαλάει ή επικαλύπτει τον παγκόσμιο τίτλο γιατί είναι ένα πολύ σημαντικό κατόρθωμα για το ποδόσφαιρό μας. Δεν ήταν καλό για την εικόνα του ισπανικού αθλητισμού». Η απόλυση του προπονητή, Χόρχε Βίλντα Η ισπανική εισαγγελία δήλωσε ότι η κατάθεση της Ερμόσο θα εξεταστεί «το συντομότερο δυνατό», αφού ενθαρρύνθηκε να υποβάλει επίσημη καταγγελία από τους εισαγγελείς στο ανώτατο ποινικό δικαστήριο της χώρας. Σύμφωνα με έναν πρόσφατα ψηφισμένο νόμο περί σεξουαλικής συναίνεσης στην Ισπανία, ο Ρουμπιάλες μπορεί να αντιμετωπίσει πρόστιμο ή φυλάκιση από ένα έως τέσσερα χρόνια, αν κριθεί ένοχος για σεξουαλική επίθεση. Την Τρίτη, η ισπανική ομοσπονδία ανακοίνωσε ότι απέλυσε τον προπονητή, Χόρχε Βίλντα, ο οποίος υπήρξε διχαστικός προπονητής παρά το γεγονός ότι οδήγησε την ομάδα στη δόξα του Παγκοσμίου Κυπέλλου στην Αυστραλία. Η θέση του Βίλντα είχε γίνει φαινομενικά αφόρητη, με το μεγαλύτερο μέρος του προπονητικού του επιτελείου να παραιτείται και 81 ποδοσφαιριστές να αρνούνται να αγωνιστούν στην εθνική ομάδα εν μέσω της έκρηξης του σκανδάλου Ρουμπιάλες. Την Πέμπτη προέκυψε επίσης ότι οι παίκτριες της Liga F, της κορυφαίας κατηγορίας του γυναικείου ποδοσφαίρου στην Ισπανία, θα απεργήσουν για τα δύο πρώτα παιχνίδια της σεζόν για τις αμοιβές και τις συνθήκες. Ο ισπανικός σύνδεσμος παικτών δήλωσε ότι η απεργία έχει προγραμματιστεί καθώς δεν μπορούσε να επιτευχθεί μια «δίκαιη» συμφωνία. *Με στοιχεία από theguardian.com Δείτε το επίμαχο βίντεο με το φιλί Η δημόσια παρέμβαση της κόρης του, πριν λίγο καιρό στη βρετανική «Vogue» με ένα άρθρο προσωπικό για τη δική της πάλη με θέματα ψυχικής υγείας, ήταν αποκαλυπτικό Η τελευταία σύντροφος στη ζωή του Bruce Willis, η Emma Heming Willis, ακόμη και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναπτύσσει δράση σχετική με το πρόβλημα υγείας του ηθοποιού. Ολόκληρη η οικογένειά του, τα παιδιά του από τον γάμο με την Ντέμι Μουρ, η ίδια η πρώην σύζυγός του, βρίσκονται όλοι στο πλευρό του με τον τρόπο τους, προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της εξελισσόμενης νόσου του αγαπημένου πρωταγωνιστή. Είναι υποδειγματικός ο τρόπος που ενδεχομένως και λόγω της ισχύος που τους δίνουν τα φώτα της δημοσιότητας, οι διάσημοι που αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα, αναπτύσσουν και μια «παράπλευρη» κοινωνική δράση που ανοίγει νέους δρόμους και στην υπόλοιπη κοινωνία για σημαντικά ζητήματα που μας αφορούν όλους. Η περίπτωση του Bruce Willis είναι μία απ’ αυτές. Όσοι τον θυμόμαστε από τον γυαλιστερό, χαριτωμένο εαυτό του στο πλευρό της Σίμπιλ Σέπαρντ στο θρυλικό «Αυτός, αυτή και τα μυστήρια» («Moοnlighting»), με το ειρωνικό του χαμογελάκι και όλη του τη γοητεία σε δράση, σίγουρα νιώθουμε ιδιαίτερη λύπη για την περιπέτειά του με τη μετωποκροταφική άνοια και την αφασία που παρουσιάζει. Η τραγική ειρωνεία εντείνεται περισσότερο, όταν σκεφτόμαστε πως υπήρξε ένας ηθοποιός που καθιερώθηκε από τις ταινίες δράσης, ο δυνατός, που δεν πεθαίνει με τίποτα ήρωας που νικάει πάντα τους «κακούς»… Η πραγματικότητα όμως έχει άλλες βουλές. Εάν οι εξ αποστάσεως θαυμαστές, επηρεάζονται, μπορεί να φανταστεί κανείς, τι περνάει ολόκληρη η οικογένειά του και οι αγαπημένοι του άνθρωποι. Ωστόσο, η γενναιότητα που βρίσκουν είτε για να παραδεχτούν κάποια πράγματα δημόσια είτε για να αναπτύξουν κάποια συγκεκριμένη δραστηριότητα ωφέλιμη και για την υπόλοιπη κοινωνία, η αλήθεια είναι ότι είναι αξιοθαύμαστη και προφανώς τους δίνει έναν τρόπο να νιώσουν χρήσιμοι κι οι ίδιοι, ερχόμενοι σε επαφή και με άλλους ανθρώπους που αντιμετωπίζουν ανάλογα προβλήματα. Ο αγώνας με την ψυχική υγεία Η δημόσια παρέμβαση της κόρης του πριν λίγο καιρό στη βρετανική «Vogue» με ένα άρθρο προσωπικό για τη δική της πάλη με θέματα ψυχικής υγείας, ήταν αποκαλυπτικό και φυσικά καταλυτικό, καθώς σπάει τα ταμπού που θέλουν τους ανθρώπους που αγωνίζονται για την ψυχική τους ισορροπία, να το κάνουν, μόνοι, στα βουβά, χωρίς στήριξη. Η Ταλούλα Γουίλις εξομολογήθηκε πώς στα 11 της επηρεάστηκε από όλα εκείνα που διάβαζε ως έφηβη στα μέσα ενημέρωσης για την οικογένειά της και τις σχέσεις των γονιών της, αλλά και τη δική της εξωτερική εμφάνιση. Η ίδια δεν δίστασε να πει ότι για πρώτη φορά έλαβε ψυχιατρική φροντίδα στα 20 της, ενώ για την τωρινή κατάσταση τη υγείας του πατέρα της, Μπρους, η Ταλούλα αρχικά πάλεψε με την άρνηση και την αποφυγή του θέματος. Αρρώστησε και η ίδια, ενώ αγωνίζεται με την νευρική ανορεξία τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Το ότι αντιμετωπίστηκε από τα ΜΜΕ ως το «ασχημόπαπο» της οικογένειας έχει διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στη δική της ψυχολογική κατάσταση τα προηγούμενα χρόνια, οπότε η τα επιπρόσθετα σοβαρά θέματα υγείας του πατέρα της για εκείνη ήταν μια ακόμη επιβάρυνση δική της. Κι ένα μάθημα για την υπόλοιπη κοινωνία βεβαίως που νομίζει ότι οι πλούσιοι και διάσημοι δεν έχουν προβλήματα ή ότι αυτός ο αυξημένος και γενικευμένος τοξικός φθόνος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει βάση… (in.gr) Η Ναόμι Γουότς μιλάει για το «πολύ καλό σεξ» και για τις αγαπημένες της στάσεις με τον Μπίλι Κράνταπ4/9/2023 Η Ναόμι Γουότς και ο Μπίλι Κράνταπ βρίσκονται στη φάση του μήνα του μέλιτος. Η ηθοποιός αποκάλυψε την περασμένη εβδομάδα, σχεδόν τρεις μήνες αφότου το δίδυμο ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας, την «αρκετά καλή σεξουαλική» τους ζωή. Η πρωταγωνίστρια του King Kong χαρακτήρισε την επικοινωνία «κλειδί» κατά τη διάρκεια της συζήτησης, η οποία είχε τίτλο: «Ξεκλειδώνοντας την οικειότητα και πλοηγώντας το πάθος στη μέση ηλικία». Εξήγησε: «Αν μπορείς να μιλήσεις στον σύντροφό σου, αν μπορείς να είσαι ειλικρινής και να κάνεις μια πραγματικά αυθεντική συζήτηση και να απομακρύνεις την αμηχανία, θα κυριαρχήσει η ενσυναίσθηση και αυτό είναι καυτό». Δείτε το βίντεο Αυτοκόλλητα οιστρογόνων Η υποψήφια για Όσκαρ σημείωσε ότι όταν εκείνη και ο Κράνταπ, 55 ετών, άρχισαν να βγαίνουν για πρώτη φορά το 2017, χρησιμοποιούσε αυτοκόλλητα οιστρογόνων κατά τη διάρκεια του σεξ. «Προσωπικά πιστεύω ότι το σεξ γίνεται πιο απολαυστικό όταν βγάζεις από πάνω σου τον φόβο ότι θα κάνεις παιδιά» δήλωσε η Γουότς σε εκδήλωση στο Hampton Bays την περασμένη εβδομάδα, σύμφωνα με την Daily Mail. Η 54χρονη αστειεύτηκε: «Πώς το λέει η έκφραση; ‘Κλειστό για δουλειές, ανοιχτό για διασκέδαση’. »Αισθάνεσαι περισσότερο σαν ‘θα το κάνω αυτό για τον εαυτό μου’ επειδή είσαι πιο σίγουρη για τον εαυτό σου, έχεις εμπειρία, είσαι σοφότερη» συνέχισε. Η στάση του Νίκα Όταν ρωτήθηκε για τη στάση που προτιμά στο σεξ, η Γουότς απάντησε με θράσος: «Από πάνω, από κάτω. Δεν είμαι ιδιότροπη». «Είχα άγχος που θα το έβλεπε ο νέος μου εραστής» θυμήθηκε η Γουότς, η οποία έχει μιλήσει ανοιχτά για την εμμηνόπαυση που περνάει από τα 30 της. Εξήγησε ότι το κολλώδες υπόλειμμα από το επίθεμα «έκανε μέρες» για να φύγει. «Πήγαινα στο μπάνιο λίγο πριν ξεκινήσουμε και ήμουν εκεί μέσα τρίβοντας και μετά έβγαινα έξω. Και ο πανέμορφος σύντροφός μου έλεγε: «Είσαι καλά; Είναι όλα εντάξει;»» συνέχισε. Έδωσε τα εύσημα στον σταρ του «Morning Show» που ήξερε «πώς να συμπεριφερθεί» από τη στιγμή που «έφερε την ειλικρίνεια στο δωμάτιο, παρά το άβολο και το δύσκολο του πράγματος» εξήγησε. Τον παραδέχεται «Ήξερε τι συνθήματα έπρεπε να ακολουθήσει» θυμήθηκε η Γουότς. «Είχε 100% ενσυναίσθηση και μπορώ με ασφάλεια να πω ότι συνεχίσαμε να κάνουμε, ξέρετε, πολύ καλό σεξ εκείνο το βράδυ». Αργότερα, τόνισε τη σημασία του να εστιάσει στην παρούσα φάση της ζωής της και να αναγνωρίσει ότι «πολλές γυναίκες είναι καυλωμένες σε αυτή την ηλικία». Εκείνη και ο Κράνταπ είπαν το «ναι» στη Νέα Υόρκη τον Ιούνιο. «Παντρεμένοι!». Η Γουότς συνόδευσε στο Instagram με αυτή τη φράση μια φωτογραφία της ίδιας και του νέου της συζύγου στα σκαλιά ενός δικαστηρίου του Μανχάταν. Η νύφη εντυπωσίασε με ένα λευκό φόρεμα Oscar de la Renta, το οποίο συνδύασε με το απλό μπουκέτο λουλουδιών της, ενώ ο σύντροφός της ήταν κομψός με ένα ναυτικό κοστούμι και ένα λευκό button-up. Το ερωτικό παρελθόν τουςΟ ηθοποιός έχει έναν 19χρονο γιο, τον Γουίλιαμ, με την πρώην του Mary-Louise Parker, την οποία εγκατέλειψε όταν εκείνη ήταν επτά μηνών έγκυος για τη συνάδελφό του Claire Danes. Η Γουότς, από την πλευρά της, στο παρελθόν έβγαινε με τον Liev Schrieber για μια δεκαετία. Από τότε που το πρώην ζευγάρι χώρισε το 2016, συνεχίζουν να έχουν καλές σχέσεις και να μεγαλώνουν με ισορροπία τα δύο παιδιά τους – τη Σάσα, 15 ετών, και τον Κάι, 14 ετών. *Με στοιχεία από pagesix.com Τι συμβαίνει μεταξύ τους; «Οργίασαν» τις τελευταίες ημέρες τα δημοσιεύματα, που ήθελαν την 20χρονη Τζένα Ορτέγκα να βρίσκεται σε σχέση με τον κατά 40 χρόνια μεγαλύτερό της Τζόνι Ντεπ. Όλα ξεκίνησαν όταν κυκλοφόρησε ένα δημοσίευμα από τη διαδικτυακή ιστοσελίδα DeuxMoi, που γρήγορα αναπαράχθηκε και από τα υπόλοιπα sites. Οι δύο ηθοποιοί εθεάθησαν μαζί στα γυρίσματα της ταινίας «Beetlejuice 2» και το δημοσίευμα άφησε «αιχμές» για ερωτική σχέση μεταξύ τους. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Η νεαρή πρωταγωνίστρια της σειράς «Wednesday» του Netflix διέψευσε όσα γράφονται και μάλιστα τόνισε ότι δεν έχει συναντήσει ποτέ στη ζωή της τον σταρ του Χόλυγουντ και ούτε έχει συνεργαστεί μαζί του. «Είναι τόσο γελοίο» «Αυτό είναι τόσο γελοίο που δεν μπορώ καν να γελάσω. Δεν έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου τον Τζόνι Ντεπ ούτε έχω συνεργαστεί μαζί του. Σας παρακαλώ σταματήστε να διαδίδετε ψέματα και αφήστε μας ήσυχους», είπε η ηθοποιός. Επίσης, εκπρόσωπος του Τζόνι Ντεπ χαρακτήρισε τις φήμες «αβάσιμες» και τις διέψευσε ενώ ξεκαθάρισε πως οι δύο ηθοποιοί δεν έχουν καμία προσωπική ή επαγγελματική σχέση μεταξύ τους. «Ο κ. Ντεπ δεν έχει καμία προσωπική ή επαγγελματική σχέση με την κυρία Ορτέγκα. Δεν την έχει συναντήσει και δεν της έχει μιλήσει ποτέ. Δεν εμπλέκεται σε κανένα πρότζεκτ μαζί της, ούτε σκοπεύει να το κάνει. Είναι τρομοκρατημένος από αυτές τις αβάσιμες και κακόβουλες φήμες που έχουν σκοπό να βλάψουν τη φήμη και την καριέρα του», υπογράμμισε σχετικά. Σε δημοσίευμά της η Daily Mail αναφέρει ότι η ιδέα της συμμετοχής του Τζόνι Ντεπ στο «Beetlejuice 2» ενθουσίασε τους θαυμαστές του, όταν το όνομά του εμφανίστηκε σε αναζητήσεις στο Google που αφορούσαν το καστ της ταινίας. Ο Τσάρλι Σιν, 58 ετών σήμερα, δεν μοιάζει να νοιάζεται για το καλό του προφίλ. Κοιτάει ανφάς τη δημοσιότητα ακολουθώντας τα ατίθασα ένστικτά του χωρίς να μετανιώνει για την καλπάζουσα ματσίλα του. Κατάχρηση ουσιών, θετικός στον ιό HIV, ενδοοικογενειακή βία, μπλεξίματα με τον νόμο. «Παίρνω ένα ναρκωτικό, λέγεται Τσάρλι Σιν. Δεν είναι διαθέσιμο γιατί αν το δοκιμάσετε θα πεθάνετε. Το πρόσωπό σας θα λιώσει και τα παιδιά σας θα κλαίνε πάνω από το ανατιναγμένο σώμα σας» παραδέχεται ο ίδιος με μια φράση την πορεία της ζωή του.1986: Ο Τσάρλι Σιν, ως νεαρός στρατιώτης Κρις στο Platoon, προσφέρει μια πρωτοποριακή ερμηνεία στην ταινία για τον πόλεμο του Βιετνάμ που κέρδισε το Όσκαρ καλύτερης ταινίας. Καλοκαίρι 1990: Ο Σιν φεύγει από κέντρο αποτοξίνωσης στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια, όπου πέρασε σχεδόν ένα μήνα. «Θα συνεχίσω να παρακολουθώ συναντήσεις 12 βημάτων» δήλωσε τότε. Επικαλούμενος ένα εξαντλητικό πρόγραμμα γυρισμάτων, μπήκε στο κέντρο αποτοξίνωσης για θεραπεία με τον εθισμό του στο αλκοόλ. Την ίδια χρονιά, ο αρραβώνας του με την ηθοποιό Κέλι Πρέστον έληξε μετά από δημοσιεύματα που αποκάλυψαν ότι η Πρέστον πυροβολήθηκε κατά λάθος στο χέρι ενώ βρισκόταν στο σπίτι με τον Σιν. 1995: Ο Σιν είναι βασικός μάρτυρας στην περιβόητη δίκη της «μαντάμ του Χόλιγουντ», της Χάιντι Φλάις, όπου καταθέτει ότι ο ίδιος πλήρωσε πάνω από 50.000 δολάρια για υπηρεσίες από δεκάδες υπαλλήλους της. Στη δίκη της Φλάις το 1995, παραδέχεται δημόσια ότι προτιμά τον τύπο της «μαζορέτας». 1996: Ο Σιν συλλαμβάνεται και κατηγορείται για την επίθεση στην πρώην φίλη του, Μπρίτανι Άσλαντ. Ένα χρόνο αργότερα, δηλώνει ότι δεν αμφισβητεί τις κατηγορίες και λαμβάνει ποινή με αναστολή και δύο χρόνια αναστολή από δικαστή της Καλιφόρνιας. Περιοριστικά μέτρα Μάιος 1998: Ο πατέρας του Σιν, ο ηθοποιός Μάρτιν Σιν, πείθει τον ηθοποιό να μπει σε κέντρο αποτοξίνωσης στο Μαλιμπού της Καλιφόρνια, μετά από μια σχεδόν θανατηφόρα υπερβολική δόση. Αργότερα τον ίδιο μήνα, ο νεότερος Σιν αναγκάζεται να επιστρέψει σε κέντρο αποτοξίνωσης μετά από έλεγχο της αστυνομίας στο Λος Άντζελες. Ένας γιατρός που εξετάζει τον Σιν λέει στις αρχές ότι ο ηθοποιός χρειάζεται επίβλεψη επειδή έπαιρνε συνταγογραφούμενα φάρμακα. Ιανουάριος 2006: Ο Σιν και η δεύτερη σύζυγός του, Ντενίζ Ρίτσαρντς, ανακοινώνουν ότι παίρνουν διαζύγιο. Κατά τη διάρκεια μιας πικρής διαμάχης για την κηδεμονία αργότερα εκείνη τη χρονιά, ισχυρίζεται ότι εκείνος την είχε κακοποιήσει σωματικά και λεκτικά και την είχε απειλήσει να τη σκοτώσει. Ως αποτέλεσμα, λαμβάνει περιοριστικά μέτρα εναντίον του. Δεκέμβριος 2009: Ο Σιν συλλαμβάνεται στις 25 Δεκεμβρίου στο Άσπεν του Κολοράντο ως ύποπτος για επίθεση δευτέρου βαθμού, απειλή και εγκληματική βλάβη σε μια διαμάχη για ενδοοικογενειακή βία με τη σύζυγό του, Μπρουκ Μιούλερ. Οι δικηγόροι του ζευγαριού, Yale Galanter και Richard Cummins, λένε ότι το ζευγάρι ελπίζει να συμφιλιωθεί. Ώρα για νέα αποτοξίνωση Φεβρουάριος 2010: Ο Σιν μπαίνει σε κέντρο αποτοξίνωσης ως «προληπτικό μέτρο», λέει ο Σταν Ρόζενφιλντ, εκπρόσωπος του ηθοποιού. «Έχει ζητήσει να προστατευθεί η ιδιωτική του ζωή». Αύγουστος 2010: Ο Σιν δηλώνει ένοχος για επίθεση στην υπόθεση ενδοοικογενειακής βίας που προέκυψε από το περιστατικό των Χριστουγέννων και διατάσσεται να περάσει 30 ημέρες σε κέντρο αποτοξίνωσης ως μέρος μιας συμφωνίας σε ακρόαση στο δικαστήριο του Άσπεν. Σε αντάλλαγμα, αποσύρονται άλλες δύο κατηγορίες. Ο δικαστής καταδικάζει επίσης τον ηθοποιό σε τρίμηνη αναστολή και τον υποχρεώνει να ολοκληρώσει 36 ώρες συμβουλευτικής για θέματα ενδοοικογενειακής βίας. 26 Οκτωβρίου 2010: Ο δημοσιογράφος του Σιν, Ρόζενφιλντ, δηλώνει στο USA TODAY ότι ο ηθοποιός εισήχθη στο νοσοκομείο για ιατρικούς λόγους μετά την κλήση της ασφάλειας στο δωμάτιο του ξενοδοχείου του, όπου βρέθηκε γυμνός και φαινόταν μεθυσμένος: «Αυτό που είμαστε σε θέση να διαπιστώσουμε είναι ότι ο Τσάρλι είχε μια ανεπιθύμητη αλλεργική αντίδραση σε κάποιο φάρμακο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, όπου αναμένεται να πάρει εξιτήριο αύριο». Ιανουάριος 2011: Ο Σιν βγαίνει από το σπίτι του στο Λος Άντζελες με φορείο και νοσηλεύεται στο νοσοκομείο με «έντονους κοιλιακούς πόνους». Ο Ρόζενφιλντ αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι ο Σιν «εισήλθε οικειοθελώς σε άγνωστο κέντρο αποκατάστασης». Παραίσθηση μεγαλείου Φεβρουάριος 2011: Ο Σιν λέει σε συνέντευξή του στο Today ότι δεν χρειάζεται αποτοξίνωση επειδή το εγχειρίδιο των Ανώνυμων Αλκοολικών γράφτηκε «για κανονικούς ανθρώπους, ανθρώπους που δεν είναι ξεχωριστοί, ανθρώπους που δεν έχουν αίμα τίγρη, ξέρετε, DNA Άδωνι». Μάρτιος 2011: Ο Τσάρλι Σιν μηνύει τον παραγωγό του πολύ επιτυχημένου σήριαλ, Two and a Half Men, τον Chuck Lorre και τα στούντιο Warner Bros. για 100 εκατομμύρια δολάρια μετά την απόλυσή του από τη σειρά. Ισχυρίζεται ότι παρενοχλήθηκε από τον Lorre, τον οποίο αποκαλεί «κλόουν» και «κουράδα». Ιούνιος 2012: Η καλωδιακή κωμική σειρά του Σιν, Anger Management, κάνει πρεμιέρα στο FX. Στη σειρά, που βασίζεται στην κινηματογραφική ταινία του 2003, ο Σιν υποδύεται έναν πρώην παίκτη του μπέιζμπολ που είναι θεραπευτής διαχείρισης θυμού. Η σειρά ολοκληρώνεται τον Δεκέμβριο του 2014. Νοέμβριος 2013: Ο Σιν τουιτάρει στην πρώην σύζυγο Μιούλερ: «Χρόνια πολλά Μπρουκ … γιατί δεν φυσάς αυτό το κερί». Το εικονιζόμενο «κερί» είναι μια χειροβομβίδα. το tweet ήταν απάντηση στις προσπάθειες της Μιούλερ να καταθέσει περιοριστικά μέτρα εναντίον του Σιν για να τον κρατήσει μακριά από τα παιδιά. Σεπτέμβριος 2014: Ο Σιν σχεδιάζει μια απίθανη επιστροφή στο Two and a Half Men, αλλά κάνει και μια δήλωση λέγοντας ότι «ήρθε η ώρα» να τελειώσει το Two and a Half Men. Στη συνέχεια αστειεύεται: «Περιμένετε, το είπα φωναχτά; Για την ιστορία, θα ήθελα πολύ να επιστρέψω». Οκτώβριος 2014: Ο Σιν μηνύεται για επίθεση και ξυλοδαρμό από μια οδοντοτεχνίτη του Λος Άντζελες, η οποία λέει ότι ο Σιν τη γρονθοκόπησε στο στήθος κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης στο γραφείο. Ιούνιος 2015: Ο Σιν βρίζει την πρώην σύζυγο Ρίτσαρντς με ένα tweet που αποκαλεί τη μητέρα των δύο κορών του «αιρετική, ξεπλυμένη γουρουνίτσα» και «σωρό ντροπής». Αποκαλεί επίσης την πρώην σύζυγο Μιούλερ, με την οποία έχει δύο γιους, «μια σέξι ροκ σταρ που λατρεύω». Θετικός στον ιό HIV 16 Νοεμβρίου 2015: Το NBC News ανακοινώνει ότι ο Σιν θα κάνει μια «αποκαλυπτική προσωπική ανακοίνωση» σε μια αποκλειστική, ζωντανή συνέντευξη με τον Ματ Λάουερ στο The Today Show. Τα μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι σκοπεύει να αποκαλύψει ότι είναι θετικός στον ιό HIV. 17 Νοεμβρίου 2015: «Είμαι εδώ για να παραδεχτώ ότι είμαι, στην πραγματικότητα, θετικός στον ιό HIV», αποκαλύπτει ο Σιν στο Today. «Πρέπει να βάλω ένα τέλος σε αυτή την επίθεση, σε αυτό το μπαράζ επιθέσεων, μισές αλήθειες και πολύ βλαβερές ιστορίες που αφορούν την απειλή της υγείας τόσων άλλων, οι οποίες δεν θα μπορούσαν να απέχουν περισσότερο από την αλήθεια». Κακά τα μαντάταΠρόσφατα έσκασε μία είδηση ότι ο Τσάρλι Σιν, 58 ετών, πάσχει από τραγικό πρόβλημα υγείας. «Μπορεί να είναι πολύ αργά» δήλωσε ο γιατρός του. Όταν έχεις ζήσει μια ζωή σαν του Τσάρλι Σιν, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι επιπτώσεις αρχίζουν να φαίνονται όσο περνούν τα χρόνια. Πρόσφατα δημοσιεύματα περιγράφουν λεπτομερώς πώς ο σταρ του Two and a Half Men εκμυστηρεύτηκε σε φίλους του ότι πάσχει από μια σειρά προβλημάτων υγείας, όπως απώλεια μνήμης και εναλλαγές στη διάθεση. Σύμφωνα με το Radar Online, ο Σιν, ο οποίος ζει με τον ιό HIV, εκμυστηρεύτηκε επίσης ότι οι παρενέργειες του φαρμάκου που χρειάζεται για να κρατήσει την ασθένεια υπό έλεγχο δυσκολεύουν την ολοκλήρωση ακόμη και απλών εργασιών. Ο σταρ φέρεται να είπε ότι τα φάρμακα: «Με κράτησαν κατασταλμένο και ζωντανό, αλλά πάλευα με μια συνεχή ημικρανία και, κατά καιρούς, με οριακή άνοια». Η μεταμέλεια Έχοντας περιπέσει σε δυσμένεια εν μέσω των τόσων σκανδάλων, ο ηθοποιός προσπάθησε να καθαρίσει τα πεπραγμένα του κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών. Σύμφωνα με έναν γιατρό που μίλησε στο Radar Online, ωστόσο, η αλλαγή της συμπεριφοράς του μπορεί να μην έχει κανένα αποτέλεσμα. «Τα συμπτώματα της άνοιας μπορεί να μην είναι απόρροια των φαρμάκων του και μόνο» δήλωσε ο Dr. Stuart Fischer. «Δεν μπορείτε να αγνοήσετε τα χρόνια κατάχρησης ναρκωτικών και αλκοόλ μαζί με την επικίνδυνη σεξουαλική ασυδοσία. Έχει προκαλέσει ανυπολόγιστη ζημιά στον εαυτό του. Ας ελπίσουμε ότι η εγκεφαλική του λειτουργία μπορεί να αποκατασταθεί, αλλά μετά από μια ζωή αυτοκαταστροφικής συμπεριφοράς, ίσως είναι πολύ αργά για να προλάβουμε πιθανές μακροπρόθεσμες επιπτώσεις». Όπως αναφέρει το Radar Online, άλλες πηγές έχουν υποστηρίξει ότι ο Σιν είναι αποφασισμένος να διορθώσει τη ζημιά που έχει κάνει σε άλλους με τη συμπεριφορά του στο παρελθόν. «Ο Τσάρλι ξέρει ότι δεν έχει βλάψει μόνο τον εαυτό του και ελπίζει απεγνωσμένα ότι η ιατρική του φροντίδα και οι αλλαγές στον τρόπο ζωής του θα του δώσουν χρόνο για να ξαναβρεί το δρόμο του στις καρδιές τους» φέρεται να είπε ένας εσωτερικός συνεργάτης. Το «σκοτεινό» παρελθόν του τον καταδιώκει ακόμα, όμως, ως δημιουργός, ο Πολάνσκι δεν το βάζει κάτω. Στις 18 του Αυγούστου που πέρασε, ο πολωνός σκηνοθέτης Ρόμαν Πολάνσκι έγινε 90 ετών. Και χθες έκανε την πρεμιέρα της στο φεστιβάλ κινηματογράφου της Βενετίας η τελευταία ταινία του, «Το παλάτι» (The palace). Η ταινία προβάλλεται εκτός συναγωνισμού και, όπως θα το περίμενε κανείς, το γεγονός και μόνο ότι δημιουργός της είναι ο Ρόμαν Πολάνσκι είναι αρκετό για να προκαλέσει θόρυβο. Γιατί όλα δείχνουν ότι τα προβλήματα που ακόμα και σήμερα αντιμετωπίζει θα τον ακολουθούν διά παντός. Εξακολουθεί να μην μπορεί να επισκεφθεί στις ΗΠΑ, χώρα την οποία εγκατέλειψε το 1974, κατηγορούμενος από την Πολιτεία της Καλιφόρνιας για τον βιασμό μιας ανήλικης. Το συμβάν έλαβε χώρα στο σπίτι του Τζακ Νίκολσον, πρωταγωνιστή του Πολάνσκι στο αριστούργημά του «Τσάιναταουν» (1974). Από το 1978 ο Πολάνσκι ζει στη Γαλλία και παραμένει παντρεμένος με την ηθοποιό Εμανουέλ Σενιέ, τη μητέρα των δύο παιδιών τους, Μοργκάν και Ελβις. Το «σκοτεινό» παρελθόν του τον καταδιώκει ακόμα, όμως, ως δημιουργός, ο Πολάνσκι δεν το βάζει κάτω. Στο «Παλάτι» σκηνοθετεί τους Ολιβερ Μανούτσι, Μίκι Ρουρκ, Τζον Κλιζ και Φανί Αρντάν σε μια ιστορία που διαδραματίζεται σε ένα ξενοδοχείο υπερπολυτελείας της Ελβετίας κατά τη διάρκεια της βραδιάς της αλλαγής του μιλένιουμ. Δισεκατομμυριούχοι καλεσμένοι από όλο τον κόσμο ετοιμάζονται να εισέλθουν στη νέα χιλιετία και μέσω των ιδιορρυθμιών και υπερβολών τους ο σκηνοθέτης μάς χαρίζει μια παράλογη, μαύρη και άκρως προκλητική (όπως και πολιτική) σάτιρα. Η τελευταία φορά που ο Πολάνσκι παρουσίασε δουλειά του στο φεστιβάλ Βενετίας ήταν το 2019, όταν η αμέσως προηγούμενη ταινία του, «Κατηγορώ…», εμπνευσμένη από την υπόθεση Ντρέιφους, κέρδισε το μεγάλο βραβείο της επιτροπής και εν συνέχεια έγινε αφορμή για μια νέα επίθεση εναντίον του δημιουργού της: εκτός από το ότι ο Πολάνσκι αντιμετώπισε καινούργιες κατηγορίες για σεξουαλική παρενόχληση (τις οποίες αρνήθηκε), το 2020 όταν για το «Κατηγορώ» κέρδισε το βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας στα βραβεία Σεζάρ της Γαλλίας, η κατακραυγή της βιομηχανίας ήταν τόσο μεγάλη που προκάλεσε ρωγμές στην ηγεσία της οργάνωσης των βραβείων Σεζάρ. Το γεγονός πυροδότησε το κίνημα #MeToo της Γαλλίας και αιχμή του δόρατος εδώ ήταν η γαλλίδα ηθοποιός Αντέλ Ανέλ, η οποία αποχώρησε από την τελετή των Σεζάρ όταν άκουσε το όνομα του Πολάνσκι. Και σαν μην έφτανε αυτό, τον περασμένο Μάιο, η Ανέλ επιτέθηκε εναντίον του φεστιβάλ κινηματογράφου των Καννών και άλλων θεσμών της γαλλικής κινηματογραφικής βιομηχανίας, λέγοντας ότι είναι «έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για να υπερασπιστούν τους αρχηγούς των βιαστών τους». Ολόκληρη η ζωή αλλά και το έργο του Πολάνσκι, φέρουν τα σημάδια μιας εξαιρετικά αλλόκοτης μα και ενδιαφέρουσας βιογραφίας που έχει τις προδιαγραφές ώστε κάποια στιγμή να γίνει από μόνη της ταινία. Τραγικές συγκυρίες, βίαια παιδικά χρόνια, σεξουαλικά σκάνδαλα, ανομολόγητοι φόνοι και ταινίες που χαρακτηρίστηκαν έργα «διεστραμμένου μυαλού», πλάθουν τον βίο και την πολιτεία ενός ευφυούς καλλιτέχνη και ανθρώπου ο οποίος δεν έπαψε ποτέ να μας εκπλήσσει. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 ο Πολάνσκι με τον «Πιανίστα» επανήλθε σε μια τραγική περίοδο της ζωής του, το ολοκαύτωμα των Εβραίων. Η ταινία που πραγματεύεται τη βιογραφία του πολωνού πιανίστα Βλάντισλαβ Στζπίλμαν επανέφερε τον σκηνοθέτη κυριολεκτικά στα χρόνια της εφιαλτικής παιδικής ηλικίας του, εκείνα της γερμανικής κατοχής. Σε ένα από τα μεγαλύτερα τμήματα της αυτοβιογραφίας του, «Ρόμαν», αφηγείται το πώς κατόρθωσε να επιβιώσει κατά την διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Η εβραϊκής καταγωγής πολωνέζικη οικογένειά του μετακόμισε στην πατρίδα της αφότου ο σκηνοθέτης είχε γεννηθεί στο Παρίσι το 1933 και ενώ τα σύννεφα του ναζισμού σκοτείνιαζαν τον ουρανό της Ευρώπης. Ο πατέρας του έσωσε τον μικρό Ρόμαν από το κρεματόριο σπρώχνοντάς τον προς την ελευθερία μέσα από την τρύπα ενός φράχτη (μια παρόμοια σκηνή υπάρχει στην ταινία). Αν και ο πατέρας του επέζησε τελικά του Ολοκαυτώματος (ξανασυναντήθηκε με τον Πολάνσκι το 1945), η μητέρα του άφησε την τελευταία πνοή της στο Αουσβιτς. Ο μικρός κατέληξε στα χέρια των θείων του, όπου η ταλαιπωρία του συνεχίστηκε, καθώς οι συγγενείς τον κακομεταχειρίστηκαν. Λίγο αργότερα, σπουδαστής στην κινηματογραφική σχολή του Λοτζ, ο Πολάνσκι ανακάλυπτε τον κινηματογράφο με δάσκαλο τον Αντρέι Βάιντα σε ταινίες του οποίου έχει εμφανιστεί ως ηθοποιός. Το 1962, η πρώτη μεγάλου μήκους ντεμπούτο του, «Μαχαίρι στο νερό» (1962), θα γινόταν η πρώτη πολωνέζικη παραγωγή που κέρδιζε υποψηφιότητα για Οσκαρ καλύτερης ξένης ταινίας. Αν και ήταν ήδη μεγάλος πολωνός σκηνοθέτης, ο Πολάνσκι επέλεξε να εγκαταλείψει τη χώρα και κατευθύνθηκε στη Γαλλία. Καθώς βρισκόταν στο Παρίσι, έγινε φίλος με τον νεαρό σεναριογράφο, Ζεράρ Μπραχ, ο οποίος τελικά έγινε ο μακροχρόνιος συνεργάτης του. Οι δύο επόμενες ταινίες, «Αποστροφή» (1965) και «Η νύχτα των δολοφόνων» (1966), που έγιναν στην Αγγλία και σε σενάριο μαζί με τον Μπραχ, κέρδισαν αντίστοιχα Ασημένια και στη συνέχεια Χρυσή Αρκτο στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου. Τότε πήγε στην Αμερική όπου με το ψυχολογικό θρίλερ «Το μωρό της Ρόζμαρι» μπήκε στο πάνθεον των μεγάλων κινηματογραφικών δημιουργών. Ομως μόλις έναν χρόνο αργότερα και ενώ ο Πολάνσκι βρισκόταν στο Λονδίνο, του ανακοινώθηκε τηλεφωνικώς ότι η έγκυος πρώτη γυναίκα του, Σάρον Τέιτ, είχε σφαγιασθεί από τον Τσαρλς Μάνσον και τη συμμορία του. Ενα τόσο τραγικό γεγονός δεν μπορεί παρά να στοιχειώσει για πάντα τον άνθρωπο που το βίωσε και πολλοί θεωρούν ότι ο Πολάνσκι ποτέ δεν το ξεπέρασε, ούτε και πρόκειται. Ομως μέχρι την τελευταία του πνοή τη δουλειά του θα την κάνει.
Ο Αμερικανός ηθοποιός Σον Πεν και θιασώτης του εμβολίου για τον COVID-19 δήλωσε ότι οι απαγορεύσεις για τον κορωνοΙό ήταν απλά η πρόβα για τα πράγματα που έρχονται.
«Το εμβόλιο μας έβγαλε από αυτό το χάος», είπε για να συνεχίσει: «Υπάρχει όμως και η ελπιδοφόρα άποψη. Όλο αυτό ήταν μια υποχρεωτική πρόβα για τα πράγματα που έρχονται και που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε ως κοινωνία», συμπλήρωσε. Παλαιότερα ο Σον Πεν είχε πει ότι όποιος είναι μη εμβολιασμένος είναι σαν να έχει ένα όπλο και να το στρέφει εναντίον κάποιου άλλου, λέγοντας πως οι ανενδοίαστοι πρέπει να κλειστούν στα σπίτια τους.
|
ARXEIO
May 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|