Την κλοπή δεδομένων των πελατών της από την ιστοσελίδα της ερευνά «ως επείγον περιστατικό» η British Airways και προτρέπει όσους επηρεάστηκαν να επικοινωνήσουν με τις τράπεζες ή τους παρόχους των πιστωτικών καρτών τους. Όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της, μεταξύ 21ης Αυγούστου και 5ης Σεπτεμβρίου, παραβιάστηκαν τα προσωπικά και οικονομικά στοιχεία από περίπου 380.000 κάρτες που ανήκουν σε πελάτες που έκαναν κράτηση στην αεροπορική.
Η British Airways ενημέρωσε και την αστυνομία για την κλοπή των δεδομένων αυτών, που όπως τονίζει, δεν περιλαμβάνουν στοιχεία από τα διαβατήρια των πελατών. Η αεροπορική εταιρεία είναι πιθανό να αντιμετωπίσει αγωγές από πελάτες που υπέστησαν οικονομική ζημία ως αποτέλεσμα απάτης ενώ δεν αποκλείεται να αναγκαστεί να πληρώσει πρόστιμο στην αρμόδια Αρχή. Ακόμα πιο σοβαρό μπορεί να είναι το πλήγμα στην αξιοπιστία της. «Η παραβίαση έχει επιλυθεί και ο ιστότοπός μας λειτουργεί κανονικά», αναφέρει η British Airways στην ανακοίνωση. «Η British Airways επικοινωνεί με τους πελάτες της και συμβουλεύουμε τους πελάτες που πιστεύουν ότι έχουν επηρεαστεί από αυτό το συμβάν, να επικοινωνήσουν με τις τράπεζες ή τους παρόχους πιστωτικών καρτών τους και να ακολουθήσουν τις συμβουλές τους», προσθέτει. «Εκφράζουμε τη βαθιά μας λύπη για την αναστάτωση που προκάλεσε αυτή η εγκληματική ενέργεια. Λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη την προστασία των δεδομένων των πελατών μας» επεσήμανε σε δήλωσή του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Άλεξ Κρουζ.
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|