Ο οίκος Tiffany & Co αποκάλυψε την πρώτη καμπάνια του με πρωταγωνιστές τους Beyoncé και Jay-Z και εκτός από το διάσημο ζευγάρι, στις εικόνες παρουσιάζεται επίσης έργο τέχνης του Jean-Michel Basquiat. Ο πίνακας με τίτλο Equals Pi, χρονολογείται από το 1982 και ο οίκος πολυτελών κοσμημάτων τον αγόρασε πρόσφατα από συλλέκτη. Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της εταιρείας, Αλεξάντρ Αρνό δήλωσε στο wwd: «Δεν έχουμε βιβλιογραφία που να λέει ότι δημιούργησε τον πίνακα για τον Tiffany». Ωστόσο εικάζει ότι ο πίνακας θα μπορούσε να ήταν μνεία στον κολοσσό της κοσμηματοποιίας. «Γνωρίζουμε ότι αγαπούσε τη Νέα Υόρκη και ότι αγαπούσε την πολυτέλεια και τα κοσμήματα» είπε προσθέτοντας ότι «το χρώμα είναι τόσο συγκεκριμένο που πρέπει να είναι ενός είδους φόρος τιμής στο brand». Το έργο τέχνης θα τοποθετηθεί μόνιμα στο κατάστημα του οίκου στη Νέα Υόρκη, οδηγώντας την έννοια «Tiffany Blue» σε επόμενο επίπεδο. Πριν καταλήξει στον όμιλο LVMH για να κοσμεί το κατάστημα της Πέμπτης Λεωφόρου, ο πίνακας του Basquiat εθεάθη στο σαλόνι της οικογένειας Σαμπαντίνι σε ένα αφιέρωμα του περιοδικού W. Οι Σαμπαντίνι είναι μια άλλη διάσημη οικογένεια κοσμηματοποιών, η οποία τυχαίνει επίσης να έχει μια πολύ εντυπωσιακή συλλογή έργων τέχνης που περιλαμβάνει ονόματα όπως Damien Hirst, Victor Brauner και πολλούς άλλους. (ΚΥΠΕ)
0 Comments
Άρθρο που συνέδεε τον θάνατο ενός γιατρού με τα εμβόλια βρισκόταν στην πρώτη θέση της λίστας με τα δημοφιλέστερες αναρτήσεις.Η Facebook Inc. αποφάσισε να μην δημοσιεύσει τη λίστα με τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις του πρώτου τριμήνου φοβούμενη για ζημιά στη δημόσια εικόνα εικόνα της, καθώς ο δημοφιλέστερος σύνδεσμος στις ΗΠΑ έσπερνε αμφιβολίες για την ασφάλεια των εμβολίων. Η επίμαχη λίστα δημοσιοποιήθηκε τελικά από την εταιρεία μετά το άρθροτων New York Times που αποκάλυψε την υπόθεση. Το άρθρο δημοσιεύτηκε λίγες μέρες αφότου το Facebook παρουσίασε τη λίστα με τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις του δεύτερου τριμήνου, στην οποία κυριαρχεί το «ελαφρύ» μη πολιτικό περιεχόμενο. Η ειρωνεία είναι ότι ο Γκάρι Ρόουζεν, αντιπρόεδρος της εταιρείας για θέματα ακεραιότητας, δήλωνε τότε ότι η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης φιλοδοξεί να γίνει «η πιο διαφανής πλατφόρμα του Διαδικτύου». Στην πραγματικότητα, αναφέρουν οι NY Times, στελέχη της εταιρείας μπλόκαραν την τελευταία στιγμή την παρουσίαση της λίστας για το πρώτο τρίμηνο του έτους, στην κορυφή της οποίας βρισκόταν ένα δημοσίευμα της εφημερίδας The South Florida Sun Sentinel για τον θάνατο ενός γιατρού που πέθανε δύο εβδομάδες μετά τον εμβολιασμό του. Σχεδόν 54 εκατομμύρια λογαριασμοί του Facebook είδαν την ανάρτηση. Πολύ λιγότεροι διάβασαν το επόμενο ρεπορτάζ της εφημερίδας μερικές, σύμφωνα με το οποίο ο θάνατος δεν σχετιζόταν με το εμβόλιο. Η λίστα έδειχνε επίσης ότι τους πρώτους τρεις μήνες του 2021, η 19η πιο δημοφιλής σελίδα στην πλατφόρμα αφορούσε την εφημερίδα The Epoch Times, γνωστή για τη διάδοση θεωριών συνωμωσίας όπως οι QAnon, η υποτιθέμενη συνωμοσία κανίβαλων παιδεραστών της αμερικανικής ελίτ. Από την πλευρά της, η Facebook επιβεβαίωσε την ύπαρξη της επίμαχης λίστας, δήλωσε όμως ότι καθυστέρησε τη δημοσιοποίησή της επειδή έπρεπε πρώτα να προχωρήσει σε «βασικές διορθώσεις». Η λίστα του δευτέρου τριμήνου είναι σίγουρα πιο αθώα, καθώς στην κορυφή βρίσκεται μια ανάρτηση για ένα παιχνίδι λέξεων που αποκαλύπτει «τη δική σας πραγματικότητα». Η λίστα περιλαμβάνει επίσης το GIF μιας γάτας και τοπικές ειδήσεις της αμερικανικής επικαιρότητας. Η Facebook και άλλα κοινωνικά δίκτυα δέχονται το τελευταίο διάστημα επικρίσεις για την εξάπλωση της παραπληροφόρησης σχετικά με τον κοροναϊό. Τον περασμένο μήνα, ο αμερικανός πρόεδρος Τζο Μπάιντεν κατηγόρησε την εταιρεία ότι «σκοτώνει κόσμο» επιτρέποντας τη διάδοση fake news για τα εμβόλια, με τη Facebook να απαντά ότι η κυβέρνηση δαιμονοποιεί τις online πλατφόρμες για να κρύψει την αποτυχία του εμβολιαστικού προγράμματος. Η εταιρεία ανακοίνωσε ακόμα ότι από την αρχή της πανδημίας έχει απομακρύνει πάνω από 18.000 αναρτήσεις με παραπλανητικό περιεχόμενο. (in.gr) Το Instagram μετά από μία περίοδο δοκιμών, ανακοίνωσε πως θα αντικαταστήσει το περίφημο swipe up των links με νέο αυτοκόλλητο για linksΤέλος στο περίφημο swipe up των links, βάζει το Instagram από τις 30 Αυγούστου. Αυτό σημαίνει ότι όσοι θέλουν να ενσωματώσουν ένα link σε story τους, θα μπορούν να το κάνουν με το κατάλληλο αυτοκόλλητο. Μάλιστα, η αλλαγή δε είναι μόνο στον τρόπο που θα επιλέγει κάποιος να πατήσει στο link, αλλά στο γεγονός πως αυτό το αυτοκόλλητο θα είναι διαθέσιμο σε όλους, κάτι που σημαίνει πως δε θα υπάρχει πλέον η διαφορά μεταξύ απλών χρηστών και influencers με πάνω από 10.000 ακολούθους ή verified λογαριασμούς. Αυτά τα αυτοκόλλητα θα λειτουργούν όπως το swipe-up link, μόνο που οι χρήστες θα κάνουν tap αντί για swipe. Έτσι οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν στα stories που περιέχουν αυτοκόλλητο, κάτι που δε συνέβαινε με τα stories με swipe up link. (in.gr) Αφού συνελήφθη, θα οδηγηθεί στον ανακριτή το μεσημέρι της Τρίτης. Χειροπέδες σε πασίγνωστο μοντέλο στην κατοχή της οποίας βρέθηκαν 30 γραμμάρια κοκαϊνης, πέρασαν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ στην Γλυφάδα. Σύμφωνα με πληροφορίες η μελαχρινή καλλονή εντοπίστηκε με τις ναρκωτικές ουσίες κατά την διάρκεια ελέχγου και άμεσα οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα για τα περεταίρω. Το μοντέλο είχε συμμετάσχει σε οντισιόν ως μοντέλο γνωστού τηλεοπτικού προγράμματος, ενώ είχε απασχολήσει κατά το παρελθόν όταν είχε υποστηρίξει πως είχε πέσει θύμα ενδοοικογενειακής βίας από τον αλλοδαπό πρώην σύζυγό της. Αφού συνελήφθη, θα οδηγηθεί στον ανακριτή το μεσημέρι της Τρίτης (24.08.2021). (in.gr) Ένας 22χρονος φοιτητής από την Ιταλία αποφάσισε να κάνει τατουάζ στο χέρι του τον κώδικα QR, που αποδεικνύει πως έχει εμβολιαστεί κατά της Covid-19. Κατά την είσοδό του σε κάποιο εστιατόριο ή τον κινηματογράφο, θα αρκεί επομένως ο Αντρέα Κολονέτα, που ζει στο Ρήγιο της Καλαβρίας, στη νότια Ιταλία, να σηκώνει το μανίκι του για να επιδεικνύει το τατουάζ του στο αριστερό χέρι του. «Είναι πρωτότυπο, μου αρέσει που είμαι διαφορετικός» είπε ο ίδιος στην εφημερίδα Corriere della Calabria, αφότου οι φωτογραφίες του στο Instagram και το TikTok έκαναν τον γύρο του διαδικτύου. Οι γονείς του, εξήγησε ο νεαρός άνδρας, δεν ήταν τόσο ενθουσιασμένοι με την πρωτοβουλία του. «Με προέτρεψαν… να είμαι λιγότερο αυθόρμητος και να σκέφτομαι λίγο περισσότερο προτού ενεργήσω», εξήγησε. Σε ένα βίντεο που ανήρτησε στο TikTok ο Γκαμπριέλε Πελερόνε, που του έκανε το τατουάζ, διακρίνεται ο φοιτητής να ετοιμάζεται να μπει σε ένα ταχυφαγείο και σηκώνει το χέρι του για να τραβήξει φωτογραφία το τατουάζ του. Στη συνέχεια ο υπάλληλος του καταστήματος σκανάρει τη φωτογραφία, όμως το βίντεο τελειώνει απότομα, χωρίς να γνωρίζουμε εάν τελικά ο 22χρονος κατάφερε τελικά να μπει. (Protothema.gr) Η τραγουδίστρια ανέφερε πως ταυτίζεται με όσα είπε ο πρίγκιπας Χάρι στην εκπομπή «The Me You Can’t See» σχετικά με την θλίψη, που ένιωσε όταν έχασε την μητέρα του Η τραγουδίστρια Σινέντ Ο΄ Κόνορ έγραψε μία συγκινητική ανοιχτή επιστολή στον πρίγκιπα Χάρι. Η τραγουδίστρια, η οποία έχασε τη μητέρα της σε τροχαίο δυστύχημα όταν ήταν έφηβη, λέει ότι ταυτίζεται με όσα είπε ο πρίγκιπας Χάρι για τη θλίψη στο ντοκιμαντέρ του Apple TV «The Me You Can’t See». Ο πρίγκιπας Χάρι έχασε τη μητέρα του, πριγκίπισσα Νταϊάνα, σε τροχαίο, όταν ήταν 12 ετών. Ως κάποια που αντιμετωπίζει προβλήματα ψυχικής υγείας που σχετίζονται με το τραύμα, ήθελα να σας ενημερώσω για το πόσο με εξέπληξε η σειρά στo Apple TV. Απλώς συνεχίστε να διαπρέπετε» έγραψε η τραγουδίστρια στην εφημερίδα Independent της Ιρλανδίας. Είναι ένα σοκ που χρειάζεται χρόνια για να περάσει, όταν κάποιος πεθαίνει τόσο βίαια και ξαφνικά. Είναι ανάκαμψη που κρατάει μια ζωή», συνέχισε. «Πραγματικά ταυτίστηκα μαζί σας όταν μοιραστήκατε την οργή και τον θυμό που αισθανθήκατε τη στιγμή του θανάτου της μητέρας σας. Έτσι ήμουν και εγώ. Είμαι σίγουρη ότι όλοι ήμασταν, καθένας από εμάς που έχασε κάποιον με αυτόν τον ξαφνικό τρόπο. Και πολλοί από εμάς εκτιμούμε αυτό που κάνετε», αναφέρει η Σινέντ Ο’ Κόνορ στην επιστολή. Η τραγουδίστρια κλείνει την επιστολή επισημαίνοντας στον Δούκα του Σάσεξ ότι η πριγκίπισσα Νταϊάνα θα ήταν «περήφανη» για τον «απίστευτο νεαρό άντρα». Στη σειρά του πρίγκιπα Χάρι και της Όπρα Γουίνφρεϊ παρουσιάζονται ιστορίες ανθρώπων με θέματα ψυχικής υγείας απ’ όλα τα κοινωνικά στρώματα, από τον πρίγκιπα Χάρι μέχρι τη Lady Gaga και ένα παιδί πρόσφυγα από τη Συρία. «Το να πάρεις την απόφαση να λάβεις βοήθεια δεν είναι σημάδι αδυναμίας. Στον σημερινό κόσμο, περισσότερο από ποτέ, είναι ένα σημάδι δύναμης», είπε ο πρίγκιπας Χάρι για το ταξίδι του για τη διαδρομή προς την ψυχική του υγεία. (ΑΠΕ-ΜΠΕ) Ο θρυλικός τραγουδιστής-τραγουδοποιός και νομπελίστας Μπομπ Ντίλαν κατηγορείται για αποπλάνηση και σεξουαλική κακοποίηση 12χρονης, το 1965. Η γυναίκα στην αγωγή που κατατέθηκε σε βάρος του Μπομπ Ντίλαν, στη Νέα Υόρκη υποστηρίζει ότι της έδωσε ναρκωτικά και την κακοποίησε σεξουαλικά το 1965, όταν ήταν 12 ετών. Η καταγγέλλουσα με τα αρχικά JC, η οποία σήμερα είναι 68 ετών, αναφέρει ότι ο Μπομπ Ντίλαν, τότε 23 ή 24 ετών την κακοποιούσε για περίοδο έξι εβδομάδων στο δωμάτιό του, στο ξενοδοχείο Chelsea στο Γκρίνουιτς Βίλατζ της Νέας Υόρκης. Οι δικηγόροι της καταγγέλλουσας, η οποία σήμερα ζει στο Γκρίνουιτς του Κονέκτικατ, ανέφεραν ότι ο τραγουδιστής “δημιούργησε συναισθηματικό δέσιμο” μαζί της για να “κάμψει τις αναστολές της με στόχο τη σεξουαλική κακοποίηση, πράξη που διέπραξε”. Η J.C. σύμφωνα με την αγωγή, υπέστη μόνιμη “σοβαρή ψυχολογική βλάβη και συναισθηματικό τραύμα” από την κακοποίηση. Οπως καταγγέλλει, υποφέρει από κατάθλιψη, άγχος και αποσύνδεση. Στην αγωγή δεν διευκρινίζεται το ποσό της αποζημίωσης που διεκδικεί η καταγγέλλουσα από τον το 80χρονο μουσικό θρύλο και ακτιβιστή για τα πολιτικά δικαιώματα. Σε δήλωση που μεταδόθηκε από το NBC News, εκπρόσωπος του Ντίλαν τόνισε: “Ο ισχυρισμός που διατυπώνεται 56 χρόνια μετά είναι αναληθής και θα αντικρουσθεί σθεναρά”. (ΚΥΠΕ) Με σχάρες φωτισμού και πλακάκια που παραπέμπουν σε σκακιέρα σχεδίασε ο Vicenzo De Cotiis το flagship store του Burberry στο Λονδίνο αποτίοντας φόρο τιμής στο κλασικό καρό του οίκου μόδας. Η μπουτίκ, η οποία εγκαινιάστηκε τον προηγούμενο μήνα, εκτείνεται σε πάνω από 857 τετραγωνικά, σε τρεις ορόφους. «Θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα σπιτικό καβούκι, μια οικία όπου τέχνη, κουλτούρα και κόσμος κινούνται μέσα από έναν ευφυή και στιλάτο νεωτερισμό – ο χώρος ως πορτρέτο» εξήγησε ο De Cotiis. Τα κύρια χρώματα του καρό του οίκου – μπεζ, μαύρο, λευκό και κόκκινο – είναι ενσωματωμένα σε όλο το κατάστημα. Στο ισόγειο, ένας κυκλικός χώρος είναι αφιερωμένος στην έκθεση της κλασικής καμπαρντίνας του Burberry ενώ τα αξεσουάρ παρουσιάζονται σε υάλινα ερμάρια και λαμπερά ράφια, τα οποία, σύμφωνα με τον De Cotiis, συντελούν στο να γεννήσουν «μια αίσθηση οικειότητας ενώ διατηρούν ταυτόχρονα μια αίσθηση ανοιχτού». Κλίμακα με πλακάκια οδηγεί στους επάνω ορόφους . Με αψιδωτά παράθυρα, ο πρώτος όροφος είναι αφιερωμένος στη γυναικεία ένδυση. Σε χώρο με μπεζ τάπητα, μια κατασκευή χρησιμεύει για την έκθεση υποδημάτων και φέρνει στον νου την κλασική αρχιτεκτονική της συνοικίας Knightsbridge. (ΚΥΠΕ) Στα χρόνια μετά, αυτός ο κατάλογος επέτρεψε στον Τζάκσον να παραμείνει φερέγγυος, χρησιμεύοντας ως εγγύηση για πολλά τεράστια προσωπικά δάνεια που χρηματοδότησαν τον υπερβολικό τρόπο ζωής του Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους στο κομμάτι «Say Say Say», το 1983, ο πρώην Beatle Πολ Μακάρτνεϊ φέρεται να συμβούλεψε τον Βασιλιά της Ποπ Μάικλ Τζάκσον να επενδύσει μέρος του τεράστιου πλούτου του στις μουσικές εκδόσεις. Ήταν μια καλή οικονομική συμβουλή, για την οποία όμως, ο ΜακΚάρτνεϊ μετάνιωσε όταν στις 14 Αυγούστου 1985, ο Μάικλ Τζάκσον αγόρασε τα δικαιώματα έκδοσης στη συντριπτική πλειοψηφία του καταλόγου των Beatles έναντι 47 εκατομμυρίων δολαρίων, υπερβαίνοντας στην προσφορά ακόμη και τον ίδιο τον ΜακΚάρτνεϊ. Για να κατανοήσουμε το σωστό επιχειρησιακό σκεπτικό πίσω από την κίνηση του Τζάκσον να πάρει τον έλεγχο των δικαιωμάτων έκδοσης περίπου 251 συνθέσεων των Beatles, πρέπει πρώτα να αντιληφθούμε κάποια βασικά οικονομικά της μουσικής βιομηχανίας: Κάθε φορά που μια ηχογράφηση που προστατεύεται από πνευματικά δικαιώματα εκμεταλλεύεται για εμπορικούς σκοπούς-χρησιμοποιείται σε ταινία ή τηλεοπτική διαφήμιση, για παράδειγμα – το νομικό ή φυσικό πρόσωπο που χρησιμοποιεί αυτήν την ηχογράφηση καλείται να καταβάλει τέλος αδειοδότησης. Ένα μέρος αυτής της αμοιβής θα καταβληθεί στη δισκογραφική εταιρεία που εξέδωσε την ηχογράφηση και η δισκογραφική εταιρεία, με τη σειρά της, θα πληρώσει ένα μέρος του μεριδίου της στον ερμηνευτή. Ξεχωριστά, ένα μέρος του τέλους αδειοδότησης οφείλεται στον συγγραφέα του εν λόγω τραγουδιού. Οι τραγουδοποιοί-ακόμη και εκείνοι που είναι επίσης ερμηνευτές-τείνουν να συνάπτουν συμφωνίες με επαγγελματικές εταιρείες εκδόσεων μουσικής για τη διαχείριση της συλλογής των δικαιωμάτων των τραγουδιών τους. Σε μια τυπική ρύθμιση, ένας εκδότης μπορεί να λάβει το 50 τοις εκατό των δικαιωμάτων ενός τραγουδοποιού σε αντάλλαγμα της διαχείρισης των συλλογών και της ενεργής προώθησης της εμπορικής χρήσης των τραγουδιών του. Ο Τζον Λένον και ο Πολ Μακάρτνεϊ, οι κύριοι τραγουδοποιοί των Beatles, έκαναν κάτι λίγο πιο περίπλοκο. Η εκδοτική σύμβαση που υπέγραψαν ήταν με εταιρεία της οποίας ήταν επίσης μέτοχοι. Αυτή η εταιρεία, που ονομάζεται Northern Songs, Ltd., δημιουργήθηκε το 1964 ρητά για να δημιουργήσει έσοδα από τον αυξανόμενο κατάλογο συνθέσεων του δίσυμου. Με αυτόν τον τρόπο, κάθε πώληση ή άλλη εμπορική χρήση του τραγουδιού “Yesterday” απέκτησε στον Λένον και τον ΜακΚάρτνεϊ ένα δικαίωμα συγγραφής τραγουδιών που μοιράζονταν με την Northern Songs. Και μέρος του μεριδίου της Northern Songs επέστρεφε στη συνέχεια στους Λένον και Μακάρτνεϊ που ήταν ιδιοκτήτες της εταιρείας. Το 1969, η βρετανική εταιρεία Associated TeleVision ολοκλήρωσε μια προβληματική και εριστική εξαγορά της Northern Songs, η οποία με τη σειρά της οδήγησε τους Λένον και Μακάρτνεϊ να αποσυρθούν από το συμβόλαιό τους για μελλοντικές συνθέσεις και να πουλήσουν τις δικές τους μετοχές στην εταιρεία. Πάνω από 15 χρόνια αργότερα, το 1985, καθώς η ATV ετοίμαζε να πουλήσει ολόκληρο τον κατάλογο εκδόσεών της, ο Πολ Μακάρτνεϊ προσπάθησε να τον αγοράσει ο ίδιος, αλλά τον εμπόδισε ο Μάικλ Τζάκσον, ο οποίος ήταν τότε στο αποκορύφωμα της οικονομικής του δύναμης. Στα χρόνια μετά, αυτός ο κατάλογος επέτρεψε στον Τζάκσον να παραμείνει φερέγγυος, χρησιμεύοντας ως εγγύηση για πολλά τεράστια προσωπικά δάνεια που χρηματοδότησαν τον υπερβολικό τρόπο ζωής του σε χρόνια που η δική του παραγωγικότητα είχε πέσει όπως και τα κέρδη του, αλλά ταυτόχρονα αντιμετώπιζε νομικές δυσκολίες. To 1995, εν μέσω οικονομικών προβλημάτων, ο Τζάκσον πούλησε το μισό της ATV στη Sony για περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια, και μαζί οι δύο ίδρυσαν τη Sony/ATV Music Publishing, με τον Τζάκσον και τη Sony να κατέχουν ο καθένας το 50 % της εταιρείας. Το 2008, με τα οικονομικά προβλήματα να αυξάνονται και μια πιθανή χρεοκοπία να φαίνεται επικείμενη, η Sony διαπραγματεύτηκε μια συμφωνία εξ ονόματος του Τζάκσον για τη μείωση των πληρωμών δανείων για τα χρέη του και, ως μέρος των διαπραγματεύσεων, διατήρησε την επιλογή να αγοράσει το 50 % του 50 % της ιδιοκτησίας του Τζάκσον στο μέλλον που θα έδινε στη Sony το 75 % της κυριότητας του καταλόγου. Σύμφωνα με τους New York Times, ο κατάλογος αποτιμήθηκε τότε περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια και αν ο Τζάκσον είχε χρεοκοπήσει, το μερίδιό του στην εταιρεία θα μπορούσε να βγει σε δημοπρασία στις διαδικασίες που ακολούθησαν. Μετά τον ξαφνικό θάνατο του Τζάκσον σε ηλικία 50 ετών, το 2009, το μερίδιό του στον κατάλογο τέθηκε υπό τον έλεγχο της κληρονομιάς του, υπό τον δικηγόρο του Τζάκσον Τζον Μπράνκα και τον βετεράνο της βιομηχανίας Τζον ΜακΚλέιν. Το 2016, αφού ανακοίνωσαν την πρόθεσή της να ενεργοποιήσει την επιλογή αγοράς του μεριδίου του Τζάκσον στην εταιρεία, η Sony συμφώνησε επίσημα να εξαγοράσει το πλήρες 50 % της Sony/ATV για 750 εκατομμύρια δολάρια, καθιστώντας τη Sony τον μοναδικό ιδιοκτήτη του καταλόγου Λένον – Μακάρτνεϊy μαζί με τα υπόλοιπα 750.000 τραγούδια της Sony/ATV. To 2017 ο Μακάρτνεϊ ήρθε σε εξωδικαστική συμφωνία με την Sony της οποίας οι λεπτομέρειες δεν έγιναν ποτέ γνωστές για την ανάκτηση μέρους των δικαιωμάτων. (in.gr) Ο Rich McCor -γνωστός με το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο Papernoyo- έχει τον τρόπο του να φαντάζεται το δυναμικό ιδιοτροπίας και παραξενιάς υπαρχόντων αρχιτεκτονημάτων,·κόβει από μαύρο χαρτί σχέδια, τα εναποθέτει σε φωτογραφίες φημισμένων τοπόσημων, τουριστικών προορισμών ή αστικών τοπίων και δίνει σε όλα αυτά μια άλλη διάσταση. Διασκεδαστική. Η Αψίδα του Θριάμβου στο Παρίσι γίνεται μετά την επέμβαση, του με έδρα το Μπράιτον της Αγγλίας καλλιτέχνη και φωτογράφου, μια τεράστια φιγούρα LEGO. Μια φωτογραφία, ανάποδα, της Regent Street στο Λονδίνο εμφανίζει ένα κανάλι το οποίο διασχίζουν βάρκες. Με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, το Άγαλμα της Ελευθερίας διεκδικεί μετάλλιο στο αγώνισμα της άρσης βαρών. Ο McCor ταξιδεύει ευρέως για να φωτογραφίσει τα έργα του, και τους επόμενους μήνες προορισμός του είναι η Ολλανδία, η Νέα Υόρκη και η Ταϊπέι, η πρωτεύουσα της Ταϊβάν. (ΚΥΠΕ) Έκθεση αφιερωμένη στον Γάλλο μόδιστρο Τιερί Μιγκλέρ μετά από πρεμιέρα στο Μουσείο Καλών Τεχνών του Μόντρεαλ (MMFA), στον Καναδά, μεταφέρεται στο Παρίσι. Στην έκθεση «Thierry Mugler: Courturissime» στο Μουσείο Διακοσμητικών Τεχνών της γαλλικής πρωτεύουσας (Musée des Arts Décoratifs) παρουσιάζονται 150 εμβληματικές δημιουργίες από το αρχείο του σχεδιαστή και καλλιτέχνη που έφερε επανάσταση στον κόσμο της μόδας, της υψηλής ραπτικής και των αρωμάτων. Ενδύματα ready to wear, σιλουέτες haute couture, θεατρικά κοστούμια, φωτογραφίες, ταινίες και αδημοσίευτο αρχειακό υλικό που χρονολογούνται από το 1973 έως το 2014 θα προβάλουν το συναρπαστικό σύμπαν του δημιουργού και τις πολλαπλές συνεργασίες του στους τομείς της ψυχαγωγίας, της μουσικής και του κινηματογράφου. Η έκθεση που επιμελήθηκε ο Τιερί Μαξίμ Λοριό θα δώσει στους επισκέπτες την ευκαιρία να ανακαλύψουν ή να ξανανακαλύψουν το μεγαλείο του χορευτή, θεατράνθρωπου, φωτογράφου και σχεδιαστή που έχει επηρεάσει γενιές καλλιτεχνών μέχρι σήμερα. Σε χώρο δύο επίπεδων παρουσιάζονται διαφορετικές θεματικές, ο εκκεντρικός φανταστικός κόσμος πανίδας από την επιφάνεια του ωκεανού μέχρι τα βάθη της θάλασσας, αλλά και οι φουτουριστικές σιλουέτες από τη θρυλική συλλογή Έντομα και Χίμαιρες του 1997/1998. (ΚΥΠΕ) Το σπίτι των τριών υπνοδωματίων βρίσκεται στο τεράστιο κτήμα Μπαλμόραλ, έκτασης 50.000 στρεμμάτων και πιστεύεται ότι έχει πολλές ευτυχισμένες αναμνήσεις τόσο για τον πρίγκιπα Ουίλιαμ όσο και για την σύζυγό του, Κέιτ Μίντλετον. Η βασίλισσα Ελισάβετ παραδοσιακά περνάει τον Αύγουστο, Σεπτέμβριο και μέρος του Οκτωβρίου στο Κάστρο Μπαλμόραλ. Όταν ο δούκας και η δούκισσα του Κέιμπριτζ μαζί με τα παιδιά τους την επισκέπτονται, έχουν την επιλογή να μείνουν στο εξαιρετικά ιδιωτικό τρίτο σπίτι τους. Η πριγκιπική οικογένειαΤο Tam-Na-Ghar ήταν δώρο προς τον πρίγκιπα Ουίλιαμ από την προγιαγιά του λίγο πριν φύγει από τη ζωή το 2002, και βρίσκεται κοντά στο Brikhall, κατοικία του πρίγκιπα Καρόλου και της δούκισσας Καμίλα. Μάλιστα, σύμφωνα με το Hello, οι δυο τους επισκέπτονταν το εξοχικό αυτό από τότε που σπούδαζαν στο Πανεπιστήμιο του Αγίου Αντρέα, ενώ είχαν εκμυστηρευτεί στους φίλους τους ότι έχουν ζήσει πολύ ωραίες στιγμές εκεί. Ακόμη, το 2019 έμειναν εκεί με τα παιδιά τους όταν πέρασαν τις καλοκαιρινές τους διακοπές στη Σκωτία. Το εντυπωσιακό σπίτιΤο εξοχικό σπίτι βρίσκεται στο κτήμα Μπαλμόραλ, έκτασης 50.000 στρεμμάτων και είναι τόσο ιδιωτικό, που δεν υπάρχουν φωτογραφίες του. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι λιγότερο εντυπωσιακό. Το κτήμα διαθέτει συνολικά 150 κτίρια, συμπεριλαμβανομένου του Κάστρου Μπαλμόραλ, όπου η βασίλισσα περνά τις ετήσιες καλοκαιρινές διακοπές της, και το Garden Cottage, το οποίο συχνά χρησιμοποιούσε η βασίλισσα Βικτώρια. Σύμφωνα με πηγές του παλατιού ο Ουίλιαμ και η Κέιτ Μίντλετον άφησαν πίσω τους τις πολυτελείς διακοπές καθώς προετοιμάζονται για τους μελλοντικούς τους ρόλους. (in.gr) |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|