Η εκπομπή «Τι λες τώρα» συγκέντρωσε και σας παρουσιάζει τα μονόπετρα που έχουν «γράψει» ιστορία με την καλαισθησία τους αλλά και την... τιμή τους! Ευτυχή γεγονότα διασήμων που ξεχώρισαν όχι μόνο για το «I do» αλλά και για τα εντυπωσιακά μονόπετρα που συνόδεψαν την πρόταση. Η Κέιτ Μίντλετον έλαβε ένα δαχτυλίδι με 14 διαμάντια και ένα ζαφείρι Κεϋλάνης. Το δαχτυλίδι της Μέγκαν Μαρκλ σχεδίασε ο ίδιος ο πρίγκιπας Χάρι. Το μονόπετρο της Μαράια Κάρεϊ κόστισε 10 εκατομμύρια δολλάρια. Με διαμάντι 15 καρατίων έγινε η πρόταση γάμου της Κιμ Καρντάσιαν. Αντίθετα, το μονόπετρο της Μπιγιονσέ κόστισε 6 εκατομμύρια δολλάρια. Το μονόπετρο της θρυλικής Μέριλιν Μονρόε είχε πάνω 35 διαμάντια! (in.gr)
0 Comments
Αύξηση κατά σχεδόν 2.400% σε 24 ώρες.Όταν η μυθοπλασία συναντά την κερδοσκοπία… Η κορεάτικη σειρά του Netflix “Squid Game”, που δείχνει θανατηφόρο τουρνουά ενηλίκων που παίζουν παιδικά παιχνίδια με την ελπίδα να κερδίσουν ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο, έχει προκαλέσει παγκόσμια αίσθηση. Τώρα, έχει πλέον και το δικό του κρυπτονόμισμα… το SQUID, το οποίο διαπραγματεύεται στα 2,22 δολάρια, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 2.400% τις τελευταίες 24 ώρες. Μάλιστα η κεφαλαιοποίησή του είναι πάνω από 174 εκατομμύρια δολάρια. Τεράστιοι οι κίνδυνοι Μπορεί όμως τα κέρδη να είναι ελκυστικά για τους κυνηγούς κέρδους, αλλά ακόμη και η CoinMarketCap εξέδωσε μια προειδοποίηση, λέγοντας ότι έχει λάβει «πολλαπλές αναφορές» ότι οι χρήστες δεν μπορούν να πουλήσουν αυτό το token στο Pancakeswap, μια δημοφιλής αποκεντρωμένη πλατφόρμα. Μάλιστα, δεν είναι σαφές γιατί ορισμένοι χρήστες δεν μπορούν να πουλήσουν τα SQUIDs τους, αλλά η λευκή βίβλος που περιγράφει το κρυπτονόμισμα παρουσιάζει μια τεχνολογία αντιντάμπινγκ που εμποδίζει τους ανθρώπους να πουλήσουν τα νομίσματά τους εάν δεν πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις. Πηγή: ΟΤ.gr
Πρόκειται για μια κούκλα-ξυπνητήρι εμπνευσμένη από το πρώτο επεισόδιο «Πράσινο φως, κόκκινο φως» του Squid Game.
Ήταν τόσο μεγάλη η επιτυχία του Squid Game που δεν θα μπορούσαν προϊόντα και παιχνίδια να κατακλείσουν γρήγορα την αγορά. Τα πρώτα προϊόντα που είχαν κυκλοφορήσει ήταν οι χαρακτηριστικές μάσκες, ακολούθησε η ενδυμασία των παικτών και των φυλάκων, ενώ τώρα ήρθε η ώρα για ένα προϊόν το οποίο αναμένεται να κάνει θραύση. Πρόκειται για μια κούκλα-ξυπνητήρι εμπνευσμένη από το πρώτο επεισόδιο «Πράσινο φως, κόκκινο φως» του Squid Game. Τι κάνει λοιπόν αυτό το ξυπνητήρι; Όταν «χτυπάει», αφού επιχειρήσει να σε ξυπνήσει με το χαρακτηριστικό τραγούδι, γυρίζει προς το μέρος σου ενώ κοιμάσαι και του πετάει ένα βέλος για να σε κάνει να ξυπνήσεις και να σηκωθεί από το κρεβάτι. Για όσους ενδιαφέρονται να ξυπνάνε στην ώρα τους ή να… μην κοιμούνται καν από τους εφιάλτες, μπορούν να το βρουν στο Amazon με 42 δολάρια. (in.gr)
Το μέρος όπου γυρίστηκε τμήμα της σειράς υποτίθεται ότι είναι γνωστό ως Seungbong-ri, ένα νησί στα νοτιοδυτικά της Νότιας Κορέας.Την ακριβή τοποθεσία του νησιού όπου οι συμμετέχοντες της δημοφιλούς σειράς του Netflix «The Squid Game» έπαιξαν τα βίαια παιχνίδια τους, αποκάλυψε χρήστης του TikTok Ο TikToker χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Google Maps, βρήκε την ακριβή τοποθεσία του νησιού στο Squid Game και τη μοιράστηκε με τους follower του στο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Στο σχόλιο του βίντεο που ανέβασε στο social media, ο TikToker είπε «απόδειξη ότι το Squid Game είναι αληθινό». Το μέρος όπου γυρίστηκε τμήμα της σειράς υποτίθεται ότι είναι γνωστό ως Seungbong-ri, ένα νησί στα νοτιοδυτικά της Νότιας Κορέας. Εντωμεταξύ, η πόλη όπου γυρίστηκαν οι σκηνές στο μετρό και στην αγορά ονομάζεται Daejeon και είναι η 5η μεγαλύτερη πόλη στη Νότια Κορέα. Η νοτιοκορεάτικη σειρά «Squid Game» («Παιχνίδι του καλαμαριού») έχει κατακτήσει τον κόσμο και έγινε η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix. Πρόκειται για τη σειρά φαινόμενο, η οποία «σαρώνει» στο Netflix, έχει γίνει η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία της πλατφόρμας. Όπως μαθαίνουμε από τα πρώτα λεπτά της σειράς, «Squid Game» είναι ένα παλιό παραδοσιακό παιχνίδι που έπαιζαν στην Νότια Κορέα, το οποίο ωστόσο τείνει να… εξαφανιστεί. Αυτός είναι κι ένας από τους λόγους που… παραλίγο να γνωρίσουμε τη σειρά με άλλο όνομα! Αυτό αποκάλυψε, μιλώντας στο «Hollywood Reporter», ο Kim Min-young, ο οποίος ανέφερε ότι η αρχική ιδέα ήταν να κυκλοφορήσει η σειρά υπό τον τίτλο «Round Six» (σ.σ δηλαδή έκτος γύρος), για δύο λόγους. Για ποιο λόγο θα επέλεγαν το «Round Six»;Ο πρώτος, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, ήταν ότι οι νεότερες γενιές Νοτιοκορεατών δεν θα γνώριζαν για το παλιό παραδοσιακό παιχνίδι που έπαιζαν οι παππούδες τους. Ο δεύτερος λόγος ήταν ότι αν και ιδιαίτερα δημοφιλές (στις παλαιότερες γενιές), ήταν παντελώς άγνωστο στον υπόλοιπο πλανήτη και έτσι κανείς δεν θα καταλάβαινε την ευθεία αναφορά του τίτλου σε αυτό. Παράλληλα, ο Kim Min-young συνέχισε λέγοντας επίσης ότι το «Round Six» μπορεί να ήταν πιο γενικό, συγχρόνως όμως ήταν κατατοπιστικό με το θέμα, αφού αναφερόταν στα έξι παιχνίδια στα οποία διαγωνίζονται οι συμμετέχοντες. Τελικά γιατί επέλεξαν το «Squid Game»; Τελικά, παρενέβη ο δημιουργός της πασίγνωστης σειράς, Hwang Dong-hyuk ο οποίος επέμεινε να κυκλοφορήσει η σειρά με τον τίτλο που το έμαθε όλος ο κόσμος, καθώς ήταν και ο μόνος που έδινε την πραγματική ουσία του πρότζεκτ. (in.gr) Για τη γιορτή της μητέρας το καλόκαρδο δίδυμο πρόσφερε σε μια μαμά τη δυνατότητα να περάσει τη μέρα αυτή σε ένα spa. Δεν θα πιστέψετε τι κατάγραψε κρυφή κάμερα μέσα σε δωμάτιο μασάζ. Φυσικά και δεν συνέβη κάτι τρομακτικό, αλλά κάτι που θα σας κάνει να δακρύσετε. Οι Φίτζι και Γουίπα είναι δύο παρουσιαστές μια δημοφιλούς ραδιοφωνικής εκπομπής στην Αυστραλία. Για τη γιορτή της μητέρας το καλόκαρδο δίδυμο πρόσφερε σε μια μαμά τη δυνατότητα να περάσει τη μέρα αυτή σε ένα spa. Εκεί, δέχτηκε με πολύ χαρά όλη την φροντίδα και περιποίηση — αν και θα προτιμούσε να περάσει τη μέρα αυτή με ένα πολύ σημαντικό της πρόσωπο. Η αγαπημένη της κόρη, Τζες, βρισκόταν πολύ μακριά της, στο Λονδίνο. Είχε 2 χρόνια να τη δει. Πριν η Σάντυ οδηγηθεί για το μασάζ, της παρουσιάστηκε ένα βιντεοσκοπημένο μήνυμα από την Τζες. «Εύχομαι να μπορούσα να είμαι εκεί,» λέει στην οθόνη. «Δεν υπάρχει πραγματικά τρόπος για να σε ευχαριστήσω γι’ αυτά που έχεις κάνει για μένα». Είναι φανερό το πόσο λείπει η μία στην άλλη. Καθώς η Σάντυ ξαπλώνει στο τραπέζι του μασάζ με μια πετσέτα να καλύπτει τα μάτια της, κάποιος απροσδόκητα γλιστρά μέσα στο δωμάτιο μαζί της. (in.gr) Βρετανοί εκπαιδευτικοί προτρέπουν τους γονείς να μην επιτρέψουν στα παιδιά τους να παρακολουθήσουν τη δημοφιλή σπλάτερ σειρά του Netflix, έπειτα από πολλά περιστατικά βίας σε προαύλια σχολείων και παιδικές χαρές Εκπαιδευτικό συμβούλιο από τον νότο της Αγγλίας συμβουλεύει γονείς να μην αφήνουν τα παιδιά τους να παρακολουθεί τη σειρά «Το Παιχνίδι του καλαμαριού» του Netflix, έπειτα από αναφορές ότι παιδιά ακόμα και ηλικίας 6 ετών, αντιγράφουν τα βίαια παιχνίδια που περιλαμβάνει. Η ομάδα προστασίας της εκπαίδευσης από το συμβούλιο του κεντρικού Μπέντφορντσαϊρ έστειλε ενημερωτικό email στους γονείς και τους κηδεμόνες της περιοχής καλώντας τους να είναι σε εγρήγορση έπειτα από αναφορές ότι παιδιά και νέοι αντιγράφουν παιχνίδια και βίαια περιστατικά από τη νέα σειρά του Netflix «Το Παιχνίδι του καλαμαριού», η οποία έχει βαθμολογία 15. Στο πρόγραμμα, οι διαγωνιζόμενοι, οι οποίοι βρίσκονται βυθισμένοι στα χρέη, παίζουν παιχνίδια για να κερδίσουν χρήματα, αλλά σκοτώνονται αν αποτύχουν. Αν και πολλά από τα παιχνίδια που εμφανίζονται στο πρόγραμμα απαιτούν εξειδικευμένα όπλα και εξοπλισμό, μερικά από αυτά είναι βίαιες εκδοχές παιδικών παιχνιδιών, όπως βόλοι και διελκυστίνδα που είναι εύκολο να αναπαράγουν τα παιδιά. Πολλά παιδιά δεν παρακολουθούν τη σειρά αλλά τη γνωρίζουν μέσω διαδικτυακών προκλήσεων στο TikTok, όπου οι χρήστες των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης αναρτούν τη δική τους εκδοχή των παιχνιδιών αυτών. Σύμφωνα με αναφορές, τα παιδιά χρησιμοποιούν σωματική βία σε παιδικές χαρές για να «τιμωρήσουν» τους ηττημένους ως υποκατάστατο του παίκτη που χάνει τη ζωή του. Ιδιαίτερα δημοφιλές είναι το «Κόκκινο φως, πράσινο φως» (που μοιάζει με το ελληνικό «Αγαλματάκια ακούνητα, αμίλητα, αγέλαστα») στο οποίο οι παίκτες προσπαθούν να φτάσουν σε μια γραμμή τερματισμού ενώ η πλάτη εκείνου που τα φυλάει είναι γυρισμένη. Πρέπει να παγώνουν επιτόπου κάθε φορά που η ανατριχιαστική κούκλα στο «Παιχνίδι του καλαμαριού» γυρίζει προς το μέρος τους. Αυτό τον μήνα ένα σχολείο στο Βέλγιο γνωστοποίησε ότι τα παιδιά χτυπούσαν εκείνους που έχαναν (εκείνους δηλαδή που δεν έμεναν ακίνητοι) – στο «Παιχνίδι του καλαμαριού» όσους έχαναν τους πυροβολούσαν. Υπήρξαν επίσης προειδοποιήσεις για το παιχνίδι του γλυκού, το οποίο απαιτεί από τους παίκτες να κόψουν ένα από τα τέσσερα σχήματα σε ένα λεπτό δίσκο κηρήθρας χρησιμοποιώντας βελόνα χωρίς να σπάσουν το σχήμα. Αυτό έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές στο TikTok, προκαλώντας φόβους ότι τα παιδιά θα μπορούσαν να καούν με καραμελωμένη ζάχαρη εάν προσπαθήσουν να φτιάξουν το γλυκό μόνα τους. Στην αναφορά του συμβουλίου του Μπέντφορντσαϊρ τονίζεται: «Υπήρξαν πρόσφατες αναφορές σχετικά με παιδιά και νέους που αναπαριστούν το παιχνίδι του καλαμαριού στο σχολείο. «Το παιχνίδι του καλαμαριού» προβάλλεται επίσης μέσω άλλων πλατφορμών όπως το YouTube και το TikTok, και με δεδομένη τη δημοτικότητα των παιχνιδιών στη σειρά, οι προγραμματιστές έχουν φτιάξει διάφορα μίνι-παιχνίδια βασισμένα στο Squid Game στο Roblox και σε άλλες πλατφόρμες παιχνιδιών. Σας συμβουλεύουμε ανεπιφύλακτα να μην παρακολουθούν τα παιδιά «Το παιχνίδι του καλαμαριού». Η σειρά περιέχει έντονα βίαιο περιεχόμενο». Πολλά σχολεία έχουν στείλει παρόμοιες προειδοποιήσεις στους γονείς. Ο Γκάρεθ Νίκολς, από το δημοτικό σχολείο του Σερ Φράνσις Χιλ στο Λίνκολν, περιγράφει πως «μια μικρή ομάδα μαθητών εντός σχολείου, ηλικίας περίπου έξι ετών συζητούσαν τη σειρά και προσπαθούσαν να αναπαραστήσουν κάποιες σκηνές». Ο Νίκολς πρόσθεσε ότι ο δάσκαλος της τάξης «επικοινώνησε αμέσως με τους γονείς για να τους ενημερώσει», όπως αναφέρει το BBC. Και κατέληξε: «Ο δάσκαλος συμβούλεψε επίσης τους γονείς να ελέγχουν τις ρυθμίσεις στις συσκευές τους καθώς οι μαθητές ενδέχεται να έχουν πρόσβαση και να δουν αυτήν τη σειρά χωρίς να το γνωρίζουν οι γονείς τους». (in.gr) Το κεντρικό συμβούλιου του Bedfordshire έστειλε e-mail στους γονείς και τους κηδεμόνες της περιοχής καλώντας τους να «είναι σε εγρήγορση αφού άκουσαν αναφορές ότι παιδιά και νέοι αντιγράφουν βίαια παιχνίδια από τη νέα σειρά του Netflix Squid Game». Ένα συμβούλιο στη νότια Αγγλία συμβούλεψε τους γονείς να μην αφήσουν τα παιδιά τους να παρακολουθήσουν τη σειρά του Netflix Squid Game, αφού οι αναφορές ότι παιδιά ηλικίας μόλις έξι ετών αντιγράφουν τις βίαιες προκλήσεις του. Το κεντρικό συμβούλιου του Bedfordshire έστειλε e-mail στους γονείς και τους κηδεμόνες της περιοχής καλώντας τους να «είναι σε εγρήγορση αφού άκουσαν αναφορές ότι παιδιά και νέοι αντιγράφουν βίαια παιχνίδια από τη νέα σειρά του Netflix Squid Game». Σημειώνεται, πως στη σειρά, οι διαγωνιζόμενοι παίζουν με έπαθλο ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, ωστόσο όσοι δεν καταφέρουν να περάσουν τις πίστες… δολοφονούνται. Αν και πολλά από τα παιχνίδια που εμφανίζονται στη σειρά απαιτούν εξειδικευμένα όπλα και εξοπλισμό, μερικά από αυτά είναι βίαιες εκδοχές κλασικών παιδικών παιχνιδιών, που μπορούν εύκολα να παίξουν τα παιδιά. Πολλά παιδιά δεν παρακολουθούν τη σειρά αλλά τη γνωρίζουν μέσω των προκλήσεων στο TikTok, όπου οι χρήστες των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης δημοσιεύουν τις δικές τους εκδόσεις των παιχνιδιών. Ορισμένες αναφορές λένε ότι τα παιδιά χρησιμοποιούν σωματική βία στην παιδική χαρά για να τιμωρήσουν τους ηττημένους, μιμούμενοι την ποινή του παιχνιδιού που θέλει τον ηττημένο να πεθαίνει, όπως αναφέρει ο Guardian. Ιδιαίτερα δημοφιλές είναι το « κόκκινο φως – πράσινο φως» (το παιχνίδι «αγαλματάκια ακούνητα» στην Ελλάδα) – στο οποίο οι παίκτες προσπαθούν να φτάσουν σε μια γραμμή τερματισμού ενώ ένας δίνει το σύνθημα με γυρισμένη την πλάτη. Οι παίκτες πρέπει να παγώνουν επιτόπου κάθε φορά που η κούκλα γυρίζει. Υπήρξαν επίσης προειδοποιήσεις για το παιχνίδι με κηρήθρα, το οποίο απαιτεί από τους παίκτες να κόψουν ένα από τα τέσσερα σχήματα σε ένα λεπτό δίσκο με κηρήθρα χρησιμοποιώντας βελόνα χωρίς να σπάσουν το σχήμα. Αυτό έγινε δημοφιλές στο TikTok, προκαλώντας φόβους ότι τα παιδιά θα μπορούσαν να καούν με καραμελωμένη ζάχαρη εάν προσπαθήσουν να φτιάξουν την κηρήθρα τα ίδια. Το email του συμβουλίου του Central Bedfordshire έλεγε: «Υπήρξαν πρόσφατα ορισμένες αναφορές σχετικά με τα παιδιά και τους νέους που έπαιζαν το Squid Game ενώ ήταν στο σχολείο». Το Squid Game προβάλλεται επίσης σε άλλες πλατφόρμες όπως το YouTube και το TikTok, και δεδομένης της δημοτικότητας των παιχνιδιών στη σειρά, προγραμματιστές έχουν δημιουργήσει διάφορα μίνι-παιχνίδια βασισμένα στο Squid Game στο Roblox και σε άλλες πλατφόρμες τυχερών παιχνιδιών. «Σας συμβουλεύουμε ανεπιφύλακτα ότι τα παιδιά δεν πρέπει να παρακολουθούν το παιχνίδι καλαμαριών, η παράσταση είναι αρκετά γραφική με πολύ βίαιο περιεχόμενο». (in.gr) Τζέιμι Όλιβερ – Ο διάσημος σεφ έχασε 12 κιλά αφαιρώντας απλά ένα φαγητό από το διαιτολόγιό του14/10/2021 Ο ταλαντούχος σεφ λέει πως δεν χρειάστηκε να πεινάσει για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα Ο Τζέιμι Όλιβερ, ο πολύ διάσημος και αγαπητός σεφ, σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του προσπαθεί να αλλάξει τις κακές διατροφικές συνήθειες μας. Η φύση της δουλειάς του όμως, με το να μαγειρεύει και να καταναλώνει αρκετά μεγάλες ποσότητες φαγητού, του έχει δημιουργήσει σκαμπανεβάσματα στο βάρος του. Ο ίδιος σε πρόσφατη συνέντευξή του στους Radio Times αποκάλυψε πως κατάφερε να χάσει 12 κιλά, αφαιρώντας μόνο ένα φαγητό από την διατροφή του. «Μείωσα το κρέας σε μεγάλο βαθμό, αύξησα τα λαχανικά, κοιμήθηκα περισσότερο και ξεκίνησα να περπατώ πιο πολύ» αποκάλυψε ο διάσημος σεφ. «Έχασα 12 κιλά πολύ εύκολα και δεν πείνασα καθόλου. Έφαγα πολύ, περισσότερο απ’ όσο τρώω κανονικά.» εξήγησε ο σεφ. Ο Τζέιμι Όλιβερ, μείωσε το κρέας, αύξησε λαχανικά και φρούτα και ενδιάμεσα στα γεύματά του έτρωγε ξηρούς καρπούς. «Σε κάνουν να νιώθεις χορτάτος για πολύ περισσότερη ώρα. Τρώγοντας ξηρούς καρπούς έχεις τις μισές πιθανότητες να πάθεις καρδιακή προσβολή. Δοκιμάστε να δίνετε ξηροκάρπια και στα παιδιά σας» πρότεινε ο Τζέιμι που είναι πατέρας πέντε παιδιών. Τέλος, μείωσε πολύ την ποσότητα αλκοόλ που καταναλώνει μέσα στη βδομάδα. «Δε λέω σε κανέναν τι να κάνει, αλλά αυτό το διάστημα πίνω μόνο τα σαββατοκύριακα» επισήμανε ο σεφ. (in.gr) Μιλώντας στο MEGA η ψυχολόγος, Ξένια Παρασκευοπούλου εξηγεί τους λόγους που η εν λόγω σειρά έχει γνωρίσει τέτοια παγκόσμια επιτυχία Οι στολές των παικτών, οι μάσκες , τα παπούτσια γίνονται αντικείμενο του πόθου της νεολαίας και εξαφανίζονται από τα ράφια εν ριπή οφθαλμού! Μία από τις πρωταγωνίστριες Τζάν Χου Γιάν είναι ήδη παγκόσμια πρέσβης δημοφιλών οίκων μόδας με 19 εκατομμύρια followers. Όλα τα παιχνίδια παίζονται με μανία στο Tik Tok και την απόλυτη επιτυχία απολαμβάνουν οι ηθοποιοί. Ο λόγος φυσικά για το «Squid Game», τη σειρά φαινόμενο, που είναι νούμερο ένα και στην Ελλάδα εδώ και αρκετές εβδομάδες, η οποία είναι τόσο επιδραστική που ήδη έχει δημιουργήσει ένα κοινωνικό φαινόμενο. Ενδεικτικό είναι πως το Κορεάτικο Πολιτιστικό Κέντρο στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα θα διοργανώσει την αναπαράσταση του «Squid Game» του Netflix στο Άμπου Ντάμπι για δύο ομάδες από 15 παίκτες. Οι συμμετέχοντες θα παίξουν τα τέσσερα από τα έξι παιχνίδια της δημοφιλούς σειράς. Οι νικητές δεν θα λάβουν χρηματικό έπαθλο, όπως στη σειρά, αλλά θα πάρουν μια πράσινη φόρμα κομμένη και ραμμένη στα μέτρα τους. Ευτυχώς δε θα εκτελούνται… Τι κρύβεται πίσω από την επιτυχία της σειράςΜιλώντας στο MEGA η ψυχολόγος, Ξένια Παρασκευοπούλου εξηγεί τους λόγους που η εν λόγω σειρά έχει γνωρίσει τέτοια παγκόσμια επιτυχία. «Πολλοί από εμάς νιώθουμε ότι μπορούμε να ταυτιστούμε με κάποιον από τους συμμετέχοντας, είτε στο κομμάτι της προσωπικότητάς του, είτε στο κομμάτι της ζωής του από τη στιγμή που μπαίνει στο παιχνίδι, είτε στην οικονομική κατάσταση που βρίσκεται» λέει η κ. Παρασκευοπούλου στο MEGA. «Η επίδραση είναι παγκόσμια. Υπάρχει ο μετανάστης που τον εκμεταλλεύονται, ο παππούς που αντιπροσωπεύει τη φτώχεια στην τρίτη ηλικία, ο επιτυχημένο που κατάντησε να κάνει οικονομικό έγκλημα» λέει αναλύτρια της Washington Post. Όσον αφορά στον κίνδυνο που υπάρχει για τα παιδιά που ενδέχεται να μιμηθούν τα «παιχνίδια» της σειράς, η κ. Παρασκευοπούλου εξηγεί πως «υπάρχει όντως ένας κίνδυνος να εξοικειωθούν τα παιδιά μας με όλα αυτά τα βίαια εγκλήματα και φυσικά να θεωρούν ότι στο μέλλον, αλλά και στο παρόν ακόμα, θα μπορούν να τα διαπράξουν». (in.gr) Ίσως δούμε sequel της ταινίας που έσπασε ταμεία Κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στον ιστότοπο ψυχαγωγίας «The Playlist» ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός Joaquin Phoenix ρωτήθηκε για πιθανό σίκουελ της ταινίας «Joker». Φυσικά, αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα είναι ο ίδιος που θα ενσαρκώσει ξανά τον εμβληματικό χαρακτήρα. Ο ηθοποιός περιέγραψε τον εμβληματικό χαρακτήρα ως «έναν ενδιαφέροντα τύπο», δηλώνοντας ότι «υπάρχουν κάποια πράγματα που θα μπορούσαμε να κάνουμε με αυτόν τον τύπο και θα μπορούσαμε [να τον εξερευνήσουμε] περισσότερο. Αλλά αν θα το κάνουμε ποτέ; Δεν ξέρω.» Ο κακός της DC που σάρωσεΗ ταινία του Τοντ Φίλιπς κυκλοφόρησε το 2019 με εισπράξεις πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office ενώ κέρδισε 11 υποψηφιότητες για Όσκαρ. Για την ερμηνεία του ο Αμερικανός ηθοποιός τιμήθηκε με το Όσκαρ Α’ Ανδρικού Ρόλου, υποδυόμενος τον Άρθουρ Φλεκ aka Joker, έναν αποτυχημένο κλόουν και stand-up comedian, ο οποίος βυθίζεται στην παραφροσύνη και την βία. Ο δημιουργός του «Τζόκερ», Τοντ Φίλιπς, σύμφωνα με δημοσιεύματα, φέρεται να δουλεύει πάνω σε σενάριο για το σίκουελ της ταινίας, σύμφωνα με δημοσίευμα του «Τhe Hollywood Reporter», με θέμα τους ισχυρότερους δικηγόρους του Χόλυγουντ. Στο κείμενο αναφέρεται ο δικηγόρος Ουόρεν Ντερν, στου οποίου το πελατολόγιο βρίσκεται ο Φίλιπς.Γράφει ότι «ο Τοντ Φίλιπς έκλεισε συμφωνία να γράψει σε συνεργασία το σενάριο του επόμενου Τζόκερ». Πολλά μέσα αναφέρουν επίσης ότι η «Warner Brothers» έχει προγραμματίσει και σχεδιάζει ένα σίκουελ του Τζόκερ. (in.gr)
Ένα βιβλίο ρίχνει φως στην προσωπικότητά της, «με δικά της λόγια»
Αναμφίβολα μια από τις πιο δημοφιλείς πρώτες κυρίες που έχουν περάσει από την ιστορία των ΗΠΑ, η Μισέλ Ομπάμα αποτελεί σίγουρα μια ενδιαφέρουσα προσωπικότητα. Η πρώτη μαύρη γυναίκα που βρέθηκε σε αυτό το ρόλο, εκπροσώπησε επάξια την κοινότητά της με τον δυναμισμό και τη σοβαρότητα που επέδειξε. Και συνεχίζει μέχρι και σήμερα το έργο που είχε ξεκινήσει πολύ πριν την ανάδειξη του συζύγου της στο ανώτατο αξίωμα της μεγαλύτερης οικονομίας του πλανήτη. Οι Μάρτα Έβας και Χάνα Μάστερς σταχυολόγησαν τις δηλώσεις της σε διάφορες περιστάσεις, σε διάφορα μέσα, σε διάφορες εκδηλώσεις και δημιούργησαν έναν μοναδικό και αξιόλογο τόμο. Το βιβλίο κέντρισε το ενδιαφέρον του εκδότη Φρανσέσκο Βιτάλι, που ζώντας στην Αμερική την περίοδο διακυβέρνησης του Μπαράκ Ομπάμα θέλησε να το μεταφράσει ο ίδιος, βάζοντας τη δική του πινελιά στο όλο εγχείρημα. «Μισέλ Ομπάμα – Με τα δικά της λόγια» Μέσα στις σελίδες αυτού του βιβλίου ξεπηδάει ο πραγματικός εαυτός της Μισέλ Ομπάμα. Βήμα-βήμα, στη διάρκεια της διπλής θητείας του πρώτου Αφροαμερικανού Προέδρου των ΗΠΑ, με τον εαυτό της στο πλευρό του ως σύζυγος, ως μητέρα και κυρίως ως Πρώτη Κυρία της Αμερικής. Στην εισαγωγή του βιβλίου αναφέρεται:« Το 1964, στη νότια πλευρά του Σικάγο γεννήθηκε η Μισέλ Λαβόν Ρόμπινσον, κόρη της Μαριάν Ρόμπινσον, γραμματέα και του Φρέιζερ Ρόμπινσον III, ενός εργάτη σε εργοστάσιο υδροδότησης της πόλης, ο οποίος δούλευε πολλές ώρες, παρά το γεγονός ότι υπέφερε από πολλαπλή σκλήρυνση. Η οικογένεια ανήκε στην εργατική τάξη και ζούσε σε ένα μικρό διαμέρισμα, όπου η Μισέλ και ο μεγαλύτερος αδελφός της, ο Κρεγκ, μοιράζονταν ένα δωμάτιο χωρισμένο με ένα ξύλινο διαχωριστικό. Η παιδική της ηλικία ήταν γεμάτη ζεστασιά και ελευθερία, με πολλές ώρες παιχνιδιού έξω στη φύση και με την παράδοση των οικογενειακών γευμάτων. Η Μαριάν και ο Φρέιζερ ενθάρρυναν τα παιδιά τους να εξερευνούν και να κάνουν ερωτήσεις. Η Μισέλ θυμάται τον εαυτό της να ρωτά γιατί έπρεπε να τρώει αυγά για πρωινό, αφού δεν της άρεσαν. Όταν οι γονείς της της είπαν ότι πρέπει να τα τρώει επειδή χρειαζόταν πρωτεΐνη, αυτή, στρατηγικά, άσκησε πίεση για σάντουιτς με φυστικοβούτυρο και μαρμελάδα, ως εναλλακτική πρόταση – και κέρδισε». Από μικρή φαινόταν ότι δεν θα άφηνε τίποτα στην τύχη του. Δούλεψε σκληρά και κατάφερε να αγαπηθεί. Διότι αυτό ήθελε και αυτό πάλεψε να κερδίσει: την αγάπη και τον σεβασμό του κόσμου. Αποκλειστικό απόσπασα του okmag.gr πριν από την επίσημη κυκλοφορία Το okmag.gr εξασφάλισε ένα αποκλειστικό απόσπασμα από το «Μισέλ Ομπάμα – Με δικά της λογια» που κυκλοφορεί στη χώρα μας από τις 25 Οκτωβρίου από τις εκδόσεις CreamyW Books. Ένα βιβλίο που είναι ό,τι ακριβώς λέει ο τίτλος: Με τα δικά της λόγια… Ο ρόλος της Πρώτης Κυρίας ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, ο πήχης μοιάζει να βρίσκεται ψηλότερα. Νιώθεις ότι δεν έχεις περιθώρια για λάθη. The Late Show with Stephen Colbert, 1 Δεκεμβρίου 2018 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ εγχειρίδιο για τις νέες Πρώτες Κυρίες των Ηνωμένων Πολιτειών… Είναι ένα περίεργο είδος τίτλου παρά την προεδρία, μια θέση που μέχρι να φτάσω σε αυτήν είχε ήδη καταληφθεί από περισσότερες από σαράντα τρεις διαφορετικές γυναίκες, καθεμία από τις οποίες τον είχε διαχειριστεί με τον δικό της τρόπο. Becoming, σ. 283, Νοέμβριος 2018 ΘΕΕ ΜΟΥ, ΠΟΙΟΣ μπορεί να καθίσει εδώ και να πει: «Είμαι έτοιμος να γίνω Πρόεδρος και Πρώτη Κυρία;» «Η Μισέλ Ομπάμα προσθέτει νέο ρόλο στη Δράση Εξισορρόπησης», The New York Times, 18 Μαΐου 2007 ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΧΡΟΝΟ να κάνω έστω ένα βήμα πίσω και να αναλογιστώ τον ρόλο μου ως η πρώτη Αφροαμερικανή [Πρώτη Κυρία]. Θέλω απλώς να βεβαιωθώ ότι κάνω καλή δουλειά. «Η Μισέλ Ομπάμα για τον Διαχωρισμό του Γάμου από την Πολιτική», ABC News, 8 Οκτωβρίου 2012 ΚΟΥΒΑΛΟΥΣΑ μια ιστορία μαζί μου, και δεν ήταν αυτή των προέδρων ή των Πρώτων Κυριών. Δεν είχα ποτέ συνδεθεί με την ιστορία του Τζον Κουίνσι Άνταμς όπως με την ιστορία της Σότζερνερ Τρουθ, ούτε με είχε συγκινήσει ο Γούντροου Γουίλσον όπως η Χάριετ Τούμπμαν. Οι αγώνες της Ρόζα Παρκς και της Κορέτα Σκοτ Κινγκ μου ήταν πιο οικείες από αυτές της Ελεονόρ Ρούσβελτ ή της Μάμι Αϊζενχάουερ. Κουβαλούσα τις ιστορίες τους μαζί με αυτές της μητέρας μου και των γιαγιάδων μου… Ήθελα να παρουσιαστούν στον κόσμο με τρόπο που να τιμά αυτό που ήταν. Becoming, σ. 365-366, Νοέμβριος 2018 Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ για αυτό το θέμα είναι ότι προσπαθώ να είμαι ο εαυτός μου, προσπαθώ να είμαι όσο πιο αυθεντική μπορώ. Δεν μπορώ να προσποιηθώ ότι είμαι κάποια άλλη. «Χρονικά όρια καριέρας της Μισέλ Ομπάμα», The Washington Post, 11 Μαΐου 2007 ΜΙΖΩ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ, μισώ να ακούω τη φωνή μου, μισώ να παρακολουθώ τον εαυτό μου σε βίντεο, γιατί συνεχώς κρίνω τον εαυτό μου, όπως όλοι οι άλλοι. «Όπρα και Μισέλ Ομπάμα: Η Ζωή σου στο Επίκεντρο», Συνομιλίες της Oprah SuperSoul, 12 Φεβρουαρίου 2020 ΝΟΜΙΖΩ ότι είμαι καλύτερη Πρώτη Κυρία όταν είμαι η Μισέλ, παρά όταν είμαι κάποια άλλη σε ένα περιοδικό. «Το πρώτο έτος της Πρώτης Κυρίας», The Washington Post, 18 Ιανουαρίου 2010 ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ Η Πρώτη Κυρία, η Αμερική σου δείχνει τον πιο ακραίο εαυτό της. Becoming, σ. x, Νοέμβριος 2018 ΕΝΙΩΘΑ ταπεινή και ενθουσιασμένη που ήμουν Πρώτη Κυρία, αλλά ούτε για ένα δευτερόλεπτο δεν πίστεψα ότι θα έμπαινα σε έναν λαμπερό, εύκολο ρόλο. Κανείς που έχει τις λέξεις «πρώτος» και «μαύρος» πάνω του δεν θα το έκανε ποτέ αυτό. Becoming, σ. 284, Νοέμβριος 2018 Η ΕΛΕΑΝΟΡ ΡΟΥΣΒΕΛΤ είναι ένα από τα είδωλά μου. Είναι πιθανώς μια από τις μεγαλύτερες πρώτες κυρίες που έχει υπάρξει ποτέ, με την ενεργή συμμετοχή της σε αυτήν τη χώρα και την ικανότητα να αλλάζει τα πρότυπα με αποφασιστικούς τρόπους. Cooking Light, 6 Φεβρουαρίου 2015 ΔΙΑΤΗΡΗΣΑ έναν κώδικα για τον εαυτό μου, όμως, όταν ήρθε η ώρα να μιλήσω δημόσια για οτιδήποτε ή οποιονδήποτε στον πολιτικό τομέα, είπα μόνο αυτό που πίστευα απόλυτα και αυτό που ένιωθα ακριβώς. Becoming, σ. 407, Νοέμβριος 2018 ΕΧΩ λογαριασμό Instagram και λογαριασμό Twitter, αλλά προφανώς πρέπει να πάρω άδεια για να τους χρησιμοποιήσω… από το προσωπικό μου. Δεν με εμπιστεύονται. The Jimmy Kimmel Show, 16 Νοεμβρίου 2018 ΤΟ ΠΩΣ εγώ και ο Μπαράκ προσαρμοστήκαμε στην αστάθεια, είχε μεγάλη σημασία. Καταλάβαμε ότι εκπροσωπούσαμε το έθνος και ήμασταν υποχρεωμένοι να προχωρήσουμε και να είμαστε παρόντες όταν υπήρχε τραγωδία, δυσκολία ή σύγχυση. Μέρος του ρόλου μας, όπως τον καταλαβαίναμε, ήταν να διαμορφώσουμε τον λόγο, τη συμπόνια και τη συνέπεια. Becoming, σ. 343, Νοέμβριος 2018 ΕΧΟΥΝ ΥΠΑΡΞΕΙ τόσες φορές στη ζωή μου που είμαι η μόνη έγχρωμη γυναίκα – ή ακόμα και η μόνη γυναίκα – που κάθεται σε ένα τραπέζι συνεδρίων ή παρακολουθεί μια συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου ή συμμετέχει σε μια επίσημη ή άλλη συγκέντρωση. Αν και ήμουν μόνη σε αυτές τις περιπτώσεις, ήθελα να βεβαιωθώ ότι τελικά δεν ήμουν η μοναδική – ότι έρχονται και άλλες γυναίκες πίσω μου. Becoming, σ. 355, Νοέμβριος 2018 ΟΤΑΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΣΑΜΕ μια εκδήλωση, ήθελα να εμφανίζονται καθημερινοί άνθρωποι, όχι μόνο εκείνοι που είναι συνηθισμένοι στο επίσημο ντύσιμο. Και ήθελα περισσότερα παιδιά, γιατί τα παιδιά τα έκαναν όλα καλύτερα. Becoming, σ. 310, Νοέμβριος 2018 ΕΝΙΩΘΑ πολύ έντονα τον ρόλο μου ως γονέας απέναντι στο έθνος. Είναι σαν να πρέπει να έχω όλα τα πράγματα συγκροτημένα. Δεν ήταν η ώρα να επουλώσω τις πληγές μου, γιατί είχαμε σημαντικά πράγματα να κάνουμε εδώ. Για τις πληγές της κατά τη διάρκεια της θητείας της ως Πρώτη Κυρία, Ο Conan O’ Brien χρειάζεται έναν φίλο, 17 Μαρτίου 2019 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΩ στο έθνος ότι μπορώ να κάνω τη δουλειά. Εργάζομαι σκληρά και έξυπνα και επιτρέψτε μου να σας το δείξω. Και στο τέλος πρέπει να βασιστώ στο γεγονός ότι αυτό που παράγω θα με καθορίσει. Και αυτό δείχνει τι σημαίνει να ανεβαίνεις ψηλά. Σε τελική ανάλυση, δεν πρέπει να ψάχνει κανείς εκδίκηση, ούτε να τρέφει δυσαρέσκεια. Απλά να κάνει τη δουλειά. Ο Conan O’ Brien χρειάζεται έναν φίλο, 17 Μαρτίου 2019 ΦΥΣΙΚΑ και είμαι περήφανη για τη χώρα μου. Πουθενά έξω από την Αμερική η ιστορία μου δεν θα ήταν δυνατόν να υπάρξει». «Η Μισέλ Ομπάμα δείχνει την πιο οικεία πλευρά της στο «The View», The New York Times, 19 Ιουνίου 2008 ΠΑΙΡΝΩ ΠΟΛΥ σοβαρά τα λόγια που λέω στα παιδιά. Όταν είμαι με νέα άτομα, θέλω να με ακούν και να τα κοιτώ. Είναι βασικό για αυτά να γνωρίζουν ότι αυτό το άτομο, το οποίο είναι τόσο διάσημο και έχει αυτήν τη θέση, πιστεύει ότι είναι όμορφα και έξυπνα και ευγενικά και καλά. Και αυτό έχει σημασία. «Oprah’s 2020 Vision Tour Visionaries: Συνέντευξη Μισέλ Ομπάμα», 12 Φεβρουαρίου 2020 Πηγή: okmag.gr
Το Κορεατικό Πολιτιστικό Κέντρο (KCC) στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) αποφάσισε να «ζωντανέψει» την εμβληματική σειρά αυτή την εβδομάδα φιλοξενώντας μια αναπαράσταση των αγώνων. Η κορεατική σειρά του Netflix Squid Game έχει σαγηνεύσει τόσο πολύ ανθρώπους από όλον τον κόσμο με αποτέλεσμα μία ομάδα στο Αμπού Ντάμπι να αναδημιουργεί τα παιδικά παιχνίδια της σειράς – αλλά φυσικά χωρίς την αιματοχυσία και τις δολοφονίες. Συγκεκριμένα, το Κορεατικό Πολιτιστικό Κέντρο (KCC) στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ) αποφάσισε να «ζωντανέψει» την εμβληματική σειρά αυτή την εβδομάδα φιλοξενώντας μια αναπαράσταση των αγώνων. Για όσους δεν έχουν ακόμη γοητευτεί από το Squid Game-mania, η υπόθεση είναι απλή- καθώς 456 άτομα από όλα τα κοινωνικά στρώματα συμμετέχουν εθελοντικά σε παιχνίδια για να κερδίσουν ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο, το οποίο αυξάνεται μετά από κάθε αποχώρηση. Οι έξι γύροι προήλθαν από αγαπημένα παιδικά παιχνίδια στην Κορέα. Η εκπομπή ανέβηκε γρήγορα στην κορυφή της κατάταξης του Netflix στις περισσότερες χώρες λίγες εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του. Το κεφάλαιο του Κορεατικού Πολιτιστικού Κέντρου στα ΗΑΕ έχει επιλέξει 30 άτομα για να συμμετάσχουν σε δύο ξεχωριστές συνεδρίες των αγώνων. Οι συμμετέχοντες θα φορούν στολές με το λογότυπο του Squid Game και το προσωπικό θα φορά τις ροζ στολές με τις τετράγωνες ή κυκλικές μάσκες. Οι ομάδες θα παίξουν τα ίδια παιχνίδια, ωστόσο δεν θα υπάρχουν «αποχωρήσεις» όπως στην σειρά. Επίσης σε αντίθεση με τη σειρά όπου όποιος κερδίσει θα φύγει με 45,6 δις ευρώ, στο Άμπου Ντάμπι δεν θα υπάρχει χρηματικό έπαθλο, μόνο παιχνίδι. Οι εγγραφές στο κοινό άνοιξαν μεταξύ 30 Σεπτεμβρίου και 6 Οκτωβρίου και από εκεί θα επιλεχτούν οι παίκτες. (in.gr) Καταγγελίες για το Facebook στην αμερικανική Γερουσία και προσφυγές στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς. Χρειάζεται μεγαλύτερη διαφάνεια στους αλγόριθμους; «Μία επιχείρηση που έχει τόσο τρομακτική επιρροή στους ανθρώπους, στις ενδόμυχες σκέψεις τους, στα αισθήματά τους, στη συμπεριφορά τους, χρειάζεται κάποια επιτήρηση. Αλλά το Facebook έχει κλειστή δομή, δεν υπάρχει έλεγχος. Το προσωπικό σας social media feed το γνωρίζει μόνο το ίδιο το Facebook». Με αυτά τα λόγια η Φράνσις Όγκεν καταγγέλλει την παντοδυναμία του Facebook, μιλώντας σε επιτροπή της αμερικανικής Γερουσίας. Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ, επικεφαλής του κορυφαίου- ίσως- μέσου κοινωνικής δικτύωσης απορρίπτει τις κατηγορίες ως «ανυπόστατες», αλλά η σχετική συζήτηση έχει ήδη αρχίσει. Η ίδια η Όγκεν, 37 ετών σήμερα, εργαζόταν ως μάνατζερ στον όμιλο Facebook για δύο χρόνια. Αποχωρώντας πήρε μαζί της φωτοτυπίες εγγράφων που, όπως υποστηρίζει, αποδεικνύουν ότι ο Ζάκερμπεργκ γνωρίζει τα λάθη και τις αδυναμίες του δικτύου, ενώ την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι απογοητεύονται γιατί κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά την κριτική που διατυπώνουν. Η Όγκεν παραθέτει το εξής παράδειγμα για την τακτική του Facebook: πριν από τις αμερικανικές εκλογές ο όμιλος είχε ανοίξει «δοκιμαστικούς» λογαριασμούς που ακολουθούσαν τους πρωταγωνιστές της προεκλογικής αντιπαράθεσης, όπως τον Ντόναλντ Τραμπ ή το τηλεοπτικό δίκτυο FoxNews και, με βάση τους αλγορίθμους, δημοσίευαν περιεχόμενο με έντονο το στοιχείο της πόλωσης. Λίγο πριν την κάλπη θέσπισαν «μηχανισμούς ασφαλείας» για το περιεχόμενο αυτό, τους οποίους όμως έσπευσαν να καταργήσουν λίγο αργότερα. «Επέστρεψαν στις αρχικές ρυθμίσεις, γιατί ήθελαν να επιστρέψουν σε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης για την επιχείρηση» λέει η Όγκεν. «Προκαλεί όμως σύγχυση το γεγονός ότι τράβηξαν χειρόφρενο στις 6 Ιανουαρίου, επαναφέροντας τις ρυθμίσεις ασφαλείας…» Οι αδυναμίες της τεχνητής νοημοσύνης Η 6η Ιανουαρίου δεν είναι μία τυχαία ημερομηνία. Ήταν η μέρα που φανατισμένα πλήθη εφόρμησαν στο Καπιτώλιο, σε κλίμα εθνικού διχασμού. Αλλά η Φράνσις Όγκεν διατυπώνει και άλλες κατηγορίες εναντίον του Facebook. Ότι, για παράδειγμα, απέκρυψε από τη δημοσιότητα έρευνες που αναλύουν τις επιβλαβείς επιπτώσεις του δικτύου για τα παιδιά, καθώς και τις αδυναμίες της τεχνητής νοημοσύνης στον εντοπισμό μηνυμάτων με ακραίο περιεχόμενο. Για όλα αυτά τα ζητήματα οι δικηγόροι της Όγκεν έχουν καταθέσει οκτώ προσφυγές στην εποπτική αρχή κεφαλαιαγοράς των ΗΠΑ (SEC). Ο Δημοκρατικός γερουσιαστής Ρίτσαρντ Μπλούμενταλ καλεί τις αρμόδιες αρχές να ασχοληθούν σοβαρά με τις αιτιάσεις. «Η εποπτική αρχή θα πρέπει να εξετάσει τις καταγγελίας της κυρίας Όγκεν», επισημαίνει. «Εάν ευσταθούν, μπορεί να επιβληθούν πρόστιμα για παραπλανητική πληροφόρηση των επενδυτών». Δεν ήταν η πρώτη ακρόαση που έγινε στην αμερικανική Γερουσία για το Facebook και άλλες μεγάλες εταιρείες νέας τεχνολογίας. Σε αυτό το θέμα Δημοκρατικοί και Ρεπουμπλικανοί πολλές φορές ομονοούν. Άλλωστε κάποιες κατηγορίες δεν είναι καινούριες. Κι όμως, μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει τίποτα. Όπως επισημαίνει η γερουσιαστής Έιμι Κλόμπουσαρ από το Δημοκρατικό Κόμμα «δεν έχουμε κάνει τίποτα για μεγαλύτερη διαφάνεια στους αλγόριθμους. Γιατί; Γιατί το Facebook και οι άλλες εταιρείες νέας τεχνολογίας έχουν σκορπίσει λεφτά στην Ουάσιγκτον. Επηρεάζουν τον κόσμο». «Το Facebook μπορεί να αλλάξει» Μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα; Πολλοί γερουσιαστές υπενθυμίζουν τον νικηφόρο αγώνα τους απέναντι στην καπνοβιομηχανία και εκτιμούν ότι κάτι ανάλογο μπορεί να συμβεί και τώρα. Όσο για την Φράνσις Όγκεν, επιμένει ότι είναι σημαντική η στήριξη της πολιτικής. «Ελπίζω ότι το Facebook θα αλλάξει μετά τις αποκαλύψεις», λέει η ίδια. «Αλλά σίγουρα δεν θα αλλάξει από μόνο του…» Τόρστεν Τάιχμαν (WDR) Επιμέλεια: Γιάννης Παπαδημητρίου
Άρχισαν να στέλνουν επιστολές προς τους γονείς
Τα αυξανόμενα περιστατικά έντασης λόγω του Squid Game, ανάγκασαν τα σχολεία στην Βρετανία και στο Βέλγιο να κάνουν συστάσεις στους γονείς. Το Squid Game σκίζει στο Netflix αυτή την περίοδο, με αποτέλεσμα να θέτει υποψηφιότητα για να γίνει η δημοφιλέστερη σειρά όλων των εποχών. Βρίθει από βία, σε όλες της τις εκδοχές. Κάποιες σκηνές δυσκολεύουν ακόμα και έναν πεπειραμένο σε αντίστοιχα θεάματα ενήλικα. Το κακό όμως είναι πως την παρακολουθούν και αρκετά παιδιά. Μάλιστα, το… κόλλημα που τρώνε είναι τόσο μεγάλο που όταν πηγαίνουν στο σχολείο ζητάνε από τους εκπαιδευτικούς να παίξουν κάποια από τα παιχνίδια που περιλαμβάνονται στα επεισόδια, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις υποβάλλονται στις δοκιμασίες αυτές μόνοι τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται ένταση μεταξύ φίλων, αναγκάζοντας τα σχολεία να στέλνουν επιστολές προς τους γονείς, προκειμένου να μην επιτρέπουν στα παιδιά τους να βλέπουν την σειρά αυτή. «Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, έχει πέσει στην αντίληψή μας οτι αρκετά παιδιά βλέπουν το Squid Game στο Netflix. Παρατηρήσαμε οτι ένας αυξανόμενος αριθμός παιδιών παίζουν τις δικές τους εκδοχές, κάτι που προκαλεί διαμάχες μεταξύ φίλων. Τα παιδιά που βλέπουν αυτή την σειρά, εκτίθενται σε ρεαλιστικές σκηνές βίας και δυστυχώς βγάζουν ανάλογες συμπεριφορές στο σχολείο. Θα ήθελα να σας επισημαίνω οτι υπάρχει λόγος που το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι κατάλληλο για παιδιά κάτω των 15 ετών», ανέφερε το John Bramston Primary School, τονίζοντας οτι από εδώ και πέρα, αν υπάρχουν ανάλογα φαινόμενα θα καλούνται οι γονείς στο σχολείο. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί πως ανάλογα περιστατικά δεν έχουν εμφανιστεί μόνο στην Μεγάλη Βρετανία, αλλά και στο Βέλγιο.Εκπρόσωπος του Sandown School, μετά τα περιστατικά έντασης μεταξύ των μαθητών, ανακοίνωσε πως το σχολείο πρόσθεσε επιπλέον διδακτικές ώρες σχετικά με την ασφάλεια των μαθητών και τους κινδύνους που υπάρχουν στο Internet, αλλά και στα τηλεοπτικά προγράμματα. (in.gr)
Η νοτιοκορεατική σπλάτερ σειρά-φαινόμενο του Netflix κάνει τους αναλυτές να αναρωτιούνται για τους λόγους της τεράστιας απήχησής της. Μήπως επειδή περιγράφει με παραστατικό τρόπο το πώς λειτουργεί ο αρπακτικός καπιταλισμός; Eίσαι διατεθειμένος να κάνεις τα πάντα για να κερδίσεις; Αυτό είναι το ερώτημα που τίθεται σε 456 άτομα. Από όλους τους τομείς της κοινωνίας στη Νότια Κορέα. Εργαζόμενοι που έχουν συσσωρεύσει χρέη, νέοι που δεν μπορούν να βρουν δουλειά, άτομα από το περιθώριο αλλά και από τη μεσαία τάξη που έχουν σπρωχθεί στην άκρη από τις κοινωνικές και οικονομικές περιστάσεις. Απεγνωσμένοι από την κατάστασή τους επιλέγουν να πάρουν μέρος σε μια σειρά παιδικών παιχνιδιών για να κερδίσουν περίπου 39 εκατ. δολάρια. Η κατάσταση μοιάζει με εκείνη σε πολλές χώρες, εκεί όπου οι οικονομικές ανισότητες αυξάνονται, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΗΕ. Εκείνο που δεν ξέρουν είναι ότι όποιος χάνει, φεύγει από τη μέση. Κυριολεκτικά. Χάνει τη ζωή του. Μέχρι στο τέλος να μείνει ένας. Οι συμμετέχοντες μπορούν να φύγουν ανά πάσα στιγμή – αλλά μόνο εάν ψηφίσει γι’ αυτό η πλειοψηφία. Το «Παιχνίδι του Καλαμαριού» είναι εδώ και λίγο καιρό ίσως η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία του Netflix – Νο 1 σε 90 χώρες από το Μπανγκλαντές έως τις ΗΠΑ και από τη Βραζιλία έως τη Βρετανία. Γιατί άραγε αυτό το νοτιοκορεατικό θρίλερ γνωρίζει τέτοια απήχηση σε αναπτυσσόμενες χώρες αλλά και σε προηγμένες οικονομίες; Οι αναλυτές σε όλον τον κόσμο προσπαθούν να το κατανοήσουν. Είναι η ανάδειξη των κοινωνικών ανισοτήτων που εντείνονται παντού; Είναι ότι σε μια τόσο δύσκολη περίοδο όλοι αναλογιζόμαστε εάν θα μπορούσαμε να είμαστε κομμάτι ενός τέτοιου δυστοπικού κόσμου; Ή μήπως, όπως γράφουν οι «Financial Times», πρόκειται για ένα παιχνίδι εμπιστοσύνης – πόση εμπιστοσύνη μπορούμε να έχουμε στον εαυτό μας; Αμέσως μετά το πρώτο παιδικό παιχνίδι που καλούνται να παίξουν οι συμμετέχοντες, δεκάδες θα εκτελεστούν. Κι όμως, εκείνο που ακολουθεί είναι πιο σοκαριστικό – ή θα ήταν εάν κάθε συμμετέχων δεν κουβαλούσε ένα τεράστιο χρέος. Αμέσως μετά τη σφαγή, οι επιζώντες ψηφίζουν να φύγουν από το παιχνίδι. Ωστόσο οι ζοφερές οικονομικές καταστάσεις που βιώνουν στην πραγματική ζωή οδηγούν πολλούς εξ αυτών να επιστρέψουν, κρίνοντας ότι ο κίνδυνος ενός βίαιου θανάτου είναι προτιμότερος από μια ζωή Σίσυφου – να προσπαθούν να ξεπληρώνουν ένα χρέος που συνεχώς αυξάνεται. Στη σειρά, σε έναν κόσμο συνεχούς παρακολούθησης (όπως και ο πραγματικός) οι συμμετέχοντες φοβούνται τη βάναυση ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, όμως εξίσου φοβούνται τον έξω κόσμο, με την πλήρη έλλειψη ευκαιριών. «Η σειρά είναι μια εξαιρετική περιγραφή του πώς λειτουργεί ο αρπακτικός καπιταλισμός» σχολιάζει το περιοδικό «Salon». Ισως οι φαν της σειράς να μην κατανοούν πλήρως τον όρο, παρότι σήμερα στον πλανήτη μας το μέσο εισόδημα του 10% των πιο εύπορων είναι 38 φορές υψηλότερο από εκείνο όσων βρίσκονται στο 50% των λιγότερο εύπορων. Η αλληλεπίδραση των συμμετεχόντων στο «Παιχνίδι του Καλαμαριού» (ονομάζεται έτσι διότι πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ένας χώρος σε σχήμα καλαμαριού) θυμίζει κάπως το πείραμα Milgram, της δεκαετίας του ’60, που μέτρησε την προθυμία των συμμετεχόντων να υπακούσουν αρχηγικές φιγούρες κάνοντας πράξεις που συγκρούονταν με τη συνείδησή τους. Στον αλληγορικό κόσμο της σειράς, καταλήγεις να κάνεις αυτά που πίστευες ότι ποτέ δεν θα κάνεις. Αρκεί η απόγνωση γι’ αυτό; Ο σκηνοθέτης της σειράς Χουάνγκ Ντονγκ-Χιου περιγράφει πως σχεδίασε την ιστορία ως κριτική στον καπιταλισμό – κάτι που φαίνεται από την απόγνωση που γεννούν τα χρέη σε κάθε χαρακτήρα. Μια κοινωνία που αποδέχεται την εκμετάλλευση και την ωμή κυριαρχία ως απαραίτητο κακό. Αυτό βέβαια, γράφει η ισπανική εφημερίδα «El Pais», περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από το να χρωστάς χρήματα σε κάποιον. «Δείχνει ως κανονικό ένα φαύλο είδος δαρβινισμού στις καθημερινές αλληλεπιδράσεις. Και πως ενώ ελάχιστοι γίνονται τελικά τόσο πλούσιοι ώστε να δείχνουν άτρωτοι, η διατήρηση μιας ψευδαίσθησης ότι όλοι μπορεί να γίνουν πλούσιοι συνεχίζει να ταΐζει το σύστημα». Αυτή η αρχή φαίνεται να διέπει όλους τους κεντρικούς χαρακτήρες, αλλά να μπαίνει ακόμα και στις μικρότερες λεπτομέρειες της παραγωγής. Ακόμα και ο θάνατος, ο οποίος έρχεται από εργάτες με ροζ φόρμες χωρίς πρόσωπο, οι οποίοι πυροβολούν τους διαγωνιζομένους στο κεφάλι, παρουσιάζεται με τη μορφή δώρου: οι σοροί υψώνονται μέσα σε μαύρα φέρετρα με ροζ φιόγκους στο καπάκι, πριν χαθούν χωρίς ονόματα πια. Πολίτες, βορά σε ένα σύστημα χωρίς οίκτο – το οποίο, μεταξύ άλλων, κινεί και μια ομάδα VIPs που στοιχηματίζουν σε παίκτες, φορώντας χρυσές μάσκες. Δεν είναι μια πρωτότυπη συνταγή, καθώς τέτοιοι υπάρχουν και σε άλλες περιπέτειες του είδους, αλλά ο σκηνοθέτης θέλει να δείξει πως σε κανέναν από αυτούς δεν αξίζει να βρίσκεται εκεί, μέσα στον πλούτο, όπως και σε κανέναν από τους άλλους δεν αξίζει να πεθάνει για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Πριν επιλεγούν για να μπουν στο παιχνίδι, οι υποψήφιοι παίρνουν μέρος σε έναν άλλο διαγωνισμό, με έναν μυστηριώδη άνδρα ο οποίος τους πείθει να τον αφήσουν να τους χαστουκίσει για να κερδίσουν κάποια μικροποσά. Δεν αρκεί λοιπόν να είναι κάποιος άφραγκος για να μπει σε ένα τέτοιο παιχνίδι αλλά πρέπει και να ταπεινωθεί. Είναι ενδιαφέρον ότι στη μεγάλη συζήτηση που γίνεται στα social media για τη σειρά δεν είναι λίγοι εκείνοι που αναφέρουν πως στη διάρκεια της πανδημίας αρκετοί θα είχαν δεχθεί μια τέτοια προσφορά. Και ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει; Αραγε η φρενίτιδα που προκαλεί η σειρά μπορεί να εξηγηθεί μόνο επειδή πολλοί αισθάνονται αυτή τη στιγμή το ίδιο εγκλωβισμένοι με τους μοιραίους πρωταγωνιστές; Οι χρήστες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης δεν έχουν σταματήσει να μιλάνε για τη σειρά, ιδιαίτερα για τα παιδικά παιχνίδια που περιλαμβάνει. Στο TikTok, το «#SquidGame» έχει 22,8 δισεκατομμύρια θεάσεις. Τι είναι πιο επικίνδυνο, η απελπισία ή η απληστία; Οι οικονομικές ανησυχίες και η πάλη των τάξεων είναι εμφανείς σε αυτή τη νέα σειρά, η οποία έχει τις ρίζες της στη δύσκολη κοινωνική και οικονομική κατάσταση μεγάλου μέρους του πληθυσμού στη Νότια Κορέα, απηχεί όμως ανησυχίες σε όλον τον κόσμο. Οπως η ταινία «Παράσιτα» του επίσης Νοτιοκορεάτη Μπονγκ Τζουν-Χο που βραβεύθηκε με Οσκαρ, σχολιάζει την ψευδή αίσθηση μιας κοινωνικής κινητικότητας που χρησιμοποιείται ως πλάνη για τις χαμηλότερες οικονομικά τάξεις. Το στυλιζαρισμένο περιβάλλον και η βία ίσως θολώνουν τα βασικά ερωτήματα που θέτει ο σκηνοθέτης για την ανθρωπότητα και τις κοινωνίες μας: Τι είναι πιο επικίνδυνο για τη συλλογική υγεία – η απελπισία ή η απληστία; Ποιο είναι πιο διαβρωτικό για τον κοινωνικό ιστό; Τα ερωτήματα τίθενται στο πλαίσιο των κοινωνικών ανισοτήτων στη Νότια Κορέα. «Αυτή τη στιγμή το χρέος των νοικοκυριών στη χώρα κατά κεφαλή είναι το υψηλότερο στον κόσμο» εξηγεί ο Σιν Γιονγκ-Σανγκ, ερευνητής του Ινστιτούτου Οικονομικών της Κορέας. Οι ανισότητες αυξάνονται σε μια από τις πιο πλούσιες χώρες της Ασίας, λέει η Αρέουμ Γιόνγκ του Πανεπιστημίου Σιτσουάν στην «Washington Post». «Οι νέοι σήμερα αισθάνονται αποκαρδιωμένοι και απογοητευμένοι για τα υψηλά ποσοστά ανεργίας» προσθέτει, τονίζοντας πως «η προοπτική να κερδίσουν μεγάλα χρηματικά ποσά ίσως φαίνεται πολύ ελκυστική, ακόμα και εάν βάψουν τα χέρια τους με αίμα». (in.gr)
Το ρολόι, κάποτε ανήκε στον ηθοποιό Πολ Νιούμαν, εξ 'ου και το παρατσούκλι του
Το πιο ακριβό Rolex στον κόσμο που πωλήθηκε ποτέ σε δημοπρασία επιστρέφει στην βιτρίνα, τέσσερα χρόνια αφότου… εξαφανίστηκε από τα φώτα της δημοσιότητας. Το Oyster Cosmograph Dayton Ref 6239, που ονομάστηκε «Paul Newman», πωλήθηκε για 17,75 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2017. Τώρα, οι επισκέπτες μπορούν να ρίξουν μια ματιά στο εικονικό ρολόι στο ολοκαίνουργιο Academy Museum of Motion Pictures στο Λος Άντζελες. Η Rolex, ένας από τους χορηγούς του ιδρύματος, είχε κανονίσει να ξαναβγεί το ρολόι σε κοινή θέα. Το ρολόι, κάποτε ανήκε στον ηθοποιό Πολ Νιούμαν, εξ ου και το παρατσούκλι του. Σύμφωνα με τον Robb Report, αυτό το μοντέλο Rolex δεν κόστισε τόσο πολύ στη δεκαετία του ’60, αλλά σύντομα έγινε ένα πολύ περιζήτητο κομμάτι χάρη στη φήμη του Νιούμαν. Παράλληλα με την έκθεση, η Rolex άνοιξε επίσης μια μόνιμη γκαλερί στο μουσείο. Με μια έκθεση που ονομάζεται «Ιστορίες του Κινηματογράφου», ο διάσημος ωρολογοποιός θα παρουσιάσει έργα σε μοναδικές εγκαταστάσεις που δένουν με το θέμα της κινηματογραφικής παραγωγής. (in.gr)
|
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|