Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook ξεκίνησε σήμερα την παγκόσμια μετάδοση της πλατφόρμας Facebook Watch, της υπηρεσία streaming περιεχομένου του αμερικανικού κολοσσού των social media, που σχεδιάστηκε για να ανταγωνιστεί με την Netflix, την Amazon, την επικείμενη ανάλογη προσπάθεια από την Apple κ.α.., με την εξέλιξη στη χρηματοδότηση μέσω διαφήμισης να αποτελεί διαρκές ζητούμενο. Συγκεκριμένα, λίγο περισσότερο από ένα χρόνο μετά την έναρξη μετάδοσης του Facebook Watch στις ΗΠΑ, ξεκίνησε η παγκόσμια μετάδοση του περιεχομένου, με την ψυχαγωγία, τις ειδήσεις, και τα αθλητικά να κυριαρχούν.
«Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για τη γενική πρόοδό μας», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού περιεχομένου του Facebook Μάθιου Χένινγκ. «Το Watch πραγματικά να απογειωθεί.», τόνισε, χαρακτηριστικά. «Κάθε μήνα, περισσότεροι από 50 εκατ. άνθρωποι στις ΗΠΑ παρακολουθούν ένα τουλάχιστον βίντεο βίντεο για τουλάχιστον ένα λεπτό στο Watch, ενώ ο συνολικός χρόνος που αφιερώνεται στην παρακολούθηση βίντεο στο Watch έχει αυξηθεί 14 φορές από την αρχή του 2018.», τόνισε ο Χένινγκ. «Ο στόχος μακροπρόθεσμα εστιάζεται στη δημιουργία ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης όπου όλοι οι δημιουργοί και οι εκδότες θα μπορούν να βρουν κοινό, να οικοδομήσουν μια κοινότητα παθιασμένων οπαδών και να κερδίσουν χρήματα από το έργο τους», ανέφερε ο Χένινγκ. Εξάλλου, μέσα στην επόμενη χρονιά το Facebook αναμένεται να δαπανήσει από 1 έως 2 δισ. ευρώ για τη χρηματοδότηση των παραγωγών του Facebook Watch. Αξίζει να σημειώσουμε πως, τα διαλείμματα στη μετάδοση περιεχομένου για την προβολή διαφήμισης στο Watch θα περιλαμβάνουν διαφημίσεις πριν και τα διάρκεια της προβολής, με τους δημιουργούς να κερδίζουν ένα μερίδιο από τα έσοδα και το Facebook να κρατάει τα υπόλοιπα. Comments are closed.
|
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|