Ολοκληρώθηκε, με μεγάλη επιτυχία, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που ανέλαβαν την παροχή ενισχυτικής διδασκαλίας σε παιδιά με αυξημένες πιθανότητες για λειτουργικό αναλφαβητισμό στα Ελληνικά ή/και στα Μαθηματικά, σε 33 σχολεία παγκύπρια. Σύμφωνα με ανακοίνωση, στις επαρχίες Λευκωσίας (σχολεία πόλεων και επαρχιών Λευκωσίας, Λάρνακας και Αμμοχώστου), Λεμεσού και Πάφου, διεξήχθησαν δύο βιωματικά εργαστήρια, για τα Ελληνικά και τα Μαθηματικά, που στόχο είχαν να βοηθήσουν τους/τις εκπαιδευτικούς να ανταποκριθούν καλύτερα στο έργο της στήριξης παιδιών με δυσκολίες στη μάθηση.
Το βιωματικό εργαστήριο για τα Ελληνικά, με την καθηγήτρια του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Δρ Σουζάνα Παντελιάδου εστίασε στην αξιολόγηση της ανάγνωσης, της ορθογραφίας και της παραγωγής γραπτού λόγου παιδιών με δυσκολίες αλφαβητισμού και στην ανάπτυξη ή επιλογή κατάλληλων διδακτικών παρεμβάσεων, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Το βιωματικό εργαστήριο για τα Μαθηματικά, με την υποψήφια διδάκτορα κα Αναστασία Χιδερίδου-Μανδαρή, μέλος της Ομάδας της κ. Παντελιάδου, εστίασε στην ερμηνεία των λαθών των μαθητών με δυσκολίες στα μαθηματικά, στον προσδιορισμό κατάλληλων διδακτικών στόχων και στην εξοικείωση με μεθόδους και μέσα διδασκαλίας των μαθηματικών, προστίθεται στην ανακοίνωση. Η επιστημονική κατάρτιση των δύο εισηγητριών, η εμπειρία και η ερευνητική τους δραστηριότητα σε θέματα που αφορούν στις μαθησιακές δυσκολίες στα ελληνικά και στα μαθηματικά, καθώς και η βιωματική μορφή των εργαστηρίων, η εξοικείωση με πολλά παραδείγματα, η πρακτική εφαρμογή και εξάσκηση μέσα από ατομική και ομαδική εργασία, άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις στους/στις εκπαιδευτικούς που τα παρακολούθησαν. Η επιμόρφωση οργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο υλοποίησης του σχεδίου δράσης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για την Ενιαία Πολιτική για τη Σχολική Επιτυχία όλων των Παιδιών και την Προώθηση του Αλφαβητισμού.
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
February 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|