Όσο σε Λευκωσία και Αθήνα ελπίζουν στην οικονομική χρεωκοπία, στην αρρώστια του Ερντογάν, ότι κάποιος άλλος θα έρθει να μας σώσει αλλά η Άγκυρα όμως δείχνει ότι λέει ότι το πραγματοποιεί και έτσι μπορεί στην Ελλάδα να ακυρώνεται η άσκηση "ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ" αλλά η τουρκική πλευρά εκτελέι κανονικά τον προγραμματισμό της και συνεχίζει τις έρευνες και την γεώτρηση του «Γιαβούζ» στο θαλασσοτεμάχιο 6! "Paroles-Paroles-Paroles" του Ιταλού ΥΠΕΞ: Δεν φεύγει δήθεν η ENI από τα χωρικά ύδατα της Κύπρου...16/5/2020
Τη διαβεβαίωση ότι δήθεν η ιταλική εταιρεία ΕΝΙ δεν έφυγε, ούτε πρόκειται να φύγει από τα χωρικά ύδατα της Κύπρου, ενόσω έχει νόμιμη άδεια για να παραμείνει εκεί, έδωσε ο Ιταλός Υπουργός Εξωτερικών Λουϊτζι Ντι Μάιο.
Όπως μεταδίδουν ιταλικά μέσα ενημέρωσης, μιλώντας ενώπιον των Επιτροπών Εξωτερικών της Βουλής και της Γερουσίας της Ιταλίας, στο πλαίσιο ενημέρωσης σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις αναφορικά με την κατάσταση στη Λιβύη, ο κ. Ντι Μάιο είπε, αναφερόμενος στο θέμα της παρουσίας της ΕΝΙ στην κυπριακή ΑΟΖ, πως "τώρα δεν βρίσκονται σε εξέλιξη γεωτρητικές δραστηριότητες λόγω της πανδημίας, αλλά ελπίζουμε ότι θα επαναρχίσουν το συντομότερο δυνατόν». Πριν από ένα περίπου χρόνο, ελλαδικά Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας είχαν δημοσιεύσει άρθρο του ελλαδίτη δημοσιογράφου και συγγραφέα Κώστα Μαρδά, με τίτλο «Η εισβολή του Πορθητή, η τρύπια θέση των ΗΠΑ και οι άσφαιρες κυρώσεις». Δυστυχώς οι εξελίξεις επιβεβαίωσαν όσα ο Κώστας Μαρδάς έγραφε. Η στρατηγική της Κύπρου που προέβλεπε ότι μέσω της παρουσίας των μεγάλων εταιρειών ενέργειας στην ΑΟΖ της θα έδινε λύση στο πρόβλημα ασφάλειας της, καταρρέει. Σε νέα φάση περνά ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του αγωγού EastMed, μέσω Κύπρου και Ελλάδας...1/5/2020
Η IGI Poseidon, η κοινοπραξία που υλοποιεί τον αγωγό EastMed, προχώρησε σε ανοιχτή πρόσκληση μέσω διαδικασίας ανταγωνιστικού διαλόγου, με στόχο την προεπιλογή των δύο υποψηφίων αναδόχων, με αντικείμενο του διαγωνισμού τον λεπτομερή σχεδιασμό, την προμήθεια, την κατασκευή, τη μεταφορά, την εγκατάσταση και το pre-commissioning (EPCI) των τεσσάρων υπεράκτιων τμημάτων του αγωγού, συνολικού μήκους, 1.470 χλμ. και προϋπολογισμού 3 δισ. ευρώ, περίπου. |
ΑΡΧΕΙΟ
April 2024
Click to set custom HTML
|