Ο Ίλον Μασκ ανέλαβε το Twitter, απέλυσε τους μισούς υπαλλήλους του και αμαύρωσε την υπόληψη του, γράφει ο Guardian Τρεις μήνες αφότου ο ‘Ελον Μασκ αγόρασε το Twitter έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η δημοφιλής πλατφόρμα δεν είναι πλέον τόσο αγαπητή. Αιτία ο Νοτιοαφρικανός επιχειρηματίας, που με τις μαζικές απολύσεις που έκανε με το καλημέρα σας και τις ιστοσελίδες ακροδεξιών, ξενοφοβικών και ρατσιστικών αποκλίσεων την επιστροφή των οποίων επέτρεψε, γράφει μια ιστορία δακρύων, ατοπημάτων και χάους. Αυτό σχολιάζει σε εκτενές άρθρο του ο Guardian, θυμίζοντας ότι όταν τον περασμένο Απρίλιο ο Μασκ απέκτησε μια θέση στο διευθυντικό συμβούλιο του Twitter, οι περισσότεροι ιθύνοντες του και χρήστες του είχαν ενθουσιαστεί. Το άγγιγμα του Μίδα«Ο Έλον Μασκ είναι ένας πανέξυπνος επιχειρηματίας και επιστήμονας, που έχει αποδεδειγμένα το άγγιγμα του Μίδα όσον αφορά την ανάπτυξη των εταιρειών που αναλαμβάνει», δήλωνε τότε χαρακτηριστικά ο Λούκ Σίμον, ανώτατο στέλεχος στο δημοφιλές ακόμη τότε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Θα διαδεχόταν εξάλλου τον Τζακ Ντόρσεϊ, τον πανέξυπνο αυτοδημιούργητο συνιδρυτή του, ο οποίος όμως τα τελευταία χρόνια ενδιαφερόταν περισσότερο για τους πολύωρους πρωινούς διαλογισμούς του και την προσήλωση του στην ασκητική ζωή, που θεωρείτο ότι άφηνε ανεκμετάλλευτες τις τεράστιες προοπτικές του. Η αλήθεια είναι ότι το Twitter, παρά την χαλαρή προσέγγιση του Ντόρσει που το έφτιαξε, το άφησε και το ανέλαβε ξανά, κατάφερε σε σύντομο χρονικό διάστημα να καθορίζει την ατζέντα της ειδησεογραφίας σχεδόν σε ολόκληρο τον κόσμο, ταυτιζόμενο με την ελευθερία του λόγου σε εποχές μεγάλων προκλήσεων, όπως ήταν το 2011, οπότε το κίνημα Occupywallst (Καταλάβετε την Γουόλ Στριτ), γέμιζε τους Αμερικανικούς δρόμους και η αραβική άνοιξη άλλαζε τα δικτατορικά καθεστώτα στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική. Τότε όσοι είχαν μιλήσει για την αδιαφορία του Μασκ στα εργατικά δικαιώματα και τις μηνύσεις για σεξουαλική παρενόχληση που εκκρεμούσαν εναντίον του, καθώς επίσης και τις ιστορίες περί ρατσιστικών αντανακλαστικών του προσπεράστηκαν γοργά μπροστά στο όνειρο για ένα Twitter που θα έτρεχε από έναν οραματιστή –κατά τα άλλα- επιχειρηματία. «Ως λάτρης της ελληνικής μυθολογίας θα ήθελα να θυμίσω ότι η ιστορία πίσω από τον Μίδα δεν είναι θετική. Αφορά όλα όσα χάνονται όταν επικεντρώνεσαι μόνο στον πλούτο», είχε δηλώσει τότε ένας από τους διαχειριστές των προϊόντων του Twitter, χωρίς ωστόσο να ακουστεί η προειδοποίηση του ευρέως. Την προφητεία του θυμήθηκε την περασμένη άνοιξη, η Αλίσια (το όνομα της είναι ψεύτικο, καθώς εργάζεται ακόμη στο Twitter, όπως εξηγεί ο Guardian) όταν στην πρώτη της συνάντηση με τον Μασκ πήγε προετοιμασμένη για να απαντήσει για τα πάντα και βρέθηκε να συζητά κατά αποκλειστικότητα πόσα χρήματα ξοδεύονται στα κέντρα δεδομένων και πως το σχετικό ποσό μπορεί να μειωθεί στο μισό. Twitter… το τοξικό Έκτοτε ο Mister Tesla απέλυσε τους μισούς εργαζόμενους του Twitter χωρίς να σκεφτεί ότι οι θέσεις κάποιων εξ αυτών ήταν πραγματικά κομβικές για την πορεία του, με αποτέλεσμα πολλοί χρήστες του να το εγκαταλείψουν, ανάμεσα τους και διάσημοι, όπως η Μία Φάροου, η οποία στο τελευταίο της tweet έγραψε τα εξής: «Λοιπόν, αν το Twitter γίνει ακόμα πιο τοξικό – με ψέματα τύπου Τραμπ και όλο το μίσος – θα ληφθεί λιγότερο σοβαρά υπόψη και άνθρωποι σαν εμένα θα αποτραβηχθούν – για την ειρήνη του μυαλού». Μέσα σε όλα ο Μασκ άρχισε να χρεώνει 8 δολάρια το «μπλε τικάρισμα» (Twitter Blue), αλλά όπως φαίνεται και πάλι τα λεφτά δεν του βγήκαν, με αποτέλεσμα να αφήσει απλήρωτα τα ενοίκια των κτιρίων του σε Σαν Φραντσίσκο και Λονδίνο, όπως αποκαλύφθηκε πρόσφατα. Αυτό το μήνα μάλιστα έγινε γνωστό ότι στις προαναφερομένες μεγαλουπόλεις βγήκαν σε δημοπρασία τα έπιπλα των γραφείων των αντίστοιχων κτιρίων. Την ώρα που η μαζική αγωγή των απολυμένων του πρόκειται να συζητηθεί στα αμερικανική δικαστήριο, το μέλλον του Twitter αμφισβητείται από όσους νοσταλγούν την προηγούμενη «καθαρότητα» του, όχι όμως και από εκείνους που επιχειρηματολογούν ότι παρά τα δεινά των τελευταίων μηνών το μέσο αυτό κοινωνικής δικτύωσης με τις λίγες λέξεις και τα πολλά νοήματα παραμένει ζωντανό και επίκαιρο. Στην ερώτηση αν το Twitter «έσπασε», ο Μασκ πάντως απαντά «για μένα δουλεύει άψογα»… (in.gr)
Θα μπορούσε το Home Depot να αποτελεί σημείο συνάντησης με τον μελλοντικό μας σύζυγο; Κι όμως, αυτό πιστευτούν πολλές γυναίκες TikTokers, που δίνουν υπόσχεση πως «μέσα στο 2023 θα διαγράψουν τις εφαρμογές γνωριμιών», προκειμένου να αναζητήσουν την αγάπη σε μια τοποθεσία «έκπληξη».
Το Home Depot είναι μια αμερικανική πολυεθνική εταιρεία λιανικής, η οποία πουλά εργαλεία και προϊόντα για μερεμέτια και επιδιορθώσεις στο σπίτι. «Πηγαίνω στο Home Depot και παριστάνω πως είμαι μπερδεμένη στον διάδρομο με τα προϊόντα ξυλείας», αποκαλύπτει νεαρή χρήστης του TikTok. Η χιουμοριστική τάση ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια. «Κυρίες μου, χωρίς πλάκα, το Home Depot είναι το ιδανικό μέρος να επισκεφτεί κανείς, εφόσον επιθυμεί να γνωρίσει τον ιδανικό άντρα», συνιστά μια χρήστης με το ψευδώνυμο meganlouise217. Αν και η εταιρεία λιανικής Home Depot μετρά κάθε χρόνο δισεκατομμύρια συναλλαγές πελατών, δυστυχώς δεν έχουν βρει όλοι το ταίρι τους. Μια χρήστης του Tiktok εξομολογείται πως αναγκάστηκε να επισκεφτεί το Home Depot τρεις φορές μέσα στον ίδιο μήνα, χωρίς κανένα αποτέλεσμα. «Δεν υπάρχουν πουθενά σύζυγοι εδώ. Το σχέδιο δεν λειτούργησε ούτε σήμερα και τώρα φεύγω από το Home Depot χωρίς τα πράγματα που χρειαζόμουν και φυσικά, χωρίς άντρα», παραπονιέται η itscybersav. Tέλος, χρήστης του TikTok με το όνομα joleene_d, έφτασε στο σημείο να ρωτήσει τον υπάλληλο του Home Depot «Υπάρχει συγκεκριμένος διάδρομος όπου διατίθενται νεαροί εργένηδες;» Με πληροφορίες από huffingtonpost, inside
Αντιδρώντας στην απόφαση της Γερμανίας να στείλει στην Ουκρανία άρματα μάχης, ρώσοι χάκερ που δηλώνουν ακτιβιστές έθεσαν προσωρινά εκτός λειτουργίας αρκετούς γερμανικούς ιστότοπους. Το Βερολίνο είχε ανακοινώσει την Τετάρτη ότι θα προμηθεύσει την Ουκρανία με τανκ Leopard 2, ξεπερνώντας τις επιφυλάξεις που είχε για την αποστολή βαρέος οπλισμού, κίνηση που η Μόσχα θεωρεί επικίνδυνη πρόκληση της Δύσης. Όπως αναφέρει το Reuters, η ομάδα χακτιβιστών Killnet ανακοίνωσε ότι έβαλε στο στόχαστρο κυβερνητικούς ιστότοπους, τράπεζες και αεροδρόμια με την τακτική DDoS (άρνηση παροχής υπηρεσιών). Στις επιθέσεις αυτές οι χάκερ κατακλύζουν τους διακομιστές-στόχους με αιτήματα σύνδεσης μέχρι να τους θέσουν εκτός λειτουργίας λόγω υπερβολικού φόρτου. Σύμφωνα πάντως με τη γερμανική υπηρεσία κυβερνοασφάλειας BSI, η κυβερνοεπίθεση δεν είχε σοβαρές επιπτώσεις. «Προς το παρόν, ορισμένοι ιστότοποι δεν είναι προσβάσιμοι» ανέφερε η BSI, σύμφωνα με την οποία δέχτηκαν επίθεση και ορισμένες υπηρεσίες του χρηματοπιστωτικού τομέα. Η Killnet είναι ομάδα Ρώσων χάκερ που αυτοαποκαλούνται ακτιβιστές και στοχεύουν ενεργά όσους αντιδρούν στην εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Τον Ιούνιο, η ομάδα ανέλαβε την ευθύνη για επίθεση DDoS εναντίον της λιθουανικής κυβέρνησης, λίγο αφότου η Λιθουανία μπλόκαρε τη μεταφορά εμπορευμάτων στον ρωσικό θύλακα του Καλίνινγκραντ. Η αμερικανική εταιρεία κυβερνοασφάλειας Mandiant εκτιμά ότι η Killnet συνδέεται με μια άλλη ρωσική ομάδα χάκερ, τη Xaknet, η οποία ισχυρίζεται ότι παραβίασε πολλούς ουκρανικούς οργανισμούς. Σύμφωνα με τη Mandiant, η Xaknet είναι πιθανό να συνδέεται με τις ρωσικές υπηρεσίες πληροφοριών. Η Μόσχα, πάντως, έχει επανειλημμένα αρνηθεί τις κατηγορίες της Δύσης για κυβερνοεπιθέσεις και εκστρατείες κυβερνοκατασκοπείας. «Δεν γνωρίζουμε τι είναι [οι Killnet]. Ειλικρινά αναρωτιόμαστε γιατί μια οποιαδήποτε ομάδα χάκερ να συνδέεται με τη Ρωσία και όχι με κάποια άλλη ευρωπαϊκή χώρα» δήλωσε ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πέσκοφ. (in.gr) Μείωση 40% των διαφημιστικών εσόδων σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2022 Ξεπερνούν τους 500 οι μέχρι πρότινος διαφημιζόμενοι στο Twitter που εγκατέλειψαν την πλατφόρμα μετά την εξαγορά της από τον Έλον Μασκ. Αυτό ανέφερε την Τετάρτη ο τεχνολογικός ενημερωτικός ιστότοπος The Information, επικαλούμενος άτομο που γνωρίζει τις διαφημιστικές δραστηριότητες του Twitter. Μείωση εσόδων Τα ημερήσια έσοδα της εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης στις 17 Ιανουαρίου ήταν 40% χαμηλότερα από την ίδια ημέρα πριν από ένα χρόνο, αναφέρεται στην ίδια έκθεση. Η πτώση των εσόδων της εταιρείας αναφέρθηκε για πρώτη φορά από το τεχνολογικό ενημερωτικό δελτίο Platformer την Τρίτη. ΧάοςΑπό όταν το Twitter πέρασε στα χέρια του Μασκ, τον περασμένο Οκτώβριο, πολλές εταιρείες που διαφημίζονταν στην πλατφόρμα αποχώρησαν σε απάντηση στις κινήσεις του δισεκατομμυριούχου, ο οποίος άμεσα απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους και καθιέρωσε τη δυνατότητα κατοχής επιβεβαιωμένων λογαριασμών μέσω πληρωμής, κίνηση που έφερε χάος στην πλατφόρμα καθώς δημιουργήθηκαν χιλιάδες ψεύτικοι «επιβεβαιωμένοι» λογαριασμοί, κάποιοι εκ των οποίων υποτίθεται πως αντιπροσώπευαν κορυφαίες εταιρείες. Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης αναθεώρησε πρόσφατα την απαγόρευση του 2019 για τις πολιτικές διαφημίσεις, δηλώνοντας πως θα ευθυγραμμίσει τη διαφημιστική της πολιτική με την τηλεόραση και άλλα μέσα ενημέρωσης. Πώληση ονομάτων λογαριασμών; Στο μεταξύ, σύμφωνα με τους New York Times σε μία προσπάθεια να αυξήσει τα έσοδά του το Twitter εξετάζει το ενδεχόμενο πώλησης ονομάτων λογαριασμών μέσω ψηφιακών δημοπρασιών. Όπως ανέφεραν στις 11 Ιανουαρίου οι NYT, οι τεχνικοί της πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης συζητούν το ζήτημα από τον Δεκέμβριο, με ορισμένους μηχανικούς να προτείνουν τη διεξαγωγή διαδικτυακών δημοπρασιών όπου οι χρήστες μπορούν να υποβάλουν προσφορές για ονόματα χρηστών. Παραμένει ασαφές εάν αν το σχέδιο αυτό θα εφαρμοστεί και αν θα αφορά όλα τα ονόματα λογαριασμών ή μόνο μια συγκεκριμένη κατηγορία, ανέφεραν δύο πηγές στους NYT. Διαγραφή λογαριασμών από τον Μασκ Τον περασμένο μήνα ο Μασκ είχε ανακοινώσει ότι θέλει να αρχίσει να διαγράφει ανενεργούς λογαριασμούς στο Twitter και να απελευθερώσει ως και 1,5 δισεκατομμύρια ονόματα λογαριασμών. Τα αποκλειστικά ονόματα λογαριασμών – γνωστά και ως handles – μπορεί να είναι ιδιαίτερα προσοδοφόρα, ενώ έχουν δημιουργηθεί μαύρες αγορές όπου κάποιος μπορεί να αγοράσει ένα περιζήτητο όνομα λογαριασμού που μπορεί να περιλαμβάνει έναν αριθμό ή μια σύντομη λέξη και το έχει εγκαταλείψει ο χρήστης του. Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ Ο Έλον Μασκ ρίχνει τις ευθύνες στο προσωπικό του για την πρόσληψη της δικηγορικής εταιρείας Στο προσωπικό του Twitter επιρρίπτει τις ευθύνες ο Έλον Μασκ για την πρόσληψη της δικηγορικής εταιρείας Perkins Coie. Ο διευθύνων σύμβουλος του Twitter, δήλωσε σε ηλεκτρονικό μήνυμα στο Reuters την Παρασκευή ότι η πρόσληψη της δικηγορικής εταιρείας Perkins Coie για την υπεράσπιση της εταιρείας σε ομοσπονδιακή αγωγή στην Καλιφόρνια αυτή την εβδομάδα ήταν ένα λάθος που δεν θα ξανακάνει. «Ρίχνει» τις ευθύνες στο προσωπικό του Oι δικηγόροι της Perkins Coie εισήλθαν στο δικαστήριο για λογαριασμό του Twitter στην υπόθεση την Τετάρτη, παρόλο που ο Μασκ έχει καταγγείλει την εταιρεία στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, σε ένα tweet τον περασμένο μήνα, για την συνεργασία της με την πρώην υποψήφια των Δημοκρατικών για την προεδρία των ΗΠΑ, Χίλαρι Κλίντον. Το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Μασκ ανέφερε ότι η πρόσληψη της Perkins Coie ήταν ένα λάθος εκ μέρους ενός μέλους της ομάδας του Twitter. «Η Perkins δεν θα εκπροσωπεί το Twitter σε μελλοντικές υποθέσεις», ανέφερε. Δεν απάντησε αμέσως σε ερωτήσεις που ακολούθησαν την Παρασκευή, συμπεριλαμβανομένου του κατά πόσον η Perkins Coie θα παραμείνει ως σύμβουλος του Twitter σε τουλάχιστον έξι άλλες αγωγές που έχει αναλάβει. Εκπρόσωπος της Perkins Coie δεν απάντησε αμέσως σε αίτημα για σχολιασμό. Τα «βάζει» με όλους Η επίθεση του Mασκ ακολουθεί μήνες εσωτερικών εντάσεων σχετικά με το νομικό προσωπικό και τις προτεραιότητες του Twitter από τότε που απέκτησε την εταιρεία έναντι 44 δισ. δολαρίων και ανέλαβε καθήκοντα διευθύνοντος συμβούλου τον Οκτώβριο. Ο Μασκ απέλυσε τη Vijaya Gadde, υπεύθυνη νομικών υποθέσεων και πολιτικής του Twitter, καθώς και άλλους ανώτερους υπαλλήλους. Το Twitter έκανε επίσης αλλαγές στις εξωτερικές νομικές ομάδες του, με τους δικηγόρους της Quinn Emanuel Urquhart & Sullivan να αντικαθιστούν άλλες εταιρείες σε αρκετές υποθέσεις. Ο Μασκ έγραψε στο Twitter στις 8 Δεκεμβρίου ότι «δεν χρησιμοποιεί την Perkins Coie» ως εξωτερικό δικηγόρο και κάλεσε άλλες εταιρείες να μποϊκοτάρουν την εταιρεία. Ξεχώρισε έναν πρώην δικηγόρο της Perkins Coie, τον Michael Sussmann, ο οποίος ήταν σύμβουλος της Κλίντον το 2016, ενώ εργαζόταν στην εταιρεία. Ο Sussmann αθωώθηκε τον Μάιο αφού αρνήθηκε τις ομοσπονδιακές κατηγορίες ότι είπε ψευδώς στο FBI ότι δεν εργαζόταν για λογαριασμό της Κλίντον όταν έδωσε στην υπηρεσία υποτιθέμενα στοιχεία για κυβερνοσυνδέσεις μεταξύ του οργανισμού Trump και μιας τράπεζας με έδρα τη Ρωσία. «Καμία εταιρεία δεν πρέπει να τους χρησιμοποιεί μέχρι να επανορθώσουν για την προσπάθεια του Sussmann να διαφθείρει μια προεδρική εκλογή», έγραψε ο Musk τον Δεκέμβριο, αναφερόμενος στην Perkins Coie. Τον Μάιο, ο Μασκ έγραψε στο Twitter ότι η Perkins Coie και μια άλλη μεγάλη δικηγορική εταιρεία αποτελούνται από «δικηγόρους με λευκά παπούτσια» που «ευδοκιμούν στη διαφθορά». Η υπόθεση που είχε αναλάβει η Perkins Coie για το Twitter είχε ασκηθεί πέρυσι από τη Laura Loomer, μια ακροδεξιά ακτιβίστρια που αποκλείστηκε από τον ιστότοπο το 2018. (in.gr)
Το Viber, η δημοφιλής εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων, κατά καιρούς παρέχει στους χρήστες μερικά φανερά αλλά ταυτόχρονα κρυμμένα «μυστικά» του app που κάνουν ευκολότερη τη ζωή όσων το χρησιμοποιούν συστηματικά.
Από το απλό καρφίτσωμα ενός μηνύματος σε μια συνομιλία και τη δημιουργία ενός instant video, μέχρι την «εξαφάνιση» ενός chat. Αυτά είναι μερικά από τα αρκετά κρυμμένα tips που δίνει το Viber στους λάτρεις της εφαρμογής. Πέντε λειτουργίες του Viber που ίσως να μην ήξερες ότι υπάρχουν: 1. Στείλτε ένα άμεσο βίντεο Μερικές φορές τα λόγια απλώς δεν αρκούν και ο συντονισμός μιας βιντεοκλήσης θα σας πάρει πολύ από τον χρόνο σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αποστολή ενός στιγμιαίου βίντεο -ενός μηνύματος βίντεο που μπορείτε να εγγράψετε και να στείλετε αμέσως κρατώντας πατημένο το εικονίδιο στιγμιαίου βίντεο για εγγραφή, απελευθέρωση και αποστολή- είναι η τέλεια λύση. Στείλτε ένα γρήγορο «γεια», δώστε ένα φιλί ή ευχηθείτε σε κάποιον «χρόνια πολλά»! 2. Καρφιτσώστε ένα μήνυμα ή μια συνομιλία Αν τυχαίνει να είστε διαχειριστής ομάδας, αυτή είναι η λειτουργία για εσάς! Η λειτουργία Pin Messages (Καρφίτσωμα μηνυμάτων) σας επιτρέπει να θέσετε σε ολόκληρη την ομάδα σας μια ερώτηση ή να τους υπενθυμίζετε μια επερχόμενη εκδήλωση. Για να καρφιτσώσετε ένα μήνυμα, πατήστε το παρατεταμένα και επιλέξτε την επιλογή «Καρφίτσωμα». Μπορείτε, επίσης, να καρφιτσώσετε ένα υπάρχον μήνυμα από τη συνομιλία σας. Το μήνυμα που έχετε καρφιτσώσει θα παραμείνει στην κορυφή της οθόνης της ομάδας σας, ώστε να το παρατηρεί ολόκληρη η ομάδα σας. 3. Κρύψτε τις συνομιλίες σας στο Viber από τα… αδιάκριτα μάτια Αν σχεδιάζετε ένα πάρτι-έκπληξη και δεν θέλετε να δει κανείς τυχαία τη συνομιλία σας, οι κρυφές συνομιλίες είναι ο σωστός τρόπος. Κρύψτε τις συνομιλίες σας από την κύρια λίστα συνομιλιών σας και αποκτήστε πρόσβαση σε αυτές όποτε χρειαστεί με ένα PIN. Από την οθόνη συνομιλιών του Viber, βρείτε τη συνομιλία που θέλετε να αποκρύψετε. Aν χρησιμοποιείτε τηλέφωνο Android, κρατήστε παρατεταμένα τη συνομιλία και πατήστε απόκρυψη. Αν χρησιμοποιείτε iPhone, σύρετε τη συνομιλία προς τα αριστερά και πατήστε «απόκρυψη». Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί να ορίσετε ένα 4ψήφιο μυστικό PIN (οι χρήστες iPhone μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Touch ID σας ως PIN). Εάν θέλετε να βρείτε ξανά τη συνομιλία σας, απλώς πατήστε στην αναζήτηση του Viber το PIN που βάλατε. Εάν, πάλι, επιθυμείτε να επανεμφανίσετε τη συνομιλία, καθώς είστε μέσα σ’ αυτήν σύρετέ την προς τα αριστερά και επιλέξτε «επανεμφάνιση». 4. Δημιουργήστε ένα αυτοκαταστρεφόμενο μήνυμα (3, 2, 1…) Για να δημιουργήσει κάποιος αυτοκαταστρεφόμενο μήνυμα θα πρέπει να πατήσει στο εικονίδιο του χρονοδιακόπτη στο κάτω μέρος της συνομιλίας και να επιλέξει την περίοδο μέχρι να εξαφανιστεί το μήνυμα. Οι επιλογές που δίνονται για τα μηνύματα που θα εξαφανίζονται είναι από δέκα δευτερόλεπτα μέχρι μια ώρα. Εάν στη συνομιλία δεν σας εμφανίζεται, πατήστε τις τρεις κουκκίδες που βρίσκονται στην μπάρα της συνομιλίας προκειμένου να σας ανοίξουν οι περισσότερες επιλογές που έχετε στη διάθεσή σας. 5. Κάντε το Viber μαύρο ή μπλε, αλλάξτε τα φόντα στις συνομιλίες Εδώ και καιρό το Viber έχει ενεργοποιήσει το λεγόμενο Dark Mode. Έτσι, μπορείτε να αλλάξετε το λευκό χρώμα της εφαρμογής σε σκούρο μπλε ή μαύρο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε τις τρεις κουκκίδες κάτω δεξιά στην μπάρα με το που ανοίγει η εφαρμογή. Μόλις την επιλέξετε, πατήστε «Ρυθμίσεις» και στη συνέχεια «Εμφάνιση». Εκεί μπορείτε να αλλάξετε τόσο το χρώμα του Viber όσο και τα φόντα στις συνομιλίες σας με άλλα χρώματα και σχέδια της επιλογής σας. Τα προσωπικά στοιχεία περισσότερων από 200 εκατομμυρίων χρηστών του Twitter διέρρευσαν πρόσφατα και τοποθετήθηκαν σε μια πλατφόρμα χάκερ. Έντονες αντιδράσεις έχουν προκληθεί το τελευταίο διάστημα στο κόσμο του διαδικτύου και κυρίως στο χώρο του Twitter. Σύμφωνα με το Bleeping Computer, χάκερς πούλησαν και κυκλοφόρησαν μαζικά πληροφορίες και δεδομένα από τα προφίλ των χρηστών στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σε φόρουμ και αγορές ηλεκτρονικού εγκλήματος. Αυτά περιείχαν προσωπικές πληροφορίες όπως αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ονόματα και ημερομηνίες δημιουργίας προφίλ. Προφανώς αποκτήθηκαν το 2021 λόγω της χρησιμοποίησης από τους χάκερς του API του Twitter, το οποίο επέτρεπε στους ανθρώπους να πληκτρολογούν αριθμούς τηλεφώνου και διευθύνσεις για να δουν αν συνδέονταν με ένα Twitter ID. Το Bleeping Computer δήλωσε επίσης ότι οι χάκερ χρησιμοποίησαν ένα άλλο API για να ανακαλύψουν τα δημόσια δεδομένα του Twitter, ενώνοντας τις δημόσιες πληροφορίες με ιδιωτικές διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμούς τηλεφώνου για να εξερευνήσουν τα προφίλ χρηστών του Twitter. Το Twitter διόρθωσε αυτό το ζήτημα τον Ιανουάριο του 2022, αλλά οι χάκερ άρχισαν να διαρρέουν τα σύνολα δεδομένων που συνέλεξαν χωρίς κόστος πριν από ένα χρόνο. Την Τετάρτη (4 Ιανουαρίου), ένας χάκερ κυκλοφόρησε τα δεδομένα των 200 εκατομμυρίων προφίλ του Twitter στην πλατφόρμα hacking Breached, πουλώντας τα για περίπου 2 δολάρια το καθένα. Ωστόσο, αν τα emails είναι στη διαρροή, το HIBP θα σας ειδοποιήσει με μια λίστα εντοπισμένων παραβιάσεων δεδομένων, η οποία περιλαμβάνει και αυτή του Twitter. Όπως και να έχει καλό θα ήταν να αλλάξετε τους κωδικούς και τα προσωπικά σας στοιχεία στη πλατφόρμα. Πρόστιμο 400 εκατ. δολαρίων στην Meta Platforms για την πολιτική στοχευμένης διαφήμισης Η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων της Ιρλανδίας (DPC) επέβαλε πρόστιμο ύψους άνω των 400 εκατομμυρίων δολαρίων στην αμερικανική Meta Platforms για το θέμα της διαχείρισης των δεδομένων των χρηστών. Πιο συγκεκριμένα, η DPC ανακοίνωσε ότι η Meta θα πρέπει να πληρώσει το ποσό των 210 εκατ. ευρώ (περίπου 222 εκατ. δολάρια) για παραβίαση των κανόνων ιδιωτικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης από την πλατφόρμα του Facebook, ενώ το πρόστιμο για τις αντίστοιχες παραβιάσεις του Instagram ανέρχεται στα 180 εκατ. ευρώ (περίπου 191 εκατ. δολάρια). Καταγγελίες από το 2018 Τα πρόστιμα προέκυψαν μετά από δύο καταγγελίες του 2018 σχετικά με τον τρόπο που η Meta – τότε Facebook Inc. – (δεν) συμμορφωνόταν με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (General Data Protection Regulation – GDPR), ο οποίος είχε τεθεί σε εφαρμογή εκείνη την χρονιά. Τόσο οι όροι χρήσης του Facebook όσο και του Instagram άρχισαν να απαιτούν από τους χρήστες την αποδοχή των νέων όρων παροχής υπηρεσιών που περιλάμβανε και την επεξεργασία των δεδομένων των χρηστών. Ωστόσο, οι τότε καταγγελίες ισχυρίστηκαν ότι αυτό ισοδυναμούσε με τον «αναγκασμό» τους να συναινέσουν σε πράγματα όπως η στοχευμένη διαφήμιση κατά παράβαση των νέων κανόνων. Η ιρλανδική Αρχή που ερεύνησε την υπόθεση διαπίστωσε ότι οι ενημερώσεις της Meta δεν ήταν επαρκώς σαφείς και μετά από διαβούλευση με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Προστασίας Δεδομένων (EDPB), αποφάσισε ότι η εταιρεία δεν μπορούσε να θεωρηθεί ότι συμμορφώνεται με τον Κανονισμό. Επιπλέον, με την καθοδήγηση της EDPB η ρυθμιστική Αρχή της Ιρλανδίας αύξησε τα ποσά των προστίμων που επρόκειτο να επιβληθούν. Πέρα από τα πρόστιμα, η Meta Platforms οφείλει να συμμορφωθεί με τα όσα ορίζει ο GDPR εντός τριών μηνών. Προσαρμογή στους κανονισμούς Προηγούμενο δημοσίευμα της Wall Street Journal ανέφερε ότι η Meta θα βρισκόταν αντιμέτωπη με σημαντικούς περιορισμούς στο θέμα του να προσαρμόσει την πρακτική της στοχευμένης διαφήμισης στους νέους κανονισμούς. Σε εταιρική ανάρτηση η Meta ανέφερε ότι σκοπεύει να ασκήσει έφεση κατά των αποφάσεων, αλλά αρνήθηκε ότι αυτές εννοούσαν ότι θα έπρεπε να σταματήσει την εν λόγω πρακτική. «Αυτές οι αποφάσεις δεν εμποδίζουν την εξατομικευμένη διαφήμιση στην πλατφόρμα μας. Οι αποφάσεις αφορούν μόνο τη νομική βάση που χρησιμοποιεί η Meta όταν προσφέρει ορισμένες διαφημίσεις», αναφέρεται στην ανάρτηση. «Αξιολογούμε μια ποικιλία επιλογών που θα μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να προσφέρουμε μια πλήρως εξατομικευμένη υπηρεσία στους χρήστες μας». Τα τελευταία πρόστιμα έρχονται να προστεθούν σε αρκετές προηγούμενες αποφάσεις ότι η Meta Platforms παραβίασε τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς. Το DPC αποφάσισε τον Νοέμβριο ότι η αμερικανική εταιρεία θα έπρεπε να πληρώσει 276 εκατ. δολάρια για διαρροή δεδομένων το 2021, τον Σεπτέμβριο εξέδωσε πρόστιμο 402 εκατ. δολαρίων για τον τρόπο με τον οποίο χειριζόταν τα δεδομένα των εφήβων στο Instagram και τον Μάρτιο επέβαλε πρόστιμο περίπου 18 εκατ. δολάρια για προβλήματα τήρησης αρχείων. Πηγή: OT.gr Αινιγματική δήλωση Έλον Μασκ: «Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να δραπετεύσει κάποιος από το Μatrix»…1/1/2023
Σε ένα νέο tweet προχώρησε ο Έλον Μασκ αυτή τη φορά προτείνοντας στους χρήστες του διαδικτύου να α θεωρήσουν παγιωμένες απόψεις που μπορεί να έχουν, λέγοντας πως αυτός είναι ο μονός τρόπος για να ξεφύγουν από το λεγόμενο matrix, ή την παγίδευση σε ένα συγκεκριμένο μοτίβο ζωής. Ο Έλον Μασκ ανάρτησε μια εικόνα στην οποία αναγράφεται: «Τι και αν σου έλεγα ότι ο μόνος τρόπος για να διαφύγεις από το matrix είναι να ξεμάθεις ότι σου έχουν μάθει και να χτίσεις από την αρχή ολόκληρο το σύστημα αξιών σου, όπου αυτή τη φορά θα είναι κτισμένο επάνω στην κριτική σκέψη και ανάλυση». |
APXEIO
March 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|