Η διαφήμιση, πέρα από προωθητικό εργαλείο, έχει εξελιχθεί στις μέρες μας και σε μια μορφή σύγχρονης τέχνης με υποδειγματικά έργα, μέσω ολοκληρωμένης επικοινωνίας, δήλωσε η Διευθύντρια του ΓΤΠ Σόφη Μιχαηλίδου απόψε κατά τη διάρκεια χαιρετισμού της στην τελετή απονομής των 1ων Βραβείων Κυπριακής Διαφήμισης “Carob Awards”. Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΤΠ, η κ. Μιχαηλίδου ανέφερε ότι τα "Carob Awards", «αναδεικνύουν την πρόσθετη αυτή αξία του Κλάδου, επιβραβεύοντας τις βέλτιστες πρακτικές, τη δημιουργικότητα και τις καινοτόμες δράσεις».
Δράσεις, είπε, τις οποίες και το ίδιο το Γραφείο Τύπου και Πληροφοριών, υιοθετεί στη διαχείριση της επικοινωνιακής στρατηγικής της Κυβέρνησης και στον συντονισμό των σχέσεων μεταξύ των Αρχών, του κοινού, και των Media. «Πιστοί στον ρόλο μας ως κεντρικός φορέας κυβερνητικής επικοινωνίας, στο ΓΤΠ δεν παύουμε ποτέ να ψάχνουμε δημιουργικούς τρόπους για να ανταποκριθούμε στις πολλές και διαφορετικές ανάγκες επικοινωνίας εντός και εκτός Κύπρου στο διαρκώς μεταβαλλόμενο επικοινωνιακό περιβάλλον», ανέφερε. Όπως και όλοι εσείς, πρόσθεσε, «ψάχνουμε πάντα το σημείο όπου η φαντασία συναντά την τεχνική εφαρμογή, η δημιουργικότητα την εμπορικότητα, η ευρηματικότητα την παραγωγή». Γι’ αυτό τον λόγο, συνέχισε η κ. Μιχαηλίδου, στο γραφείο μας αποδίδουμε «μεγάλη σημασία στην εγκαθίδρυση και διεύρυνση των συνεργιών με φορείς και οργανισμούς του ιδιωτικού τομέα, όπως είναι ο ΣΔΕΚ, διατηρώντας πάντα στο επίκεντρο των δράσεων μας τις ανάγκες και τις προτεραιότητες των πολιτών». Η Διευθύντρια του ΓΤΠ ανεφερε ακόμη ότι ως προτεραιότητα μας θέτουμε και τον έμπρακτο συσχετισμό της παιδείας με την εργασία, την επαφή της νεαρότερης γενιάς των δημιουργικών ανθρώπων, των φοιτητών μας, με τους επαγγελματίες του χώρου. Προς αυτό αναφέρθηκε στη θεσμοθέτηση του Διαγωνισμού Δημιουργικής Επικοινωνίας, «ο οποίος αγκαλιάστηκε από όλα τα Ανωτέρα Εκπαιδευτικά μας Ιδρύματα αφού θα επαναληφθεί για τρίτη συνεχή χρονιά, υπό την αιγίδα της Πρώτης Κυρίας της Δημοκρατίας Άντρης Αναστασιάδη, την οποία και ευχαριστούμε για τη στήριξη της». Ζώντας καθημερινά την εξέλιξη της επικοινωνίας σε μια ψηφιακά συνδεδεμένη εποχή, αναγνωρίζουμε τη σημαντικότητα όλων των δράσεων που πραγματοποιούνται στον χώρο, είπε. Σε αυτό το πλαίσιο, σημείωσε η ίδια, το ΓΤΠ δεν θα μπορούσε παρά να σταθεί αρωγός στα πρώτα Βραβεία Κυπριακής Διαφήμισης, τα Carob Awards, σε συνεργασία πάντα με τον ΣΔΕΚ. «Η διαφήμιση, είτε αυτή είναι online, offline, above ή, below-the-line, πέρα από προωθητικό εργαλείο, έχει εξελιχθεί στις μέρες μας και σε μια μορφή σύγχρονης τέχνης με υποδειγματικά projects, μέσω ολοκληρωμένης επικοινωνίας», είπε η κ. Μιχαηλίδου. (ΚΥΠΕ/ΗΦ)
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
May 2024
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|