Φορέστε κάτι κόκκινο και τριμάρετε τα γένια σας τακτικά. Η εξυπνάδα είναι μεγάλο προτέρημα. Το χιούμορ ασυναγώνιστο ατού. Αλλά η φυσική έλξη αποτελεί το ιερό δισκοπότηρο για όλους τους σύγχρονους άνδρες. Ατυχώς, όπως γράφει το Gentleman’s Journal, αν δεν γεννηθήκατε με διαπεραστικά μάτια σαν τον Πιρς Μπρόσναν, ζυγωματικά αλά Τζορτζ Κλούνει και μαλλιά σαν του Τομ Χιντλστον, είστε λίγο πολύ κολλημένοι με την τύχη σας. Αν όμως για τον οποιοδήποτε λόγο θέλετε να ανεβάσετε το ποντάρισμα στην προσωπική σας γοητεία, η επιστήμη έχει καταλήξει στους εξής δέκα τρόπους να το πετύχετε. Φορέστε κάτι κόκκινο Μια εύκολη και αποτελεσματική λύση είναι να φορέσετε κάτι κόκκινο, οποιαδήποτε απόχρωσης ή βάθους. Μελέτη της Αμερικανικής Ψυχολογικής Ένωσης του 2010 που δημοσιεύτηκε στο Journal of Experimental Psychology αποκάλυψε ότι οι γυναίκες θεωρούν πιο ελκυστικούς και με μεγαλύτερο κύρος τους άνδρες που φορούν τολμούν να φορέσουν… κόκκινο. Καλλιεργήστε γένια (όχι μούσι) Σταματήστε να ξυρίζεστε για μερικές ημέρες. Το 2013, μια ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου της Νέας Νότιας Ουαλίας ζήτησε από 400 γυναίκες να δουν και να αξιολογήσουν τις φωτογραφίες των ίδιων ανδρών, οι οποίοι είχαν όλοι τους διαφορετικού μήκους τρίχες στο πρόσωπο σας. Τα συμπεράσματα της, που δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό Evolution and Human Behaviour, έδειξαν ότι τα γένια (αυτά των τριών ημερών) κερδίζουν ξεκάθαρα τη γυναικεία προσοχή. Σωστή στάση σώματος Πάρτε μια βαθιά ανάσα και σηκωθείτε από την καρέκλα. Αν θέλετε να φαίνεστε πιο ελκυστικοί στο αντίθετο φύλο, οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας σας συστήνουν να παρουσιάζετε τον εαυτό σας ψηλότερο και πιο ευθυτενή. Σύμφωνα με τη σχετική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Proceedings of the National Academy of Sciences, ο τεντωμένος κορμός και τα τεντωμένα χέρια υποδηλώνουν κυριαρχία που σαγηνεύει τις γυναίκες. Χαμογελάστε με μέτρο Μπορεί να μην το πολυπιστεύετε, αλλά η επιστήμη δεν κάνει λάθος. Κοινωνιολόγοι του Πανεπιστημίου British Columbia του Βανκούβερ, οι οποίοι ανέλυσαν τις εκφράσεις πάνω από 1.000 ανδρικών προσώπων ανακάλυψαν ότι ενώ οι χαμογελαστές γυναίκες αποδεδειγμένα κερδίζουν το στοίχημα, οι άνδρες αρέσουν όταν έχουν σοβαρή έκφραση. Γραμμή στο γυμναστήριο Δεν είναι μυστικό ότι οι κοιλιακοί, παρότι δεν είναι προϋπόθεση, αρέσουν πολύ. Μελέτη του 2019 από ερευνητές του Ινστιτούτου Προηγμένων Μελετών της Τουλούζης που ήθελαν να αποσαφηνίσουν ποιοι μύες κλέβουν τα γυναικεία βλέμματα κατέληξαν στο ότι οι γυναίκες κοιτάζουν πρώτα τους πλάγιους κοιλιακούς, μετά τους γλουτούς, στη συνέχεια τους γνωστούς κοιλιακούς, τους δικέφαλους, τους ώμους, τους τρικέφαλους, τις γάμπες, τους δελτοειδείς, τους τετρακέφαλους, τους θωρακικούς μύες, τον πλατύ ραχιαίο μυ, τους πήχεις, τον πρόσθιο κνημιαίο και τέλος τον τραπεζοειδή! Ιδρώστε άφοβα Τι κι αν οι περισσότεροι θεωρούμε τον ιδρώτα μια ενοχλητική παρενέργεια της ζέστης ή των προπονήσεων, μελέτη του 2007 από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας αποδεικνύει το αντίθετο. Συγκεκριμένα, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η οσμή μιας χημικής ουσίας που ονομάζεται «ανδροσταδιενόνη» και βρίσκεται στον ανδρικό ιδρώτα προσελκύει τις γυναίκες όπως τις μέλισσες το μέλι, γι’ αυτό και ονομάζεται ορμόνη της αγάπης. Προβάλετε το σαγόνι σας Μελέτη του 2018, που πραγματοποιήθηκε από ερευνητές του Πανεπιστημίου της Γλασκώβης και δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Psychological Science, προσδιόρισε ως πιο επιθυμητά «αρρενωπά» χαρακτηριστικά προσώπου, τα μικρά μάτια, τις μεγάλες μύτες τα έντονα φρύδια, αλλά πρώτο από όλα το τετράγωνο σαγόνι. Σημάδια παντού Όπως ο ιδρώτας παραπάνω, μια ουλή είναι συνήθως κάτι που προσπαθούν όλοι να κρύψουν. Κι όμως, το 2008, ψυχολόγοι των πανεπιστημίων του Λίβερπουλ και του Στίρλινγκ ανακάλυψαν ότι οι άνδρες που έλκυαν κατά 5,7% περισσότερο τις γυναίκες από τους υπολοίπους είχαν μια ορατή ουλή στο μάγουλο, το σαγόνι ή το μέτωπο. «Αντιπροσωπεύει τη δύναμη ή τη γενναιότητα σε έναν άνδρα», εξηγεί ο ψυχολόγος Ρομπ Μπάρις. Ωραία δόντια Μπορεί ο χαμόγελο στους άνδρες να μην θεωρείται ελκυστικό χαρακτηριστικό, τα ωραία δόντια, αυτά που δεν πατάνε το ένα πάνω στο άλλο και φυσικά η καθαρή αναπνοή θεωρούνται αναμφισβήτητα σέξι, σύμφωνα με μελέτη του 2012 από το Πανεπιστήμιο του Λιντς. Πιο σκούρα μαλλιά Το 2018 μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Florida Scientist και συντάχθηκε από το Κολέγιο Φυσικών Επιστημών και Επιστημών Υγείας του Πανεπιστημίου της Τάμπα αποκάλυψε ότι το 71% των γυναικών θεωρεί τα καστανά μαλλιά στους άνδρες αρέσουν περισσότερο στις γυναίκες. Μόνο το 23% των γυναικών επέλεξε τους ξανθούς συμμετέχοντες και μόλις το 6% τους κοκκινομάλληδες.
0 Comments
Κάνει πάταγο το εστιατόριο στη Βαρκελώνη όπου μπορείτε να πάρετε έναν υπνάκο αφού φάτε ένα σάντουιτς με αστακόΦαγητό και ύπνο. Δυο σε ένα. Υπάρχει; Κι όμως υπάρχει και σπάει τα ταμεία. Αυτό το ρέστοραν βρίσκεται στη Βαρκελώνη, έχει το «σάντουιτς αστακού» ως κύριο πίατο και προσφέρει στους πελάτες του έναν χώρο ανάπαυσης όπου μπορούν να ξαπλώσουν και να ξεκουραστούν μετά από ένα πλούσιο γεύμα. Είναι γνωστό ότι στην Ισπανία, η σιέστα παραμένει… ιερή παράδοση. Αμέσως μετά το μεσημεριανό γεύμα, νωρίς το απόγευμα, οι Ισπανοί αφιερώνουν χρόνο για να ξεκουραστούν, μερικές φορές με έναν υπνάκο. Η σιέστα είναι μια συνεχής πρακτική εδώ και δεκαετίες, ακόμη και σε άλλα μέρη εκτός της ιβηρικής χερσονήσου. Στην Ελλάδα υπάρχει μια έκφραση «Ώρες κοινής ησυχίας» που ουσιαστικά σημαίνει «ώρα σιωπής» και φτάνει μέχρι και τη νομοθεσία: υπάρχει νόμος στην Ελλάδα που απαγορεύει επίσημα τον θόρυβο και τη μουσική μεταξύ 3 και 5 μ.μ., με σκοπό τον σεβασμό της ανάπαυσης κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Είναι μια ευαίσθητη ώρα της ημέρας. Τουλάχιστον θεσμοθετημένο. Δεν είναι όμως απαραίτητο να κοιμόμαστε για ώρες για να παρατηρήσουμε τα αποτελέσματα του ύπνου στο σώμα μας. Με έναν απλό «υπνάκο», έναν σύντομο υπνάκο κατά τη διάρκεια της ημέρας που μπορεί να είναι 20 ή 30 λεπτών, μπορούμε να αυξήσουμε τη μνήμη και τη δημιουργικότητά μας, να βελτιώσουμε την αντίληψη και να μειώσουμε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και το επίπεδο άγχους. Αν και αυτή η παράδοση είναι γεμάτη οφέλη, δεν μπορούμε πάντα να απολαμβάνουμε ένα τέτοιο διάλειμμα, είτε επειδή βρισκόμαστε στη μέση της εργάσιμης ημέρας είτε επειδή έχουμε βγει για φαγητό. Για αυτές τις περιπτώσεις, ένα εστιατόριο στη Βαρκελώνη φαίνεται ότι βρήκε τη λύση. Το Lobster Roll BCN είναι ένα εστιατόριο που βρίσκεται στην οδό Muntaner, λίγα μέτρα από την Plaza de Catalunya, το οποίο ειδικεύεται σε σάντουιτς με καβούρια, αστακό και άλλα πιάτα αμερικανικής προέλευσης. Αυτό το μέρος, που έχει αυτά τα σάντουιτς ως το απόλυτο αστέρι του, προσφέρει στους πελάτες του έναν χώρο ανάπαυσης στον οποίο μπορούν να ξαπλώσουν και να ξεκουραστούν μετά από ένα πλούσιο γεύμα, μια πολύ πρωτότυπη ιδέα που σίγουρα πολλοί θα εκτιμήσουν. Το έργο γεννήθηκε πριν από λίγο περισσότερο από ένα χρόνο από το ζευγάρι Yutong Dai και Xiaoyong Chi, που έμαθαν για αυτήν την αμερικανική ιδιαιτερότητα σε ένα ταξίδι τους στις ΗΠΑ. Αιχμαλωτίστηκαν από τη γεύση και τη χυμότητα αυτών των σάντουιτς με αστακό και θέλησαν να τα πάνε στη Βαρκελώνη, όντας οι πρώτοι που τα σερβίρουν στην πρωτεύουσα της Καταλωνίας. Η πρωτοτυπία των σάντουιτς τους συμβαδίζει με την πρότασή τους: μια περιοχή με κρεβάτια σχεδιασμένη για έναν ύπνο. Υποδέχεται τουρίστες και ντόπιους εργάτες που αναζητούν ένα μέρος για να ξεκουράσουν το μεσημεριανό τους γεύμα. Το καθιστικό του εστιατορίου έχει καταληφθεί από ένα franchise που ονομάζεται «Nappuccino Corner», το οποίο λειτουργούσε ήδη πριν το νεαρό ζευγάρι Κινέζων αποφασίσει να εγκαταστήσει αυτήν την ιδέα στο Lobster Roll. Εκτός από ένα μπαρ και έναν χώρο με τραπέζια και καρέκλες, όπου μπορείτε να απολαύσετε τα ζουμερά σάντουιτς με αστακό, ο χώρος διαθέτει έναν χώρο με ξύλινες κουκέτες, όπου μπορείτε να ξαπλώσετε για λίγο για να το χωνέψετε. Εστιατόριο στη Βαρκελώνει προσφέρει αστακό και ύπνο μαζί Ολο αυτό το… σετ συνοδεύεται από κανόνες. Δεν επιτρέπεται η κοινή χρήση κρεβατιού, καθώς είναι σχεδιασμένα για έναν μοναχικό υπνάκο και μπορείτε να τα απολαύσετε μόνο για μία ώρα. Για να απολαύσετε αυτή την υπηρεσία δεν χρειάζεται να πληρώσετε επιπλέον, καθώς περιλαμβάνεται στην τιμή του γεύματος. Φυσικά, θα πρέπει να ειδοποιήσετε εκ των προτέρων, αφού έχουν μικρό αριθμό κλινών. Οι κουκέτες δεν είναι τελείως κλειστές για να μην προκληθεί κλειστοφοβία, αν και κλείνουν με κουρτίνα για να διασφαλιστεί η ιδιωτικότητα. Αυτή η καμπίνα μοιάζει με ένα συμβατικό κρεβάτι και περιλαμβάνει ένα στρώμα και μαξιλάρια, καθώς και μια λάμπα και πρίζες για τη φόρτιση των συσκευών σας. Τι σερβίρει το εστιατόριο Όσο για το τι σερβίρεται σε αυτό το εστιατόριο, το ζευγάρι αποφάσισε να επικεντρώσει το μενού του στο περίφημο Lobster Roll, ένα πιάτο με καταγωγή από τη Νέα Αγγλία (ΗΠΑ) που αντικαθιστά το κλασικό λουκάνικο hot dog με κρέας αστακού. Έχοντας γίνει γαστρονομικός θεσμός στις παράκτιες αμερικάνικες πολιτείες από τη δεκαετία του 1970, το ρολό αστακού συνεχίζει να κατέχει τον τίτλο του καλοκαιρινού σάντουιτς κατ’ εξοχήν. Η γέννησή του έγινε σε ένα μικρό εστιατόριο στο Μέιν με το όνομα Perry’s, το οποίο το 1930 αποφάσισε να αντικαταστήσει το λουκάνικο χοτ ντογκ με κρέας αστακού στο μενού του. Αργότερα, στη δεκαετία του ’70, αυτό το σνακ άρχισε να πωλείται σε πάγκους στο Maine και, σιγά σιγά, στην υπόλοιπη χώρα. Τώρα, έφτασε και στην Ισπανία, όπου σταδιακά κερδίζει δημοτικότητα στους λάτρεις των πρωτότυπων σάντουιτς για περισσότερα από πέντε χρόνια. Αυτά από το Lobster Roll BCN είναι γεμάτα με γαρίδες, καβούρι και φρέσκο αστακό Ατλαντικού, καθώς και άλλα προϊόντα θαλασσινών όπως τόνο, καπνιστό σολομό ή καλαμάρι, που θυμίζουν το κλασικό σάντουιτς που σερβίρεται στα μπαρ της Μαδρίτης. Αντί να το σερβίρουν σε ψωμάκια για χοτ ντογκ, όπως γίνεται συχνά στις Ηνωμένες Πολιτείες, εδώ χρησιμοποιούν ένα γαλλικό μπριός με βούτυρο λεμονιού. Συντροφιά έξι διαφορετικές σάλτσες που δίνουν ακόμα περισσότερη γεύση σε αυτό το θαλάσσιο χοτ ντογκ. Κι αν νυστάξεις μετά υπάρχει πάντα η κουκέτα σου για να αράξεις και να ξεφουσκώσεις αν έχει φάει το μισό… εστιατόριο. (in.gr) (photo) Η ιδέα φαγητό και ύπνος μαζί έχει σπάσει τα ταμεία
Στο ένα τέταρτο των σπιτιών στις ΗΠΑ ζει ένα και μόνο άτομο, ένα ρεκόρ τριπλάσιο από το αντίστοιχο του 1940.
Οι Αμερικανοί δεν έχουν φίλους.Φέτος, πολλοί ειδικοί βγήκαν και μίλησαν γι’ αυτή τη νέα επιδημία, τη μοναξιά που αφορά σχεδόν το μισό πληθυσμό από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού είτε αυτή εκπορεύεται από την απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου, είτε λόγω της μετακόμισης σε μια νέα πόλη, είτε εξαιτίας οικονομικών ζητημάτων ή προβλημάτων υγείας, είτε γιατί κάποιος εργάζεται από απόσταση. Όπως συμβαίνει σχεδόν με κάθε σύγχρονο πρόβλημα, μια νεοσύστατη επιχείρηση –που αλλού, στην Καλιφόρνια- ισχυρίζεται ότι έχει τη λύση, γράφει ο Guardian. Το Groundfloor, το οποίο ξεκίνησε από την Περιοχή του Κόλπου του Σαν Φρανσίσκο, τη λεγόμενη σύντομη Bay Area, και σύντομα θα ανοίξει σε μια νέα τοποθεσία στο Λος Άντζελες, είναι μια κοινωνική λέσχη που είναι επικεντρωμένη στο καυτό πια σήμερα ζήτημα της φιλίας. Αυτό που διαφοροποιεί το Groundfloor από τα άλλα κλαμπ μόνο για μέλη με σκοπό τις γνωριμίες κάθε είδους είναι ότι απευθύνεται σε όσους αποζητούν την παρέα και όχι την αποκλειστικότητα. Χώρος εργασίας και κοινονικοποίησης Ο συνιδρυτής του Groundfloor, Τζερμάνιε Ίλιεχ, ένας Λονδρέζος που ζει τώρα στην Bay Area, εξηγεί στη βρετανική εφημερίδα ότι το κλαμπ παρέχει χώρο για εργασία (αίθουσες συσκέψεων και τηλεφωνικούς θαλάμους), ευεξία (τάξεις για μαθήματα, χώρο γυμναστηρίου και αίθουσες διαλογισμού) και κοινωνικοποίηση. Υπάρχουν βραδιές καραόκε, ομάδες ειδικού ενδιαφέροντος και εργαστήρια χειροτεχνίας. Δεν έχει στόχο να ανταγωνιστεί το WeWork ή άλλες ελίτ κοινωνικές λέσχες, ξεκαθαρίζει ο ίδιος. Αντίθετα, το παρομοιάζει με «μια λέσχη για παιδιά μετά το σχολείο», αλλά κυρίως σαν μια λέσχη σχεδιασμένη πρωτίστως για ενήλικες άνω των 30 ετών, την ηλικία που, σύμφωνα με τον ίδιο, αρχίζουμε να χάνουμε τους θεσμούς μέσα στους οποίους δημιουργούμε πιο εύκολα φιλίες, όπως είναι το σχολείο και το πανεπιστήμιο. Και για να γίνουν κατανοητό τα επίπεδα της μοναξιάς αυτή τη στιγμή στην Αμερική αρκεί να αναφερθεί ότι το νέο κλαμπ έχει ήδη 2.000 υποψήφια μέλη σε αναμονή, όταν το κόστος της μηνιαίας συνδρομής ανέρχεται σε 200 δολάρια το μήνα. Η ερώτηση που κρίνει ποιος θα γίνει αποδεκτός και ποιος όχι έχει να κάνει με το πόσο κάποιος είναι έτοιμος για μια μακροχρόνια σχέση φιλίας με άλλους ανθρώπους και ποιος διακατέχεται απλά από περιέργεια. Μια πραγματική κοινότητα Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο Υγείας, οι μοναχικοί άνθρωποι διατρέχουν διπλάσιο κίνδυνο εμφάνισης κατάθλιψης σε σχέση με τους υπόλοιπους, καθώς και πολύ υψηλότερο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικών επεισοδίων, άνοιας και πρόωρου θανάτου. Σε μια εποχή, στην οποία περισσότεροι από το ένα τέταρτο των αμερικανικών σπιτιών αποτελούνται από ένα και μόνο άτομο -ένα ρεκόρ τριπλάσιο από το αντίστοιχο του 1940 – η δημιουργία μιας πραγματικής κοινότητας είναι μια ευγενής αποστολή, καταλήγει ο Guardian.
Το TikTok βγάζει στη φόρα άβολες αλήθειες – Ξεκαθάρισμα λογαριασμών ή διασπορά τοξικότητας;23/11/2023
«Το κουτσομπολιό χρειάζεται για να νιώσουν οι άνθρωποι ότι είναι μέλος της ομάδας, ένας παντοδύναμος τρόπος σύσφιξης των κοινωνικών σχέσεων».
Η Μαρίσα Μέιζ βρισκόταν σε δείπνο με μια φίλη της όταν το τηλέφωνό της άρχισε να δονείται. Ήταν ένας ασυνήθιστα φρενήρης θόρυβος, που δεν ανταποκρινόταν στο κουμπί της σίγασης, ένας κατακλυσμός μηνυμάτων από φίλους, γνωστούς μέχρι και μια μακρινή θεία, τα οποία όλα παρέπεμπαν σε ένα βίντεο του TikTok με τίτλο «Στείλτε αυτό στη Μαρίσα στη Νέα Υόρκη». Όπως αφηγείται η ίδια στον Guardian, η πρώτη της αντίδραση ήταν να παγώσει, ενώ λίγο μετά ξεκίνησε να παρακολουθεί το επίμαχο βίντεο χωρίς δεύτερη σκέψη. «Μισώ να χώνω τη μύτη μου σε υποθέσεις που δεν με αφορούν», ανέφερε το άτομο που το ανέβασε και έφερε το όνομα @Drewbdoobdoo. «Αλλά αν σε λένε Μαρίσα, άκουσε με», της πρότεινε. Και κάπως έτσι της αποκάλυψε ότι καθισμένη δίπλα σε μια παρέα φίλων σε πάρκο της Νέας Υόρκης, άκουσε πως είχαν επιλέξει επίτηδες ένα συγκεκριμένο Σαββατοκύριακο για να διοργανώσουν ένα πάρτι γενεθλίων, οπότε ήξεραν ότι θα έλειπε η Μαρίσα από την πόλη και δεν θα μπορούσε να παρευρεθεί σε μια ξεκάθαρη παραβίαση του κώδικα φιλίας. Νέα (επικίνδυνη) μόδα «Πρέπει να σου πω ότι το Σαββατοκύριακο που θα λείπεις δεν είναι η μόνη στιγμή που θα μπορούσαν να κάνουν το πάρτι γενεθλίων τους», της υπογράμμισε η Ντρου, που χρησιμοποίησε την επικοινωνιακή δύναμη του TikTok για να την εντοπίσει και να της αποκαλύψει την αλήθεια. Ανάλογα βίντεο, από ανθρώπους που άκουσαν κάτι για κάποιους άλλους και έκαναν αποστολή τους τον εντοπισμό τους ώστε να τους προειδοποιήσουν για όσα συμβαίνουν εν αγνοία τους έχει γίνει η νέα μόδα στο δημοφιλές μέσο δικτύωσης. Δεκάδες τέτοια βίντεο ξεπετάγονται κάτω από διάφορα hashtags αποκαλύπτοντας εξωσυζυγικές σχέσεις, οικογενειακά μυστικά και ψέματα μεταξύ φίλων φέρνοντας σε δύσκολη θέση το άτομο στο οποίο απευθύνονται κάθε φορά. Για παράδειγμα η Μέιζ που θέλησε να απαντήσει στην Ντρου έγινε αυτοστιγμεί «το κορίτσι από το βίντεο» που τελικά είχε δει τόσος πολύς κόσμος, που μέχρι σήμερα τη σταματούν στο δρόμο για να της πουν «α! εσύ είσαι το κορίτσι χωρίς πραγματικούς φίλους». Μια ευχαρίστηση με μεγάλο τίμημα Κι ενώ αυτή η μόδα του ξεμπροστιάσματος των κουτσομπολιών δεν είναι καινούργιο φαινόμενο –κάτι ανάλογο είχε συμβεί πριν από μερικά χρόνια και με το τότε Twitter- το ερώτημα είναι πως θα σταματήσει γιατί στις 9 από τις 10 περιπτώσεις κάνει περισσότερο κακό από το καλό που υποτίθεται ότι σκοπεύει να προασπιστεί. «Το κουτσομπολιό χρειάζεται για να νιώσουν οι άνθρωποι ότι είναι μέλος της ομάδας», εξηγεί η δρ. Όντρει Ταγκ υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για έναν παντοδύναμο τρόπο σύσφιξης των κοινωνικών σχέσεων. «Μάλιστα, αν συμμετέχουμε και εμείς σε αυτό, η ντοπαμίνη μας χτυπά κατακούτελα, ενώ μετά το μοίρασμα η οξυτοκίνη, η ορμόνη της αγάπης μας κατακλύζει, μεγιστοποιώντας την ευχαρίστηση», συνεχίζει η ίδια. Και για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις ξεκαθαρίζει ότι οι άνθρωποι έχουν ανάγκη να μιλούν με κάποιους άλλους αφιλτράριστα. «Μπορεί να ακούγεται άσχημο και σκληρό, αλλά η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται κάποιες φορές να απελευθερώσουμε λίγες από τις κακές σκέψεις μέσα μας για να είναι είμαστε στη συνέχεια καλύτεροι άνθρωποι και φίλοι», καταλήγει. Κι ενώ ο 21ος αιώνας δεν υπήρξε ευγενικός με τις προσωπικές ζωές των διασημοτήτων, των βασιλιάδων και των πολιτικών, πρέπει να μπει ένα φρένο στους παπαράτσι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, που έχουν στόχο τους πάντες, γιατί αντίθετα με το παλιό δημοσιογραφικό «λαβράκι», αυτοί οι νέοι… online αστυνομικοί μπορούν για το τίποτα να φέρουν τα πάνω κάτω σε ζωές απλών ανθρώπων οδηγώντας τους σε ακραίες, επικίνδυνες αποφάσεις.
Ποιος να το έλεγε πως από τις πρώτες δουλειές που θα χαθούν εξαιτίας της τεχνητής νοημοσύνης, είναι αυτές των πορνοστάρ/influencer στις πλατφόρμες με βίντεο κατά παραγγελία; Η Έμιλι Πελεγκρίνι είναι η νέα ανερχόμενη influencer του Fanvue, του μεγάλου ανταγωνιστή του OnlyFans και «δεν υπάρχει». Κυριολεκτικά δεν υπάρχει μιας και είναι από τις πλέον επιτυχημένα δημιουργίες τεχνητής νοημοσύνης που αποζητούν την «τελειότητα». Τα άτομα που παραληρούν κάτω από τις φωτογραφίες της είναι για την ώρα μόλις 85.000, ενώ έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω Η Εμιλυ εμφανίστηκε ξαφνικά στο Instagram, για να γίνει μια μικρή αίσθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να ταράξει κάθε υπόνοια κανονικότητας στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης. Τα επαγγέλματα που…χάνονται Την ώρα που το εικονικό μοντέλο/πορνοστάρ καυχιέται για τους περίπου 85.000 ενθουσιώδεις οπαδούς της στο Instagram, ενώ η καλλονή με τα υπέροχα ψηφιακά της πόδια έχει επίσης αποσπάσει κέρδη ύψους σχεδόν 10.000 δολαρίων στις έξι εβδομάδες που είναι ζωντανά σε μια μοντέρνα συνδρομητική ιστοσελίδα. Οριακά ρεκόρ για influencer. Με αυτού του είδους τη δημοτικότητα, είναι εύκολο να φανταστεί κανείς την Pellegrini στο δρόμο της για να γίνει μία από τις πιο καυτές νέες ενήλικες σταρ της Αμερικής. Πρακτικά με την Pellegrini ανοίγει για τα καλά η κουβέντα της ηθικής στην τεχνητή νοημοσύνη και τι θα είναι αποδεκτό στο μέλλον. Ενώ οι επιστήμονες και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής συζητούν για το πώς μπορεί να μοιάζει το μέλλον με την τεχνητή νοημοσύνη,«Που διεισδύει σε κάθε πτυχή της ζωής μας, απίστευτα τέλεια, εξαιρετικά ψεύτικα μοντέλα όπως η Pellegrini είναι τόσο κοντά στο να φέρουν τα πάνω κάτω στη βιομηχανία ενηλίκων – για άλλη μια φορά». Η ειδοποιός διαφορά είναι πως στο Onlyfans, την δεδομένη στιγμή, επιτρέπεται η χρήση του AI στους δημιουργούς, αρκεί να βασίζεται στους ίδιους. Στον αντίποδα, στο Fanvue, ένας δημιουργός μπορεί να φτιάξει χαρακτήρες χωρίς σφυγμό στην πραγματική ζωή. Με σχεδόν δεκάδες χιλιάδες followers, η Έμιλι Πελεγκρίνι, αποτελεί το στοίχημα της πλατφόρμας Fanvue, που θέλει να γίνει το αντίπαλο δέος του Onlyfans. Μέσα σε λίγες εβδομάδες έχει αποκτήσει περίπου 85.000 followers στο Instagram, ενώ το περιεχόμενό της έχει αποφέρει στην εταιρία περί τα 10.000 δολάρια σε κέρδη, κάτι που δεν είναι εκπληκτικό, αλλά είναι πολύ καλό για ένα είδος εργασίας μου μόλις ανακαλύφθηκε. Ο Γουίλ Μονάνζ, CEO του Fanvue, δήλωσε στο Business Insider όπου έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη για την ψηφιακή μούσα του, πως η πλατφόρμα του θέλει να είναι κάτι κοντά στους δημιουργικούς ανθρώπους και πως δέχεται οποιαδήποτε φυσική η ψηφιακή παρουσία. Με τέτοια αποδοχή, είναι εύκολο να υποθέσει κανείς πως η Έμιλι Πελεγκρίνι είναι το μέλλον της βιομηχανίας και η επόμενη μεγάλη αστέρας τουλάχιστον μέχρι να αυξηθεί ο ανταγωνισμός από τους πρώτους ειδικούς στην τεχνητή νοημοσύνη! (in.gr) Η λίστα με τα 50 θρυλικότερα μπαρ από όλο τον κόσμο περιλαμβάνει μαγαζιά από όλες τις χώρες, τα περισσότερα από τα οποία έχουν συμπληρώσει έναν και... βάλε αιώνα ζωής. Ωστόσο ένα ελληνικό μπαρ με μόλις 11 χρόνια ζωής κατάφερε να «τρυπώσει» μέσα στην λίστα που δημιούργησε το Taste Atlas δείχνοντας έτσι και τον αντίκτυπο που έχει τόσο εντός Ελλάδας, όσο και παγκοσμίως.
Από το Tinder στο Bumble έγινε η νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχος στον κόσμο. Κάθε εμπόδιο κρύβει μια ευκαιρία. Για την Γουίτνεϊ Γουλφ Χερντ το εμπόδιο ήταν η δύσκολη έξοδος της από το Tinder, την εταιρεία εφαρμογών διαδικτυακών ραντεβού, στέλεχος της οποίας και μήνυσε για σεξουαλική παρενόχληση, και η ευκαιρία η δημιουργία στη συνέχεια της Bumble, της δικής της αντίπαλης εταιρείας με έμφαση στις γυναίκες. Σχεδόν μια δεκαετία και μια περιουσία πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων αργότερα, η Γουλφ Χερντ αποφάσισε να μηδενίσει το κοντέρ ξανά και ανακοίνωσε ότι αποχωρεί από τη θέση του αφεντικού της Bumble. Μάλιστα, η αποχώρησή της έρχεται σε μια κρίσιμη συγκυρία για τις εφαρμογές διαδικτυακών γνωριμιών, όπως δείχνουν οι σχετικές δημοσκοπήσεις, καθώς η πρώτη γενιά χρηστών αποσύρεται και ακόμη δεν έχουν πειστεί οι νεότεροι να μπουν στο παιχνίδι. Για την Αμερικανίδα επιχειρηματία είναι μια γλυκόπικρη στιγμή, όπως δήλωσε η ίδια στο BBC. Μάλιστα, το βρετανικό δίκτυο επέλεξε για να εκφράσει το παράπονο της ότι από την ομάδα των νέων γυναικών που αναρριχήθηκαν στον παραδοσιακά ανδροκρατούμενο χώρο της τεχνολογίας τη δεκαετία του 2010, έχουν απομείνει ελάχιστες ακόμα στο χώρο. Τέλος η γυναίκα αφεντικό; «Είναι απογοητευτικό να βλέπεις πόσο λίγο έχουν προχωρήσει οι γυναίκες», είπε χαρακτηριστικό. «Έχω παρακολουθήσει την πτώση αυτού που οι άνθρωποι αποκαλούν ‘’εποχή του γυναικείου αφεντικού’’. Είναι απλά τραγικό», πρόσθεσε η ίδια. Βέβαια να σημειωθεί ότι η Bumble θα συνεχίσει να διοικείται από γυναίκα, τη Λιντιάν Τζόουνς, πρώην αφεντικό της Slack, που θα αναλάβει διευθύνουσα σύμβουλος, ενώ η Γουλφ Χερντ θα κρατήσει τη θέση της εκτελεστικής προέδρου. Όταν ξεκίνησε το Bumble το 2014, σε αντίθεση με τις άλλες εφαρμογές της εποχής, επικεντρώθηκε στην ενδυνάμωση των γυναικών στην δύσκολη πίστα των ραντεβού, καλώντας αυτές να ανατρέψουν τα στερεότυπα και να κάνουν αυτές πρώτες την περιβόητη αρχική κίνηση που μπορεί να οδηγήσει στα πάντα ή και στο απόλυτο τίποτα. «Η δυναμική των δύο φύλων στα ραντεβού και γενικότερα στο ρομάντζο έμοιαζε απίστευτα ξεπερασμένη εκείνη την εποχή. Σκέφτηκα, τι θα γινόταν αν μπορούσα να το ανατρέψω αυτό», έγραψε στο ιστολόγιο της το 2020 για τη σύλληψη της ιδέας για την εφαρμογή που η αλήθεια είναι ότι έχει αγαπηθεί από όλα τα φύλα και όλες τις ηλικίες. Εφτά χρόνια αργότερα, η Γούλφ Χερντ έγινε η νεότερη αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχος στον κόσμο, που έβαλε μια εταιρεία στο χρηματιστήριο των ΗΠΑ. Ωστόσο στα πέρατα της γης έγινε διάσημη με την διαφημιστική καμπάνια της ίδια χρονιάς, που προέτρεπε τις γυναίκες να «γίνουν οι διευθύνοντες σύμβουλοι που οι γονείς σας πάντα ήθελαν να παντρευτείτε (και μετά να βρείτε κάποιον που πραγματικά σας αρέσει)» και να απολαύστε τη ζωή σας ακριβώς όπως εσύ φανταζόσασταν». Στο παιχνίδι και η Τεχνητή Νοημοσύνη Να σημειωθεί ότι η βάση χρηστών της εφαρμογής αυξήθηκε από την πρώτη μέρα και το 2021 είχε φτάσει πάνω από 40 εκατομμύρια προφίλ, ωθώντας τη δημιουργό της να φτιάξει εφαρμογές για τη φιλία, την Bumble BFF, και τη δικτύωση επιχειρήσεων, το Badoo. Και φυσικά τα σχέδια της δεν έχουν τέλος με αυτά τα άμεσου μέλλοντος να προβλέπουν τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης για να διδάξει τους ανθρώπους, να τους δείξει και να τους κατευθύνει πώς να συμπεριφέρονται καλύτερα, ώστε να αποκτήσουν την πολυπόθητη αυτοπεποίθηση που χρειάζεται σε όλα ανεξαιρέτως τα ραντεβού. «Μόνο όταν μένεις απαθής και δεν προσπαθείς είσαι αποτυχημένος. Μη φοβάστε και μη σταματάτε με τα “αν όμως…” Να είστε μετριόφρονες, να μην επιδεικνύετε χωρίς λόγο τα επιτεύγματά σας και να μη σταματάτε να δουλεύετε σκληρά, όσο ψηλά κι αν φτάσετε. Ειδικά μάλιστα αν φτάσετε ψηλά, τότε είναι που δεν έχετε δικαίωμα να σταματήσετε», δηλώνει η γυναίκα που δεν φοβάται να αναμετριέται με τις δυνάμεις της σε κάθε πρόκληση, η οποία συνεχίζει να δίνει αγώνες ενάντια στον σεξισμό και τη ρητορική μίσους, χωρίς ποτέ να παραγκωνίζει τη θηλυκή της πλευρά της, προκειμένου να ενσωματωθεί στον ανδροκρατούμενο χώρο της Silicon Valley αλλά και της Wall Street. Άλλωστε πιστεύει μόνο σε αυτό που έχει δοκιμάσει η ίδια και έχει βγάλει τα συμπεράσματα της, γι’ αυτό, άλλωστε, γνώρισε τον σύζυγο της Μάικλ Χερντ –που αλλού- σε διαδικτυακή εφαρμογή γνωριμιών. (photo) Η αποχώρησή της Γουίτνεϊ Γουλφ Χερντ έρχεται σε μια κρίσιμη συγκυρία για τις εφαρμογές διαδικτυακών γνωριμιών, καθώς η πρώτη γενιά χρηστών αποσύρεται και ακόμη δεν έχουν πειστεί οι νεότεροι να μπουν στο παιχνίδι
Ο 30χρονος Τζέικομπ Χάκερ είναι ένας από τους πυροσβέστες που κατάφερε να κάνει ένα όνειρο ζωής πραγματικότητα.
Κυκλοφόρησε το διάσημο ημερολόγιο με τους ημίγυμνους Αυστραλούς πυροσβέστες για καλό σκοπό. Εδώ και 31 χρόνια οι πυροσβέστες βγάζουν τις στολές τους και ποζάρουν για το πιο δημοφιλές περιοδικό πυροσβεστών της Αυστραλίας. Ο 30χρονος Τζέικομπ Χάκερ είναι ένας από τους πυροσβέστες που κατάφερε να κάνει ένα όνειρο ζωής πραγματικότητα, όπως είπε ο ίδιος στην εκπομπή «Πάμε Δανάη!». Έλεγα ότι μέχρι τα 30 μου θέλω να μπω στο Ημερολόγιο των Αυστραλών Πυροσβεστών και τα κατάφερα. Έγινα 30 τον περασμένο Ιούνιο και είμαι φέτος στο Ημερολόγιο «Έλεγα ότι μέχρι τα 30 μου θέλω να μπω στο Ημερολόγιο των Αυστραλών Πυροσβεστών και τα κατάφερα. Έγινα 30 τον περασμένο Ιούνιο και είμαι φέτος στο Ημερολόγιο». «Αφιέρωσα πολύ καιρό στον εαυτό μου, πολλά χρόνια για να αλλάξω την εμφάνισή μου και τον τρόπο που σκέφτομαι για τον εαυτό μου. Ξέρω πολλούς ανθρώπους που παλεύουν με αυτό καθημερινά». Όπως αποκάλυψε ο Τζέικομπ, στην εφηβεία του ήταν υπέρβαρος και μετά το σχολείο συνειδητοποίησε πως έπρεπε να αλλάξει τη ζωή του για να είναι υγιής. Έτσι άλλαξε τη ζωή του «Όταν τελικά έβαλα στο μυαλό μου ότι αυτό είναι αυτό που θέλω να κάνω, εκεί ήθελα να κατευθύνω τη ζωή μου, 7 χρόνια πριν. Άρχισα να εστιάζω στη γυμναστική, στα βάρη, στη διατροφή και ό,τι χρειάζεται για να είμαι υγιής. Ήταν ο κύριος στόχος μου στη ζωή». Για να συμμετέχει στο Ημερολόγιο έπρεπε να δείξει μεγάλη αφοσίωση και σκληρή δουλειά στη φυσική κατάσταση και το σώμα του. «Υπάρχει πολύ στρες, αλλά και πολύ σκληρή δουλειά για να μπορείς να αποδώσεις την καλύτερη εικόνα του σώματός σου. Κάνω βάρη 4 μέρες τη βδομάδα, γιατί το σώμα χρειάζεται την αποθεραπεία για να ξεκουραστεί. Κάνω αερόβια άσκηση 5 μέρες την εβδομάδα». Ο Τζέικομπ παράλληλα κυνηγά το όνειρό του στο μόντελινγκ και την υποκριτική, με αποτέλεσμα το Netflix να του προτείνει να περάσει από δοκιμαστικό. (in.gr) Οι Simpsons μετά από 34 χρόνια επεισοδίων έχουν ένα απίστευτο σερί να πέφτουν μέσα στις προβλέψεις τους, με περισσότερες από 30 ηχηρές προφητείες. Τώρα ήρθε η ώρα του Έλον Μασκ!Οι σεναριογράφοι της δημοφιλούς σειράς κινουμένων σχεδίων «The Simpsons» έχουν ένα φανταστικό τρόπο να προβλέπουν το μέλλον. Ή μάλλον επειδή ασχολούνται και με πρόσωπα της επικαιρότητας κάνοντας λογικές ή τραβηγμένες σκέψεις στα σκετσάκια τους, κάποιες θα πέσουν μέσα. Κάποιες από τις προφητείες των Simpsons είναι κάτι περισσότερο από ένα χαλασμένο ρολόι που δείχνει δύο φορές την σωστή ώρα Άλλες όμως γίνονται πραγματικότητα ακριβώς επειδή κάποιοι άνθρωποι έχουν χιούμορ. Άλλες φορές οι ειδικοί σύμβουλοι της σειράς είναι αστέρια. Μικρές περιπτώσεις και τι συνέβη με τον Μασκ Στην περίπτωση του (λαϊκά γνωστού ως) Σωματιδίου του Θεού, το οποίο το είχε γράψει πραγματικός φυσικός και μάλιστα πολύ ταλαντούχος, ο τύπος στον μαυροπίνακα σχεδόν να περιγράφει το Μποζόνιο του Χίγκς. Αλλά στην πραγματικότητα, οποιαδήποτε τηλεοπτική σειρά γεμάτη με αναφορές στην ποπ κουλτούρα που καλύπτει πάνω από δύο δεκαετίες και σχεδόν 800 επεισόδια μοιραία επιβεβαιώνει το θεώρημα των άπειρων πιθήκων. Οι Simpsons έχουν προβλέψει την ήδη την συμμετοχή στις εκλογές του Ντόναλντ Τραμπ, την καταστροφή του βαθυσκάφους, το ψάρι με τα τρία μάτια, την Πανδημία, τα smartwatches, την λογοκρισία του αγάλματος του Μιχαήλ Άγγελου «Δαυίδ», τα smartphones με βιντεοκλήση ήδη από το 1995 και πάει λέγοντας… Ωστόσο, δεδομένης της προτίμησης της σειράς κινουμένων σχεδίων να κάνει τα πράγματα σωστά, κάποιοι ελπίζουν ότι ένα άσκοπο αστείο που έγινε εις βάρος του Elon Musk θα μπορούσε να εκδηλωθεί στην πραγματικότητα. Το επεισόδιο που ο Μασκ καταστράφηκε Στο νέο επεισόδιο της Κυριακής, «Παγίδα δίψας: Μια επιχειρηματική Ιστορία Αγάπης η Περσεφόνη μια κοπέλα που εγκατάλειψε το κολλέγιο, παριστάνει την πανέξυπνη μέλλουσα διευθύνουσα σύμβουλο στη Silicon Valley. Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου, γοητεύει τον κ. Μπερνς, τον ιδιοκτήτη του πυρηνικού εργοστασίου, να χρηματοδοτήσει το έργο των ονείρων της και το ζευγάρι παντρεύεται. Κάποια στιγμή, ο σύζυγός της της δίνει μια κάρτα που προορίζεται να είναι «κάτι ξεχωριστό για τα γενέθλιά της». Όταν εκείνη ρωτάει αν πρόκειται για δωροκάρτα του Twitter, με τον κ. Μπέρνς να απαντάει: «Όχι, σου αγόρασα το Twitter, ολόκληρη την εταιρεία! Ήταν ευκαιρία, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης αναγκάστηκε να την πουλήσει αφού ο αυτοκινούμενος πύραυλός του για τον Άρη έπεσε πάνω στον διεθνή διαστημικό σταθμό». Καταλαβαίνει κανείς εύκολα πως υπάρχει ήδη η έκρηξη του πυραύλου της SpaceX που συγχρηματοδοτεί η κυβέρνηση των ΗΠΑ, οπότε υπάρχει η πιθανότητα κάποια στιγμή να αναγκαστεί ο Έλον Μασκ το X (το πρώην Twitter δηλαδή), ειδικά όσο συσσωρεύονται πρόστιμα από κυβερνήσεις για λόγους ψευδών ειδήσεων και προστασίας των χρηστών. (photo1) Οι Simpsons βρήκαν σχεδόν το Μποζόνιο του Χιγκς. (photo2) Οι Simpsons προέβλεψαν τόσο την υποψηφιότητα του Ντόναλντ Τραμπ, όσο και την σκηνή στις κυλιώμενες σκάλες. Βέβαια είναι πιθανό οι σύμβουλοι του Ντ. Τραμπ να του πρότειναν το ζήτημα της υποψηφιότητας στο εμπορικό κέντρο ακριβώς για να δημιουργήσουν ντόρο. Καταρρίφθηκε ένας από τους μεγαλύτερους γρίφους – Γιατί δεν γίνεται να ταξιδέψεις στον χρόνο5/11/2023
Οι επιστήμη έρχεται να δώσει απάντηση σε ένα ακόμα ζήτημα που… απασχολεί την ανθρωπότητα
Χρονοταξιδιώτες, χρονοκάψουλες και ταξίδια στο παρελθόν και το μέλλον. Πρόκειται για ιδέες που έχουν γοητεύσει την ανθρωπότητα τόσο στον κόσμο της επιστήμης όσο και στον κόσμο της φαντασίας. Κατά καιρούς εμφανίζονται άνθρωποι που ισχυρίζονται ότι έρχονται από το μέλλον και αποκαλύπτουν τι θα μας συμβεί σε λίγο καιρό… Φυσικά πέφτουν ΠΑΝΤΑ έξω, διότι πολύ απλά είναι αδύνατο να συμβεί κάτι τέτοιο. Γιατί είναι αδύνατο ένα ταξίδι στον χρόνο Η απάντηση έρχεται από την επιστήμη. Συγκεκριμένα, μια νέα μελέτη έχει όλες τις απαντήσεις που χρειαζόμαστε. Πρόσφατα, οι επιστήμονες δημοσίευσαν μια νέα μελέτη η οποία μπορεί να αλλάξει τελείως την αντίληψή μας για το τι θα μπορούσε να συμβεί σε κάποιο θεωρητικό ταξίδι στο χρόνο. Στην ουσία, η νέα έρευνα καταρρίπτει εντελώς τη θεωρία ότι ο κάποιος μπορεί να γυρίσει πίσω στο χρόνο. Συγκεκριμένα, η μελέτη εξηγεί ότι ο χρόνος στο σύμπαν μπορεί να πάει μόνο προς μία κατεύθυνση. δηλαδή μπορούμε να κινηθούμε μόνο γραμμικά προς τα εμπρός και τονίζει ταυτόχρονα ότι το να πηγαίνουμε πίσω στο χρόνο είναι αδύνατο. Ο επίκουρος καθηγητής Matias Koivurova από το Πανεπιστήμιο της Ανατολικής Φινλανδίας είναι ο κύριος συγγραφέας της μελέτης που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Optica, ο οποίος κατέληξε σε μια νέα απάντηση η οποία βασίζεται στο επιχείρημα ότι το σύμπαν έχει μια και μοναδική χωρική και μια χρονική διάσταση. Αν ο χρόνος κινείται μόνο προς τα εμπρός στο σύμπαν, τότε οι βλέψεις μας για ένα ταξίδι στο παρελθόν αποτελούν μόνο ένα υλικό μυθοπλασίας, αναφέρει χαρακτηριστικά.
|
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|