Το BMW Group για μία φορά ακόμα αναδείχτηκε η πιο βιώσιμη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο στην αξιολόγηση που δημοσίευσε η RobecoSAM AG με τους Δείκτες Βιωσιμότητας Dow Jones - Sustainability Indexes (DJSI). Το BMW Group είναι επίσης η μοναδική από τις τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες της λίστας που περιλαμβάνεται κάθε χρόνο στο DJSI από το 1999. Η βιωσιμότητα είναι βαθιά ριζωμένη στην κουλτούρα και αναπόσπαστο στοιχείο της εταιρικής στρατηγικής του BMW Group. Το 2001, το BMW Group δεσμεύτηκε στο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών, το Οικουμενικό Σύμφωνο του ΟΗΕ και τη Διακήρυξη για Καθαρότερη Παραγωγή. Ήταν επίσης η πρώτη εταιρία από το χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας που διόρισε ειδικό στέλεχος υπεύθυνο για το Περιβάλλον το 1973. Σήμερα, το Συμβούλιο Βιωσιμότητας που αποτελείται από όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ορίζει τη στρατηγική ευθυγράμμιση μέσω δεσμευτικών στόχων.
Το BMW Group υιοθετεί μία ολιστική προσέγγιση που εφαρμόζει τη βιωσιμότητα σε όλη την αλυσίδα αξιών. Επιπλέον της μείωσης των εκπομπών CO2, η στρατηγική του στοχεύει επίσης στην επίτευξη συνεχούς προόδου σε τομείς όπως η εταιρική περιβαλλοντική προστασία, η βιωσιμότητα της αλυσίδας προμηθειών, ο επαγγελματικός προσανατολισμός και η κοινωνική δέσμευση. Από το 1995 μέχρι το 2015, το BMW Group κατάφερε να μειώσει τις εκπομπές CO2 από τα νέα οχήματα που πωλούνται στην Ευρώπη (EU 28) κατά 40%. Το 2015, οι μέσες εκπομπές CO2 σε όλη την Ευρώπη (EU28) ήταν 127 g/km και σε όλο τον κόσμο 147 g/km. Από τον Ιούλιο του 2016, η γκάμα του BMW Group περιλαμβάνει επτά μοντέλα τα οποία είτε είναι πλήρως ηλεκτρικά, όπως το BMW i3, ή συνδυάζουν ένα συμβατικό κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα ή plug-in υβριδικό, σηματοδοτώντας τη σαφή δέσμευση της εταιρίας στην ηλεκτρική μετακίνηση. Το BMW Group στοχεύει να είναι Νο1 στη χρήση ανανεώσιμης ενέργειας στην παραγωγή και στη δημιουργία αξίας. Το 58% του ηλεκτρισμού που αγοράζει το BMW Group σε όλο τον κόσμο προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές. Παράλληλα, πέρυσι, έγινε επίσης η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη που χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό φορτηγό 40 τόνων για τη μεταφορά υλικών σε δημόσιους δρόμους. Ένας ακόμα στόχος του BMW Group είναι η σημαντική αύξηση της διαφάνειας και της λελογισμένης χρήσης πόρων σε όλη την αλυσίδα προμηθειών μέχρι το 2020. Η επιμόρφωση και εκπαίδευση των εργαζομένων παραμένει μία ακόμα κορυφαία προτεραιότητα για το BMW Group. Το 2015, το BMW Group επένδυσε συνολικά 352 εκατομμύρια σε προγράμματα επιμόρφωσης και εκπαίδευσης του προσωπικού προσλαμβάνοντας πάνω από 1.500 μαθητευόμενους σε όλο τον κόσμο. Το BMW Group προωθεί επίσης την ανταλλαγή μεταξύ προσφύγων που έχουν καταταχθεί ως ασυνόδευτοι ανήλικοι, νέων από την τοπική κοινωνία και εργαζομένων του BMW μέσω του τοπικού προγράμματος “Lifetalk” στο εργοστάσιό της στο Μόναχο. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να συμβάλλει στον καλύτερο επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων.
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
August 2022
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|