Η Toyota Motor Corporation με υπερηφάνεια ανακοίνωσε τη συνέχεια στην αύξηση πωλήσεων των υβριδικών της μοντέλων σε παγκόσμιο επίπεδο όπου από τις 31 Ιανουαρίου έφτασαν τα 10,5 εκατομμύρια μονάδες, ξεπερνώντας το σημαντικό ορόσημο των 10εκτομμυρίων. Δεν είναι μόνο ένα αριθμητικό ορόσημο αλλά κάτι περισσότερο από αυτό. Αυτό αποδεικνύει την αντοχή μιας τεχνολογίας που αναδύεται τώρα ως η κύρια λύση για τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και άλλων ρύπων.
Η προσπάθεια άμβλυνσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των αυτοκινήτων είναι κάτι που για την Toyota αποτελεί προτεραιότητα εδώ και καιρό. Με βάση την ιδέα ότι τα αυτοκίνητα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον μπορούν να έχουν ένα σημαντικό και θετικό αντίκτυπο μόνο εάν χρησιμοποιούνται ευρέως, η Toyota έχει γι’ αυτόν τον λόγο ενθαρρύνει την υιοθέτηση μαζικής διάθεσης υβριδικών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο. Η Toyota ξεκίνησε με το Coaster Hybrid EV, τον Αύγουστο του 1997 και το Toyota Prius - το πρώτο επιβατικό υβριδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής στον κόσμο - τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους. Από τότε, τα υβριδικά αυτοκίνητα της Toyota βρίσκουν τεράστια απήχηση ανάμεσα στους καταναλωτές παγκοσμίως. Αυτό το πρόσφατο ορόσημο των 10 εκατομμυρίων μονάδων επιτεύχθηκε μόλις εννέα μήνες μετά τις συνολικές πωλήσεις που ανήλθαν στις 9.000.000 μονάδες στο τέλος του Απριλίου το 2016. Καθώς η μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο πρόβλημα για την ανθρωπότητα, η πρώτη γενιά Prius εκπροσωπεί την απάντηση της Toyota στα ζητήματα που σχετίζονται με το περιβάλλον του 21ου αιώνα. Η ομάδα ανάπτυξης του Prius ήταν σίγουρη πως ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των προσπαθειών τους, η ανάπτυξη ενός υβριδικού οχήματος ήταν πολύ σημαντική για το μέλλον, και ότι έπρεπε να γίνει το απαραίτητο και όχι απλά το δυνατό. Έχοντας αυτό υπόψη, η ομάδα παρουσίασε το πρώτο μαζικής παραγωγής υβριδικό και επιβατικό αυτοκίνητο, στον κόσμο. Το Prius αποδείχτηκε τόσο δημοφιλές ανάμεσα στους πελάτες, που έγινε και συνώνυμο με "το αυτοκίνητο που είναι φιλικό προς το περιβάλλον." Η Toyota παρουσίασε το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο πριν από 20 χρόνια, ενώ από τότε οι συνθήκες γύρω από τα αυτοκίνητα που είναι φιλικά προς το περιβάλλον έχουν αλλάξει δραστικά. Η αυξανόμενη δημοτικότητα του Prius οδήγησε στη δημιουργία ενός νέου προτύπου πελάτη, ο οποίος θέλει να επιλέξει αυτοκίνητο με κριτήριο την περιβαλλοντική απόδοση. Δεδομένου ότι ο αριθμός των εταιρειών που αναπτύσσουν και αρχίζουν να λανσάρουν υβριδικά αυτοκίνητα αυξήθηκε, παρουσιάστηκε μια νέα κατηγορία για τα «υβριδικά αυτοκίνητα». Επίσης, τώρα που υπάρχει αυξημένη ζήτηση παγκοσμίως σε υβριδικά αυτοκίνητα και αυτοκίνητα με υψηλή απόδοση καυσίμου, ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία έχει τη δυνατότητα να συμβάλει στην επίλυση των παγκόσμιων περιβαλλοντικών προβλημάτων. Έχοντας περάσει το ορόσημο των 10 εκατομμυρίων οχημάτων, η Toyota θα συνεχίσει να δημιουργεί ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα για τους πελάτες της.
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
August 2022
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|