«Τσαντίρι αυξήσεων» έχει στηθεί από χθες το απόγευμα έξω από την «πρωθυπουργία» στα κατεχόμενα, στο πλαίσιο των κινητοποιήσεων των συνδικάτων που αντιδρούν στην πολιτική αυξήσεων, στην ακρίβεια και την ενεργειακή κρίση στα κατεχόμενα.
0 Comments
Απεβίωσε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας όπου νοσηλευόταν, ο Μάρκος Τρίγγιλος, 62 ετών από τη Λάρνακα, ο οποίος τραυματίστηκε σε οδικό δυστύχημα στο δρόμο Τρούλλων – Κελλιών. Σε γραπτή ανακοίνωση του Γραφείου Επικοινωνίας του Αρχηγείου Αστυνομίας αναφέρεται ότι «υπέκυψε στα τραύματά του, σήμερα το πρωί, ο Μάρκος Τρίγγιλος, 62 ετών, τέως από τη Λάρνακα, ο οποίος νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, μετά τον κρίσιμο τραυματισμό του σε οδική σύγκρουση. Ως Υπουργείο Άμυνας έχουμε θέσει ως ένα από τους άξονες δράσης την ανάπτυξη δυνατοτήτων Έρευνας και Καινοτομίας για την άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη των στρατιωτικών δυνατοτήτων της χώρας, δήλωσε ο αρμόδιος Υπουργός Χαράλαμπος Πετρίδης. Σύμφωνα με ανακοίνωση από το Υπουργείο Άμυνας, σε χαιρετισμό του στα εγκαίνια του Κέντρου Σύγχρονων Τεχνολογιών για Αειφόρο Ανάπτυξη, ο κ. Πετρίδης ανέφερε ότι για την ανάπτυξη δυνατοτήτων Έρευνας και Καινοτομίας, «χρηματοδοτήσαμε 2 δράσεις με συνολική χρηματοδότηση 900 χιλιάδων ευρώ, ενώ προγραμματίζεται παρόμοια δράση με 2 επιπλέον έργα. Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 28 Μαρτίου, στο Σπίτι της Κύπρου στην Αθήνα, εκδήλωση μνήμης και τιμής για τον φιλόλογο και συγγραφέα Νικήτα Παρίση, σε συνδιοργάνωση με τις εκδόσεις Ενύπνιο και την επιστημονική ένωση «Νέα Παιδεία». Στο πλαίσιο της εκδήλωσης παρουσιάστηκε η ποιητική συλλογή του Νικήτα Παρίση «Άυπνες νύχτες», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ενύπνιο. Άμεσα ανταποκρίθηκε η πυροσβεστική και η αστυνομία, όταν ειδοποιήθηκαν για όχημα σταθμευμένο επί της Στασικράτους στην Λευκωσία, που τυλίχθηκε στις φλόγες. Δεν έγινε γνωστό ακόμα ο λόγος, δηλαδή εάν προκειται για εμπρησμό ή απλά υπερθερμάνθηκε ο κινητήρας, γεγονός που μάλλον αποκλείεται λόγω των παρούσων καιρικών συνθηκών. Μέχρι αυτή τη στιγμή ο ιδιοκτήτης δέν έχει ειδοποιηθεί, σύμφωνα με άτομα της πυποσβεστικής. Νεώτερα σε λίγο... "Προκλητική, προσβλητική και επικίνδυνη" θεωρεί η Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών την ενέργεια του Δήμου Λευκωσίας να τοποθετήσει στην ανακαινισμένη Λεωφόρο Μακαρίου στο κέντρο της πόλης, «μετακινούμενα γρανιτένια κοφτερά εμπόδια σε διάφορα σημεία του πεζοδρομίου και ειδικότερα πάνω στον οδηγό όδευσης τυφλών». Σε ανακοίνωσή της η Παγκύπρια Οργάνωση Τυφλών αναφέρει ότι αυτή η «αυθαίρετη» ενέργεια του Δήμου Λευκωσίας, «θέτει σε κίνδυνο τη ζωή όχι μόνο των πολιτών με αναπηρίες, αλλά και ανυποψίαστων πολιτών που όπως καταγράφεται σε σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τραυματίστηκαν ήδη εκεί αυτοί και τα παιδιά τους». Προσθέτει ότι «η επίκληση της τοποθέτησης των εμποδίων αυτών για σκοπούς δήθεν αποτροπής στάθμευσης οχημάτων πάνω στο πεζοδρόμιο, αποτελεί χειροπιαστή απόδειξη της αδυναμίας του Δήμου Λευκωσίας να εξυπηρετήσει τους δημότες του με ορθόδοξο τρόπο Σε πολύ σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας, άνδρας ηλικίας 62 ετών, ο οποίος τραυματίστηκε σε τροχαία σύγκρουση στην επαρχία Λάρνακας.. Σε γραπτή ανακοίνωση του Γραφείου Επικοινωνίας του Αρχηγείου Αστυνομίας αναφέρεται ότι γύρω στις 15.15 της Δευτέρας, 28 Μαρτίου, αυτοκίνητο που οδηγούσε άνδρας ηλικίας 62 ετών, στο δρόμο Τρούλλων – Κελιών, στην κατεύθυνση προς Κελιά, κάτω από συνθήκες που διερευνώνται, συγκρούστηκε μετωπικά με αυτοκίνητο που οδηγούσε άντρας ηλικίας 37 ετών, στην κατεύθυνση προς Τρούλλους. Προστίθεται ότι «ο 62χρονος εγκλωβίστηκε στο όχημά του και χρειάστηκε η επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για απεγκλωβισμό του. Μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας, όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε πολλαπλά τραύματα». Μία ενδιαφέρουμε έρευνα για τα πιο βαρετά και μη επαγγέλματα έκανε το Πανεπιστήμιο του Έσσεξ. Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Personality and Social Psychology Bulletin στις αρχές του μήνα. Τα συμπεράσματα έδειξαν πως χρηματοοικονομικά επαγγέλματα χαρακτηρίστηκαν με συντριπτική πλειοψηφία ως ο πιο βαρετός κλάδος στον κόσμο, με τις θέσεις που σχετίζονται με τα χρηματοοικονομικά να καταλαμβάνουν τις τέσσερις από τις πέντε πρώτες θέσεις με τα «πιο βαρετά» επαγγέλματα, στη λίστα που ακολουθεί παρακάτω. Οι άνθρωποι που κατέχουν αυτές τις θέσεις εργασίας δεν εκλαμβάνονται πάντοτε ως ιδιαίτερα ικανοί, σύμφωνα με την ίδια έκθεση, γεγονός που εξέπληξε τουλάχιστον έναν από τους συγγραφείς της μελέτης. «Θα πίστευα ότι οι λογιστές θα θεωρούνταν βαρετοί, αλλά αποτελεσματικοί και τα τέλεια άτομα για να κάνουν καλή δουλειά ,με τη φορολογική σας δήλωση», σχολίασε ο Γουίζναντ βαν Τίμπουργκ, λέκτορας στο τμήμα ψυχολογίας του πανεπιστημίου και ένας από τους συγγραφείς της έκθεσης. Μάλιστα ο λέκτορας της σχολής ανέφερε πως όσοι θεωρούνται στερεοτυπικά «βαρετοί άνθρωποι» αποφεύγονται από τον περίγυρό τους λόγω των άδικων προκαταλήψεων. «Οι αντιλήψεις μας για τους ανθρώπους μπορούν σίγουρα να αλλάξουν με την πάροδο του χρόνου, αλλά όσοι χαρακτηρίζονται ως «βαρετοί» δεν έχουν συχνά την ευκαιρία να αποδείξουν ότι τα στερεότυπα είναι λάθος», λέει ο Τίμπουργκ. «Το ίδιο το γεγονός ότι οι άνθρωποι επιλέγουν να τους αποφεύγουν μπορεί να οδηγήσει σε κοινωνικό εξοστρακισμό και να εντείνει τη μοναξιά, οδηγώντας σε πραγματικά αρνητικό αντίκτυπο στη ζωή τους». Δείτε τα ευρήματα της μελέτης, και τις λίστες με τις πέντε πιο βαρετές δουλειές, τις πέντε πιο ενδιαφέρουσες δουλειές και τα πέντε πιο βαρετά χόμπι – πάντα σύμφωνα με την γνώμη «εξωτερικών παρατηρητών». Οι πέντε πιο βαρετές δουλειές:
Σύμφωνα με την εταιρεία λογισμικού αμοιβών Payscale, ο μέσος μισθός ενός αναλυτή δεδομένων στις ΗΠΑ είναι περίπου 62.754 δολάρια ετησίως. – περίπου 10.000 δολάρια περισσότερα από τον μέσο μισθό κάποιου που ασχολείται με τις παραστατικές τέχνες (52.522 δολάρια κατά μέσο όρο), σύμφωνα με την Glassdoor. Και ενώ ο «ύπνος» κατατάσσεται ως το πιο βαρετό χόμπι που θα μπορούσε να έχει κανείς, το να κοιμάστε τακτικά και αρκετά θεωρείται απαραίτητο για την παραγωγικότητα, την υγεία και την πνευματική διαύγεια. Θανατηφόρα οδική σύγκρουση σημειώθηκε το πρωί με θύμα 38χρονο οδηγό, σύμφωνα με αστυνομική ανακοίνωση. Συγκεκριμένα η Αστυνομία ανακοίνωσε ότι γύρω στις 7.30 σήμερα το πρωί, ενώ ο Γεώργιος Παπαντώνης, 38 ετών, τέως από τη Ξυλοφάγου, ενώ οδηγούσε το όχημα του προς τη συμβολή των οδών Γιάννου Κρανιδιώτη και Φθιώτιδος στη Λευκωσία, κάτω από συνθήκες που διερευνώνται, προσέκρουσε αρχικά σε προστατευτικό κάγκελο στο πεζοδρόμιο, στη συνέχεια σε κράσπεδο πεζοδρομίου και ακινητοποιήθηκε σε παρακείμενο χώρο στάθμευσης.
Νεκρός στ’ όχημά του εντοπίστηκε το πρωί της Δευτέρας 38χρονος Ελληνοκύπριος. Το όχημα σύμφωνα με την Αστυνομία ενώ κινείτο κανονικά στον δρόμο παραπλεύρως του ΓΣΠ (στην οδό Βικέλλα) στο κέντρο της Λευκωσίας παρεξέκλινε της πορείας του και ακινητοποιήθηκε στον χώρο στάθμευσης του ΓΣΠ. Οι Αρχές έσπευσαν στο σημείο γύρω στις 08.00 και διερευνούν αν πρόκειται για αιφνίδιο θάνατο ή τροχαίο. Τα ακριβή αίτια θα αποσαφηνιστουν μετά τη νενομισμένη νεκροτομή. Σύμφωνα με την Αστυνομία πρόκειται για τον Γιώργο Παπαντώνη 38 ετών από Επαρχία Λάρνακας. (sigmalive) Αποσμητικά χώρου και πακέτα με πατατάκια γέμισαν τη θαλάσσια περιοχή του Ντόρσετ στη Βρετανία. Σύμφωνα με τη DailyMail, τα προϊόντα έπεσαν από κυπριακό πλοίο, το οποίο είχε προορισμό την Ισπανία. Σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, ένα κοντέινερ με αντικείμενα, τα οποία προορίζονταν για καταστήματα στην Ισπανία, έπεσε από φορτηγό πλοίο κατά τη διάρκεια μιας ασυνήθιστα ισχυρής καταιγίδας. Η εταιρεία και οι τοπικές Αρχές άρχισαν προσπάθειες για να καθαριστεί η θαλάσσια περιοχή που επηρεάστηκε. (sigmalive) Ικανοποιημένη που η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, λόγω της απεργίας των οδηγών λεωφορείων στη Λευκωσία, έλαβε πλέον τέλος, εκφράζει, σε ανακοίνωση της, η Cyprus Public Transport. Εκφράζει, παράλληλα, τις απολογίες της ακόμα μία φορά για την αναστάτωση που βίωσε τις τελευταίες μέρες. «Από την έναρξη κιόλας της λειτουργίας μας, η Cyprus Public Transport απορρόφησε όλο το προσωπικό της προηγούμενης εταιρείας με τη δέσμευση ότι θα κρατούσε τους εργαζομένους για τουλάχιστον έναν χρόνο. Εν μέσω της χειρότερης παγκόσμιας κρίσης, εδώ και ενάμιση χρόνο, η εταιρεία εξακολουθεί να απασχολεί το σύνολο του προσωπικού και – παρά την κρίση – έχουμε ξεκινήσει και συνεχίζουμε με επιτυχία την αποστολή μας, που δεν είναι άλλη από το να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών συγκοινωνίας και να τις καταστήσουμε ισάξιες με αυτές οποιασδήποτε άλλης ευρωπαϊκής πόλης», προσθέτει. Σημειώνει ότι η CPT προσλαμβάνει νέους οδηγούς και επιπλέον προσωπικό για να ενισχύσει την ομάδα της, ώστε αυτή ακριβώς η αποστολή της να είναι επιτυχημένη. «Ωστόσο, υπάρχει ένας μικρός αριθμός προσωπικού που δεν μπορέσαμε, αυτόν τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, να επανεκπαιδεύσουμε ή να μετακινήσουμε σε άλλα καθήκοντα. Είναι πολύ σημαντικό, για να μπορούμε να παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, η εταιρεία να είναι εξαιρετικά αποδοτική και οικονομικά υγιής, ώστε να συνεχίζει την αποστολή της», αναφέρει. Ως εκ τούτου, προσθέτει, «είχε ξεκινήσει μία διαδικασία τερματισμού συνεργασίας με 36 εργαζομένους, η οποία και κατέληξε σε μία μη δεσμευτική διαπραγμάτευση ενώπιον του Υπουργείου Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, χωρίς όμως αποτέλεσμα ή συμφωνία». Αναφέρει, παράλληλα, ότι οι προτάσεις που έγιναν εκ μέρους της εταιρείας, όλες με σκοπό την ελαχιστοποίηση των κοινωνικών επιπτώσεων, απορρίφθηκαν συνολικά από τις συντεχνίες των εργαζομένων. «Εν τέλει, προχωρήσαμε σε τερματισμό εργοδότησης 18 εκ των 36 υπαλλήλων, εκ των οποίων οι 5 έχουν εξασφαλισμένη άλλη απασχόληση. Κατορθώσαμε, δηλαδή, μία μείωση προσωπικού 70% μικρότερη από την απαιτούμενη. Αυτή η ενέργεια είχε ως αποτέλεσμα την κήρυξη απεργίας, για τη λήξη της οποίας η CPT και το Υπουργείο Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων είχαν εναλλακτική πρόταση για τον τερματισμό της, αλλά οι συντεχνίες την απέρριψαν και συνέχισαν την απεργία», σημειώνει. Αναφέρει, επίσης, ότι κατά τη διάρκεια των ημερών που ακολούθησαν, οι συντεχνίες εγείραν μία σειρά νέων ζητημάτων και για ακόμα μία φορά προσφερθήκαμε να προβούμε σε διάλογο διαπραγματεύσεων, τον οποίο και πάλι αρνήθηκαν οι συντεχνίες. «Εν τέλει, η Λάρνακα τερμάτισε πρώτη την απεργία και ακολούθησε η Λευκωσία, με όλα τα θέματα –συμπεριλαμβανομένων και όσων τέθηκαν μόλις προσφάτως – να γίνονται αντικείμενο διαπραγμάτευσης και να καταλήγουμε σε συμφωνία. Από την πλευρά μας, έχουμε μία δέσμευση απέναντι σε όλους τους κατοίκους και πολίτες της Κύπρου: να προσφέρουμε καθαρές, βιώσιμες και ευρωπαϊκών προδιαγραφών υπηρεσίες συγκοινωνιών στον τόπο και τίποτα δεν θα μας εμποδίσει από το να το κάνουμε πράξη», προσθέτει. Η Cyprus Public Transport ευχαριστεί την Υπουργό Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Ζέτα Αιμιλιανίδου, και τον Υπουργό Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, Γιάννη Καρούσο, καθώς και το επιτελείο τους για τη βοήθεια που προσέφεραν στην επίλυση του ζητήματος. «Με την αποκατάσταση πλέον των υπηρεσιών συγκοινωνίας, θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες μας ότι η CPT θα συνεχίσει να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να αποφύγει μελλοντικά παρόμοια φαινόμενα», καταλήγει. Πηγή: ΚΥΠΕ |
APXEIO
April 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|