Με το Colin Marsh Pearson Australia Award βραβεύτηκε άρθρο για καινοτόμα αξιοποίηση των τεχνών για σκοπούς της διδασκαλίας της γλώσσας σε μαθητές της Α΄ Τάξης Δημοτικού, που έχει συγγράψει η ψυχολόγος Αγάθη Αργυριάδη, διδάσκουσα στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΤΕΠΑΚ) και στο Πανεπιστήμιο Frederick, με τη Μαρίνα Σωτηροπούλου-Ζορμπαλά, Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Κρήτης. Σε ανακοίνωσή του, το ΤΕΠΑΚ αναφέρει πως το άρθρο το οποίο έχει τίτλο «Engaging first-graders in language arts through ‘art-flow activities’», δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Curriculum Perspectives και βραβεύτηκε από τον οργανισμό Australian Curriculum Studies Association. Το συγκεκριμένο βραβείο απονέμεται ανά δύο χρόνια στο άρθρο που επιλέγεται ως το καλύτερο της διετίας και η βράβευση γίνεται στο Συνέδριο για το Πρόγραμμα Σπουδών που διοργανώνεται ανά διετία στην Αυστραλία.
Σύμφωνα με το ΤΕΠΑΚ, τελευταίες έρευνες έχουν αποδείξει ότι η διαθεματική αξιοποίηση των εικαστικών τεχνών στη διδασκαλία μαθημάτων και ιδιαίτερα της γλώσσας και της επικοινωνίας, συμβάλλουν τα μέγιστα στην προσφορά υψηλής ποιότητας δημιουργικής μάθησης με απόκτηση σφαιρικής και πολυεπίπεδης γνώσης (αισθητική, δημιουργική, γνωστική, νοητική, συναισθηματική, κοινωνική). Η μάθηση με αυτό τον τρόπο γίνεται μια βιωματική εμπειρία, αυξάνοντας την ενεργητική συμμετοχή των εμπλεκόμενων μαθητών και εκπαιδευτικών. Πηγή: ΚΥΠΕ
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
February 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|