Τι απάντησε όταν ρωτήθηκε από την εισαγγελέα της έδρας πώς μετά από έντεκα χρόνια πήρε την απόφαση να προχωρήσει και να καταγγείλει την υπόθεση
0 Comments
Ξανά στις αίθουσες του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου βρέθηκε σήμερα ο Δημήτρης Λιγνάδης για την εκδίκαση της υπόθεσης των τεσσάρων βιασμών που εκκρεμεί εις βάρος του.
Πανικό… για ακόμα μια φορά δημιούργησε η Μαντόνα, η οποία πόζαρε γυμνή σε νέο βίντεο NFT, ενώ φαίνεται να «γεννάει» δέντρα, πεταλούδες και ρομπότ σαρανταποδαρούσες. Όπως ήταν αναμενόμενο τα σχόλια στο Twitter… πήραν «φωτιά».
Σύμφωνα με την Daily Mail, η 63χρονη τραγουδίστρια συνεργάστηκε με τον ψηφιακό καλλιτέχνη, γραφίστα και animator Beeple (Michael Joseph Winkelmann) για να φτιάξει τρία βίντεο NFT, γνωστά και ως non-fungible tokens. Τα συγκεκριμένα βίντεο δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας σαρώσεις των γεννητικών οργάνων της ίδιας της Μαντόνα, με αρκετά κοντινά πλάνα, καθώς η τραγουδίστρια θέλει να μεταφέρει το μήνυμα πως «ποτέ δεν ξέρεις πού θα βρεις τη ζωή και δεν πρέπει ποτέ να εγκαταλείψεις την ελπίδα». «Ω Θεέ μου. Αυτός είναι ένας άρρωστος, άρρωστος, κακός κόσμος», «έχει τρελαθεί τελείως» και «ζητάει κανείς ένα τρισδιάστατο μοντέλο οποιουδήποτε μέρους του σώματος της Μαντόνα;» είναι μερικά από τα αρνητικά σχόλια που αναρτήθηκαν στο Twitter για το νέο εγχείρημα της Μαντόνα. Παρόλα αυτά, υπήρξαν και χρήστες που πήραν το μέρος της, αναφέροντας ότι «ακριβώς αυτό που χρειάζεται ο κόσμος αυτή τη στιγμή, Μαντόνα», ενώ κάποιος άλλος σχολίασε ότι «δεν παύει ποτέ να τους εκπλήσσει».
Η σχετική ανάρτησή της μητέρας, απέσπασε ένα like από την μπάντα.Μία γυναίκα στην Βραζιλία έφερε στον κόσμο το μωρό της κατά τη διάρκεια συναυλίας των Metallica, το βράδυ του Σαββάτου. Η μπάντα έπαιζε στο στάδιο Couto Pereira, στην πόλη Curitiba, στο πλαίσιο της περιοδείας τους στην Νότια Αμερική, που είχε αναβληθεί λόγω κοροναϊού. Η tattoo artist Joice M Figueiró βρισκόταν στην 39η εβδομάδας της εγκυμοσύνης και πίστευε ότι είχε μπροστά της λίγες ημέρες ακόμα. Αποφάσισε να πάει να δει τη συναυλία όμως το μωρό είχε άλλη γνώμη! Την ώρα που οι Metallica βρίσκονταν στη σκηνή, ξεκίνησαν οι συσπάσεις και έσπασαν τα νερά της. Καθώς δεν υπήρχε χρόνος ώστε να προλάβει να φτάσει στο μαιευτήριο, γιατροί που βρίσκονταν εκεί την μετέφεραν στην κλινική που είχε στηθεί για λόγους ασφαλείας στην χώρο της συναυλίας. Το αγοράκι γεννήθηκε την ώρα που το συγκρότημα έπαιζε το Enter Sandman στις 23.15 το βράδυ τοπική ώρα. «Ξεπέρασα τον εαυτό μου» «Σε κάθε συναυλία που πηγαίνω πάντα κάτι συμβαίνει, αλλά αυτή τη φορά νομίζω ότι ξεπέρασα τον εαυτό μου» έγραψε στο instagram η μητέρα και ενημέρωσε ότι το μωρό είναι πολύ καλά στην υγεία του! Η γυναίκα λέει μάλιστα ότι το εισιτήριο για τη συναυλία των Metallica το είχε αγοράσει τρία χρόνια πριν, αλλά τότε είχε ακυρωθεί. «Πότε δεν είχα φανταστεί ότι θα ήμουν σε μία συναυλία των Metallica στις 39 εβδομάδες κύησης και αυτό το αγοράκι θα αποφάσιζε να γεννηθεί ακριβώς εκεί, τρία μόλις κομμάτια πριν το τέλος της συναυλίας στο Couto Pereira και υπό τους ήχους του «Enter Sandman» έγραψε. Όπως ήταν φυσικό η ανάρτησή της απέσπασε ένα like από την μπάντα. Τζόνι Ντεπ: Η δίκη με την πρώην σύζυγο του, τον έφερε «πολύ κοντά» με την πανέμορφη δικηγόρο του11/5/2022 Η πολύκροτη δίκη του Ντεπ με την πρώην σύζυγο του Άμπερ Χερντ είναι σε πλήρη εξέλιξη με τις δυο πλευρές να είναι στα χαρακώματα. Ένας νέος μεγάλος έρωτας φαίνεται ότι γεννήθηκε στα έδρανα του δικαστηρίου που εκδικάζει την υπόθεση Ντεπ – Χερντ. Τουλάχιστον αυτό λένε τα ξένα μέσα τα οποία μιλούν για τη θερμή σχέση του Τζόνι Ντεπ με την πανέμορφη δικηγόρο που είναι μέλος της υπερασπιστικής του ομάδας και που ακούει στο όνομα Καμίλ Βάσκεζ. Ξένες ιστοσελίδες και περιοδικά δεν μιλούν απλά για μια φιλική σχέση ανέμεσα στη δικηγόρο και τον διάσημο πελάτη της, αλλά για μια καυτή ερωτική σχέση γεμάτη πάθος. Πάντως το ΤΜΖ έριξε τους τόνους και έγραψε ότι «τα παιδιά είναι απλά φίλοι» και δεν έχουν κάτι το ερωτικό μεταξύ τους. Καμίλ και Τζόνι Η πανέμορφη καμίλ Βάσκεζ είναι δικηγόρος στην υπερασπιστική ομάδα του Ντεπ και έχει ειδίκευση στις δικαστικές διαφορές αλλά και τις παραβιάσεις συμβολαίων και ο Ντεπ με την Χερντ έχουν πολλά ιδιωτικά συμφωνητικά μεταξύ τους που έχουν παραβιαστεί. Πολλές φορές πάντως όταν ο 58χρονος ηθοποιός έχει νευριάσει στο δικαστήριο ή στεναχωρηθεί η Καμίλ τον έχει πλησιάσει διακριτικά κατά τη διάρκεια της δίκης και έχει επιχειρήσει με απλά αγγίγματα στην πλάτη ή στον ώμο να τον αποφορτίσει. Οι κινήσεις αυτές έχουν τρελάνει τους χρήστες τόσο του Twitter όσο και του TikTok που τις απομονώνουν και τις αναλύουν. «Σε εκείνο το σημείο, οι πηγές μας λένε πως όλοι στη νομική ομάδα είναι «κουμπωμένοι», όμως όλοι έχουν έρθει πολύ κοντά με τον πελάτη τους. Η σχέση είναι τόσο επαγγελματική όσο και φιλική. Όσο για όλα τα χαμόγελα και τα γέλια που έχουν παρατηρήσει ορισμένοι μεταξύ του Τζόνι και της Καμίλ, μας λένε ότι τον βρίσκει αστείο… και δεν μπορούσε παρά να γελάσει με κάποια από τα αστεία του και το χιούμορ του». Έγραψε κάποιος χαρακτηριστικά Κάποια σκανδαλοθηρικά περιοδικά έψαξαν λίγο περισσότερο την προσωπική ζωή της Καμίλ και βρήκαν ότι είχε σχέση με βρετανό επιχειρηματία που ειδικεύεται στα ακίνητα και πως η σχέση τους αυτή από τότε που άρχισε η δίκη έχει τελειώσει. (in.gr) Eurovision 2022: Εκρηκτική εμφάνιση από τη Ronela για την Αλβανία – Ξεσήκωσε το Pala Olimpico10/5/2022
Άναψε «φωτιές» με το αποκαλυπτικό ρούχο της και την άρτια εκτελεσμένη χορογραφία
Στο Τορίνο και το Pala Olimpico είναι στραμμένα όλα τα φώτα απόψε, όπου διεξάγεται ο Α’ ημιτελικός της Eurovision. Πρώτη χώρα που εμφανίστηκε στη σκηνή ήταν η Αλβανία, την οποία εκπροσωπεί η Ronela Hajati με το «Sekret». Η ερμηνεύτρια έδωσε τον καλύτερο εαυτό της τόσο φωνητικά όσο και στη σκηνική της παρουσία. Φορώντας ένα αποκαλυπτικό ρούχο και με τη συνοδεία τεσσάρων ημίγυμνων ανδρών και μιας γυναίκας ξεσήκωσε το κοινό και έκανε δυναμική έναρξη. Σημειώνεται ότι η εμφάνιση της Αλβανίας φέτος έχει λογοκριθεί για την προκλητικότητα της. Μάλιστα, τις προηγούμενες ημέρες οι φωτογραφίες της Ronela από την πρώτη πρόβα εξαφανίστηκαν από το λογαριασμό της Eurovision στο Instagram και δημοσιεύτηκαν άλλες. Επίσης, οι φήμες την ήθελαν να αλλάζει τη χορογραφία αλλά τελικά κάτι τέτοιο δεν έγινε. Δείτε την εμφάνισή της
Η Χιλάρια είναι έγκυος για έβδομη φορά και το ζευγάρι ανυπομονεί να κρατήσει στην αγκαλιά του το μωράκι τουΜπαμπάς για έβδομη φορά θα γίνει σε λίγους μήνες ο Άλεκ Μπάλντουιν. Λίγους μήνες μετά τον μοιραίο πυροβολισμό που στοίχισε τη ζωή της Χαλίνα Χάτσινς, ο ηθοποιός και η σύζυγός του, Χιλάρια, ανακοίνωσαν πως περιμένουν ένα ακόμη παιδάκι. Το φύλο αυτού; Κοριτσάκι. Με ένα βίντεο στο Instagram, που δείχνει ολόκληρη την οικογένεια Μπάλντουιν να δίνει «συμβουλές» στο νέο μέλος, η Χιλάρια μοιράστηκε με το κοινό τις σκέψεις της. Έγραψε συγκεκριμένα: «Πάντα ήταν διασκεδαστικό και σημαντικό για εμένα να μαθαίνω το φύλο του παιδιού που περιμένω. Αν και όσο μεγαλώνω και μαθαίνω, θέλω να κάνω διαφορετικά κάποια πράγματα. Τι θα κάνει το μωρό μας ένα αγαπητό και ολοκληρωμένο άτομο, τι έχει πραγματικά σημασία. Τι θα το κάνει να νιώθει ελεύθερο και περήφανο. Ίσως τίποτα, το οποίο να μπορούμε να προσδιορίσουμε. Μπορούμε μόνο να το καθοδηγήσουμε, να το ενθαρρύνουμε, να το ακούσουμε, να μοιραστούμε μαζί του τις εμπειρίες μας και να μάθουμε από αυτές, όσο παρακολουθούμε το ταξίδι του. Μπορούμε να του παρέχουμε μια καλή ζωή, όσο μπορούμε, αλλά τα υπόλοιπα εξαρτώνται από το μωρό μας. Μόνο του θα ανακαλύψει τον μοναδικό του εαυτό. Μοιράζομαι μαζί σας τις ελπίδες και τις ευχές της οικογένειάς μας και τις συμβουλές μας για το νέο μας μωρό. Νιώθω μεγάλη χαρά να βλέπω αυτά τα παιδιά γεμάτα αγάπη και σοφία».
Πολύ δύσκολες είναι οι ώρες για τον Nick Cave, καθώς βρέθηκε νεκρός ο γιος του, Jethro Lazenby, σε ηλικία 30 ετών.
Τη δυσάρεστη είδηση έκανε γνωστή, ο ίδιος ο τραγουδιστής, χωρίς ωστόσο να αναφέρει την αιτία του θανάτου του. Συγκεκριμένα, σε ανακοίνωσή του ανέφερε: «Με μεγάλη θλίψη, μπορώ να επιβεβαιώσω ότι ο γιος μου, Jethro, απεβίωσε. Θα ήθελα από όλους να ζητήσω την κατανόηση για ηρεμία και ιδιωτικότητα». Ποιος ήταν ο Jethro Lazenby Ο Jethro Lazenby ήταν μοντέλο και ηθοποιός, γεννημένος το 1991. Έμαθε ότι πατέρας του είναι ο σπουδαίος μουσικός, σε ηλικία 8 ετών. Ο ίδιος ασχολούνταν με το μόντελινγκ αλλά και με την υποκριτική, κάνοντας μάλιστα ένα πέρασμα στην μεγάλη οθόνη και συμμετέχοντας στην ταινία «Corroboree», και «My Little Princess». Δεν ήταν από τα ήσυχα παιδιά. Το 2018 μπήκε φυλακή για βίαια επίθεση στη φίλη του, ενώ πίσω από τα σίδερα βρέθηκε και δεύτερη φορά τον περασμένο μήνα έχοντας καταδικαστεί για επίθεση προς την μητέρα του, Beau Lazenby, στη Μελβούρνη, όπου ζούσαν. Κατά τη διάρκεια ενός καυγά της προκάλεσε αιμορραγία και μώλωπες και φυλακίστηκε. Έφυγε από τη ζωή δύο ημέρες μετά την αποφυλάκισή του. Για χρόνια αντιμετώπιζε προσωπικά προβλήματα και πάλευε με την ψυχική του υγεία. Η είδηση του θανάτου του κάνει τον γύρο του κόσμου Οι θαυμαστές του είναι σοκαρισμένοι και λυπημένοι. Στα social media εκφράζουν την ανείπωτη θλίψη τους και τη συμπαράστασή τους στον Nick Cave, που για δεύτερη φορά ζει τραγικές στιγμές. Υπενθυμίζεται ότι ο θρυλικός τραγουδιστής πριν από επτά χρόνια έχασε και τον γιο του Arthur, σε ηλικία 15 ετών, όταν έπεσε από γκρεμό στο Μπράιτον. Ο νεαρός τότε βρέθηκε από την αστυνομία, βαριά τραυματισμένος. Μεταφέρθηκε με ελικόπτερο σε νοσοκομείο του Σάσεξ αλλά οι γιατροί δεν μπόρεσαν να τον κρατήσουν στη ζωή. «Πόσο τρομερά λυπηρό», «Είμαι συντετριμμένος για αυτή την οικογένεια», «Θεέ μου, πόσα μπορεί να αντέξει μια οικογένεια; Η καρδιά μου ραγίζει γι’ αυτούς», «Αισθάνομαι τόσο πολύ λυπημένη για τον Nick Cave καθώς έχασε άλλον έναν γιο», «Δεν υπάρχουν λέξεις», είναι μόνο κάποια από τα μηνύματα των θαυμαστών του.
Ο Κώστας Γκουσγκούνης έφυγε την Παρασκευή (06/05/22) στο Θριάσειο νοσοκομείο από ανακοπή καρδιάς. Με το χαμόγελο στα χείλη δυνατός. Ηταν εκεί μερικές ημέρες καταβεβλημένος. Δίπλα του ήταν η κόρη του Χαρούλα, ο γαμπρός του Αργύρης και τα εγγόνια Δημήτρης και Κώστας. Λίγο πριν σβήσει λέει στον αγαπημένο του Δημητράκη. “Αυτό είναι το κουστούμι που θα φορέσω. Θέλω να με πάτε στη Λούτσα στο κοιμητήριο Αρτέμιδας και θέλω το γραφείο κηδειών του φίλου μου στη λεωφόρο Μεσογείων. Μη στεναχωριέστε καλή αντάμωση”. Ο Κώστας Γκουσγκούνης κηδεύτηκε σήμερα (09/05/22) στις 12.00, στην Αρτέμιδα, όπως επιθυμούσε. Την ανακοίνωση έκανε ο καλός του φίλος, Δημήτρης Λουκάκης, ο οποίος εκτός από τον θάνατό του έγραψε και για το καλλιτεχνικό του έργο. Σύμφωνα με την ίδια ανάρτηση, ήταν για ημέρες στο νοσοκομείο καταβεβλημένος. Δίπλα του ήταν η κόρη του Χαρούλα, ο γαμπρός του Αργύρης και τα εγγόνια Δημήτρης και Κώστας. «Θέλω να με πάτε στη Λούτσα στο κοιμητήριο Αρτέμιδας και θέλω το γραφείο κηδειών του φίλου μου στη λεωφόρο Μεσογείων. Μη στεναχωριέστε καλή αντάμωση», φέρεται να ήταν τα τελευταία του λόγια στους οικείους του. Ο Κώστας Γκουζγκούνης γεννήθηκε στη Λάρισα στις 21 Μαρτίου 1931. Η βασική του δουλειά ήταν φωτογράφος, τέχνη που έμαθε στη θεσσαλική πόλη από τον πατέρα του Δημήτρη (Μίμη τον ήξερε όλος ο κόσμος) και στη συνέχεια όταν ήρθε στην Αθήνα άνοιξε δικό του φωτογραφείο, στο Χολαργό. Παράλληλα έπαιξε ως κομπάρσος σε αρκετές ταινίες, αλλά έγινε γνωστός κυρίως για αυτές με ερωτικό περιεχόμενο, στις οποίες είχε πρωταγωνιστικό ρόλο. Και έτσι του δόθηκε το προσωνύμιο ο “βασιλιάς του σεξ”, με σήμα κατατεθέν το ξυρισμένο κεφάλι του. Οι ταινίες που έλεγε συχνά-πυκνά ότι ήταν σταθμός στην καριέρα του ήταν δύο. Το “Σεξ 13 μποφόρ”, γυρισμένη το 1971, η οποία είχε σπάσει τα ταμεία με 85.918 εισιτήρια και ο “Ηδονοβλεψίας”, που γυρίστηκε το 1984, στις Μαρίκες στη Ραφήνα και στην Αγία Μαρίνα στην Αίγινα. Ωστόσο, η πρώτη ταινία του σε ρόλο κομπάρσου ήταν η “Αγνή του λιμανιού” το 1952, σε παραγωγή Φίνος Φιλμ με τους Ελένη Χατζηαργύρη, Γιώργο Γληνό και Αλέκο Αλεξανδράκη. Στη συνέχεια εμφανίστηκε στη “Θεία απ’ το Σικάγο” το 1957. Είναι ο άντρας δίπλα στο Στέφανο Στρατηγό που λέει την ατάκα “θα τον σκοτώσετε τον άνθρωπο” όταν ήδη έχει πέσει η γλάστρα. Ο ίδιος συχνά-πυκνά αναφερόταν και στην ταινία “Μία ζωή την έχουμε” του 1958, όπου είχε το ρόλο του καφετζή, με σγουρά μαλλιά ακόμη και εξυπηρετούσε τον Δημήτρη Χορν. Αλλά και στο θεατρικό έργο “Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται το οποίο προβλήθηκε στην ΕΡΤ το 1975 και έπαιζε τον Τούρκο. Η επιβλητική παρουσία του στη σειρά είχε ως αποτέλεσμα να τον ψάξει ο Άλαν Πάρκερ για να του δώσει ρόλο στο εξπρές του μεσονυχτίου. Τελικά κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατόν για λόγους που δεν είναι της παρούσης. Κάποια στιγμή έκανε και ζωντανό πορνό στο Εlite, ενώ βραβεύτηκε στο 3ο και στο 8ο Φεστιβάλ Cult Ελληνικού Κινηματογράφου το 2005 και το 2010, αντίστοιχα. Η ανάρτηση «Ο Κωστής έφυγε την Παρασκευή (6/5) στο Θριάσειο νοσοκομείο από ανακοπή καρδιάς. Με το χαμόγελο στα χείλη δυνατός. Ήταν εκεί μερικές ημέρες καταβεβλημένος. Δίπλα του ήταν η κόρη του Χαρούλα, ο γαμπρός του Αργύρης και τα εγγόνια Δημήτρης και Κώστας. Λίγο πριν σβήσει λέει στον αγαπημένο του Δημητράκη. «Αυτό είναι το κουστούμι που θα φορέσω. Θέλω να με πάτε στη Λούτσα στο κοιμητήριο Αρτέμιδας και θέλω το γραφείο κηδειών του φίλου μου στη λεωφόρο Μεσογείων. Μη στεναχωριέστε καλή αντάμωση». Ο Κώστας Γκουζγκούνης γεννήθηκε στη Λάρισα στις 21 Μαρτίου 1931. Η βασική του δουλειά ήταν φωτογράφος, τέχνη που έμαθε στη θεσσαλική πόλη από τον πατέρα του Δημήτρη (Μίμη τον ήξερε όλος ο κόσμος) και στη συνέχεια όταν ήρθε στην Αθήνα άνοιξε δικό του φωτογραφείο, στο Χολαργό. Παράλληλα έπαιξε ως κομπάρσος σε αρκετές ταινίες, αλλά έγινε γνωστός κυρίως για αυτές με ερωτικό περιεχόμενο, στις οποίες είχε πρωταγωνιστικό ρόλο. Και έτσι του δόθηκε το προσωνύμιο ο “βασιλιάς του σεξ”, με σήμα κατατεθέν το ξυρισμένο κεφάλι του. Οι ταινίες που έλεγε συχνά-πυκνά ότι ήταν σταθμός στην καριέρα του ήταν δύο. Το “Σεξ 13 μποφόρ”, γυρισμένη το 1971, η οποία είχε σπάσει τα ταμεία με 85.918 εισιτήρια και ο “Ηδονοβλεψίας”, που γυρίστηκε το 1984, στις Μαρίκες στη Ραφήνα και στην Αγία Μαρίνα στην Αίγινα. Ωστόσο, η πρώτη ταινία του σε ρόλο κομπάρσου ήταν η “Αγνή του λιμανιού” το 1952, σε παραγωγή Φίνος Φιλμ με τους Ελένη Χατζηαργύρη, Γιώργο Γληνό και Αλέκο Αλεξανδράκη. Στη συνέχεια εμφανίστηκε στη “Θεία απ’ το Σικάγο” το 1957. Είναι ο άντρας δίπλα στο Στέφανο Στρατηγό που λέει την ατάκα “θα τον σκοτώσετε τον άνθρωπο” όταν ήδη έχει πέσει η γλάστρα. Συνήθιζε να αναφέρεται και στην ταινία “Μία ζωή την έχουμε” του 1958, όπου είχε το ρόλο του καφετζή, με σγουρά μαλλιά ακόμη και εξυπηρετούσε τον Δημήτρη Χορν. Αλλά και στο θεατρικό έργο “Ο Χριστός Ξανασταυρώνεται” το οποίο προβλήθηκε στην ΕΡΤ το 1975 και έπαιζε τον Τούρκο. Η επιβλητική παρουσία του στη σειρά είχε ως αποτέλεσμα να τον ψάξει ο Άλαν Πάρκερ για να του δώσει ρόλο στο εξπρές του μεσονυχτίου. Τελικά κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατόν για λόγους που δεν είναι της παρούσης. Κάποια στιγμή έκανε και ζωντανό πορνό στο Εlite, ενώ βραβεύτηκε στο 3ο και στο 8ο Φεστιβάλ Cult Ελληνικού Κινηματογράφου το 2005 και το 2010, αντίστοιχα. Κωστή, σγουρομάλλη όπως σε φώναζα (όταν βγαίναμε έξω πάντα είχε στο πορτμπαγκάζ του δίπορτου Opel Rekord μία περούκα με σγουρά μαλλιά, για να μην τον αναγνωρίζουν), μου είχες πει πάρα πολλές ιστορίες στα 44 χρόνια γνωριμίας. Σε αρκετά κάποια περιστατικά είμαστε και παρέα. Περάσαμε ωραία. Έφυγες χορτασμένος. Σεβαστήκαμε την επιθυμία σου να σε συνοδεύσουν στην τελευταία σου κατοικία οι συγγενείς και ελάχιστοι φίλοι. Καλό σου ταξίδι φίλε. Είσαι πλέον μαζί με την κυρά που υπεραγαπούσες. Να ξέρεις ότι όλοι θα σε θυμούνται και θα σε μνημονεύουν. Άλλωστε θα τους δοθούν πολλές ευκαιρίες…» αναφέρει στην ανάρτηση του ο συντετριμμένος φίλος του. Μια ασεβή κίνηση, η οποία αντιτίθεται στους νόμους της Βόρειας Μακεδονίας, έκανε η τραγουδίστρια Andrea, η οποία εκπροσωπεί φέτος την χώρα στην Eurovision 2022. Συγκεκριμένα, στην χθεσινή τελετή έναρξης της Eurovision στο Τορίνο, η Andrea φωτογραφήθηκε στο Τυρκουάζ Χαλί κρατώντας τη σημαία της χώρας της, ωστόσο κάποια στιγμή την πέταξε στον πάτωμα για να πάρει διαφορετικές πόζες. Η ενέργεια αυτή θεωρήθηκε απρέπεια απέναντι στο σύμβολο που εκπροσωπεί η σημαία. Μάλιστα η κίνησή της δεν έμεινε ασχολίαστη από τα ΜΜΕ της χώρας. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το κρατικό κανάλι της Βόρειας Μακεδονίας, που είναι και υπεύθυνο για την συγκεκριμένη τραγουδίστρια, αναφέρει πως η πράξη της Andrea αποτελεί σοβαρό ποινικό αδίκημα που τιμωρείται με φυλάκιση, σύμφωνα με τους νόμους της Βόρειας Μακεδονίας, και ζητά από την τραγουδίστρια να ζητήσει άμεσα δημόσια συγγνώμη. Παράλληλα, ξεκίνησε και έρευνα για να εντοπιστούν και να τιμωρηθούν όλοι οι υπεύθυνοι της αποστολής, ενώ είναι πάρα πολύ πιθανό το κρατικό κανάλι της Βόρειας Μακεδονίας να ανακοινώσει την αποχώρηση της συμμετοχής της από τον διαγωνισμό, παρά την μεγάλη ρήτρα που θα κληθεί να πληρώσει προς την παραγωγή της Eurovision εάν προβεί στην συγκεκριμένη κίνηση. Δείτε το επίμαχο βίντεο:
Η Μαντόνα διαμαρτύρεται για τον αφορισμό της από την Καθολική Εκκλησία και, μάλιστα, στον ίδιο τον Πάπα Φραγκίσκο, από τον οποία ζητά συνάντηση.
Παρά το γεγονός ότι η σχέση της με την Εκκλησία δεν είναι και τόσο καλή, καθώς πολλές φορές έχει προβεί σε προκλητικές εμφανίσεις με αποτέλεσμα να την αφορίσει τρεις φορές, η βασίλισσα της Ποπ δεν διστάζει να απευθυνθεί δημόσια στον Πάπα. Στόχος της είναι να κανονίσει μία συνάντηση μαζί του και να δεχτεί, μέσω εκείνου, τη… συγχώρεση του Θεού. «Γεια σας, πάτερ Φραγκίσκε. Είμαι καλή Καθολική. Ορκίζομαι! Εννοώ ότι δεν ορκίζομαι! Έχουν περάσει μερικές δεκαετίες από την τελευταία εξομολόγησή μου. Θα ήταν δυνατό να συναντηθούμε μια μέρα για να συζητήσουμε κάποια σημαντικά θέματα; Με έχουν αφορίσει τρεις φορές. Δεν μου φαίνεται δίκαιο. Με εκτίμηση, Μαντόνα», έγραψε χαρακτηριστικά στο Twitter. Η «θερμή» σχέση της Μαντόνα με την Καθολική Εκκλησία ξεκίνησε το 1989, όταν κυκλοφόρησε το τραγούδι «Like a Prayer». Το βίντεο – κλιπ του τραγουδιού περιελάμβανε φλεγόμενους σταυρούς και μια ερωτική απεικόνιση του Ιησού. Ένα χρόνο μετά, το 1990, στην παγκόσμια περιοδεία της «Blond Ambition» παρουσιάστηκαν χορεύτριες ντυμένες ως… καλόγριες. Τότε, ο Πάπας Ιωάννης Παύλος Β’ είχε χαρακτηρίσει την συναυλία της Μαντόνα – σύμφωνα με την Guardian – ως «ένα από τα πιο σατανικά show στην ιστορία της ανθρωπότητας». Η τρίτη φορά που η Εκκλησία την «αφόρησε» χρονολογείται το 2006, με την Μαντόνα να πραγματοποιεί εικονική σταύρωση σε μία συναλία της. Εκείνη τη φορά, σύμφωνα με το MTV, κατηγορήθηκε ξανά για βλασφημία και ασέβεια.
Το τραγούδι ερμηνεύτηκε εκ νέου από μουσικούς, κινηματογραφιστές και γραφίστες. Το νέο βίντεο με τίτλο «Subterranean Homesick Blues 2022» θυμίζει ως προς το ύφος το πρωτότυπο κλιπ από το 1965, αλλά αυτή τη φορά όσον αφορά το οπτικό κομμάτι, περιλαμβάνει τον γραφικό χαρακτήρα ή τις καλλιτεχνικές πινελιές άλλων καλλιτεχνών, συμπεριλαμβανομένων των Πάτι Σμιθ, Μπρους Σπρίνγκστιν, Βιμ Βέντερς κ.α. Το φιλμ μικρού μήκους αποτίει φόρο τιμής στην εμβληματική εναρκτήρια σεκάνς του ντοκιμαντέρ του Ντ. Α. Πενεμπέικερ «Don’t Look Back» και αναπτύχθηκε από το ανεξέρτητο δημιουργικό πρακτορείο Intro και τον καλλιτεχνικό διευθυντή της Sony Music, Josh Cheuse. <Όμως ο εορτασμός της Columbia Records για το ορόσημο του Ντίλαν στη μουσική καριέρα δεν σταματά εκεί. Η εμπειρία συνεχίζεται με το φίλτρο φακών «Augmented Reality» στο Instagram και το Snapchat. Τόσο το μουσικό κλιπ, όσο και το φίλτρο AR υπάρχουν στο νέο μικροσάιτ dylan60.com. To «Subterranean Homesick Blues» είναι το εναρκτήριο τραγούδι και πρώτο σίνγκλ από το θρυλικό πέμπτο άλμπουμ του Ντίλαν (με υπογραφή της Columbia), «Bringing It All Back Home» που κυκλοφόρησε το 1965. Το τραγούδι είναι ένα από τα πρώτα στα οποία ακούγεται ο νέος ηλεκτρικός ήχος του Ντίλαν και το βίντεο, έχει εμπνεύσει μια γενιά από κινηματογραφιστές και καλλιτέχνες. (in.gr) Το Met Gala επέστρεψε στο Metropolitan Museum of Art της Νέας Υόρκης, με τους σταρς να δηλώνουν δυναμικά το «παρών». Το μεγαλύτερο φιλανθρωπικό πάρτι της μόδας είχε ως θέμα την Αμερική και συγκεκριμένα την μόδα της τις τελευταίες δεκαετίες. Μοντέλα, ηθοποιοί και παρουσιαστές περπάτησαν στο κόκκινο χαλί και κέρδισαν τις εντυπώσεις. Μία από τις εμφανίσεις που συζητήθηκαν περισσότερο, ήταν αυτή της Κιμ Καρντάσιαν η οποία φόρεσε ένα εμβληματικό φόρεμα της Μέριλιν Μονρόε. Πρόκειται για την vintage δημιουργία αξίας 5 εκατ. δολαρίων του σχεδιαστή κοστουμιών Jean-Louis, που είχε φορέσει η ηθοποιός όταν τραγούδησε το «Happy Birthday» στον πρόεδρο των ΗΠΑ Τζον Κένεντι το 1962. Ωστόσο, όταν το δοκίμασε για πρώτη φορά πριν από την εκδήλωση συνειδητοποίησε ότι δεν ήταν στο μέγεθός της. Έτσι, έκανε κάποιες «θυσίες» και έχασε μερικά κιλά για να χωρέσει την μεγάλη βραδιά. «Δεν έμπαινα στην αρχή. Οπότε τους κοίταξα και τους είπα: “Δώστε μου τρεις εβδομάδες”», είπε στην παρουσιάστρια Λα Λα Άντονι πριν υποστηρίξει ότι έχασε 8 κιλά για το φόρεμα. «Ήταν μια πρόκληση, ήταν σαν ρόλος. Ήμουν αποφασισμένη, ήμουν αποφασισμένη να μπω», πρόσθεσε. «Ήταν αυτό ή τίποτα. Φορούσα φόρμα εφίδρωσης δύο φορές τη μέρα, έκανα διάδρομο και έκοψα εντελώς τη ζάχαρη και τον υδατάνθρακα και έτρωγα τα πιο καθαρά λαχανικά και πρωτεΐνη. Δεν λιμοκτονούσα αλλά ήμουν αυστηρή», αποκάλυψε επίσης η ίδια. Η Κιμ Καρντάσιαν επέλεξε να έχει ξανθά και τα μαλλιά της για την εμφάνισή της στο κόκκινο χαλί και ολοκλήρωσε το look της με μία λευκή γούνα. Αφού μπήκε στο μουσείο, έβγαλε το φόρεμα και έβαλε ένα δικό της καθώς ήταν πολύ επίφοβο να φορεθεί για ώρες. «Νιώθω απίστευτο σεβασμό για το φόρεμα και τι συμβολίζει για την αμερικάνικη ιστορία. Δεν θα ήθελα να καθίσω σε αυτό ή να φάω με αυτό ή να ρισκάρω να το προκαλέσω οποιαδήποτε ζημιά και δεν φορούσα το make up σώματος που συνήθως φοράω. Έπρεπε όλα να γίνουν με ακρίβεια και έπρεπε να κάνω εξάσκηση για τα σκαλιά», ανέφερε η τηλεπερσόνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το θρυλικό φόρεμα αγοράστηκε από την Μέριλιν Μονρόε για 1.440 δολάρια. Ωστόσο, η τιμή του εκτοξεύτηκε μετά τον θάνατό της. Το 1999 ξεπέρασε το 1 εκατ. δολάρια, ενώ το 2016 η τιμή του άγγιξε τα 4,8 εκατ. δολάρια. Πλέον, βρίσκεται στο μουσείο «Ripley’s Believe It Or Not» και φυλάσσεται μέσα σε μία ειδική θήκη από μουσελίνα, προκειμένου να αντέχει στον χρόνο. «Ευχαριστώ το «Ripley’s Believe It or Not» που μου έδωσε την ευκαιρία να παρουσιάσω αυτό το εμβληματικό κομμάτι της ιστορίας της μόδας για πρώτη φορά από τότε που το φόρεσε η αείμνηστη Μέριλιν Μονρόε. Είμαι για πάντα ευγνώμων για αυτή τη στιγμή», σημείωσε η Κιμ. (in.gr) Ο Φώτης Σπύρος μίλησε στην τηλεόραση του ANT1 σχετικά με τις δίκες του Δημήτρη Λιγνάδη και του Πέτρου Φιλιππίδη που βρίσκονται σε εξέλιξη. Ο ηθοποιός ισχυρίστηκε ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης φέρθηκε άσχημα στον ηθοποιό Δημήτρη Βογιατζή σε μία παράσταση και ότι γι’ αυτό το περιστατικό υπάρχουν 19 καταγγελίες στο ΣΕΗ. Ellen DeGeneres: Η ανάρτηση όπου ανακοινώνει το τέλος της εκπομπής της και το cancel culture2/5/2022 |
ARXEIO
May 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|