![]() Ο προορισμός είναι το ταξίδι, θα σας πουν κάποιοι. Αυτό όμως εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την αεροπορική εταιρεία... Πέρα από τους χώρους του αεροπλάνου, τις ανέσεις και την ποιότητα του σέρβις, υπάρχει ο βασικός παράγοντας της καθυστέρησης. Αν επιλέξετε τη λάθος εταιρεία, οι πιθανότητες να καθυστερήσει η πτήση σας φτάνουν το 56%· αν επιλέξετε τη σωστή, το ποσοστό πέφτει στο 11%. Αυτό και μόνο αρκεί για να χαλάσει τις διακοπές σας, ασχέτως της θέσης σας στο αεροπλάνο. Πώς, όμως, μπορεί κανείς να γνωρίζει τις εταιρείες που πρέπει να αποφεύγει και αυτές που θα προτιμάει; Κάθε χρόνο, η εταιρεία FlightStats καταρτίζει μία λίστα των διεθνών αεροπορικών εταιρειών με βάση τη συνέπεια στους χρόνους αφίξεων και αναχωρήσεων. Για το 2016, η λίστα έχει ως εξής (δίπλα στο όνομα της εταιρείας σημειώνεται η πιθανότητα καθυστέρησης):
Οι 10 χειρότερες αεροπορικές εταιρείες 10. Hainan Airlines – 30,3% 9. Korean Air – 31,74% 8. Air China – 32,73% 7. Hong Kong Airlines – 33,42% 6. China Eastern Airlines – 35,8% 5. Asiana Airlines – 37,46% 4. Philippine Airlines – 38,33% 3. Air India – 38,71% 2. Icelandair – 41,05% 1. El Al – 56% Οι 10 καλύτερες αεροπορικές εταιρείες 10. Qantas – 15,7% 9. TAM Linhas Aereas – 14,93% 8. Delta Air Lines – 14,83% 7. Singapore Airlines – 14,55% 6. ANA – 14,46% 5. Austrian – 14,26% 4. Qatar Airways – 13,66% 3. JAL – 12,2% 2. Iberia – 11,82% 1. KLM – 11,47% Σύμφωνα με τον Jim Hetzel, αντιπρόεδρο της FlightStats, η κατάρτιση της λίστας δεν είναι απλή υπόθεση. Στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, η μόνη συγκρίσιμη πηγή είναι η μηνιαία αναφορά που το αμερικανικό υπουργείο Μεταφορών εκδίδει για τις μεγάλες εγχώριες εταιρείες, βασιζόμενο αποκλειστικά σε στοιχεία που δίνουν οι ίδιες – η αναφορά δεν συμπεριλαμβάνει διεθνείς πτήσεις. «Συγκεντρώνουμε πληροφορίες από 500 διαφορετικές πηγές», εξηγεί ο Hetzel. Ανάμεσα στις πηγές αυτές συμπεριλαμβάνονται υπηρεσίες παρακολούθησης πτήσεων, δορυφορικού εντοπισμού, ραντάρ, πίνακες αεροδρομίων, αρχεία αεροπορικών εταιρειών, θεσμοί όπως ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια της Αεροναυτιλίας, η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας των ΗΠΑ κλπ. «Όλα αυτά τα κομμάτια έρχονται σε διαφορετικές μορφές, με διαφορετικές μονάδες μέτρησης, και πολλές φορές δεν συμφωνούν μεταξύ τους. Αλλά έχουμε εξελίξει την τεχνολογία που μπορεί να τα βάλει σε μία τάξη και να αναγνωρίσει την πληροφορία ανάμεσα σε διαφορετικές πηγές». Όσο για τα φετινά αποτελέσματα, ο Hetzel θεωρεί ότι είναι τα καλύτερα που έχει δει. «Παρατηρείται μια πολύ μεγάλη βελτίωση σε όλο τον κόσμο, καθώς η ανταγωνιστικότητα αυξάνεται όλο και περισσότερο. Πλέον οι εταιρείες “πουλάνε” τη συνέπεια στους πελάτες τους, έχουν καταλάβει ότι αυτό μετράει περισσότερο». Παρά τις καλοκαιρινές της καθυστερήσεις λόγω πτώσης του συστήματος, που έκαναν το γύρο του κόσμου στα μέσα ενημέρωσης, η αμερικανική Delta κατάφερε να παραμείνει στις 10 καλύτερες αεροπορικές εταιρείες. Ενώ τα στερεότυπα σχετικά με τη συνέπεια διαφορετικών λαών ανατρέπονται στις φετινές λίστες. Η λατινοαμερικάνικη εταιρεία Copa θα ήταν στην κορυφή της λίστας με τις καλύτερες εταιρείες αν το δίκτυο δρομολογίων της ήταν μεγαλύτερο. Για λίγα δρομολόγια δεν μέτρησε ως διεθνής εταιρεία. Οι Ελβετοί από την άλλη, διάσημοι για τα ρολόγια τους, βρίσκονται εκτός του top-10. Πηγή insider.gr
0 Comments
Leave a Reply. |
APXEIO
December 2023
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|