Φόρεσε και εσύ φέτος το Γούρι Ζωής 2017 του Καραϊσκάκειου Ιδρύματος, με αποτυπωμένη τη μορφή της διάσημης διπλής έλικας DNA, και στήριξε το όραμα του Ιδρύματος… για ένα κόσμο χωρίς λευχαιμία!
0 Comments
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του Collagen Pro-Active, από τον Οργανισμό Κώστα Παπαέλληνα. Την παρουσίαση του Collagen Pro-Active ξεκίνησε με ομιλία του ο Κωνσταντίνος Παπαέλληνας , Διευθυντής Μάρκετινγκ του Οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα, ο οποίος ανακοίνωσε ότι ο Οργανισμός είναι πλέον ο επίσημος εισαγωγέας, διανομέας και αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Collagen Pro-Active στην Κύπρο. Η EuroLife στηρίζει την εκστρατεία «Ένας άνθρωπος, ένα ποδήλατο, ένας σκοπός» που θα πραγματοποιηθεί από τις 14 μέχρι τις 16 Οκτωβρίου. Ο Πέτρος Στυλιανού, πρώην καρκινοπαθής, θα διανύσει 500χλ., με το ποδήλατό του για να μεταφέρει ένα ελπιδοφόρο μήνυμα σε κάθε άκρη του νησιού, προς ενίσχυση των υπηρεσιών του Κέντρου Ανακουφιστικής Φροντίδας «Αροδαφνούσα» του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου. H Eurolife για το σκοπό αυτό προσφέρει €10 για κάθε χιλιόμετρο. Ξενάγηση του ΚΟΤ: Εντυπωσιασμένος ο Πρέσβης της Κίνας από την ομορφιά της κυπριακής υπάιθρου8/10/2016 Κατόπιν πρόσκλησης της Αν. Γενικής Διευθύντριας του ΚΟΤ κας Αννiτας Δημητριάδου προς τον Πρέσβη της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Κύπρο, ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού πραγματοποίησε πολιτιστική εκδρομή με ξενάγηση για τη διπλωματική αποστολή της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Κύπρο, στα πλαίσια προώθησης της Κύπρου ως τουριστικού προορισμού. Η EuroLife στηρίζει την εκστρατεία «Ένας άνθρωπος, ένα ποδήλατο, ένας σκοπός» που θα πραγματοποιηθεί από τις 14 μέχρι τις 16 Οκτωβρίου. Ο Πέτρος Στυλιανού, πρώην καρκινοπαθής, θα διανύσει 500χλ., με το ποδήλατό του για να μεταφέρει ένα ελπιδοφόρο μήνυμα σε κάθε άκρη του νησιού, προς ενίσχυση των υπηρεσιών του Κέντρου Ανακουφιστικής Φροντίδας «Αροδαφνούσα» του Αντικαρκινικού Συνδέσμου Κύπρου. H Eurolife για το σκοπό αυτό προσφέρει €10 για κάθε χιλιόμετρο. Στο πλαίσιο των εορτασμών για τη Διεθνή Ημέρα Τουρισμού, ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού διοργάνωσε δημοσιογραφική διάσκεψη την Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2016. Τα θέματα που αναπτύχθηκαν κατά τη διάσκεψη αφορούσαν στον προσβάσιμο τουρισμό, το νέο πρόγραμμα των Μικρών Αποδράσεων, καθώς έγινε και παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας για τον Εσωτερικό Τουρισμό που διεξήγαγε ο Οργανισμός. Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου τιμώντας την ιδιαίτερη πατρίδα του ιδρυτού του, αποφάσισε την ίδρυση Έδρας με την επωνυμία «Μιχαλάκης Λεπτός - Κερύνεια». Σκοπός της Έδρας θα είναι η έρευνα και ανάδειξη της Ιστορίας και του Πολιτισμού της πόλης και της επαρχίας της Κερύνειας. Η έδρα θα επιχορηγείται από τον Μιχαλάκη Λεπτό. Το Μεταπτυχιακό Αρχιτεκτονικής Τοπίου συμμετείχε στο Workshop OPEN CITY International Summer School: Landscape in Motion που πραγματοποιήθηκε από το Πολυτεχνείο του Μιλάνου στην Πανεπιστημιούπολη της Piacenza από τις 5 Σεπτεμβρίου έως 23 Σεπτεμβρίου του 2016, όπου συμμετείχαν 120 φοιτητές από 27 διαφορετικές χώρες όχι μόνον από την Ευρώπη αλλά και από χώρες όπως Κίνα, Ιαπωνία, Αίγυπτο, Βραζιλία κ.α. Μιλώντας κατά τη διάρκεια της τελετής εγκαινίων του νέου εργοστασίου της Δωδώνη στην Κύπρο, ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της RCB Bank κ. Παναγιώτης Λοϊζίδης εξέφρασε ιδιαίτερη ικανοποίηση που μια σημαντική επένδυση για την κυπριακή οικονομία έγινε πραγματικότητα με την στήριξη της Τράπεζας. «Στις 9 Οκτωβρίου γινόμαστε όλοι ένα για ΟΛΕΣ τις γυναίκες της ζωής μας. Περπατούμε για όλες τις γυναίκες της ζωής μας και στεκόμαστε δίπλα τους σε κάθε αγώνα τους. Για τη γυναίκα, για την κόρη, τη μαμά, την αδελφή, τη θεία, την ξαδέλφη, τη φίλη…» Με αυτά τα λόγια και με συναίσθημα ευθύνης προς την κοινωνία η Τράπεζα Πειραιώς Κύπρου γίνεται συνδιοργανωτής της εκστρατείας της Europa Donna Κύπρου για 8η συνεχή χρονιά. Η ΚΟΡΡΕΣ ξετυλίγει τη φιλοσοφία και τις αρχές της μάρκας στο νέο κατάστημα που εγκαινιάζει στη Λευκωσία, στη Λεωφόρο Αρχ. Μακαρίου 21Γ. Το νέο κατάστημα συνδυάζει παλιό και σύγχρονο, φυσικά, αυθεντικά υλικά με αντιφατικές υφές, gallery-style έκθεση των προϊόντων, εργαστηριακή διάθεση με industrial edge - ο σχεδιασμός έχει ως αφετηρία το old-school φαρμακείο «ντυμένο» με σύγχρονα στοιχεία. |
APXEIO
August 2022
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
Click to set custom HTML
|