Το πρώτο βραβείο στον Διαγωνισμό Επιχειρηματικής Ιδέας του UCLan (University of Central Lancashire) – Cyprus, απέσπασαν φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου με την επιχειρηματική ιδέα τους “TraCar”. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Πανεπιστημίου Κύπρου, πρόκειται για τους φοιτητές Δανιήλ Σουριανό και Δημήτρη Τίρκα, που παρακολουθούν το μάθημα του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Δημόσιας Διοίκησης, ΔΕΔ 434 στην Επιχειρηματικότητα και φοιτούν στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Πανεπιστημίου.
Αναφέρεται ότι στην τελική φάση του διαγωνισμού, που έλαβε χώρα στις 17 Μαρτίου 2016, οι πέντε καλύτερες ομάδες είχαν στην διάθεσή τους πέντε λεπτά για να παρουσιάσουν τις ιδέες τους σε ειδική επιτροπή. Σε συνέχεια της επιτυχίας τους, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι φοιτητές προσκλήθηκαν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό του Startup Academy Cyprus που πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου 2016 στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, όπου και απέσπασαν το δεύτερο βραβείο. Πέραν του χρηματικού επάθλου, κέρδισαν υποτροφία για το Founder Institute, σε συνεργασία με το CYRIC (Cyprus Research & Innovation Center) και την Disrupt Cyprus. Το Πανεπιστήμιο Κύπρου αναφέρει ότι η Επιχειρηματική Ιδέα "TraCar", μια εφαρμογή για smartphone, δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να οδηγήσει νόμιμα ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν είναι δικό του, για προσωρινή χρήση και το μόνο που χρειάζεται είναι να προσθέσει ένα νέο αυτοκίνητο στην ασφάλεια που ήδη κατέχει μέσω της εν λόγω εφαρμογής. Η υπηρεσία, η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί οποιαδήποτε στιγμή και η χρονική διάρκεια ασφάλισης καθορίζεται από τον χρήστη (π.χ. 2 ώρες), είναι ιδιαίτερη χρήσιμη σε άτομα ηλικίας 18 έως 23 ετών για την απόκτηση οδικής ασφάλισης για περιορισμένο χρονικό διάστημα, σε περιπτώσεις όπως, για παράδειγμα, αδυναμίας ενός φιλικού προσώπου να οδηγήσει, δανεισμού αυτοκινήτου από συγγενικό πρόσωπο, ή σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση έκτακτης ανάγκης, αναφέρεται στην ανακοίνωση του Πανεπιστημίου.
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
February 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|