BEST NEWS - H MAXH - Cyprus
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • NEPTUNE TV
    • TV associates
    • TV ARCHIVE
  • KYΠPOΣ
    • ΠΡΟΕΔΡΙΚΕΣ 2023
    • ΠOΛITIKH
    • KYΠΡΙΑΚΗ BOYΛH
    • OIKONOMIA
    • ENΔIAΦEPOYN
    • ΦIΛOΞENIEΣ
  • KOΣMOΣ
    • NEWS IN ENGLISH
    • ΥΦΗΛΙΟΣ ΝΕΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • OIKONOMIA
    • ΠOΛITIKH
    • OIKOΛOΓIA
  • MAXHDEFENCE
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΕΛΛΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΤΟΥΡΚΙΑ
    • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
    • ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • OIKOΓΕΝEIA-ΥΓEIA
    • KYΠPOΣ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΔIEΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
    • IATPIKA ΘEMATA EΞEΛIΞEIΣ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ
    • ΑΝΤΡΑΣ
    • ΠΑΙΔΙ
    • 3Η ΗΛΙΚΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΣΚΗΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • SHOWBIZ
  • ΑΡΘΡΑ
    • Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΓΝΩΜΕΣ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
    • SPYNEWS
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ENΔIAΦEPOYN
    • ΜΟΔΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΕΝ ΟΙΚΩ
    • ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ
    • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
    • ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΕΣ
    • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ - ΙΑΤΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
  • ΑΡΧΕΙΟ - ΤΕΥΧΗ
    • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • BLOGS
    • TRAVELER
    • ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
    • Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΜΙΝΑΣ
    • PORTION REFORM
    • SHARP LIFE
    • ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ
    • ΑΜΥΝΩ ΔΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ
Picture

Το πλοίο «Παναγία Πάρου» βυθίστηκε σε λιμάνι της Ισπανίας

24/4/2017

0 Comments

 
Picture
Το κάποτε δημοφιλές ταχύπλοο πλοίο της Nel Lines, Παναγία Πάρου βυθίστηκε σε λιμάνι της Ισπανίας.

​Ειδικότερα, το πλοίο βρισκόταν εγκαταλελειμμένο και παροπλισμένο στο λιμάνι του Algeciras εδώ και τέσσερα χρόνια και παρουσίασε εισροή υδάτων. 

Αρχικά κάθισε με την πρύμνη στο βυθό και στη συνέχεια ανατράπηκε στην αριστερή πλευρά του και μισοβυθίστηκε. Το πλοίο αρχικά κάθισε με την πρύμνη στο βυθό και στη συνέχεια ανατράπηκε με την αριστερή πλευρά του και να μισοβυθιστεί. Για το συμβάν πιθανότατα ευθύνεται η κακή κατάσταση του σκάφους.
Το HSC PANAGIA PAROU  ναυπηγήθηκε το 1996 από τα γαλλικά ναυπηγεία Chantier Leroux & Lotz Naval στο Saint-Malo Naval για λογαριασμό της φημισμένης SNCM. Στις 26 Μαρτίου του 1996 ολοκληρώθηκε ως NGV ASCO και αποτέλεσε την αιχμή του δόρατος της γαλλικής εταιρείας στις ακτοπλοϊκές μεταφορές της Μεσογείου.
Είχε χωρητικότητα 4.934gt (359 dwt), μήκος 102 μέτρα, πλάτος 15,4 μέτρα και βύθισμα 2.79 μέτρα. Εξοπλιζόταν με 4 κύριες μηχανές MTU 20V 1163 συνολικής ιπποδύναμης 35.328 B.H.P. και ανέπτυσσε ταχύτητα 37,5 κόμβων. Είχε ικανότητα μεταφοράς 576 επιβατών και 150 Ι.Χ..
Το θρυλικό ταχύπλοο της πολύπαθης NEL LINES, τον Απρίλιο του 1996 δρομολογήθηκε μεταξύ Νίκαιας – Λιβόρνου. Τις θερινές περιόδους του 2002 και 2003 εκτελούσε δρομολόγια στις γραμμές Almeria – Ghazaout και Almeria – Oran.
Το Μάιο του 2005 πουλήθηκε στη C-Link Ferries του Απόστολου Βεντούρη και μετονομάστηκε σε PANAGIA PAROU. Τον Ιούλιο του 2005 δρομολογήθηκε από Λαύριο και Πειραιά προς Πάρο και Νάξο, ενώ τη θερινή σεζόν του 2006 ναυλώθηκε στη NEL LINES και έκανε δρομολόγια στη γραμμή Λαύριο – Πάρος – Νάξος – Κατάπολα – Αμοργός.
Ενίοτε χρησιμοποιήθηκε και ως αγονόπλοιο, εκτελώντας ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με μειωμένη ταχύτητα (19 κόμβους). Με το πέρας της σεζόν το πλοίο ναυλώθηκε στην αιγυπτιακή Namma Lines και μετονομάστηκε σε RED SEA II, με στόχο να δραστηριοποιηθεί στην Ερυθρά Θάλασσα, ενώ το Φεβρουάριο του 2007 πουλήθηκε στη NEL LINES.
Το 2010 ναυλώθηκε για ένα μήνα και δούλεψε τη γραμμή Bari – Durres, ενώ τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους -για 2 μήνες- μεταφέρθηκε στη γραμμή Ηράκλειο – Σαντορίνη. Από τον Απρίλιο μέχρι το Σεπτέμβριο του 2011 το πλοίο δρομολογήθηκε στη γραμμή Αγ. Κωνσταντίνος – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος, ενώ τον Ιούλιο του 2012 ναυλώθηκε στην μαροκινή Inter Shipping για δρομολόγια στην πορθμειακή γραμμή Tarifa – Tangier Ville αν και τελικά, το πλοίο δεν κατάφερε να δρομολογηθεί στην εν λόγω γραμμή λόγω διαστάσεων!
Το Δεκέμβριο του 2012, το πλοίο παροπλίζεται στο λιμάνι του Algeciras. Είναι η περίοδος που η NEL LINES αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά οικονομικά προβλήματα, με τις οφειλές της να απειλούν πλέον σοβαρά τη βιωσιμότητα της. Έκτοτε το πλοίο παρέμεινε εγκαταλελειμμένο, η NEL LINES κατέρρευσε και το μόνο που έμενε ήταν ένας πλειστηριασμός για την εξόφληση των οφειλόμενων. Όμως, αυτή η στιγμή δεν ήρθε ποτέ.



​

0 Comments



Leave a Reply.

    APXEIO

    January 2023
    December 2022
    November 2022
    October 2022
    September 2022
    August 2022
    July 2022
    June 2022
    May 2022
    April 2022
    March 2022
    February 2022
    January 2022
    December 2021
    November 2021
    October 2021
    September 2021
    August 2021
    July 2021
    June 2021
    May 2021
    April 2021
    March 2021
    February 2021
    January 2021
    December 2020
    November 2020
    October 2020
    September 2020
    August 2020
    July 2020
    June 2020
    May 2020
    April 2020
    March 2020
    February 2020
    January 2020
    December 2019
    November 2019
    October 2019
    September 2019
    August 2019
    July 2019
    June 2019
    May 2019
    April 2019
    March 2019
    February 2019
    December 2018
    November 2018
    October 2018
    September 2018
    August 2018
    July 2018
    June 2018
    May 2018
    April 2018
    March 2018
    February 2018
    January 2018
    December 2017
    November 2017
    October 2017
    September 2017
    August 2017
    July 2017
    June 2017
    May 2017
    April 2017
    March 2017
    February 2017
    January 2017
    December 2016
    November 2016
    October 2016
    September 2016
    August 2016
    July 2016
    June 2016
    May 2016
    April 2016
    March 2016
    February 2016
    January 2016
    December 2015
    November 2015
    October 2015

    Click to set custom HTML

    RSS Feed

    Click to set custom HTML
    Click to set custom HTML
    Click to set custom HTML
.
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • NEPTUNE TV
    • TV associates
    • TV ARCHIVE
  • KYΠPOΣ
    • ΠΡΟΕΔΡΙΚΕΣ 2023
    • ΠOΛITIKH
    • KYΠΡΙΑΚΗ BOYΛH
    • OIKONOMIA
    • ENΔIAΦEPOYN
    • ΦIΛOΞENIEΣ
  • KOΣMOΣ
    • NEWS IN ENGLISH
    • ΥΦΗΛΙΟΣ ΝΕΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • OIKONOMIA
    • ΠOΛITIKH
    • OIKOΛOΓIA
  • MAXHDEFENCE
    • ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΚΥΠΡΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΕΛΛΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
    • ΤΟΥΡΚΙΑ
    • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ
    • ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
    • ΕΝΕΡΓΕΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ
  • OIKOΓΕΝEIA-ΥΓEIA
    • KYΠPOΣ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΔIEΘΝΗ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
    • IATPIKA ΘEMATA EΞEΛIΞEIΣ
    • ΓΥΝΑΙΚΑ
    • ΑΝΤΡΑΣ
    • ΠΑΙΔΙ
    • 3Η ΗΛΙΚΙΑ
    • ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ-ΑΣΚΗΣΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΠΑΙΔΕΙΑ
    • ΠΑΡΑΞΕΝΑ
    • ΜΟΥΣΙΚΗ
    • ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
    • SHOWBIZ
  • ΑΡΘΡΑ
    • Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΓΝΩΜΕΣ
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΠΙΣΤΗΜΗ
    • ΔΙΑΣΤΗΜΑ
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
    • SPYNEWS
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ENΔIAΦEPOYN
    • ΜΟΔΑ - ΟΜΟΡΦΙΑ
    • ΕΝ ΟΙΚΩ
    • ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ
    • ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ
    • ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΕΣ
    • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ
    • ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ - ΙΑΤΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
  • ΑΡΧΕΙΟ - ΤΕΥΧΗ
    • ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • BLOGS
    • TRAVELER
    • ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
    • Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΜΙΝΑΣ
    • PORTION REFORM
    • SHARP LIFE
    • ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ
    • ΑΜΥΝΩ ΔΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ