Ο πόλεμος του Αζερμπαϊτζάν με την Αρμενία άλλαξε δόγματα και τακτικές ακόμα και στις ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ, της Ρωσίας και της Κίνας που πλέον θέλουν να προστατευτούν από τα drones. To αμερικανικό Nαυτικό αναπτύσσει αντίστοιχα αμυντικά συστήματα τα οποία αρχικά είχαν τοποθετηθεί σε επίγειες πλατφόρμες στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν. Συγκεκριμένα τοποθετείται το σύστημα DRAKE (Drone Restricted Access Using Known Electromagnetic Warfare system) της Northrop Grumman. Το σύστημα εκπέμπει σε χαμηλές και υψηλές συχνότητες επηρεάζοντας το σήμα ελέγχου του εχθρικού drone, αλλά μπορεί να επηρεάσει και αυτόνομα εχθρικά drones. Το Drake χρησιμοποιήθηκε επί οχημάτων Hamvee στο Ιράκ και το Αφγανιστάν με καλά αποτελέσματα.
0 Comments
Μεγάλη απογοήτευση το βρετανικό Ajax: Τραυματίστηκαν 310 Βρετανοί στρατιωτικοί στις δοκιμές!9/9/2021 Το νέο προηγμένο, πλήρως ψηφιοποιημένο ελαφρύ άρμα μάχης Ajax φαίνεται πως προκαλεί μεγαλύτερες απώλειες στους χρήστες του από ότι στους αντιπάλους του. Σύμφωνα με πληροφορίες, έκθεση της βρετανικής κυβέρνησης που είχε δει το φως της δημοσιότητας τον περασμένο Ιούλιο, αναφέρει ότι το άρμα μάχης Ajax μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα και τραυματισμούς στο πλήρωμά του, αν αναπτύξει ταχύτητα μεγαλύτερη των 32 μιλίων την ώρα, ενώ σάλο έχουν προκαλέσει στο βρετανικό Υπουργείο Άμυνας ο αριθμός στρατιωτικών που έχουν…ήδη τραυματιστεί. Ο Τζέρεμι Κουίν, αρμόδιος του Υπουργείο Άμυνας για θέματα προμηθειών δήλωσε την Δευτέρα ότι τουλάχιστον 310 στρατιώτες χρειάστηκαν ιατρική βοήθεια και περίθαλψη, έπειτα από την συμμετοχή τους στις δοκιμές του άρματος μάχης Ajax, οι οποίοι εμφάνισαν προβλήματα ακοής, σπασμούς στην πλάτη και πόνο στις αρθρώσεις. Επιπρόσθετα, ο Βρετανός αξιωματούχος τόνισε ότι ο στρατός βρίσκεται αυτή την στιγμή στην διαδικασία εντοπισμού τυχόν επιπτώσεων στην υγεία όσων είναι πιθανώς εκτεθειμένοι σε κραδασμούς». Τραυματισμένο πλήρωμα – στον «πάγο» το πρόγραμμα Στη συνέχεια ο Τζέρεμι Κουίν σχολίασε ότι «σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, μιας έκθεσης του Υπουργείου Άμυνας για το ζήτημα αυτό, αποκαλύπτει ότι υπήρχαν ανησυχίες για κραδασμούς στο ελαφρύ άρμα μάχης, πριν καν ξεκινήσουν οι δοκιμές του Ajax στο πλαίσιο των προγραμματισμένων αξιολογήσεων το Νοέμβριο του 2019». Ακόμα, πρόσθεσε ότι οι δοκιμές του Ajax, θα μπορούσαν να ξαναρχίσουν το συντομότερο, αλλά αυτή τη φορά θα συμμετέχουν στελέχη της κατασκευάστριας εταιρείας General Dynamics και στρατιωτικοί. Υπενθυμίζεται, ότι πριν από λίγο καιρό είχε δημοσιοποιηθεί έκθεση, στην οποία αναφερόταν ότι το Ajax είναι επικίνδυνο και μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς στο πλήρωμά του αν αναπτύξει ταχύτητες άνω των 32 μιλίων την ώρα, την στιγμή που η μέγιστη ταχύτητα του άρματος μάχης είναι 40 μίλια την ώρα. Αξίζει ακόμα να σημειωθεί ότι έχει ήδη δαπανηθεί το ποσό των 3,5 δισεκατομμυρίων λιρών (4,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων) για το αναπτυξιακό πρόγραμμα του ελαφριού, πλήρως ψηφιοποιημένου τανκ Ajax, το οποίο υποτίθεται ότι θα είναι επιχειρησιακά λειτουργικό έως το 2024 Ως γνωστόν το κόστος κατασκευής και συντήρησης του μαχητικού 5ης γενιάς F-35 είναι πολύ βαρύ ακόμα και για την αμερικανική οικονομία που έχει την ευχέρεια να τυπώνει δολάρια επ' αόριστον. Η Αμερικανική Αεροπορία συντάσσει μελέτη με αντικείμενο την προμήθεια ή μη της αρχικής απαίτησης για 1.763 μαχητικά αεροσκάφη F-35A Lightning II. Η μελέτη συντάσσεται στο πλαίσιο της προετοιμασίας του αμυντικού προϋπολογισμού για το οικονομικό έτος 2023 και της απόφασης μείωσης των τύπων μαχητικών αεροσκαφών σε υπηρεσία, από τους επτά στους τέσσερις μέχρι το 2030. Οι τέσσερις τύποι αεροσκαφών πιθανότατα θα είναι οι εξής: Το 6ης γενιάς αεροσκάφος NGAD (Next Generation Air Dominance) που θα αντικαταστήσει τα F-22 Raptor, το F-35A, το F-15X Eagle II που θα αντικαταστήσεις τα παλαιότερα F-15 και το F-16, στην έκδοση Viper, ή το αεροσκάφος που θα το αντικαταστήσει. Η απόφαση για την ανάπτυξη ή μη του αντικαταστάτη των F-16 αναμένεται να επηρεάσει καταλυτικά τον τελικό αριθμό των F-35A που τελικά θα αποκτήσει η Αμερικανική Αεροπορία, δεδομένου ότι το F-35A επιλέχθηκε ως αντικαταστάτης και του F-16. Αν η Αμερικανική Αεροπορία διατηρήσει το F-16 ή το αντικαταστήσει με νέα σχεδίαση, τότε ο αριθμός των F-35A θα περικοπεί αναλόγως. Η μελέτη μπορεί να μην προτείνει ευθέως μείωση του αριθμού των F-35A, αλλά θα προτείνει διάφορα μείγματα μαχητικών αεροσκαφών, σε συγκεκριμένους αριθμούς. Έτσι, μπορεί να προκύψει έμμεση πρόταση της Αμερικανικής Αεροπορίας για απόκτηση λιγότερων F-35A. Το ερώτημα είναι αν η Αεροπορία δεν αποκτήσει τελικά 1.763 F-35A, πόσα θα αποκτήσει; Το 1991 η Αμερικανική Αεροπορία είχε περί τα 4.000 μαχητικά αεροσκάφη. Σήμερα έχει περί τα 2.000 μαχητικά αεροσκάφη με μέσο όρο ηλικία τα 28 έτη. Παράλληλα, Ρωσία και Κίνα ενισχύονται με νέα μαχητικά αεροσκάφη. Άρα, η Αμερικανική Αεροπορία θέλει μαχητικά μεγάλων δυνατοτήτων, ικανής μεταφορικής ικανότητας και οικονομικά στη χρήση. Το πώς όλα αυτά τα δεδομένα επηρεάζουν το πρόγραμμα F-35 δεν είναι γνωστό. Τον περασμένο Δεκέμβριο, η ιστοσελίδα «Aviation Week» δημοσίευσε την είδηση, επικαλούμενη εσωτερικά έγγραφα της Αεροπορίας, ότι ο τελικός αριθμός των F-35A δεν θα ξεπεράσει τα 1.050 αεροσκάφη. Τον περασμένο Μάιο το CNN ανέφερε δήλωση του Will Roper, στέλεχος του τμήματος προμηθειών της Αμερικανικής Αεροπορίας επί Τράμπ, ότι ο συνολικός αριθμός των F-35 δεν θα ξεπεράσει τα 800 αεροσκάφη. Η Ρωσία κυριάρχησε στην αγορά όπλων: Συμφωνίες αξίας τριών δισ. δολαρίων μέχρι το καλοκαίρι!9/9/2021 Η ρωσική οικονομία έχει εκτιναχθεί την χρονιά που διανύουμε λόγω της μεγάλης ανόδου των τιμών του πετρελαίου και του φυσικού αερίου αλλά και λόγω των πολύ δυνατών πωλήσεων των ρωσικών οπλικών συστημάτων. Όπως ανακοίνωσε η Rosoboronexport (η κρατική εταιρία που διαχειρίζεται τις αμυντικές εξαγωγές), έκλεισαν πάνω από 30 συμβόλαια, με την αξία να ξεπερνά τα 3 δις ευρώ. Τα ρωσικά όπλα παρουσιάστηκαν κυρίως σε «τοπικές» εκθέσεις, με μεγάλο όμως διεθνές κοινό: συγκεκριμένα στην Army 2021 στη Μόσχα, στην αεροπορική έκθεση MAKS 2021 επίσης στην πρωτεύουσα της Ρωσίας και στο ναυτικό σαλόνι IMDS 2021 στην Αγία Πετρούπολη. Τι πουλήθηκε διεθνώς; Η Rosoboronexport στην σχετική της ανακοίνωση μιλά για τις πρώτες εξαγωγές για το αντιαεροπορικό σύστημα Pantsir-S1M (την τελευταία έκδοση του), το κινητό σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου Krasukha (που μπορεί να παρεμβάλει και UAV-UCAVs) αλλά και τον επίσης κινητό παρεμβολέα Repellent-Patrol που στοχεύει κυρίως drones. Πωλήσεις έκαναν και πιο «παραδοσιακά» οπλικά συστήματα όπως μαχητικά Su-30, ελικόπτερα Mi-35P, Mi-17Sh, αντιαρματικοί πύραυλοι Kornet, UAV, ναυτικά συστήματα, ατομικός οπλισμός και πυρομαχικά. Ακόμη ολοκληρώθηκε η συμφωνία για εξαγωγή του ναυτικού πυργίσκου για άμυνα πλοίων Palma, που συνδυάζει τους πυραύλους του επίγειου συστήματος Sosna μαζί με δύο πολύκαννα πυροβόλα. US Air Force is fighting in-flight physiological issues but can’t end them, Pentagon watchdog says5/9/2021 The Air Force has made dozens of changes to reduce the risk of flight sickness among airmen who fly five types of military aircraft, but says it can’t erase the problem altogether after more than a decade of studies, according to a new report from the Pentagon Inspector General’s Office. “It cannot completely eliminate [physiological events] caused by unanticipated aircraft malfunctions or human factors,” the Sept. 2 report said of the Air Force, later adding: “All occupations have some hazards that cannot be eliminated.” Those incidents — such as hypoxia, hyper- and hypoventilation, decompression sickness, trapped gas disorders, gravity-induced loss of consciousness, spatial disorientation and visual issues, and toxic substance exposure — have rattled the aviation community and spurred nearly 70 research studies of aircraft and airmen’s breathing systems since October 2009. Nearly 600 physiological events occurred across six kinds of Air Force planes between fiscal 2010 and 2020, including the F-15, F-22, F-35A and T-6A fleets, according to the Air Force Safety Center. The issues have led the service to temporarily ground the aircraft as it tried to figure out the problem. More than half of those, or 323 incidents, happened in the T-6A Texan II trainer aircraft, followed by the F-22 Raptor fighter at 92, F-15E Strike Eagle fighter at 70, F-15C and D Eagle fighters at 62, and F-35A Lightning II at 28. Incidents in the T-6A far outpace the others, logging more than seven times as many physiological episodes than the fighter jets in fiscal 2020. The episodes can be disorienting to deadly, as in the deaths of four Navy F/A-18 Hornet pilots over 10 years that were linked to oxygen system failures. To determine whether the Air Force has made progress in addressing the problem, the Defense Department watchdog looked into the propeller-driven T-6A, the first platform students fly in basic aircraft training, as well as the three F-15 variants. The T-6A has the highest rate of pilot-reported physiological events among training aircraft, as does the F-15E among fighters, the IG said. The fixes fall into six categories: guidance, training, testing, maintenance, new designs and development, and research. Most of the completed changes were finished within two years, but a few took more than three years to close out. As of March 22, the Air Force had implemented 47 of 79 safety recommendations that stemmed from service investigations into mishaps in those aircraft. It has also offered training to identify potential causes and symptoms of these health incidents and how to handle them if they happen. It also changed aircraft maintenance procedures and modified the aircraft to bolster safety, and was updating the design criteria for future purchases of breathing systems. Still, the program office that manages each fleet must decide whether it wants to make upgrades to meet the new standard. Other initiatives have included starting to install cockpit pressure warning systems and improving canopy maintenance to avoid depressurization in the F-15C, and creating an automatic backup oxygen system for the T-6A. “Of the 32 open recommendations, 12 recommendations related to new design and development,” the IG report said. “According to [Air Force Safety Center] personnel, some recommendations require that an entire fleet of aircraft be upgraded or modified to close the recommendation. This process could take time and may require additional funding.” The IG redacted information about the specific recommendations in its report, including the actions taken and when they were implemented. The Air Force has said it hopes to have all the changes in place by fiscal 2023. The report argues that the Air Force’s interventions are working, though a sustained decline in the rate of incidents isn’t yet clear. The IG office found that the average rate of physiological incidents in the T-6A has dropped since fiscal 2018, but has fluctuated over the past few years across the F-15 fleet. The Air Force has reasonable internal controls in place to ensure that it can effectively improve safety in the aircraft reviewed during the study, the IG said. “The Air Force actions show that PEs are a serious issue and the Air Force functions as a team with collaborating partners to address a weakness in the fluctuations of oxygen levels in the cockpit to ensure aircrew safety across all aircraft platforms,” the report said. “Therefore, we are not making any recommendations.” https://www.militarytimes.com/ Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος της Kalashnikov ξεκίνησε η παραγωγή των αναβαθμισμένων τυφεκίων μάχης AK-12. Ο τελικός σχεδιασμός του AK-12 αναπτύχθηκε μετά την επιχειρησιακή του αξιολόγηση από τον ρωσικό Στρατό, αξιολόγηση η οποία ξεκίνησε το 2020. Οι παρατηρήσεις ενσωματώθηκαν στο νέο και βελτιωμένο AK-12. Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης Army 2021, η Kalashnikov υπέγραψε συμβόλαια με το ρωσικό υπουργείο Άμυνας για την παράδοση μιας παρτίδας τυφεκίων AK-12, με στόχο το τυφέκιο να αποτελέσει το κύριο τυφέκιο εφόδου του ρωσικού Στρατού https://www.defencenet.gr/ Μπορεί η 15η ρωσική Αεροπορική έκθεση MAKS 2021 να ολοκληρώθηκε στις 25 Ιουλίου, δύο όμως τα γεγονότα που θα εξακολουθούν να απασχολούν τα διεθνή ΜΜΕ: Πρώτον η παρουσίαση του νέου μονοκινητη΄ριου μαχητικού 5ης γενιάς Su-75 Checkmate και δεύτερον οι απίστευτοι ελιγμοί που πραγματοποίησαν τα μαχητικά Su-35S και Su-57 κατά την διάρκεια των δικών τους επιδείξεων. Για ακόμη μια φορά τα δύο κορυφαία ρωσικά μαχητικά πραγματοποίησαν ακραίους ελιγμούς στον αέρα, «δηλώνοντας» ότι σε κλειστές εμπλοκές παραμένουν οι αδιαμφισβήτητοι πρωταγωνιστές έναντι οποιουδήποτε άλλου μαχητικού αεροσκάφους στον κόσμο. Να σημειωθεί σύμφωνα με ανακοίνωση της οργανωτικής επιτροπής, κατά τη διάρκεια της έκθεσης κλείστηκαν συμφωνίες ύψους 3,5 δισ.$, ενώ στην έκθεση συμμετείχαν 8931 εταιρείες από 54 χώρες. Οι επιδείξεις που πραγματοποίησαν στη φετινή MAKS ήταν πέρα από κάθε όριο όπως μπορείτε να δείτε και στα βίντεο που ακολουθούν. https://www.defencenet.gr/ Ένα αεροσκάφος το οποίο δεν έχει παρατηρηθεί στο παρελθόν φωτογραφήθηκε να πετά πάνω από τις Φιλιππίνες στις 2 Σεπτεμβρίου και στις 6:15 το πρωί. Το αεροσκάφος αν και στο «γνώριμο» τύπο της ιπτάμενης πτέρυγας εντούτοις δεν μπορεί να ταυτοποηθεί όπως αναφέρουν διεθνή ΜΜΕ, επομένως πρόκειται για κάποιο νέο τύπο, είτε επανδρωμένου είτε μη επανδρωμένου. The Hellenic Aviation Industry actively participates in the largest flight demonstration in Greece, the Athens Flying Week which will take place on Saturday 4 and Sunday 5 September at the 114th Battle Wing in Tanagra. At the impressive HAI stand, spectators will be able to see up close critical parts of the F-16 aircraft, which are handmade, piece by piece. The F-16s that will steal the impressions in the air of Athens Flying Week, essentially start their journey in the world from the HAI factory in Schimatari, as the Hellenic Aviation Industry is a subsidiary of Lockheed Martin for the global market. At Athens Flying Week, two work assemblies from the program will be presented: 1. F-16 Fuel Closure Side Panel 2. F-16 Forward Section of Aft Fuselage HAI manufactures over 30% of F-16s for world production. In fact, for the last 30 years, 500 F-16 fighter jets have been flying around the world as a result of the co-production of HAI – Lockheed Martin. At the same time, in the Hellenic Aerospace Industry, the upgrade of the F-16 Block 52 Advanced and 52+ fighter jets to Viper continues at a steady pace. The work on the prototype aircraft was completed on February 5, while five more F-16s have been included in the program, in which the necessary modifications are being made. This upgrade will add the characteristics of a fifth generation aircraft to our Air Force fighters. With an aggressive strategy and weapons with excellent employee training and high technology, HAI is now turning the page and competing directly with the world’s largest aviation industries. Visitors to Athens Flying Week will have the opportunity to discover the inexhaustible potential of the domestic aviation industry. Ένα ελικόπτερο του αμερικανικού Ναυτικού συνετρίβη στα ανοικτά των ακτών του Σαν Ντιέγκο. Αγνοούνται πέντε άτομα, ενώ σε εξέλιξη είναι έρευνα εντοπισμού και διάσωσης. Ο Στόλος του Ειρηνικού των ΗΠΑ, ενημέρωσε, μέσω Twitter, πως ένα «ελικόπτερο MH-60S που απογειώθηκε από το USS Abraham Lincoln συνετρίβη στη θάλασσα, ενώ έκανε πτήση ρουτίνας». Ένα από τα μέλη του πληρώματος του ελικοπτέρου διεσώθη, ενώ πέντε ακόμη αγνοούνται. Το ελικόπτερο, σύμφωνα με την ίδια πηγή, συνετρίβη σε περιοχή περί τα 60 ναυτικά μίλια από τις ακτές του Σαν Ντιέγκο στις 16:30 (01:30 ώρα Έλλαδος). «Έρευνα εντοπισμού και διάσωσης είναι σε εξέλιξη με αρκετά σκάφη του Λιμενικού και του εναέρια και επίγεια μέσα του Στόλου. Περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν όταν είναι διαθέσιμες» συμπληρώνεται στην ίδια ανακοίνωση. |
Archives
April 2024
CategoriesClick to set custom HTML
|