Οι τηλεθεατές πέρασαν κατά μέσο όρο 2 ώρες και 56 λεπτά μπροστά από την οθόνη της τηλεόρασής τους το 2017, στις 95 χώρες που εξετάζει το ινστιτούτο Eurodata TV, όπως ανακοινώθηκε. Η τηλεθέαση παραμένει σταθερή τα τελευταία χρόνια, όμως η Eurodata παρατηρεί σημαντικές διαφοροποιήσεις ανάλογα με τη γεωγραφική περιοχή: η Βόρεια Αμερική παραμένει πρώτη με 4 ώρες και 3 λεπτά τηλεθέασης ημερησίως κατά μέσο όρο, ενώ ακολουθούν η Ευρώπη με 3 ώρες και 49 λεπτά, και στη συνέχεια η Βραζιλία και η Ρωσία.
Οι συνήθειες είναι διαφορετικές στην Ασία με 2 ώρες και 25 λεπτά τηλεθέασης ημερησίως κατά μέσο όρο, ενώ στην Κίνα πέφτει στις 2 ώρες και 12 λεπτά, όπως αναφέρει η έκθεση "One TV Year in the World". "Τα τελευταία 25 χρόνια ο χρόνος τηλεθέασης παγκοσμίως έχει παραμείνει στα ίδια επίπεδα, παρά την αυξανόμενη προσφορά περιεχομένου βίντεο στο Διαδίκτυο", επεσήμανε ο Φρεντερίκ Βολπρέ αντιπρόεδρος της Eurodata TV Worldwide. "Παρατηρούμε μια μικρή υποχώρηση στη Βόρεια Αμερική και την Ασία, όμως στη Νότια Αμερική σημειώνεται αύξηση, ενώ η τηλεθέαση στην Ευρώπη παραμένει σε ένα ιστορικά υψηλό ποσοστό", πρόσθεσε. Μια σημαντική αλλαγή είναι η δυνατότητα replay των τηλεοπτικών προγραμμάτων, αλλά και παρακολούθησής τους σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές ή κινητά τηλέφωνα, υπηρεσίες που φέρνουν "κατά μέσο όρο 8% επιπλέον τηλεθέαση" στις 35 χώρες όπου μετρήθηκαν. Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι ΗΠΑ και η Βρετανία παραμένουν οι χώρες με τη μεγαλύτερη εξαγωγή τηλεοπτικών προγραμμάτων και ακολουθούν η Γαλλία, η Γερμανία και η Τουρκία. Σύμφωνα με την Αβρίλ Μποντελό της Eurodata TV, πλέον οι τηλεοπτικοί παραγωγοί προσπαθούν "να δημιουργήσουν περιεχόμενο που θα απευθύνεται σε ένα ειδικό κοινό" - τους νέους, τις γυναίκες, τους ηλικιωμένους - "αντί να προσπαθούν να προσελκύουν μαζικά τους τηλεθεατές με κάθε κόστος". (ΚΥΠΕ-ΑΠΕ-ΜΠΕ- AFP/ΜΚ)
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|