Η σωστή προετοιμασία των οχημάτων αλλά και των οδηγών για οδήγηση σε άσχημες καιρικές συνθήκες, ενόψει και των τοπικών καταιγίδων, πρέπει να ξεκινήσει, σύμφωνα ανακοίνωση του REACTION, της οποίας η Μονάδα Οδικής Ασφάλειας ξεκινά από σήμερα μια μεγάλη ενημερωτική εκστρατεία που θα διαρκέσει μέχρι και τις 10 Μαρτίου 2017 με στόχο την παγκύπρια ενημέρωση των χρηστών του οδικού δικτύου. Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του REACTION όταν επικρατούν άσχημες καιρικές συνθήκες ο κίνδυνος πρόκλησης οδικής σύγκρουσης αυξάνεται κατακόρυφα για όλες τις ομάδες χρηστών του οδικού δικτύου (οδηγοί αυτοκίνητων, μοτοσικλετιστές, ποδηλάτες, πεζοί).
Ο Πρόεδρος του REACTION και Αντιπρόεδρος του Πανευρωπαϊκού Φόρουμ Νέων για την Οδική Ασφάλεια, Μάριος Σταύρου είπε, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ότι ως οδηγοί στην Κύπρο δεν είμαστε έμπειροι όσον αφορά την οδήγηση σε άσχημες καιρικές συνθήκες και είναι λογικό μιας και δεν είναι συχνά αυτά φαινόμενα στην Κύπρο. “Οι αναμενόμενες αστάθειες του καιρού πρέπει να μας βρουν έτοιμους, εμάς ως οδηγούς αλλά και τα οχήματα μας. Ο οργανισμός REACTION είναι στη διάθεση του κοινού για ενημέρωση σχετικά με την οδήγηση σε άσχημες καιρικές συνθήκες, ενώ ομάδα του οργανισμού θα βρίσκεται σε ετοιμότητα για επιπρόσθετη ενημέρωση σε περίπτωση επιδείνωσης του καιρού” είπε. Αναφέρεται ακόμα ότι πριν την χρήση του οχήματος οι οδηγοί πρέπει να ελέγξουν την καταλληλότητα του οχήματος τους, την πίεση των ελαστικών αλλά και τα μηχανικά μέρη του οχήματος εάν και εφόσον παρουσιάζονται σε καλή κατάσταση. “Ελέγχουμε τα φώτα πορείας του οχήματος μας ότι ανάβουν κανονικά καθώς και οποιαδήποτε άλλη σήμανση πάνω στο όχημα μας” προστίθεται. Αναφέρεται ακόμα ότι για μια ασφαλή οδήγηση σε περιπτώσεις βρεγμένων και παγωμένων δρόμων είναι η τήρηση χαμηλής ταχύτητας και η διατήρηση ασφαλούς απόστασης από τα προπορευόμενα οχήματα ενώ η οδήγηση σε άσχημες καιρικές συνθήκες απαιτεί πάντοτε την πλήρη προσοχή του οδηγού. “Η χρήση κινητού τηλεφώνου ή η οδήγηση με δεσμευμένα χέρια αποτελούν το χειρότερο συνδυασμό με τις κακές καιρικές συνθήκες. Φανταστείτε απλά να οδηγείτε με το ένα χέρι να κρατά το κινητό και το όχημα σας να «χτυπηθεί» από ένα ρεύμα αέρα. Η συγκράτηση του οχήματος στην σωστή πορεία θα είναι δύσκολη έως αδύνατη”, καταλήγει ο Μάριος Σταύρου.
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|