Πριν από λίγες ημέρες απορρίφθηκε το αίτημα της ηθοποιού για νέα δίκη Μετά από μία πολύκροτη δίκη που μονοπώλησε το παγκόσμιο ενδιαφέρον, η Άμπερ Χερντ άσκησε έφεση κατά της απόφασης των ενόρκων της Βιρτζίνα ότι δυσφήμησε τον Τζόνι Ντεπ. Η νομική ομάδα της Χερντ υπέβαλε την ειδοποίηση προσφυγής στο εφετείο της Βιρτζίνια προκειμένου να ακυρώσει την απόφαση του Ιουνίου, σύμφωνα με την οποία νικητής της δικαστικής διαμάχης ήταν ο Τζόνι Ντεπ, ενώ οι ισχυρισμοί της Χερντ σε άρθρο της Washington Post χαρακτηρίστηκαν ψευδείς και συκοφαντικοί. Συγκεκριμένα, μετά από μία τηλεοπτική δίκη που διήρκησε έξι εβδομάδες το δικαστήριο έκρινε πως η ηθοποιός δυσφήμισε τον Ντεπ και την κάλεσε να πληρώσει αποζημίωση ύψους 10 εκατ. δολαρίων, ενώ ο πρωταγωνιστής της ταινίας «Πειρατές της Καραϊβικής» καλείται να πληρώσει αποζημίωση 2 εκατ. δολαρίων στην Χερντ.«Πιστεύουμε ότι το δικαστήριο έκανε λάθος και εμπόδισε μια δίκαιη δίκη και ετυμηγορία, σύμφωνα με την Πρώτη Τροπολογία. Ως εκ τούτου, ασκούμε έφεση κατά της ετυμηγορίας», δήλωσε εκπρόσωπός της στο Reuters. Από την άλλη, η νομική ομάδα του Τζόνι Ντεπ δήλωσε πως δεν τους πτοεί η έφεση που άσκησε η ηθοποιός. «Παραμένουμε σίγουροι για την υπόθεσή μας και ότι αυτή η ετυμηγορία θα ισχύει», δήλωσε στην ίδια πηγή εκπρόσωπος του Ντεπ. Η άσκηση της έφεσης έρχεται λίγες μέρες μετά την απόρριψη του αιτήματος της Χερντ για νέα δίκη στην υπόθεση δυσφήμισης. (in.gr)
0 Comments
Ρίκι Μάρτιν: Τέλος στο «θρίλερ» με την υπόθεση αιμομιξίας – Ο ανιψιός του απέσυρε τις καταγγελίες22/7/2022 Τέλος έλαβε ο «εφιάλτης» του σούπερ σταρ, ο οποίος είχε κατηγορηθεί από τον ανιψιό του για κακοποίηση σεξουαλική και ψυχολογική. Ολοκληρώθηκε σήμερα η ακρόαση στο δικαστήριο για την υπόθεση του Ρίκι Μάρτιν, σύμφωνα με την οποία ο ανιψιός του τον κατήγγειλε για αιμομιξία, σωματική και ψυχική κακοποίηση. Σύμφωνα με πληροφορίες του TMZ, ο δικαστής απέρριψε την προσωρινή αναστολή που είχε εκδώσει πριν από μια εβδομάδα. Η νομική ομάδα του τραγουδιστή ανέφερε ότι:«Όπως είχαμε προβλέψει, η εντολή προσωρινής προστασίας δεν παρατάθηκε από το δικαστήριο. Ο κατήγορος επιβεβαίωσε στο δικαστήριο ότι η απόφασή του να απορρίψει το θέμα ήταν αποκλειστικά δική του, χωρίς εξωτερική επιρροή ή πίεση και επιβεβαίωσε ότι ήταν ικανοποιημένος με τη νομική του εκπροσώπηση στην υπόθεση. Το αίτημα προήλθε από τον κατήγορο ο οποίος ζητούσε την απόρριψη της υπόθεσης. Αυτό που συνέβη δεν ήταν ποτέ τίποτα περισσότερο πέρα από ένα ταραγμένο άτομο που έκανε ψευδείς ισχυρισμούς χωρίς απολύτως τίποτα. Χαιρόμαστε που ο πελάτης μας είδε την απονομή της δικαιοσύνης και τώρα μπορεί να προχωρήσει στη ζωή και την καριέρα του». H ανάρτηση του τραγουδιστή Ο Ρίκι Μάρτιν μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram ανήρτησε το έγγραφο που δείχνει την απόφαση του ανιψιού του να αποσύρει τις καταγγελίες εις βάρος του. (in.gr) Προγαμιαίο συμβόλαιο της Τζένιφερ Λόπεζ και του Μπεν Άφλεκ: 4 ερωτικές συνευρέσεις την εβδομάδα!22/7/2022 Αφού ανακοίνωσαν τον αρραβώνα τους τον Απρίλιο του 2022, ο Ben Affleck και η Jennifer Lopez τελικά παντρεύτηκαν το περασμένο Σάββατο, 16 Ιουλίου, αν και αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ετοιμάζονταν για γάμο. Το 2002, όταν ο ηθοποιός έκανε πρόταση γάμου στην τραγουδίστρια, φέρεται να υπήρχε μια περίεργη απαίτηση στα προγαμιαία συμβόλαιά τους. Και ενώ η σχέση τους άλλαξε και ο γάμος ακυρώθηκε το 2003, λίγες μόλις εβδομάδες πριν γίνει, πολλοί δεν ξέχασαν τους όρους που υπήρχαν στις συμφωνίες τους τότε. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ιστοσελίδας Marca όταν το ζευγάρι αρραβωνιάστηκε για πρώτη φορά, η Lopez φέρεται να ζητούσε στο συμβόλαιό της τέσσερις σεξουαλικές συνευρέσεις εβδομαδιαίως. Όρος ο οποίος, εικάζεται ότι, δεν άλλαξε ούτε στο προγαμιαΐο συμβόλαιο που υπογράφηκε και πριν από τον πρόσφατο γάμο του ζευγαριού. Όπως αναφέρει ρεπορτάζ της Daily Mail, πέρα από τον παραπάνω όρο στο συμβόλαιο μεταξύ των μελών του ζευγαριού υπήρχαν περιορισμοί και όροι για απιστία του Ben Affleck, οι οποίοι ενεργοποιήθηκαν έπειτα από μια βραδιά που πέρασε ο ηθοποιός με στρίπερ. Πηγή από το περιβάλλον του ζευγαριού ανέφερε: «Το προγραμιαΐο συμβόλαιο υπογράφεται για να προστατεύονται τα περιουσιακά στοιχεία και των δύο. Σε περίπτωση που υπάρξει χωρισμός ο καθένας κρατά τα χρήματά του. Εκτός αν ο Ben απιστήσει ξανά. Αυτό που θέλει η Jennifer είναι να διασφαλίσει πως αυτό δεν θα συμβεί». Σε μια συνέντευξή του το 2003 ο Ben Affleck είχε αρνηθεί την ύπαρξη των παραπάνω όρων: «Δεν μπορείς να βάλεις νόμους σε μία συμπεριφορά. Πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στο άτομο που έχεις δίπλα σου και να πιστεύεις στον εαυτό σου. Να πιστεύεις πως θα μπορέσεις να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις που θα σου παρουσιαστούν». Οι ηθοποιοί με τους μεγαλύτερους μισθούς στο Hollywood- Ο Tom Cruise τους βλέπει με κυάλια21/7/2022 Ο Tom Cruise βρίσκεται στην κορυφή και με πολύ μεγάλη διαφορά από τους άλλουςΑν υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος που θα στοιχημάτιζε εναντίον του Tom Cruise σε ό,τι αφορά το box office, καλό είναι να το ξανασκεφτεί. Ο 60χρονος ηθοποιός βρίσκεται στην πρώτη θέση των πιο ακριβοπληρωμένων και με τεράστια διαφορά. Αν και στις νέες ταινίες Mission Impossible πήρε σχετικά λίγα στην αρχή ως προκαταβολή (12-14 εκατ. δολάρια), απαιτεί να έχει ένα σημαντικό ποσοστό από τις εισπράξεις. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στην περίπτωση του Top Gun: Maverick, που έφτασε το 1,2 δις στο box office με τον Tom Cruise να κερδίζει τουλάχιστον 100 εκατ. δολάρια. «Δεν θα στοιχημάτιζα εναντίον του. Οι περισσότεροι ηθοποιοί δεν αξίζουν τα λεφτά που παίρνουν, αλλά ο Cruise και ίσως ο Dwayne Johnson δικαιολογούν τους μισθούς τους», είπε με ευγένεια ένας παραγωγός. Η διαφορά του Cruise από όλους τους άλλους είναι ότι απαιτεί ποσοστά με το που θα βγει η ταινία και όχι αν καταφέρει να κάνει επιτυχία. Όσοι επιστρέφουν για sequels, βλέπουν την επιτυχία της πρώτης ταινίας και συνήθως απαιτούν διπλασιασμό του μισθού. Όπως ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση του Joaquin Phoenix με τον Joker. Η επιστροφή του θα στοιχίσει στο στούντιο 20 εκατ. δολάρια, συγκριτικά με τα 4,5 που πήρε για το πρώτο μέρος. Η αύξηση των μισθών έχει επηρεαστεί σίγουρα από τις πλατφόρμες, που λειτουργούν πλέον ως κινηματογράφοι σε τεράστιο βαθμό, με ταινίες που δεν περνούν από τις αίθουσες. Και υπάρχει κέρδος σε αυτό, εφόσον οι χρήστες καλούνται να πληρώσουν συνδρομή, που ενδεχομένως θα ανέβει κι άλλο εξαιτίας του ανταγωνισμού. Στην πρώτη πεντάδα πάντως, βρίσκουμε τους κυρίους Tom Cruise (100 εκατ.), Will Smith με 35 εκατ. (Emancipation), Leonardo Dicaprio με 30 εκατ. (Killers of the Flower Moon), Brad Pitt με 30 εκατ. (Formula 1 Drama) και Dwayne Johnson με 22.5 εκατ. (Black Adam). Ακολουθούν οι: Will Ferrell, Chris Hemsworth, Vin Diesel, Tom Hardy, Joaquin Phoenix, Ryan Reynolds, Denzel Washington, Jason Momoa, Eddie Murphy, Chris Pine, Steve Carell, Ryan Gosling. Πού είναι οι γυναίκες;Έπρεπε να φτάσουμε στη 18η θέση για να βρούμε μία γυναίκα και αυτή είναι η Margot Robbie για την ταινία Barbie, με 12,5 εκατ. δολάρια. Αμέσως μετά, είναι η Millie Bobby Brown για το Enola Holmes 2 και ακόμα πιο κάτω βρίσκουμε την Emily Blunt (4 εκατ.), την Jamie Lee Curtis (με 3,5 εκατ.) και την Anya Taylor Joy με 1,8 εκατ. Μάλλον έχουμε μέλλον ακόμα. jenny.gr
Η Victoria Beckham είναι ένα είδωλο από κάθε άποψη. Είτε κάνει την signature πόζα της - το λεγόμενο leg pose- στο Instagram, είτε αυτοτρολάρεται, φορώντας μπλουζάκια με το μήνυμα "Fashion Stole My Smile". Και ποιος μπορεί να ξεχάσει εκείνη την καμπάνια του φωτογράφου Juergen Teller, με την VB μέσα σε μία shopping bag για τον Marc Jacobs; Σε μια βιομηχανία που παίρνει τον εαυτό της πολύ στα σοβαρά, η VB ξέρει πώς να χρησιμοποιεί με τον πιο έξυπνο και συχνά καυστικό τρόπο την φήμη και την άψογα επιμελημένη προσωπική της αισθητική.
Ήταν μόνο θέμα χρόνου, λοιπόν, να μπει στο TikTok. Η VB άνοιξε τον λογαριασμό της στις 14 Ιουλίου με μια σαρκαστική αναφορά στην ίδια δίαιτα που ακολουθεί εδώ και 25 χρόνια: ψητά ψάρια και λαχανικά στον ατμό. «Πολύ σπάνια θα παρεκκλίνει από αυτό», είπε ο David Beckham στη Ruth Rogers του The River Cafe νωρίτερα φέτος. Η μοναδική εξαίρεση κατά τη διάρκεια του γάμου τους; Όταν η μητέρα τεσσάρων παιδιών ήταν έγκυος στη Harper. Στο ντεμπούτο της στο TikTok, η Victoria λέει την απαράμιλλη φράση: «Πες μου ότι είσαι Posh, χωρίς να μου πεις ότι είσαι Posh», ενώ ένας σερβιτόρος σηκώνει μια πιατέλα για να αποκαλύψει το μεσημεριανό της γεύμα. Ναι, σωστά το μαντέψατε: ψάρια και λαχανικά. Αυτό το video ήταν αρκετό για να γίνει η Victoria viral και να δει το account της να απογειώνεται. Θα δούμε τη VB να αναδημιουργεί το αγαπημένο της φαγητό; Ένα κομμάτι φρυγανισμένο ψωμί ολικής αλέσεως πασπαλισμένο με αλάτι, το οποίο αποκάλυψε επίσης στο podcast του Rogers; Ο χρόνος θα δείξει Το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού απευθύνει πρόσκληση στους ενδιαφερομένους να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής του κινηματογραφικού έργου με το οποίο η Ελλάδα θα εκπροσωπηθεί στην 95η διοργάνωση των βραβείων OSCAR της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, διεκδικώντας το βραβείο Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους. Η πρόσκληση αφορά στους Έλληνες κινηματογραφιστές που πληρούν τα κριτήρια, όπως αυτά προβλέπονται από τον κανονισμό της φετινής διοργάνωσης των OSCAR, και ειδικότερα τα κριτήρια υπό τους τίτλους Α. ΟΡΙΣΜΟΣ και Β. ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΤΗΤΑ του κανόνα αριθμός 13 (RULE THIRTEEN SPECIAL RULES FOR THE INTERNATIONAL FEATURE FILM AWARD), ο οποίος αναφέρεται στη συγκεκριμένη κατηγορία. Οι κανόνες της 95ης διοργάνωσης είναι διαθέσιμοι στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://www.oscars.org/sites/oscars/files/95th_oscars_complete_rules.pdf Υπενθυμίζεται ότι το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα για τη διεξαγωγή της διαδικασίας επιλογής, καθώς και για την υποβολή στην Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου του ελληνικού κινηματογραφικού έργου το οποίο προτείνεται από τη χώρα μας ως υποψήφιο για το βραβείο OSCAR Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους. Στο πλαίσιο αυτό, οι παραγωγοί που ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στη διαδικασία οφείλουν να υποβάλουν την υποψηφιότητα της ταινίας τους απευθείας στο ΥΠΠΟΑ, προκειμένου να αξιολογηθεί από την Επιτροπή που συγκροτείται για τον συγκεκριμένο σκοπό. Η Επιτροπή ακολούθως γνωμοδοτεί στον αρμόδιο Υφυπουργό, ο οποίος και εκδίδει την τελική Απόφαση. Διευκρινίζεται ότι προτάσεις τρίτων φορέων δεν παράγουν οποιεσδήποτε συνέπειες ούτε συνιστούν δέσμευση για την Επιτροπή του ΥΠΠΟΑ. Η διαδικασία για την επιλογή του ελληνικού κινηματογραφικού έργου το οποίο προτείνεται από την Ελλάδα ως υποψήφιο για το βραβείο OSCAR Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους (πρώην βραβείο ξενόγλωσσης ταινίας) καθορίζεται στο άρθρο 35 του ν. 3905/2010 και εξειδικεύεται στη με αρ. ΥΠΠΟΤ/ΔΟΕΠΥ/ΤΟΠΥΝΣ/53689/01.06.2012 Απόφαση της Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού με θέμα: «Εκπροσώπηση της Ελλάδος στις διαδικασίες του βραβείου OSCAR» (ΦΕΚ Β΄ 1829). Στη συγκεκριμένη Απόφαση ορίζονται μεταξύ άλλων τα εξής: «Το κινηματογραφικό έργο, με το οποίο εκπροσωπείται η Ελλάδα στις διαδικασίες του Βραβείου OSCAR ξενόγλωσσης ταινίας της Ακαδημίας Κινηματογράφου (Academy of Motion Picture Arts and Sciences), προτείνεται από το ΥΠ.ΠΟ.Τ. μετά από γνώμη της Επιτροπής του επόμενου εδαφίου. »Η Επιτροπή συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού και αποτελείται από επτά (7) μέλη εγνωσμένου κύρους, με ετήσια θητεία. Τα μέλη προέρχονται, κυρίως, από τον χώρο του κινηματογράφου και δεν έχουν οποιαδήποτε σχέση με υποψήφια ταινία. »Η Επιτροπή παρέχει τη γνώμη της για την επιλογή του κινηματογραφικού έργου, το οποίο προτείνεται από το ΥΠ.ΠΟ.Τ., προκειμένου να μετάσχει στις διαδικασίες του Βραβείου OSCAR ξενόγλωσσης ταινίας, σύμφωνα με τους ειδικούς κανόνες της Ακαδημίας Κινηματογράφου για το Βραβείο OSCAR ξενόγλωσσης ταινίας». Επιπλέον σημειώνεται ότι, ύστερα από τις αλλαγές που έχουν επέλθει στον κανονισμό της Αμερικανικής Ακαδημίας κατά τα τελευταία έτη λόγω της πανδημίας, ταινίες για τις οποίες είχε προγραμματιστεί κατ’ αρχάς πρεμιέρα σε εμπορική κινηματογραφική αίθουσα και εν τούτοις διατέθηκαν αρχικά μέσω εμπορικής υπηρεσίας διανομής ροής (streaming service) ή μέσω βίντεο κατά παραγγελία (video on demand), πληρούν τις προϋποθέσεις επιλεξιμότητας για βραβείο της κατηγορίας Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους στην 95η διοργάνωση των βραβείων OSCAR, υπό τους ακόλουθους όρους: • Οι συντελεστές να είναι σε θέση να παρέχουν στην Αμερικανική Ακαδημία αποδεικτικά (πρωτότυπα έγγραφα και αγγλική μετάφραση) σχετικά με τις κυβερνητικές διατάξεις αναστολής λειτουργίας των κινηματογραφικών αιθουσών, την αρχικά προγραμματισμένη προβολή σε εμπορική κινηματογραφική αίθουσα και τις συμφωνίες για διανομή ροής (streaming service) ή για βίντεο κατά παραγγελία (video on demand) που τελικά πραγματοποιήθηκε. • Οι ταινίες να πληρούν όλες τις άλλες προϋποθέσεις επιλεξιμότητας. Περαιτέρω, σύμφωνα με τον κανόνα 13 προβλέπονται τα εξής: Α. ΟΡΙΣΜΟΣ Ως διεθνής ορίζεται η κινηματογραφική ταινία μεγάλου μήκους (διάρκειας μεγαλύτερης των 40 λεπτών), της οποίας η παραγωγή λαμβάνει χώρα εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και η γλώσσα των διαλόγων δεν είναι κατά κύριο λόγο (ήτοι σε ποσοστό άνω του 50%) η αγγλική. Ταινίες κινουμένων σχεδίων, καθώς και ταινίες ντοκιμαντέρ είναι επιλέξιμες. Β. ΕΠΙΛΕΞΙΜΟΤΗΤΑ Η κινηματογραφική ταινία, η οποία υποβάλλεται, θα πρέπει να έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά όχι νωρίτερα από την 1η Ιανουαρίου 2022 και όχι αργότερα από τις 30 Νοεμβρίου 2022, καθώς και να προβάλλεται για τουλάχιστον επτά διαδοχικές ημέρες σε εμπορική κινηματογραφική αίθουσα, αποφέροντας έσοδα για τον παραγωγό και τον αιθουσάρχη. Η κινηματογραφική ταινία πρέπει να διαφημίζεται και να προωθείται κατά την κυκλοφορία της στις αίθουσες με τρόπο που θεωρείται συνηθισμένος στις πρακτικές διανομής ταινιών μεγάλου μήκους. Δεν απαιτείται διανομή της ταινίας στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ταινίες οι οποίες, σε οποιαδήποτε εκδοχή, θα τύχουν προβολής ή διανομής εκτός εμπορικής κινηματογραφικής αίθουσας νωρίτερα από την πρώτη προγραμματισμένη προβολή ή διανομή σε αίθουσα δεν θα είναι επιλέξιμες για το βραβείο της Ακαδημίας. Το είδος προβολής ή διανομής εκτός αίθουσας που καθιστά την εκάστοτε κινηματογραφική ταινία μη επιλέξιμη περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: καλωδιακή τηλεόραση, υπηρεσίες Pay per View / Video on Demand, διανομή DVD, διανομή από αεροπορική εταιρεία με σκοπό την προβολή εν πτήσει, μετάδοση μέσω διαδικτύου. Η γλώσσα των αυθεντικών διαλόγων της κινηματογραφικής ταινίας θα πρέπει να είναι κατά κύριο λόγο (ποσοστό άνω του 50%) διαφορετική από την αγγλική. Απαιτούνται ακριβείς, ευανάγνωστοι υπότιτλοι στην αγγλική γλώσσα. Ο δημιουργικός έλεγχος της κινηματογραφικής ταινίας που υποβάλλεται θα πρέπει, πιστοποιημένα, να βρίσκεται σε μεγάλο βαθμό στα χέρια των πολιτών ή των κατοίκων της χώρας η οποία την υποβάλλει. Σε περίπτωση που η Επιτροπή επιλογής δεν συμπεριλάβει επικαιροποιημένες ή/και ακριβείς πληροφορίες που σχετίζονται με την ιθαγένεια της ταινίας που έχει επιλεγεί, καθώς και με άλλα θέματα όπως οι λεπτομέρειες παραγωγής και οι πληροφορίες κυκλοφορίας, η ταινία αυτή θα κρίνεται μη επιλέξιμη. Η Εκτελεστική Επιτροπή του βραβείου Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους είναι αρμόδια για να επιλύσει όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με την επιλεξιμότητα και τους κανονισμούς. Προκειμένου να είναι ολοκληρωμένη και έγκυρη η συμμετοχή κινηματογραφικής ταινίας στη διαδικασία επιλογής της ελληνικής υποψηφιότητας για το βραβείο OSCAR Διεθνούς Ταινίας Μεγάλου Μήκους, θα πρέπει να υποβληθούν στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού τα ακόλουθα: 1. Αίτηση του παραγωγού, με πρωτότυπη υπογραφή, η οποία περιλαμβάνει τον ακριβή τίτλο της ταινίας, τη διάρκεια (οπωσδήποτε άνω των 40 λεπτών) και το είδος (μυθοπλασία, ντοκιμαντέρ, ταινία κινουμένων σχεδίων). 2. Πιστοποιητικό Ελληνικής Ιθαγένειας (το οποίο εκδίδεται, μετά από σχετική αίτηση, από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου), καθώς και στοιχεία των συντελεστών. 3. Παραστατικά που αποδεικνύουν ότι η πρώτη, επίσημη κυκλοφορία της ταινίας έγινε για επτά διαδοχικές μέρες σε αίθουσα εμπορικού κινηματογράφου με εισιτήριο, ή, εναλλακτικά, και μόνον εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν, μέσω διανομής ροής (streaming service) ή βίντεο κατά παραγγελία (video on demand). Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να αποστείλουν e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Τμήματος Κινηματογραφίας και Ο/Α Μέσων της Διεύθυνσης Παραστατικών Τεχνών και Κινηματογράφου του ΥΠΠΟΑ: tmkom@culture.gr , από την Παρασκευή 22 Ιουλίου, έως και την Τετάρτη, 31 Αυγούστου 2022. Σε περίπτωση που η αίτηση υποψηφιότητας πληροί τα κριτήρια επιλεξιμότητας, θα ακολουθήσει ενημέρωση του αιτούμενου σχετικά με τη διαδικασία αξιολόγησης. Αφού ανακοίνωσαν τον αρραβώνα τους τον Απρίλιο του 2022, ο Ben Affleck και η Jennifer Lopez τελικά παντρεύτηκαν το περασμένο Σάββατο, 16 Ιουλίου, αν και αυτή δεν ήταν η πρώτη φορά που ετοιμάζονταν για γάμο. Το 2002, όταν ο ηθοποιός έκανε πρόταση γάμου στην τραγουδίστρια, φέρεται να υπήρχε μια περίεργη απαίτηση στα προγαμιαία συμβόλαιά τους. Και ενώ η σχέση τους άλλαξε και ο γάμος ακυρώθηκε το 2003, λίγες μόλις εβδομάδες πριν γίνει, πολλοί δεν ξέχασαν τους όρους που υπήρχαν στις συμφωνίες τους τότε. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ιστοσελίδας Marca όταν το ζευγάρι αρραβωνιάστηκε για πρώτη φορά, η Lopez φέρεται να ζητούσε στο συμβόλαιό της τέσσερις σεξουαλικές συνευρέσεις εβδομαδιαίως. Όρος ο οποίος, εικάζεται ότι, δεν άλλαξε ούτε στο προγαμιαΐο συμβόλαιο που υπογράφηκε και πριν από τον πρόσφατο γάμο του ζευγαριού. Όπως αναφέρει ρεπορτάζ της Daily Mail, πέρα από τον παραπάνω όρο στο συμβόλαιο μεταξύ των μελών του ζευγαριού υπήρχαν περιορισμοί και όροι για απιστία του Ben Affleck, οι οποίοι ενεργοποιήθηκαν έπειτα από μια βραδιά που πέρασε ο ηθοποιός με στρίπερ. Πηγή από το περιβάλλον του ζευγαριού ανέφερε: «Το προγραμιαΐο συμβόλαιο υπογράφεται για να προστατεύονται τα περιουσιακά στοιχεία και των δύο. Σε περίπτωση που υπάρξει χωρισμός ο καθένας κρατά τα χρήματά του. Εκτός αν ο Ben απιστήσει ξανά. Αυτό που θέλει η Jennifer είναι να διασφαλίσει πως αυτό δεν θα συμβεί». Σε μια συνέντευξή του το 2003 ο Ben Affleck είχε αρνηθεί την ύπαρξη των παραπάνω όρων: «Δεν μπορείς να βάλεις νόμους σε μία συμπεριφορά. Πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στο άτομο που έχεις δίπλα σου και να πιστεύεις στον εαυτό σου. Να πιστεύεις πως θα μπορέσεις να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις που θα σου παρουσιαστούν». Σάρα Τζέσικα Πάρκερ: Ηρθε να χαλαρώσει στη Σύρο με τα παιδιά της – Δεν κατάφερε να μείνει ινκόγκνιτο19/7/2022 Η Sarah Jessica Parker και λόγω της επιτυχίας του Sex and the City , είναι ένα πολύ οικείο πρόσωπο. Αν και θέλησε να περάσει απαρατήρητη, κάποιοι επιβάτες του πλοίου, στο δρομολόγιο Πειραιάς – Σύρος, σήμερα το πρωί, την εντόπισαν μαζί με τα παιδιά της και την πλησίασαν. Η Sarah άβαφη, φορώντας ένα καλοκαιρινό καφτάνι και σανδάλια, ζήτησε ωστόσο ευγενικά να μην την φωτογραφήσουν, υπονοώντας ότι ήθελε η επίσκεψή της να κρατηθεί όσο το δυνατόν μυστική και ιδιωτική. Έχει έρθει για διακοπές παρέα με τα δύο παιδιά της. Σύμφωνα με πληροφορίες από διάσημο ελληνικό ιστότοπο, η Πάρκερ έφτασε στην Αθήνα την Πέμπτη και μέχρι τότε προσπάθησε να διατηρήσει κρυφή την επίσκεψη της στη χώρα μας. Ωστόσο, δεν τα κατάφερε. Η στιγμή που αποκαλύφθηκε Την Παρασκευή το πρωί, η Πάρκερ επιβιβάστηκε στο πλοίο της γραμμής που εξυπηρετεί τη διαδρομή των νησιών Σύρος, Τήνος και Μύκονος και κάθισε στον VIP χώρο του καραβιού. Φορούσε μεγάλα μαύρα γυαλιά ηλίου και μέχρι τότε κανείς δεν είχε αντιληφθεί την παρουσία της. Παρά όλα αυτά όμως, σε κάποια φάση, αναγκάστηκε να βγάλει τα γυαλιά και έγινε αμέσως αντιληπτή από μία κυρία που ταξίδευε στην Μύκονο. Η κυρία, αφού την αναγνώρισε, την πλησίασε και της ζήτησε να βγάλουν φωτογραφία μαζί. Η σταρ όμως αρνήθηκε ευγενικά, προφανώς θέλοντας να μην καταγραφεί το ταξίδι της στην Ελλάδα on camera. «Απόβαση» αστέρων του Χόλυγουντ στα ελληνικά νησιά. Οι περισσότεροι celebrities το φετινό καλοκαίρι έχουν επιλέξει τη χώρα μας για τις διακοπές τους. Ανάμεσα σε αυτούς και η Νικόλ Κίντμαν. H βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός, ζήλεψε από τη Ναόμι Γουότς, και εδώ και πέντε ημέρες βρίσκεται στους Παξούς. Μετά το ταξίδι της στο Παρίσι για το show του οίκου «Balenciaga», θέλησε να χαλαρώσει και να περάσει λίγες στιγμές μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και το νησί του Ιουνίου ήταν η καλύτερη επιλογή. Η ίδια μάλιστα, θέλησε να μοιραστεί και ένα στιγμιότυπο από το μαγευτικό τοπίο με τους διαδικτυακούς της φίλους. Πόσταρε μία φωτογραφία από την καταγάλανη θάλασσα και στη λεζάντα μίλησε με τα καλύτερα λόγια για την Ελλάδα. «Σε ευχαριστώ, όμορφη Ελλάδα», έγραψε συγκεκριμένα, με τα likes και τα σχόλια να πέφτουν «βροχή». Το 1980, ο ηθοποιός Κρίστοφερ Άτκινς προτάθηκε για Χρυσή Σφαίρα καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού για την ερμηνεία του στο διάσημο δράμα, «The Blue Lagoon» (Η Γαλάζια Λίμνη). Στην ταινία που έγινε αμέσως επιτυχία και βασίστηκε στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Χένρι Ντε Βερ Στάκπουλ, συμπρωταγωνιστούσε με την Μπρουκ Σιλντς. Μέσα σε μια νύχτα, ο Άτκινς έγινε διάσημος, ωστόσο ποτέ δεν ελήφθη πολύ σοβαρά ως ηθοποιός. Η καριέρα του στον κινηματογράφο τελείωσε απότομα, αλλά ο Άτκινς δεν σταμάτησε να προσπαθεί. Ο Άτκινς ήταν νέος και εντελώς απροετοίμαστος όταν τον βρήκε η φήμη. Πήγαινε σε πολλά πάρτι, απολαμβάνοντας μια ξέφρενη ζωή, όμως οι ρόλοι που έλαβε στη συνέχεια σε τηλεταινίες και σειρές, δεν έλαβαν καλές κριτικές κι έτσι σιγά σιγά αποσύρθηκε από τα φώτα της δημοσιότητας. Πού βρίσκεται όμως σήμερα ο 61χρονος πλέον Ρίτσαρντ της «Γαλάζιας Λίμνης» και με τι ασχολείται; O Kρίστοφερ Άτκινς έγινε πολύ νωρίς μπαμπάς και όλα τα υπόλοιπα ήταν δευτερεύοντα. Ωστόσο, βρήκε χρόνο να ξεκινήσει μερικές επιχειρήσεις που κατασκευάζουν και πουλούν προϊόντα ψαρέματος υψηλής και εγκαθιστούν πολυτελείς πισίνες για πλούσιους και διάσημους. «Πραγματικά το απολαμβάνω γιατί μου αρέσει η κατασκευή και κάνω πράγματα με τα χέρια μου, και είναι τόσο δημιουργικό, να χτίζω κάτι από την αρχή». Πλέον απολαμβάνει μια ήρεμη ζωή και πολλές φορές μοιράζεται στιγμές από την καθημερινότητά του, με τους διαδικτυακούς του φίλους. Φυσικά και από την Ελλάδα δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι γυναίκες της εγχώριας showbiz που έχουν ανταλλάξει φιλιά στο στόμα, σε δημόσιο χώρο, προσπαθώντας να συναγωνιστούν τις celebrities του εξωτερικού. Και μάλιστα κάποιες τα κατάφεραν και με το… παραπάνω! Πρώτη στη λίστα η Άννα Βίσση, η οποία έχει απαθανατιστεί να φιλά τόσο τη Ναταλία Γερμανού, όσο και τη Βάνα Μπάρμπα. Δεν είναι όμως μόνο η Άννα Βίσση. Από τα ενσταντανέ, που επίσης έμειναν στην ιστορία της σόουμπιζ, αυτό της Τάμτα με την Πάολα αλλά και των Τόνιας Σωτηροπούλου – Κατερίνας Λάσπα και Παναγιώτας Βλαντή – Μπέσυς Μάλφα! Δείτε παρακάτω φωτογραφίες από διάσημες Ελληνίδες που έχουν φιληθεί στο στόμα στόμα… Τάμτα – ΠάολαΝαταλία Γερμανού – Άννα ΒίσσηΒάνα Μπάρμπα – Άννα ΒίσσηΤόνια Σωτηροπούλου – Κατερίνα ΛάσπαΠαναγιώτα Βλαντή – Μπέσυ ΜάλφαΣοφία Βόσσου – Θέλξη Η Μόνικα Μπελούτσι αγαπάει πολύ την Ελλάδα και πολύ συχνά έρχεται για διακοπές. Η ιταλίδα ηθοποιός, η οποία τον περασμένο Σεπτέμβριο μάγεψε το κοινό του Ηρωδείου στον ρόλο της Μαρίας Κάλλας, έχει μεγάλη αδυναμία στην Πάρο. Όπως συνηθίζει τα τελευταία χρόνια έτσι και φέτος η Μόνικα Μπελούτσι βρίσκεται στο αιγαιοπελαγίτικο νησί και απολαμβάνει το ελληνικό καλοκαίρι. Ο φωτογραφικός φακός ενός fan της απαθανάτισε την εντυπωσιακή ηθοποιό να χαλαρώνει σε καφετέρια του νησιού και εκείνη την ανέβασε στο Ιnstagram. Η Μαντόνα έδειχνε έξω από τα νερά της καθώς μοιράστηκε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram φωτογραφίες της όπου ποζάρει στον φακό φορώντας έναν δαντελένιο κορσέ. Η τραγουδίστρια του «Like A Virgin» απέδειξε στους 18,4 εκατομμύρια followers της ότι άνετα θα μπορούσε να είναι και μοντέλο. Στα stories της, η 63χρονη πόζαρε με έναν μαύρο δαντελένιο κορσέ και ένα απλό μαύρο παντελόνι. Τα αξεσουάρ της απαρτίζονταν από μια μεγάλη συλλογή με ασημένια κολιέ ενώ για τη φωτογράφιση επέλεξε ελαφρύ μακιγιάζ. Σε ορισμένες φωτογραφίες, η Μαντόνα έπινε μια γουλιά από μια μαύρη Versace κούπα με χρυσά γράμματα. Σε κάθε ανάρτηση, δημοσίευε ατάκες όπως: «Ορίστε;»: «Απομακρύνετε τον διαχωρισμό μεταξύ ψυχής και σώματος». Η τελευταία ασπρόμαυρη φωτογραφία έδειχνε τη Μαντόνα να ρίχνει το κεφάλι της προς τα πίσω, καθώς έγερνε προς το πάτωμα. «Κάνει ζέστη στο δωμάτιό μου», έγραψε στη λεζάντα ενός βίντεο με τα ίδια ρούχα. Ένας ανεμιστήρας φυσούσε στο πρόσωπό της καθώς συνέχιζε να ποζάρει. Οι πικάντικες αναρτήσεις της Μαντόνα Η βασίλισσα της ποπ είναι γνωστό πως δημοσιεύει πικάντικες φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρά τις αντιδράσεις των θαυμαστών της. Μάλιστα πολλές από τις αναρτήσεις κατέβηκαν ως ακατάλληλες. Τον Νοέμβριο, η σταρ ήταν έξαλλη καθώς απάντησε στο Instagram για τη διαγραφή των αναρτήσεων της. «Αναδημοσιεύω φωτογραφίες που το Instagram κατέβασε χωρίς προειδοποίηση ή ειδοποίηση. Ο λόγος που κατέβηκαν ήταν ότι ένα μικρό τμήμα της θηλής μου ήταν εκτεθειμένο. Εξακολουθεί να με εκπλήσσει το γεγονός ότι ζούμε σε μια κουλτούρα που επιτρέπει να φαίνεται κάθε εκατοστό του σώματος μιας γυναίκας εκτός από τη θηλή. Λες και αυτό είναι το μόνο μέρος της ανατομίας μιας γυναίκας που θα μπορούσε να σεξουαλικοποιηθεί. Η θηλή που τρέφει το μωρό. Δεν μπορεί η θηλή ενός άνδρα να βιώνεται ως ερωτική;», είχε γράψει εμφανώς εκνευρισμένη η Μαντόνα. Το ζευγάρι αντάλλαξε όρκους αιώνιας αγάπης και πίστης, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας το απόγευμα του Σαββάτου (16/7), στο Λας Βέγκας. Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του TMZ, έλαβαν άδεια γάμου στην κομητεία Clark, με άτομα από το στενό τους περιβάλλον να τονίζουν ότι οι δυο τους είναι πλέον αντρόγυνο. Στην περιοχή υπήρχαν παντού σεκιούριτι, οι οποίοι δεν επέτρεπαν σε κανέναν να πλησιάσει ούτε και να βγάλει φωτογραφίες. Η τραγουδίστρια και ο σταρ του Χόλυγουντ γνωρίστηκαν στα γυρίσματα της ταινίας «Gigli», όπου και συμπρωταγωνιστούσαν. Αρραβωνιάστηκαν για πρώτη φορά στα τέλη του 2002, αλλά χώρισαν το 2004 λόγω της δημοσιότητας που είχε λάβει η σχέση τους. Οι δύο τους συνέχισαν να μην έχουν επαφές ώσπου το 2021 έσκασε η «βόμβα» πως είναι και πάλι μαζί. Τον Απρίλιο αρραβωνιάστηκαν ξανά και εδώ και σχεδόν έναν χρόνο δείχνουν ευτυχισμένοι και πολύ ερωτευμένοι. Η JLO εμφανίστηκε με ένα εντυπωσιακό μονόπετρο να στολίζει το δάκτυλό της και δημοσίευσε ένα βίντεο στο newsletter της με τίτλο «On The JLo», δείχνοντας στους θαυμαστές της το δαχτυλίδι, το οποίο της χάρισε ο αγαπημένος της. «Έχω λοιπόν μια πραγματικά συναρπαστική και ιδιαίτερη ιστορία να μοιραστώ…», ανέφερε στην κάμερα και έλαμπε. Σε συνέντευξή της στο People η ίδια δήλωσε πως ο χωρισμός της με τον Μπεν Άφλεκ στο παρελθόν ήταν «ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που έχει κάνει στη ζωή της». Τέλος, όσον αφορά το ενδεχόμενο ενός παιδιού, πηγή από το περιβάλλον τους έχει πει στο Hollywood πως ο ηθοποιός και η Λατίνα σταρ είναι ικανοποιημένοι με τη ζωή τους και δεν θέλουν να μεγαλώσουν άλλο την οικογένειά τους. Η Κάιλι Τζένερ αιφνιδίασε τους διαδικτυακούς της φίλους με τις… «αποκαλυπτικές» φωτογραφίες που ανέβασε στα social media. Η influencer και επιχειρηματίας δημοσίευσε στο Instagram δύο εικόνες, στις οποίες φαίνεται να ποζάρει με μπικίνι, όμως αυτό που τράβηξε την προσοχή των follower της δεν ήταν τόσο το κορμί της, όσο το σχέδιο του μαγιό της. Συγκεκριμένα, η 24χρονη τηλεπερσόνα φόρεσε ένα μπικίνι σε μπεζ απόχρωση που εκ πρώτης όψεως ξεγελάει το μάτι, ότι τάχα η Καίλι Τζένερ εμφανίζεται… γυμνή. Κι αυτό, γιατί το print του μαγιό της απεικονίζει δύο γυναικεία στήθη. Μάλιστα, στην λεζάντα της ανάρτησής της η Κάιλι Τζένερ έγραψε «Free the nipple», δηλαδή «Ελευθερώστε τη θηλή». Όπως ήταν αναμενόμενο, οι ακόλουθοί της έσπευσαν να σχολιάσουν τις προκλητικές φωτογραφίες της, με τα likes στην ανάρτησή της να πέφτουν «βροχή». Η Ντέμι Μουρ έβαλε κρυφά τον σκύλο της Πιλάφ στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι, όπου απαγορεύονται όλα τα κατοικίδια, εκτός από τα σκυλιά υπηρεσίας. Η Μουρ δημοσίευσε στο Instagram φωτογραφίες του σκύλου της μπροστά από τη Μόνα Λίζα, καθώς και μια φωτογραφία του χωμένο στην μπλούζα της. «Ο Πιλάφ καταλαμβάνει το Λούβρο», έγραψε η ηθοποιός στη λεζάντα της φωτογραφίας. Όπως αναφέρει το okmag.gr oι αναρτήσεις της ηθοποιού ώθησαν τον κόσμο στο διαδίκτυο να αναρωτηθεί πώς η 59χρονη μπόρεσε να βάλει τον σκύλο της στο Λούβρο, καθώς η ιστοσελίδα του μουσείου αναφέρει ρητά ότι όλα τα ζώα -με εξαίρεση τα σκυλιά οδηγούς και βοηθούς- απαγορεύεται να εισέρχονται στο παγκοσμίου φήμης ίδρυμα, αναφέρει η Daily Mail. Ένας χρήστης έγραψε σε απάντηση στις φωτογραφίες: «Λυπηρό όταν οι διασημότητες κάνουν κατάχρηση της φήμης τους και πηγαίνουν τα κατοικίδιά τους σε μέρη που εμείς οι απλοί άνθρωποι δεν μπορούμε. Το Λούβρο έχει πολιτική απαγόρευσης των κατοικίδιων ζώων με εξαίρεση τα ζώα υπηρεσίας». Eνώ ένας άλλος έγραψε: «Ένας σκύλος στο καλύτερο μουσείο;» με έναν άλλο να προσθέτει: «Πώς στο καλό επιτρέπεται να φέρεις έναν σκύλο στο Λούβρο». Άλλοι υπέθεσαν ότι η Μουρ μπορεί να είχε μια ιδιωτική προβολή, αφού δεν υπήρχε κανένα από τα συνηθισμένα πλήθη που να εμποδίζουν τη θέα του αριστουργήματος των αρχών του 16ου αιώνα του Λεονάρντο ντα Βίντσι. Ο Μίκι Ρουρκ τάχτηκε υπέρ του Τζόνι Ντεπ και χαρακτήρισε την Άμπερ Χερντ «χρυσοθήρα». Ο ηθοποιός υποστήριξε δημόσια τον Τζόνι Ντεπ σχετικά με την πολύκροτη δίκη εναντίον της πρώην συζύγου του. Όπως είπε ο Μίκι Ρουρκ, μπορεί να τον «γνωρίζει πολλά χρόνια, όμως ποτέ δεν έχει τύχει να συναντηθούν από κοντά». «Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι έχω βρεθεί κι εγώ σε μια κατάσταση, όπου με κατηγορούσαν για κάτι που δεν έκανα. Μου κόστισε διάφορες δουλειές στον κινηματογράφο και για πολλά χρόνια, δημιουργήθηκε μια κακή φήμη για εμένα», είπε χαρακτηριστικά. Έχω περάσει το ίδιο…Στη συνέχεια, εξήγησε πως εν τέλει η αλήθεια βγήκε στην επιφάνεια και κατάφερε να ανακτήσει τον έλεγχο της ζωής του. «Ένιωσα άσχημα για τον Τζόνι, γιατί έχω περάσει το ίδιο. Οπότε, ένιωσα άσχημα για κάποιον που παραλίγο να χάσει τη ζωή του από μια χρυσοθήρα», δήλωσε ο Μίκι Ρουρκ, με τον Πιρς Μπρόσναν τότε, να τον ρωτάει: «Πιστεύεις αλήθεια πως είναι τέτοια;» και τον ηθοποιό να του απαντάει: «Ξεκάθαρα ναι». Ο Ντεπ μήνυσε τη Χερντ για 50 εκατ. δολάρια επειδή υπονόησε ότι την κακοποίησε σε ένα άρθρο της Washington Post το 2018. Αν και δεν τον κατονόμασε, οι ισχυρισμοί της επηρέασαν την ικανότητά του να εργάζεται. Εκείνη άσκησε ανταγωγή ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων. Το δικαστήριο επιδίκασε στον ηθοποιό αποζημίωση ύψους 15 εκατομμυρίων δολαρίων από αυτά τα 5 εκατομμύρια είναι τιμωρητικής φύσεως. Ωστόσο, η πολιτειακή νομοθεσία περιορίζει τις αποζημιώσεις αυτές στα 350.000 δολάρια, οπότε η ηθοποιός καλείται να καταβάλει το ποσό των 10, 35 εκατομμυρίων. Υπέρ της επιδικάστηκε αποζημίωση 2 εκατομμυρίων δολαρίων.
Ένα χρόνο μετά το τέλος της σχέση τους ο άσος του μπέιζμπολ μιλά για όλα
Άλεξ Ροντρίγκεζ και Τζένιφερ Λόπεζ χώρισαν τον Απρίλιο του 2021, καθώς αντιμετώπιζαν κρίση στη σχέση τους. Το -πρώην πια- ζευγάρι μέσω του αμερικάνικου περιοδικού ELLE ανακοίνωσε ότι τραβά χωριστούς δρόμους, σημειώνοντας: «Συνειδητοποιήσαμε ότι είναι καλύτερα να είμαστε φίλοι και προτιμούμε να παραμείνουμε έτσι. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε μαζί και να στηρίζουμε ο ένας τον άλλο στις κοινές μας επαγγελματικές δραστηριότητες. Ευχόμαστε μόνο τα καλύτερα ο ένας για τον άλλο και για τα παιδιά του καθενός». Αποθέωσε τη πρώην αγαπημένη του Έναν χρόνο μετά, και με τη Λατίνα σταρ να έχει βρει ξανά τον έρωτα στο πλευρό του Μπεν Άφλεκ, ο γνωστός παίκτης του μπέιζμπολ μίλησε για εκείνη με τα καλύτερα λόγια. Συγκεκριμένα, ο Ροντρίγκεζ παραχώρησε συνέντευξη στο podcast της Μάρθα Στιούαρτ και ανέφερε ότι η JLO είναι ο πιο ταλαντούχος άνθρωπος που γνωρίζει. Επίσης, δήλωσε επίσης πως δεν μετανιώνει σε καμία περίπτωση για ό,τι έζησαν μαζί και πως χαίρεται που την βλέπει ευτυχισμένη. «Αυτό που θα πω σε εσένα, το έλεγα και σε μερικούς συναδέλφους πριν κάποιες ημέρες. Η Τζένιφερ Λόπεζ είναι ο πιο ταλαντούχος άνθρωπος που ξέρω, η πιο δουλευταρού. Επίσης, πιστεύω πως είναι η πιο σπουδαία performer, η πιο σπουδαία performer εν ζωή», είπε. Και πρόσθεσε: «Περάσαμε υπέροχα όσο ήμασταν μαζί. Το σημαντικότερο όμως, είναι πως πάντα βάζαμε τα παιδιά μας πρώτα. Τα βάζαμε στο κέντρο όσων κάναμε». Σημειώνεται ότι JLO και Ροντρίγκεζ είχαν αρραβωνιαστεί και ορίσει δύο φορές τις ημερομηνίες του γάμου, ο οποίος ωστόσο δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. (in.gr)
Ο ηθοποιός εμφανίστηκε στο Κεντρικό Ποινικό Δικαστήριο του Λονδίνου το πρωί της Πέμπτης για να παραστεί στην δεύτερη ακρόαση που είχε σε λιγότερο από ένα μήνα και δήλωσε αθώος. Ο 62χρονος ηθοποιός κατηγορείται για σεξουαλική επίθεση σε βάρος τριών ανδρών που έγινε σχεδόν πριν από μία δεκαετία. Τα περιστατικά, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, έγιναν στον Λονδίνο μεταξύ του Μαρτίου 2005 και τον Αύγουστο του 2008 και το τρίτο τον Απρίλιο του 2013. Ο οσκαρικός ηθοποιός μίλησε στο Δικαστήριο, φορώντας ένα μπλε κοστούμι, αρνήθηκε και τις πέντε κατηγορίες κατά τη διάρκεια ακρόασής του στο Κεντρικό Ποινικό Δικαστήριο του Λονδίνου. Ο δικαστής, Μαρκ Γουόλ, όρισε ως ημερομηνία έναρξης της δίκης την 6η Ιουνίου 2023 και είπε ότι θα διαρκέσει από τρεις έως τέσσερις εβδομάδες. Ο πρώην πρωταγωνιστής της σειράς «House of Cards», κατά την διάρκεια της αρχικής του ακρόασης αρνήθηκε σθεναρά τις κατηγορίες, δηλώνοντας αθώος. Όταν έφτασε στο δικαστήριο ο ηθοποιός συνοδευόταν από σωματοφύλακες για να τον προστατεύσουν από το πλήθος των δημοσιογράφων και των τηλεοπτικών συνεργείων που τον είχαν περικυκλώσει. Ο πρώην πρωταγωνιστής του «House of Cards» αντιμετωπίζει τέσσερις κατηγορίες για σεξουαλική επίθεση και μία κατηγορία για σεξουαλική παρενόχληση. Σε προηγούμενη δήλωσή του ο Κέβιν Σπέισι είχε υποστηρίξει ότι νιώθει αρκετά σίγουρος ότι θα καταφέρει να αποδείξει την αθωότητά του. Να υπενθυμίσουμε ότι ο ηθοποιός μέσα από την ερμηνεία του στην δημοφιλή σειρά «House of Cards» ήρθε ξανά στην επικαιρότητα μέχρι που το 2017 κατηγορήθηκε από τον ηθοποιό Άντονι Ραπ ότι του επιτέθηκε σεξουαλικά σε ένα πάρτι κατά την διάρκεια της δεκαετίας 1980, που ήταν έφηβος. (in.gr) Ο Ryan Gosling έχει προκαλέσει μεγάλο θόρυβο μετά τη δημοσίευση της φωτογραφίας του από την ταινία Barbie της Greta Gerwig στο διαδίκτυο. Ενώ το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής είναι προς το παρόν στον ρόλο του στην επερχόμενη σατιρική εξερεύνηση του σύμπαντος της Barbie από την Gerwig, υπάρχει ένα άλλο φιλμ του Ryan Gosling που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει αυτό το μήνα. Με τίτλο The Gray Man, η ταινία αποτελεί διασκευή του μυθιστορήματος του Mark Greaney και ο Gosling θα πρωταγωνιστήσει ως ο πιο ικανός μισθοφόρος που προσέλαβε ποτέ η CIA. Αφού σκοντάφτει σε μερικά από τα βαθύτερα και σκοτεινότερα μυστικά που κρύβει η ευρέως επικριθείσα υπηρεσία, γίνεται κατά λάθος σημαντικός στόχος ενός διεθνούς ανθρωποκυνηγητού. Μιλώντας για το νέο έργο, ο ηθοποιός αποκάλυψε ότι το The Gray Man άλλαξε την αρχική ιδέα του για τις ταινίες δράσης και ότι η εμπειρία αυτή τον επηρέασε βαθιά. Ο Γκόσλινγκ υποστήριξε ότι ολόκληρο το συνεργείο ήταν υπεύθυνο για τη δημιουργία ενός παραδοσιακού ήρωα: «Αυτό που δεν είχα συνειδητοποιήσει ήταν πόσοι άνθρωποι χρειάζονται για να φτιάξεις έναν ήρωα δράσης».Αναγνωρίζοντας τη σκληρή δουλειά της ομάδας κασκαντέρ, ο Gosling παραδέχτηκε ότι συμμετείχε σε μερικά από τα ακροβατικά της ταινίας, αλλά τα περισσότερα από αυτά θα μπορούσαν να αποδοθούν στο ταλαντούχο συνεργείο: «Φαίνεται ότι είμαι εγώ που κάνω όλα αυτά τα πράγματα, και ναι, κάνω μερικά από αυτά. Αλλά είχαμε μια απίστευτη ομάδα κασκαντέρ και μια απίστευτη ομάδα ειδικών εφέ». Όταν ρωτήθηκε για τη συμμετοχή του στην ταινία Barbie, ο Gosling αποκάλυψε ότι ο τρόπος ζωής του χαρακτήρα του σε εκείνη την ταινία ήταν πιο δύσκολος από το θρίλερ δράσης. «Αυτή η ζωή του Ken είναι ακόμα πιο δύσκολη από τη ζωή του Gray Man, νομίζω», είπε. «Ο Ken δεν έχει χρήματα, δεν έχει δουλειά, δεν έχει αυτοκίνητο, δεν έχει σπίτι. Περνάει κάποια μηνύματα».
Αντιδράσεις και έντονη δυσαρέσκεια εκφράστηκε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν ανακοινώθηκε η λίστα με τις υποψηφιότητες στα 74α Emmy Awards και μέσα σε αυτή δεν ήταν οι δύο αγαπημένες του κοινού ηθοποιοί Τζένιφερ Άνιστον και Τζούλια Ρόμπερτς.
Η ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων στα φετινά βραβεία Emmy έφερε μαζί της και κύμα αντιδράσεων για το γεγονός ότι δύο σπουδαίες και πολύ αγαπητές ηθοποιοί έμειναν εκτός από την λίστα των υποψηφιοτήτων. Όπως ήταν φυσικό, οι αντιδράσεις δυσαρέσκειας των θαυμαστών των δύο ηθοποιών στο twitter ήταν πολλές και έντονες. Τζένιφερ Άνιστον, «The Morning Show» H Τζένιφερ Άνιστον πρωταγωνιστεί ως τηλεοπτική παρουσιάστρια, Άλεξ Λέβι στη δραματική σειρά της Apple TV+, σχετικά με την προβληματική εσωτερική λειτουργία μιας εταιρείας παραγωγής ειδήσεων. Αντίθετα από την Άνιστον, υποψήφια για Emmy στην κατηγορία πρωταγωνίστρια σε δραματική σειρά είναι η συμπρωταγωνίστριά της στην σειρά, Ρις Γουίδερσπουν. Επίσης υποψηφιότητες σε διάφορες κατηγορίες στα φετινά βραβεία έχουν κι άλλοι ηθοποιοί από το καστ της σειράς, όπως ο Μπίλι Κράνταπ για βραβείο Β’ ανδρικού ρόλου σε δραματική σειρά και η Μάρσια Γκέι Χάρντεν ως «καλεσμένη ηθοποιός» σε δραματική σειρά. Οι αντιδράσεις στο twitterΟι χρήστες του twitter αντέδρασαν με γλαφυρό τρόπο στην είδηση και οι θαυμαστές εξέφρασαν την έκπληξη και την απογοήτευσή τους στον αποκλεισμό της Τζένιφερ Άνιστον από τις υποψηφιότητες για Emmy. «Η Τζένιφερ Άνιστον θα έπρεπε να είχε προταθεί επειδή σήκωσε ολόκληρη τη δεύτερη σεζόν του “The Morning Show” μόνη στους ώμους τους», υποστήριξε θαυμαστής. Ταυτόχρονα, οι αναρτήσεις είναι των χρηστών στο twitter είναι χαρακτηριστικές: Τζούλια Ρόμπερτς, «Gaslit» Άλλη μία ηχηρή απουσία από τα φετινά βραβεία Emmy είναι και αυτή της Tζούλια Ρόμπερτς μέσα από την συμμετοχή της στην σειρά «Gaslit». Η Τζούλια Ρόμπερτς παίζοντας σε αυτό το πολιτικό θρίλερ που μεταφέρθηκε στην μικρή οθόνη δεν κατάφερε να αποσπάσει κάποια υποψηφιότητα. Αντίθετα οι σειρές που είχαν τις περισσότερες υποψηφιότητες είναι : «Ted Lasso», «Succession», «Only murders in the Building», «White Lotus» και το αναμενόμενο ήταν το «Squid Game». (in.gr)
|
ARXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|