Σταύρος Βοσκαρής: Από το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας στο διάσημο Office of Metropolitan Architecture31/10/2016 Αποφοίτησε από την Αρχιτεκτονική του Πανεπιστημίου Λευκωσίας το 2013 , και ξεκίνησε την καριέρα του εργαζόμενος στο γραφείο του γνωστού Κύπριου αρχιτέκτονα Ζήνωνα Σερεμπεκλή στη Λευκωσία. Σύντομα το ταλέντο του τον οδήγησε εκτός συνόρων και σήμερα είναι από τους καλύτερους νέους αρχιτέκτονες στο κορυφαίο ίσως αρχιτεκτονικό γραφείο των Ηνωμένων Πολιτειών και του κόσμου , το Office of Metropolitan Architecture περισσότερο γνωστό απλά ως ΟΜΑ.
0 Comments
Πέραν των 100 ταξιδιωτικών πρακτόρων & δημοσιογράφων της Κύπρου επισκέφθηκαν στις 20 Οκτωβρίου το πολυτελές κρουαζιερόπλοιο MSC MUSICA στο λιμάνι της Λεμεσού και είχαν την ευκαιρία να δουν και να θαυμάσουν τα 16 εστιατόρια & bars, το θέατρο 1.500 θέσεων, το καζίνο, το γυμναστήριο με πανοραμική θέα στη θάλασσα, τα 7 Jacuzzi, τις 3 πισίνες και το πλήρες κέντρο ομορφιάς. Είκοσι χρόνια δυνατής παρουσίας στην κυπριακή αγορά γιόρτασαν με υπερηφάνεια οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ με ένα λαμπερό Gala Dinner που πραγματοποιήθηκε στις 12 Οκτωβρίου στη Λευκωσία, παρουσία του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκου Αναστασίαδη, Υπουργών, Αρχηγών κομμάτων και άλλων πολιτικών και επιχειρηματικών παραγόντων. Η συστηματική αναδιοργάνωση της μάρκας, η τεχνολογία αιχμής αλλά και ο απαράμιλλος σχεδιασμός είναι μόνο μερικά από τα συστατικά επιτυχίας των αυτοκινήτων MINI. Μια προσπάθεια που ανέβασε ακόμα περισσότερο την αξία της μάρκας σύμφωνα με την εταιρεία Interbrand που καταρτίζει τη λίστα με των εμπορικών σημάτων με τη μεγαλύτερη αξία (Best Global Brands). Σύμφωνα με την εταιρεία η αξία του MINI brand αυξήθηκε κατά 18%– το υψηλότερο ποσοστό από τους premium κατασκευαστές αυτοκινήτων, με δύο μόλις από αυτούς να σημειώνουν παρόμοια αύξηση. Με αξία γύρω στα 4,9 δισεκ. δολάρια, η Βρετανική premium μάρκα ανέβηκε κατά δέκα θέσεις, στο Νο. 88. Στις 20 Οκτωβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Μουσείο Θάλασσα, στην Αγία Νάπα, με πρωτοβουλία του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού (ΚΟΤ), το καθιερωμένο εργαστήριο για την ασφάλεια των τουριστών, στα πλαίσια της πλατφόρμας για την ασφάλεια των τουριστών, που συστάθηκε με πρωτοβουλία του Διοικητικού Συμβουλίου του ΚΟΤ το 2015. Η απόφαση επιλογής κλάδου σπουδών και κατ’ επέκταση της επαγγελματικής κατεύθυνσης στηρίζεται σε μια διαδικασία συλλογής έγκυρων και βάσιμων πληροφοριών αλλά και βιωματικών εμπειριών. Για να μπορέσει κάποιος να καταλήξει στην πιο ορθή επιλογή, πρέπει αφενός να ανακαλύψει τον εαυτό του, τις ικανότητές του, τις κλίσεις και τα ενδιαφέροντά του κι’ αφετέρου να συλλέξει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για τους κλάδους σπουδών του ενδιαφέροντος του καθώς και τις επαγγελματικές ευκαιρίες στις οποίες οδηγούν. Με ένα εντυπωσιακό τρόπο η Land Rover αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο επτάθέσεο Discovery. Και αυτό έγινε επί Αγγλικού εδάφους σπάζοντας το παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες για τη μεγαλύτερη δομή LEGO που κατασκευάστηκε ποτέ. Ιδιοκτήτες Land Rover Discovery όπως ο Bear Grylls, ο Sir Ben Ainslie και Zara Phillips ήταν μέρος της ζωντανής αποκάλυψης του Land Rover δίπλα στη μεγάλη κατασκευή με LEGO που έφτασε τα 13 μέτρα στο Tower Bridge του Λονδίνου. Το νέο Discovery, της Land Rover ανεβάζει ακόμα περισσότερο τον πήχη στον ανταγωνισμό συνδυάζοντας τη βρετανική ομορφιά με ένα ασταμάτητο πνεύμα περιπέτειας. Η Cytanet βρίσκεται και φέτος δίπλα στο Σώμα Προσκόπων Κύπρου, ως σταθερός και διαχρονικός υποστηρικτής του, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά το ιδιαίτερο ενδιαφέρον της Cyta για τους νέους και τα παιδιά. Η στήριξη αφορά στην παροχή υπηρεσιών, την εκπαίδευση και την ενεργό συμμετοχή σε τοπικές και παγκόσμιας εμβέλειας εκδηλώσεις, όπως η διεθνώς γνωστή διοργάνωση Joti-Jota, η οποία πραγματοποιήθηκε 15 και 16 Οκτωβρίου σε διάφορα σημεία της Λευκωσίας. Εκδήλωση με θέμα «Sanctions Screening: A practical Perspective» διοργανώθηκε στις 13 Οκτωβρίου 2016 στη Δημοσιογραφική Εστία, από το Κυπριακό Κεφάλαιο του Association of Certified Anti-Money Laundering Specialists (ACAMS) και με χορηγό την Τράπεζα Πειραιώς Κύπρου. Κύριος ομιλητής της εκδήλωσης ήταν η κα Samantha Sheen, Διευθύντρια στην Ευρώπη του ACAMS. Συνεχίζεται η εξαιρετική, ανοδική πορεία του τουριστικού τομέα για το 2016, με τις αφίξεις Σεπτεμβρίου να σημειώνουν αισθητή αύξηση της τάξης του 16,7%, σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2015, ξεπερνώντας τις 421 χιλιάδες περιηγητές. Πρόκειται για τον 4ο κατά σειρά μήνα, κατά τον οποίο επισκέπτονται την Κύπρο πέραν των 400 χιλιάδων τουριστών. Παράλληλα, ο Σεπτέμβριος 2016 αποτελεί έναν ακόμα μήνα ρεκόρ, αφού η επίδοση του, από πλευράς τουριστικών αφίξεων, αποτελεί την υψηλότερη από κάθε άλλο Σεπτέμβριο στα χρονικά του Κυπριακού τουρισμού. Σήμερα η διαφημιστική συμμαχία Hybrid Advertising Alliance, που δημιουργήθηκε πριν από τρία χρόνια με πρωτοβουλία της TELIA & PAVLA BBDO, ενισχύεται με νέα μέλη και περνάει σε μια νέα εποχή ανάπτυξης, προσφέροντας ακόμα περισσότερες και πιο εξειδικευμένες υπηρεσίες στον τομέα της διαφήμισης και της επικοινωνίας, με μεγαλύτερη έμφαση στην τεχνολογία και στη δημιουργία online content. H Opel συνεχίζει την ανοδική της πορεία και μάλιστα με σημαντικούς αριθμούς πωλήσεων στην Ευρωπαϊκή αγορά. Συγκεκριμένα, το γερμανικό εργοστάσιο πώλησε περίπου 895.000 οχήματα σε όλη την Ευρώπη τους πρώτους εννέα μήνες του 2016. Πρόκειται για το καλύτερο αποτέλεσμα της μάρκας από το 2011 παρά την πλήρη απόσυρσή της από τη Ρωσική αγορά. Αυτό αντιστοιχεί με αύξηση πάνω από 44.000 οχήματα ή σχεδόν 5,2% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2015. Οι πωλήσεις από Ιανουάριο μέχρι Σεπτέμβριο αυξήθηκαν σε 18 αγορές, ανάμεσά τους η Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και Ιταλία. Το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε σε δώδεκα χώρες. Το μερίδιο της Opel και της Βρετανικής αντίστοιχης Vauxhall επί του συνόλου των Ευρωπαϊκών αγορών ήταν 5,87%. Μεγάλο αγώνα δρόμου 5χλμ διοργανώνουν σήμερα Κυριακή, 23 Οκτωβρίου οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ με τη στήριξη της Τράπεζας Κύπρου. Το «Run As One» εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης με τίτλο «Παιδί, Διατροφή και Υγεία». Το πρόγραμμα γίνεται σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Διαιτολόγων & Διατροφολόγων Κύπρου. Οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ έζησαν ένα διαφορετικό πρωινό, την περασμένη εβδομάδα, όταν παραβρέθηκαν στο Marks & Spencer Acropolis, στη Λευκωσία. Οι στυλίστες, οι συντάκτες και τα στελέχη από τα περιοδικά μόδας είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο κατάστημα και να δουν από κοντά τα νέα trends της μόδας και την καινούρια κολεξιόν Autumn 2016, η οποία πραγματικά άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Έμφαση στην πρόληψη δίνει με την καμπάνια «Frame For Life» η Europa Donna Κύπρου μέσα στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Μήνα Ευαισθητοποίησης για τον Καρκίνο του Μαστού, την οποία παρουσίασε σε συνάντηση με τους εκπρόσωπους των ΜΜΕ την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου, στον εκθεσιακό χώρο της εταιρείας Χαρ. Πηλακούτας Λτδ, στη Λευκωσία. |
APXEIO
August 2022
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|